Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Stronger

Kapitola osmnáctá

Stronger
Vložené: tigy - 09.09. 2012 Téma: Stronger
Florence nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

AUTOR: provocative envy

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/2473780/1/Stronger

PŘEKLAD: Florence

BETA-READ: Twilly

 

STRONGER

Kapitola osmnáctá

Poznámka autorky: Ta délka je alarmně krátká, ale stejně už zbývají jenom dvě kapitoly, tak doufám, že to pro vás nebude velký problém. Teď vám jen řeknu, že konec bude hořkosladký: hořký pro romantické duše a sladký pro ty, co mají rádi propracované postavy. Jestli jste fanoušci obojího, tak bude zaseknutí, jako jsem byla při psaní já. Teď je víkend, takže doufám, že poslední kapitolu přidám v pondělí.


 OOO

Všechno se zamlžilo; skvěle zničené, žalostně příhodné, rozmazané. Ten hrdina a hrdinka, kteří se spojili za hrůzných okolností. Okolností, které mně vynechaly, mě toho násilníka, padoucha, protivníka se dvěma tváři, tváří v tvář nárazu hořkosti a bolesti. V čase, kdy odešli, mi zbyly jen zničené prudce nádherné emoce; nenapravitelně rozbité, k nepoznání. Moje srdce bylo zničeno jejím odmítnutím a jeho loajalitou, její lhostejností a jeho pohrdáním.

Odstrčila mě od sebe s polekaným výkřikem, srdceryvným výkřikem těsně před tím, než se Potter přiblížil a já zachytil pohled jejích očí. Její vášnivé vyjádření nevinnosti prolétlo mými ušními bubínky a odráželo se v mé hlavě. Zdálo se, že všechno ostatní se stalo najednou. Potterova zlostná nevíra, šok a pobouření, se smíchali s její zradou a vzdorem. Nemohl jsem to rozpoznat, nemohl jsem najít rozdíl mezi mým vztekem a mým utrpením.

Nemohl jsem otevřít ústa, nemohl jsem se přinutit mluvit, přinutit Pottera odejít, přinutit Hermionu zůstat. Nedokázal jsem na tvář nasadit triumfální úsměv, když jsem vzhlédl a uviděl svůj smrtelně bledý odraz v Potterových brýlích. Nedokázal jsem zavrtět hlavou nebo se bránit, když mě praštil do břicha. Nedokázal jsem zabránit zaskučení bolestí, nedokázal jsem si zabránit v pádu na kolena.

Vše, co jsem mohl dělat, vše, na co jsem mohl myslet, bylo ji pozorovat; a všechno mi v tom výbuchu jasnosti dávalo smysl. Pozorovala mě, kousala si rty, její oči přetékaly výčitkami svědomí, lítostí a nevyřčenou omluvou. Řekla něco rychle a tiše Potterovi. Gestikulovala. Věděl jsem, že používá ten svůj slavný intelekt, aby vymyslela nějaký přijatelný důvod, proč byla přichycena v takové kompromitující pozici se svým nepřítelem.

Nemohl jsem ji za to obviňovat.

Celý můj život vedl k tomuto okamžiku, k této druhé tragédii. Nedokázal jsem si představit větší katastrofu, větší zklamání. Nebyl horší konec než zkroucení mých střev a řev mé krve.

Její tvář mi prolétla vzpomínkami. Tisíce různých úsměvů, tisíce různých zamračení; smála se jednomu z vtipů Weasleyho, ruce měla nadšeně sepnuté před sebou, odhozená na zeď kletbou mířenou na Pottera, její zděšený výdech zakrytý křikem Pottera, tak absurdně bledá a hubená v nemocničním křídle, vyčerpaná a strhaná, když se mi snažila vyhnout v knihovně, zakousnutá do svého rtu, zatímco se nesnažila křičet, obklopená muži, kterým můj otec říká přátelé, muži, kterým mí přátelé říkají otče.

Pohrdavě si odfrkla, když poslouchala moje vysvětlování o Znamení, rozechvěle se usmála předtím, než jsem ji políbil. Tu noc u jezera se snažila, tak silně se snažila zůstat silná a ignorovat mě. Náhle jsem se vrátil do přítomnosti, jen abych si uvědomil, že jsem byl minutu mimo.

Rychle jsem sám sebe vytáhl z otupělosti, jen abych si uvědomil, že přestala mluvit.

Že je to tak, Malfoyi?“ řekla ostře. Určitě se už opakovala.

Jednou jsem přikývl, stáhl jsem ústa a přistoupil k nim.

„Cokoli řekneš, Hermiono,“ pokrčil jsem rameny. Snižoval jsem svoji vznětlivou povahu a předváděl nedbalou nezúčastněnost.

A pak jsem utekl tak rychle, jak jsem jen bez běhu mohl. Tak tiše, jak jsem jen s našlapováním na podlahu mohl.

Ani jsem se neobtěžoval vzít sebou svůj prozatímní deník.

Ani jsem se neobtěžoval to sám vysvětlit.

Ani jsem se neobtěžoval říct jí tu jedinou věc, která by mohla změnit její rozhodnutí. Jedinou věc, která ji mohla přinutit přestat lpět na Potterovi a začít lpět na mě. Jedinou věc, která mohla způsobit, že by se její rty zkřivily v překvapení, zmatku a případně i nepochopením.

Ani jsem se neobtěžoval říct ta čtyři slova nemalého významu nahlas: Vždy tě budu nenávidět.


Poznámka překladatelky:
A za dva dny tu máme finále…

Děkuji Twilly :)

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 09.12. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola osmnáctá Od: Gift - 10.09. 2012
Hmm napada me tisice veci a zaroven nejsem schopna sesmolit komentar:-). Tahle povidka nemuze ani jinak skoncit… moc se mi libi, jakym zpusobem se autorce podarilo mistrne vykreslit Draca. Prestoze mam take slabost na toho sexy drsnaka z romanci, tento ma neco do sebe. Je to takova Rowling pro dospele. Opravdu moc hezke!! Diky za preklad, tesim se na posledni dil;-).
Re: Kapitola osmnáctá Od: FlorenceMabel - 11.09. 2012
Mě se tshle povídka taky líbí pro tícíc nespecifikovatelných důvodů. Je... opravdová. Děkuji :)

Re: Kapitola osmnáctá Od: zelaaa001 - 10.09. 2012
predposledná kapča!:( Nechal tam denník? Hermiona sa zachovala veľmi zbabelo, keď si už s Dracom niečo začala, mala to priznať tak, ako to je. Aj keď pravda, Harry by to nepochopil... (čakala som, že  Harry aspon niečo/niekoho rozmláti) Teším sa (a zároven desím sa) konca poviedky. Ďakuejm za krásny preklad.
Re: Kapitola osmnáctá Od: FlorenceMabel - 10.09. 2012
Hermiona nějak zapoměla, že je vlastně Nebelvír a zachovala se, tak jak to ona a její kamarádi odsuzují - zmijozelsky. Konec povídky už dneska (v noci :D). Děkuji ti za pochvalu :)

Re: Kapitola osmnáctá Od: teriisek - 10.09. 2012
Docela by mě zajímalo, co si Hermiona vymyslela... Harry je tu opravdu idiot. Jsem zvědavá, jak to skončí, díky za překlad!
Re: Kapitola osmnáctá Od: FlorenceMabel - 10.09. 2012
No, skuz se na to podívat z Harryho pohledu... přece jenom nachytat svojinejlepší přítelkyni s někým, kdo je vždy urážel, kdo je ze Smrtijedsjé rodiny, kdo se veřejně hlásí k názorům čistokrevných... Harry nezná Drcovi vnitřní boje. Děkuji za komentář! Pokračování už dnes v noci :)

Re: Kapitola osmnáctá Od: Lachim - 09.09. 2012
Krásný překlad. Díky. Draco stále balancuje na ostří nože. Sice mu to dochází, ale nedokáže udělat ten rozhodující krok.
Re: Kapitola osmnáctá Od: FlorenceMabel - 09.09. 2012
Děkuji ti za pochvalu! Navnadím tě za ní na poslední kapitolu (takže bacha, drobný spoiler) - už udělá rozhodující krok :)

Re: Kapitola osmnáctá Od: tigy - 09.09. 2012
Takže nakoniec ho zradila aj Hermiona... mám pocit, že tým zatĺkla posledný klinec do rakvy Dracovho svedomia... s napätím, ale aj s nepríjemnou predtuchou očakávam poslednú kapitolku  Vďaka, Florence!
Re: Kapitola osmnáctá Od: FlorenceMabel - 09.09. 2012
I Hermiona... teď už si zbyl jen sám. Docela by mě zajímalo, co se skrývá za tvoji nepříjemnou předtuchou...Díky, tigy
Re: Kapitola osmnáctá Od: tigy - 09.09. 2012
Nuž, asi len to, že sa pravdepodobne blíži dopredu ohlasovaná tragédia, keďže máme pred sebou už len poslednú kapitolu... 

Re: Kapitola osmnáctá Od: Margotka - 09.09. 2012
No teda, zdrcený Draco... Vždy tě budu nenávidět. Jsem zvědavá, co se ještě uděje, i když zásadního už nic nečekám. Moc díky za překlad.
Re: Kapitola osmnáctá Od: FlorenceMabel - 09.09. 2012
Nečekáš nic zásadního? Tak to tě konec překvapí stejně jako mě . Děkuji ti

Prehľad článkov k tejto téme:

provocative envy: ( Florence )10.09. 2012Kapitola devatenáctá - závěr
provocative envy: ( Florence )09.09. 2012Kapitola osmnáctá
provocative envy: ( Florence )07.09. 2012Kapitola sedmnáctá
provocative envy: ( Florence )05.09. 2012Kapitola šestnáctá
provocative envy: ( Florence )03.09. 2012Kapitola patnáctá
provocative envy: ( Florence )01.09. 2012Kapitola čtrnáctá
provocative envy: ( Florence )30.08. 2012Kapitola třináctá
provocative envy: ( Florence )28.08. 2012Kapitola dvanáctá
provocative envy: ( Florence )26.08. 2012Kapitola jedenáctá
provocative envy: ( Florence )24.08. 2012Kapitola desátá
provocative envy: ( Florence )22.08. 2012Kapitola devátá
provocative envy: ( Florence )20.08. 2012Kapitola osmá
provocative envy: ( Florence )18.08. 2012Kapitola sedmá
provocative envy: ( Florence )16.08. 2012Kapitola šestá
provocative envy: ( Florence )14.08. 2012Kapitola pátá
provocative envy: ( Florence )12.08. 2012Kapitola čtvrtá
provocative envy: ( Florence )10.08. 2012Kapitola třetí
provocative envy: ( Florence )08.08. 2012Kapitola druhá
provocative envy: ( Florence )06.08. 2012Kapitola první
. Úvod k poviedkam: ( Florence )19.07. 2012Úvod k povídce