Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

100 dní

Deň tretí

100 dní
Vložené: Eggy - 22.05. 2012 Téma: 100 dní
Morgana nám napísal:

100 dní (100 days)

Autor: HexShadow

Originál:  http://www.fanfiction.net/s/8060446/1/100_Days

Preklad: Morgana

 Prístupnosť: T

Pairing: Dramione

 Žáner: Romance/ Tragedy

Stav: autorka súhlasila s prekladom

Banner: Morgana

Beta read: Eggy

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí: pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto konkrétnej poviedke vlastní HexShadow.


Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.



Odpočítavanie: deň tretí 


Známostí má človek mnoho, no skutočných priateľov len pár.

Prajem ti, aby ťa obklopovali len tí verní.


 

Prvé objatie – deň dvadsiaty siedmy

Po ich prvej schôdzke Draco dokázal, že vie byť verný a oddaný tým, že ju neustále obklopoval darčekmi. Obidvaja mali práce nad hlavu, a tak sa za posledné týždne ledva videli. Jeho pozorné gestá roztopili jej ľadovú pevnosť a cítila, že sa mu pomaly otvára. Dnešok bol aj tak výnimočný. Jej priateľ za ňou prišiel osobne až do kancelárie s darčekom v rukách. Neboli to zvyčajné kvety ani čokoláda, ale niečo lepšie. Podaroval jej knihu.

„Načo mi to bude?“ spýtala sa, keď uvidela názov „Ako na metlu: Príručka pre úplných začiatočníkov“.

„Budeš to potrebovať na našej dnešnej schôdzke,“ odvetil a široko sa usmial. Zvraštila obočie. Nepáčilo sa jej, k čomu to smerovalo.

„Budeme na našom rande lietať na metle?“ neveriacky sa opýtala Hermiona. Mala isté tušenie, že sa niečo chystá, keď sa iba kvôli knihe unúval ísť celú tú cestu až do jej kancelárie. Bola z toho však natoľko vedľa, že ani nepomyslela, že by jeho správanie mohlo znamenať niečo úplne odlišného.

„Viem, že na metle jazdíš veľmi nerada,“ začal vysvetľovať, kým ona úzkosťou lapala dychom pri pohľade na bezstarostne si lietajúceho Malfoya nad sebou. „No dnes sa ťa budem snažiť presvedčiť, že je to v skutku zábava.“

Vehementne zakrútila hlavou. Ani pár volov by ju na metlu nedostal, nieto ešte on. Obzvlášť nie on! Zletel ku nej a ponúkol jej ruku – presne ako rytier v jasnej zbroji svojej dáme v tiesni. V skutku bola v nebezpečenstve, no i tak jeho ruku odvážne prijala, keď nakoniec pridal aj magické slovíčko: „Prosím.“

Umiestnil ju pred seba. Jednou rukou ovládal jazdu metly, kým tá druhá si našla cestu k jej drieku v ochrannom geste. Oči nechala zatvorené celý čas, čo jej vietor bezohľadne šľahal do tváre. Bradu si položil na jej rameno a ona cítila jeho mätový dych na svojom uchu. Nad zimomriavkami, ktoré sa jej pri tom prehnali po chrbte, sa musela prihrbiť.

Otvorila jedno očko a pritisla si rukou jeho ruku tesnejšie k telu. Na toto nebol ani trochu pripravený, takže metla si urobila po svojom a zošmykla sa nižšie. V zdesení a šoku sa Hermiona mierne otočila k Dracovi a obtočila mu ruky okolo krku. To objatie ho, zdá sa, trochu upokojilo, pretože jeho napnutý postoj sa razom zmenil na uvoľnený a bezpečne pristál na zemi.

Odtrhla sa od neho a vďačne sa usmiala. Bola to tá najlepšia jazda na metle, akú zažila, hoci vôbec nie kvôli výhľadu (ktorý aj tak nevidela). Výnimočnou ju robil jej partner.

Znova ju odprevadil – presne ako minule – no tento krát predtým, než zavrela dvere, Draco ju zozadu objal a zašepkal jej do ucha: „Ďakujem, že si sa so mnou zviezla.“

Vzdychla si, vymotala sa mu z rúk a obrátila sa tvárou k nemu. Nezbedne sa naňho usmiala a hodila sa mu  okolo krku, pričom stále dookola opakovala „Ďakujem, ďakujem, ďakujem...“, čím ho skoro pripravila o sluch.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Deň tretí Od: Jimmi - 26.05. 2012
Tak to vyzeralo krásne. Díky

Re: Deň tretí Od: Zuzana - 23.05. 2012
Pre Hermionu to asi bolo trochu menej rande a trochu viac šoková terapia, ale vypálilo to krásne. A Draco a jeho rozlúčka... Ach, kde sa takéto niečo rodí? Ďakujem za preklad.

Re: Deň tretí Od: NanaHanamoto - 23.05. 2012
naozaj veľmi pekný príbeh, príde mi trocha taký oddychový, čím ale necchem naznačiť že preklad nemohol byť náročný. nečítala som originál, takže neviem posúdiť, no pre mňa by to bolo tak či tak obtiažne. každopádne skutočne ti za krásny preklad ďakujem, spríjemnilo mi to dosť nudný deň :)

Re: Deň tretí Od: soraki - 23.05. 2012
děkuji za překlad, všechny dosud publikované kapitolky jsem schlamstla najednou a moc se těším na další... zatím je to milé, ale co ta tragédie - kdopak umře? Snad všechno dobře dopadne, Draco se mi tu moc líbí

Re: Deň tretí Od: iway - 23.05. 2012
moc mila povidka. se tesim na reakce harryho a rona:)

Re: Deň tretí Od: Jacomo - 23.05. 2012
Aj ja ďakujem... za príjemné ránko Jaj, už zase poslovensky - nějak mi ty jazyky začínají splývat...

Re: Deň tretí Od: myska111 - 23.05. 2012
Zábavná a romantická kapitola.

Re: Deň tretí Od: jerry - 23.05. 2012
o mia a lietanie, to je pokrok, ze s nim letela a  ze sa jej to pacilo aj ked hlavne koli partnerovi.dik za preklad

Re: Deň tretí Od: MIRA - 23.05. 2012
Hermiona sa pomaly namotáva. Každý potrebuje trocha lásky a ona si to užíva. Ktovie čo bude po stom dni. To je akože filozofická otázka.

Re: Deň tretí Od: anonym - 22.05. 2012
veľmi zlaté.

Re: Deň tretí Od: teriisek - 22.05. 2012
Celé to plyne tak idylicky, že mám pocit, že to prostě nemůže vydržet dlouho. A nejen proto, že k tomu směřuje ten žánr. Bylo to krásné, snad to ještě vydrží... Pořád musím přemýšlet, co vlastně Draca k téhle dohodě vedlo. Díky moc za překlad, budu se těšit na další!

Re: Deň tretí Od: adina - 22.05. 2012
Jeej to bolo zlateee len skoda ze take kratke ale aj tak dakujem velmi mila kapitolka :))

Re: Deň tretí Od: dinca - 22.05. 2012
Vypadá to, že už se to trochu rozjelo. :D Jediné, co mě stále znepokojuje je to, proč Draco vůbec napadlo něco si začít zrovna s Hermionou, když ji předtím nesnášel.... No doufám, že si jenom vymýšlím ty nejhorší možné scénáře proto, že jsem při téhle povídce trošku paranoidní. :D Ale každopádně je senzační a moc ti za ni děkuju ;)
Re: Deň tretí Od: Morgana - 22.05. 2012
vyčkaj času ako Hus upálenia...v poslednej kapitole budú všetky tvoje otázky zodpovedané :)
Re: Deň tretí Od: Morgana - 22.05. 2012Re: Deň tretí Od: Morgana - 22.05. 2012
vyčkaj času ako Hus upálenia...v poslednej kapitole budú všetky tvoje otázky zodpovedané :)

Prehľad článkov k tejto téme:

HexShadow: ( Morgana )26.05. 2012Deň siedmy
HexShadow: ( Morgana )25.05. 2012Deň šiesty
HexShadow: ( Morgana )24.05. 2012Deň piaty
HexShadow: ( Morgana )23.05. 2012Deň štvrtý
HexShadow: ( Morgana )22.05. 2012Deň tretí
HexShadow: ( Morgana )21.05. 2012Deň druhý
HexShadow: ( Morgana )20.05. 2012Deň prvý
HexShadow: ( Morgana )20.05. 2012Úvod - 100 dní