Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

15. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 25.06. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:
Marci, mám. Claire, preložila by som ti za ten úžasný komentár kapitolu z LTGA, ale nedostanem sa k originálu :D Tak aspoň toto. Preklad z rýchlika, ale keďže mám toho rozrobeného príliš, asi budú teraz tie rýchlikové častejšie. Pozornejšie čítať a upozorniť na chyby, díky moc. Laughing
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4359182/14/Where_Theres_a_Will

 Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermionu jeden rok, aj on, aj jej S.O.P.L.O.Š zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne prizabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 


Kapitola 15

Ako obvykle, keď Hermiona v pondelok ráno vkročila do svojej kancelárie, mala hnusnú náladu. Po tej katastrofe v Theovom dome prišiel v sobotu do jej bytu, aby sa ospravedlnil a "porozprával". Povedal jej, že napriek jeho citom k nej "možno nie je dobrým nápadom, aby v súčasnosti spolu chodili". Jeho priateľstvo s Dracom bolo príliš dôležité a Hermionin vzťah s Dracom príliš výbušný. Ubezpečil ju, že chce stále pracovať so S.O.P.Ľ.O.Š na jej aktivitách s vlkolakmi, ale čokoľvek iné "nateraz" neprichádza do úvahy.

Hermiona to chápala - naozaj chápala - ale poskytlo jej to ďalší dôvod, prečo byť na Malfoya nahnevaná. Niežeby bola Hermiona zamilovaná do Theodora Notta, ale páčil sa jej a rada by mala príležitosť spoznať ho lepšie. Mohlo to vyjsť alebo nemuselo, ale takto nedostali šancu. Ona určite nebude vyčkávať, až to Malfoy "dovolí". Neočakávala, že by jej dal Theo prednosť pred svojím priateľom, ale ani nečakala, že Malfoy zareaguje tak, ako zareagoval.

A čo v Merlinom mene mala robiť s Malfoyom? Správať sa, ako keby sa nič nestalo? Niežeby predtým k nemu prekypovala vrelými citmi, ale ako mohla ignorovať jeho poslednú urážku? Pravda, bol opitý, ale to neospravedlňovalo jeho správanie. Hoci si už zvykla na jeho nadávky, v piatok večer to bolo iné. Ak sa niečo nezmení, doženie ju do úplného šialenstva.

Našťastie v to ráno prišla prvá, nikde žiadna stopa po Malfoyovi či niekom inom. Mohla tak využiť chvíľku, aby sa vzchopila, než mu bude musieť čeliť. Ale len čo sa usadila za stôl, zjavila sa obrovská kytica kvetov. Vyplašená vyskočila z miesta presne vo chvíli, ako Draco vkročil do kancelárie.

"Tie sú odo mňa," zahanbene prehovoril. "Sú to drakovce* - chápeš?"

"Nie celkom. Prečo prepánakráľa by si mi ty dal kvety? Sú otrávené? Uškrtia ma alebo zjedia?"

"Nie, je to ospravedlnenie," priznal Draco. Tie slová takmer boleli, keď vychádzali z jeho úst. "Ale stále ťa neznášam, Grangerová."

"Nápodobne," zhodla sa Hermiona totálne zmätená.

"Ale uvedomujem si, že som v piatok večer tak dajako prekročil medze," povedal Draco, kým si trel zátylok a hľadel do stropu. "Bol som opitý a zareagoval som mizerne. Porušil som pravidlá našej malej veselej vojny. Nemám ťa rád a naozaj sa rád s tebou hádam, Grangerová, ale prestanem robiť poznámky o tvojej spornej počestnosti, či sme v práci alebo nie. Alebo sa minimálne pokúsim."

"Aké milé," sucho odvetila Hermiona.

"Tak či tak ma Theo poriadne zotrel a požadoval, aby som urobil nejaké veľkolepé gesto. Veľkolepejšie než toto už nebude. Ani Pansy som nikdy nedal kvety. Len nikomu nepovedz, že sú odo mňa, dobre? To by som neprežil."

"Dobre," odpovedala. "Potom myslím, že prijímam, nech si k tomu bol akokoľvek prinútený." Napriek svojej vôli sa Hermiona ohľadne celej situácie cítila lepšie. Bolo jej jasné, že mu nemala dovoliť tak ľahko vykĺznuť, ale nikdy nedokázala odolať kvetinám. A tiež milovala drakovce. Nezmenilo to jej city k nemu, ale možno konečne začal uvažovať podobne ako ona. Pokojný vzťah bol vážne pre celú firmu to najlepšie. Minimálne sa trošku snažil.

"To je duch, šéfica," vyhlásil zrazu vyškerený Draco. "Ukáž svetu, aká dokážeš byť blahosklonná."

"Ale ak logicky uvažujem, budeš musieť vynaložiť viacej snahy, aby si presvedčil vonkajší svet, že ku mne či ku S.O.P.Ľ.O.Š necítiš nenávisť."

"Už nie je pravda, že sopľoša neznášam," vyhlásil Draco, čím prekvapil samého seba. "Práca je fajn, okrem teba, a skutočne som rád vzal Trixie od Pansy. Je to dobrý škriatok - oveľa lepší než ten blbec Dobby."

"Dobre," odvetila Hermiona rovnako prekvapená a ignorovala narážku na Dobbyho. "Som rada, že si svoju prácu trochu vážiš. Pokiaľ ide o mňa, ak sa budeme nenávidieť v súkromí, budeme v poriadku. Ak to dokážeme vylepšiť na nemať radi, budeme na tom ešte lepšie."

"S davmi som dobrý," vyhlásil Draco. "Toho večera som nepovedal o tebe jedinú zlú vec ani Rupertovi ani Elliotovi a to som bol poriadne naliaty. Dobre, smiali sme sa trochu na tvojich vlasoch..."

"Malfoy."

"Ale to je všetko," dokončil. "A to nie je celkom novinka, nie? Robili to dávno predtým, než som sem prišiel. Takže myslím, že sa snažím povedať, že som ochotný dať tejto mierovej záležitosti šancu a skutočne sa tentoraz snažiť. Mala si pravdu - uviazli sme v tom spolu, správne?"

"Klamú ma moje uši a oči?" neveriacky sa spýtala Robin, keď vyšla z miestnosti za Dracom. "Určite si Draco Malfoy a Hermiona Grangerová nevymieňajú priateľské slová? Moji dvaja obľúbení protivníci v boxe spolu skutočne vychádzajú? Šok, zhíknutie."

"Ale veď to poznáš, generál Westinghouse," prehlásil Draco. "Je to len stretnutie zamestnávateľa a podriadeného - som si istý, že si na ne spomínaš z čias, keď si bola bezcenným pešiakom ako ja."

"Matne," odvetila Robin. "Ale ja som sa vždy uklonila, keď som dohovorila."

"Zistím, či na tom dokážem popracovať."

"Robin, som rada, že si tu," vložila sa Hermiona. "Chcem, aby si tento týždeň začala s inzerátmi na nových zamestnancov. Chcem prijať asi desať ľudí."

"Tak veľa?"

"Áno, potom ich môžeme porozhadzovať tak, aby sme mali jedného či dvoch na každé magické stvorenie," odpovedala Hermiona. "Všetci sa musia zapojiť do ich výcviku, ale myslím, že je to dosiahnuteľné číslo."

"Zelenáči budú v presile," protestoval Draco. Nechcel, aby sa sem vpadla banda mladých karieristov a predstierala, že všetko vie najlepšie.

"Malfoy, ty tu nie si ani tri mesiace," podráždene povedala Hermiona. "Teba je ťažko nerátať za nováčika. Títo "zelenáči" tu budú dlho potom, ako odídeš."

"No aj tak," zareagoval súčasne v rozpakoch aj podráždený jej poznámkou. "Chcem, aby bolo známe, že som služobne starší. Keďže som tvoj asistent, bude pravdepodobne mojou prácou viesť tu chvíľu každého za ucho. Ja viem ako robiť svoju prácu... len sa chcem uistiť, že oni vedia robiť svoju."

Robin na neho žmurkla. "Nemaj obavy, Draco, postaráme sa, aby všetci vedeli, aký si dôležitý a desivý."

"To jediné žiadam."

"Robin, môžete s Veronikou dnes ráno navrhnúť ten inzerát a ja ho popoludní dokončím?"

"To nechaj na mňa," vyhlásil Draco.

"Prečo?" podozrievavo sa spýtala Hermiona.

"Možno mi je ukradnuté, čo sa stane, keď už budem preč, ale nie je mi ukradnuté, čo sa stane, kým som stále tu," odpovedal Draco. "Ak to necháš na Veroniku a generála, poľahky môžeme skončiť s tým, že budeme hľadať najžiadúceho čarodejníka v Británii."

"Ako by sme mohli, keď ten stojí priamo predo mnou," doberala si ho Robin, čím si vyslúžila zastonanie od Hermiony. "Ale mohli by sme využiť tvoj prínos, pokiaľ obmedzíš tie sexistické poznámky na minimum."
"Fajn," súhlasila Hermiona. "Len mi to dajte prečítať, než to pošlete - Boh vie, čo sa tam Malfoy pokúsi prepašovať. Asi ďalšie pervézne kecy o vílach."

Robin sa miesto odpovede uklonila. Draco sa nahlas zasmial, kým na nich Hermiona znova zazerala.

"Všetci sú to hnusní obracači kabátov," mrmlala pod nosom, znova podráždená, že Robin s Draco spolu tak dobre vychádzajú. Napriek tomu, čo jej Robin povedala, Hermione bolo jasné, že ho nielen "toleruje". Robin mala Draca rada a hotovo, a ten cit bol zrejme opätovaný. Ako si tak rýchlo dokázali získať jeden druhého? Modlila sa, aby sa nad ním Robin nikdy nezačala romanticky rozplývať, možno bolo načase, aby sa o ňu pokúsil Ron. Musela Robin udržať v bezpečí, správne?

"Hermiona, tie kvety sú nádherné!" zvolala Robin, ktorá si ich všimla po prvý raz. "Od koho ich máš?"

"Od Thea," rýchlo povedal Draco, keď vrhol na Hermionu varovný pohľad. "Je to poďakovanie za to, že ste mu dovolili pre sopľoša pracovať ako dobrovoľník. Theova povesť je v háji tak ako moja, takže sa aj jemu zíde dobrá publicita. Jediné, čo mu udržuje ako taký rešpekt, sú všetky jeho peniaze. To preto moje akcie na konci roka stúpnu."

"To bolo od neho pozorné," riekla Robin. "Sú vážne pekné, Hermiona, budeš musieť nájsť niečo, čím mu poďakuješ."

"Hm, hm," neutrálne zareagovala. Ak si chcel Draco vymýšľať príbehy, nemala s tým problém. Nepotešilo ju, že bude musieť odraziť ďalšie otázky o Theovi, ale predpokladala, že aj tak by na to došlo.

"Takže Robin, nechceš začať?" spýtal sa Draco v snahe zmeniť tému. "Veronika tu už bude každú chvíľu. Pripravme pre všetkých raňajky. Lepšie sa mi pracuje s plným žalúdkom a z Veroniky je bez kávy polovičný úžitok."

"To je od teba rozumné, Malfoy," vyhlásila Hermiona. "Keď dám tomu inzerátu konečnú podobu, dnes popoludní budeme pracovať spolu, dobre?"

"A to som si myslela, že nebudete vychádzať," ozval sa nový hlas. Vo dverách stála Narcissa Malfoyová s pánom Pembrokom. Narcissa ich všetkých zhodnotila pohľadom, kým sa pán Pembroke tváril ostražito.

"Matka? Čo tu robíš?"

"Prišla som ponúknuť olivovú ratolesť, Draco," odvetila jeho matka. "Si úplne smiešny v tom, ako ignoruješ moje sovy."

"Mal som plné ruky práce," bránil sa Draco. "Nové zamestnanie, spomínaš si?"

"Áno, a počula som o ňom tak veľa báječných vecí, že som musela prísť a vidieť to na vlastné oči. Pán Pembroke chcel samozrejme prísť tiež, aby skontroloval, že obaja plníte podmienky Luciusovej vôle."

"Je stále tu, nie?" kategoricky vyhlásila Hermiona. Pani Malfoyová jej vždy nahnala strach, ale súčasne neznášala vyzerať v očiach tej ženy ako slaboch.

"Ste taká zdvorilá ako vždy, slečna Grangerová," poznamenala Narcissa, keď ju prebehla pohľadom. "Vážne dúfam, že sa Draco správa ako má. Drakovce? Aké milé! Aby ste vedeli, sú Dracove obľúbené."

Robin pri tej poznámke nadvihla obočie, ale nič nepovedala. Hoci si všimla rovnakú červeň na Hermioniných aj Dracových lícach.

"Matka, nech ťa akokoľvek radi vidíme, prečo si naozaj tu?"

"Prišla som, aby som sa zapojila do vašej malej veci," odpovedala Narcissa. "Bola zrejme pre tvojho otca dôležitá a teraz je dôležitá aj pre mňa. Chcem vám všetkým usporiadať bál."

"Bál?" zopakoval Draco.

"Áno, drahý, dávaj pozor. Ach, nie je nutné protestovať, slečna Grangerová, už som si to vyjasnila s Theodorom. Na tomto malom večierku budeme pracovať spoločne. Tú slávnosť samozrejme zorganizujeme na Manore a pozveme celú čarodejnícku spoločnosť, rovnako ako ministerských pohlavárov. Bude to len niečo, čo sa "roznesie", ako sa hovorí."

"Pani Malfoyová, to je od vás neobyčajne veľkorysé, ale nemyslím si..."

"Trvám na tom, slečna Grangerová," prerušila ju Narcissa. "To Lucius bol veľmi veľkorysý a myslím, že najmenšie, čo môžete urobiť, je prijať moje pohostinstvo."

Hermiona sa zúfalo pozrela na Robin, ktorá pokrčila plecami a na Draca, ktorý sa vyhol jej pohľadu. Sťažka si vzdychla. Kto vedel, že sa tak veľa slizolinčanov bude dožadovať, aby jej usporiadali večierok?"

"Ďakujeme vám, pani Malfoyová, to bude nádherné."

"Skvelé!" zvolala Narcissa. "Poďme, Silas, myslím, že sám vidíte, že všetko ide ako po masle. Namojdušu, Lucius nakoniec musel vedieť, čo robí. Draco, očakávam ťa s Theom dnes večer na večeru. Slečna Grangerová, budeme v kontakte." Odkráčala z dverí a Pán Pembroke ju tesne nasledoval ako šteniatko.

"Nuž," riekla Robin. "To bolo nečakané."

"Som prevalcovaná Malfoyovcami," vyhlásila Hermiona. "Bože, čo som kedy urobila, že som si toto zaslúžila?"

"Ach, vyfuč, Grangerová," vybuchol Draco. "Nechaj ju, nech ti usporiada ten sprostý večierok. Potom sa jej zbavíš. Nezabije ťa, keď sa trošku vyobliekaš."

"Súhlasila som, že to môže urobiť, nie?" vyštekla Hermiona, ktorá vyšla spoza stola a postavila sa pred Draca. "Tebe by sa tiež zišlo postarať sa o zovňajšok, hadí chlapče. Radšej požiadaj mamičku, aby ti pripravila tie najkrajšie šaty. Alebo ešte lepšie, požiadaj Thea, nech to za teba urobí. Vy dvaja ste prakticky zosobášení. Bude tvojím partnerom?"

"Tvojím už nebude, všakže?" provokoval Draco.

"Decká!" zjačala Robin, keď medzi nich vkročila. "Matička skákavá! Toto muselo byť najkratšie prímerie v histórii. Tak nám pani Malfoyová usporiada bál - prečo to znamená, že sa vy dvaja musíte znova nenávidieť?"

"Nikdy sme sa neprestali," odvetila Hermiona.

"To si trafila, šéfica."

"Vy dvaja budete moja smrť," unavene prehlásila Robin. "Poď, Draco. Musíme pracovať na tom inzeráte. Zabezpečíme raňajky a počkáme na Veroniku, ako sme plánovali, dobre? Hermiona, o chvíľu sa uvidíme. Medzitým si potraste rukami a prestaňte na seba vrčať, prosím?"

"Fajn," dramaticky si vzdychol Draco. Krátko vystrel ruku k Hermione, ktorá sa o ňu obšuchla svojou vlastnou a potom ukročila dozadu.

"Fajn," zopakovala. "Prepáč, Malfoy. Ďakujem ti, Robin."

"Chcem zmenu v náplni práce, ak mám celý ďalší rok robiť medzi vami rozhodcu," odpovedala, keď vyvádzala Draca z kancelárie.

"Prečo sa namáhať?" spýtal sa jej Draco. "Už sme ťa menovali generálom. Nestačí to?"

"Keby som bola skutočne generál, musel by si ma poslúchať trochu viacej," smutne tvrdila Robin. "Urobíš objednávku na raňajky, že? A pridaj navyše brusnicové koláčiky, dobre? Potrebujem čokoládu, ak mám s tebou pracovať celé dopoludnie."

"Aké má šéfica rada? Citrónové, správne?"

Robin prikývla so zatajeným úsmevom. Nech akokoľvek protestovali, Hermiona s Dracom si toho druhého poriadne uvedomovali.

"Potom vezmem pagáčiky," uškrnul sa. "Nemôžem dovoliť, aby si myslela, že vyhráva, všakže?"

 


 

*V originály sú snapdragons (niečo ako chňapkajúci dráčikovia - alebo rafajúci, vybuchujúci, snap je fakt všetko možné, po našom papuľky či pyštek obyčajný. Keď som ale zistila, že existuje rastlinka drakovec, nemohla som si pomôcť. A ešte k tomu ľudovo sa jej hovorí zmijovec alebo dráčik.  :D Viem, že sa asi nedávajú do vázy, ale autorka si tie dragons tiež nevybrala len tak.

http://blog.sme.sk/blog/15283/226910/foto08_big.jpg.JPG

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 15. kapitola Od: GwenLoguir - 06.08. 2012
ten kvet vyzerá ako niečo medzi burinou a tak prešľachteným kvetom, že až....vtipné...

Re: 15. kapitola Od: JSark - 20.07. 2012
Úbohá Hermiona prevalcovaná Malfoyovcami. V podstate všetkými tromi, ak počítame aj Luciusa. - pervézne kecy - perverzné?

Re: 15. kapitola Od: jerry - 29.06. 2012
o pridala sa narcissa, no to je teda radosti pre miu. ale myslim ze bude viac v pohode ako draco. dik za preklad

Re: 15. kapitola Od: teriisek - 27.06. 2012
Hm, Narcissa je další zajímavý článek do naší rovnice, docela by mě zajímalo, co má ve skutečnosti za lubem. Překvapilo mě, že se ti dva skutečně zvládli nějakou dobu normálně bavit, bylo by fajn, kdyby spolu přestali opravdu bojovat a vydrželi ve fázi víceméně přátelského dobírání:) Díky moc za překlad, pěkně se to zamotává!

Re: 15. kapitola Od: tigy - 26.06. 2012
"Títo "zelenáči" tu budú dlho potom, ako odídeš." - to, že táto Hermionina poznámky Draca podráždila dáva tušiť, že už nie je až taký nadšený myšlienkou, že po roku "nútených prác" dá Soplošovi adié... no, prečo asi  Začína sa nám to naozaj vyvíjať tým správnym smerom   Aj ja mám pocit, že Narcissa vie niečo, čo nám ešte neprezradila  Vďaka za kapitolku a netrpezlivo vyzerám ďalšiu.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 26.06. 2012
Tiež mám dojem, že už sa mi odísť nechce. A Narcissa - určite má niečo za lubom, nezabúdaj, že sa nedoriešilo, prečo vôbec Lucius zanechal taký záver. Díky

Re: 15. kapitola Od: iway - 26.06. 2012
¨no tak pěkně pomalu spějí kam si všechny přejeme:)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 26.06. 2012
Nespějí, nespějí... ešte je zavčasu :D Díky

Re: 15. kapitola Od: Jacomo - 26.06. 2012
Líbí, prostě líbí. Líbí se mi omlouvající se Draco, zajímavé drakovce, bláznivá Hermiona, blahosklonná Robin, taktně netaktní Narcisa... prostě se mi to líbí celé. Skvostné pondělí Díky!
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 26.06. 2012
Tým drakovcom sa nedalo odolať, keby sa tak ťažko nepestovali (a hlavne nekvitli krátko a nesmrdeli), asi by som si zohnala hľuzy :D Díky, dúfam, že aj utorok sa ti bude páčiť.

Re: 15. kapitola Od: larkinh - 25.06. 2012
Ta kytka je úžasná, budu si ji muset někde sehnat! Kapitola je ovšem taky úžasná :)
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 25.06. 2012
Mala som rovnaký nápad a hlavne, keď som zistila, že je to trvalka do polotieňa. Ale pestuje sa tak zložilo, že...   http://zahrada.artmama.sk/izbove-kvety/pestovanie-rastliny-dracunculus-vulgaris [zahrada.artmama.sk] Až teraz som zistila, že zmijovec je mu len podobný...   http://www.zahrada-sk.com/a/sk/774-amorphophallus-rivieri-zmijovec/ [www.zahrada-sk.com]   

Re: 15. kapitola Od: Claire - 25.06. 2012
Jimmi, prosím, nemáš  ještě nějaký jiný, obyčejný lidský mail, který by po počítačovém analfabetovi nepožadoval milion technických údajů, o nichž ani netuší, že existují, natož aby věděl, kde najít správné odpovědi? Tedˇ jsem ti napsala notně dlouhý mail se žádostí o doplnění odkazu a s vysvětlením, ve finále vše zkrachovalo na údajně špatně zadaných parametrech čehosi. Celý text mi zmizel, tudíž nejde zkopírovat a psát to celé znovu jaksi nemám sil - s vyhlídkou na naprosto totožný finální krok. Pokud máš, budeš ochotna ho poskytnout a nechceš větrat tímto způsobem, tak se mi prosím, ozvi na ZuzanaMarasova@seznam.cz. Díky moc.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 25.06. 2012
Napísala som ti zo svojho gmailu. Ďalší je hore v lište ako mail adminovi. Ešte som nepočula, aby mail vyžadoval takéto dačo :D Nesnažila si sa odpovedať na ten, z ktorého teraz chodia info o komentoch? To som ešte nikdy neskúšala.

Re: 15. kapitola Od: Zuzana - 25.06. 2012
Jéj, tie kvety sú zvláštne pekné, ja by som si ho dala do vázy kľudne. A od Draca by som si ich aj vysušila, aby mi zostali navždy. bolo to krásne prímerie a Narcisa prekvapila. Dúfam, že na plese bude ďalšie prímerie. Aspoň na chvíľku. Malfoy je očarujúci, chápem Robin, že si ho obľúbila. Hermiona musí zahodiť tie svoje predsudky aby začala vidieť aký je skvelý, blbeček jeden. A chybu som videla iba jednu, hneď v úvodnom zhrnutí máš Hermioniu. Viac som nevidela. Buď nie sú, alebo som sa zase príliš v príbehu, že nedokážem vnímať nič navyše. Ďakujem
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 26.06. 2012
Tá chyba v úvode sa snáď kopíruje od prvej kapitoly, nikto na to neupozornil :D A Narcissa ešte prekvapí :D Díky moc, snáď ďalšia kapitola tiež nesklame.
Re: 15. kapitola Od: Zuzana - 26.06. 2012
Ani ja :) asi väčšina ľudí nečíta úvod a ja som nevšímavá k chybám, keď sa na ne vyslovene nesústredím :)

Re: 15. kapitola Od: marci - 25.06. 2012
"Matka, nech ťa akokoľvek radi vidíme, prečo si naozaj tu?" Univerzální věta, kterou mám často chuť použít Hadí chlapec byl také dobrý jsem ráda, že byla Hermiona tak nějak schopná akceptovat Dracovu omluvu a že se snad bude trochu snažit.... Možná jí draco okouzlí na plese?? Jsem zvědavá na pokračování, díky za rychíkový překlad
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 26.06. 2012
hadí chlapec sa mi zrovna nepáčil, hadičiak sa mi ľúbil strašne moc, ale to je od hadice, a hadiačik už bolo príliš zdrobnené. Pravdupovediac som sa k tomu už pri opätovnom čítaní nevrátila a zostalo to tak :D Ak sa ti to páči, dobre sa stalo.  A na plese by som tipovala, že Draca okúzli Hermiona... alebo vytočí? Díky
Re: 15. kapitola Od: marci - 26.06. 2012
Vytočí určitě Okouzlený už je, jen to ještě neví

Re: 15. kapitola Od: Nade - 25.06. 2012
Příchod Narcissy byl tak vítaný, až mi z toho smíchy zaskočilo. Bohužel to však narušilo velmi křehký mír. I když si myslím, že by stejně dlouho nevydržel.  Díky za kapitolku a těším se na další.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 26.06. 2012
Určite by nevydržal. Respektívne tie ich hádky v priváte sa už za mier predsa považovať dajú, nie? Díky

Re: 15. kapitola Od: kali - 25.06. 2012
Draco s Drakovci neměli chybu:-)No moc dlouho jim ten civilizovaný rozhovor nevydržel,snad se to zlepší.Tak Theo to vzdal,to je škoda,trochu rozptýlení by si Mia zasloužila,zvlášť když má na krku dalšího Malfoye:-).Děkuji za další kapitolu
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 26.06. 2012
Theo je taký playboy ušatý /ako ich volám ja/ , toho srdiečko dlho bolieť nebude, ak vôbec. Nájde si inú kvetinku :D A Mie sa dostane rozptýlenia až dosť. Díky

Re: 15. kapitola Od: denice - 25.06. 2012
Ajajaj, tak ledy se hnuly! Do věci se zapojila Narcissa. Proč mám pocit, že ona ví něco, co Draco ne? Byla o krásná kapitola s těmi Dracovými omluvami, přistihla jsem se, že se směju, když byl Draco Narcissou odhalen, to ho naučí rozdávat své oblíbené květiny. Teď nevím, jestli je Draco s tím   inzerátem tak zodpovědný, nebo jestli plánuje nějakou sabotáž. A moc se mi líbí, že "práca je fajn". To jsem vážně nečekala. Drakovce jsou moc dobrý nápad. Díky.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 26.06. 2012
Kto by čakal, že z Draca bude taká skvelá sekretárka, pardón asistent :D Díky

Re: 15. kapitola Od: Claire - 25.06. 2012
Oh, Jimmi, ďakujem velmi pekne za venovanie. Dobře, raději zase, jak mi zobák narostl, než tam nakopu spoustu chyb. Rozhodně jsem neočekávala, když jsem psala minulý komentář, že za něj obdržím "honorář". Natož rýchlikový preklad z rychlíka. Ty vážně dokážeš využít každou minutu, to je obdivuhodné. Ta kapitola je skvělá. Draco se nám vrátil v plné polní a byl k sežrání. Ano, dosud jsem při smyslech a uvědomuji si, že píšu o Draco Malfoyovi, ne o Severusi Snapeovi. To je naprosto ojedinělý úlet, Severusi, vážně, přísahám...tak nechoď nikam, sakra. Theo, a především pak Hermioniny narážky a komenty kolem jeho osoby - naprosto perfektní. Ty květy by mohly v určitém typu vázy vypadat naprosto fantasticky - čiré sklo, vysoká, hladký tvar, žádné nevkusné čičurády. Je mi jasné, že tolik estetického cítění a vkusu se od Hermiony nenaděju, takže ty chudinky zcela nezaslouženě skončily v nějaké kýčovité barevné potvoře. Na druhou stranu, mohly si gratulovat, že jejich konečnou destinací se nestal odpadkový koš, poté co zjistila dárce. Fascinovalo mne, jak se v Hermionině podání dá interpretovat věta ruce pryč, ten bude jenom můj. A jí z toho vyleze, že aby zabránila romantickému rozplývání se nad Dracem, předhodí Robin tomu prožranému blbečkovi s IQ tykve , nádavkem s argumentem, že je to jediná cesta, jak udržet Robin v bezpečí. Jedním slovem fantasie - vkus nula, vzhled no comment, chování  a společenská uhlazenost - ve srovnání se řeznickým psem vyhrává psisko vysoko na body. Ale znásilňovst slova jí tedy jde jedna báseň. Ten ples na Malfoy Manoru je spravedlivý trest, co se dostavil vzápětí. Narcissa má dobrá duševní tykadélka, sláva jí. A ten konec - přiblble se uculuju, skvost. Vskutku demonstrace toho, jak dobře si jeden druhého uvědomují. Ještě jednou díky za skvostík a opravdu se těším na pokračování, zejména na plesové zážitky.
Re: 15. kapitola Od: Jimmi - 25.06. 2012
To bol honorár za ten komentár k LTGA, nejako ma nakopol. Ale ty by si si ho zaslúžila za všetky. Pracujem pre sklársku fabriku, mali taký umelecký kalendár - kvety v skle, presne viem, čo myslíš. Ďakujem moc

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke