Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

11 věcí

Kapitola první: Válka vodních pistolek A

11 věcí
Vložené: tigy - 17.05. 2013 Téma: 11 věcí
Florence nám napísal:

11 THINGS

AUTOR: WickedlyAwesomeMe 

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4776175/1/11_Things

PŘEKLAD: Florence

BETA: Kaitlin

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

11 VĚCÍ

Kapitola první: Válka vodních pistolek

 

Od konce druhé války uplynulo už šest let. Válka byla peklem. Mrtvoly, kusy mrtvol a kusy masa lítaly všemi směry, takže Bradavice vypadaly jako jeden velký hřbitov. Hodně lidí přežilo a žilo si teď šťastně, ale hodně lidí taky zemřelo a nechalo za sebou rodiny a přátele, kteří po nich smutnili.

Strana Světla vyhrála, porazila Temnotu. Harry Potter, Vyvolený, úspěšně zabil Temného Pána. Předtím však Voldemort vlastnoručně zabil Rona Weasleyho. Strana Světla se radovala, když viděla Voldemortův pád, ale jejich oslava skončila v okamžiku, kdy Bellatrix Lestrangeová v posledním záchvatu zoufalství vrhla po hrdinovi smrtící kletbu.

Ten den za svého hrdinu všichni smutnili.

Lidé se shromáždili a plakali, i když ho neznali osobně. Připojily se k nim i Hermiona Grangerová a Ginny Weasleyová.

Ve skupině byly slyšet Hermioniny vzlyky, když se loučila se svými mrtvými nejlepšími přáteli. Padla na kolena a brečela, snažila se je probudit. Všechno to byl jen sen… hrozný sen… noční můra, jen hrozný žert. Cítila se, jako kdyby se jí svět rozpadnul na kousíčky v okamžiku, když viděla padat jejich těla… bezduchá těla. Chtělo se jí umřít.

Ginny Weasleyová, snoubenka Harryho Pottera a sestra Rona Weasleyho, dala Hermioně přede všemi facku. „Je to tvoje vina! Celé je to tvoje vina!“ obvinila Hermionu – Nebelvírskou lvici, nejlepší přítelkyni Chlapce, který žil, aby mohl zemřít. Obvinila ji z toho, že nic neudělala, že se zachovala sobecky a že zachránila sebe místo nich.

A pak zanechala Hermionu Grangerovou úplně samotnou.

Hermiona byla úplně sama.

Neměla žádné příbuzné, její rodiče zemřeli léto předtím, když do jejich domu vtrhl Voldemort a jeho posluhovači. Ona byla cílem – zabili je kvůli ní. Měla tam být, aby je zachránila. Ani jeden z jejích rodičů neměl sourozence, takže ona neměla tety ani strýce ani bratrance a sestřenice. Hermiona byla jedináček a prarodiče z obou stran jí už zemřeli.

Její nejlepší přátelé odešli. Byla na ně naštvaná, zachovali se přece tak sobecky, nechali ji jít životem samotnou. A teď ji její jediná zbylá kamarádka vinila z jejich smrti a opustila ji taky.

Většina lidí z její koleje zemřela. Nebelvírští statečně bojovali až do konce, bohužel málo z nich se konce dočkalo.


Draco Malfoy bojoval na straně Světla.

Jeho rodina poněkud překvapivě přešla na stranu Světla ještě pár měsíců předtím, než začala druhá válka. Lucius Malfoy pracoval pro Fénixův Řád jako špión. Draca dost překvapilo, že se jeho otec rozhodl změnit strany. Celý život věřil, že Lucius Malfoy je čistokrevný ďábel a Voldemortův nejvěrnější psíček.

Netruchlil kvůli smrti Pottera a Weasleyho. Stejně je nikdy neměl rád. Ale překvapilo ho, když Ginny Weasleyová obvinila Grangerovou z jejich smrti. Sledoval Grangerovou během války. Viděl, jak zachránila životy… zachránila lidi před smrtí. Ale nepodařilo se jí zachránit své nejlepší přátele, a tak byla Weasleyovou obviněna.

Oba kluci z Nebelvíru měli pohřeb a Ministerstvo jim udělilo Merlinův řád první třídy. Na tom pohřbu bylo spoustu lidí, i Draco a jeho rodina.

Draco však Hermionu Grangerovou nezahlédnul.

A to probudilo jeho zvědavost. Když pohřeb skončil, Dracovi jako primusovi byla udělena povinnost pomoct učitelům s hlídkou kolem Bradavic (hledat další mrtvoly a napravit nějaké škody). Tehdy ji uviděl. Seděla v jedné tmavé třídě a brečela.

Draco věděl, že už nic nemá. Věděl, že její rodiče zemřeli. Věděl, že ji Wízlačka opustila (slyšel, že se odstěhovala i se svým bratrem do Rumunska).

Chtěl odejít. Nikdy neměl Grangerovou rád. Byla tak otravná vševědka. Byla moc inteligentní, a to Draco neměl rád. V hlouby duše ale věděl, že k ní nenávist nikdy necítil, tak trochu ji obdivoval. Obdivoval její inteligenci a statečnost a věrnost. Postavila by se za každého, kdo by na to měl právo.

Z nějakého divného důvodu se k ní přiblížil. Objal ji, uklidňoval a utěšoval. Dovedl ji ke sv. Mungovi, který si Malfoyovi koupili, aby jí tam vyléčili všechna zranění. Staral se o ni několik měsíců, dokud se neuzdravila. Léčitelé říkali, že je traumatizovaná. Trvalo jí pár měsíců, než se emociálně a fyzicky vzchopila.

Draco ji navštěvoval jako jediný. Každý den jí přinesl malý dáreček. Když přišel poprvé, Hermiona na něj ani nepromluvila. Jako kdyby vůbec neexistoval. Ale jak dny ubíhaly, začala s ním mluvit o běžných věcech.

Po měsíci ji od Munga nakonec propustili. Hermiona začala s novým životem. Našla si pěkný byt a práci (i když to nebyla práce jejích snů). Kouzelnický svět ji oslavoval jako jednoho z nejlepších bystrozorů. Hermiona ale vždy chtěla být léčitelkou.

Prvních pár dnů ji navštěvoval v nové práci i v novém bytě a nějak se z toho stal zvyk.

A tak se vytvořilo silné přátelství mezi Dracem Malfoyem a Hermionou Grangerovou.


 

11. Chci být znovu dítětem.

„Hermiono, jsi tady?“

Brunetčina hlava vykoukla z kuchyně. „Jsem tady!“ vykřikla. Draco vykročil směrem ke kuchyni, lákala ho vůně.

Hermiona na sobě měla žlutou zástěru. Vlasy si svázala do drdolu a vařila palačinky.

Draco si vzal z talíře jednu palačinku a hned se do ní zakousl. „Docela dobrý, Grangerová,“ řekl s plnou pusou. Bruneta zavrtěla pobaveně hlavou a dál se věnovala svým palačinkám.

Blonďák se chystal vzít si další, ale Hermiona ho plácla přes ruku. „Přestaň jíst moji snídani, Draco,“ řekla mu s očima stále na pánvičce.

Zamračil se. „Ale já mám hlad!“ zakňučel, jako kdyby mu bylo pět. Hermiona otočila oči v sloup a podívala se na něj. „Tak si udělej svoji vlastní snídani,“ doporučila mu. Podívala se na své palačinky. Jelikož je už měla usmažené, tak si je přendala na talíř.

„Ale ty děláš ty nejlepší palačinky na světě!“ protestoval a vlastně ani nelhal. Jídla na Manoru byla dobrá, skřítci vařili dobře. Když se přestěhoval do vlastního domu, šla s ním i jeho skřítka Jinky a od té doby se moc dobře nenajedl. Kromě toho když jedl někde v restauraci (s Hermionou) nebo když ho na večeři pozvala Hermiona k sobě.

„No, děkuji, pane Malfoyi, ale to už vím,“ řekla a odkráčela i s talířem ke svému malému stolu a sedla si. Draco se vlekl za ní a posadil se k ní. Hermiona si vzala svůj oblíbený hrnek a nalila si kávu. „Dáš si taky?“

„Dobře,“ zabručel. Podle něho i její káva byla vynikající. Hermiona vzala Dracův oblíbený hrnek (ano, ano, měl své hrnky v jejím bytě) a taky mu nalila kávu. Podala mu ji a on si k ní přičichl. Rád si ke své kávě přivoněl, toho si Hermiona všimla hned, když se stali přáteli.

„Proč jsi za mnou mimochodem přišel?“ zeptala se a napila se. Vzala vidličku a začala dloubat do lívanců, které si polila javorovým sirupem.

„No,“ začal blonďák, „jsem tady, abych tě pozval na oslavu narozenin.“

Zvedla obočí. „Ale je leden, Draco. Ty máš přece narozeniny až v červnu.“

„Jsem rád, že si to pamatuješ,“ ušklíbl se. „Ale neřekl jsem, že je to moje oslava. Je to oslava mé sestřenice. Znáš Felicity? Myslím, že jsme o ní jednou mluvili.“

„Ou, jasně, Felicity, tvoje oblíbená sestřenice,“ řekla a projela si vlasy rukou. „Kolik jí je?“

„Zítra jí bude sedm,“ odpověděl blonďák. „Teta Gwyneth , otcova sestra, se rozhodla uspořádat zahradní oslavu pro svoji jedinou dceru. A k mému překvapení tam bude i trochu mudlovských věcí. Všechny děti jsou sice z kouzelnických rodin, ale bude tam… Jak se říká těm lidem, co si na sebe dají hodně mejkapu a dělají legrační věci?“

„Klauni,“ odpověděla. „Budou tam klauni? No, to je novinka. Kde to bude?“

„V domě tety Gwyneth,“ pokrčil rameny. „Budou se hrát společenské hry.“

„Ó, tak ty mi chyběly. Dřív jsem je hrála hodně často,“ řekla s úsměvem. „Takže jsem pozvaná?“

Přikývl. „Jsi, protože já nechci být sám s bandou otravných děcek.“

„Ty jdeš?“ zeptala se očividně překvapená.

Blonďák zamračeně přikývl. „Jo,“ řekl. „Teta Gwyneth a její manžel na tu oslavu přijít nemůžou a to děcko mělo obrovský vztek. Uklidnila se až potom, co jí teta slíbila, že tam přijdu alespoň já. Takže jsem neměl na výběr. No, jdeš se mnou?“

Zamyslela se. „Přijde tam tvůj otec?“ zeptala se a trochu se u toho zamračila. Zřejmě Luciusova nenávist nebyla jenom jednosměrná.

Ušklíbl se a potřásl hlavou. „Jestli půjdeš, tak budeme jedinými dospělými široko daleko. Budeme si tak trochu hrát na chůvy.“

„Dobře tedy, jdu,“ usmála se. Dojedla svoje palačinky a postavila se. „Takže v kolik se tam přemístíme?“

„Nebudeme se přemisťovat,“ řekl blonďák, čímž vzbudil Hermioninu zvědavost. „Pojedeme tam.“

Zakuckala se, protože zrovna upíjela kávu. „Pojedeme? Ale já nemám řidičák, Draco!“ vykřikla.

„Hloupoučká Grangerová,“ potřásl hlavou. „ budu řídit.“

Brunetka se na něj pobaveně podívala. „Děláš si legraci, že?“

 Draco protočil oči a vytáhl z kapsy peněženku. Otevřel ji a ukázal svůj řidičák. „Byl jsem v autoškole, bobře. Jen se podívej, mám důkaz.“

„Páni,“ řekla bruneta. „Nikdy jsi mi neřekl, že umíš řídit!“

„Copak nemůže mít muž nějaká tajemství?“ zeptal se s úšklebkem. „Jel jsem k tobě do bytu.“

Zírala na něj. „No, nekecej!“ vykřikla. „Jaké máš auto?“

„Mercedes Benz,“ řekla jen tak ledabylým tónem a začal si prohlížet své nehty.

Brunetce poklesla čelist. „Můžu se podívat?“ zeptala se nadšeně. Do aut byla celkem zažraná.

„Posluž si,“ prohlásil a udiveně pozoroval, jak se žene ke vchodovým dveřím.

„Ó MŮJ BOŽE! DRACO MALFOYI, NIKDY JSI MI NEŘEKL, ŽE MÁŠ MERCEDES BENZ SLK 55!“

Protočil očima, vyšel vchodovými dveřmi ven a sledoval, jak se brunetka opatrně dotýká jeho nového auta.

„Hermiono,“ řekl hlasem plným pobavení. „Je to jenom auto.“

„Jenom auto? JENOM AUTO?!“ vykřikla. „Tohle je jedno z nejlepších aut na světě! Nemůžu se dočkat, až jím pojedu!“

Ušklíbl se na ni. „No, Hermiono Grangerová, už by sis měla zapamatovat, že Malfoyové mají vždy jen to nejlepší.“

Převrátila očima, ale usměv ji neopouštěl. „Ano, ano, to vím. Zařídil jsi, aby si to pamatovali všichni v Bradavicích.“

Úšklebek se blonďákovi ještě rozšířil. „Takže, Hermiono, hádám, že jedna odpoledne je v pořádku?“

„Jo,jo. Ale teď už běž! Musím uklidit celý byt! Pořád to tam vypadá, jako kdybych tam měla povodeň,“ řekla a vešla zpátky do bytu. „Uvidím se později, Draco.“

Blonďák na ni trochu kývl a pak nasedl do auta. Jeho plán se právě rozjel.


„Vše připraveno, bobře?“ zeptal se Draco. Měl na sobě své oblíbené zelené triko (s potiskem: VLÁDA ZMIJOZELŮ) a obyčejné džíny.

„Ano, ano, jsem připravená,“ odpověděla mu brunetka. Oblékla si halenku s tříčtvrtečními rukávy a modrou sukni, která končila několik centimetrů nad koleny. Vlasy si svázala do volného drdolu, Draco si také všiml, že byla trochu namalovaná. Ten vzhled působil celkem jednoduše, ale Dracovi stejně připadala nádherná. „Pořád nemůžu uvěřit, že pojedu v Mercedesu.“

Draco obrátil oči v sloup a otevřel jí dveře od auta.

„Děkuji,“ řekla a vklouzla do auta. Draco oběhl auto a posadil se na druhé straně. Odendal střechu auta, aby měla Hermiona lepší výhled.

„Přestaň tak zírat, Grangerová. Jako kdybys nikdy v životě neviděla auto,“ poškádlil ji, čímž si od ní vysloužil zamračení. Nasadil si sluneční brýle a podíval se na ni.

„Musíš vždycky vypadat tak cool, Malfoyi?“ zeptala se, pořád zamračená.

„Samozřejmě,“ věnoval jí blonďák okouzlující úsměv. „Možná dneska potkám tu pravou, musím pro ni přece vypadat dobře.“

„Jo, jo, jasně. Jen už konečně vyjeď,“ odpověděla mu brunetka a začala si prohlížet všechna tlačítka.

„Varuju tě, Grangerová, na nic nešahej.“

Převrátila očima. „No jo, dobře. Ale teď už jeď. Přijedeme tam pozdě.“

„Jen se uklidni,“ nastartoval auto. Hermiona si zapnula bezpečnostní pas a znovu se na něj zamračila.

„Varuju tě, nechci umřít dřív, než budu muset, takže jeď opatrně, fretko.“

Draco se ušklíbl. „Umím řídit,“ auto se konečně pohnulo.

Hermiona celou cestu jen koukala. Draco Malfoy, když chtěl, jel plynule, podle jejího názoru.


 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Flo, vážne to končí zle? Žiaden čaromedicínsky zázrak sa na konci poviedky nekoná? Keby áno, tak ja si ju prečítam, ale inak, no, neviem... budem musieť vystihnúť tú pravú náladu, pripraviť si kopu vreckoviek a potom to prečítať na jeden šup    Ale inak držím palčeky, nech ti to krásne odsýpa 
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
Vážně to končí zle, tigy. Celý průběh je veselý/romantický, ale končí to holt špatně. Děkuji ti!

Ja ti len chcem dať vedieť, že sledujem ako ti pribúdajú kapitoly a držím palce, aby mala poviedka úspech. Nemôžem to ale čítať. Snažila som sa, ale mám blok, ktorý nedokážem prekonať, keďže viem ako to skončí. A keby som sa začítala, dopadne to ako s filmom, ktorý som naposledy prerevala: Listen To Your Heart. Od polovice som tušila ako to dopadne a aj tak som dopozerala a zase ma to rozhodilo. Vždy pri takýchto záveroch myslím na teba. A keby si si našla odvahu na Mayu s týmto koncom, niečo pre teba mám. Síce Drarry (bez akéhokoľvek slashu), ale záver vyložene pre teba t.j. prerevala som ho. :D Tak držím palce a aspoň takto symbolicky posielam podporu :D
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
Jo, Jimmi, já to chápu. Vím, že ty holt nadšenec nešťastných konců nejsi. Já to chápu, kolem nás jich je hodně. Ale já si je naopak užívám, protože mi to připomíná, že se může být vždycky hůř. Nedávno jsem četla úplně skvělou knížku, která je téhle povídce trochu podobná: "Hvězdy nám nepřály". Tu ti ale rozhodně nedoporučuji. Byla nádherná, ale tobě by se nelíbila Maya... já vím, že píše krásně a myslím, že by mi i sedla, ale... já holt nejsem slashovka. Ten styl mi nesedí. Díky za tu podporu!

Tak k Ginny cítím dva naprosto rozporuplné pocity - Je to mrcha, ale zase kdyby Hermioně tak neublížila, nikdy by se Mia nespřátelila s Dracem, takže.. Nějak se k ní nedokážu vyjádřit. Hermiona není jediná, kdo chce být znovu dítětem, když se kouknu na tu hromadu úkolů, kterou musím do zítřka udělat. -.- Naštve mě, jestli ta Felicitina oslava bude lež, protože se dost dobře dokážu vžít do situace být sama mezi milióny pištících šestiletých netvorů (ach, ti mladší sourozenci..), takže bych si škodolibě užívala Miino a Dracovo utrpení. Ale co, nechám se překvapit. Nadšenec do aut nejsem - mě stačí, když to jede a vypadá jakž takž obstojně, ale Hermionino nadšení bylo roztomilé. Vláda Zmijozelů mě dostala. Takové tričko bych si taky nechala líbit. :3   Těším se na další kapitolu, Flo.   PS: Na Delicate pracuju - a vzhledem k tomu, že kapitola má něco kolem 5800 slov, asi ještě chvíli pracovat budu.. -.-
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
Mel, máš pravdu. Kdyby nebyla Ginny mrcha, nevzniklo by tohle veselé přátelství mezi Hermi a Dracem. A za to té... té ženě musímě být vděční. Holka, utrpení si užívat budeš, ale myslím, že bude trpět jenom jeden z nich (a Hermi to rozhodně nebude ). Víš, že já bych to tričko chtěla taky? Páni, co bych dala za to! Děkuji ti! 

Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: Rosalieann - 19.05. 2013
Rozhodně se mi líbí Hermi jako nadšenec do aut. Už se nemůžu dočkat na další kapču Flo. 
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
Líbí? To jsem ráda. Já sama se v autech moc nevyznám, ale k téhle Hermi to sedí :D. Děkuji ti!

Ginny je blbá... a Draco překvapil. Díky za překlad, jsem zvědavá, co bude dál!
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
Draco se zachoval o dost líp než Ginn, co?, Kdoby to byl řekl... Děkuji ti!

Kdo by to do toho Zmijozela řekl, že? Jeden impulsivní čin a jaké přátelství vzniklo. K Ginny se nevyjadřuji, nechci nadávat, ale bohužel i takoví lidé jsou mezi námi. Značka auta mě nechává naprosto chladnou, hlavně, že mě někdo sveze :-D Ale Hermionino nadšení je nakažlivé. Rozhovory těch dvou mě nepřestanou bavit. Krásné, díky :-)
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
Mě auta taky moc neberou, úplně mi stačí, že nemusím autobesem :) Ale to auto jsem si našla na googlu a musím přiznat, že by mi rozhodně nevadilo v něm jezdit. Je paradní :D. Děkuji ti, Lupi!

Majú spolu veľmi pekný vzťah, ktorý vlastne vznikol len náhodou. Som zvedavá kam to nakoniec naozaj pôjdu. Ale nech pôjdu kamkoľvek, určite bude zábava. Pekný preklad.
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
To teda bude! Zábavy bude kupa Děkuji ti moc, MIRO!

u nás doma se taky hraje na oblíbené hrnky :)líbí :)
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
U nás doma se to zas tolik nehraje. Já mám oblíbené tři a mamka o všech tvrdí, že jí jen zabírají místo v kuchyni :D. Díky!

Tak jsem právě došupajdila z postupové zkoušky do dalšího ročníku, abych zjistila, že je tu další kapitola. JO! Jsem zralá na oslavný taneček ) Začátek je smutný. Chudáci kluci, chudák Hermiona. Tehdy na tom byla hůř než Harry. A Ginny udělá co? Obviní ji. Jasně, byla zdrcená a tak, ale obvinit Hermionu ze smrti jejích dvou nejlepších přátel? Ginny zjevně není tak inteligentní, jak by si ráda myslela. Být znovu dítětem. Zajímavá myšlenka, občas bych taky raději šla do školky a ne do školy. Celé dopoledne si hrát a lítat venku, obídek, schrupnutí, pohodička. Takže jsem zvědavá, jestli ta oslava není jen nějaká záminka. Copak Draco na Hermionu vytáhne? A Hermi jako fanoušek do aut je k sežrání! Díky díky díky díky za novou kapitolu Beru to (vzhledem k načasování) jako soukromý dáreček
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
Eily, holka, vážně moc doufám, že se ti ta zkouška povedla. A jsem ráda, že ti nová půlkapitola udělala tak velkou radost, že ses rozhodla pro oslavný taneček Jo, víš, já bych ráda vyrazila mezi hračky, do světa fantazie, než do toho těžkého světa zodpověnosti a domácích úkolů a zkoušek a testů... Já chci být taky dítětem! Moc ti děkuji!

Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: TaraFaith - 17.05. 2013
Hermiona zblázněná do aut a Draco cool majitel mercedesu se stahovací střechou. Tak to nemá chybu! Takže jedenáctá věc je stát se znovu dítětem? To náhodou není ani trochu bláznivé. Myslím, že si to občas přeje každý. Nemůžu se dočkat oslavy Dracovi sestřenice. Určitě se máme na co těšit a já se moc těším na další pokračování.
Re: Kapitola první: Válka vodních pistolek Od: FlorenceMabel - 24.05. 2013
Nemá, že? Taky si myslím, že to pobláznění do aut je kouzelné . Ano, s oslavou máš pravdu, rozhodně se máte na co těšit. Hermi si to totiž bude náležitě užívat Díky!

Prehľad článkov k tejto téme:

WickedlyAwesomeMe: ( eryenie )07.08. 2015Epilog
WickedlyAwesomeMe: ( arabeska )17.06. 2015Kapitola jedenáctá: Dobré a špatné zprávy
WickedlyAwesomeMe: ( arabeska )06.06. 2015Kapitola desátá: Hroby
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )05.10. 2014Kapitola devátá: James Moore, část druhá Část C
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )29.09. 2014Kapitola devátá: James Moore, část druhá Část B
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )22.09. 2014Kapitola devátá: James Moore, část druhá Část A
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )06.09. 2014Kapitola devátá: James Moore, část první Část C
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )07.08. 2014Kapitola devátá: James Moore, část první Část B
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )11.03. 2014Kapitola devátá: James Moore, část první Část A
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )25.01. 2014Kapitola osmá: Malé děti a příšerky Část C
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )17.11. 2013Kapitola osmá: Malé děti a příšerky Část B
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )07.11. 2013Kapitola osmá: Malé děti a příšerky Část A
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )15.09. 2013Kapitola sedmá: Zestárnout s tebou Část B
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )30.08. 2013Kapitola sedmá: Zestárnout s tebou Část A
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )26.07. 2013Kapitola šestá: KOŠŤATA A KOLA! Část B
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )12.07. 2013Kapitola šestá: KOŠŤATA A KOLA! Část A
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )05.07. 2013Kapitola pátá: KŘIČ!
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )28.06. 2013Kapitola čtvrtá: Otočit se a zatočit B
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )21.06. 2013Kapitola čtvrtá: Otočit se a zatočit A
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )14.06. 2013Kapitola třetí: Historie Bradavic, druhé vydání
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )07.06. 2013Kapitola druhá: Tajná záležitost B
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )31.05. 2013Kapitola druhá: Tajná záležitost A
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )24.05. 2013Kapitola první: Válka vodních pistolek B
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )17.05. 2013Kapitola první: Válka vodních pistolek A
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )10.05. 2013Prolog - druhá část
WickedlyAwesomeMe: ( Florence )04.05. 2013Prolog
. Úvod k poviedkam: ( Florence )26.04. 2013Úvod k poviedke