Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Earning Interest

Earning Interest - 5.kapitola

Earning Interest
Vložené: marci - 18.01. 2013 Téma: Earning Interest
Lupina nám napísal:

Autor: WeasleyForMe          Překlad:Lupina         Beta: marci     Banner: solace

Originál: http://www.fanfiction.net/s/4453858/1/Earning-Interest

Rating: 16+ 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 5

 

Hermiona nikdy nebyla z těch, kteří odolávají své závislosti na nakupování prostě proto, že nikdy nevěděla, že nějakou má. Nicméně v pátek odpoledne získala několik nových kousků oblečení a až příliš mnoho bot. Zažívala velkou svízel, a totiž rozhodování, která kombinace oblečení bude vhodná na návštěvu Billova domku. 

„Jeho oblíbená barva je červená, že?“ ptala se Křivonožky, který zareagoval jen švihnutím ocasu. „Nebo zelená?“ Upustila červenou halenku a místo ní popadla zelenou košili. „A sakra, možná je to modrá!“ povzdechla si Hermiona a obrátila se k zrcadlu, aby přehodnotila svůj vzhled a byla přivítána mnohem příjemnějším obrazem, než čekala. 

Sytě fialové tílko obepínalo její tělo a končilo těsně nad pasem džínů, takže stěží věřila, že si je sama a dobrovolně koupila. Také si všimla narůžovělého odstínu, který jí při oblékání zbarvil tváře, výsledku neustálého přemýšlení o Billovi. Ačkoliv ho od pondělka moc neviděla, cítila na sobě jeho oči v bufetu a při zanechávání věcí pro Francine. Tolik ji rozpaloval, aniž by se jí dotkl, či pronesl slovo. 

„Doopravdy to bude dobré,“ řekla Hermiona svému obrazu. Křivonožka mňoukl na souhlas, když Hermiona vklouzla do lehké, černé blůzky a na nohy si obula fialové baleríny. „Jen trošku make-upu, a pak už budu na chvíli z dosahu tvých chlupů, Nožko.“


XXX

 

„Ehm, jak přesně dlouho tady plánujete zůstat?“ zeptal se Bill dvojčat, která si v jeho brlohu udělala pohodlí jako doma. 

Fred se svalil do křesla a zvedl časopis, zatímco George se rozvaloval na pohovce s nohama přes její bok. „Dokud neucítíme nutkání k odchodu, předpokládám,“ zamumlal Fred, když přelétl poslední vydání Finanční nálady, než časopis zase odhodil stranou. 

„Existuje zde nějaký možný způsob, že byste ucítili nutkání k odchodu co nejdřív?“ ptal se Bill, když se podíval na hodiny na protější zdi. Čekal Hermionu ani ne za hodinu a ani zdaleka si nebyl jistý, zda jídlo bude jedlé, když se hnal do kuchyně. 

George pozoroval Billa značně skepticky. „Ty máš nějaké plány?“ 

„Možná,“ odpověděl Bill a přešlápl z nohy na nohu. Musel své sourozence co nejrychleji ze svého domku odstranit. „Mám cosi k vyřizování, tak co kdybyste se vy dva stavili zítra?“ 

Fred s Georgem na sebe hleděli, načež se otočili s identickým zíráním na staršího bratra. „Nebudeš mít rande, že?“ zeptal se Fred s úšklebkem. 

„To není vaše věc,“ nervózně se ošil Bill a znovu si rozpačitě odkašlal. 

„Má rande,“ potvrdil po chvíli svému dvojčeti George. „A vidíš, jaký má obličej? Jak je celý zarudlý a zpocený? Myslím, že tohle nám v podstatě říká, že se uvidí s Hermionou.“ 

„Pravdu díš,“ přikývl Fred. „Vypadá stejně, jako minulý pátek u večeře. Celý nervózní a vylekaný.“ 

Bill se zamračil a zkřížil ruce na prsou. Bylo zbytečné to popírat. „Nejsem vylekaný, jasné? Možná nervózní, myslím. Jen si nejsem jistý, co přesně chci, nebo co bych měl udělat, a ano, dobře, vyhráli jste, jsem naprosto vyděšený.“ 

Fred s Georgem vstali a oba položili ruce na Billova ramena. „Dostane se ti od nás jednoho ponaučení. Nalij do Hermiony co nejvíc vína a vyspi se s ní dřív, než si uvědomí, co se stalo,“ upřímně mu poradil George. 

„To je v podstatě jediný způsob, jak z ní dostat nějakou akci. A věř nám, měl bys tento postup použít,“ dodal Fred. 

„Vážně, mohli byste teď vy dva prostě odejít?“ zamručel Bill. 

Fred a George vykročili k odchodu. „Říkám ti, aspoň dvě láhve vína, velký bratře,“ s mrknutím poučoval Fred a přemístil se. 

„Hodně štěstí. Budeš ho potřebovat,“ prohlásil George a také zmizel. 

S poněkud beznadějným pocitem v žaludku se Bill hnal do kuchyně, aby postupoval dle receptu, o který poprosil matku. Špagety a masové kuličky byly to nejjednodušší, co ho napadlo. Molly byla tak přešťastná při podezření na možné rande, že se podělila o svůj tajný recept, jen aby svému synovi pomohla. Dal na sporák zvolna vařit omáčku, masové kuličky, a taktéž těstoviny. Mezitím spěchal převléct se do svého pokoje. 

Když popadl triko, cítil se téměř sebevědomě. „Prostě přijde jen přeměřit okna,“ připomněl si, když se soukal do oblečení. „To není velký problém.“ Tak proč měl pocit, že mu chce srdce z hrudi vyskočit? Vběhnul do koupelny, aby si omyl tvář studenou vodou. Při utírání uslyšel zvuk přemístění krbem. 

„Bille?“ zavolala Hermiona. Když obešel roh a uviděl ji, kolena to skoro vzdala a podklesla. Držela svinovací metr a notes a vypadala k nakousnutí. 

„Hermiono,“ zašeptal, když se k němu úplně otočila a při pohledu na něj se usmála. ‚Nezdá se, že by si všímala jizev,‘ podivoval se. Lámal si hlavu, jak mohla vypadat tak rozkošně a sexy najednou. „Jsi připravena pokusit se proměřit jisté závěsy?“ optal se s úsměvem. 

„Hej, jsem zcela přesvědčená o tom, že měření zvládnu perfektně,“ informovala ho. „Jen s tou šicí částí si nejsem tak docela jistá.“ 

Její úsměv byl nakažlivý a oba se smáli, když proměřovala první okno a zaúkolovala ho zapisováním rozměrů do notesu. „To druhé okno je stejně veliké? Nebo to mám ověřit?“ zeptala se. 

„Pro jistotu raději ověřit,“ odpověděl s úsměvem, který se přeměnil do čirého potěšení, když odložila metr a bez přerušení očního kontaktu vyklouzla z blůzky. „Veď mě,“ zašeptala, odkazujíc na změření dalšího okna. Snažila se naplnit plán a přimět ho, aby se k jejímu tělu přiblížil, ale sotva se mohla soustředit na něco jiného, než na jeho tričko napínající se mu přes bicepsy. 

Billa přepadla neovladatelná chuť přejet dlaněmi po jejích holých pažích a ochutnat její rty. Než se mohl zarazit, konečky prstů se dotkl pramene jejích vlasů, přehozených přes rameno, a letmo pohladil celou její paži. Hermiona při doteku jeho ruky touhou téměř vykřikla. Bill si najednou byl zcela jistý, že to chce udělat a nervózně si olízl rty. Vtom se Hermiona prudce nadechla a ta chvíle byla pryč. 

„Nepálí se něco?!“

   
Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Jimmi - 20.02. 2013
Ďakujem, koment u poslednej kapitoly 

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: teriisek - 24.01. 2013
Tak to jsem přesně čekala:D No, pochybuju, že by zachránili jídlo, tak snad se jim podaří alespoň navázat tam, kde přestali... Díky za překlad!
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 24.01. 2013
Ano, nemůže to sbližování jít moc jednoduše :-) Děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: siriana - 20.01. 2013
bloody hell! to je napínačka :D paráda! díky :)
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 23.01. 2013
:-D To je fakt :-) Díky za komentík, siriano :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: larkinh - 19.01. 2013
Takhle zabít romantický okamžik... Hermiono, Hermiono :)
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 19.01. 2013
:-D To jsou holt ty analytické mozky :-D

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: tigy - 19.01. 2013
Ja myslím, že ústa prehovorili skôr, ako im mozog prikázal mlčať  Doprčic, teraz určite Bill stratí odvahu! Som zvedavá, či sa nakoniec nebudú musieť ísť najesť von  Vďaka, Lupina, za ďalšiu zábavnú kapitolku!
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 19.01. 2013
Taktak, někdy je lepší nechat mozek být a užívat si :-) Ven asi budou muset jít, to spálené jídlo už Bill nezachrání :-) Děkuji moc za komentář :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Neprihlásený - 18.01. 2013
prvni vec, ktera me napadla po docteni kapitoly byla: " jezis ta je blba" to nemohla chilku pockat?  no nic  tak budu muset pockat na dalsi kapitolu : moc diky za preklad :
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 19.01. 2013
:-D V této chvíli byla, že? :-D Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Zuzana - 18.01. 2013
No jasne nemohlo to pokračovať bez prerušenia A tak nádherne vzrušujúco sa to začalo rozvíjať Ďakujem za preklad
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
No, nesmí být konec moc brzo ;-) Děkuji za komentík :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Nade - 18.01. 2013
Tohle je úplně začarované!  Ale nic není ztraceno. Při likvidaci škod může dojít ještě k mnoha věcem, že? Doufejme, že to ani jeden z nich právě teď nevzdá. No... Uvidíme. Díky, moc se těším na pokračování.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
Neboj, neboj. Ale trocha napětí nás ještě čeká :-) Díky za komentář :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Koki - 18.01. 2013
Mně vážně přijde, že každá další kapitola je nejen za odměnu, ale taky za trest. Protože ten konec je vždycky mučení.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Koki - 18.01. 2013
Tim myslim to čekání na další kapitolu.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Koki - 18.01. 2013Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Koki - 18.01. 2013
Tim myslim to čekání na další kapitolu.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
:-D Takové malé mučánkování :-D

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: soraki - 18.01. 2013
Ale nééé, špagety jedny pitomé, to se jim musela vyvařit voda zrovna teď??? Safra... ale je to tak milé, jak kolem sebe tancujou.. děkuji moc!
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
Ani to nemohlo dopadnout jinak, když vařil vynervovaný Bill zaujatý Hermioniným vzhledem :-D Díky za komentík, Soraki :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: denice - 18.01. 2013
Moc se mi líbí Hermioniny úvahy, ale vrcholem kapitoly jsou pro mě Fred a George a jejich jedinečné rady. Díky.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
Jo, opít vínem a jít na věc. Jestlipak to i jim takhle funguje :-) Tahle sehraná dvojka je skvělá :-) Dáky za komentík :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: FlorenceMabel - 18.01. 2013
Ti jsou jako dva puberťáci! Takoví roztomile nejistí. Děkuji ti za překlad!
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
:-D To ano :-) Díky za komentář:-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Jacomo - 18.01. 2013
Dostala mě už první věta Ale ten zbytek je ještě lepší Bohužel, to, že oni dva jsou ve stavu beztíže, neznamená, že fyzikální zákony přestaly v kuchyni fungovat, takže bylo naprosto jasné, jak to skončí Ale přece ještě není konec, ne? Čili se těším na věci příští.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
Krásné zhodnocení situace :-) A děkuji Ti, Jacomo, za komentář :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: marci - 18.01. 2013
"Veď mě."  Docela erotikou nabitá věta, v takové situaci   A ano - pálící se večeře, přicházející děti, nečekaný telefonát - takových "rušičů" známe..... krásně se to četlo, díky
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
Hermi neztrácí své já ani při začátku líbání - mozek zaznamená pach spáleniny, pusa promluví Já díky

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: arkama - 18.01. 2013
hahahahaaa!!  Ti dvaja herci nemaju chybu!  Opit a smyknut, nez si uvedomi, co sa deje? ...Len to "trapne ticho" by sa po takejto akcii asi dost tazko odstranovalo!   Takze on ju nakoniec je ochotny aj chytit, ale pripecie veceru )))  Toto je take dobre (ako zo zivota), ze mi ani nevadi, ze to nieje Snamione. Dik za kapitolku, mozem sa vydat s veselou tvarou po uradoch.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
Úřady? To by možná chtělo silnější kalibr :-D Dvojčata jsou boží :-) A Bill je ochotný, to ano. Ale ještě si chvilku počkáme. Děkuji Ti, Arkamo, za komentík :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: solace - 18.01. 2013
Ehm, ehm... že by večera? Škoda, práve v tom najlepšom. No nič, budem si musieť počkať do budúceho týždňa. Vďaka za preklad, Lupi. Čítalo sa to dobre.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
Jojo, ale ještě si počkáme:-) Jsem moc ráda, že se to čte dobře i na Slovensku :-) Musím se přiznat, že na těchto stránkách si už zase pomalu připadám bilinguální. Už mi slovenština nedělá žádné problémy.

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Janicza - 18.01. 2013
Zatracaně, Hermiono kašli na jídlo! Klidně ať mu shoří kuchyň! I když se divím, že z toho jiskření co je mezi nima ještě nechytl nábytek...   Kapitola byla oužasná!!! Nějaké takové odreagování před zkouškou jsem přesně potřebovala! Takže děkuji, překlad je super!
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
Tak tak. Myslím, že s Billem by mohl hořet obývák, jen kdyby mě líbal :-D Ať Ti zkouška dobře dopadne :-)

Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: TaraFaith - 18.01. 2013
To snad není pravda! Tak blízko! Jsem zvědavá jestli tu večeři aspoň zachrání, když je přerušila v takové chvíli. Billovi se snad už seběvědomí vrátilo. Děkuju za překlad, kapitolka moc pobavila. Těším se na další.
Re: Earning Interest - 5.kapitola Od: Lupina - 18.01. 2013
No jo,no. Polibek nemohl přijít tak rychle :-D Děkuji Ti za komentář :-)