Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Florence

Rezavohnědá a jedovaté houby

Preklady jednorazoviek od Florence
Vložené: tigy - 08.10. 2012 Téma: Preklady jednorazoviek od Florence
Florence nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Rezavohnědá a jedovaté houby

Marmelade Fever

Překlad: Florence

Originál: http://www.fanfiction.net/s/7041464/1/Umber-and-Toadstools


Poznámka překladatelky:
Zrovna teď bych měla dělat jiné věci, než překládání. Ale já dneska nemám vůbec na nic náladu, takže si ji chci trochu zlepšit… Snad jí touhle kraťounkou povídkou zlepším i já vám :)

Poznámka autorky: Předtím, než se dáte do čtení, je důležité (tak trochu), abyste věděli, že tohle jsem napsala jako „shoutbox fics“ pro Hawthorn and Vine. Co je to „shoutbox fics“? To je kraťoučká povídka, která má 300 nebo méně písmen. Každá z těch povídek byla napsána jako jednorázovka a já jsem je dala nakonec dohromady.

Prohlášení: Postavy v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvu a míst patří pánům Medkům, kteří ji přeložili do češtiny. Autorská práva k této povídce vlastní Marmelade Fever, která napsala tuto fanfiction.


Malfoyi,

tvá sova lítá až moc často. Přestaň ji posílat nebo alespoň přestaň posílat tu, co si tak výstižně pojmenoval Pařát. Už třikrát se zasekl drápy do krku mé kočky. A odpovědi na tvé otázky jsou ne, ano, ne a rezavohnědá.

Grangerová


Grangerová,

bohužel si už nepamatuju pořadí svých otázek. Mohla by ses podívat na poslední dopis, co ti doručil Pařát a připomenout mi ho. A chováním své sovy nejsem vůbec překvapený. Moje sovy zkrátka mají poněkud delikátnější chutě.

S výsměchem

Malfoy


Malfoyi,

ne, nepošlu ti ústřižek svých vlasů. Ano, používám kondicionér. Ne, neobarvím si své vlasy na vínově červenou jenom proto, aby to vyhovělo tvé fantazii. A myslím, že mé vlasy mají barvu rezavohnědou ne barvu jedovatých hub. Udělala jsem nějaké úpravy na tvé sově. Přestaň mě obtěžovat.

Grangerová


Grangerová,

věřím, že ses zbytečně urazila. No, možná to bylo trochu oprávněné, ale náhodou si myslím, že barva jedovatých hub je hezká… taková zemitá. Potřebuju trochu tvých vlasů, abych navrhnul nový kondicionér na tvůj typ vlasů.

Malfoy

P. S. Pařát je v depresi


Grangerová,

vážně jsem překvapený, že jsi mi neopověděla. Proč jsi mi neodpověděla? Mám doma hrozně deprimovanou sovu a ty jsi mi neodpověděla. Je to tvojí kočkou? Je také tak deprimovaná jako můj Pařát bez pařátů? Je tak deprimovaná jako já bez tvých jízlivých poznámek? Tak deprimovaný, že ani nemůžu napsat své jméno…


Grangerová,

začínám se bát o tvé zdraví, protože není vůbec možný, že bys tak vytrvale ignorovala mé dopisy. Prosím, přijmi tuhle láhev tekutého pepře. Moje další sova, Mlátička, bude u tebe čekat tak dlouho, dokud mi nenapíšeš.

D.B.R.Q.L.T.A. Malfoy


Malfoyi,

jsem v pořádku, jenom tě nenávidím, to je vše. Jsem trochu pomlácená od tvé Mlátičky. Prosím přijmi soví náhubek, co ti posílám, jako výraz mé úcty. A taky, to, co jsi mi poslal, není vůbec pepř. Proč se mi snažíš podstrčit kosmetické produkty? Proč se tak zajímáš o můj vzhled?

Grangerová


Grangerová,

nesnáším, když je takový potenciál promrhaný jenom kvůli ignoranci, zatímco já mám možnost to změnit, tak jako jsem to před lety udělal s tvými zuby. Takže necháš mě pomoct ti s vlasy?

Draco Brutus Reginald Quintin Lucius Tristan Augustine Malfoy

P. S. Teď je v depresi i Mlátička


Pro Malfoye,

pokud to bude znamenat, že mi dáš konečně pokoj, tak ano, můžeš mi pomoct s vlasy, ale budu si moct všechny tvoje produkty a kouzla překontrolovat. Když mi vlasy vypadají, změní barvu na růžovou nebo udělají něco, s čím nebudu spokojená, oplatím ti to.

HG


Grangerová mění účes: Včera se v Příčné ulici objevila válečná hrdinka s úplně novou hlavou. Náš novinář účes popsal jako elegantní, rezavohnědý a lesklý. Draco Malfoy, který se náhodou objevil na tom samém místě, si přivlastnil celou práci a pozval všechny beznadějné případy do svého salónu. Ano, je svobodný!


Oprava: Pan Draco Malfoy, majitel řetězce Rozcuch je pryč, není svobodný, jak bylo uvedeno ve včerejším vydání. Je s tou samou slečnou Grangerovou, které zachránil vlasy od jejich hrozného osudu. Slečna Grangerová na to řekla jen: „Cože? Nej…“, ale předtím, než mohla větu dokončit, jí pan Malfoy políbil.


Konec

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 18.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Neprihlásený - 05.09. 2013
To je sladká jednohubka:-) miluju dopisové povídky... díky FLO, tahle mi nějak unikla

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Rapidez - 18.10. 2012
Á, to jsem se dobře zasmála, parádní příběh, díky za překlad! Myslím sice, že ti tam několik významů, hříček a slovíček uniklo, ale něco možná nepoužíváš záměrně. (Třeba životabudič?!)
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 22.10. 2012
Tak "bottle of pepper-up" je životabudič? A já se nad tím tak dlouho mordovala... No ale to je to, co ty říkáš... chybí mi anglické originály .
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Rapidez - 22.10. 2012
:D Jj, pepper-up (potion), životabudič - a dost užitečných věcí se dá najít tady ve slovníku, co tu má Jimmi. Taky s ním konzultuju kdejakého bodloše či hafoně. :D

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Jimmi - 10.10. 2012
skvele cakam u zubara a skvele som sa bavila
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 10.10. 2012
U zubaře? Chudáku... Děkuji ti za komeř :)

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Liz - 10.10. 2012
Vtipné. Váhala jsem, co znamená ten shluk písmen u Dracova jména, naštěstí to sám vysvětlil. Toto bylo velmi vtipné.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 10.10. 2012
Je vtipné, ale rozhodně bych takové jméno nechtěla... Děkuji ti!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Liz - 10.10. 2012
Vtipné. Váhala jsem, co znamená ten shluk písmen u Dracova jména, naštěstí to sám vysvětlil. Toto bylo velmi vtipné.

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: tigy - 09.10. 2012
Vybrala si pre nás naozaj zábavnú jednohubku, Flo, vďaka  Pařát, Mlátička a Rozcuch vedú na celej čiare  Ešte raz díky
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
A já moc děkuji tobě. Vždycky mám radost, když se mi povedlo přeložit vtipnou část aniž by ztratila vtip.

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: aurora264 - 09.10. 2012
paráda tak to bolo fest fajne ukonečnie :) schuti som sa zasmiala :)
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
To jsem ráda! Děkuji ti moc za komentář :)

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Eggy - 09.10. 2012
V poslednej dobe citam len jednorazovky tu na stranke :) dakujem velmi pekne za preklad... bolo to mile a zabavne :) taky relax... dik
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Já mám teď v plánu víc jednorázovek (protože nestíhám překládat dlouhé kapitolovky), takže ode mě se jich dočkáš víš :). Děkuji!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Elza - 09.10. 2012
Je mi zle, v krku mám zřejmě zaseknutou rašpli a z naprostého nedostatku sil jsem právě shlédla Stopařova průvodce... hm, Marvin byl taky depresivní. Tak si ty sovy dovedu docela dobře představit. *:DD
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Zaseknutou rašpli? Musím přiznat, že jsem to ještě neslyšela... ale doufám, že ti bude brzy dobře a že se brzy uzdravíš (?). Děkuju ti za komentář :)

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: soraki - 09.10. 2012
rozhodně skělé na začátek dne!!! díky moc
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Pro mě je zase skvělé, číst všechny moc milé a pozitivní komentáře. Takže ti moc děkuju i za ten tvůj :) 

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Lachim - 09.10. 2012
Depresivnísa a geniální koc. Nádera.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Depresivní? To mi nepříjde... Každopádně ti moc děkuju za komentář :)
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Lachim - 09.10. 2012
To mělo znít: Depresivní sovy a geniální konec. Chyba byla v baterii klávesnice.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Tak to my v tom případě dává větší smysl

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Koki - 08.10. 2012
Naprosto perfektní. Pařát bez pařátů.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Děkuju, moc děkuju!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Jacomo - 08.10. 2012
Haló, jsem taky sova a jsem v depresi - pomůže mi pan Draco Malfoy, majitel řetězce Rozcuch? ))))))))) Výtečné. Díky za velký, opravdu velký úsměv.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 09.10. 2012
Velký úsměv? To jsem moc ráda . Díky!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: anonym - 08.10. 2012
zábavné.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
Díky!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: larkinh - 08.10. 2012
Pařát... Mlátička A to Dracovo jméno A nejlepší je název jeho podniku - Rozcuch je pryč Bavila jsem se. Díky za překlad. 
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
Za tvůj komentář jsem hrozně ráda! Název podniku mi dal taky pořádně zabrat... Někdy mám pocit, že čím kratší jsou povídky, tím těžší je je přeložit... Děkuji

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: teriisek - 08.10. 2012
Pěkné, díky za překlad!
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
A já děkuji za komentář :)

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: denice - 08.10. 2012
Kouzelné! Deprimované sovy samozřejmě vévodí celé povídce, ale pan Draco Brutus Reginald Atakdál má také slušný potenciál, smála jsem se jako blázen. Díky.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
Páni! Tolik milých komentářů! Jsem moc ráda, že se i tobě povídka líbila! Děkuju za komentář :)

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: kakostka - 08.10. 2012
Pařát a Mlátička:-))) to jsou trefná jména. Je to skvělá jednohubka.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
Jsem nadšená, že se ti líbí, dala mi zabrat :). Děkuji!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: marci - 08.10. 2012
Ale to bylo krásné Neskutečně jsem se bavila. Sovy v depresi si ukládám pro pozdější použití Díky moc
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
To jsem ráda, moc ráda. Děkuju, marci!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: dinca - 08.10. 2012
Tohle mi vážně stoprocentně zvedlo náladu...myslím, že sem si smíchy snad i poprskala monitor. nejlepší byli Pařát s Mlátičkou :'D Naprosto dokonalá perla moc děkuju...za překlad i za lepší náladu
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
Jsem ráda, že jsem ti zvadla náladu :) I já ti moc děkuju za pochvalu (vážně  jsem ráda, že se ti tak líbil překlad sovích jmen, dal mi zabrat)!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: JSark - 08.10. 2012
 Rozcuch je pryč. Zábavné, ďakujem za preklad. Aj všetky Dracove mená boli super.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
No, aby mi Dracovi rodiče vybírali jméno, to bych nechtěla, ale pro někoho jiného jsou super :). Děkuji ti!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: solace - 08.10. 2012
Určite mi to náladu zlepšilo. Tie mená sov! A Draco ako (okrem iného) Brutus?! Chechcem sa tu. Vďaka za preklad, Flo, bolo to vtipné a milé.
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
Jsem moc ráda, že se ti to líbilo, solace . Děkuji!

Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: Zuzana - 08.10. 2012
Výborne som sa zabávala. Hlavne na depresívnych sovách :D Ďakujem za preklad:D
Re: Rezavohnědá a jedovaté houby Od: FlorenceMabel - 08.10. 2012
To jsem ráda :). Díky!

Prehľad článkov k tejto téme:

StephanieGranger: ( Florence )03.09. 2013AŤ JSEM PYŠNÝ
MiHnn: ( Florence )11.08. 2013Private & Confidential
Dayflow: ( Florence )02.05. 2013Na památku červené
Dayflow: ( Florence )26.04. 2013Nikdy neříkej nikdy
Dayflow: ( Florence )15.04. 2013VLASTNICTVÍ
embl: ( Florence )26.01. 2013Paměti na manželství bez lásky
Smile life awy: ( Florence )25.01. 2013Neber si ho
Imagined-experiences: ( Florence )24.01. 2013Škádlení
NikkoleNikky: ( Florence )14.01. 2013ZAŘAZENÍ BELLATRIX
Arielx: ( Florence )28.11. 2012Drahý Percy
SomethingBlue42: ( Florence )26.11. 2012Naděje
Kyra4: ( Florence )24.11. 2012Slabá útěcha
Arielx: ( Florence )28.10. 2012Předsudky
Marmalade Fever: ( Florence )19.10. 2012Za co ti děkuji
Arielx: ( Florence )17.10. 2012Pomalá sebevražda
Umber and Toadstools: ( Florence )08.10. 2012Rezavohnědá a jedovaté houby
Marmalade Fever: ( Florence )05.10. 2012Konjunktiv