Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

A všetci máme slabé miesta

15. Nevhodný chalan

A všetci máme slabé miesta
Vložené: Jimmi - 22.06. 2013 Téma: A všetci máme slabé miesta
Jimmi nám napísal:

And We All Fall Down

Autor: Rumaan

Originál:  http://www.fanfiction.net/s/7676352/15/And-We-All-Fall-Down

Beta-read: Doda357

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

And We All Fall Down

Autor: Rumaan

Originál:  http://www.fanfiction.net/s/7676352/15/And-We-All-Fall-Down

Beta-read: Doda357

 

Nevhodný chalan

Blaise sa ocitol v netypickej pozícii, keď ho už odvčera, odkedy sa Draco ukázal vo Veľkej sieni neupravený a voňal jednoznačne po žene, zožierala zvedavosť. Obvykle mu bolo srdečne ukradnuté, čo sa iným dialo, ale toto bolo jednoducho zvláštne, keďže tento rok si dokonca aj slizolinské dievčatá udržiavali od Draca odstup. Nuž, pokiaľ ste nepočítali Astoriu Greengrassovú, ale Dafné by ho vykuchala, keby sa jej sestry čo i len dotkol. Okrem toho Draco o Astoriu nemal záujem, pretože bola mladá a romantická dosť na to, aby ho považovala za padlého hrdinu. Tiež ju viac než len trochu priťahovalo jeho bohatstvo a predstava hrania sa na 'lady z manoru'. Draco si to uvedomoval a malé Greengrassovie dievča ignoroval. Blaise bol sám na seba naštvaný za to, že sa tak zaujíma o to, s kým Draco bol, ale bola to záhada a jeho to otravovalo.

Draco, samozrejme, bol svojím neužitočným neukecaným ja. Keď Blaise na túto záležitosť nasadil Pansy, nevytiahla z neho žiadne informácie o tom, kde bol. Namiesto toho sa vrátila s iskrením v očiach, ktoré jasne vravelo: 'Mám pravdu a ty sa mýliš', ale Blaise v žiadnom prípade neskočí na ten šialený nápad, že z Draca a hlavnej prefektky Grangerovej by bol dobrý pár či na to, že sa o seba dokonca zaujímajú. Bolo to príliš bláznivé. Draco neznášal Grangerovú čisto pre jej krv. Roky jej robil zo života peklo a občas si prial jej smrť. A teraz mal Blaise zrazu uveriť, že Draco po celý ten čas ku nej prechovával tajné city? Alebo že zrazu prišiel na to, že Grangerová bola všetkým, čo hľadal? V žiadnom prípade. Možno už viacej nenazýval Grangerovú humusáčkou, ale veci sa po vojne menili a čas v Azbakane mal pravdepodobne vážny dopad na vaše názory.

A potom tu bola samotná Grangerová. Blaise mal veľký problém uveriť, že by ju mohol Draco priťahovať. Bola citlivá, mala rozum a kým možno dokázala prekonať minulosť, keď ju šikanoval, aby mu pomohla, neznamenalo to, že by sa vystavila vzťahu s ním. Okrem toho by to znamenalo hádku s jej priateľmi a Blaise nedokázal pochopiť, že by uprednostnila Draca pred svojimi dvoma priateľmi, pretože bývala pripravená za nich bojovať a – potenciálne – zomrieť kvôli nim. Ani náhodou, Blaise nekúpi tento 'vzťah', na ktorý Pansy tlačila. Nedával vôbec žiadny zmysel.

Spomeňte čerta, Grangerová sa práve náhlila po chodbe, aby sa dostala do triedy načas. Blaise sa pozrel na Draca, ktorý vlasatej chrabromilčanke nevenoval vôbec žiadnu pozornosť. Há! Vedel, že to všetko bola Pansyina predstavivosť. Tí dvaja sa na seba ani nepozreli – toľko k Pansyinej dramatickej milostnej aférke. Dokonca po sebe ani nehádzali kradmé pohľady.

Blaise si zrazu uvedomil, že všetci vchádzajú do triedy a rýchlo sa pohol, aby sa dostal dnu skôr, než ho potrestajú za to, že mešká. Mal také plné ruky s triedením svojej tašky, že si nevšimol dievča, na ktoré predtým zízal, ako sa náhli po chodbe a vo dverách do neho vrazil.

„Ojój!“ vykríkla Grangerová, keď sa Blaisova taška s knihami zrazila s jej bruchom.

„Ach, prepáč, Grangerová,“ ospravedlnil sa Blaise. „Nevidel som ťa.“

Grangerová pretočila očami. „Áno, som si istá, že je ťažké všimnúť si ma z tvojej olympskej výšky,“ sarkasticky odvetila, než si domýšľavo stúpla pred neho a pohodila mu vlasmi do tváre.

Blaise sa práve chystal posmešne odseknúť, keď ho zarazila vôňa škorice. Stuhol, keď jeho myseľ spracovávala následky tejto skutočnosti. Bol si istý, že to bol len nejaký produkt na vlasy, ktorý bol medzi dievčatami na Rokforte populárny a často používaný. V žiadnom prípade to nemohla byť Grangerová, s kým Draco strávil sobotnú noc.

„Pokojne si dajte na čas, pán Zabini,“ sarkasticky zanôtila profesorka Vectorová z prednej časti triedy a na chvíľu znela takmer tak desivo ako profesor Snape.

Trochu sa začervenal, keď si uvedomil, že na neho všetci zízajú a čakajú, kedy sa pohne. Draco mu venoval ten na nervy idúci pobavený pohľad, hovoriaci 'pozrite na toho idiota', ktorý mal obvykle rezervovaný pre bifľomorčanov a Longbottoma.

„Prepáčte,“ povedal po druhý raz za jednu minútu a posadil sa vedľa Draca.

Draco sa k nemu otočil a nadvihol obočie. „Si v poriadku, Blaise? Vyzeráš trochu omámene. Grangerová sa ti dostala cez hrubú kožu nejakým svojím nechutným vtipom?“

Blaise odmietal skočiť Dracovi na návnadu. Bol príliš zaneprázdnený tým, že si uvedomoval, že Pansy možno mala pravdu. V duchu zastonal, keď si predstavil, ako namyslene bude Pansy žiariť, ak to bol ten prípad. Celú hodinu stále očkom sledoval naštvaného blondiaka a Grangerovú. Ak skutočne boli spolu, potom boli dobrí v tom, ako to tajili; dôkladne sa vzájomne ignorovali. Ale na druhej strane hádal, že budú musieť byť dobrí v utajovaní akejkoľvek romantickej interakcie. Jej priatelia by šli do vývrtky a Draco si musel v čistokrvných kruhoch udržiavať meno. Koniec koncov, nič to nemuselo byť. Blaise si bol istý, že Grangerová nemusela byť jedinou čarodejnicou, ktorá voňala po škorici napriek tomu, že väčšina dávala prednosť kvetinovým parfémom či šampónom.

Avšak, tesne predtým, ako mala hodina končiť, Blaise zachytil okamih medzi dvojicou, ktorý ho prinútil uvedomiť si, že Pansy mala pravdu. Ten druhý sa im páčil, len si toho jednoducho neboli nevyhnutne vedomí. Blaise si myslel, že Draco zíza na stenu, ale keď Grangerová otočila hlavu ich smerom, vycítil, ako sa Draco napäl. Nechcel sa pozrieť priamo na Draca pre prípad, že by to pritiahlo pozornosť k faktu, že sleduje, čo sa medzi nimi dvoma deje, a tak študoval svojho priateľa kútikom oka. Draco uprene hľadel na Grangerovú s výrazom v sivých očiach, ktorý by dokázal Rokfort zapáliť. Grangerová zachytila pohľad vysokého blondiaka, potiahla sa za peru a podvedome sa na mieste zamrvila, odsunula si vlasy z krku, ako keby jej bolo horúco. Blaise začul, ako sa Dracovi zasekol dych v hrdle a on nemal žiadne pochybnosti o tom, kam sa jeho myseľ práve zatúlala. Potom prehovorila profesorka Vectorová a napätie medzi dvojicou sa prerušilo. Blaise z interakcie medzi tou dvojicou žasol. Vďaka Salazarovi, že s Pansy neuzavrel stávku. Určite by prehral.

***

Hermiona si myslela, že dobrý nočný spánok vyrieši jej pocity, ale nestalo sa tak. Cítila sa všetkým rovnako zmätená, ako sa cítila včera. Nepomáhalo, že dnes mala s Malfoyom pár spoločných hodín a cítila na sebe jeho pohľad. Nemohla si pomôcť, aby sa tiež jeho smerom občas nepozrela. Z ničoho nič si bola akútne vedomá jeho úst, toho, ako bola jeho spodná pera plnšia než vrchná. A teraz, keď vedela, aké jemné sú jeho pery, považovala ich za fascinujúce. Cez obed sa musela vytiahnuť z niekoľkých zasnívaní sa, keď tam sedel, jedol hrozno a privádzal ju do šialenstva. To nebolo fér. Bola pevne rozhodnutá viniť za tento zmätok Ginny. Keby toľko nehovorila o tom, aký nebezpečný by bol vzťah s Malfoyom, asi by už doteraz úplne zabudla na všetko o tom bozku. Hermiona si tiež myslela, že bola nad vecou so všetkým tým nezmyslom o zamilovaní sa do 'zlého chlapca' povznesená. Niežeby Malfoya za jedného považovala. Skôr na neho hľadela ako na rozmaznaného a arogantného. Ale už nazrela poza to a teraz vedela, že mal ukryté hĺbky, ktoré na ňu volali. Vážne musela s týmto nezmyslom prestať. Malfoy by sa pravdepodobne pošťal smiechom, keby vedel, ako veľmi jeden malý bozk z ľútosti rozvrátil Hermionine emócie. U Merlina, menila sa na jedno z tých úbohých dievčat, ktoré získali trošku pozornosti a robili z komára somára. Mala by sa sústrediť na MLOKy, nie snívať o chalanovi, ktorý pravdepodobne ľutoval, že si pošpinil pery perami podradnej humusáčky.

Takže namiesto toho Hermiona obrátila pozornosť k listu, ktorý dnes ráno dostala od Andromedy. Nadšená čítala, že McGonagallová dovolila Andromede a Teddymu prísť tento víkend na návštevu. Blížilo sa prvé výročie smrti Teda Tonksa v boji s lapačmi. Za normálnych okolností by návštevu uprostred semestra nepovolili, ale McGonagallová vedela, ako veľmi sa Hermiona zblížila s Andromedou a Teddy bol Harryho krstňa. Hermiona si uvedomovala, že McGonagallová prejavuje trochu favorizovania v tom, že kvôli nim upravuje pravidlá, ale bola jednoducho šťastná, že sa to deje. Tiež jej to poskytne príležitosť otvoriť sa Andromede o tom bozku, ak bude chcieť. Práve sa sama so sebou dohadovala, či to má urobiť alebo nie.

***

Blaise schmatol Pansy, keď opustila Veľkú sieň. Zatiahol ju do blízkej opustenej učebne a zabezpečil dvere pred votrelcami. Pansy sa na neho zmätene pozrela. „Myslím, že viem, s kým bol Draco v sobotu, ale najprv ti musím položiť otázku,“ začal Blaise.

„Tak potom ju polož. Budem meškať na Veštenie.“

„Existuje nejaký obľúbený škoricový šampón, ktorý dievčatá používajú?“

Pansy sa nad tou otázkou zatvárila pobavene. „Ehem... nie som si toho vedomá.“

Zastonal. „Teraz budeš neznesiteľná. Potom Draco musel byť s Grangerovou. V sobotu ráno voňal po škorici a dnes som vrazil do Grangerovej a ona voňala rovnako.“

 

Drzo sa usmiala. „Vravela som ti. Takže ak Draco zostal tam hore a voňal po Hermione, znamená to, že spal v jej posteli.“

Striasol sa. „Vážne nechcem myslieť na to, čo tí dvaja robili. Rozrušuje to.“

Pansy sa na neho zamračila. „Nie, tak to nie je. Je to rozkošné. Vyzerajú spolu tak sladko.“

„Hovoríme o Dracovi. Ten nikdy nevyzerá sladko. A ak sa dá dokopy s Grangerovou, je to jednoducho čudné. Nemala zdrhnúť a vydať sa za Weasleyho, kým on chráni čistokrvnú líniu malfoyovskej rodiny?“

Durdila sa. „Si taký neromantický. Neviem, prečo sa s tebou spokojím.“

Blaise doberajúco nakukol na svoju čarodejnicu a pritiahol si ju bližšie.

„Pretože nikto iný ťa nebozkáva rovnako dobre,“ zašepkal jej do ucha skôr, než jej poskytol názornú ukážku.

Pansy musela uznať, že má pravdu.

***

Draco sa dovliekol na Elixíry. Toto bolo presne to, ako chcel ukončiť pondelkové popoludnie: dvojitá dávka Slughorna, pomyslel si ironicky. Vedúci slizolinskej fakulty sa neobťažoval utajiť fakt, že Draca nemá rád. Dracovi samotnému to bolo ukradnuté. Už vyrástol z toho, aby chcel byť pozvaný do Slugyho klubu, pretože to mala byť – údajne – elita. Nepotreboval, aby mu nejaký starý ctižiadostník poskytoval dôveryhodnosť.

Tiež to bola ďalšia hodina s Grangerovou. To bolo ešte problematickejšie. Celú nedeľu rozjímal nad ňou a nad tým bozkom. Nebolo to zdravé. Pripisoval to faktu, že už dlhšie, než si chcel pamätať, nemal žiadny kontakt so ženou. Misie od Temného pána sa vážne nehodili ku koketovaniu s opačným pohlavím, ani mať spomenutého psychotického Temného pána vo vašom dome, ktorý mučí a vraždí ľudí na vašom jedálenskom stole. Posledné dievča, na ktoré si spomínal, že pobozkal, tobôž s ňou robil niečo viac, bola siedmacka bystrohlavčanka na začiatku jeho šiesteho ročníka, než sa bremeno zo snahy zabiť Dumbledora stalo príliš veľkým.

Draco vošiel do učebne Elixírov a posadil sa za stôl za Blaisom. Práve si začal rozkladať knihy po stole, keď vošiel Slughorn.

„Na dnes mám pre vás všetkých naplánovanú vzrušujúcu hodinu,“ žiaril profesor.

Niekoľko študentov sa vzpriamene posadilo, dychtivých a zvedavých. Draco sa trochu uškrnul, keď bola Grangerová jednou z nich. Vyzerala taká zaujatá, že si pomyslel, že spadne zo stoličky od potlačovaného očakávania.

„Dnes budeme variť niečo náročné, ale zábavné: Amortenciu,“ oznámil Slughorn.

Draco zastonal. Dnešok sa stával lepším a lepším.

„Rozhodol som sa pripraviť malú súťaž a pretože je toto nápoj lásky, táto súťaž bude chlapci verzus dievčatá. Víťaznému pohlaviu to druhé bude nasledujúci mesiac čistiť ich veci na Elixíry. Takže, keby sa chlapci z pravej strany mohli presunúť na ľavú stranu. Ďakujem vám.“

Draca potešilo, že od neho nežiadali, aby sa pohol, ale to znamenalo, že niekto bude musieť sedieť vedľa neho, keďže trieda bola rozdelená nerovnomerne s jedným chlapcom navyše. Vážne mu bolo ukradnuté, kto to je a sklonil hlavu, aby si prečítal pokyny na elixír lásky. Jeho pozornosť pritiahla syčiaca hádka. Vzhliadol a uvidel, že sa Potter s Weasleym hádajú o to, kto bude sedieť vedľa jediného bifľomorčana, ktorý mal vedľa seba miesto. Draco pretočil očami. Samozrejme, že na neho zostane jeden z skazonosnej dvojice. To bolo všetko, čo potreboval. Znova sa sústredil na knihu a neobťažoval sa vzhliadnuť, keď sa stolička vedľa neho hlasne odsunula, ako keby protestovala proti pohybu.

„Malfoy,“ vyšplechol dôverne známy hlas Chlapca Ktorý Odmietal Dofaka Zomrieť.

„Potter,“ uškrnul sa nazad.

„Urob niečo s mojím elixírom a bude to posledná vec, čo urobíš,“ varoval Potter.

„Možno to bude pre teba prekvapenie, Zázračný chlapec, ale ty a tvoj elixír by ste mi nemohli byť viac ukradnutí,“ zavrčal Draco.

„Prepáč, že ti neverím kvôli všetkým tým rokom, kedy si sa snažil sabotovať chrabromilské elixíry.“

Draco sa nenamáhal odpovedať. Len venoval Potterovi svoj najlepší pohŕdavý pohľad. Výmena slov so Zjazvencom nestála za jeho čas či námahu. Usadili sa, aby pracovali mlčky na svojich elixíroch, odmietali vziať na vedomie, že ten druhý existuje.

Draco sedel a čakal, kým začne elixír bublať a vrieť. Prezeral si nechty v pokuse nezízať na Grangerovú. Nechcel, aby sa mu oči zatúlali jej smerom, ako to predtým urobili na Aritmancii. Tiež by sa nečudoval, keby si Svätý Potter všimol, že sa na ňu pozerá. Potter by pravdepodobne začal pästný súboj priamo tu v učebni a pri tom, ako si Slughorn myslel, že slnko vychádza rovno z chrbta toho samovražedného blba, neprekvapilo by ho, keby vina skončila na ňom a jeho by vykopli z Rokfortu a nahnali pred ministra za to, že porušil svoju podmienku.

„Malfoy,“ prerušil Potter jeho myšlienky oveľa menej nepriateľským tónom hlasu.

„Čo je?“ spýtal sa Draco, otrávený.

„Prečo si v kuchyniach nazval Hermionu 'princezná'?“

Draco sa uškrnul a zadíval sa na znepokojenú tvár Harryho Pottera. Grangerová sa tak bála, že prezradí jej súčasnú úlohu v jej živote, keď mu konfiškovala alkohol. Neplánoval povedať nič, čo by prezradilo, ako mu pomáha a dal jej tašku len preto, že si uvedomil, aké zbytočné by bolo postaviť sa všetkým trom.

Okrem toho Grangerovej spôsob bol ten najpríjemnejší v ponuke. Tiež by sa radšej poddal jej požiadavke, než pokračoval v prehnane tvrdej taktike buď Pottera alebo jeho miláčika podržtašky Weasleyho. Pochyboval, že by vyšiel z nejakého ďalšieho stretnutia s tými konkrétnymi chrabroblbcami s nenarušenou dôstojnosťou. Pri nich to nikdy nezvládal; dokázali z neho vytiahnuť to najhoršie.

„Čo je teba do toho, Potter?“ zatiahol.

„To si nechaj, Fretčiak, len mi povedz, čo si tým myslel,“ nahnevane povedal chrabromilčan.

Draco zívol - Potterovi fakt chýbala jemnosť. Pri ňom to všetko bolo o prehnaných hrozbách a urážkach. „Vážne nechápem, čo z toho je tvoja vec,“ podpichoval Draco.

Druhý čarodejník ukázal prstom Dracovi do tváre. „Varujem ťa, Malfoy, nechaj Hermionu na pokoji. Nechcem ťa vidieť v jej blízkosti.“

„A čo ak ma ona nechce nechať na pokoji?“ spýtal sa so žmurknutím.

Potter žiarivo očervenel a celú minútu neúčinne prskal. Keby sa Draco staral, bol by znepokojený, či nemá chrabromilčan aneuryzmu. „Čo si tým myslel?“

„Grangerová je veľké dievča. Som si istý, že sa o seba dokáže postarať sama.“

„Je naivná a súcitná. Nepotrebuje, aby si ju využil.“

Draco sa skutočne v mene Grangerovej cítil urazený. Bola tou najtalentovanejšou čarodejnicou, ktorú kedy stretol. Áno, záležalo jej na ostatných, ale to z nej nerobilo blázna. Ale z toho, ako o nej Potter rozprával, by ste si mysleli, že je to háklivá kvetinka, ktorá nedokáže niekoho prekliať miliónom rozličných spôsobov, o čom Draco vedel, že dokáže. „Som si istý, že Grangerová by bola nadšená, keby počula, ako vysoko si ju vážiš.“

Chrabromilčanove oči zažiarili. „Hermiona vie, že mám rešpekt k nej a jej mágii, ale to nie je to, o čom hovorím. Je ochotnejšia dať ostatným druhú šancu než väčšina iných ľudí. Zastávala sa ťa a ja nechcem, aby si si myslel, že ju môžeš využiť pre svoj vlastný prospech.“

„Prestaň sa pajediť. Grangerová ma desí viac než ty kedy budeš.“

Potter na neho prižmúril oči. Draco mohol prakticky počuť, ako mu v mozgu pracujú ozubené kolieska. Bolo dobré, že mal svoju statočnosť a dobre pracoval s prútikom, pretože keby sa mal spoliehať na svoj intelekt, bol by mŕtvy už pred dlhým časom.

„Sľúb mi, že sa jej budeš vyhýbať.“

„Nič ti nesľubujem, ty nula. Prečo by som mal? Mám v paži, čo chceš ty.“

„Mohol by som ti fakt skomplikovať život, Malfoy. Nie je štátnym tajomstvom, že mám namierené na Úrad aurorov, keď na Rokforte skončím. Mohol by som využiť svoje postavenie, aby som ťa vyštval z krajiny ako spodinu, ktorou si,“ vyhrážal sa Potter.

Draco na hrozby nereagoval dobre. V skutočnosti, pokiaľ nebol jeho či život jeho matky v stávke pred obrovsky mocným temným čarodejníkom žijúcim v jeho dome, obvykle urobil presný opak z čistého trucu. „Potter, ty si príliš plný všetkých tých nudných morálnych princípov, aby si urobil niečo také nečestné.“

„Netlač na mňa, Malfoy. Keď ide o Hermionu, urobil by som čokoľvek, aby som ju ochránil.“

„Ty si taký hrdina.“

„Neberieš ma vážne. Urobím ti zo života peklo.“

„A ako myslíš, že Grangerová zareaguje, keď sa dozvie, že robíš niečo také nemorálne? Nemyslím, že ju to ohromí,“ doberal si ho.

„Toto nie je Hermionina vec. Toto je vyložene medzi tebou a mnou.“

Draco sa zasmial. „Ty si plný rozporov, Potter. Toto všetko robíš, aby si chránil Grangerovú, ale nie je to jej vec. Som si istý, že sa rada dopočuje, za akú bezmocnú ju považuješ.“

Potter zavrčal, ale vrátil sa k svojmu elixíru, z čoho sa Draco ešte viac uškrnul. Jeho taktika vydesiť ho vypálila úplne blbo. Jediné, čo musel Draco urobiť, bolo ísť za Grangerovou a zopakovať jej útržky toho, čo Potter povedal a ona bude mať svojho útočiaceho psa znova na reťazi skôr, ako by ste povedali 'metlobal'.

***

Hermiona sledovala kútikom oka rozhovor medzi Harrym a Malfoyom. Znepokojilo ju, keď videla, že Harry prehral losovanie a musel sa ísť posadiť k Malfoyovi. Napriek faktu, že Ron by asi vyprovokoval s Malfoyom bitku, bola by radšej, keby sedel na Harryho mieste on. Harry bol po tom fiasku v kuchyniach stále podozrievavý ohľadne toho, čo sa dialo medzi ňou a Malfoyom. Nečudovala by sa, keby sa pokúsil vypáčiť z blonďavého slizolinčania nejaké informácie. V obavách si žula peru. Nemyslela si, že Malfoy niečo povie, ale nečudovala by sa, keby mu rupli nervy a nevyhŕkol niečo inkriminujúce. To by bola katastrofa. Harry by šiel do vývrtky a Hermiona nebola v správnom rozpoložení, aby dokázala upokojiť rozbúrené vody.

Vzdychla si. Zvyčajne sa tešila z úloh ako táto, ktorú Slughorn pripravil, a z výzvy súťaže. Ale bola taká napätá obavami z toho, o čom sa Harry s Malfoyom rozprávajú, že jediné, čo mohla robiť, bolo sústrediť svoju myseľ na to, čo robí a nepokašľať ten elixír úplne. Vydýchla obrovskou úľavou, keď zbadala, že sa dvojica prestala rozprávať a znova pracovala mlčky. Neušiel jej hnev, ktorý zalial Harryho tvár, ani ten pomerne zákerný pohľad, ktorý Malfoy strelil jej smerom.

Zvyšok hodiny prešiel bez ďalších potenciálnych infarktov. Naklonila sa nad stúpajúcu paru z dokončeného elixíru a očakávala, že zacíti povedomú vôňu pergamenu, čerstvo pokosenej trávy a pomerne všednej vône Ronových vlasoch, než si uvedomila, že už viacej takto na Rona nemyslí. Teraz ešte viac dychtila zistiť, čo zacíti v mocnom elixíre lásky. Prvé dve zacítila ako zvyčajne, ale namiesto Ronových vlasov zacítila niečo pižmovitejšie, náznak bergamotky, ktorá bola presýtená dubovými tónmi ohnivej whisky. Bola to vôňa, ktorá jej do mysle okamžite privolala neskoré noci v jej klubovni a to, ako bola schúlená pri ďalšom teplom tele, keď pokojne spala. Stočila sa a zadívala sa pomerne zarmútene na Malfoya.

Ach, páni! Spravila nemožné a začala niečo cítiť k najnevhodnejšiemu chalanovi na Rokforte. Mala pocit, ako keby si búchala hlavou v porážke o stôl. Prečo si musela takto skomplikovať život?

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 08.06. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 01.07. 2019
Tu je jedna zo scén, prečo chcem preložiť tú ďalšiu poviedku. To je Harry ten zaslepený (vyššie v komentári to bolo popísané detailnejšie), po všetkých tých Severitoch mu nejako viac fandím. Samozrejme, že viem, ako to dopadne, ale nezaslepeného Harryho v ďalšej poviedke si fakt vychutnám. Teraz mi došlo, že presne taký je vo Flawed Perfection, Harry, akého znesiem. Na začiatku mi moc nesedel, niečo sa zmenilo pri Broken, ale až o mnohé FF neskôr sa z neho stala obľúbená postava (že by vplyvom Svetla pod vodou alebo Epilógu k epilógu?)

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Radka - 12.09. 2013
super konečně Hermiona přišla na to co cítí

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Campana - 05.07. 2013
Hermiona se v tom pěkně plácá, ale určitě nebude poraženecky bouchat hlavou o stůl, až to vstřebá...i když se tak momentálně cítí... A Draco má můj obdiv, jak obstál ve slovní potyčce s Potterem...který se, mimochodem, choval jako blb...zase Děkuju za překlad.

Re: 15. Nevhodný chalan Od: NessC - 04.07. 2013
Včera jsem se vrhla na tuhle povídku a jsem z ní nadšená. Je úžasná a já ti chci moc, moc, moc poděkovat za to, že ji překládáš, protože sama bych se k ní asi nedostala. Takže ti patří mé velké DÍKY.

Re: 15. Nevhodný chalan Od: myska111 - 26.06. 2013
Skvělá kapitola, pobavil mě hlavně te závěr (Ach, páni! Spravila nemožné a začala niečo cítiť k najnevhodnejšiemu chalanovi na Rokforte. Mala pocit, ako keby si búchala hlavou v porážke o stôl. Prečo si musela takto skomplikovať život?) Jsem zvědavá, co se z toho vyklube. Bude Draco ze svého elixíru cítit skořici? Těším se na pokračování. Díky za kapitolu.

Re: 15. Nevhodný chalan Od: adelina - 25.06. 2013
Tato povídka mě začíná bavit víc a víc:) Jaký je Blaise chytrý a všímavý:) Rozhovor mezi Dracem a Harrym byl taky perfektní a nakonec vůně nápoje lásky, nečekala jsem nic jiného. Jen by mě zajímalo, co cítí Draco :)

Re: 15. Nevhodný chalan Od: iway - 24.06. 2013
jemná krásná kapitola :)

Re: 15. Nevhodný chalan Od: marci - 24.06. 2013
Super kapitola Takže protekcionalizmus v Bradavicích pokračuje - není se čemu divit - a hele: když je to v náš prospěch, tak to nevadí, že? No, jako ze života. Harry je debil. Ale věrohodný, bohužel. Krásná kapitola - příliš nestíhám, ale mic se těším na další Díky!

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Neprihlásený - 23.06. 2013
To je prostě dokonalý. Nemohla jsem z toho, jak se Harry snažil Draca vyprovokovat a z Draca, který se cítil být nad věcí... :D Hermiona je mi tady velmi sympatická a ačkoliv Draca z filmu moc nemusím, tady je přímo k sežrání. Princ, který potřebuje zachránit. Role se obrátily. Je to úžasná povídka! Těším se na další kapitolku. A moc děkuji za překlad.

Re: 15. Nevhodný chalan Od: denice - 23.06. 2013
A Blaise už to má! A samozřejmě dokáže využít situaci ke svému prospěchu jako pravý zmijozel!Harry je neuvěřitelný a mně se moc líbí, jak s ním Draco točí, má ho skvěle zmáknutého. Když ten nebelvírský hrdina je tu tak roztomile tupý, doufám, že se takto ještě mnohokrát projeví.Díky.

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Zuzana - 23.06. 2013
Ach, Hermiona je teda jasná, len som chcela vedieť či Draco bude mať elixír s vôňou škorice:D Blaise je nebezpečne inteligentný Páčilo sa mi, že Draco sa snažil Harryho odpálkovať vcelku slušne. Ďakujem za preklad:)

Re: 15. Nevhodný chalan Od: teriisek - 23.06. 2013
Blaise mě pobavil, chudák z toho byl dobře v šoku. Harry je idiot, fakt. Vůbec nic se nenaučil - za co teda bojoval, když se pak sám chová takhle? Fakt mě strašně vytáčí. A ten pokus o vyhrožování, to na mě působí, jako by Harry začal využívat své slávy, přesně to chování, za které ho Severus vždycky peskoval a kterému se tak bránil. Tak snad se ještě vzpamatuje. Díky za překlad, budu se těšit na další kapitolu!

Re: 15. Nevhodný chalan Od: arkama - 23.06. 2013
Harry , Harry! Stále výhražky bez zjavnej príčiny. Dobre ti ten Draco naložil, nechcem vidieť Hermionu, ak jej povie, čo si o nej myslíš ) Pansy + Blaise, sú parádna dvojka. Detektív oriešok to zvládol verila som mu už pri minulej kapitole. Dík za preklad Jimmi
Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 23.06. 2013
ďakujem, Harry má pred sebou ešte veľa kapitol kedy bude týmto typickým blbcom :D 

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jacomo - 23.06. 2013
Ano, Blaise je detektiv. Harry je blbec. Pansy je romantička. Co by si ti dva truhlíci bez tohoto vděčného obecenstva počali? Kdyby Blaise nešpičkoval, Harry nesupěl a Pansy radostně netleskala rukama? O čem bychom si četli? Veliké, převeliké díky za další nádhernou kapitolu. Vždycky se tak začtu a najednou zjistím, že je konec, a já bych chtěl ještě aspoň malý kousek. Andromedu. Teddyho. Ginny. Cokoliv. Takže si z toho i bez Blaisových schopností můžeš vydedukovat, že se straaašně těším, co přijde dál.
Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 23.06. 2013
Sme v polovici, na začiatku sa to nikdy nezdá také dlhé... ach jo. Ja ďakujem za povzbudenie. Rýchlo som preložila ďalšiu časť a poslala bete, kým odíde na dovolenku ona, tak uvidíme (a vtedy si spomenula, že som niečo o VeďViešČom zazrela v pošte...  ) díky moc.

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Lupina - 23.06. 2013
Jak už zaznělo výš, Blaise byl dokonalý detektiv, jak byl rád, že se s Pansy nevsadil. Pokukování Draca a Hermiony bylo prostě dokonalé. Ach. Kéž by mi bylo zase osmnáct. Harry mě štve. Dost. Hermiona by si s ním měla promluvit a srovnat mu věci v hlavě. A Amorův šíp. To bylo jasné, co Hermiona ucítí, že? A konečně si to uvědomila. Opravdu nevhodný kluk:-) Díky Jimmi. Povídka mě chytla a - jako obvykle - skvělý překlad. :-)
Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 23.06. 2013
Ešte si spomínam na jednu scénu, kde je Blaise stobodový... moc sa na to teším. Ja ďakujem

Re: 15. Nevhodný chalan Od: MIRA - 23.06. 2013
To bolo perfektné, ten šok, keď Blaise zistil, že sa niečo medzi Dracom a Hermionou deje. Myslím, že to pokukávanie je na tom všetkom fakt to najlepšie. I keď aj ostatné veci budú určite super.:) Varenie Amortencie bola teda podpásovka. Hermiona je jasná. Teraz, keby sme ešte vedeli čo zacítil Draco.:)  Krásny preklad Jimmi
Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 23.06. 2013
Netuším, či to zistíme, určite nie v ďalšej kapitole. Ja ďakujem

Re: 15. Nevhodný chalan Od: TaraFaith - 22.06. 2013
Jak jsem napsala v minulém komentáři, Blaise je jako detektiv k nezaplacení. Líbily se mi jeho úvahy a reakce na všechny ty příznaky, že mezi těma dvěma něco je. Pohledy mezi Dracem a Hermionou byli kouzelné. Rozhovor s Harrym byl taky zajímavý. Zachovala bych se stejně jako Draco. Ty jeho výhružky byli vážně k smíchu. Nemůžu se dočkat až to draco přetlumočí Hermioně a vsadím se, že to udělá moc rád. Jsem ráda, že se v povídce znovu objeví Androméda. Na tu její návštěvu i s Teddym se moc těším. A opravdu tady mám ráda Pansy. Je tady naprosto úžasná. Podobně jako Blaise a další. Kapitolka udělala velkou radost, moc se těším na pokračování. Díky za skvělý překlad.
Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 23.06. 2013
ďalšia kapitola odišla k bete a je celá odhora až dole o Andromede či Teddym :D Odchádza mi na dovolenku, tak uvidíme, či to stihne alebo nie. Tie tvoje komentáre sú úžasné, ja ďakujem

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Eily - 22.06. 2013
Zajímavá kapitola. Nejde mi teď ani o Blaise a jeho detektivní umění, ale spíše Harryho. Fascinuje mě, jak někdo, kdo strávil celý život bojem za rovnoprávnost mudlorozených a kouzelníků může být tak krátkozraký (i když... taky mohl jen mstít rodiče a bojovat za své přežití, že?). Copak Snapea nepovažoval za svého téměř úhlavního nepřítele (nenávist se Severusem mi přišla vždy mnohem osobnější než nenávist k Voldymu). A přestože ví, že lidé nemusí být takoví, jací se zdají, jde takhle po Dracovi. Přijde mi to na hlavu, copak se nic nenaučil? To jsou Hermiona a Pansy jediné, kdo chápe důležitost tolerance a odpouštění? Buď jak buď, Harryho reakce mi přijde naprosto neadekvátní a být Dracem, tak se těm pohrůžkám směju taky. A co se našeho páru týče, jsou roztomilí s onou hrou na pohledy. Ale zatím to běží nějak moc dobře, očekávám nějaký ošklivý zvrat Díky za kapitolu, Jimmi
Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 23.06. 2013
Bohužiaľ sa už nedozvieme, či v kánone Harry nejako "dospel" ohľadne slizolinčanov, aj keď náznaky z epilógu by sa dali vytušiť, ale to sú len náznaky. Skôr som rozmýšľala, že Harry je v skutočnosti riadne zakomplexovaný voči Dracovi, či skôr bol a teraz si to odreagúvava nenávisťou. Stáva sa to, keď sa otočia pozície. Ale toto je ešte v pohode, on sa bránil vždy (a vždy útočil), horší sú takí, čo predtým sklopili zrak a uši a potom, keď už sa niet čoho báť, tak sú hrozní hrdinovia, ktorí chcú odplatiť ponižovanie, ktoré si sami nechali ľúbiť a nič s tým neurobili. Dejiny sú toho plné. Tí najväčší zbabelci sú po vyhratej bitke tí najväčší hrdinovia a súdia všetkých a všetko. Ďakujem za komentár

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Julie - 22.06. 2013
Díky za další kapitolku, tato povídka se stává další z mých srdcových. Celá tato kapitola je moc fajn včetně názvu Nevhodný chalan - to on je, že? A možná právě proto tak bere nejen Hermionu ale i nás čtenářky. Budu netrpělivě očekávat další kousek.
Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 23.06. 2013
To určite bude tým. Každé správne dievča si myslí, že toho nesprávneho chalana zmení... a keďže v živote to tak nefunguje, máme aspoň rozprávky pre dospelých. Ďakujem

Re: 15. Nevhodný chalan Od: Ponyska - 22.06. 2013
Učiněná nádhera, nemohla jsem se další kapitolky dočkat. Moc děkuji za její vydání a doufám v další stejně skvělý díleček.  Moc se těším na rozhovor mezi Hermionou a Dracem ohledně Harryho :D.
Re: 15. Nevhodný chalan Od: Jimmi - 22.06. 2013
Ja moc ďakujem za komentár. Veľmi, veľmi vytúžený, pretože dnes robím na niečom, čo sa mi veľmi nedarilo a budem dlho, predlho hore... tak aspoň niekto poďakoval (dodu nerátam, tá to betovala). Dnes má dcéra prvú diskotéku, kedy môže dôjsť až o jednej, takže som sa uzvolila strážiť, pretože si nechcela brať kľúče... ako odreagovanie idem prekladať, ale nebyť tvojho komentára, tak si idem pustiť nejaký film. Ďakujem  moc

Re: 15. Nevhodný chalan Od: doda357 - 22.06. 2013
Wow, tak to s tým Blaisom som netrafila Podcenila som jeho intelekt, už to viackrát nespravím  Už keď som čítala, že idú robiť Amortenciu, vedela som, čo tam ucíti Och, tie pohľady... Super... Milujem to A hlavne sa mi strašne páčili tie ich myšlienky... Aj to, ako Draco nič nevykecal, možno to bolo preto, že sa trochu bál, ale ja si myslím, že dosť veľký podiel malo na tom aj to, že by to spôsobilo Hermione problémy. Dúfam, že sa posunieme aj ďalej ako k pohľadom a neskončí to fiaskom Hlavne dúfam, že na to chalani neprídu, lebo tým by úspešne zničili možno aj celý ich vzťah Aj keď, Hermiona by sa asi len tak ľahko nevzdala Ďakujem za preklad

Prehľad článkov k tejto téme:

Rumaan: ( Jimmi )05.09. 201330. Zmierenie (Záver)
Rumaan: ( Jimmi )04.09. 201329. Najlepší priatelia a frajeri
Rumaan: ( Jimmi )03.09. 201328. Dopad 2/2
Rumaan: ( Jimmi )31.08. 201328. Dopad 1/2
Rumaan: ( Jimmi )28.08. 201327. Konfrontácie 2/2
Rumaan: ( Jimmi )20.08. 201327. Konfrontácie 1/2
Rumaan: ( Jimmi )20.08. 201326. Odhalenia 2/2
Rumaan: ( Jimmi )16.08. 201326. Odhalenia 1/2
Rumaan: ( Jimmi )15.08. 201325. Spomienková slávnosť 2/2
Rumaan: ( Jimmi )14.08. 201325. Spomienková slávnosť 1/2
Rumaan: ( Jimmi )13.08. 201324. Tesnotky 2/2
Rumaan: ( Jimmi )12.08. 201324. Tesnotky 1/2
Rumaan: ( Jimmi )11.08. 201323. Konečne 2/2
Rumaan: ( Jimmi )10.08. 201323. Konečne 1/2
Rumaan: ( Jimmi )09.08. 201322. Narodeniny a prekvapenia
Rumaan: ( Jimmi )08.08. 201321. Hádky
Rumaan: ( Jimmi )07.08. 201320. Zádrhele
Rumaan: ( Jimmi )02.08. 201319. Riziká jednania s chrabromilčanmi
Rumaan: ( Jimmi )02.08. 201318. Pravda bolí
Rumaan: ( Jimmi )27.07. 201317. Neobzeraj sa v hneve
Rumaan: ( Jimmi )05.07. 201316. Tí, ktorých opúšťame
Rumaan: ( Jimmi )22.06. 201315. Nevhodný chalan
Rumaan: ( Jimmi )15.06. 201314. Omámení a zmätení
Rumaan: ( Jimmi )26.05. 201313. Cigarettes and Coffee
Rumaan: ( Jimmi )12.05. 201312. Untold stories
Rumaan: ( Jimmi )08.04. 201311. Dohoda
Rumaan: ( Jimmi )05.04. 201310. Vymazať a znova pretočiť
Rumaan: ( Jimmi )01.04. 20139. Chystá sa zmena
Rumaan: ( Jimmi )30.03. 20138. Trpkosladká symfónia
Rumaan: ( Jimmi )28.03. 20137. Ja proti svetu
Rumaan: ( Jimmi )27.03. 20136. Tajomstvá a klamstvá
Rumaan: ( Jimmi )26.03. 20135. Prázdnota vo vnútri
Rumaan: ( Jimmi )25.03. 2013 4. kapitola Alkohol nepomáha
Rumaan: ( Jimmi )24.03. 2013 3. kapitola Zase násilie
Rumaan: ( Jimmi )19.03. 20132. kapitola Problém
Rumaan: ( Jimmi )18.03. 20131. Všetky oči sa upierajú na mňa
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )17.03. 2013Úvod k poviedke