Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

8. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 16.05. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:
Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL:  http://www.fanfiction.net/s/4359182/8/Where_Theres_a_Will

  Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej SOPLOŠ zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne zabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

 

8. kapitola

Hermiona začala v pondelok znova o piatej. Stálo ju to jednu hodinu času a pol fľaše rychlopomády, k tomu si obliekla pekné žlté šaty, ktoré si požičala od Ginny a o siedmej sa prenášadlom preniesla do pracovne. Objednala z čajovne švédsky stôl: čaj, kávu a horúcu čokoládu, koláčiky, mafiny, biskupské chlebíčky, maslové rožky a pagáčiky. Postarala sa o to, aby dostala navyše brusnicové mafiny a čaj z ružových lupienkov. Začula totiž, ako Malfoy hovorí Robin, že patria k jeho obľúbeným a chcela, aby mal dobrú náladu. Áno, na ňu bolo trochu choré, že chcela urobiť niečo, čo mal Malfoy rád, ale malé krôčiky vás tiež pohli vpred.

Hermiona plánovala predstaviť zamestnancom niekoľko nových nápadov, ale chcela mať príležitosť najprv hovoriť s Malfoyom, aby mal pocit, že s ním vo svojich plánoch počíta. Ja pravda, že dnes ráno prehltla dávku upokojujúceho odvaru; hoci neznášala samoliečenie, došlo jej, že dnes asi urobila správne rozhodnutie. Určite jej milota vyvolá u Malfoya spočiatku viacej jedu, takže bolo životne dôležité, aby sa ovládla.

Dnešok bol prvý deň nového začiatku.

Malfoy prišiel o dvadsať minút neskôr, tváril sa vyložene rozjarene, ale jeho pohľad trochu potemnel, keď ju zbadal. Sledovala, ako sa v jeho črtách usídlila maska nudy a nadradenosti a napadlo ju, či sa ten istý výraz nezrkadlil z jej tváre. Potlačila inštinkt vyletieť na neho a zavolala ho do kancelárie.

"Dobré ráno, Malfoy." Tak zatiaľ to išlo dobre.

"Hmm."

"Mám niekoľko nápadov, ktoré by som dnes rada predniesla zamestnancom. Myslíš, že by si si ich mohol prejsť so mnou?"

"Ech."

"Veľkorysý dar tvojho otca nám dovolí rozvetviť svoje aktivity smermi, na ktoré som nejaký čas čakala. Existuje niekoľko skupín bez hlasovacieho práva, s ktorých pomocou by som rada začala a chcela by som poznať tvoj názor." A je to. To znelo priateľsky.

"Grangerová, je príliš zavčasu na takéto kecy," povedal Draco. "Čo chceš?"

Hlboký nádych.

"Chcem poznať tvoj názor na niekoľko..."

"Čo chceš v skutočnosti?"

Fajn. Nech je to takto.

"Chcem, aby sme vychádzali."

"To sa nikdy nestane."

"Musí sa to stať, Malfoy," vybuchla Hermiona, keď zabudla na svoje predsavzatie. "Nemusíme sa mať radi, ale nemôžeme sa v práci hádať."

"Zdvorilosť nebola súčasťou doložky," pripomenul jej. Draco bol otrávený - on nechcel vychádzať s Grangerovou. On ju chcel priviesť do šialenstva a potom zbaliť na konci roka prachy. V skutočnosti ho posledné dva týždne tešilo dostávať sa s ňou do konfliktu. Možno jeho otec nakoniec nebol šialený. Možno bol toto ten najlepší darček, ktorý mu otec kedy dal - ničím neobmedzený čas na hádky s Grangerovou bez jej babráckych chlapčekov na hranie nablízku, aby ho zastavili. Samozrejme, musel sa na ňu po celý čas pozerať, takže možno ho drahý apenko nakoniec mučiť chcel. Fakt to bolo päťdesiat na päťdesiat.

"Nedokážem takto pracovať a ani nikto iný. Nemôžem ti dovoliť, aby si ma neustále znevažoval pred personálom a nemôžem dovoliť, aby poznali skutočný dôvod, prečo si tu."

"Čo na tom záleží?" opýtal sa. "Prečo to skrátka všetkým nepovieš? Potom nebudem musieť predstierať, že mi na tých sprostých škriatkoch a iných nezmysloch záleží. Kto sa do pekla stará?"

"Ja sa starám! Nechcem ohroziť integritu práce, čo tu robíme."

"Ach, napchaj si ju do vlastnoručne urobenej škriatkovskej ponožky, Grangerová. Ak chceš udržať skutočný dôvod, prečo som tu, ako tajomstvo, tak to potom krucinál rob. Mám to fakt v paži. Ale nebudem predstierať, že nie si najväčšia mrcha, ktorú som kedy vo svojom živote stretol."

"Bože, ja..."
"Ty nič. Prečo chceš, aby si ľudia mysleli, že sme priatelia?"

"Ja nechcem, aby si niekto myslel, že sme priateľmi, nikdy," zalapala po dychu Hermiona. Toľko k jej upokojujúcemu odvaru. Bude za ten bezcenný elixír žiadať vrátiť peniaze. "Nikdy. Len chcem, aby si mysleli, že s tebou skutočne dokážem pracovať."

"Ako navrhujete, aby sme to urobili, šéfica?"

"Prestaň byť po celý čas taký obrovský blbec!" zajačala.

"To nedokáže nikto, Grangerová," uškrnul sa. "Hadi nevedia zmeniť svoje šupiny. Ale na, poviem ti čo. Môžeme pred všetkými zahrať divadlo, ak je to, čo chceš. Úctivo budem poslúchať tvoje príkazy a posilním ich predstavu o "Hermione Grangerovej, Záchrankyne nás všetkých". Ale v tej minúte, ako budeme dnu za zatvorenými dverami, rukavice dolu."

Hermiona chcela kričať. Chcela preskočiť stôl a odtrhnúť mu končatinu po končatine. Očividne Malfoy nemal žiaden úmysel byť profesionálny alebo rozumný. Domnievala sa, že sa musí uspokojiť s tým, čo navrhol.

"Fajn."

"Potom sme sa dohodli," odvetil Draco. "Predstierajme, že sme si potriasli rukami. Už som si svoje dnes ráno umyl  a vieš, aké to je. Neznášam ich mať znova špinavé. Ach, a zacítil som v konferenčnej miestnosti brusnicové mufiny?"

"Nie," odsekla Hermiona. "Budeš sa musieť na raňajky vrátiť k pitiu krvi." Dala mu pokyn, aby sa vrátil k svojmu stolu a utekala do konferenčnej miestnosti, kde vyhodila všetko jedlo do koša. Len čo skončila, pripadala si márnotratná a smiešna, takže nechala nápoje tak ako boli a šla počkať Robin.

"Bré ráno, Hermiona," pozdravila Veronika, keď sa s Adrianou vniesli do práce.

"Pekne vyzeráš. Dobrý víkend?"

"Bol fajn," odpovedala, začervenala sa pri predstave času, ktorý dnes strávila nad svojím zovňajškom. Prečo si myslela, že Malfoy bude prístupnejší, ak bude pekne vyzerať?

"Hermiona, vyzeráš skvele," sekundoval Elliot, ktorý prišiel s Jasmínou v závese. "Myslel som, že stretnutie s ministrom je až v stredu."

"Môžem vyzerať pekne, aj keď nemám žiadne stretnutie," zavrčala Hermiona. "A ani sa kvôli tomu nemusíte tváriť tak prekvapene."

"Len si ťa doberá," pripojila sa Jasmína. "Vždy vyzeráš pekne."

"Neklamme si," komentoval Malfoy, ktorý sa dovliekol do hlavnej miestnosti. Hermiona po ňom vrhla škaredý pohľad a on prevrátil očami. "Prepáčte, chcem povedať, áno, vyzeráte pomerne slušne, šéfica. Kvôli komu ste sa tak vyparádili? Viete, že Theo dnes nepríde, však?"

Hermiona ošarlátovela. Toto mala byť úctivosť pred personálom?

"Len žartujem, Grangerová," pokračoval. "Nezačínaj panikáriť. To predsa starí priatelia robia, správne? Nemáš na dnes ráno naplánovanú nejakú prezentáciu? Môžem nejako pomôcť?"

Môžeš sa dať vypchať, pomyslela si v duchu. To by mi pomohlo maximálne.

"Ginger a Robin majú dnes stretnutie s prispievateľom z Francúzska," prehovorila Ariadna. "Volal v piatok poobede, keď ste odišli. Zjavne tam majú nejakú spoločnosť pre víly a chce zistiť, či nemôžeme spolupracovať. Povedala mi, aby som tu zostala pre prípad, že by sa v našom oddelení stalo niečo naliehavé."

Hermionu trochu rozladilo, že jej Robin nezavolala, ale cez víkend bola pomerne zamestnaná. Znelo to, ako keby ju zase Robin odhadla ako obvykle.

"Viete čo, to je presne to, o čom sa s vami chcem zhovárať," povedala. "Poďme do konferenčnej miestnosti. Rupert je dnes na ministerstve, takže sme tu všetci. Počkala by som, kým tu nebudem všetci, ale myslím, že rozvrhy budú také hektické, že budeme musieť ostatných len informovať."

"Mal by som si robiť poznámky?" spýtal sa Draco, bez sarkazmu.

"Ja to urobím," ponúkla sa Veronika.

Vďačne prikývol - naozaj neznášal robiť poznámky - a nasledoval zvyšok spolupracovníkov do kancelárie.

"Všetci vieme, akým požehnaním je dar od Malfoyovho otca," začala Hermiona, zámerne sa nepozerala na Draca. "Myslím, že je dokonalý čas rozvetviť svoje aktivity a poskytnúť pomoc ďalším magickým stvoreniam."

"Mohol by som poskytnúť množstvo pomoci vílam," vložil sa Draco, čím si vyslúžil obdivné zapískanie od Ernieho a zamračenie od žien v kancelárii.

"Tvrdá skupina," zamrmlal Elliot, ktorý síce naznačil Hermione, aby pokračovala, ale vymenil si žmurknutie s Dracom.

"Ako som vravela, myslím, že toto jej dokonalá príležitosť rozšíriť našu organizáciu. Myslím, že by sme mali začať s troma novými pobočkami a najať nových zamestnancov. Toto je zmena, na ktorú sme čakali."

"Som tak rád, že môj otec mohol zomrieť, aby ste vy mohli loviť morské panny z Veľkého jazera," prehovoril Draco. "Čo presne máš na mysli?" Vážne nevedel, prečo je podráždený - samozrejme, že Grangerová chcela použiť tie peniaze na ďalší rozvoj jej veci. Jednako ho rozrušila pripomienka, že toto všetko bolo kvôli tomu, že jeho otec zomrel.

"Ospravedlňujem sa, ak máš pocit, že som necitlivá," svedomito odpovedala Hermiona. "Som si vedomá podmienok, za ktorých sme tie peniaze dostali a môžem si len predstavovať, aké je toto všetko pre teba trpkosladké."

"Len tú trpkú časť si trafila správne, ale pokračuj."

"Myslím, že je to dokonalé," vložila sa Veronika. "Je jasné, že sme pre domových škriatkov odviedli skutočne dobrú prácu. Predstavte si iné magické stvorenia, ktorým sa dostáva rovnaká starostlivosť a ochrana."

"Ako komu?" dožadoval sa Draco. "Vlkolakom? Raráškom? Obrom? Trolom, pre lásku božiu?"

"Trolom nie," rýchlo povedala Hermiona, skôr než sa mohla zastaviť. "Ani nie nevyhnutne obrom. Ale raráškom určite, ak príjmu našu pomoc. A áno, vlkolakom tiež. Myslím, že by sme mali začať tým, že vrátime prútiky iným bytostiam ako sme my."

"To je samovražda, Grangerová," odpovedal Draco. "Poznáš vôbec nejakého vlkolaka?"

"Si blbý? Profesor Lupin, haló?"

"Tiež si spomínam, že si sa dosť dôverne zoznámila s Fenrirom Greybackom," protirečil Draco. "Myslíš, že on potreboval našu pomoc? Nemyslím si, že by ju od teba chcel."

Hermiona cítila, ako jej krv zmizla z tváre, keď si spomenula na toho špinavého netvora, ale nemohla dovoliť, aby Malfoyovi došlo, že proti nej skóroval. Ako sa to opovažuje vytiahnuť?

"Fajn, niekoľko červivých jabĺk existuje, samozrejme," povedala so snahou o nenútenosť. "Nemyslím si, že by sme mali súdiť ľudí podľa nejakej nemoci."

"To myslíš vážne?" spýtal sa Draco.

"Áno, Malfoy, ja som vždy vážna. Som rada, že Robin s Ginger sú na tom stretnutí, víly by mohli pridať na náš zoznam, rovnako ako nymfy a kentaurovia."

"Kentaurovia nebudú chcieť našu pomoc, Hermiona," pripomenula Jasmína.

"Nie, ale napriek tomu by sa dal presadiť zákon na ich ochranu," protirečila Hermiona. "Dnes o tom trochu premýšľajte, a vo štvrtok sa so všetkými formálne stretneme." Jej personál prikývol a otočil sa k odchodu; Draco ju nasledoval do kancelárie, kde sa rozvalil vo dverách. Nemala potuchy, že trénuje.

"Viem, že sa považuješ za akéhosi šampióna pre smoliarov," začal, "ale vlkolaci? Veľa ľudí má rado domových škriatkov, takže ochotne tolerujú tvoju snahu o nápravu sveta. Začneš hlásať práva pre vlkolakov a nikto ti nepomôže a ani ťa viacej nebude počúvať."

"Myslím, že sa mýliš," potiahla nosom Hermiona. "Nehovorím, že by sme mali všetci obetovať našich prvorodených a spraviť z vlkolakov obrovskú populáciu. Len skrátka tvrdím, že množstvo antivlkolačích zákonov, ktoré schválili za čias Umbridgeovej by sa malo preskúmať a zrušiť."

"Neurobil to už minister?" Napriek sebe Draca trochu ich rozhovor zaujal. Osobne neznášal vlkolakov.

"Kingsley má toho veľa na tanieri a hoci sa podnikli kroky správnym smerom, nestačí to. To je to, o čom sa s ním chcem v stredu rozprávať."

"Fajn, ale nehovor, že som ťa nevaroval, Grangerová," zatiahol Draco. "Čarodejnícka dobrá vôľa sa dá natiahnuť len po určitú hranicu. Hovorím ti, sústrediť sa na vlkolakov je zlý nápad a keby tu bol tvoj drahocenný Lupin, súhlasil by so mnou."

"Ty o ňom nehovor," vyprskla Hermiona. "Vôbec si ho nepoznal."

"To decko je mojím bratancom, aby si vedela," zrazu si spomenul Draco. "Vieš, jeho syn. Nikdy som sa s ním nestretol. Ako vyzerá? Mení sa počas splnu na šteniatko?"

"Teddymu sa vyhýbaj," varovala Hermiona.

"Bože, len som zvedavý! Nemusíš mi odtrhnúť hlavu. Myslel som si, že moja mama a teta Andromeda dajú po vojne veci do poriadku, ale nespravili to. Niežeby mi záležalo na muklovských príbuzných, ale je to moja prekliata rodina, Grangerová, nie tvoja. Už znova nespomeniem tú sprostú malú hračku prírody, šťastná?"

"Nie, pretože si stále tam, kde na teba vidím. Choď sa porozprávať s Jasmínou a Elliotom a priprav sa na stredu. Chcem, aby si skutočne pracoval, keď budeš u Zabiniovcov. Neplatím ti za to, aby si sa socializoval."

"Platí ma môj mŕtvy otec, nie ty," zavrčal Draco. "A každá jedna sekunda, čo strávim s tebou a tvojimi sprostými lokajmi je prácou. Ale čokoľvek, čo poviete, šéfica. Ach, a zajtra máš schôdzku s Theom. Začni venovať pozornosť svojmu rozvrhu, ja to kvôli vlastnému zdraviu robiť nebudem." Zatreskol za sebou dvere a odkráčal k Zázračným dvojičkám. Jeho dobrá nálada z rána bola preč a už sa viacej v ten deň nechcel škriepiť s Grangerovou. Tento týždeň sa ukazoval rovnako mizerný ako ten predtým, a pravdepodobne tiež päťdesiat ďalších. Všetci v celom tomto prekliatom svete ho mohli jednoducho bozať v riť.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 8. kapitola Od: GwenLoguir - 04.08. 2012
:D To som zvedavá, s čím príde autorka aby ich uzmierila...

Re: 8. kapitola Od: JSark - 19.05. 2012
Hermionine zámery zmierenia vyleteli von oknom alias boli spláchnuté do záchodu. Draco je pekne nepríjemný. Schôdzka s Theom? Kde? Kedy? Prečo?  Ozaj, bude Lupin mladší ešte spomínaný? Vždy ma zaujímalo, či sa na ňom nejako prejavovalo, že mal otca vlkolaka. Pretože vo väčšine poviedok sa spomína, že podedil metamorfmágiu po Tonksovej, ale vlkolačie gény nie. 8o  Ďakujem za preklad.

Re: 8. kapitola Od: jerry - 17.05. 2012
no mii ta milota dlho nevydrzala, sa lahko nechala vytocit. chuda teddy, ze hracka prirody to bolo hnusne aj na draca. som zvedava na to miine stretnutie s theom. diky

Re: 8. kapitola Od: Morgana - 17.05. 2012
veľkolepé! celý čas som sa usmievala ako iditot Hermionine plány vybuchli pri prvom náznaku sporu - to by som si teda tých predavačov lektvarov na jej mieste poriaadne podala muffinky nemusela vyhadzovať, my by sme sa za ne véľmi potešili, že? súhlasím, že ich hádky rýchlo spejú k veľkému tresku, no myslím, že vyvrcholenie bude viac než priaznivé (aspoň na tú malú chvíľu ). Theo nad tým všetkým krúži ako sup a čaká na ten správny moment, kedy v momente zaútočí - na Hermionino srdiečko <3 teším, teším P.S. Možno práve pri werewolf issue nadíjde tá chvíľa, keď ju bude Draco brániť sťa "knight in shining armor" holt, dievča musí snívať

Re: 8. kapitola Od: Dollxynka - 16.05. 2012
Bože tady je Draco tak na tečku :D ale super :)

Re: 8. kapitola Od: dinca - 16.05. 2012
Je to skvělé. Doopravdy se mi líbí ty vtipné pasáže a jsem moc zvědavá, kdy to mezi nimi začne jiskřit... Teď to spíš vypadá na obrovský výboj s účelem zabíjet  Každopádně děkuju moc za překlad a už se těším na další díl

Re: 8. kapitola Od: Nade - 16.05. 2012
Merline! Jak je zábavné sledovat, jak se jiní lidí škorpí, když se mě to netýká. Hermiona se opravdu chtěla snažit, ale nakonec jí to moc nevyšlo. Naopak Draco se snažit vůbec nechce a přesto tu jsou první náznaky "něčeho". Jejich oboustranná mizerná nálada je skoro cítit ve vzduchu. Mám pocit, že ten největší třesk máme ještě před sebou. Díky, moc se těším na pokračování.

Re: 8. kapitola Od: Zuzana - 16.05. 2012
No fuj. Draco je poriadne hnusný. A zároveň ozkošne vtipný. Hermiona sa celkom snažila Ale s tými vlkolakmi má asi Draco pravdu. Som zvedavá či si to Hermiona prizná a ako dopadne schôdza s ministrom Je mi ľúto tých koláčov čo vyhodila

Re: 8. kapitola Od: salviq-25 - 16.05. 2012
Myslím že Draco má pravdu...vlkolaci?! Hermione preskočilo alebo áno? 

Re: 8. kapitola Od: kometa - 16.05. 2012
tak to Hermioně první den s tou trpělivostí fakt moc nevyšlo Toľko k jej upokojujúcemu odvaru. Bude za ten bezcenný elixír žiadať vrátiť peniaze. "Neplatím ti za to, aby si sa socializoval." Myslím, že jí odpověděl dobře, tohle byla dosti arogantní věta od "šéfice". Těším se na příště, jsem zvědavá, jak se bude dařit Dracovi chovat se k ní slušně a co na to ostatní. A na kontrolu u Zabiniů. A moc se těším, až zas vstoupí na scénu kocour Theo
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
Práve som nahrubo dokončila ďalšiu, niet nad efektívne vynaložený pracovný čas. Vtedy svoju prácu milujem :D Zabiniovci sa ešte nekonajú, ale Theo sa zahanbiť nedá :D Ak sa mi to podarí doladiť, tak cez víkend by snáď mohla byť. Ďakujem

Re: 8. kapitola Od: soraki - 16.05. 2012
tohle se klidně mohlo jmenovat Jak Draco Hermioně plány zničil děkuji
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
Dlho jej nevydržali, však? Hlavne že sa pripravovala, že Draca zahrnie svojou milotou atď a takmer okamžite išla do vývrtky. Chúďa dievča, kým sa tá naučí ako na slizolinčanov. Resp. kým ju oni nenaučia ako na nich. Díky
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
Dlho jej nevydržali, však? Hlavne že sa pripravovala, že Draca zahrnie svojou milotou atď a takmer okamžite išla do vývrtky. Chúďa dievča, kým sa tá naučí ako na slizolinčanov. Resp. kým ju oni nenaučia ako na nich. Díky

Re: 8. kapitola Od: tigy - 16.05. 2012
Tak, asi toľko k Hermioniným plánom na Nový začiatok  Bude to asi chcieť nejakú inú taktiku, aj keď netuším, akú... Od Draca inak vôbec nebolo pekné nazývať malého Teddyho sprostou hračkou prírody , za to má u mňa malé bezvýznamné mínus... Vďaka za kapitolku a teším sa na ďalšiu.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
Neboj, Draco ešte svoj názor zmení, skôr chcel vytočiť Hermionu. Díky moc

Re: 8. kapitola Od: Jacomo - 16.05. 2012
Jé, to je fajn, že jsi zase přidala kapitolku! Ti dva jsou v těch hádkách prostě úžasní, mnohem lepší, než když cukrujou ) Ale doufám, že i na to cukrování časem dojde. Zatím si naplno užívám jejich škorpení a tvého jedinečného překladu. PS: Začíná mi chybět atmosféra překladů "z druhé strany", asi zkusím pátrat po nějaké vhodné povídce pro mě... Pšt!
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
No, ja ti neviem, čím ďalej sa mi zdá, že prekladám pomalšie. Alebo si vyberám ťažšie originály, ktohovie. Máš mailíka :D Ďakujem za pochvalu a ručím ti za to, že pri tom zozname čo si mala budeš mať takú atmosféru, že ti potom bude chýbať ešte viac. Aj keby si vo výbere nedala na mňa :D Zas začína Snamione valcovať, takže každá podpora Dramione poviedok je vítaná. :D

Re: 8. kapitola Od: iway - 16.05. 2012
tak a ted by se to konečně mohlo nějak rozjet.. zatim je to pořád lehce dokolečka dokola :)
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
To asi bude až do konca poviedky, o tom to je. Díky

Re: 8. kapitola Od: kali - 16.05. 2012
No Draco je prostě Draco,tohle vypadá na dlouhou cestu k porozumnění,díky za další kapitolu
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
Aj aj ďakujem za komentár. Balím pri 141/171, pracovné povinnosti volajú. Keďže ďalšia kapitola je raz tak dlhá ako táto, tak už mám vlastne jednu kapitolu :D Díky

Re: 8. kapitola Od: teriisek - 16.05. 2012
Hermiona je vážně lehce necitelná, na druhou stranu Draco není moc ochotný spolupracovat, to je docela vražedná kombinace. Vzhledem k tomu, že si ale myslím, že taková atmosféra se moc dlouho vydržet nedá (a pochybuju, že jeden z nich se prostě stáhne a nechá peníze jen tak druhému), tak si myslím, že až se to nebude lámat přes koleno, podaří se jim ty vztahy nějak navázat:) Snad. Díky moc za překlad, budu se těšit na další kapitolu!
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
Díky, ďalšie komentárové popchnutie (108/171). Ešte zabúdaš na naše úžasného Thea, ten slušne zamieša vodami. :D Ďakujem za komentár.

Re: 8. kapitola Od: denice - 16.05. 2012
Zvedla jsi mi náladu hned po ránu. Draco je skvělý, skvělý, skvělý. Když má mizernou náladu, opravdu nezištně se o ni dokáže podělit plnými hrstmi. A dokonce si vzpomněl, že má synovce. Nahlas jsem se chechtala od "zdvořilost nebyla součástí doložky". Dracovy úvahy, jestli mu otec chtěl dát dárek nebo ho mučit byly jedinečné. Ale přes všechen ten humor začínám mít dojem, že se cosi v jeho myšlení mění. Díky za bezvadnou kapitolu.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.05. 2012
Ja som vedela, prečo sem tú kapitolu dávam :D Už som chcela preklad ďalšej zabaliť, ale vďaka tvojmu komentáru zvládnem ešte kúsok (stav 85/171) Oproti včerajšku sa mi darí lepšie. Díky za povzbudenie.

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke