Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Advent 2013 Snamione

Polap ji hned a polap ji festovně

Advent 2013 Snamione
Vložené: marci - 08.12. 2013 Téma: Advent 2013 Snamione
Lupina nám napísal:

8. december 2013

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Polap ji hned a polap ji festovně 

Get her now, and get her good 

Autor: Prongs II 

Překlad: Lupina 

Beta: marci 

Povolení k překladu: Zaslána, autorka však není už tři roky aktivní. 

Originál: http://www.fanfiction.net/s/7126948/1/Get-her-now-and-get-her-good 

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem J. K. Rowlingové, autorky Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří pánům Medkům, kteří knihy o Harry Potterovi přeložili do češtiny. Autorkou této fanfikce je Prongs II. Ani příběh, ani jeho překlad, nevznikly za účelem finančního zisku.

Romance / Humor

Severus S. & Hermiona G.

Rating: 13+

Kapitol: 1 

Slov: 1 457

 

Shrnutí: Další příběh se jmelím, tentokrát snad s trochou vzrušení! Je vánoční čas, trio v šestém ročníku v Bradavicích. Ron a Weasleyovic dvojčata kují plány na polapení jisté speciální osoby za pomoci jmelí… 

Poznámka autorky: Prostě jsem si nemohla pomoci… 

Poznámka překladatelky: Dostáváme se tímto k dalšímu překladu na téma jmelí. Jmelí prostě k Vánocům patří. A ano, Ron v šestém ročníku a dvojčata v sedmém. Malá oddechovka, nechť se líbí.

 

:~:

„No tak, bráško, copak máš co ztratit?“ optal se Fred Weasley svého mladšího bratra Rona. Seděli u stolu nebelvírské společenské místnosti, v docela vzdáleném zákoutí. Místnost naplňovali vánočně naladění studenti nedočkavě vyhlížející zimní svátky.

Ron zazíral na svého bratra. „Myslíš kromě přátelství, důvěry, pomoci…?“

„Přesně! Není třeba dělat si starosti!“

„Nebo je možná malý Ronánek vyděšený jako nějaký poseroutka?“ vrtal do něj George a ušklíbl se spolu se svým dvojčetem.

„Nejsem žádný poseroutka!“ ohradil se hlasitě Ron. Dvojčata se zasmála, ale Ron se ztišil, založil si ruce na hrudi a vztekle na ně zíral. Evidentně nechtěl budit pozornost.

„Dobře, dobře…“ pronesl Fred a nad Ronovým kyselým obličejem musel zadržet další záchvat smíchu.

„Takhle to provedeme…“

:~:

Dalšího dne si Harry všimnul poněkud nervózního Ronova vzezření, kterýžto nepřestával vzrušeně gestikulovat rukama a pořád se kolem sebe rozhlížet. Po Harryho dotazu však prohlásil, že se nic neděje. Ale ten pojal své vlastní podezření – nezřídka zachytil Ronovy oči prodlévající na Hermioně. Vážně už bylo na čase, aby spolu začali chodit. Nekonečně ho bavilo, jak všichni viděli, že jsou stvořeni jeden pro druhého, ale jak si toho naprosto nevšímala geniální Hermiona Grangerová. Tedy pro upřesnění, když ho to nekonečně neštvalo – jejich vztah-nevztah mu často lezl na nervy.

Posadili se k večeři v nádherně ozdobené Velké síni. Harry se láskyplně usmál při pohledu na dvanáct tradičních obrovitánských vánočních stromů a bylo mu jednoduše dobře. Vánoce v Bradavicích bylo prostě něco, nač se těšit. Ani ho nerozhodilo, když viděl Draca Malfoye u zmijozelského stolu vyzvedávat na odiv všechny dárky, které na něj čekají po návratu na Malfoy Manor, a házet jeho směrem nadřazené úšklebky.

Najednou se odnikud zjevili Fred s Georgem a Harry si upustil bramboru do klína. Dvojčata se naklonila nad Harrym a Ronem, po stranách svého bratra.

„Je to hotovo,“ pronesli unisono.

„Až přijde…“

„… Tak metr od místa, kde sedíš…“

„… Zastaví ji to…“

„… Bude jak přilepená…“

„… To bude tvá chvíle…“

„… Staň se rytířem v zářivé zbroji!“

Zrzavá dvojčata se zazubila a Fred se ještě přiblížil.

„Polap ji hned a polap ji festovně!“

Ronovi zrudly uši do barvy vlasů a vypadal vyděšený k smrti. Dvojčata se smála, když odcházela k Lee Jordanovi o pár metrů dál, aby se k němu připojila.

Harry tázavě pozvedl obočí. Ron jen zavrtěl hlavou a (poprvé za život) odstrčil nedotčený talíř. Místo toho začal nervózně žvýkat jakési mentolové pastilky, to vše s očima přilepenýma na dveřích do síně.

O pět minut později Hermiona spěšně vkráčela a zamířila za nejlepšími kamarády k nebelvírskému stolu. Trošku se opozdila, protože pilně studovala v knihovně. Když však došla asi metr od Harryho s Ronem, najednou se zastavila. Zatvářila se překvapeně a znovu se pokusila vykročit, ale cítila, jako by byly její nohy taženy zpět k místu, kde stála. Nemohla udělat ani krok.

Ron rychle vstal od stolu, ale ve své dychtivosti dostat se k Hermioně do kohosi za sebou vrazil. Nemotorně upadl na zem a zaslechl otrávené zavrčení.

„Pět bodů z Nebelvíru, Weasley, měl byste se naučit dívat se, kam jdete,“ zavrčel očividně naštvaný profesor Snape. Zazíral na chlapce stále ležícího na podlaze a odvlál kolem.

Ten střet vidělo poměrně hodně lidí z Velké síně. Teď sledovali, jak se Snape zastavil vedle Hermiony Grangerové, která se stále nemohla ani hnout. Ron nezvládl dělat nic jiného, než z podlahy civět s ústy dokořán.

„Co to…?“ zamumlal Snape, naštvaný, že nemohl ze síně prostě odkráčet jako normální člověk, ale musel narazit na jednoho, vlastně dva Nebelvíry. Zazíral na Hermionu s otázkou v očích.

„Zdá se… ehm, že jsme uvázli, pane profesore,“ poznamenala Hermiona, která ještě nepřišla na důvod. ‚A to jí říkají nejchytřejší čarodějka své doby!‘ pomyslel si Snape a potlačil nutkání protočit očima.

„Ano, Grangerová, toho jsem si vědom. Otázka zní, proč?“

„Jmelí!“

Výkřik přišel od havraspárského stolu a i ti, kteří se ještě nedívali, začali dávat pozor. Když vzhlédli, všichni uviděli rostoucí jmelí nad hlavami Snapea a Hermiony. Vypadalo to, jako by rostlo ze vzduchu, protože strop ukazoval jen tmavou noční oblohu. Mumlání, úšklebky a trocha trapného smíchu naplnilo síň. Hermiona viděla, jak se na ně mnoho studentů zubí. Snape si všiml, že téměř každého od učitelského stolu to pobavilo. Zatnul zuby a shlédl na mladou čarodějku. Velké, nervózní, hnědé oči se setkaly s jeho.

„Uff,“ zavrčel s pocitem trapnosti a mrzutosti, stejně jako s rozpaky nad nastalou situací. „Mám za to… Hm, hádám, že vás musím políbit, Grangerová.“

Hermiona vypadala, že se chystá omdlít, ale zlehka přikývla. Snape se nad tím zamyslel. Nevypadala vyděšená. Samozřejmě, jako zatracená Nebelvírka ani nemohla být. Spíš mu připadala trochu… Znechucená. Proč? Kvůli němu? To pomyšlení jej ještě víc naštvalo. Nápad počkat, až všichni zmizí, se mu z hlavy vypařil. Však on jí ukáže!

A s tím se Hermiona cítila být tažená blíž ke svému profesorovi obrany proti černé magii, načež ji on poměrně prudce objal. Zmocnil se jejích rtů a Hermionu ten dotek překvapil svojí jemností a zároveň i vášní, zatímco on si jazykem probojoval cestu dovnitř jejích úst.

Ten polibek trval déle, než bylo ve skutečnosti potřeba. Rychlým pohledem po místnosti Snape zahlédl McGonagallovou s přísným, nesouhlasným výrazem v rysech, zatímco Křiklan vypadal stále pobaveně. Snape sám byl šokovaný, dívku rychle pustil a bez jediného pohledu na ni odrázoval z místnosti.

Velkou síň naplnilo šokované ticho. Všichni zírali na zrudlou Hermionu, která se stále ještě ani nepohnula. Ron několikrát otevřel a zavřel ústa, jako by právě zapomněl dýchat. Draco Malfoy, stejně jako většina Zmijozelů, se zdál být perplex a téměř trochu ublížený. Harry vypadal, jako by chtěl do něčeho silně praštit.

Hermiona pomalu nabyla svých smyslů. Tváře jí ohnivě zrudly a také vypadala šokovaně, ale přiměla se neusmívat. Kdo by to byl řekl, že Snape tak dobře líbá? Vsoukala se vedle Harryho k nebelvírskému stolu a hned vzápětí začal kdosi tleskat. Ovace vzrostla do crescenda a lidé okamžitě začali rozmlouvat o tom, čeho se právě stali svědkem. Hermiona zírala dolů do svého talíře.

:~:

Později toho večera, když už uléhala, zaťukala na Hermionino okno sova. Otevřela a ten pták jí do klína upustil pergamen. Zvědavě ho zvedla a přečetla:

„Mohl bych ty body Nebelvíru vrátit,

Severus.“

~fin~

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: lea16 - 02.02. 2017
bezvadnéééé

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Chavelierka - 18.01. 2014
Héj a to má být jako konec? Tak hezky jsem se navnadila a ono nic Hermiona by mu měla něco hezkého odpovědět... Krásné krásné krásné
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 18.01. 2014
Pokračování je už, bohužel, na naší fantazii... (Mám pocit, že díky FF se mi poněkud rozvinula ) Zajímalo by mě, kolik tak bodů jí mohl Severus nadělit? Díky za komentář, Chavelierko
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Chavelierka - 19.01. 2014
A co takhle ho z fantazie hodit na papír (nebo do wordu?)... vůbec nikoho nechci pokoušet No já bych řekla, že pro začátek jí mohl dát stejný počet, kolik jich bylo strženo. No pak by se Hermi mohla pokusit nasbírat nějaké další při druhém pokusu Já děkuji za překlad

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Ganlum - 02.01. 2014
Hééézkééé Když hned,tak jedině festovně
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 03.01. 2014
Jsem ráda, že se líbilo :-) Dík :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: TaraFaith - 01.01. 2014
Tohle byla jednoznačně nádhera. Chudák Ron! A taky dvojčata. Takovou práci si dali s tím, aby pomohli bráškovi a nakonec se z toho vyklube tohle! Moc díky za překlad.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 03.01. 2014
Že jo, chudák Ron. Hermiona si ale určitě nestěžovala :-D Díky za komentář :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: azuzike - 13.12. 2013
Mila poviedka Ron ako vzdy motak...a to doslovne....na Severusa sa to sice nepodoba, ale ved na Vianoce sa ze vraj deju zazraky ;D Dik za preklad
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 13.12. 2013
No, vždyť :-) Kdy jindy takového Severuse? Jedině na Vánoce :-) Díky za komentář :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Michelle - 12.12. 2013
och ne, to nemůže být konec! :D je to úžadné, hlavně ten severusův dopis na konci... nemá to náhodou pokračování?:)
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 13.12. 2013
Bohužel, pokračování je na naší fantazii. :-) Jsem ráda, že pobavilo. Děkuji za komentář :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Neprihlásený - 09.12. 2013
Och, a ach, jupí, jedja, pfff, žjó, huch, uch, fjó.....ostatní citoslovce se špatně píšou (nebo popisujou?) Tak se mi to líbilo, že bych klidně očekávala pokračování. Připadá mi to jako hodně dobrý začátek nějaké povídky s mým oblíbeným párem:-) Gěkuji, a zas jsou Vánoce o kousek blíž.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 09.12. 2013
Tak to mě těší, že to vyvolalo tolik emocí Bohužel, pokračování je jen na naší fantazii Jo, už se nám to pomalu blíží... Díky za komentář

Cista limonada, ale rozhodne vanocne naladena plus misty nesmirne vtipna. Sice jsem dostala chut na Ronovu veceri, ale jinak...:-) moc dekuji za roztomilou jednohubku.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 09.12. 2013
Tohle mohlo do éteru, tedy na net, jedině na Adventa :-) Je to sice omílané téma, ale proč ne :-) Nakonec to k Adventu patří :-) Jsem ráda, že pobavilo a děkuji za komentář, Gift :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: wixie - 09.12. 2013
Ale to bylo 'ženiální'! a milé! a vtipné! Děkuji za překlad! PS: ten název... ten je prostě bestovní :-D
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 09.12. 2013
:-D Jo, s názvem jsem se natrápila, měla jsem několik variant :-) Jsem moc ráda, že se líbilo a děkuji za milý komentář, wixie :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: leporelo - 09.12. 2013
Draco sa zdal byť trochu ublížený...toto ma pobavilo neskutočne...chudák Ron, toto mu nevyšlo...zato Hermione a Severusovi vyšlo niečo, čo vôbec nečakali...vyzerá to tak, že body nielen vráti, ale i nejaké prihodí na vrch... Lupinečko a Marcinečko, ďakujem veľmi pekne
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 09.12. 2013
Ano, jeden polibek a jak různé reakce vyvolala :-D Jsem moc ráda, že se líbilo a děkuji moc za komentář, Leporelo :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: marci - 09.12. 2013
:) Super povídka! A pochválena budiž moje skleróza, protože jsem podle názvu věděla, že překlad je Tvůj, ale ohledně děje jsem trochu tápala :) A o to víc jsem se pobavila :) paráda!! (Doháním resty (alespoň krátce při odpolední kávičce) a začala jsem, pochopitelně, snamione) :) Díky! :)
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 09.12. 2013
Tak nějak :-D Kdy jsme na tom pracovaly? V červnu? Taky jsem úplně zapomněla, o co jde. Veděla jsem jen jmelí, Severus a závěrečný vzkaz :-) Já díky :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: teriisek - 08.12. 2013
Chudáček Ron, takový nervózní z toho byl a nic... Dvojčata to asi pěkně schytají - a dobře jim tak! Severus ovšem všechny pěkně vypekl, co taky čekali, když bylo jasné, že si ty jeho rozpaky celá síň vyloženě užívá. A nakonec se může smát on. Vzkaz na závěr mě dostal, chlapec netroškaří, že? :D Díky moc za překlad, pobavila jsem se!
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 09.12. 2013
Pravda, netroškaří Jsem moc ráda, že se líbilo, a děkuji za komentář, teriisku

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: JSark - 08.12. 2013
Krásny nápad s imelom a verejným bozkávaním. Ďakujem. :D
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Jsem ráda, že se líbilo. Děkuji za komentář, JSark :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: denice - 08.12. 2013
Alealeale, tak podpis: Severus. Hmmm, myslím, že slečna Grangerová se může tvářit překvapeně jak chce, ale nikdo mi nevymluví, že to už netrénovali Díky.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Teda, Ty přinášíš do povídky další rozměr :-) Nakonec, nebála se, že? ;-) Díky za komentář, denice :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Radka - 08.12. 2013
super povídka.Dobře tak Ronovi neměli si zahrávat.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Přesně tak, však Ron věděl, že to není správné :-) Díky za komentář, Radko :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Jimmi - 08.12. 2013
Skvelé, imelo zase inak. Dokonca aj tentoraz celkom zaujímavo spracované. A podpis Severus! To vzal ako potykanie? Ale nie :D Ďakujem moc za preklad
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Ale jo! Určitě! :-D Jak to bylo dál, je už na naší fantazii :-) Nemohla jsem tomuto jmelí odolat. Díky za komentář, Jimmi :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: larkinh - 08.12. 2013
Ach jo, Ron byl tak nervózní, až si to celý pokazil :) Ten dopis úplně nakonci je skvělý. Provokuje k představám, jak to bylo dál :) Díky za překlad.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Ron kul pikle a zvítězil Severus Kdo ví, jak to pokračovalo... Ale fantazii se meze nekladou Díky za komentář, larkinh

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Zuzana - 08.12. 2013
Zbožňujem takéto kratučké bozkávacie dychberúce poviedky:D ďakujem za krásny preklad:) Chcela by som vedieť ako dopadli Severus s Hermionou po tej sladkej skúsenosti. 
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Taky takové povídečky můžu :-) Kdo ví, jak dopadli... Ale určitě spolu :-) Jsem moc ráda, že se líbilo, a děkuji za komentář, Zuzano :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: sigurd - 08.12. 2013
Tak toto asi nikto nečakal. Tá pointa ma dostala. Vynikajúce, vďaka.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
To asi opravdu nikdo nečekal :-)   Jsem ráda, že se líbilo :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: MagicLady - 08.12. 2013
Další milá povídka, zase se usmívám od ucha k uchu, Severus je prostě skvělej  Díky.  PS: Bude ještě nějaká povídka s jmelím? 
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Ode mne bude jmelí už jen v jednom drablátku s nečekaným párem :-) Ale zkusím najít něco do příštího Adventu :-) Jsem ráda, že pobavilo, a děkuji za komentář :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: arkama - 08.12. 2013
:D Baby, tento Severus má nálepku "free", dávam ho do placu, ten môj Severus študentke vo Veľkej sieni jazyk do krku nedá, ani keby ho mučili :D :D Dík za preklad Lupina, pobavila som sa :))
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Na Vánoce může být i Severus free :-) Jsem si říkala, že takhle při Adventu si můžeme dovolit i takového Severuse :-) Děkuji za komentář, arkamo :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: scully - 08.12. 2013
Severus opět dokázal,že na něj nikdo nemá. Ron si za to může sám,když je nešika. Dvojčatům to asi bude připomínat hodně dlouho. Polibek dopadl na výbornou a možná i na pět bodů pro Nebelvír?Super povídka,děkuji za překlad
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Severus je prostě nejlepší! :-) Jsem ráda, že se líbilo a děkuji za komentář, scully :-)

Skvělá povídka.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Jsem ráda, že se líbila :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: tiberia - 08.12. 2013
Chudák Ron, nahrál na smeč někomu úplně jinému... ale Severus je teda pěkně vypekl, úplně všechny, kdo by to byl od něj čekal... Díky moc za překlad!
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Takové stresy měl a nakonec z toho nic nebylo. Plody jeho práce sklidil Severus :-D Představuji si ticho ve Velké síni při tom činu:-D Díky za komentář, tiberio :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lachim - 08.12. 2013
Mám dojem, že Rona chytne psotník. Poněkud mu to nevyšlo. Nádhera.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Rozhodně Rona chytne psotník, až tedy chytne dech :-D Díky za komentář, jsem ráda, že se líbilo :-)

Krása. Pán profesor, ale to je podplácanie. Ona to možno príjme aj bez bodov, ale s bodmi to bude aspoň sranda. Ďakujem za preklad Lupina. PS: Kde také imelo rastie? Aj ja chcem také.  
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Jo, kouzelné jmelí, ale rovnou se Severusem by to chtělo, že? Věřím, že body budou Díky za komentář, MIRO:-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: nadin - 08.12. 2013
Mohol by vrátiť body... Takže nie iba Hermiona zhodnotila kvalitu bozkávania "Nad očakávanie" Ďakujem za preklad PS: Téma s nedobrovoľným uviaznutím pod imelom je spracovaná hádam každou autorkou FF, ale mne sa páči z každého uhla  
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Ono to jmelí se v tuto dobu nabízí Ale já tyto povídky taky ráda. Prostě k Adventu patří Kdo by odolal líbajícímu Severusovi Díky za komentář, nadin

Ááá, tak se to patří, překvápko pro nebelvíry a radost pro Severuse. Jak se asi Ron dvojčatům bude chtít pomstít. Nezbývá než jim oběma  přát, aby si to mohli zopakovat,  když tak dobře líbá... Díky
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Nedivila bych se, kdyby se "nešťastnou" náhodou ti dva znovu ocitli pod jmelím. Zmijozelové jsou vynalézaví. Díky za komentář, elbi :-)
A já bych se nedivila, kdyby si jedno z nich Severus očaroval, aby je měl při ruce, kdykoliv ji "náhodou" potká 
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
To rozhodně! :-D

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: doda357 - 08.12. 2013
Úúu, ten lístok bol veľavravný  Zase raz Ronovi čosi vyšlo.... Ale nakoniec to skončilo dobre  Viac ako dobre  Milujem poviedky s imelom, mohlo by ich byť aj viac  Ďakujem za preklad 
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Chudák Ron, tak skvělý plán a výsledek mu vyfoukne Snape :-) Taky miluju povídky se jmelím, to prostě k Adventu patří :-) Díky za komentář, dodo :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: solace - 08.12. 2013
Mám pocit, že takýto zvrat udalostí dvojčatá pôvodne neplánovali. Bol to všeobecný šok. A po takom nočnom odkaze od učiteľa, bola by som naozaj vydesená. Čo to má ten Severus za lubom? Vďaka za preklad, Lupino.
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Co má Severus za lubem už je ponecháno na libovůli čtenářově :-D Já bych to viděla na nějaký další úchvatný polibek :-) Díky za komentář, Solace :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: zuzule - 08.12. 2013
Ronovi to teda moc nevyšlo.Třeba se ale do Nebelvíru vrátí i nějaké body navíc. :D
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Ron, chudák, nemá už šanci. Po takovém polibku je Hermiona ztracená :-) A věřím, že i ty body budou :-D Díky za komentář, zuzule :-)

Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: arabeska - 08.12. 2013
Áá, chuťvka! Dodnes nedokážu pochopit, jak je Snape schopný přežít ve škole narvané Nebelvíry! Dvojčata jsou vskutku nebezpečná stvoření "Však on jí ukáže!" Tvrdohlavec jeden! Chudinka opařená Hermiona! Geniální překlad, díky!
Re: Polap ji hned a polap ji festovně Od: Lupina - 08.12. 2013
Když je ten Advent, tak jsem si říkala, že by něco takového mohlo potěšit :-) Kdo by to do něj řekl, že dovede tak líbat, že? (My, fanynky, samozřejmě ano :-D ) Děkuji za komentář, arabesko :-)

Prehľad článkov k tejto téme:

anogete: ( solace )06.01. 2014Kocky
Proulxes: ( larkinh )01.01. 2014Letní škola 6/6
magalena: ( tiberia )31.12. 2013Večer u Zeleného tuřínu
Scattered Logic: ( Florence )26.12. 2013Dostat se z šedé
CJK: ( marci )25.12. 2013Pohádka o Světlu a Temnotě
Aurette: ( solace )24.12. 2013Rapotačka
Proulxes: ( larkinh )23.12. 2013Letní škola 5/6
duniazade: ( Jacomo )22.12. 2013Nebe na zemi
Dream4 : ( Lupina )21.12. 2013Dopis od Severuse
sophierom: ( solace )20.12. 2013Päťdesiaty tretí utorok
Proulxes: ( larkinh )19.12. 2013Letní škola 4/6
Meladara: ( marci )18.12. 2013Mlčenlivá láska
melusin: ( Eggy )17.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 02
melusin: ( Eggy )16.12. 2013Kukučka v hniezde: Rozhovory s bábätkom 01
worrywart: ( Lupina )15.12. 2013Severus, Saša a Elmo
cathedral carver: ( solace )14.12. 2013Jazerný efekt
Proulxes: ( larkinh )13.12. 2013Letní škola 3/6
Ramora: ( Jacomo )12.12. 2013Pokud na tom trváte
E.Jane: ( marci )11.12. 2013Jmelí
Fictioncannibal: ( Florence )10.12. 2013Tři ráno
Proulxes: ( larkinh )09.12. 2013Letní škola 2/6
Prongs II: ( Lupina )08.12. 2013Polap ji hned a polap ji festovně
georgesgurl117: ( solace )07.12. 2013Nevinnosť a narážky
Proulxes: ( larkinh )06.12. 2013Letní škola 1/6
Ramora: ( Jacomo )05.12. 2013Jen si tak trochu písknout
Strega Brava: ( marci )04.12. 2013Profesionální zájem
selinabln: ( Florence )03.12. 2013Kartička z čokoládových žabek pro profesora Snapea
bluestocking79: ( Eggy )02.12. 2013Stály spoločník
snowtigress-27: ( Lupina )01.12. 2013Vánoce po bradavicku