Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

19. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 17.07. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/19/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

19. kapitola

"Samozrejme, že nemá," zasiahla Ginger, keď vkročila medzi mužov a varovne položila ruku Dracovi na rameno. Zrejme zopár vecí nesprávne vyhodnotila, keďže o tomto boli všetky tie malé narážky, ktoré vypúšťal Elliot. Páni, vždy sa všetko dozvie posledná. Vlastne nie, vyzeralo to, že Hermiona bude posledná, kto sa to dozvie. Dobré, že som v tomto smere nepokračovala. Dostala by som kopačky skôr, než by ste povedali švec.

"Pretože bol Theo taký veľkorysý ohľadne svojho času a peňazí, bolo to to najmenšie, čo som mohla urobiť," prehovorila Hermiona. Normálne by veľmi rýchlo na Malfoya kvôli jeho predsudkom najačala, ale v blízkosti Viktora a stovky ďalších hostí musela rýchlo túto situáciu zahovoriť.

"Takže toto má byť čo, rande z ľútosti?" zaškeril sa Draco, ktorý stále zazeral na Thea. Ako sa opovažuje priviesť Grangerovú na bál, keď mu výslovne zakázal, aby po nej šiel? A teraz Grangerová - jeho Grangerová, uvedomil si Draco s náhlou jasnosťou - vyzerá takto? S Theom?

"Nie, Malfoy," vybuchla Hermiona. "S Theom sme priateľmi. To vieš."

Draco videl červeno, ale skôr než sa stihol vrhnúť na už ďalšieho do chrbta bodajúceho priateľa, ktorý mu kradol dievča, Theo mu vykročil v ústrety.

"Prečo sa s Hermionou nezatočíte na tanečnom parkete, Draco?" uškrnul sa na svojho priateľa. "Určite by to u hostí vyzeralo dobre. No tak. Ohromte nás."

Viktor ten rozhovor so záujmom sledoval. Toto nebolo po prvý raz, čo bol svedkom zápolenia o jeho Hermiounu; napokon, pred všetkými tými rokmi bol sám v jednom zapletený. Idioti, pohŕdavo si pomyslel. Prečo som bol jediný, kto vtedy videl, aká je skvelá? Teraz všetci naskakujú na vlak. Ach, nuž, myslím, že ja už mám svoju Ginger. Stisol jej ruku a odmenou mu bol oslnivý úsmev.

"Myslíš, že dokážeš byť v tesnej blízkosti desať minút slušný, Malfoy?" spýtala sa Hermiona. Ak dokáže tanec s ním pred ľuďmi - jeden z najdesivejších nápadov, ktorý kedy vo svojom živote počula - Malfoya upokojiť a zabrániť hádke s Theom, domnievala sa, že to zvládne. "Sľubujem, že ťa nenakazím muklovskými baktériami."

Draco neodpovedal, bol príliš zaneprázdnený zazeraním na Thea, ktorý mal v tvári ten najsamoľúbejší a ten najvraziteľnejší výraz, ktorý Draco kedy videl a to vravelo veľa. Nechal Hermionu, aby ho za ruku zaviedla na tanečný parket. Chvíľu na seba trápne hľadeli, než mu položila ruky okolo krku. Pokúsil sa pri tom dotyku nestriasť sa.

"V poriadku, snaž sa tváriť, že ťa nemučím, Malfoy," zasyčala. "Toto nie je koniec sveta." Malfoy bol pri nej príliš blízko - naposledy bola tak blízko, keď mu v tretiaku jednu švihla. Šedé oči mu žiarili nastrieborno a nerada priznávala, že jeho kolínska vôbec nebola nepríjemná. Potriasla hlavou, aby si ju vyčistila.

Draco znova neodpovedal, len si ju pritiahol bližšie k sebe, z čoho slabo vykríkla. Zaškeril sa a zašepkal jej do ucha: "Weasley s Potterom majú penu okolo úst. Keby som bol Generálkou alebo Weslíčkou, bol by som mierne znepokojený ohľadne toho, kde ich náklonnosť leží." Bola tak blízko, že rozoznal pehy na jej nose a rozličné odtiene hnedej v jej očiach. Vážne potreboval pomoc. Všimol si, že aj ona mu hľadí do očí.

"Nebuď smiešny," povedala, keď premýšľala, ako prepánakráľa mohli byť niečie oči také pekné a nenávidela sa za to. "Len si o mňa robia starosti."

"Čo asi tak urobím? Znásilním ťa na tanečnom parkete pred väčšinou britskej čarodejníckej spoločnosti?" Páni, to znelo lákavo, keď vyzerala takto. Čo s ním krucinál bolo? Skutočne sa do nej z ničoho nič rachol len preto, že vyzerala pekne?  Neklam klamárovi, vyhlásil zradcovský hlások v jeho duchu. Obaja vieme, že je to niečo viac.

"Nemyslím si, že by tu šlo o toto, Malfoy," odpovedala Hermiona, keď prevrátila očami a prerušila tým kúzlo, ktoré nad ním mala. "Pozri, ako nás sledujú aj všetci ostatní. Čo nám zrazu vyrašili ďalšie ruky? Vážne je také čudné vidieť nás spolu jednať bez prútikov?"

"V týchto šatách nemáš miesto na ďalšie ruky, Grangerová," vyhlásil Draco skôr, než sa stihol zastaviť.

"Vždy taký gentleman."

"Prečo si tu naozaj s Theom?" spýtal sa, stále ju držal blízko pri sebe.

"Povedala som ti, Malfoy, potrebovala som partnera," odvetila. "S Theom sme tak dajako priateľmi, či sa ti to páči alebo nie. Pomohol zorganizovať tento bál. Prinesie úžitok jemu a prinesie úžitok S.O.P.Ľ.O.Š. Ale nemaj obavy. Theo sa nepošpiní s humusáčkou. Nič viac sa nedeje, dobre? Postaral si sa o to."

"Stále sa mi to nepáči."

"Bože, Malfoy, prekonaj sa!" povedala Hermiona, keď sa snažila udržať slabý hlas a neutrálny výraz, aby ľudia nemali reči. "Už si sa na túto tému vyjadril poriadne jasne. Tvoj priateľ je v bezpečí pred ľuďmi ako je hrozná Grangerová, nebudeš ma musieť vídať nablízku, keď tento rok skončí, dobre?"

"Keď to hovoríš," odvetil Draco. "Len buď opatrná. Možno si myslíš, že ste len priateľmi, ale neexistuje nič, čo by zastavilo Thea predtým, aby ťa neskôr večer neobchytkával. Nepoznáš ho ako ja."

"No nie, keby som ťa nepoznala lepšie, prisahala by som, že si znepokojený. Je to tvoj najlepší priateľ, Malfoy - nemal by si v neho mať viacej dôvery?"

"Viem, aký je. Ver mi, Theo používa moju sovu a ja jeho. Presne vieme, čoho je ten druhý schopný."

"A predsa ste stále najlepšími priateľmi," postrehla Hermiona.

"Theo tu pre mňa vždy bol," priznal Draco. "Len občas nemyslí hlavou, chápeš, čo myslím?"

"Myslela som, že som škaredá."

"Ja si myslím, že si škaredá," zaklamal Draco. "Theo nie vždy vidí jasne. A dnes večer škaredo nevyzeráš."

"Prestaň, budem sa červenať," odvetila Hermiona, ktorá sa skutočne červenala. Čo to s ňou dnes večer bolo? Skutočne to považovala za kompliment a nerozumne ju potešil? "Nemáš sa kvôli čomu znepokojovať. Theo ťa uprednostnil. Všetko ukončil, aby ťa nenaštval. Neurobil by nič, čím by ťa vytočil a ja už aj tak nemám viac záujem."

"Nemáš?" Všetok vzduch z miestnosti sa stratil.

"Nemala som skutočnú príležitosť spoznať ho, všakže?" zdôvodňovala Hermiona. "Sme tu len ako priatelia, prisahám. Namojdušu, čo táto pieseň nikdy neskončí?"

Draco mal pocit, ako keby ju držal v náručí len chvíľu a keď hudba skončila, najprv ju nepustil. Ona tiež stála ako prikovaná na mieste, s rukami stále okolo jeho krku, kde cítila mäkkosť jeho vlasov a vdychovala jeho vôňu. Potom sa zjavne spamätala a ukročila.

"Vďaka za tanec, Malfoy a za to, že si so mnou všetkých obišiel," prehovorila vecným hlasom. "Viem, že to nie je príjemné, ale všetko je to pre dobro S.O.P.Ľ.O.Š. Všetko, vďaka čomu bude firma vyzerať dobre, prospeje aj tebe, len na to pamätaj. Možno ťa budem neskôr potrebovať... a medzitým... Choď. Jedz, pi, zamiešaj sa medzi ľudí, mrač sa. Rob čokoľvek, čo robíš najlepšie."

Draco sledoval, ako Hermiona odchádza k Potterovi s Weasleym. Zrejme jej priatelia dobre vedeli, že nemajú spôsobiť na sopľošskom plese scénu, pretože ani jeden sa nepohol jeho smerom a ani jej neprejavil žiadnu sústrasť. Po chvíli sa vedľa neho postavil Theo.

"Mal by som ti nakopať zadok, po muklovsky," vyhlásil Draco bez toho, aby sa na neho pozrel.

"Napadlo mi, že toto u teba vyvolá trochu akcie," odpovedal Theo. "Zdá sa, že to aj vyšlo."

"Neviem, o čom hovoríš."

"Len si to stále opakuj, kamoško. Vyzerá úžasne, však?"

"Vyzerá ako tekvica."

"Si neuveriteľný," odfrkol si Theo. "Prisahám, Draco, keby si nebol môj najlepší kamarát... Zabudni na to. Uži si večierok. Ja si idem zatancovať so svojou partnerkou. Možno sa mi neskôr pošťastí viac."

XXXX

O hodinu neskôr našla Hermiona sedieť Draca samého za stolom, kde ho obklopovali prázdne poháre šampanského. Práve videla, ako jeho matka odišla od stola a bolo ťažké posúdiť jeho náladu. Posadila sa vedľa neho, unavená z tanca a rozhovorov.

"Bavíš sa?" zašvitorila, keď do seba prevrátila pohár s trochou zostávajúcich bubliniek.

"Ani nie," odvetil Draco a pokúšal sa na ňu nezízať. "Práve si odo mňa niečo chytila."

"S tým sa vyrovnám," usmiala sa na neho, zjavne zabudla, s kým hovorí. Dopila ďalší pohár, potom vzala ten z jeho ruky a tiež ho vypila.

"Si opitá, Grangerová?" neveriacky sa spýtal Draco.

"Nepovedala by som opitá," odvetila Hermiona. "Skôr príjemne opojená. Všetky tie prázdne poháre sú tvoje? Ty musíš byť viac než príjemne opojený."

"Zopár som mal," súhlasil Draco. "Ale nie dosť, aby som strápnil domových škriatkov, šéfica."

"To rada počujem. Dnes večer som na teba dostala zopár priaznivých hodnotení. Samotný minister mi ťa spomenul."

"Som rád, že dokážem znovu získať svoje oprávnené miesto v čarodejníckom svete tým, že som tvojím prekliatym prípadom dobročinnosti."

"Ach, vážne buď dnes večer priateľský, Malfoy," vyhlásila Hermiona. Skvele sa bavila a pripadala si zvlášť veľkodušne k svojmu sparing partnerovi. "Poďme predstierať, že sebou nepohŕdame."

Draco sa trochu vypol, hoci stále bol nesmierne rozporuplný svojimi nečakanými (ale boli také nečakané? zašepkal ten istý doberajúci hlások) pocitmi, nechystal sa hľadieť darovanému koňovi na zuby.

"Dobre," súhlasil. "Dnes večer si vzájomne dáme voľno. Matka mi práve povedala, že sa skvele baví a že je 'užasnutá z toho, ako si sa na také obyčajné dievča vyšvihla '. Od nej je to obrovská poklona."

"Aj mňa prekvapilo, aká bola milá," priznala Hermiona. "Vážne s týmto miestom odviedla úžasnú prácu."

"S týmto miestom?" zopakoval Draco. "Grangerová, Malfoy Manor nepotrebuje ligotavé svetielka a vznášajúce sa podnosy, aby urobil dojem. Je to nádherný dom."

"Myslím, že moja posledná skúsenosť s ním nebola vôbec taká skvelá. Počula som, že ani žaláre nie sú veľmi žiadané."

"Ale no tak, takéto reči nie," vložil sa Draco. "Hráme sa na milých, nespomínaš si? Poďme, Grangerová, buď statočnou chrabromilčankou a dovoľ mi ti to tu poukazovať. Potom môžeš hrať užasnutú."

"Neviem," zaváhala. "Nechcem odísť zo svojho vlastného večierka."

"Ver mi, Šéfica, zvládnu to chvíľu bez teba. Môže to prevziať Generálka, keby si chýbala. A toto miesto je síce veľké, ale nie také veľké, aby sme boli preč päť hodín."

"V poriadku," prekvapila Hermiona samu seba. "Oslň ma, Malfoy."

Draco nedokázal uveriť svojmu šťastiu. Jediný, kto bol v tomto okamihu oslnený, bol on sám - stále sa nedokázal vyrovnať s tým, aká dnes bola pekná. Nepomáhalo, že mal viac než primeraný podiel šampanského - vravel si, že sa bude musieť správať slušne, inak príde nielen o svojich tridsať miliónov, ale pravdepodobne ani neprežije dnešnú noc.

"Tadiaľto, Šéfica," vystrel ruku a potešilo ho, keď ju prijala a dovolila mu vyviesť ju zo sály. Kradmo sa rozhliadol než odišli a uľavilo sa mu, keď zbadal, že Potter s Weasley sú zamestnaní s Weslíčkou a Robin. Že ich sleduje Theo, to si nevšimol.

Rozprávali sa málo, keď sa túlali obrovským manorom. Draco jej poskytol krátke popisy miestností, keď sa Hermiona v úžase rozhliadala okolo seba. Chcela byť na to miesto protivná, snáď ho okomentovať kvôli jeho okázalosti, ale Draco bol tak dajako prívetivý, že si uvedomila, že sa všetok jej obvyklý sarkazmus voči Malfoyovi niekam stratil. A plus to bol skutočne nádherný dom.

Nakoniec sa dostali na dlhú chodbu, na ktorej boli len portréty Malfoyovcov a Blackovcov. Hermiona zastala na chvíľu pred obrazom Bellatrix Lestrangeovej, ktorá sa na ňu škerila, ale bola na počudovanie ticho.

"Nepovie nič, keď si tu so mnou," uistil ju Draco. "Asi si myslí, že ťa beriem niekam, kde ťa budem mučiť. Čo neberiem, mimochodom."

"Nenávidím ju," vášnivo prehlásila Hermiona. "Skutočne nenávidím. Zabila Siriusa a Tonksovú. Bola by zabila aj mňa, keby mala šancu."

"Grangerová..."

"Alebo by ma prenechala tomu zvieraťu Greybackovi. Neviem, či by ma znásilnil alebo zožral. Asi oboje."

"Grangerová..."

"Nenávidím, že si tam bol," stočila sa Hermiona k nemu. Oči jej žiarili slzami. "Nenávidím, že si ma takto videl, že vieš, ako vyzerám, keď kričím a zvíjam sa na zemi..."

"Ty si ma tiež raz či dvakrát videla kričať," odvetil Draco, ktorý sa nevedomky načiahol a utrel jej slzy z očí. "A mne je to tiež ľúto, Grangerová, skutočne je. Ja som ne... viem, že nie sme priateľmi, necháp ma zle. Viem, čo sme pre toho druhého, ale nemala by si sa cítiť trápne. Nie veľa ľudí by dokázalo vzdorovať tete Belle tak, ako si to zvládla ty. Ja by som to nedokázal, ver mi. Ak by sa mal niekto hanbiť za ten deň, som to ja. Nikdy som to nechcel. Nemal som rád teba a tvojich priateľov, ale nechcel som, aby si zomrela alebo ti takto ublížili. To by som nikdy nechcel."

"Vďaka," potichu prehovorila. Hľadela na neho o sekundu príliš dlho a Draco sa pohol bližšie, nadvihol jej bradu rukou...

"Grangerová," vydýchol, keď sa priklonil.

"Musíme sa vrátiť," náhle povedala Hermiona, keď uhla nabok. V úžase na neho hľadela - čo sa tu takmer stalo?

"Správne," odpovedal Draco, tiež šokovaný. "Priveľa šampanského, Grangerová. Nemôžem dovoliť, aby ti prišlo zle a vytyčkovala sa na mojich predkov." Otočil sa a rýchlo od nej odkráčal, takže Hermiona musela pobehnúť, aby ho dostihla. Skvelé, Draco, fakt skvelé. Prestaň blbnúť a pamätaj na to, kto si a kto je ona.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 19. kapitola Od: Zuzana - 11.08. 2012
To bolo... nádherne napínavé, dojímavé a Draco tak krásne znežnel. Ach... som zase úplne namäkko. Celkom ma prekvapilo, keď Hermiona súhlasila s prehliadkou domu, a aj potešilo. Dúfala som, že sa o niečo pripitý Draco pokúsi, ale nečakala som, že to bude tak krásne.

Re: 19. kapitola Od: GwenLoguir - 09.08. 2012
Belle by mali zalepiť psta. Aj keď kvôli jednej veci ju ľutojem: Kvôli tomu menu...

Re: 19. kapitola Od: skaredanehoda - 29.07. 2012
"Len si to stále opakuj, kamoško. Vyzerá úžasne, však?" "Vyzerá ako tekvica."   úplne najlepšia hláška celej poviedky  

Re: 19. kapitola Od: JSark - 24.07. 2012
Áno, konečne si začínajú uvedomovať, že sa im ten druhý páči. :) Aj keď mne sa páči aj scenár s Teom. :))

Re: 19. kapitola Od: antana - 22.07. 2012
ale! prečo to práve tu muselo skončiť?!:D Dracove zmätené myšlienky sa konečne hýbu správnym smerom, super kapitola, už aby bolo pokračovanie:))

Re: 19. kapitola Od: Tez - 21.07. 2012
Už teď se nesmírně těším na další kapitolu =). Moc díky za skvělý překlad

Re: 19. kapitola Od: larkinh - 20.07. 2012
Výborné řešení - když má někdo moc tvrdou hlavu, je nejlepší ho lehce opít. Ne moc, ale jen aby ztratil zábrany. Takový ples by se měl konat častěji. :)

Re: 19. kapitola Od: jerry - 20.07. 2012
skoda, ja ze bude aspon pusa. draco bol mily ked tak ziarlil na thea. dik za preklad

Re: 19. kapitola Od: kopapaka - 18.07. 2012
Pěkné. Nebudu tu házet svoje obvylé brbly o pairingu početl jsem si opravdu dobře. Odkládal jsem čtení téhle kapitolky, ale vhodná chvilka přišla nečekaně brzy. To je tak, když se někdo zasekne při psaní a prostě to nejde dál ( a může za to Draco ). Třeba přijde i nějaká ta inspirace Díky.

Re: 19. kapitola Od: Nade - 18.07. 2012
Moc pěkná kapitola. Počáteční bouře byla zažehnána... Je s podivem, že okolo nich je tolik lidí, kteří už pochopili, o co jde. Jenom ti dva jsou úplně natvrdlí. I když... Dracovi už pomalu svítá. A Viktorův potřeh byl perfektní. Díky za kapitolu, těším se na další.
Re: 19. kapitola Od: Jimmi - 18.07. 2012
Aj ja ďakujem :D

Re: 19. kapitola Od: teriisek - 18.07. 2012
Draco je vážně vtipný, ale skoro to vypadá, že už je blízko ke konci popírání. Ovšem Hermiona se ještě brání zuby nehty, to bude mít Draco co dělat, aby ji přesvědčil, že ho ve skutečnosti chce... No, jsem zvědavá, co bude mít Theo za vtipné poznámky směrem k Dracovi:P Díky moc za kapitolu, budu se těšit na další vývoj!
Re: 19. kapitola Od: Jimmi - 18.07. 2012
Tiež mám dojem, že mu to začína dochádzať, ale niečo sa mi marí, že až tak jednoduché to nebude. Díky

Re: 19. kapitola Od: kali - 18.07. 2012
Sakra,tak blízko,ale na něco víc ještě nejsou připravení,když si Draco neustále protiřečí:-).Ale ten konec byl hezký,doufám,že je to aspoň o kousek posune. Děkuji za další kapitolu )

Re: 19. kapitola Od: tigy - 17.07. 2012
Musím nesúhlasiť s Dracovým "Priveľa šampanského, Grangerová." Naopak, príliš málo! Inak by sme tu mali prvý bozk (priamo pod nosom Bellatrix) a vážne by ma zaujímalo, ako by sa obaja tvárili po vytriezvení  Ale aj tak dobre, aspoň je to ešte všetko pred nami a máme sa na čo tešiť. Vďaka Jimmi za ďalšiu krásnu kapitolku.

Re: 19. kapitola Od: Jacomo - 17.07. 2012
Jaj, to byl krásný konec, i když na "akci" nedošlo. Miluju tyhle motýlkové momenty. Díky moc, Jimmi!

Re: 19. kapitola Od: adelina - 17.07. 2012
Viktor byl výborný. "Teraz všetci naskakujú na vlak" Opravdu trefné:) Draco krásně prozřel a nemyslím, že bude dlouho trvat, než se k němu přidá i Hermiona. Moc děkuji za překlad a těším se na pokračování.
Re: 19. kapitola Od: Jimmi - 17.07. 2012
Hm, myslím, že sa Draco ešte bráni - spominám si, že to autorke vyšlo presne na tretiny - prvých 10 kapitol sa nenávidia, ďalších desať to spracuvúva Draco a posledných desať Hermiona. Asi tak dajako :D Približne, plus mínus kapitola. Díky

Re: 19. kapitola Od: wanilka - 17.07. 2012
Konečně se ti dva někam pohli... a vypadá to, že snad i správným směrem :) Jen tak dál. Děkuju!

Re: 19. kapitola Od: Morgana - 17.07. 2012
ale niéééé...Herm je pravý ničiteľ atmosféry :D super kapitola :)

Re: 19. kapitola Od: denice - 17.07. 2012
Už jsem chvilku měla být někde jinde, ale neodolala jsem a stálo to za to. Celá kapitola je skvělá, nejlepší je šklebící se Bellatrix.  Asi si myslí, že ťa beriem niekam, kde ťa budem mučiť. Díky.

Re: 19. kapitola Od: MIRA - 17.07. 2012
Super kapitola. Tie "vzťahy " mezdi nimi na nezaplatenie. Perfektné ako Draco od Hermiony stále odháňa Tea a ohovára ho pred ňou. By som sa zasmiala, keby si stihla niekde nájsť nejakého muklorodeného nápadníka. Ako by Draco penil. To že stále pred ním hovorí o "muklovských baktériách", chápem. Veď Draco bol prvý, ktorý s tým začal. Len mu to pripomína, aby náhodou nezabudol na svoje zásady.

Re: 19. kapitola Od: Claire - 17.07. 2012
Skoro pohádková kapitola. No jo, plesová atmosféra dělá své - dokonce i ti balvani nebelvířští jaksi zamrzli v dobré vůli - nebo ve strachu z Hermionina trestu? Pár dobrých hlášek ovšem nechybělo ani v idylce. A Theo, zcela nezištný a s náhle probuzeným talentem pro kuplířství... by si mohl klidně otevřít seznamku, materiálu bude mít na mnohaletý úspěšný provoz. A závěr - domnívám se, že tetička Belluška sica nerozpráva, ale vyslala nějaké to protikouzlíčko. Alespoň tak pěkná kapitola neskončila jedním hodně provařeným klišé. A díky Merlinovy za šampaňské - alespoň je na co konkrétního svést všechny úchylky a odchylky od standardních vzorců chování a zaběhaných postupů. Díky za překlad, Jimmi, nezklamal a pobavil. A že jsem to dneska potřebovala...
Re: 19. kapitola Od: Jimmi - 17.07. 2012
Jednoznačne pobaviť mal... takže díky moc. A Theo sa nezdá, kupliar jeden sa ešte dostane na scénu. :D

Re: 19. kapitola Od: iway - 17.07. 2012
moc pekne.. ten theo ma za ušima - je to fajn postava

Re: 19. kapitola Od: marci - 17.07. 2012
No, myslím, že kdyby se políbili před portrétem Bellatrix, určitě by promluvila   Skvělá kapitola!!! "Já používám jeho sovu, on zase mojí, Víme přesně čeho je ten druhý schopný." Kráásně řečeno V první půli mi Hermiona lehce lezla na nervy, jak Dracovi stále předhazovala "muklovské baktérie" a tak, ale napravila to a škoda, škoda, že trochu vystřízlivěli a nedotáhli věc do konce Super byl Viktor - "Teraz všetci naskakujú na vlak" Moc pěkné čtení, děkuji a těším se na pokračování
Re: 19. kapitola Od: Jimmi - 17.07. 2012
No tie sovy mi dali zabrať (Believe me, Theo and I have one another's owl.) Mám obavy, že je to narážka na niečo, čo si hovoria chlapi - akože používajú holiaci strojček toho druhého alebo také dačo. A v angličtine tak málo slov, ale rovnako sa to preložiť nedalo. :D Vidíš, teraz ma až napadlo, že by lepšie vyznelo: teraz sa všetci snažia naskočiť na vlak. Ale čo už. Díky moc za komentár

Re: 19. kapitola Od: salviq-25 - 17.07. 2012
Do kelu...škoda že sa spamätali...:/ Ale thanx...

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke