Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

27. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 16.08. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/27/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

27. kapitola

"Si si istý, že nevadí, že tu budem?" nervózne sa spýtal Draco. S Trixie a Theom stáli na prahu domu jeho tety Andromedy a zatiaľ nedokázal zazvoniť na zvonček. "Nechcem, aby na mňa zaútočili Weasleyovci, keď vstúpim dnu. Ako to, že Grangerová nepríde? Bude tu Robin? Prečo sa Potter rozhodol, že môžem prísť?"

"Upokoj sa Draco, nech si nespôsobíš aneuryzma. Znieš, ako ten pajác Longbottom kedysi v prvom ročníku."

"No tak, pán Theo, nehovoríte pekné veci," napomenula ho Trixie.

"Prepáč, Trixie, možno ho ty dokážeš priviesť k rozumu."

"Pre mňa je skrátka šialené, aby som tu bol," riekol Draco.

"Prišli na Malfoy Manor," pripomenul Theo.

"Ale Andromeda nie."

"Hovoril som s ňou, Draco, a vieš, že tvoja matka povedala, že jej to neprekáža, aj keď s nami nechcela ísť. Bude tu Robin. Som si poriadne istý, že tu bude množstvo ľudí z tvojej práce. Ale nie Grangerová, povedal som ti, že musela preč z mesta."

"Nemôžem uveriť, že mi neposlala ani jedinú sovu. Mrcha."

"Pán Draco," varovne pokrútila Trixie hlavou.

"Veronika vravela, že bez teba bola tento týždeň absolútne v koncoch," povedal Theo Dracovi. "Keď tam nie si, zjavne nedokáže vytiahnuť hlavu z vlastného zadku. Ginger vravela, že sa vôbec ohľadne vlkolakov neposunuli vpred."

Draco bojoval sám so sebou. Zúril, že Grangerová necháva S.O.P.Ľ.O.Š pod svojím vedením rozpadať sa len preto, že je na neho naštvaná. Nešiel si posledných pár mesiacov upracovať riť len preto, aby to ona pomrvila. Samozrejme, súčasne ho tešilo, že bez neho nedokáže fungovať, ale bolo mu jasné, že je to len dočasná panika a že to prekoná oveľa rýchlejšie než on. Za posledné dva dni sa párkrát rozprával s Elliotom, Rupertom a Hughom a bolo jasné, že im Grangerová stále nepovedala, že skončil. No, on nebude ten, kto tú novinku prevalí, nech sa s tým popasuje ona. Už s pánom Pembrokom spísali predbežné papiere, aby sa všetky peniaze presunuli na sopľoš. Už mu na nich viacej nezáležalo. Bez Grangerovej boli pre neho tie peniaze bezcenné, ale nemohol s ňou ďalej pracovať a predstierať, že do nej nie je zamilovaný. Skrátka sa nemohol vrátiť.

"Zaklop už na tie prekliate dvere, Draco," povedal Theo.

"Ty na ne zaklop."

Trixie si hlasno vzdychla a zničujúco sa na svojich priateľov pozrela. Bolo to pomerne účinné od domového škriatka s takou milou povahou. Načiahla sa a sama zaklopala na dvere. O chvíľu ich Teddy roztvoril a zapišťal od radosti.

"Čauko, Trixie, čauko Draco, čauko Theo! Harry mi povedal, že na moju oslavu prídete! Babička mi upiekla košíčky a Viktória mi už dala svoj darček. Je to hnojová bomba, chcete ju vidieť?"

"Teddy, myslím, že si hnojové bomby môžeme nechať neskôr na popoludnie," ozval sa Harry, keď sa postavil za neho. "Ahoj, Trixie. Malfoy. Nott." Netváril sa, že by ich príliš vítal, ale dovolil im prejsť do domu. Ani nevystrčil nohu.

"Potter."

"Draco, konečne!" pribehla k dverám Ginger, ktorá za sebou ťahala Viktora Kruma. "Už sa cítiš lepšie? Hermiona povedala, že si vážne chorý. Aká choroba sa nedá vyliečiť elixírom?"

"Je mi lepšie, Ginger, vďaka." Draco sa pokúsil odvrátiť jej pozornosť. Otočil sa k Teddymu, ktorý sa na neho stále usmieval. "Tak čo drobec, prečo mi to tu s Theom trochu nepoukazuješ?"

"Poukazuj to Dracovi, ja idem pohľadať Hastingsovú," odvetil Theo. To dieťa mal rád, fajn, ale obhliadka od šesťročného decka? Nie vďaka, aj tak bolo dôležitejšie, aby s ním trávil čas Draco.

"Myslíš Veroniku?" zvedavo sa spýtal Teddy. "Je v kuchyni. Aj Luna a Neville sú tam, a Violet a Jasmína a Freddy a maličká Molly a... no, na moje oslavy chodia všetci. Majú ma veľmi radi."

"Nedávam im to za vinu, drobec," riekol Draco, keď si prehrabol vlasy. Aké skvelé decko. "Nevadí ti to, Potter?"

Ginger sa na Draca neisto usmiala, poťapkala Teddyho po hlave a odviedla Viktora preč. Nemalo zmysel zamiešať sa do hádky medzi Harrym a Dracom.

"Harrymu je to jedno, on už náš dom videl, však?"

"To je pravda," súhlasil Harry, ktorý si našiel úsmev pre synovca, ale ktorý mu okamžite zmizol z tváre, keď sa obrátil k Dracovi. "Určite ale ukáž Malfoyovi fotky svojich rodičov a tú, na ktorej ťa drží strýko Fred."

Theo sa strhol - to bola podpásovka, Potter - ale Draco sa len usmial a prikývol.

"To by som rád," povedal. "Tvoj otec bol kedysi mojím profesorom, vedel si to?"

"Senza!" ťahal ho Teddy od Harryho a Thea. Než zabočili na rohu, Draco si všimol, ako tí dvaja muži na seba zazerajú a bol rád, že sa mu podarilo uniknúť. "Bol tým najlepším učiteľom Obrany proti čiernej mágii, Harry mi to povedal."

"Bol veľmi dobrý," odvetil Draco. Samozrejme, nenávidel profesora Lupina vďaka jeho otrhanému vzhľadu a jeho bratríčkovaniu sa s nenávideným Triom, ale keď sa na to pozrel nestranne, musel priznať, že ten chlapík vedel, čo robí. Určite bol lepší než ten navoňaný buzerant Lockhart alebo ten smrťožrútsky fretkomenič.

"Toto je moja izba," vyhlásil pyšne Teddy. Bola plná hračkárskych metiel, jednej súpravy elixírov pre najmenších, muklovských hračiek a obrázkov Teddyho a jeho rodiny. Ukázal na fotografiu, ktorá visela na stene. "Vidíš, aká pekná bola moja mama? Vedela meniť vlasy ako ja. Babička vravela, že bola skutočné číslo presne ako ja. Bola tvoja sesternica, však? Moji bratanci a sesternice nie sú skutoční, len takí spriatelení. Dnes sú tu všetci."

"Keby som ja mal deti, mal by si skutočných bratancov a sesternice," poznamenal Draco, kým sa uprene díval na obrázok Tonksovej a Lupina s malým Teddy v náručí. Hoci sa občas na seba neveriacky zadívali, vôbec sa nepozreli mimo rám, mali oči len pre svoje dieťa. Obaja vyzerali neuveriteľne šťastní. Dracovi myklo srdcom, keď si uvedomil, že len o niekoľko mesiacov boli obaja mŕtvi.

"No, radšej si s tým švihni, inak budem príliš veľký, aby som sa s nimi hral," rozkazovačne vyhlásil Teddy. "Kedy máte s Hermionou svadbu? Chcem niesť prstene. Niesol som ich tete Ginny a Harrymu, ale vôbec si to nepamätám."

"Čože?" vyprskol Draco, keď konečne spustil oči z tej fotografie. V úžase na chlapca vyvalil oči; Teddyho vlasy boli žuvačkovo ružové, čo bol obľúbený odtieň jeho matky a mal v tvári ten istý uličnícky úsmev. "Kto povedal, že budeme mať svadbu?"

"Nemajú ju chalani a dievčatá vtedy, keď sa majú radi? Myslím, že dievčatá sú trochu nechutné, ale Harry povedal, že je to iné, keď si dospelý. Poďme nájsť Hermionu a povieme jej, že chcem byť na svadbe."

"Nie je tu." Dracovi sa rozbúšilo srdce. Kto vedel, že malé deti dokážu byť také vnímavé.

"Je vzadu na dvore s babičkou a tetou Ginny," opravil ho Teddy.

Ten zasraný Theo. Znova a znova vravel Dracovi, že je ľstivý klamár, ale Draco mal znova a znova dajako pocit, že je pred takým správaním imúnny. Theo mal možno na srdci jeho najlepší záujem, ale doparoma, bol to do všetkého nos strkajúci čubčí syn.

"Pôjdeme ju pozrieť neskôr, drobec," odpovedal Draco, potešený, ako vyrovnaný udržal svoj hlas aj výraz. "Nemyslím si, že je dobrý nápad, aby sme práve teraz hovorili o svadbe. Napokon, sú to tvoje narodeniny - zatiaľ sa sústreďme na to."

"Dobre," v pohode súhlasil Teddy. "Potom poďme nájsť Angy-linu a Freddyho. A moja babička ti môže dať trochu torty, ak budeš chcieť."

Skvelé, ďalší chrabromilčania. Možno by mohol vyhľadať Ellieho a Ruperta. Zdalo sa, že Teddyho narodeniny boli pre sopľoš slušnou spoločenskou udalosťou. Kým časť z neho netúžila odrážať otázky svojich priateľov, bolo mu jasné, že ich nemôže ignorovať naveky. Nasledoval Teddyho do kuchyne.

Rupert, Elliot a Hugh jedli za stolom tekvicové paštičky a flirtovali s Fleur Delacourovou.

"Päť siklov," oznámil im Rupert, keď zbadal Draca.

"Dokelu," zaklial Elliot, keď s Hughom zalovili vo vreckách a podali mince pyšnému Rupertovi. "Prepáč, Teddy, nikomu nepovedz, že som to pred tebou povedal."

Teddy sa zachichotal a pokrútil hlavou. Fleur varovne na mužov pokývala prstom, poslala božtek Dracovi a vyviedla Teddyho z miestnosti.

"Je taká pekná," vyhlásil Hugh zastreným hlasom.

"Stavil som sa, že sa tu obaja ukážete. Elliot si bol istý, že ťa Harry nevpustí dnu. Ja som si bol skrátka istý, že vpustí. Vraciaš sa v pondelok do práce či čo?"

"Možno," vyhol sa Draco odpovedi. Stále bol rozhodnutý, že on nebude tým, čo ustúpi a povie im, že skončil. "Som rád, že som ti zarobil nejaké prachy. S Potterom už medzi sebou viac nemáme problém." Podarilo sa mu len tesne udržať vážny výraz.

Hoci Rupert neznášal Draca, keď v S.O.P.Ľ.O.Š začal, netrvalo  mu dlho, kým si uvedomil, že Draco je oveľa iný, než býval na Rokforte. Rupert nevidel zdiskreditovaného exsmrťožrúta, videl len svojho bystrého, horlivého priateľa Draca. Vedel, že Elliot to cíti rovnako, tak ako všetci ostatní v kancelárii. Rupert si nemyslel, že je ďaleko od pravdy, že jeho blízke priateľstvo s Uršulou a Hughom bolo tiež priamym dôsledkom Draca; pochyboval, že by tak rýchlo bývalých slizolinčanov prijal, keby už nemal Draca tak rád.

Rupert nebol hlúpy, mal dobré pozorovacie schopnosti a posledných pár mesiacov sledoval, ako sa jeho priateľ zamilováva do ich šéfky. Skutočne si myslel, že boli dokonalý pár. Bol si istý, že dôvod, prečo Draco nebol v práci, mal niečo spoločné s jeho citmi k Hermione. Posledný týždeň bola samotná Hermiona totálna troska.

"Prosím, vráť sa späť, Draco," prehováral ho Elliot. "Vo štvrtok prídu Sarah pozrieť tie najsexy ví... oj, ešte raz zdravím, pani Weasleyová." Šarlátovo očervenel, keď sa do miestnosti vniesla Fleur s náručí s malou Viktóriou. Posmešne nadvihla obočie.

"F jedálni sa chystajú krhájať torhtu," oznámila. "Teddy si žiada fašu prhítomnosť."

Jedáleň bola preplnená ľuďmi. Bol tu celý weasleyovský klan, samozrejme, rovnako ako väčšina sopľoša, Longbottom s manželkou a Luna Lovegoodová. Bolo tam asi šesť či sedem malých detí, hoci Viktória Weasleyová mala blond vlasy ako jej matka, väčšina detí mala jasnočervené, weasleyovské vlasy. Robin na neho rozjarene zamávala rukou, ktorú zvieral vo svojich Ron. Pokiaľ šlo o Weasleyho, díval sa na Draca, ale negánil na neho či vôbec nevyzeral nahnevaný, že ho vidí. Čudné. Grangerovú nezazrel.

Draco počúval a díval sa, ako Teddy sfúkol svoje sviečky, ako otváral darčeky a prijímal od každého objatia a priania k narodeninám. Theo s Veronikou už dávno odišli a Trixie mu povedala, že s Violet idú na návštevu nejakej svojej priateľky na Rokforte. Ako sa oslava vyprázdňovala, Draco si uvedomil, že v skutočnosti nechce odísť. Hoci si nepripadal tak celkom ako súčasť tohto všetkého, bolo ťažké nedať sa ovplyvniť tým bezstarostným veselím a priatelíčkovaním. Ak nič iné, tak čas v sopľošovi mu ukázal, že si dokáže nájsť priateľov a rodinu, ktorá nemusí mať vo svojej minulosti zelenú a striebornú.

"Som rada, že si prišiel, Draco," povedala Andromeda, keď prišla k nemu a objala ho rukou okolo pliec. "Veľa to pre Teddyho znamená."

"Ďakujem, že ste ma nechali," odpovedal poslušne. Vyzerala tak veľmi ako teta Bella, ale tam kde vídaval v jej tvári šialenstvo a krutosť, tam mala Andromeda len láskavosť.

"Prosím, povedz svojej matke, že je vítaná kedykoľvek bude chcieť prísť."

Prikývol a ona mu venovala malý úsmev, ako keby chcela povedať, že vie, že jej sestra nikdy nepríde. Stisla mu plece a vrátila sa k svojmu vnukovi, ktorý šťastne ukazoval nové hračky Viktórii a malému Freddymu Weasleymu.

"Prejdeme sa?" Prekvapilo ho, že nevycítil jej prítomnosť, keď sa za neho postavila. Zvyčajne mu zabrnelo celé telo, keď bola nablízku. Hoci by klamal samého seba, keby tvrdil, že sa mu zo zvuku jej hlasu nezježili všetky chĺpky na ruke.

"Myslím, že sme hovorili už dosť, Grangerová." Bol oveľa silnejší, keď sa na ňu nepozeral.

"Nuž, ja si to nemyslím," odvetila Hermiona, tým trochu panovačným hlasom, z ktorého sa mu zasekol dych. "Prosím, poď so mnou von."

Dramaticky si vzdychol a prikývol. Nemalo zmysel urobiť scénu a rozrušiť Teddyho.

Hermiona sa chovala statočnejšie, než sa cítila. Brucho mala stiahnuté a bála sa, že sa rozplače, ak sa na ňu bude pozerať príliš dlho. Keď sa pohrala s Teddym, väčšinu oslavy preležala. Skrátka vážne nechcela s nikým hovoriť a určite neočakávala, že sa tu ukáže Malfoy. Keď ho prvý raz zazrela kútikom oka, okamžite vyhľadala úkryt.

Zaviedla ho na lavičku na protiľahlej strane zadnej záhrady.

"Mrzne, Grangerová," sťažoval sa Draco, keď sa posadil vedľa nej. "Zrýchli to."

"Naozaj chcem, aby si sa vrátil do práce," začala, trochu sa chvela a nebolo to od chladu. "Bez teba to už nie je ono."

"Hlavne sa nerozrev."

"Prosím, Malfoy. Potrebujeme ťa tam."

Tvrdo sa na ňu zadíval. "My?"

"Ja," potichu odvetila a odvrátila sa. Nedokázala jasne uvažovať, keď mu hľadela do očí.

Zrazu ju znova bozkával, jeho horúce pery zvádzali boj s chladným vzduchom. A vyhrávali.

"Niekto nás uvidí," nevýrazne zareagovala, nie celkom jej to vadilo.

"Tak nech," zamrmlal chrapľavo. Vďaka bohu, že ho Theo presvedčil prísť. Ten posledný pekelný týždeň sa rozplynul, keď ju poťahoval za vlasy, keď mu ona zubami poškrabkala ucho a pritisla sa bližšie k nemu.

"Poď so mnou domov."

"Malfoy..."

"Nie, páči sa mi, keď mi hovoríš Draco," pohladil ju rukami po chrbte.

"Mne sa páči, ako hovoríš Grangerová," priznala. "Nemôžem ísť s tebou domov, Draco. Stále som si nie istá, či toto..."

"Žartuješ?" spýtal sa, stiahol sa dozadu a nedôverčivo sa na ňu zadíval. "Čo ešte musím urobiť, aby ti to konečne došlo?"

"Vráť sa do práce, na začiatok."

"Už som šiel za matkou a Pembrokom. Peniaze sú preč, všetko už má sopľoš, nepovedali ti to? Aj tak mi je to jedno."

"Mne to jedno nie je. Nie je to fér. A som rada, keď ťa tam mám. Tak ako všetci ostatní."

"Vrátim sa do práce, ak teraz pôjdeš so mnou okamžite domov, Grangerová," povedal a lišiacky sa usmial. "Inak táto oslava v každej sekunde stratí označenie vhodná pre deti."

"Skrátka si nemyslím, že je to dobrý nápad," riekla. Keby s ním šla hneď teraz domov, len by to všetko viacej pomotalo. Potrebujú sa porozprávať, nie sexovať.

"Krucinál fagot, tak už sa rozhodni," zajačal a vyskočil na nohy. "Čo do pekla odo mňa chceš, Grangerová?"

"Prestaň kričať! Musíme sa o tomto rozumne porozprávať, Draco, nemôžeš ma po celý čas len bozkávať a jačať na mňa."

"Som mimo hru," vyhlásil, jeho hnev ustúpil rovnako rýchlo ako vyvstal. "Rieš si, čo chceš, Grangerová. Nevrátim sa do práce, až kým si to nevyriešiš a už sa viacej na teba nevrhnem. Vieš, čo cítim. Si na rade. Ak ma chceš, vieš, kde bývam." S prasknutím sa odmiestnil a nechal ju tam stáť v chlade sledovať, ako jej dych stúpa do vzduchu.

 

AN. Skôr než ma ukameňujete, môžem vás uistiť, že toto je naposledy, čo Draco pobozká Hermionu a potom sa chová ako blbec (áno, kladiem to za vinu jemu, nie jej) Je mi jasné, že pre niektorých z vás je to už dvakrát viac, než by malo byť, ale dúfam, že pri mne vydržíte ešte chvíľu dlhšie.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.01. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 27. kapitola Od: teriisek - 27.08. 2012
Když to je těžké, Hermiona si chce promluvit (což by jim myslím docela prospělo), ale Draco zjevně považuje mluvení za ztrátu času a urazí se, jakmile s ním hned nechce jít domů (předpokládám do postele), tak jak pak mají něco vyřešit. A to ta kapitola vypadala tak pěkně. Teddy je super! Díky za překlad!

Re: 27. kapitola Od: denice - 25.08. 2012
V minulé kapitole mě dostalas s arogantnými vševedčiatkami, tady se smrťožrútskym fretkomeničom. Jinak mám děsivý sklon obviňovat ze všeho panovačnou Šéfici, i když dobře vím, že za to může Pan Dokonalý. Návštěva neměla chybu, zvlášť Harryho repliky.  Díky.

Re: 27. kapitola Od: kakostka - 21.08. 2012
chudák Draco, Miona se nechá příliš smýkat předsudky a tím,  co by řekli ostatní, ach jo

Re: 27. kapitola Od: kakostka - 21.08. 2012
chudák Draco, Miona se nechá příliš smýkat předsudky a tím,  co by řekli ostatní, ach jo

Re: 27. kapitola Od: Zuzana - 17.08. 2012
Mne sa zdá prirodzené, že Hermiona váha alechápem aj to, že to Draca štve. Jeho ani nehnevá, že s ním okamžite nešla,jeho asi skôr uráža to, že ju miluje naozaj a myslí to vážne a ona to spochybňuje. No ale ako mu môže okamžite uveriť, len pe pár mesiacov čo Draco seká dobrotu? Ja ich chápem oboch. Je to zložité ale nedokážem nadŕžať ani jednému. Najlepší je Theo, verím, že jeho úloha sa ešte neskončila. Alebo si Hermiona vezme Dracove slová k srdcu a urobí ďalší krok ona?

Re: 27. kapitola Od: Morgana - 17.08. 2012
haha no ani sa ti nečudujem :D aj ja mu to dávam za vinu. má s ním ísť domov? ešte ani poriadne nerandili a navrhne jej toto (za triezva)? takto si dievča nezískaš, chlapec :D aby som nekrivdila len Dráčikovi, fuj, Grangerka, fuj! že sa nehanbíš ťahať za nos takého princa charminga! tak! :D dík za preklad

Re: 27. kapitola Od: larkinh - 17.08. 2012
Hned, jak jsem si přečetla, co říká Theo na začátku Dracovi, bylo mi jasné, že intrikaří :DDD Draco to nějak nezvládá. Je tak zamilovanej, že ani nedokáže ovládat svoje hormony. Proč mu někdo konečně nevysvětlí, že na Hermionu musí pomalu?

Re: 27. kapitola Od: pavlina - 17.08. 2012
Tak včera jsem začala číst tuhle povídku a dneska jsem ji dočetla, a je to super. Jsem zvědavá, jak to bude hermiona řešit, absolutně jí to nezávidím. Ty chlapi!!! Jinak děkuji moc za úžasný překlad a těším se na pokračování.

Re: 27. kapitola Od: Claire - 17.08. 2012
Theova spanilá jízda pokračuje - tedy setkali jsme se spíš už s jejími výsledky. A velmi podařenými, dlužno dodat. Stejně si myslím, že musel udělat ještě něco víc, než jen pronést tu plamennou řeč v minulé kapitole, protože Dracova návštěva proběhla téměř idylicky - čekala bych nějaké ty střety. Malý Teddy byl skvělý - to je u malých dětí úžasné, žádné pokrytectví, vlichocování se..pospojují si viděné, slyšené, zapojí intuici, vytvoří si vlastní názor a bez servítků ho také rovnou sdělí. Většinou mívají pravdu, i když to dospělácké okolí šokuje. Jak to tak vypadá, Draco asi svůj postoj nezmění, když už dal do běhu i právní úkony. A bombastická nabídka mluvit, mluvit, mluvit a zase mluvit jeho rozhodnutí rozhodně nezvrátí. Hermiona už by si konečně měla uvědomit, že chlapi nejsou nastaveni tak, aby u každého životního kroku či absolutní maličkosti museli strávit hodiny a hodiny řečmi. Jenže problém bude zřejmě v tom, že ona jiné řešení nezná..copak asi udělá? Že by navštívila...knihovnu? Jimmi, díky za kapitolku a její rychlé přidání - pobavila jsem se  těším se na další.

Re: 27. kapitola Od: GwenLoguir - 17.08. 2012
To bolo tak dospelé a zrelé, váááážne! Nakopať ho do zadku. A prefliaskať. Silno. Nech sa spamätá a začne správať primerane svojmu veku. Grrr. Sakra, a vraj ženské sú hysterky. Potter, Weasley a Draco očividne tiež!

Re: 27. kapitola Od: Gift - 17.08. 2012
Cela kapitola byla neskutecne bezstarostna, pak najednou bum- polibek, bum- rvouci Draco… ne, nesnazim se chlapum porozumet a uz vubec ne Malfoyum:-). Jinak jsem si opet vsimla, jak krasne nadavky ve slovenstine jsou „upracovať riť“ zni rozhodne lip nez cokoli ceskeho, co me napada (a to ze mam cestinu mooc rada) a pomrvit je aspon memu uchu meine vulgarni nez ceske zmrtvit. Chce to holt co nejvic podobnych povidek, abych si rozsirila svou slovni zasobu:-). Diky za extremne rychly preklad, Jimmi!  

Re: 27. kapitola Od: SARA - 17.08. 2012
Nechápu proč to Hermiona pořád řeší. "Musíme si promluvit", chce to pořádný sex, žádné mluvení Díky za překlad

Re: 27. kapitola Od: jerry - 16.08. 2012
Ach draco, preco nemoze na chvilu pocuvat. Som zvedava ako toto spolu vyriesia. Dik za preklad

Re: 27. kapitola Od: Tez - 16.08. 2012
Díky za skvělý překlad =). Těším se na další kapitolu ;-)

Re: 27. kapitola Od: Nade - 16.08. 2012
Draco, nebuď tak netrpělivý... Kde nechal svou zmijozelskou prohnanost? Mám pocit, že se v tuhle chvíli chová spíš jako Nebelvír. Hodně praštěný Nebelvír. Díky, těším se na další kapitolku.

Re: 27. kapitola Od: Kaitlin - 16.08. 2012
Celá tahle povídka mě děsně baví a tahle kapitola není výjimkou. Hrozně se mi tu líbil Teddy a skoro celou dobu i Draco (až na ten konec, to se choval tak trochu jako debil, ale co se dá dělat). Jsem celkem zvědavá, jak to bude pokračovat dál. Takže moc děkuji za krásný překlad, četlo se to jedna báseň. A omlouvám se, že komentuju tak málo, ale jsem pořád někde pryč, takže to většinou čtu po větších částech... :)

Re: 27. kapitola Od: kopapaka - 16.08. 2012
Hezká kaúitola, celá oslava i to všechno kolem. Hmm, přijde mi, že se H+D chovají jako obvykle,
Re: 27. kapitola Od: kopapaka - 16.08. 2012
Sákryš, už ani neumím napsat " kapitola ".

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke