Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

22. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 31.07. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/22/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

PP: Radšej vopred: portviš je spisovné slovo (číta sa portfiš – aspoň u nás) a je to metla s dlhou rúčkou. Peľasť je tiež spisovné slovo a je to bočná doska postele.  Originálny názov:  Bedknobs a Bromsticks (ha, keby bolo niečo lacnejšie, sú z toho U Matracov a Metlí) 

A samozrejme, preklad z rýchlika, ale tí, ktorí vedia, chápu, aké je pre mňa zadosťučinenie mať zaň de facto zaplatené, keďže musím sedieť v práci. Pointa je slovíčko sedieť, pre mňa nepochopiteľné, ale budiž. Odhadujem, že sa zobudia v polovici mesiaca a až vtedy zistia, že mám ešte viac dva týždne dovolenky. Ale kým nezobudia, tak prekladám... Snáď som to nezakríkla.

 

Kapitola 22

"Potrebujem, aby si pre mňa niečo urobila," povedal Theo osobe, ktorá ležala vedľa neho.

"Myslela som, že to som práve spravila," odpovedala Veronika, keď sa nadvihla na lakti a nadvihla na neho obočie. "Čo za zvrhlosť máš na mysli tentoraz?"

"Oceňujem, že máš vo mňa takú dôveru, ale tak skoro to znova nezvládnem."

"Škoda. Čo iné teda chceš? Čaj? Sendvič? Kľúče od môjho sejfu u Gringottov? Pri tebe by to mohlo byť čokoľvek."

"Toto zahŕňa tvoju šéfku."

"Vedela som to!" nahnevane vykríkla Veronika, keď sa začala zdvíhať z postele. Theo ju schmatol a pokúsil sa stiahnuť nazad, ale vytrhla sa mu z ruky. Stále sa ju však usiloval pridržať a ona sa nakoniec vzdala, ale škaredo na neho zazerala. "Nemôžem uveriť, že som ti znova na tvoje kecy naletela. Som taká hlúpa! Myslela som si, že si sa z posledného razu poučil. Ja už viacej tvoje nechutné hry nehrám, Theo. Nepokúsim sa ťa dať dokopy s Hermionou, takže na to môžeš zabudnúť. A zlez zo mňa!"

"Ale, ale, len sa mi tu nečerti, Hastingsová," chlácholil ju Theo, kým jej uhládzal vlasy z očí. "Odvtedy, čo sme spolu naposledy chodili, som sa zmenil... myslíš, že som klesol tak hlboko, aby som ťa požiadal o pomoc s iným dievčaťom, kým mi ležíš v posteli?"

"Už si to raz urobil, alebo ti meno Susan Bonesová nič nehovorí?"

"No, to som bol blbec a je mi to ľúto. Už som sa polepšil, prisahám." Naklonil sa, aby jej venoval bozk a ona trošku poľavila vo svojom ľadovom pohľade. Jej bledomodré oči pripomínajúce takmer ducha však na neho gánili najlepšie, ako vedeli a nedalo sa povedať, že by mal Theo s nimi málo skúseností, keď boli takto obviňujúce.

"Veríš mi? Prosím, Hastingsová?"

Bože, prečo nedokázala tomuto chlapovi odolať? Lenže ona mu chcela veriť a to bol večne jej problém.

"Dobre. Máš šťastie, že mám nízku úroveň sebaúcty a vysokú úroveň zvedavosti. Čo chceš?"

"Chcem sa zahrať na dohadzovača," vyhlásil Theo. "Skúšal som to priamo a skúšal som to nenápadne. Nič nezabralo. Teraz musím byť ľstivý. Tak som mal začať v prvom rade."

"To je tvoja silná stránka," súhlasila Veronika, keď sa spod neho odvalila a posadila sa na posteli. "Sľubuješ, že sa nepokúšaš získať Hermionu? Požiadal si ju, aby s tebou šla na bál a poslal si jej tie kvety, ktoré má stále na stole. Už sú tam mesiace."

"Tie neboli odo mňa," oznámil Theo. "Povedala to len preto, že nechcela, aby niekto vedel, že jej ich dal Draco."

"Draco? Prečo by jej Draco dal kvety?"

"Ako ospravedlnenie."

"Ale po celý čas sú k sebe hnusní, čo tak zvlášť hrozné mohol urobiť, že si to vyžiadalo kvety? Snažia sa síce svoje hádky zatajiť, ale vieme to všetci. Vlastne, vieš ty čo? V poslednom čase sa trochu polepšili, ale ako som povedala, tie kvety sú tam už mesiace. Prečo si ich stále necháva? Ak boli ospravedlnením, prečo Draco nepovedal, že jej ich dal on?"

"Myslím, že je na nich trochu viac, nesúhlasíš?"
Veronika spomínala na posledné interakcie medzi Hermionou a Dracom. Hoci Hermiona od začiatku tvrdila, že chce, aby Draco s nimi pracoval, bolo úplne jasné, že sebou vzájomne pohŕdajú. Ale posledných pár mesiacov by Veronika mohla odprisahať, že sa niečo zmenilo. A na bále, keď tancovali, vyzerali, ako keby si to tak dajako užívali. Vyzerali spolu takmer dobre...

 "No, to to potvrdzuje..."

"Presne!" zareagoval Theo, ktorého potešilo, že s Westinghouseovou neboli jediní, čo mali oči. "Je to také zrejmé, však? Nič sa medzi nimi zatiaľ nestalo. Draco je v popretí, ale myslím, že si to konečne začína uvedomovať. Hermiona bude ťažší oriešok."

"Takže ich dvoch máme dať dokopy?"

"Áno," potvrdil Theo. "Priznávam, jednu chvíľu som sa o Grangerovú zaujímal. Len čo som si všimol, čo cíti Draco, vycúval som a fakt si myslím, že my dvaja sa k sebe viacej hodíme, nemyslíš?"

"Ako čo, ako partneri v posteli?"

"Nie hlupáčik, ako partneri v zločine," opravil ju Theo. "Skutočne som teraz iný, Hastingsová. Nebol by som ti poslal sovu, keby som hľadal len rýchly sex. Predtým sa nám spolu viedlo dobre."

"A ty si mi zlomil srdce, Theo," pripomenula mu. "Ak si sa zmenil, je to skvelé. Ja ale musím byť opatrná, hoci ti pomôžem. Zbožňujem Hermionu a tiež som si obľúbila Draca. Bude z nich zaujímavý pár. Ale nechcem pokašľať svoju prácu. Práve ma povýšili a nechcem urobiť nič, čo by tomu ublížilo. Ak to nakoniec vypáli zle, nemôžem byť v tom zapletená."

"Nemaj obavy, mňa nikdy nechytili, ak som to nechcel," uistil ju Theo. "Nebudeš musieť urobiť nič dôležité, len ich potrebujeme postrčiť správnym smerom. Len mi musíš dôverovať."

"Na Slizolinčana fakt desivé slová."

XXXX

"Hermiona? Máš prácu?"

"Nie, poď ďalej, Veronika," odpovedala Hermiona. Bolo pol siedmej, väčšina už šla domov. Zostali len Veronika a Malfoy. "Prečo si ešte tu? Nemusela si zostať."

"Musela som niečo dokončiť, nebol to problém," klamala. "Práve som presvedčila Draca, aby si šiel so mnou niečo zajesť. Poď s nami."

"Nemyslím, že..."

"Bez výhovoriek," nedala sa Veronika. "Kedy naposledy sme si my dve vyšli?"

"No, technicky budeme traja."

Veronika vošla do kancelárie a zatvorila za sebou dvere. "Nemohla som Draca vynechať, to by bolo hrubé," zašepkala. "A ani nepovažujem za dobrý nápad, aby som s ním bola na večeri sama. Podobalo by sa to na rande, nemyslíš? Nechcem, aby si niekto vyvodil nesprávne závery. Chcem povedať, určite by mi nevadilo ísť na rande s Dracom, ale..."

"Dobre," súhlasila rýchlo Hermiona. Nemohla Veroniku vystaviť rande s Malfoyom, nie? Určite nechcela, aby sa Veronike páčil, to by neskončilo dobre.

"Skvelé!" rozveselila sa Veronika. "Najprv ešte dokončím nejakú drobnosť, ale Draco je už pripravený. Stretnem sa s vami o pol hodinu, dobre? Len mi objednajte ďatelinové pivo."

"Ale..."

"Ach, samozrejme!" vykríkla Veronika. "Najeme sa U Peľastí a Portvišov v Šikmej uličke. Umieram túžbou vyskúšať to tam, ty nie?"

"Ale..."

"Fajn, tak sa tam uvidíme!" Veronika vybehla z kancelárie skôr, než Hermiona stihla protestovať.

Hermiona sa zhlboka nadýchla, než opustila kanceláriu. Dobre, toto nebude také zlé, však? V poslednom čase s Malfoyom vychádzali veľmi dobre, boli spolu na bále osamote bez toho, aby to malo nejaké následky (hoci malý následok to malo, všakže Hermiona?) a opäť tej noci, čo sa vrátila z Ameriky. Toto zvládne. A okrem toho, budete to len pol hodina, kým sa k nim Veronika pripojí. Pokúsila sa umlčať slabý hlások, ktorý dúfal, že sa Veronika neukáže, ten slabý hlások, ktorému nijak zvlášť nevadilo byť osamote s Malfoyom. Bol to dosť otravný hlások, ten, ktorému sa bála načúvať. Vyšla von, aby sa s ním stretla.

"Nemusíš sa tváriť, že je to tvoja posledná večera, Grangerová," nevrlo povedal Draco, keď si všimol jej výraz. Celkom sa z tejto vyhliadky tešil, hlavne keď mu Veronika povedala, že bude trochu meškať. Ale nebude to veľká zábava, keď bude Grangerová vyzerať, že by radšej zjedla hromadu švábov.

"Ako keby si ty bol nadšený, že som mnou stráviš čas navyše," vrátila Hermiona, rada, že si nesprávne vysvetlil jej ostražitosť. "Len sa pri Veronike budeme musieť čo najlepšie správať, to je všetko. Ona nie je Robin."

"Som dospelý, Šéfica," zareagoval. "Dokážem zvládnuť zdvorilú večeru na verejnosti so svojimi spolupracovníkmi. Po celý čas chodím von s Rupertom a Elliem."

"Nemôžem uveriť, že ti dovolí hovoriť mu Ellie," povedala Hermiona. "Myslela som, že to robí len Pansy. Dokonca Jasmíne nedovolí volať ho tak."

"Čo urobí, vrazí mi jednu?" mudroval Draco, keď si bral kabát a viedol ju z kancelárie. "Občas volám aj Ruperta 'Rozparovač'. (cz:Raťafák) Len si robím srandu. To priatelia robievajú."

"Robievaš to aj so mnou."

"No, radi tomu druhému lezieme na nervy, nie?" komentoval Draco. "Je to zábava. Poď, nech svet žasne, aký zdvorilí a profesionálni dokážeme byť pri večeri. Ten bál bol len začiatok. Ak Potter s Weasleym vyslali svojich špiónov, nebudú mať čo nahlásiť."

Hermiona sa zasmiala. "Keď si to spomenul, pri nich by som sa tomu nečudovala. Vedia to s ochranou preháňať. Ale vy ste na tom s Theom rovnako, správne?" Bez počkania na odpoveď zovrela jeho ruku (Dracovi pri tom trochu nadskočilo srdiečko) a odmiestnila sa s ním pred reštauráciu, ktorú spomenula Veronika. Vošli mlčky, objednali si pitie a usadili sa v boxe v zadnej časti miestnosti.

Draco sa rozhodol správať sa, ako keby bol v pohode a oprel sa chrbtom o stenu boxu. On nebol tým, kto dá najavo známky nepohodlia, prečo by mala vedieť, že ho znepokojila jej blízkosť? Na druhej strane ona stále vyzerala mimoriadne nervózna.

"Panenka skákavá, Grangerová. Vzchop sa. Prestaň sa tváriť, že ťa vedú na šibenicu. Je to len večera."

"Čarodejnice a čarodejníkov nevešajú, Malfoy," opravila ho Hermiona svojím najlepším vševedkovským hlasom. "To je muklovská narážka, ako ty vieš o šibenici?"

"Mal som pletky so smrťožrútmi, Grangerová," pripomenul jej Draco. "Sám som bol smrťožrútom, hoci som v tom bol absolútny brak. Myslíš, že som nikdy nepočul o šibenici?"

"No, len sa to zdá byť veľmi muklovské," pokračovala upäto. "Myslela som, že by Voldemort ohrnul nos nad takým bežným spôsobom smrti ako je obesenie."

"Tento rozhovor sa uberá maximálne vážnym smerom," povedal Draco, keď sa trochu strhol pri mene Temného pána.

"Šibenicu si vytiahol ty. Chceš, aby sme sa radšej bavili o dúhe a jednorožcoch?"

"O čomkoľvek, len nie o jednorožcoch," odpovedal. "Pansy bola do nich zbláznená."

"Fuj, o nej už nie," zaksichtila sa Hermiona.

Usmial sa nad jej reakciou. Vždy ho potešilo, keď počul Hermionin názor na Pansy. Spomenul si, ako mu raz povedala, že je pre Pansy príliš dobrý. Znova nadviazal na tie slová.

"Vážne si myslíš, že bola pod moju úroveň?" spýtal sa s nadvihnutým obočím.

"Malfoy, ona je pod úrovňou trola a vieš, ako o troloch zmýšľam."

"Máš ma radšej ako trolov?"

"Mám," priznala. "Ale nech ti to nestúpne do hlavy. Chcem povedať, fakt trolov neznášam." Trochu sa pousmiala, aby jej slová nezaboleli a on jej úsmev opätoval.

"No, to je niečo, však? Ja ťa mám radšej ako ježibaby, čo ty na to?"

"Nádhera," zasmiala sa. "A ja ťa mám radšej ako narglov; páni, tak teraz sme to roztočili!"

"Narglov? Čo sú to narglovia?"

"Jedna z Luniných šialených predstáv."

"Ach, Lovegoodovej? Mám ju rád, vyvoláva radosť. Cítil som sa mizerne, keď sme ju tak dlho mali zatvorenú v žalároch."

"To nie je vtipné," napomenula ho Hermiona, jej úsmev zmizol.

"Nie, myslím, že nie," odvetil Draco. "Ale vážne ju mám rád. Pred pár rokmi som sa jej ospravedlnil a ona moje ospravedlnenie prijala. Neprechováva voči mne zášť."

"Vieš, že je zasnúbená." Hermiona mala pocit, že to musí pripomenúť.

"Len som povedal, že ju mám rád, Grangerová," uškrnul sa Draco. "Nemám o ňu záujem či niečo také."

"Ach." Hermione sa podivne uľavilo.

"Dobre, mením tému z Lovegoodovej," oznámil Draco. "Chcem ťa požiadať o obrovskú láskavosť."

"Čože?" ostražito sa spýtala. "Práve teraz ti nemôžem zdvihnúť plat."

"Určite by som si to zaslúžil," riekol, "ale to nie je to, čo som chcel. Chcem, aby si sa porozprávala s Potterom o tom, aby ma nechal tráviť čas s tým deckom."

"S Teddym? Nemyslím si, že je to dobrý nápad, Malfoy."

"Prečo nie?" dožadoval sa. "Niežeby som ho zjedol. Pozri, viem, že by teta Adromeda súhlasila, keby som ju požiadal. Neudržiavame vôbec žiadne vzťahy, ale podľa toho, ako o tom zvykli rozprávať moja mama a teta Bella, bolo to ich rozhodnutie, nie jej. Stavím sa, že by ma privítala s otvorenou náručou. Takže v skutočnosti vôbec nemusím žiadať Pottera o dovolenie. Nemôže s tým nič urobiť. Ale ani sa s ním nechcem dostať do problémov. Veľa rodiny mi nezostalo, Grangerová. Možno by bolo milé aspoň trochu ho spoznať. Vyzerá ako dobré decko."

"Nechcem, aby sa Teddymu ublížilo, keď dostaneš všetko svoje dedičstvo a zrazu si spomenieš, že nenávidíš muklov a vlkolakov, Malfoy. Musím brať ohľad na jeho najlepšie záujmy."

"Myslel som si, že ťa posledných pár mesiacov naučilo, že nie som reinkarnáciou Temného pána, Grangerová," dotklo sa to Draca. "Vieš, že som sa trochu zmenil. Ani ty nie si dokonalá."

"Nikdy som netvrdila, že som!"

"Nie, ale chodíš tu a zasypávaš nás životnými múdrami, ako keby si bola druhým príchodom Dumbledora," odsekol. "Nebol som dokonale prívetivý pri všetkých mojich jednaniach v sopľoši? Nezachránil som domovú škriatku a poskytol jej miesto pre život? Nespriatelil som sa s nečistokrvnými a muklorodenými?"

"Áno, ale..."

"Áno, bol k tebe v škole hrozný. Áno, volal som ťa hroznými prezývkami a bolo tomu tak aj v poslednej dobe. Áno, mám vopred vytvorené názory a predsudky. Ale ja na nich pracujem, Grangerová. Nemôžeš odo mňa očakávať, že sa zmením cez noc."

Hermiona na neho v šoku hľadela. Mal pravdu. Niežeby si nevšimla, že sa zmenil. Skôr to bolo, že si skrátka nechcela priznať, že si to všimla. Ale keď počula, ako stav vecí vyhlásil takto na rovinu, bolo nemožné to ignorovať. Vždy ho neznášala a popravde, nebola celkom pripravená sa tej nenávisti vzdať. Keby nemala Malfoya ako príklad toho 'akým nebyť', čo by potom mala? Ale pravda bola, že už k nemu viac necítila nenávisť a bolo tomu tak už nejaký čas. Dokázal byť zábavný, bol to dobrý pracovník a na bále... Ale nie, o tom teraz nebude premýšľať. Takže čo teraz? Bude ľpieť na všetkých svojich predsudkoch alebo prejde od slov k činom a urobí správnu vec?

"Prepáč," nakoniec slabým hlasom prehovorila. "Máš pravdu. Viem, že sa pokúšaš zmeniť. Len sa trochu bojím, že ti to nevydrží, keď rok skončí."

"Dosť fér," odvetil Draco, hoci sa ho to dotklo. "Porozprávaj sa s Potterom. Zapracuj na ňom. Možno by som s ním mohol byť, keď budeš pri nás ty. Potom, keď rok skončí, a ty uvidíš, že som stále v poriadku, potom by som s ním mohol stráviť viacej času. Medzitým chcem, aby si sa správala tak, ako keby si myslela vážne, čo si tej noci povedala, že si rada, že s tebou pracujem. Mám toho veľa ponúknuť, Grangerová."

Načiahla sa a poťapkala ho po ruke skôr, než si uvedomila, čo sa chystá urobiť. Prekvapene sa na ňu zadíval, ale ruku nestiahol. "Ja viem, že máš, Malfoy a prepáč. Porozprávam sa s Harrym, dobre? Uvidím, čo môžem urobiť."

"O nič iné nežiadam. Takže, čo dobré tu majú?"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 29.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 22. kapitola Od: Zuzana - 11.08. 2012
Theo je skvelý dohadzovač a hlavne super kamoš. Veronika to  na Draca s Hermionou krásne zahrala. Asi na tú večeru ani nepríde :) Draco ma zase milo prekvapil, keď sa chce stretávať s Teddym. Chápem Hermionu, že mu ešte stále neverí, len mi je to trochu kvôli Dracovi ľúto.

Re: 22. kapitola Od: GwenLoguir - 09.08. 2012
nie som si istá, či má Mia šancu...skôr sa porozprávať s Ginny a dve naraz to skúsiť?

Re: 22. kapitola Od: denice - 03.08. 2012
Hvězdou kapitoly je bezesporu Theo a jeho intrikánské plány. A protože tu máme další kapitoly, už brzo se dozvím, co bude dál... Díky.

Re: 22. kapitola Od: teriisek - 02.08. 2012
Veronika asi nedorazí, že ne? A pak se na něco vymluví, předpokládám:) Líbilo se mi, co Draco Hermioně řekl, zdá se, že se jí konečně začínají otevírat oči a všímá si i jeho lepší povahy, nejen lepšího vzhledu. Díky za překlad!

Re: 22. kapitola Od: Ponyska - 02.08. 2012
Nemohu se dočkat další kapitoly. Ale je pěkné, že jde vidět, jak se Draco změnil.

Re: 22. kapitola Od: tigy - 02.08. 2012
Nuž, dohadzovačské plány poväčšinou nevypália celkom tak, ako by mali, ale tieto snáď vyjdú, keď je za nimi Theo. Chvíľu som musela uvažovať, prečo Draco žiada Hermionu, aby sa mohol stýkať s Teddym, potom mi došlo, že v tejto poviedke k nemu nemá taký vzťah ako v SI... človeku sa to občas pletie, ale nesťažujem si  Vďaka Jimmi, za ďalšiu kapitolku.

Re: 22. kapitola Od: larkinh - 01.08. 2012
Hermiona byla vždycky tak moudrá a tady v tý povídce je tak... jako čtrnáctiletá slepice. Nechce se vzdát své nenávisti - jak může vést s takovýmhle postojem SPOŽÚS? Zato Draco nevypadá jako totální blbec - jasně, pořád má občas úlety, ale zároveň na nich pracuje a je jasné, že se člověk nezmění ze dne na den. Teda Theo je nebezpečný :) Chudák Veronika, jestli se neukáže aspoň  na 15 minut, tak jsem zvědavá, jak to druhý den Hermioně vysvětlí - doufám, že má připravenou věrohodnou výmluvu :)

Re: 22. kapitola Od: Nade - 01.08. 2012
Bylo komické sledovat, jak byli oba natěšení z toho, že spolu budou chvilku sami (kvůli Veronice, samozřejmě). Navenek však dělají, že to jenom trpí. Theo je opravdu mazaný, vsadím se, že Veronika nedorazí.  Díky za pěkný překládek.

Re: 22. kapitola Od: iway - 01.08. 2012
čupr..draco si jevelni dobre vedom svych vlastnost ..to je mocna zbran

Re: 22. kapitola Od: ck - 01.08. 2012
Neuvěřitelné!!Za tento večer jsem zhltla všech 22 dílů a nemohu se dočkat dalšího! Tato povídka mě opravdu nadchla- hašteření mezi Dracem a Hermionou zbožňuju a navíc je to něco malinko jiného než je běžné!:) .. Děkuji za překlad!

Re: 22. kapitola Od: ansus - 31.07. 2012
Jimmi, moc hezké, díky. Přesně jak už tu někdo psal - příjemné spojení romantiky a humoru. Doufám, že se oba hlavní hrdinové nakonec autorce nevymknou do nějaké zcela uslazené podoby a ponechají si svůj zdejší charakter i v dalších kapitolkách. Moc se těším na další! PS - Hermionina obava, aby Dracovi nestouplo do hlavy její vyhlášení o tom, že jej může o něco málo víc než trola, nemá chybu - to děvče umí "položit srdce na jahodový list" .

Re: 22. kapitola Od: Jacomo - 31.07. 2012
Tak tahle kapitola byla k těm dvěma předchozím jako třešnička na dortu - bonus, bez kterého by to ale nebylo ono. Theo je prostě na "přesdržku" a zároveň k zulíbání Jsem zvědavá, jak mu to dohazovačství půjde dál :-) Díky!

Re: 22. kapitola Od: jerry - 31.07. 2012
takze theo a veronika sa spikli proti mii a dracovi. som zvedava co este vymyslia. som rada ze si mia nakoniec uvedomila ze aj draco sa meni k lepsiemu. dik za skvely a hlavne rychli preklad
Re: 22. kapitola Od: Jimmi - 01.08. 2012
Aj ja ďakujem

Re: 22. kapitola Od: Claire - 31.07. 2012
Joj, zápletka ve zmijozelské režii. Zlatúšik Theo, ten to vymyslel parádně a ještě si bonusově užil. Na ňom je ozaj čosi viac. A ta scénka v restauraci... skvělé. Jsem ráda, že se vrací hravá nálada, i když posunutá do "romantické" roviny. Ale pořád to bude vtipné, hurááá. Co mne trochu znepokojuje, to je tvoje poznámka v reakci na včerejší koment. Nějak si nejsem jistá, jestli chci komplikace....Přece není možné tahat podmínky závěti postupně jak králíky z klobouku, nebo jo? To by ale bylo nečestné a nesportovní!!! Jimmi, moc děkuji za další kapitolu. Speciální poděkování bych možná mohla věnovat tvým ignorantským šéfům, protože svou tupostí, nadřazeností a já nevím, čím vším ještě, v podstatě umožňují, abys byla mrtvý, skvěle a neustále překládající beatle. Musí to být nezvyklý, ale určitě i příjemný pocit, že jednou za ten překlad dostáváš zaplaceno (i když netuším, zda ty money jsou srovnatelné - překlady jsou dost slušně placené).  Držme si palce, ať status quo vydrží co nejdéle. Takže zítra?  
Re: 22. kapitola Od: Jimmi - 01.08. 2012
No neviem, nechcem ťa viacej znepokojiť... :D nespomínam si na hravú náladu, ale je pravda, že si to už dobre nepamätám. A netuším ako sú platené preklady, takže... ale dnes to vyzerá na ďalšiu kapitolu (v pondelok však už idem na SC do materskej firmy) Díky za všetko.

Re: 22. kapitola Od: Gift - 31.07. 2012
uz dlouho jsem nekomentovala:-/ tuto povidku ctu ale prakticky okamzite, jak na ni na skle narazim a vzdy si ji nalezite uzivam! Opet krasne vybrana zajimava a vtipna zalezitost;-). Proto spesne velke diky, Jimmi!
Re: 22. kapitola Od: Jimmi - 01.08. 2012
To som rada, kapitol už ubudá, ale až do samého záveru nebude vôbec nič jasné. Díky

Re: 22. kapitola Od: NanaHanamoto - 31.07. 2012
Zase raz krásna kapitola ♥ Herm by si mala uvedomiť, že sa Draco snaží a nemala by byť taká panovačná. Pekne sa ich vzťah vyvýja. Theo a Varonika boli skvelí. Ani sa jej nečudujem že súhlasi pomôcť mu z jeho plánom... ) Ďakujem za preklad, dúfam že ďalší bude čoskoro. ♥
Re: 22. kapitola Od: Jimmi - 01.08. 2012
Snáď ďalšia kapitola poteší. Díky moc.

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke