Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 12.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 12.02. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 12

 

Bill byl velmi potěšený zjištěním, že Hermioně se představa neformální soboty líbí, ba dokonce, že se aktivně účastní novými nápady k vyzkoušení. 

Například, když se Bill v šest hodin převalil, připraven vstát a posnídat, Hermiona se natáhla po jeho zjizvené, svalnaté hrudi a vtáhla ho zpět do postele. Ale překvapilo ho, že nechtěla dál spát. Místo toho obdržel masáž zad a jakmile skončila, byl víc než ochotný jí tuto laskavost vrátit. 

Koneckonců, jak často se probudil a ve své posteli našel nádhernou, jedinečnou, nahou ženu? Doufal, že započaly dny, kdy ji tam bude nacházet častěji. 

Teď si liboval nad pocitem jejích rukou na své hrudi; mazlili se několik hodin, povídali si o čemkoliv a o všem. Za poslední dobu si Bill nepamatoval lepší sobotu. 

„Nu, myslím, že jsme si hověli dost dlouho,“ nakonec povzdechla Hermiona, posadila se a obtočila si deku kolem hrudi. 

Bill se zasmál a podepřel si hlavu rukama. „Hermiono, tohle je neformální sobota. Můžeš dělat, co chceš.“ 

Hermiona se zamyšleně rozhlížela po pokoji, a pak spustila pokrývku, odhalujíc tak Billovi své tělo. „Mám chuť na sprchu,“ rozhodla se s přikývnutím. 

„Je tam šampón i mýdlo a čisté ručníky jsou v policích,“ řekl jí, šťastný, že se rozhodla pro to, co chce dělat. 

Stojící Hermiona dala ruce v bok. „Chceš se připojit?“ 

Bill se na ten obrázek před sebou podíval. Ačkoliv vypadala Hermiona dobře odpočinutá, bylo zřejmé, že byla dobře a důkladně pomilovaná. Spodní ret měla mírně oteklý, a na klíční kosti měla temně rudé kousance. Její kudrnaté, nepoddajné vlasy trčely do všech směrů, důsledek Billových prstů vískajících a tahajících je během předchozí noci. V tom okamžiku byla Hermiona Grangerová tím nejvíc sexy objektem, který kdy viděl. A zvala ho do společné sprchy. 

Okamžitě byl Bill z postele na nohou a postrkoval ji na cestě do koupelny na druhém konci ložnice. Zasmála se, když ji prakticky hodil do menší místnosti. Bill se natáhl po kohoutku ve sprše a přitáhl si ji do polibku, zatímco se voda ohřívala. Objal ji s potěšením z její hebké pokožky tisknoucí se k němu. 

Vlhké horko sprchy nebylo pro Billovy prsty žádným soupeřem. Jemně klouzaly dolů po Hermioniných žebrech a ona brzy cítila mrazení po celém těle. Nebylo divu. Milování se s ním jí přinášelo tolik potěšení; jen z pocitu jeho rukou na kůži se chvěla očekáváním. Bezděčně se otřela svými boky o jeho a kňourala mu do úst, když prohloubil polibek. Při Billově průzkumu svých úst cítila, že proti ní roste a tvrdne. 

„Myslím, že je voda připravená,“ zalapala Hermiona po dechu. Místnost byla naplněna párou, důkaz, že se jejich rty k sobě přimkly na nějakou dobu. 

Bill odpověděl tím, že si ji přitáhl do kouřícího proudu vody. Hermiona uklouzla po podlaze a on si ji přitiskl k hrudi, „Jsi v pořádku?“ 

„Hmmm,“ zahmkala, když se rty vrátila k těm jeho. „Teď už ano.“ Obtočila mu ruce kolem krku a vykvikla, když ji zatlačil k vykachlíčkované zdi. „To studí!“ 

Se smíchem Bill zašeptal: „Zahřeju tě.“ Hermiona se znovu zachvěla, z chladu dlaždiček, ale i z jeho slibu. 

Když jí kouřící voda padala jako vodopád na vlasy a dolů po těle, cítila, jak Billovy ruce a rty napodobují tento pohyb. Rozpaloval ji tak, až touhou vydechovala jeho jméno. Musela ho zase mít, právě zde, stlačená stěnou sprchy a jeho teplým tělem. 

Co mohla být dvacetiminutová sprcha, se změnilo v téměř hodinové milování. Bill si dával načas. Přestože věděl, že ho Hermiona potřebuje, přinášelo mu potěšení poslouchat, jak vydechuje jeho jméno, kdykoliv přišel rty do kontaktu s jejím tělem. 

Hermiona skončila sprchu s veselým úsměvem na tváři a nohama, na kterých se sotva udržela. Když se pro nadcházející den oblékali, řekla Billovi: „Pokud se toto děje každou neformální sobotu, počítej se mnou taky na příští týden.“

 

XXX

 

Bill pro jistotu rozšířil pozvání své krásné Hermiony na každou sobotu. S výjimkou jednoho víkendu byla v jeho domě v těchto dnech celé dva měsíce; mimo víkendu, kdy onemocněl Křivonožka, ten strávili v Hermionině bytě. Změna místa jim rozhodně nevadila a Bill na ni docela udělal dojem svým chováním k jejímu milovanému mazlíčkovi. Trvalo jí pak dost dlouho, aby mu ukázala, jak moc si myslí, že byl sladký. 

Toto byl ten nejšťastnější Bill za celé věky. S výjimkou zvýšeného stresu v práci, který přicházel ruku v ruce s jeho touhou po Hermioně, vše se zdálo, že zapadlo na své místo. Ve skutečnosti ho dokonce i Fred a George dokázali přestat škádlit kvůli Hermioně, ačkoliv to bylo nahrazeno jejich dumáním, co taková ‚kočka‘ vidí na jejich nejstarším bratrovi. Ano, Bill si svého života užíval. 

Do středečního rána, kdy se na něj Francine výsměšně ušklíbla, právě když kolem něj rychle prošla, aby zaklepala na dveře Barta Dunnera. To by Billa ani v nejmenším neznepokojilo, Francine už na něj byla zřídka přátelská, ale Bart byl jeho nadřízený. A Francine mu šla jasně po krku.

   
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: TaraFaith - 13.02. 2013
Tak po dlouhé době zase na počítači. Takové soboty bych brala všema deseti. Líbila se mi tam poznámka, že už mu dvojčata dali pokoj. Myslím, že by bylo opravdu nemožné, aby si ho aspoň trochu nedobírali. Francine se rozhodla jim zavařit a podle mého názoru s ní šéf asi zamete. Těším se na další kapitolu. Tahle povídka mi bude vážně chybět. Díky za překlad.
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 13.02. 2013
Jó, takové soboty bych taky uvítala Dvojčata mohly dostat víc prosotru, jejich kousky zbožňuju Jojo, Francine si naběhne. Děkuju za komentář, až dodělám Honbu, pokusím se najít nějakou obdobnou romantiku ke kafíčku

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: siriana - 13.02. 2013
tuším že jim Francine ještě trochu zavaří...ale věřím že se z toho vyhrabou....a za dvě kapitolky "žili šťastně až do smrti" :))
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 13.02. 2013
Tak nějak to bude. :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: teriisek - 13.02. 2013
No, mám dojem, že to Francine asi nevyjde tak, jak si plánovala, aspoň doufám. Ony ty intriky se proti člověku často obrátí (a jestli si o tom štěbetá celá banka, tak nějak pochybuju, že by o tom šéf celou tu dobu nevěděl:P). Díky za překlad, budu se těšit na další kapitolu!
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 13.02. 2013
Tak nějak, a jdyž šéf vidí, že je vztah od práce nezdžuje... Však uvidíš :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: tigy - 12.02. 2013
No, som zvedavá, ako to Francine šéfovi nenápadne nápadne naznačí, že sa deje niečo nekalé v jeho úrade  Lebo sa mi zdá pomerne inteligentná, veď ako šikovne vydedukovala v minulej kapitolke koho košeľu má Hermiona na sebe, hotový Sherlock Holmes  Ešte keby nebola taká zákerná klebetnica... Vďaka za ďalšiu kapitolku, Lupina.
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Francine se nezachová nijak chytře... Však uvidíš :-) Ale zákeřná je, to jo. Děkuji, Tigy, za komentář :-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: solace - 12.02. 2013
Vidím, že neformálne soboty sa obom aktérom zapáčili a urobili si z nich peknú tradíciu. Inak po hodine strávenej v sprche určite museli byť celí rozmočení a uzimení. Ale inak fajn, dala by som si povedať Teraz už len poriešiť Francine a všetko bude v suchu. Ďakujem za preklad a tiež sa prihováram za preklad nejakej podobnej nenáročnej romantickej poviedky do budúcnosti;-)
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Pravda, hodina ve sprše... Ale hezky se o tom čte Už nám zbývají jen dvě kapitoly. Další povídku začnu až po Honbě, budu pak brát v potaz, že by byl zájem i o takovéto romantické oddychovky ke kávě Děkuji Ti, Solace, za komentář:-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Nade - 12.02. 2013
Poetická sobota se překulila a máme tu několik sobot. Jen ať si to užívají, dokud jsou zamilovaní a bez závazků. Jsem zvědavá na akci Francine. Díky, moc se těším na pokračování.
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Zamilovaní a bez závazků, ach, kde ty časy jsou...:-) Aspoň, že si o tom můžeme počíst :-) Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: kakostka - 12.02. 2013
Doufám, že Francine dostane za uši, tohle se nedělá! sakra, potvora jedna. Ale líbil se mi pohodový víkend s Billem, taky bych si takový nechala líbit. Díky za překlad.
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Nápodobně :-) Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Koki - 12.02. 2013
Hned bych s Hermionou měnila. A už se těším až si Francine naběhne. Už mě štve jak se snaží všechno zkazit.
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Já taky :-) Francine je taková nádobka jedu :-)Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: denice - 12.02. 2013
Tak jsem si s chutí početla, jak probíhají neformální weasleyovsko-grangerovské soboty (asi si budu muset jít udělat kafíčko - tahle povídka po něm vysloveně volá) a teď jsem zvědavá, jak to bude s Francine. Je to asi moje nejoblíbenější postava tady, je vidět, že ji autorka vzala přímo ze života a zřejmě ji s chutí zdeptá... Zajímalo by mě, proč nemůže úředník randit s kolegyní, snad je to jejich soukromá věc, pokud se neprojevují v pracovní době, to bude asi nějaké nařízení v amerických bankách? Díky
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Francine je jako skutečná osoba, že? Naštěstí se jí dostane, co si zaslouží. Pravidlo o nerandění kolegů v práci jsem nestudovala, takže nevím. Ale nebylo něco takového i tady za socialismu? Děkuji za komentář

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Zuzana - 12.02. 2013
To bola strašne krásna kapitola Neformálne soboty by mali byť povinné všade Škoda, že koniec naznačuje problémy. Ďakujem za preklad.
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Aspoň občas by nebylo špatné si dát neformální sobotu :-) Nakonec to dobře dopadne :-) Díky za komentář.

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: FlorenceMabel - 12.02. 2013
Já mám pocit, že se to nakonec stejně všechno obrátí proti Francine, protože tak to ve správných sladkých příbězích chodí, ne? Děkuji ti za překlad, Lupi!
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
To víš, že jo. Tato povídka neaspirovala na něco víc. Taková romantika ke kávičce, povzbudí fantazii... Díky za komentář, Flo:-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Julie - 12.02. 2013
Hm... taková neformální sobota by se mi líbila díky moc za překlad.
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Mě taky, což mě inspiruje k tomu... Příští sobotu budeme bez dětí... :-D Díky :-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: zoey - 12.02. 2013
ejha. vyzerá to ak, že pôjde do tuhého.. teším sa
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Půjde... :-) Francine se ukáže, co (ne)dokáže. Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: soraki - 12.02. 2013
jak už psala arkama (její závěry jsou úžasné ), Bill je sladký, ale i tak se těším na Francine a co se pak semele... třeba by mohli zahnízdit )) děkuju!
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Že? Sladký a rajcovní a ještě s Tvým bannerem... Francin si naběhne... Děkuju za komentář, Solace:-)

Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: arkama - 12.02. 2013
Takže mi z toho vzchádza niekolko zaverov )) Treba hodit muza pod kosacku, pretoze spravny ff hrdina ma zjazvenu hrud ! (aj v Levici, aj tu aj v Honbe... - tam sa mi tie opisy bohovsky pacia...) Spravny hrdina vydrzi po tretom cisle zase hodinu a robi v posteli masaz chrbta ) Zahajit neformalne soboty, cize deti k starym rodicom ! bezpodmienecne...   A teraz uz dufam pojdeme na tu potvoru bonzacku - Francine ) Dik Lupina aj marci za preklad, toto mi bude chybat, takato poviedka 2x za tyzden ku kave az to skonci )  
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: soraki - 12.02. 2013
Arkama, ale můžeš si jí číst pořád dokola ;-)
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: soraki - 12.02. 2013Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: marci - 12.02. 2013
Tvoje závěry nemají chybu teď jen kde toho správného hrdinu v reálu splašit, že (plus ochotné babičky a dědečky) Díky
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: soraki - 12.02. 2013Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: marci - 12.02. 2013Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: Lupina - 12.02. 2013
Náhodou, ten můj se kvůli mě nechal zjizvit, stal se mým hrdinou!...Před lety, kdy jsem propadla FF... Způsobil si na čele jizvu, hádej, jakého tvaru? Naštěstí mám tchýněnku, která si s nadšením vezme všechny dcery na celý víkend... Měli jsme pak neformální sobotu:-D No uznej, sice nechtě, ale nechal se zjizvit, jako můj v té době oblíbený hrdina No, pravda, že po letech manželství to nebyla sobota TAK plná událostí A po dalších letech, nu, hezky se o tom čte Ta vášeň a zapálení pro věc poněkud ochladly, už nejsme nejmladší, pravda. Teda né, že bych si stěžovala   Takže mám to brát tak, že až někdy dokončím Honbu, tak takováto oddychovka by byla žádaná? Děkuju za komentář, pobavil mě. A že to v poslední dny potřebuju - děti mi marodí.
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: arkama - 12.02. 2013
Som rada, ze som vas pobavila )  (jasnee, ja stale citam oblubene dookola ) Esteze sa ta prvotna zalubenost a veci s tym suvisica da stale citat ) U nas sme tiez boli u Dr. rano, tak mame chripku, syn doma do konca tyzdna, najviac ma stve to varenie...
Re: Earning Interest - 12.kapitola Od: arkama - 12.02. 2013
A ano, mas to brat tak, ze takato oddychovka by bola super, ale zatial su hadam priority jasnee :)))) Tenisky nachystane, tak nech mam motivaciu k tomu behaniu :DDD