Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 8.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 29.01. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8

 

„Počkej, počkej, zadrž… nech mě ujasnit si to. Muckal ses s Hermionou Grangerovou v jejím bytě a utekl jsi do noci jako nějaký zatracený idiot?!“ 

Charlie Weasley seděl naproti svému staršímu bratrovi v boxu Jídelny Jíry Jílovce a žasl nad tím, co Bill předchozí večer dokázal. „Všichni jsme udělali pár směšných věcí, ale tohle by mohlo vystoupat na první příčku,“ dodal. 

„Mmm,“ Bill s kývnutím hlavy zamručel. Nechal čelo odpočívat v dlaních, mnul si spánky a přál si, aby měl obraceč času a mohl se do včerejška vrátit. 

„Nemám slov.“ Charlie se opřel v křesle a zavrtěl hlavou. „Naprosto nemám slov.“ 

Bill konečně zvedl hlavu a napil se vody. „Sakra, nebylo by to tak zlé, kdybych ji neměl tak zatraceně rád!“ Větu přerušoval boucháním sklenice o stůl, což způsobilo, že se na ně okolní hosté zamračili. 

„Podívej, kamaráde, nevím, co máš za problém. Ale musíš se přes to dostat.“ Charlie se naklonil blíž ke stolu a zmírnil svůj tón. „Fleur je minulost, Bille. A pokud chceš holku, jako je Grangerová, jsi už na tom líp. Teď vymysli způsob, jak zmenšíš její naštvání, pokud to tedy vůbec je možné!“ 

Bill postrkoval jídlo po talíři a zoufale se snažil přijít, jak na to. Charlie měl pravdu; nemělo smysl marnit svůj život při zbytečných úvahách, jak vrátit čas. Byl hluboce zamyšlený, když někoho zaslechl volat jeho jméno. 

„Bille?“ Otočil se k Lizzie; smála se na něj ze vzdálenosti několika stop. „A Charlie! Jak se oba máte? A Bille, co se stalo tvému roztomilému rande, cos měl minulý týden?“ 

„Ani se neptej,“ zavrčel Bill, když vstal, aby se nechal od Lizzie obejmout a políbit na tvář. Ta se pak s tím samým obrátila k Charliemu, který během jejího objetí ústy Billovi naznačoval: ‚Pořád je to kus!‘. Bill se musel snažit, aby skryl úsměv při následném společném klábosení s pěknou blondýnou, která nakonec musela odejít ke svému pultíku. 

Do konce večera byl Bill ponechán osamělému přemýšlení nad svojí prekérní situací. Vypadalo to, jako by toho teď Charlie a Lizzie měli více společného, než kdy dřív. Když Lizzie skončila s prací, přisunula si třetí židli k jejich stolu, takže mohla tlachat během své pauzy, k velkému Charlieho potěšení. Bill si všiml, jak se jejich prsty na ubruse k sobě přibližovaly a žaludek se mu bolestně stáhl. Bylo mu jasné, že to bylo následkem stesku po Hermioně. 

Nakonec se omluvil a opustil bujarého Charlieho, který se opíral o hostesčin pultík a s Lizzie flirtoval. Chichotala se, zatímco ji Charlie přemlouval ke schůzce o příštím víkendu. Bill si přál, aby mohl být také tak okouzlující a nekonfliktní, jako jeho bratři. Pomalu se šinul Příčnou ulicí a ven, do mudlovského Londýna a domů.  Uvědomil si, že se bude stébla chytat, ale potřeboval, aby Hermiona pochopila, že je jen vyděšený představou další ženy ve svém životě. Ale už začínal vidět, jakou měl Charlie pravdu; když už měl to štěstí, že mu Hermiona věnovala pozornost, měl by se hodně snažit, aby si ji udržel.

 

XXX

 

To, jak se Bill celé úterý Hermioně vyhýbal, ji naprosto rozzuřilo. Jedna věc byl způsob, jakým od ní utekl, ale jiná, že se choval, jako by ani neexistovala. 

Sedíc ve svém obývacím pokoji, pokoušela se rozumově vysvětlit a prozkoumat všechny možnosti, ale nesedělo to. Billovy vášnivé polibky a troufalé, putující ruce jí ukazovaly, že ji chce. Ale jeho následný odchod z místnosti to zpochybňoval. Nakonec ji Bill nechal dumající nad tím, zda pro jeho setrvání něco mohla udělat; lámala si s tím hlavu celé dny. 

Naštvaně odstrčila práci, kterou si na večer přinesla domů. Stoh papírů s hlavičkou Gringottů se snesl na zem a přistál jako hromada změti, kterou bude pomudlovsku třídit aspoň hodinu – nechtěla mířit hůlkou na cenné papíry a tím její vztek vzrostl. 

Vytočená Hermiona si klekla, aby zvedla výroční finanční návrhy, když ji něco napadlo. Nechtěla slevit z pokroku vývoje, který s Billem udělali, a nebála se dostat do zranitelné situace. Pokud tady existovala nějaká šance, že by ho mohla učinit šťastným, využije ji. A pokud bude muset popadnout býka za rohy, udělá to. Existoval způsob, kterým nemůže nic riskovat, a dostane svoji odpověď i přes Billovo ignorování. Pustila se do práce.

 

XXX

 

Ve čtvrteční zářivé ráno se Bill zhroutil do křesla. Den byl veselý a slunečný, téměř se mu vysmíval, když rozervaný seděl u svého stolu. Celý týden toho moc nenaspal, ale byl připravený vrhnout se před Hermionu a žebrat u ní o další příležitost. Chtěl jen ještě jednu šanci mít s ní zase slepenou ruku. 

Den se pomalu loudal vpřed a Billovi se podařilo prokousat se většinou zpráv a návrhů. Těsně před obědem narazil na návrh, který byl ručně napsaný na zeleném pergamenu s formální hlavičkou u horního kraje. Zmatený úplně rozevřel dokument, aby se dozvěděl víc. Ztuhl, když poznal ten rukopis. Přečetl první řádek a vtom vyprskl a začal se dusit kávou.

   

Gringottova banka 

Navrhovatel: Hermiona Grangerová             Posuzovatel: Bill Weasley. 

Pozor: Důležité, přiloženy citlivé materiály 

Účelem tohoto dokumentu je získat a sdílet znalosti o stávajícím vztahu a určit budoucí trvání partnerství mezi výše uvedenými stranami. 

Já, Hermiona Jane Grangerová, jsem ochotná sdílet kterýkoliv a všechny city, kterých jsem v současné době vlastníkem, tehdy, a jen tehdy, odpoví-li jediný a pravý pan William Arthur Weasley takovým způsobem, který by jasně popíral, že city nejsou vraceny. Pokud toto není ten případ, ráda bych ústní vysvětlení citů, ať už romantických nebo jiných, kterých je pan Weasley vlastníkem. 

Pokud pan Weasley vrátí jisté city, může být dosaženo dlouhodobé dohody. Cíle ustanoveného partnerství zahrnují romantický vztah mezi stranami, ale nejsou jím omezeny. Pokud jsou obě strany ochotny odložit předchozí úsilí a přiznat city srdce, může partnerství započít. Jakmile si obě strany vyberou jejich ideální vzájemný vztah, další cíle mohou zahrnovat schůzky, líbání a žhavý sex. 

Já, slečna Grangerová, přísahám, že zachovám opatrnost a diskrétnost při zacházení s celou zárukou. Záruka musí zahrnovat Tvoji lásku, Tvé srdce a tak podobně, vše zmíněné obdržíš na oplátku. Jakékoliv předchozí vztahy obou stran, ve kterých byla záruka vyměněna, budou negovány a více nezmiňovány, pokud se sjedná toto partnerství. 

Veškeré úroky budou rovným dílem rozděleny mezi obě strany. 

Bille, přijmeš mé srdce výměnou za to Tvé? Odpověz, prosím, během jednoho pracovního dne.

   

Bill málem spadl ze židle, když znovu a znovu pročítal Hermionino prohlášení. Použila základní šablonu pro finanční návrhy Gringottů, ale nikdy v životě nečetl něco tak intimního, tak přitažlivého. Věděla, aniž by řekl slova, že se Fleur podepsala na jeho egu, a přesto to Hermionu neodradilo. Oči vyhledaly ještě jednou místo, kde napsala: ‚další cíle mohou zahrnovat schůzky, líbání a žhavý sex.‘ Byl zcela přemožen, když si ji představil se zakloněnou hlavou, vydechující jeho jméno. Musel dát Hermioně vědět, kde si v této záležitosti stál. A potřeboval to udělat okamžitě.

   
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Eily - 30.01. 2013
Mia je dobrá, ta se teda nedá. Obdivuju ji, protože já nejsem schopná mluvit s kluky skoro nijak, tím méně chytře a vtipně. Na tohle Bill nemůže odpovědět jinak než pozitivně. Díky za překlad, je to vynikající oddychovka.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 30.01. 2013
Jejda, to jsi asi ještě nenatrefila na žádného pořádného. Pokud si pamatuji na svá mladá i školní léta, nejlíp se kecalo s těma inteligentníma. Nebyl problém najít téma k rozhovoru. Ovšem ti, co je zajímal jen alkohol, cigarety a co by kde vyvedli, tak tam se nedalo konverzovat. To je pravda. Jsem ráda, že se ti tato limonáda líbí :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: soraki - 29.01. 2013
Hermiona byla naprosto skvělá! Těším se na další kousek a děkuji za tenhle ;-)
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 30.01. 2013
Já tuhle Hermi miluju :-) Díky za komentík a další kapča bude v pátek :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: larkinh - 29.01. 2013
Bill je děsně nejistý, ale Hermiona je skvělá :D Ten nápad s úředním návrhem byl dokonalý :) Doufejme, že Bill neztratí odvahu a odepíše včas :)
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Bill je přece jen Nebelvír, takže v dostatek kuráže můžeme časem doufat ;-) Možná už brzy :-) Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Zuzana - 29.01. 2013
Milujem takúto Hermionu :D ja som sa tak dobre pobavila nad tým formulárom :DDD Úžasné:D Ďakujem za preklad.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Tohle je Hermiona, jak má být, že? Takovou ji mám taky nejraději :-) Děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Nade - 29.01. 2013
Teda! Před Hermionou smekám. Něco takového chce notný kus odvahy (Nebelvír), ale taky sebevědomí. Já na jejím místě (po odeslání toho dopisu), bych zalezla do kouta a už z něho nikdy nevylezla. **co jsem to udělala**co jsem to udělala**trhá si vlasy**   No, anebo taky ne... Díky za úžasnou kapitolku, těším se na další.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Tak nějak. Pokud bych vůbec byla schopná takový dopis stvořit :-) Ale zase... jde o fešáka Billa... :-D Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: denice - 29.01. 2013
No sláva! Konečně je vše jasné, Bill dál nemůže kličkovat. A nesmírně mě těší, že zvítězila inteligence a smysl pro humor. Obtažené hadříky a chichotání mi totiž připadaly k Hermioně trochu přehnané. Díky.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Nejdřív musela zkusit ženské zbraně, aby došlo na mozek :-) Teď už jen, co Bill na to :-) Díky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Koki - 29.01. 2013
Absolutně úžasný! Ještě, že to Hermiona takhle vymyslela. Už se nemůžu dočkat Billovy odpovědi.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Že je to chytrá holka? :-) Jsem ráda, že se líbí, děkuju za komentář :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: teriisek - 29.01. 2013
No, jsem hodně zvědavá, co teď Bill udělá, předpokládám, že zvrtat už to moc nemůže (pokud jí nepůjde říct, že ji nechce, o čemž teda fakt hodně pochybuju). Stačí trochu projevit zájem a Hermiona už se postará, aby to dopadlo dobře, snad;) Díky za překlad, budu se těšit na další kapitolu! A Charlie byl skvělý:D
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Zda je Tvůj předpoklad pravdivý se dozvíš už v pátek :-) Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: TaraFaith - 29.01. 2013
Směju se ještě teď. Hermiona je prostě geniální. Charlie byl taky parádní, fakt miluju sourozence Weasleyovi! Jsem zvědavá co Bill zase vyvede, ale mám takové tušení, že to aspoň teď dobře dopadne. Nemůžu se dočkat další kapitolky. Díky za překlad, hezky vylepšil den.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Jsem ráda, že Ti kapitolka zlepšila den. Moc mě to těší :-) Děkuji za komentář :-)
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Jsem ráda, že Ti kapitolka zlepšila den. Moc mě to těší :-) Děkuji za komentář :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Julie - 29.01. 2013
Od Hermiony je to opravdu tvůrčí, chytrá, vtipná hlavička.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Ano, Hermiona vytáhla nejtěžší kalibr, svůj mozek :-) Bill nemá šanci. Děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: solace - 29.01. 2013
Charlie Billovi jasne ukázal, ako sa flirtuje. Dúfam, že sa z toho chlapec poučí. Hermionin návrh zmluvy ma pobavil. Musela si byť veľmi istá, keď to takého niečoho išla. Originálny nápad. V texte zmluvy som si všimla slovo vraceny - nechýba tam dĺžeň? Apropo, možno by vyznelo lepšie preložiť v tomto prípade slovo returned ako opětované Vďaka za preklad, Lupino. Teším sa na ďalšiu kapitolu.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Opětované mě taky napadlo, ale to by bylo víc jasné Použila jsem tento tvar, aby tomu nebylo "příliš" rozumět. Prostě je to šílenost z obchodní branže. Popravdě, při překladu jsem si to převedla do normální mluvy, kvůli správným implikacím, a pak jsem se vrátila k tomu strojenému vyjádření, kterému normální smrtelník nemůže jen tak rozumět. Což je záměr obchodníků a advokátů, že. Bill se už poučil Příště bude líp Děkuji Ti, Solace, za komentář

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Jacomo - 29.01. 2013
Hluboce smekám před Hermionou, autorkou i překladatelkou. Ten návrh je geniální! Bavím se a culím od ucha k uchu
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Podezřívám autorku, že je z branže. Já bych takový návrh nebyla schopná sestavit. Jen přeložit to bylo peklo, abych tam neměla nějakou logickou chybu :-D U Gringottů bých nemohla pracovat. Děkuji Ti, Jacomo, za komentář :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Janicza - 29.01. 2013
No paaani! Bratrsky rozhovor byl taaak vtipny! A Hermionin navrh.... Tak to mi spadla celist! To bylo famozni. Prosim sup sup s dalsi kapitolou. Tenhle preklad byl skvely! Dekuji za nej.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Jo, Hermi je chytrá holka :-) Další kapitola zase v pátek. Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: 3lucky - 29.01. 2013
tak tohle je naprosto genialni :-) no kdyby to Bill pokazil i tentokrat, meli by ho nekam zavrit pro nedostatek mozku v hlave :-) moc moc moc diky za tuhle povidku je uzasna preklad taky :-D
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Tp jsem moc ráda, že se líbí :-) Těší mě to, ani nevíš jak. Děkuju. :-) Bill už udělal pokrok, ujasnil si všecko, neboj :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: ansus - 29.01. 2013
Vzhledem k minimálním schopnostem přímé komunikace výše zmíněného pána se slečnou navrhovatelkou bych mu doporučovala, aby usednul na zadnici a odpověď napsal v klidu a chládku své kanceláře.....ale bohužel se obávám, že teď právě nastává ta chvíle, kdy jeho nebelvírské já převezme na pár sekund veslo, vyrazí za Hermionou a tam to opět zcela nenebelvírsky zvrtá....a my tu v příští kapitole budem opět vzývat Merlinovo jméno... Hermiona by za trpělivost a ženskou rafinovanost zasloužila metál. Přes všechny obavy se mooooc těším na další kapitolku! Díky za překlad! 
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Cha. Tak to jsem zvědavá, co řekneš na další kapitolu :-) Třeba budeš příjemně překvapená ;-) Děkuji moc za komentář, potěšil a pobavil :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: arkama - 29.01. 2013
cha cha !   to sú mi novinky, takto zazmluvnit budúci sex )  Paradne.  Billikovi ako očka zasvietili, keď videl napísaný ten prísľub... Dúfam, že dá konečne serioznu  (aspon) písomnú odpoveď chalanisko. Dík za kapitolku
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Taky mi to vyjádření přijde geniální:-) (Ale překládalo se to celkem blbě :-) ) Bill se rozhodně vyjádří ;-) Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: FlorenceMabel - 29.01. 2013
Vypadá to, že Charlie má na věc podobný názor jako já. Teď mě jen zajímá, co Bill pokazí tentokrát, protože se mi nezdá, že by to bylo jen tak. Děkuji za překlad, Lupi!
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Však uvidíš, jaký bude další vývoj :-) Už v pátek. Děkuji za komentář:-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: siriana - 29.01. 2013
tak tohle nemá chybu!! už se třesu na to, jak se to vyvine :))
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Pokud si dobře pamatuju, půjde to už dobře :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: kakostka - 29.01. 2013
:-))) to je geniální návrh. Hermiona boduje.
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Že jo? Celou dobu jsem se těšila na tento návrh. Geniální :-) Děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Aiden - 29.01. 2013
Charlie to shrnul výborně - "idiot" :D A ten návrh od Herm je skvělej. Když jsem to četla, tak jsem se musela smát. Představa Billova výrazu mě dostala :D Díky za překlad ;)
Re: Earning Interest - 8.kapitola Od: Lupina - 29.01. 2013
Je :-) Zatracený idiot :-D Hermi vytasila svoji nejsilnější zbraň - mozek :-) Díky za komentář :-)