Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2013 Snamione

Letní škola 2/6

Advent 2013 Snamione
Vložené: solace - 09.12. 2013 Téma: Advent 2013 Snamione
larkinh nám napísal:

 

9. december 2013

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Letní škola

Autor: Proulxes

Původní název: Summer School (For the Romantically Challenged)

Link na originál:     http://www.thepetulantpoetess.com/viewstory.php?sid=22860&i=1

Překlad: larkinh

Souhlas k překladu: ano

Věkové omezení: žádné

Pár: HG/SS

Žánr: humor, romantika

Popis: trochu sladkého z 2012/13 SSHG Exchange

Varování: žádné


Prohlášení: Postavy v tomto příběhu jsou majetkem J.K.Rowlingové, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladů různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří tuto ságu přeložili do češtiny. Autorská práva k této povídce vlastní Proulxes, jež napsala tuto fanfiction. Povídka nebyla přeložená za účelem zisku.

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

 

 

Kapitola 2., ve které je Severus Snape doháněn k šílenství…

 

HARRY POTTERE!

Na co jsi pro Merlina myslel?!

Jak ses mohl opovážit přijít si sem jako nějaká kavalérie ochranitelských příbuzných, aby ses ujistil, že mě Snape nebuzeruje „tak jako předtím“?

Zruinoval jsi perfektní zahajovací večeři svým neurvalým a hrubiánským chováním. Jen Merlin ví, co si teď Severus myslí! Kdyby neodešel pryč ve chvíli, kdy odešel, tak by krev byla úplně všude a nepocházela by pouze z Nevillova nosu.

Jestli zjistím, že jsi o mně někdy mluvil se Severusem nebo ses jakkoliv pokusil se mezi nás vměšovat, zařídím, aby mí kmotřenci už nikdy neměli žádného dalšího sourozence. NIKDY.

~~~~~

 

Nedělní věštec

20. července 2008

 

Chlapec, který přežil, se vrací do školy!

Harry Potter zpět v Bradavicích!

Od Hattie Henwoodové, vaší nejoblíbenější reportérky

 

Harry Potter, světově známý přemožitel Temného pána v poslední kouzelnické válce, se zapsal do vůbec prvního Letního nástavbového studia pro dospělé v Bradavicích, pořádaného pod patronací Ministerstva kouzel. Potter se jako nečekaný host objevil na včerejší slavností večeři (pro podrobnější zprávu přejděte na stranu 2).

Pan Potter, hrající na pozici chytače u Tutshillských tornád, si vzal oddechový čas, aby naší reportérce vysvětlil, proč pociťoval potřebu se vrátit do školy mimo famfrpálovou sezónu.

„Vždycky mě zajímaly lektvary a chtěl jsem si vylepšit své dovednosti v tomto zajímavém oboru,“ řekl nám pan Potter. Na otázku, zda jeho účast v Letním nástavbovém programu ovlivní jeho přípravu na další sezónu, se pan Potter sebevědomě usmál. „Profesorka McGonagallová mě požádala, abych během svého pobytu odučil několik lekcí létání na koštěti, takže budu mít příležitost k tréninku.“ Pak Chlapec, který přežil, zvážněl. „Víte, jsou věci, které jsou důležitější než famfrpál, například přátelství a ochrana těch, které milujete,“ svěřil se upřímně.

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Neděle 20. července 2008

Vážený profesore Snape,

chtěla bych se Vám omluvit za to, jak Harry včera večer vtrhl do Velké síně. Vím, že to pro Vás musel být šok, znovu ho po tolika letech vidět, a je mi moc líto, že se rozhodl chovat jako nějaký zpupný hipogryf.

Opravdu jsem neměla ani tušení, že se zúčastní letního programu.

Doufám, že se Vám již osobně omluvil a že pořád má ještě všechny své končetiny.

Pokud je to pro Vás přijatelné, stavila bych se dnes večer v laboratoři, abych scedila řehtavé výtrusy pro naše zítřejší ranní hodiny…

Možná bychom se mohli vidět U Tří košťat? Jerry navrhl, abychom si dnes večer šli někam sednout a trochu víc se poznali, než začne letní škola.

S pozdravem

Hermiona

~~~~~

 

Sklepení

20. července 2008

Vážená profesorko Grangerová,

řehtavé spory jsou v mé učebně lektvarů. Sceďte si je, jak je Vám libo. Já budu pryč.

Snape

PS: Potter má stále všechny své končetiny.

~~~~~

 

Malfoy Manor

Neděle 20. července 2008

Drahý Severusi,

byl jsem překvapen i potěšen, že náš milovaný zachránce se skutečně vrací do školy, jak jsi jistě četl v Nedělním věštci.

Mohu si pouze představovat Tvou hlubokou radost a nadšené očekávání při pomyšlení, že Potter bude opět ve Tvé třídě. Dovolil jsem si k tomuto dopisu přiložit malou lahvičku Uklidňujícího lektvaru, abys vydržel do té doby, než bude lektvar, který bezesporu připravuješ ve svém největším kotlíku, hotový.

A Bloomberg! Jak se musíš cítit naprosto nadšený, Severusi – musíš se přímo třást radostí při pomyšlení, že budeš učit po jeho boku.

Rád bych Ti nabídl rameno, na kterém by ses mohl vyplakat, naslouchající ucho nebo i přístup do více, řekněme, soukromých částí knihovny na Malfoy Manor, aby sis mohl vyléčit své pocuchané nervy.

Narcisa vyřizuje své pozdravy, jako vždy.

Tvůj přítel

Lucius

PS: Z jiného soudku (možná)… Jak se Grangerová zařizuje ve Tvých pokojích?

~~~~~

 

Sklepení

Neděle 20. července 2008

Luciusi,

ona není v mých komnatách. Nikdy nebyla.

Vyřiď prosím mé pozdravy Narcise.

SS

PS: Díky za lektvar. Zjistil jsem, že Ohnivá whisky má úplně stejný efekt. Bastarde.

~~~~~

 

Skleníky

Bradavická škola čar a kouzel

Pondělí 21. července 2008

Drahá Hermiono,

nebyla to včera legrace?! Neměla jsem ani ponětí, že Jerry dokáže být tak zábavný! U známých lidí nikdy doopravdy nevíš. To, jak se lidé chovají na veřejnosti, málokdy odpovídá skutečnosti – pamatuješ na Zlatoslava? Ne… asi nepamatuješ.

A Jerry je tak atraktivní! „Bum Bum!“ V té černé kůži a těch botách… a to ani nezmiňuji ty jeho úžasné brýle a skvěle střižený hábit! Jsem pro něj moc stará, samozřejmě… ale myslím, že Tebe si hodně všímal, ty šťastlivče! Jak to říkal? „Nikdo… hm… neví, co je v srdci druhých lidí… Ale… láska si vždycky najde cestu. Není to napsáno ve hvězdách… je to napsáno v matematice.“ A ty jeho oči – mmmmmm! On vážně ví, jak naťuknout čarodějku, co?

Kde jsem to byla? Ach ano. Mám Tvůj seznam přísad do kurzu, který učíš společně se Snapem, a zajímalo mě, jestli byste neměli nějaké využití pro víc mandragor? Neville i já jsme vážně pyšní na to, jak se jim letos daří, a brzy je už budeme muset sklidit.

Dej mi vědět a já pošlu Nevilla. Možná by bylo lepší, kdyby tam Severus nebyl, protože má ve zvyku rozcupovat chudáčkovi Nevillovi nervy nadranc.

Pomona

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Středa 23. července 2008

Drahý Severusi,

přemýšlel jste o využití Bleskobrku při svých výzkumech?

Jeden z mých studentů ho dnes ve třídě použil, a já si na Vás hned vzpomněla. Také jsem jeden používala za svých studií v Cambridge. Jsou neocenitelné v případech, kdy musíte míchat oběma rukama najednou a zároveň kontrolovat průběh vaření lektvaru.

S pozdravem

Hermiona

~~~~~

 

Sklepení

Středa 23. července 2008

Grangerová,

neslyšela jste nikdy o explicitní paměti? Ujišťuji Vás, že žádný takový nástroj nepotřebuji. Laskavě udržujte svou pozornost na čemkoliv, co právě děláte, a nechte můj soukromý výzkum na mně.

Snape

~~~~~

 

Krucánky a Kaňoury

Obchod pro bystré kouzelníky a čarodějky
Příčná ulice, Londýn

Dne 23. července 2008

Adresát:
Profesor Severus Snape
Bradavická škola čar a kouzel
Skotsko
UK

Objednávka:
1 Bleskobrk de-luxe

Dodací podmínky:
Okamžitá dodávka neoznačenou soví poštou

Celkem k úhradě:
14 (čtrnáct) srpců – platba přijata převodem v Gringottově bance

~~~~~

 

Glebe House

Prasinky

Pátek 25. července 2008

Drahá Hermiono

já vím, že Harry je blbec, ale prosím, mohla bys mu odpustit? Je skoro nemožné s ním teď bydlet. Cítí se příšerně, že Tě ztrapnil, a píše dlouhé dopisy, v nichž by Ti vysvětlil, proč byl oprávněn konfrontovat profesora Snapea (protože Tě miluje jako svého bratra) a seslat na něj Incendio! a pak mu opět začít nadávat. Jako kdyby mu bylo zase patnáct.

Tvrdí, že si Snapeovy hodiny užívá, i když jeho motivace pro jejich navštěvování je sporná, a že mu Skotsko a zvlášť Bradavice chyběly, ale cítí se příšerně, protože se na něj zlobíš.

Napadlo mě, jestli by sis nechtěla odpočinout od sklepení? Přemýšlela jsem, že bych dnes po obědě vzala kluky do parku v Prasinkách. Mohla by ses k nám přidat, až Ti odpoledne skončí vyučování, a mohly bychom je pořádně utahat a pak si zajít na čaj k madame Pacinkové. Slibuju, že ji donutím odstranit ty lítající andělíčky, a Ty mi na oplátku můžeš říct všechny drby o „Bum Bum“ Bloombergovi!

Tvoje kamarádka

Ginny

~~~~~

 

Nebelvírská věž

Bradavická škola čar a kouzel

Pátek 25. července 2008

Drahá Ginny,

díky za Tvůj dopis – ráda se s Tebou a Tvými syny dnes odpoledne sejdu. Uvidíme se v půl páté u hudebního pavilonu?

Je mi líto, že jsi do toho byla zatažená, Ginny, ale měla bys vidět Harryho, jak se na té slavnosti choval – Věštec nic z toho nezjistil, díky Merlinovi, ale i tak… Upřímně, Gin, nikdy mi nebylo trapněji! Napochodoval si to rovnou k Severusovi a v podstatě ho vyzval na kouzelnický souboj, jestli mě znovu naštve.

Neseděla jsem zrovna blízko, takže nevím, co přesně Severus Harrymu odpověděl, ale Severus byl úplně bílý a vlasy mu jiskřily. Nejspíš by to pro Harryho nedopadlo moc dobře, kdyby nezasáhla Minerva a neodtáhla ho představit profesoru Bloombergovi.

Zkoušela jsem se Severusem promluvit, ale jen se na mě podíval a vyřítil se ven jako rozzuřený hipogryf, Nevilla skoro shodil na očarovanou ledovou sochu, která stála vedle stolu. Ještě pořád se mnou moc nemluví – ani po pěti dnech vyučování v sousedních učebnách.

Víš, že bych Harrymu časem odpustila, ale je docela legrace sledovat ho, jak se ve Snapeově třídě snaží. Občas ho zahlédnu skrze spojovací dveře, jak se hlásí a odpovídá na Severusovy otázky. Harry Potter, pan „Všechno vím“ – nikdy bych si nepomyslela, že to někdy uvidím!

Severus se k němu samozřejmě chová, jako kdyby byl pokrytý hnisem z dýmějových hlíz, ale přijal Harryho omluvu a ve sklepení teď panuje příměří.

„Bum Bum“?! Takhle mu lidi říkají? Jak legrační! Proč? V každém případě jsme minulou neděli strávili U Tří košťat příjemný čas. Profesor Bloomberg má opravdu pěkné oči, když si sundá brýle, a má ve zvyku se na tebe dívat, jako by ti viděl přímo do duše.

Musím jít, Gin – Severus stojí ve dveřích a odkašlává si. Očividně něco potřebuje…

Uvidíme se později,

Hermiona

 

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

Vyjměte svůj nový Bleskobrk z krabičky a držte ho ve svislé poloze se špičkou lehce spočívající na pergamenu. Tímto způsobem se kouzelný gyroskop naladí do správné polohy a budete moci aktivovat svůj nový Bleskobrk tak, že začnete diktovat.

Pro maximální výkon vašeho Bleskobrku mluvte prosím jasně a zřetelně.

Upozornění: Váš nový Bleskobrk zapíše všechna slova, která ‚slyší‘, a některé zvuky také! Doporučujeme vám diktování několikrát nacvičovat, než dosáhnete maximálního výkonu tohoto produktu.

~~~~~

 

BLESKOBRK

RYCHLÝ ZPŮSOB, JAK SI DĚLAT POZNÁMKY!

… Jak tahle zatracená věc funguje?

Och… Aha… Správně.

Ehm.

Poznámky z dvacáté čtvrté dávky Proměně bránícího lektvaru… ehm… sobota 26. července 2008.

Uspěl jsem v izolaci rozhodujících faktorů pro vlkodlačí přeměnu. Experimentoval jsem při obměňování techniky používané mudlovskými vědci při vývoji léku na vlkodlačí proměnu. Mudlové tuto techniku nazývají imunizace – principem je, že do subjektu je zavedena malá dávka nakažlivého materiálu, která povzbudí rozvoj přirozených protilátek v těle subjektu. Protože kouzelník trpící lykantropií už byl nakažen relevantním genetickým spouštěčem, který aktivuje pravidelnou přeměnu v závislosti na lunárním cyklu, musím vyvinout metodu, která nejenom že bude stimulovat autoimunitní reakci na přeměnu, ale bude zároveň blokovat dráhy neurotransmiterů, jež jsou zodpovědné za aktivaci metamorfózy.

Při výzkumu využívám Bleskobrk, díky němuž mohu zaznamenávat své poznatky, zatímco se lektvar mění. Umožňuje mi to také vykonávat mnou vyvinuté souběžné míchání, které vyžaduje používání obou rukou zároveň – díky vám, slečno Všechno-Vím-Zatracená-Nebelvírko. Samozřejmě že nepotřebuju asistenta… Zvládl jsem to bez něj více než třicet let a jsem naprosto schopný udržet svou pozornost na—

Ehm.

Tinktura z truskavce se ukázala být překvapivě nestálá ve spojení s ostatními ingrediencemi, především s rotulicí… ne, ne, ne, ne, NE! Áááá – zachraň to! Výborně! Přidat hadí kořen… teď. Lektvar pění a jeho teplota vzrostla o šest… sedm… devět… dvanáct stupňů…

Nyní lektvar stabilizuji a ustáluji…

Upravuji intenzitu plamene.

Lektvar nyní dosáhl další kritické fáze…

Přivolávám si šupiny luskouna v prášku. Jemně jimi poprašuji povrch tekutiny… nesmím narušit povrchové napětí… tak… perfektně! Bože, ty jsi dobrý. Nafoukaný bastarde.

[*nezaznamenatelný zvuk?? Odfrknutí??*]

Snižuji plamen, aby se obsah kotlíku pozvolna vařil. Lektvar se chová podle předpokladů… konzistence je dobrá, barva bledě zelená. Časovač nastaven na jedenáct minut.

Nyní je báze lektvaru připravená a můžeme začít s aktivačními přísadami.

Tenhle brk je vážně úžasný vynález – měl bych ráno Grangerové poděkovat.

Ne, nebuď hlupák. To bys nepřežil. Radši drž jazyk za zuby. Zatracená ženská. Zatracená otravná potížistka. Co si vůbec udělala s tou svojí absurdní hřívou? Předtím ji měla vždycky tak kudrnatou, ale teď to vypadá…

Ehm. Ehm.

Lektvar. Přísady. Zkontroluj časovač. Zbývá devět minut. No tak, starý muži. Oloupej ty scvrklofíky. Zkontroluj leptocephali. Jo… skvěle…

Pokud vyjdeme z toho, že metamorfická přeměna tvorů, jako je atlantický losos, úhoř, různé druhy žab, japonský tengu, korejský kumiho nebo různé druhy lepidoptera, je způsobena hormonálními změnami, pak Proměně bránící lektvar by měl replikovat normální úroveň hormonu v těle subjektu a být natolik flexibilní, že když nastane očekávaná změna v hormonální aktivitě vyvolaná úplňkem, tělo bude schopné vytvořit dostatečné množství hormonu působícího opačně než spouštěcí mechanismus, stabilizovat se a tím zabránit transformaci…

Proč bych měl chodit do nějaké zatracené hospody s tím zatraceným americkým numerologickým kokotem? Zatracená Minerva. Zatracený ministerstvo a jejich nástavbové kurzy.

„Bum Bum.“ Který kouzelník, jenž si váží sám sebe, by si nechal říkat „Bum Bum“?!

„Bum Bum“… Zajímalo by mě, proč zrovna--

Sedm minut. Co na něm vůbec Grangerová vidí? S těma jeho pitomýma vlasama a pitomýma botama a jeho „musím ti něco říct, dovol mi spočítat ti čísla“ vtipama. Kolik čarodějek mu na to naletí? Sibyla v jeho blízkosti nedokáže pomalu ani stát. Pomona vypadá, jako kdyby pokaždé, když na ni promluví, dostala aneurisma. Jak patetické. Grangerová je příliš rozumná na to, aby…

Šest minut. Soustřeď se, Snape, soustřeď se. Ještě nikdy ses nedostal takhle daleko. Inkantace na uvolnění hormonů z larev úhoře, a pak ozářit aktivní hormony, je…

Eximare Endocrina! Revelio!

… Vypadá to dobře. Leptocephali změnily formu a hormony se staly ve výsledné substanci viditelnými… Teď to přidej do základu… už to bude… tak…

Téměř okamžitě došlo ke zvýšení nestálosti, došlo k řetězové reakci během… KURVA!

PROTEGO!!!

[*nezaznamenatelný zvuk?? Exploze??*]

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Letní škola 2/6 Od: TaraFaith - 01.01. 2014
Zatraceně, já bych taky chtěla takový bleskobrk. Jenom doufám, že se Severusovi nic nestalo. Díky za překlad

Re: Letní škola 2/6 Od: Jimmi - 28.12. 2013
Dokonalé, môjtybože. Chudák Severus. Ďakujem

Re: Letní škola 2/6 Od: azuzike - 13.12. 2013
Ha ha ha ...ze numerologicky kokot...to nema chybu ze by nam niekto zacinal ziarlit Krasne pokracovanie...dik za preklad

Re: Letní škola 2/6 Od: zuzule - 13.12. 2013
:D závěr s bleskobrkem neměl chybu :D

Re: Letní škola 2/6 Od: Michelle - 12.12. 2013
BumBum? To jako vážně? Hm, co si ti lidé nevymyslí... Jak Severus bryskně reagoval na Hermioninu radu a pořídil si bleskobrk:D Nádhera, jak jinak - děkuji za překlad:)

Re: Letní škola 2/6 Od: JSark - 11.12. 2013
Ha, Severusove poznámky dostali náhle nový rozmer. :D Ďakujem, bolo to skvelé a teším sa na pokračovanie. :)
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Jeho samomluva při vaření mě dostala - hlavně to, jak se oslovuje - "nafoukaný bastarde", "starý muži" atd. :) Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: solace - 10.12. 2013
Pokračuje to skvele. Najviac sa mi páčil Luciusov list s priateľskou ponukou na nezaplatenie (Severus ju fakt nedokáže oceniť, že Bastarde! :-D) a Severusove zápisky počas prípravy elixíru. Zaujímavé, čo sa mu pri práci preháňa hlavou. Vďaka za preklad, larkinh.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Severus se už nemusí na to vaření tolik soustředit, takže si občas může dovolit přemýšlet o něčem jiném. Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Sebelka - 10.12. 2013
Fantastická kapitola. Děkuji. Jiťa

Re: Letní škola 2/6 Od: Sebelka - 10.12. 2013
Fantastická kapitola. Děkuji. Jiťa
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Já děkuji za přečtení a za komentář :)

Re: Letní škola 2/6 Od: Patolozka - 10.12. 2013
Mám u těchto dopisových povídek většinou problém se soustředěním, ale moc se mi líbí, jak se to vyvíjí;-) A nejlepší je samozřejmě Severusova samomluva. Díky moc!
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Ještě pár záznamů z jeho pokusů bude, takže si budeš moci jeho samomluvu vychutnat. Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: leporelo - 10.12. 2013
Toto namá chybu...druhý diel ABSOLUTNE nesklama...prave naopak...bleskobrk bol proste spickovy...ten zapis by sa mal dostat Hermione do ruk :DDD a ten koniec... KURVA! PROTEGO!!! ja som skoro spadla zo solicky inak Luciusove poznamky mali toho mnoho medzi riadkami...kto vie co sa medzi nimi vlastne v minulosti stalo... larkinh DAKUJEM, skutocne neskutocne sa bavim...
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Tak mě se hrozně líbilo, jak nejdřív Hermioně napsal, že nějaký bleskobrk vůbec nepotřebuje, a hned na to si ho objednal :D Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Zuzana - 09.12. 2013
Z toho zápisu rýchlobrka som dostala záchvat smiechu:DDD Ak vyzerá profesor Bum Bum tak ako si ho predstavujem ja, tak to nad ním slintám svorne s ostatnými ženskými:) Ďakujem za preklad:)
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 12.12. 2013
Tak bohužel, bližší popis profesora tam nebude. Tím spíš si ho můžeš vysnít takového, jakého chceš :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Koki - 09.12. 2013
Skvělá kapitola. Teď to vidím tak, že nakonec bleskobrk zaznamená zvuky, které budou vydávat Hermiona se Severusem.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
 No, tak to je zajímavá představa - to bych si ráda přečetla, jak by to zapsal :D Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: tiberia - 09.12. 2013
Jsem zvědavá, co mezi nimi v minulosti bylo, Lucius určitě narážel na něco konkrétního. Díky za další část, moc hezká povídka.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
To se bohužel nedozvíme, protože kromě několika náznaků se tím autorka nezabývá. Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Radka - 09.12. 2013
super povídka.Už se těším na další pokračování.Díky za překlad.Díky vám všem co překládate si to můžem přečíst i my co se bohužel cizí jazyk moc nenaučili.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Díky moc za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Folwarczna - 09.12. 2013
JO!JO!JO! Nápad s bleskobrkem je DOKONALÝ. Miluju "korespondenční" příběhy. Díky, díky, díky, pusu mám od ucha k uchu:-D
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Gift - 09.12. 2013
Bleskobrk byl vyborny napad! Opet jsem si cteni moc uzila- dekuji za pekny preklad!
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
S Bleskobrkem si ještě něco užijeme! Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: wixie - 09.12. 2013
Parádní povídka! Jednoduše geniální! Miluju povídky psané formou dopisů - děj svižně plyne, není nudný, vše je řečeno. Moc děkuji za skvělý výběr a ještě lepší překlad! Těším se na pokračování :-)
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
A já děkuji za komentář a za pochvaly :)

Re: Letní škola 2/6 Od: elbi - 09.12. 2013
Skvělé od začátku do konce, Lucis je úžasný a hlasový záznam Severuse je famózní.  Bavilo mě každé slovo. Fakt dooost dobrý    Díky 
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Jsem moc ráda, že tě to pobavilo. Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: doda357 - 09.12. 2013
Dúfam, že sa mu nič nestalo  Keď rozmýšľa nad blbosťami, ani sa nečudujem, že mu to vybuchlo  Keď  tak nad tým rozmýšľam, nemali spolu čosi Herm a Severus už predtým? Keď mu aj Harry vynadal...a možno sú to len výplody mojej fantázie  Každopádne ďakujem za preklad  A aby som nezabudla, Luciusov list bol skvelý 
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Něco spolu měli, ale tato povídka se tím nezabývá, můžeme pouze tušit z náznaků, které se tu a tam objeví. Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: marci - 09.12. 2013
DOKONALÉ!! Celá kapitola byla skvělá, závěrečný zápis Bleskobrku mě rozcupoval :D Numerologický kokot je úchvatný pojem! :D Díky!! Už se nemohu dočkat pokračování :D
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Už když jsem poprvé četla o profesoru Bloombergovi, myslela jsem si, že to bude asi nějaký "kokot". Jak to s ním nakonec bude, to ti neprozradím, ať se máš na co těšit. Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: teriisek - 09.12. 2013
Bála jsem se, že dopisová forma začne být za chvíli nudná, ale zatím to nemá chybu, bleskobrk je skvělý nápad (a opravdu zapisuje poctivě, hajzlík)! Jsem zvědavá, jak se ještě projeví ten "americký kokot" :P Díky za překlad!
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
No, na projevení toho "amerického kokota" budeš muset ještě chvíli počkat. Ostatně doufám, že ti tahle povídka nepřijde časem nudná, protože kromě dopisů si počteme i zápisky Bleskobrku a jiné poznámky, takže to nebude tak jednotvárné. Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: kakostka - 09.12. 2013
Dokonalé, prostě skvostné:-))) miluju, miluju dopisové povídky, vím, že se opakuju, ale tak to je. Boží, Lucius, skoro pravý přítel, že? A pan Potter, který dobrovolně vlezl do učebny lektvarů, hm to má o Hermionu opravdu strach, že? Hi hi. ta výhrůžka, že nebudou nikdy žádní sourozenci, ha ha, to jsem se bavila. A Bleskobrk, jooo, ten bych taky brala, Severusovi myšlenové pochody, hi hi. Díky moc.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Není radno brát Hermioniny výhrůžky na lehkou váhu, když se zlobí :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: scully - 09.12. 2013
Harry se hlásí na hodině se Severesem to je snad zázrak. Skvělý byl Lucius s tím jeho ramenem,uchem i soukromými částmi knihovny. Profesor Bum Bum v černé kůži,ze kterého jsou všechny ženy paf? Uvidíme co se z něho vyvrbí. Záznam experimentu prokládaný Severusovými úvahami o Hermioně a Bloombergovi  psaný bleskobrkem byl skvělý. A ten konec KURVA PROTEGO To jsem se nasmála. Díky za překlad a bude se těšit na další díl
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Lucius zářil, ostatně jako (skoro) vždy. Děkuji za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: nadin - 09.12. 2013
Ako pozorujem, Snape je neustále príjemný, okúzľujúci... De luxe!!! Pokusy s bleskobrkom sú úžasné!!! Hlavne nezaznamenateľné zvuky Ďakujem za preklad 
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Bleskobrk se v této povídce ještě objeví :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: lucky - 09.12. 2013
Krásný začátek týdne, povídka má perfektní šmrnc a každý kousek je lepší a lepší. Díky.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Děkuji za komentář. Jsem ráda, že se líbí.

Re: Letní škola 2/6 Od: arkama - 09.12. 2013
Joooj:)) paráda ! Chudák Severus, už musí byť z toho naozaj na nervy. Strašne by ma zaujímalo, čo sa také medzi ním a Hermionou stalo, keď to v Harrym (otcovi rodiny) prebúdza také ochraniteľské pudy Bleskobrk by bodol aj mne, len sa obávam, že by tie moje poznámky boli na rovnakej úrovni ako Severusove, čiže len na čisto súkromné účely. Teraz len dúfam, že mu ten výkrik kurva! neodobral tú potrebnú sekundu, a Protego bolo dostatočne rýchlo aktivované Ale ak aj nie, mohla by ho Hermiona aspoň pekne pofúkať. ) Dík larkinh za preklad tejto úžasnej veci
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Severus to zvládl, když přežil válku, tak co je jeden takový vybuchlý kotlík :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Eily - 09.12. 2013
Harry Hermionu miluje jako svého BRATRA?!?!?! Geniální kapitola, mimochodem. Od Luciuse s jeho nádherně napsaným nafoukaně snobským a skvělým dopisem (miluju Luciuse ) přes Harryho šprta u Severuse ve třídě. To bych taky chtěla vidět, jak se Potter hlásí a odpovídá na Severusovy otázky... Hm, tak Bum Bum je chodící sex v kožených kalhotách? Někdo, kdo balí holky na "Můžu ti spočítat čísla" přece nemůžu brát vážně. Severus vůbec nepotřebuje bleskobrk. Ani omylem! Díky za další kapitolu, larkinh. Křením se tu jak idiot.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Severus Bleskobrk nepotřebuje, ale díky Merlinovi za to, že si ho objednal - teď aspoň víme, co si při vaření povídá :D Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Lupina - 09.12. 2013
Och, Merline. Harry na Snapeových hodinách? Hermionou objednaný bleskobrk, který Severus naprosto vůbec nepotřebuje? Pomona naprosto uchvácená panem BumBum. Lucius a nakonec záznam z lektvarového experimentu Nádhera. Krásné zahájení pracovního týdne. Děkuji za skvělý překlad. Checht... Milujetě jako svého bratra To je celý Harry.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Hermiona jako bratr, to je opravdu skvělá hláška! A ten Bleskobrk si objednal Severus - samozřejmě nemohl Hermioně přiznat, že si ho objednal, musel předstírat pana Dokonalého :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: arabeska - 09.12. 2013
Dokonalost sama! Jak se Harry snaží... on se prostě nezmění :D A nejlepší konec! Kurva! Protego!!! :D
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Ano, není nad diktování Bleskobrku. Jen díky němu víme, že si Severus při vaření povídá sám se sebou :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: Lachim - 09.12. 2013
To se dělá, takhle to skončit? Co je se Severusem? Snad ho teď autorka nezabila!
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Nezabila, neboj... má to ještě čtyři díly, to by pak neměla o čem psát :) Díky za komentář.

Re: Letní škola 2/6 Od: denice - 09.12. 2013
Dokonalé! Zase naprosto dokonalé o otter má stále všechny své končetiny až po závěrečný zoufalý výkřik. Ta Hermiona mu tedy dává zabrat! A Harry jako hlásící se všechno vím-všechno znám. A miluji tu Luciuse. To je fakt drahoušek, takový skvělý, soucítící kamarád. Díky.
Re: Letní škola 2/6 Od: larkinh - 09.12. 2013
Lucius ještě bude mít příležitost se blýsknout... Díky za komentář.

Prehľad článkov k tejto téme:

anogete: ( solace )06.01. 2014Kocky
Proulxes: ( larkinh )01.01. 2014Letní škola 6/6
magalena: ( tiberia )31.12. 2013Večer u Zeleného tuřínu
Scattered Logic: ( Florence )26.12. 2013Dostat se z šedé
CJK: ( marci )25.12. 2013Pohádka o Světlu a Temnotě
Aurette: ( solace )24.12. 2013Rapotačka
Proulxes: ( larkinh )23.12. 2013Letní škola 5/6
duniazade: ( Jacomo )22.12. 2013Nebe na zemi
Dream4 : ( Lupina )21.12. 2013Dopis od Severuse
sophierom: ( solace )20.12. 2013Päťdesiaty tretí utorok
Proulxes: ( larkinh )19.12. 2013Letní škola 4/6
Meladara: ( marci )18.12. 2013Mlčenlivá láska
melusin: ( Eggy )17.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 02
melusin: ( Eggy )16.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 01
worrywart: ( Lupina )15.12. 2013Severus, Saša a Elmo
cathedral carver: ( solace )14.12. 2013Jazerný efekt
Proulxes: ( larkinh )13.12. 2013Letní škola 3/6
Ramora: ( Jacomo )12.12. 2013Pokud na tom trváte
E.Jane: ( marci )11.12. 2013Jmelí
Fictioncannibal: ( Florence )10.12. 2013Tři ráno
Proulxes: ( larkinh )09.12. 2013Letní škola 2/6
Prongs II: ( Lupina )08.12. 2013Polap ji hned a polap ji festovně
georgesgurl117: ( solace )07.12. 2013Nevinnosť a narážky
Proulxes: ( larkinh )06.12. 2013Letní škola 1/6
Ramora: ( Jacomo )05.12. 2013Jen si tak trochu písknout
Strega Brava: ( marci )04.12. 2013Profesionální zájem
selinabln: ( Florence )03.12. 2013Kartička z čokoládových žabek pro profesora Snapea
bluestocking79: ( Eggy )02.12. 2013Stály spoločník
snowtigress-27: ( Lupina )01.12. 2013Vánoce po bradavicku