Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Gift

Dobré ráno I.

Preklady jednorazoviek od Gift
Vložené: Patolozka - 12.11. 2012 Téma: Preklady jednorazoviek od Gift
Gift nám napísal:

Good Morning

 

Autor: FairlightMuse

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3227895/1/Good-Morning

 

Dobré ráno I.

Překlad: Gift; Beta: Patoložka

Pairing: Hermiona/Překvapení

Žánr: Humor/Romance

Rating: T

Stav: žádost zaslána, autorka už pět let neaktivní

Shrnutí: Po oslavě Voldemortova pádu se dva lidé probudí ve stejné posteli... aniž by vědeli, jak se tam dostali.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 Disclaimer: Všechna práva patří JKR, já nevlastním zcela nic. Překlad nebyl vytvořen za účelem zisku.

 

Poznámka překladatelky: Povídka, do které jsem se na první pohled zamilovala. Klasická klišoidní situace s ne už tak tradičním obsazením. Navíc opravdu velmi dobře napsaná, což mému překládání dalo docela dost zabrat. Snad se mi podařilo její půvab zachovat. K povídce patří i autorská poznámka, ale vzhledem k tomu, ze by vás až moc snadno přivedla na totožnost hrdiny, najdete ji až v poslední části.

Pokračování vás čeká už za pět dní.

Celý překlad je věnován mé drahé Patoložce. Vím, není to tvůj oblíbený pár, ale z tvých komentářů jsem vyčetla, že tě povídka ohromila stejně jako mě. Už delší dobu mám potřebu ti za tvou práci poděkovat i jinak, než mým obyčejným „děkuji“ na konci mailu.

Pro Pat, za to že jsi.

 

Jediná věc, na kterou se mohl těsně po probuzení soustředit, byla neuvěřitelná žízeň s pocitem, že se mu musí hlava rozskočit, což samo o sobě svědčilo o jeho jedinečné kocovině. Postel, ve které se nepohodlně rozvaloval nebyla tou zvlněnou starožitností z Grimmauldova náměstí, ani tou bradavickou, kouzly speciálně upravenou.

Snažil se přijít na to, kdo z jeho nepřátel je ještě na živu a měl by zájem na tom mu věnovat poslední noční odpočinek předtím, než ho odrovná. Ne... to bylo absurdní a to i na Moodyho poměry. Zariskoval a zhluboka nasál vzduch.

Pokoj neměl aroma hotelu, ani hostince, ani rozviklaného pokoje nad zasmrádlou špinavou hospodou. Byl čistý a mohl cítit koberec, sušené květiny, mudlovské čistící prostředky... a vůni sexu.

Zapomněl na svou bolest hlavy, rychle otevřel oči a snažil se jim zabránit, aby  mu netočily pohled na okolní svět. Ne, že by mu k něčemu byly. Pokoj se topil v temnotě, nebo minimálně šeru. Přes okna byly přetaženy závěsy a slabým průzorem mezi jejich konci prosvěcovalo šedo, které slibovalo déšť.

Zamyslel se, kolik může být asi hodin. Nadzvedl se na svých vratkých loktech a zamžoural po pokoji, snažíc se najít hodiny... ale objevil pouze druhého nocležníka, což mohla být ona pěkně stavěná, pokrývkou přikrytá ženská křivka těla. Snažil se si navlhčit rty a... vzpomenout si, co se noc předtím vlastně stalo.

No... aspoň, že to byla žena... takže by tu mohla být dobrá šance, že nepadl za oběť některým z Fredových nebo Georgových bouřlivých žertů na oslavě. Nebo že by padl? Dezorientovaný se prodíral útržky vzpomínek na události minulé noci.

Harry řekl „Konečně je po všem... napijem se na to,“ nebo něco s podobným následkem.

On sám to nejdřív odmítal... do té doby, než ho vyzval Snape. Připili si spolu. Pak pronesl přípitek Brumbál.

Minerva pronesla přípitek. Všichni pili trošku víc, než se na jeden přípitek slušelo. Snape pronesl přípitek.

Albus s Minervou se políbili...

Dvojčata pronesla přípitek.

Harry pronesl přípitek.

Arthur s Molly se políbili, aniž by byl pronesen přípitek.

Hermiona pronesla docela dlouhý přípitek.

On sám pronesl krátký přípitek...

Ablus s Minervou se opět políbili. A ještě jednou.

Pak už bylo vše lehce zamlžené... lidé z řádu a ministerstva pronášeli přípitky... a radovali se a smáli.Vybavoval si Moodyho, který předstíral, že ostatní učí přísnosti, a Tonksovou, která Moodyho políbila na tvář a radostně pohodila růžovou kšticí, ruku měla zavěšenou na fialové pásce.

Venku se tančilo, v hostincích zpívalo, v ulicích pralo a v křovích milovalo.Vybavoval si Snapa, který ve své opilosti vyslal kletbu k několika keřům, ať už se chvěly nebo ne... A byl tu také ohňostroj. A tráva.

Tráva byla to poslední, co si pamatoval.

Zatřásl hlavou, ale na tváři měl lehký úsměv. No, minimálně měl důvod proto se kompletně ztřískat a najít si společnost, se kterou sdílel trochu té radosti. Vždyť přece porazili Voldemorta a zatkli většinu jeho přisluhovačů. Ostatní stáhli ocas a utekli... jen proto, aby byli později bystrozory pochytáni.

I tak, zamyslel se nasupeně, pořád tu bylo dost práce. Víc než se dá stihnout za jeden lidský život. Neměl by si tu užívat v posteli... možná by se mohl nenápadně vykrást. Říkal si, že by bylo smutné nevědět, s kým strávil noc, ale ušlechtilý smysl pro povinnost,  který byl normálně nemilosrdný, dnes vypovídal službu.

Ovšem jeho lehký pohyb způsobil, že jeho společnice lehce zavzdychala a její chodilo se otřelo o jeho nohu.

Zarazil se.

******

Probudila se s dobrým pocitem a kromě normálního ranního nepohodlí, jako ztuhlých svalů a potřebě si vyčistit zuby, se cítila odpočatá a čilá. Dobře, sice minulou noc vypila víc alkoholu než bylo zdrávo, ale, na rozdíl od svého společníka, nepostrádala schopnost ho kompletně vstřebat a úspěšně s z něj během několika hodin vyspat.

Když by to bylo ráno jako každé jiné, dosáhla by plné bdělosti během dvou krátkých minut. Toto ráno ale zlomila svůj osobní rekord a zvládla to už za třicetosm vteřin. Předstírala, že i nadále spí a mapovala situaci.

Nejdřív určit polohu. To bylo jednoduché. Byla ve svém pokoji. Ne ve svém bytě v Prasinkách...ale ve svém starém dětském pokoji u jejích rodičů. Pohled na její hodinky na  zápěstí prozrazoval, že bylo půl druhé odpoledne a pohled z okna naznačoval, že leje jako z konve a...

V její posteli byl muž.

Nebo alespoň předpokládala, že ta chlupatá noha, která se nacházela pod jejím velmi citlivým chodidlem, patří muži. Po noci plné hýření s dvojčaty si nikdy nemůžete být dostatečně jistí.

Hýření! To jí vykouzlilo na tváři úsměv. Vyhráli!! Namáhavě bojovali a ještě namáhavěji vyhráli. Čili si zasloužili noc plnou smíchu, pití a vítězného milování.

Pořád je tu ještě hodně práce. Byli tu zranění a mrtví. Ale poprvé se ve svém životě chtěla být sobecká. Chtěla celý den strávit jen posteli.

Ou, počkat! Nemohla zůstat v posteli s cizí nohou! Pokud opravdu dělali to, co předpokládala, že všichni opilí lidé, kteří se spolu probudí v posteli, dělali, pak to bylo její poprvé a ona to propásla! Chtěla se teď hned otočit a odhalit onu neznámou identitu jejího partnera... ale najednou jí k tomu chyběla odvaha. Pokud se podívá, bude to už nadobro skutečné.

Oh... Bohové! Prosím, ať to není Harry! Pomyslela si najednou. Nebo Ron, a rozhodně ne jedno z dvojčat. A prosím, ať jsem nezneužila někoho, kdo je mladší než já, nebo někoho neskutečně ošklivého, nebo úplně cizího!

Možná to byl Neville? Vzpomněla si, že si s ním v rohu připíjela a to těsně předtím, než Snape začal diskutovat o keřích. Neville by byl alespoň slušný a diskrétní co se této události týče.

Kdo jiný tam ještě byl?

Ou, všichni, tak to je konec. Všichni z řádu, celé ministerstvo, davy čarodějů a čarodějnic z celého světa, motáci, a dokonce i mudlovští příbuzní a přátelé. Před očima jí proběhlo moře známých tváří... vězni propuštění ze smrtijedského zajetí, profesoři, prodavači, hospodští... ale nemohla si vybavit ani jednoho, který by ji líbal!

Možná to byl Moody, zasmála se sama pro sebe. Během přípitků byli usazeni vedle sebe. Ta představa ji netrápila ani zdaleka tolik, jak by měla. Kdokoli jen pokud to nebyl Harry, nebo Ron, nebo Draco... nebo úplný cizinec, nebo nějaký odporný zmijozel, který by využil její podnapilosti. A prosím... také ničí manžel, nepotřebuji si už ničím očerňovat svědomí. Zakousla se do okraje polštáře.

Polštáře? To jí připomíná... proč si pro Merlina přivedla svého milence zrovna sem, do tohoto domu, když její vlastní dům byl poměrně blízko. Po šesti letech, kdy bydlela sama, koho by to chtěla privést právě sem?

Je na čase se tomu postavit čelem, holka, a přijít na to, komu patří ta noha!

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dobré ráno I. Od: buffy11 - 28.11. 2012
Tomu sa naozaj povie "dobre rano" ;-). Dost sialena predstava byt v detskej izbe v dome rodicov so "zatial neznamym" nahym chlapom v posteli po prehyrenej noci... Hermiona, drzim palce! Som zvedava, ako to dopadne.

Re: Dobré ráno I. Od: teriisek - 26.11. 2012
Přijít na to, komu patří ta noha, ano, to je to, oč tu běží. Hermiona mě baví, není ani zdaleka tak vyděšená, jak by měla být:D A na nohu mám soukromý tip, jsem zvědavá, jestli vyjde. Díky za překlad!

Re: Dobré ráno I. Od: JSark - 17.11. 2012
Snape a prípitok? Hm, tak Fred ani George to nebude, ani Harry, to by na nich asi nespomínal. Chm, citlivý nos a chlpatá noha, že by Lupin?  Fascinujúce bolo Hermionino hádanie, kto by to mohol byť. Díky. 

Re: Dobré ráno I. Od: MIRA - 13.11. 2012
Ten koniec vojny sa teda dobre zvrhol. Prípitky a bozkávačky, bozkávačky bez prípitku a potom sa človek musí modliť, aby sa vôbec prebral pri osobe opačného pohlavia, čo tiež nie je isté.   PS: Nevydržala som, čo už. Som slabá žena.
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 13.11. 2012
Vystihla jsi to hezky:-) PS: i na tebe- ty,ty,ty slaba zeno:-D

Re: Dobré ráno I. Od: iway - 13.11. 2012
já se taky koukla :D a teda vůbec by mi nevadilo, kdyby to skončilo takhle :)
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 13.11. 2012
Ze ty jsi ten hlasek, co jednou zminoval, ze prave tohodle hrdinu nemusi? Neda se nic delat, kdyztak se koncentruj na chlupatou nohu:-)

Re: Dobré ráno I. Od: solace - 13.11. 2012
Tiež som sa pobavila, naozaj dobre a vtipne napísaná poviedka. Bod autorke za prežitie Severusa a ďalšie za to, že si drží formu:-D Škoda, že si to sem nedala všetko na jeden šup. Bola som taká zvedavá, či je môj tip majiteľa chlpatej nohy správny, že som tiež neodolala a nakukla na FFnet.  Myslela som si, že to bude Sírius... tak, ale bolo to tesne vedľa (keďže si tu už tento pairing mala, nepredpokladala som, že sa objaví znovu:-)) Díky za pekný preklad, Gift. Teším sa na zvyšok.
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 13.11. 2012
Nejsi sama, kdo to nakonec nevydrzel, ty-ty-ty .ja dekuju tobe za komentar, jsem moc rada, ze autorka nejen pobavila, ale i potesila. Priste vykresli jeste par hezkych charakteristik jinych postav;-).

Re: Dobré ráno I. Od: marci - 13.11. 2012
No počkej!! To snad nemyslíš vážně??? Hltala jsem to, četla jsem co nejrychleji a na konci vím, že noha je chlupatá?   No - doufám, že překvapení bude stát za to A už předem jsem spokojená, protože Severus přežil a může proklínat pohybující i nepohybující se keře. A tak to má být Takže - první část byla geniální. Počkáme na rozuzlení a pak ... pak to bude určitě také geniální Díky moc za nádherný, svěží a ránorozjasňující překlad
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 13.11. 2012
ja dekuju za mily ranni komentar. Ber to tak, ze jsi na tom stejne jako Hermiona- obe resite zahadu chlupate nohy;-) jen doufam, ze me pristi kapitolu neukamenujes, beta mi to ke konci uz predvidala:-)

Re: Dobré ráno I. Od: kakostka - 13.11. 2012
A sakra, i já chci vědět, kdo to je? Proč nás tak napínáš? Mám několik tipů, ale počkám si.
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 13.11. 2012
A delas spravne, kdo si pocka…:-)

Re: Dobré ráno I. Od: Kaitlin - 12.11. 2012
No, přiznávám, že ani já nevydržela čekat a utekla k originálu. O:-) Každopádně děkuji za skvělý překlad týhle povídky, moc ráda jsem si ji přečetla :) A určitě si přečtu pokračování i v češtině
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
Naopak me tesi, ze jsem podnitila k originalu a pokud se pak vratis jeste i k me cestine, budu o to radsi;-). Dekuju za pochvalu i komentar

Re: Dobré ráno I. Od: Zuzana - 12.11. 2012
Mohlo  mi napadnúť, že ak to má pokračovanie, nič sa nedozvieme:D toto je napínavé. Stráááášne chcem vedieť kto je to. Severus?
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
Jen 5 dni a dozvis se;-). Jen se obavam, ze i presto napeti neubude;-).  
Re: Dobré ráno I. Od: Zuzana - 13.11. 2012
Tak to je povzbudivá odpoveď :D ale keď som si prečítala kapitolu znova, tak mi došlo, že píšeš netradičný pár, takže Severus by bol príliš tradičný. Len nech to nie je Moody :D

Re: Dobré ráno I. Od: tigy - 12.11. 2012
Zaujímavé, že zvažovala aj Draca  Som si istá, že všetci, ktorých vymenovala, sú určite mimo podozrenia, ale ešte zostáva toľko možností...  Vďaka za zaujímavú hádanku, Gift, a teším sa na rozuzlenie 
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
Jsi prvni, kdo zacal hadat totoznost nohy:-) ja diky za mily komentar

Re: Dobré ráno I. Od: Jacomo - 12.11. 2012
A sakra! Jsem zvědavá! Co s tím? Já to těch pět dní nevydržím... Díky. Je to super, bavím se PS: A můj bezpečnostní kód je 222 - moje šťastné číslo. Jupííí!
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
vydrz Prtka, vydrz! Jestli pobavilo, splnilo to hlavni ucel- diky  

Re: Dobré ráno I. Od: denice - 12.11. 2012
Bohové! Prosím, ať to není Harry! Pomyslela si najednou. Nebo Ron, a rozhodně ne jedno z dvojčat. A prosím, ať jsem nezneužila někoho, kdo je mladší než já, nebo někoho neskutečně ošklivého, nebo úplně cizího! To je opravdu hodně dobré. A ještě lepší je, že se to stalo zrovna Hermioně (ať už s kýmkoli). Díky.
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
Libi?:-) to me tesi, snad i pokracovani nezklame, podobnych hlasek tam je opet nekolik. Ja diky tobe.

Re: Dobré ráno I. Od: FlorenceMabel - 12.11. 2012
Přiznávám se! Jsem hrozná, ale nevydržela jsem to a prostě jsem musela vědět, kdo to je, takže jsem se vrhla na originál. Musím ti napsat, že je to skvělý výběr a moc ti děkuji za překlad :)
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
Ty by jsi body za trpelivost nedostala- ty ty ty, Florence:-D. ale vlastne me potesilo, ze povidka pobavila natolik, ze jsi jukla na original. Diky, snad se bude libit i pokracovani.

Re: Dobré ráno I. Od: michelle13 - 12.11. 2012
To sa ako nedozviem kto to bol? :D Takto utrhnuté :D tss :D trápiš nás úbohe čitateľky :D naše nervy to nevydržia :D
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
Ale vydrzi, neboj, pet dni utece jako voda a vy zatim muzete snit o chlupate noze:-D

Re: Dobré ráno I. Od: valerie - 12.11. 2012
Chacha, to je geniální. Přípitky s polibky. Polibky bez přípitků. S dvojčaty si nikdy nemůžete být jistí, s kým (čím) skončíte v posteli. Chlupatá noha v posteli. Božínku, to je geniální. Jo, to už jsem psala. DĚKUJI za překlad. Počkám si na další kousek a nepolezu na originál. Takhle si to vychutnám víc. Doufám, že to vydržím
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
Kdybych mohla udelovat za trpelivost body, urcite by jsi nejaky dostala, valerie:-). Moc me tesi, ze se povidka zatim tak libi a snad i dalsi cast opet pobavi. Dekuju!

Re: Dobré ráno I. Od: Patolozka - 12.11. 2012
Gift, začetla jsem se znovu a i když ten příběh už znám, nemohla jsem se nechechtat, oni jsou prostě tak roztomilí a skvěle napsaní! Odvedla jsi úžasnou práci a mě je velkou ctí, i když ti tam nechávám chyby, jak jsem opětovně zjistila - někdy jsem vážně slepá jak krtek:-) Děkuji moc, moc si toho vážím!
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
Obe vime, jak by me preklady bez Popelky, krtka nebo snad Patolozky vypadaly:-) jsem rada, ze povidka sve kouzlo i pres druhe cteni neztratila. A dekuju:-*

Re: Dobré ráno I. Od: Koki - 12.11. 2012
To je mučení. Já chci vědět kdo to je. Už zase mě štveš s tim tvym už za pět dní místo aby jsi napsala až za pět dní.
Re: Dobré ráno I. Od: Gift - 12.11. 2012
No prece vam to nemuzu naservirovat vsechno v jeden den;-). Znas to, kdo si pocka…:-)

Prehľad článkov k tejto téme:

nehimasgift: ( Gift )22.05. 2015Hermionina slovní úloha
inell: ( Gift )26.04. 2015Nemesis
nehimasgift: ( Gift )18.01. 2015To není to samé
nehimasgift: ( Gift )03.11. 2014Pod vlivem?
nehimasgift: ( Gift )16.10. 2014Mimořádné vysílání
ambiencealikw: ( Gift )27.09. 2014Sapiosexuál
floatsodelicately: ( Gift )21.08. 2014Dylan
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )07.04. 2014Tady velím já II.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )27.03. 2014Tady velím já I.
PromiseMeYourTragedy: ( Gift )17.02. 2014Chlapec a dívka
floatsodelicately: ( Gift )07.02. 2014Kdo si počká, ten se dočká
Orien's Girl: ( Gift )28.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou II.
Orien's Girl: ( Gift )17.01. 2014Rozdíl mezi tequilou a vodkou I.
nehimasgift: ( Gift )07.01. 2014Zatlač
SlashMyDreams: ( Gift )09.10. 2013Burnt Out Ends
floatsodelicately: ( Gift )29.09. 2013Pan dokonalý
Jack of the North: ( Gift )19.09. 2013Covodpověděla?
Jack of the North: ( Gift )16.09. 2013Učedník
drcjsnider: ( Gift )13.09. 2013Kdy jsi na to přišel?
Jack of the North: ( Gift )10.09. 2013Ohňostroj
drcjsnider: ( Gift )07.09. 2013Nonverbální komunikace
Anaphalis: ( Gift )09.08. 2013Jednoduché počty
nottonyharrison: ( Gift )02.07. 2013Walk-In Double II.
nottonyharrison: ( Gift )22.06. 2013Walk-In Double I.
Somigliana: ( Gift )12.06. 2013První polibek II.
Somigliana: ( Gift )01.06. 2013První polibek I.
angelically-devilish: ( Gift )22.05. 2013Vrať mě do života II.
angelically-devilish: ( Gift )12.05. 2013Vrať mě do života I.
GrandeVanillaSkimLat: ( Gift )02.05. 2013V korunách jabloní
Blackrose Malfoy: ( Gift )22.04. 2013I ti nebojácní mají někdy strach
drcjsnider: ( Gift )15.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil III.
drcjsnider: ( Gift )07.04. 2013Kdo nerandí, jako by nežil II.
drcjsnider: ( Gift )31.03. 2013Kdo nerandí, jako by nežil I.
luvscharlie: ( Gift )21.03. 2013Hérečkoismus dramatikus
Kazuko1: ( Gift )11.03. 2013Déšť, její živel
luvscharlie: ( Gift )01.03. 2013Weasleyovic trojčata zachraňují situaci
Roses on Thursdays: ( Gift )19.02. 2013Čistoskvoucí
Liquid Laughter: ( Gift )09.02. 2013Cesty osudu
luvscharlie: ( Gift )30.01. 2013Opepřeno vášní
remuslives: ( Gift )20.01. 2013Žhavý chladič lásky
Laurielove: ( Gift )10.01. 2013Jak se ti to líbilo?
inell: ( Gift )31.12. 2012Seznam
Liquid Laughter: ( Gift )29.11. 2012Lány plné jetele
FairlightMuse: ( Gift )22.11. 2012Dobré ráno III.
FairlightMuse: ( Gift )17.11. 2012Dobré ráno II.
FairlightMuse: ( Gift )12.11. 2012Dobré ráno I.
inell: ( Gift )01.11. 2012Polední přiznání
inell: ( Gift )22.10. 2012Hurykán
Anaphalis: ( Gift )17.10. 2012Kávové lžičky
inell: ( Gift )07.10. 2012Pozornost
Burning-candlelight: ( Gift )27.09. 2012Zemřu jako panic
donahermurphy: ( Gift )17.09. 2012Dvacet (více méně) nahodilých faktů o Hermioně Grangerové
sellthelie: ( Gift )08.09. 2012Splátka, Část II.
sellthelie: ( Gift )03.09. 2012Splátka, Část I.
inell: ( Gift )24.08. 2012Květiny
inell: ( Gift )15.08. 2012Slib
. Úvod k poviedkam: ( Gift )14.08. 2012Jednorázovky od Gift - úvod