Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Keď sa chce, všetko sa dá

7. kapitola

Keď sa chce, všetko sa dá
Vložené: Jimmi - 05.05. 2012 Téma: Keď sa chce, všetko sa dá
Jimmi nám napísal:

Where There's a Will

Autor: grangerinvestigations

ORIGINÁL:  http://www.fanfiction.net/s/4359182/6/Where_Theres_a_Will

  Keď sa chce

Preklad:
 Jimmi

Prístupnosť: M (od 16.rokov)

Pairing: Dramione

 Žáner: Humor/Romance

Zhrnutie: Lucius Malfoy zanechal dosť podivnú poslednú vôľu: ak bude Draco pracovať pre Hermioniu jeden rok, aj on, aj jej SOPLOŠ zdedia tridsať miliónov galeónov. Samozrejme, možno sa skôr obaja vzájomne zabijú... Ignoruje Epilóg. Prístupnosť M kvôli slovníku. 

 

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

AP: Ak by ste náhodou zabudli, HP patrí JKR.

 

7. kapitola

 

Pre Hermionu boli ďalšie dva týždne peklom na zemi. Dracovi sa darilo trochu lepšie, ale tak sa nudil, že začínal hádky s Hermionou ešte častejšie už len preto, aby mal čo robiť. Do piatka rána už bola s nervami totálne v koncoch. Doberal si ju kvôli jej vlasom (s nechuťou priznal, že vyzerali oveľa lepšie než v pondelok, ale jednako, človek nedokáže zo slamy urobiť zlato), kvôli jej nedostatku frajerov, kvôli jej organizačným schopnostiam, jej pôvodu, jej talentu, jej priateľom, jej všetkom. Hermiona bola v neustálom mračne zúrivosti a zúfalstva a premýšľala, ako to zvládne jeden mesiac, a nieto celý rok. Nanešťastie Draco urobil všetko, o čo ho požiadala, v pracovnom zmysle, takže skutočne mu nemala čo vytknúť. Nepomáhalo, že trávili takmer všetok čas spolu - bolo to dané povahou ich pracovného vzťahu. Len pramálo si od neho oddýchla. A čo bolo horšie, zdalo sa, že ho už všetci prijali. S výnimkou Ruperta sa Dracovi dajako podarilo presvedčiť ľudí, že nie je antikristus. Ako to bolo možné? Neboli jeho diabolské spôsoby viditeľné voľným okom?

"Hermiona, Draco," prehovorila Ginger, keď strčila hlavu do Hermioninej pracovne. "Elliot práve dohovoril s pani Zabiniovou. Chce znova zmeniť termín. Chce, aby prišli v stredu namiesto v utorok. Viem, že vtedy máte popoludní schôdzku s ministrom - chceš, aby šla s tebou Robin a tak Draco mohol ísť k Zabiniovcom?"

"Myslím, že tak by to šlo," súhlasila Hermiona. "Alebo môžem požiadať Kingsleyho, aby to prehodil, ak nemá veľa práce."

"Ach, takže on je to Kingsley, všakže?" zaškeril sa Draco. "Nie sme nejako dôverní?"

"Vieš, že minister Shacklebolt bol so mnou v Ráde," pripomenula mu Hermiona. "Samozrejme, že ho poznám. Chceš, aby som ho požiadala o zmenu nášho stretnutia? Naozaj by som ťa rada predstavila."

"Som si istý, že vie, kto som, Grangerová. Zober si bez všetkého Robin. Radšej uvidím Blaisa a Pansy." Začal si prezerať Ginger, ktorá čakala na ich odpoveď. Theo mal pravdu - bola presne jeho typ. Posledné dva týždne strávil nezáväzným flirtovaním so všetkými dievčatami v práci a konečne dospel k záveru, že sa bude sústrediť na túto peknú červenovlásku.

Oslovil ju. "Toppingtonová, dnes sa ku mne na obed pripojí jeden priateľ a hrozne rád by spoznal mojich spolupracovníkov. Nechcela by si sa ku nám pripojiť?"

"Kto príde?" dožadovala sa Hermiona. "Nemôžem dovoliť, aby toto miesto zaplavili slizolinčania."

"Ak si správne spomínaš, ja som musel včera vydržať Weslíčku Potterovie," odsekol Draco. "Myslím, že dokážeš zvládnuť navyše jedného mizerného slizolinčana, že?"

"Odišiel si hneď, ako sem Ginny prišla!"

"Ale stále som ju videl a to úplne stačilo. Stelesňuje všetko, čo nenávidím - Potterovcov aj Weasleyovcov. Vidieť vás dve stáť vedľa seba mi takmer vypálilo oči z hlavy."

"S kým sa na obed stretneš?" zopakovala Hermiona.

"S Theom, niežeby to bola tvoja vec. Môj spolužiak, spomínaš si?"

"Theodore Nott? Pamätám sa na neho."

"To by som povedal," prevrátil Draco očami. "Len si s ním chodila šesť rokov do školy."

"Ty si nespoznal nikoho, kto tu pracuje!"

"Neboli v našom ročníku, Grangerová," pripomenul jej Draco. "V našom ročníku som poznal všetkých. Toppingtonová, ideš?"

"Mám plány so sestrou," namietla. "Príde na návštevu zo Štátov. Nenecháme to na inokedy?"

"Platí," zažiaril tým, o čom dúfal, že bol sexy úsmev a uspokojilo ho, keď sa začervenala. Napadlo ho miesto toho pozvať Ariadnu alebo Veroniku, ale zamietol to, bolo lepšie sústrediť sa na jedno dievča naraz. "A čo ty, Grangerová? Nechceš sa porozprávať s bývalým spolužiakom?"

"Si smiešny. Radšej by som zomrela."

"Si si istá?" ozval sa Theo, ktorý sa zrazu zjavil vo dverách, kde sa opieral o rám, ako keby bol svet pre neho gombička. "To je trochu dramatické."

Ako to robí? spýtal sa Draco v duchu. Musí sa od Thea naučiť správnu techniku v ležérnych postojoch. Odplatí sa mu lekciami v uškŕňaní sa. Draco to párkrát skúsil, ale bolo mu jasné, že nikdy nevyzeral tak prirodzene ako Theo.

Hermiona vyskočila, zvalila polovicu obsahu svojho stola na zem. "Vydesil si ma!"

"To mi je ľúto," odpovedal Theo, ale určite tak neznel. "Hastingsová má vpustila dnu, sme starí priatelia. Ginger, ako sa máš?" Ginger sa na neho chladne usmiala. Poznala jeho povesť.

"Vy sa poznáte?" spýtala sa zmätená Hermiona.

"Všetci sme chodili do tej istej školy, Grangerová," vybuchol Draco.

"To viem, Malfoy, ale ty si nepoznal... ach, skrátka čuš."

"Ako sa máš, Grangerová?" opýtal sa Theo. "Dúfam, že ti Draco nespôsobuje priveľa problémov. Vravel mi niečo o tvojej organizácii a musím povedať, že to znie veľmi pôsobivo. Nemal som potuchy o množstve práce, ktorú ste venovali domovým škriatkom, ale tvoju hviezdnu reputáciu som už samozrejme poznal."

Draco prevrátil očami a snažil sa nezastonať. Hermiona sa tvárila zmätene a znepokojene - určite neskočila na Theove reči, však? Zvádzal boj sám so sebou; časť z neho by rada videla, ako Theo zloží Grangerovú, ale ďalšia časť sa musela neochotne domnievať, že je na neho príliš bystrá.

"Ďakujem ti, myslím," odvetila Hermiona, evidentne v rozpakoch.

"Naozaj by som bol rád, keby si sa ku nám pripojila," pokračoval Theo. "Hľadám nejaký projekt, do ktorého by som investoval peniaze a S.O.P.Ľ.O.Š by mohol byť presne tým, čo hľadám. Rád by som počul viac."

Hermiona na neho v neskrývanom šoku vyvalila oči. To mal byť nejaký trik? Prečo Malfoyov priateľ - slizolinčan k tomu - bol takýto milý?

"Theo, ohromil si Grangerovú," zasmial sa Draco. "Priatelí sa s Potterom a Weasleym - nie je zvyknutá na mužov, čo majú spôsoby."

"Určite som ich nevidela u teba!"

Ginger tú výmenu fascinovane sledovala. Nemohla sa dočkať, kým o tom neporozpráva ostatným.

"Len ju niečím ovaľ po hlave, schmatni za to krysie hniezdo a odvleč ju z miestnosti," navrhol Draco. "Som si istý, že takto Weasley získaval jej pozornosť."

"Malfoy, ja ťa zmrzačím toľkými spôsobmi..." začala zúriť Hermiona, ale v rozpakoch zmĺkla, keď si uvedomila, že sú Nott a Ginger stále tam. Nottov pohľad bolo ťažké rozlúštiť, ale Ginger sa na ňu usmievala od ucha k uchu. "Ďakujem ti za ponuku, Nott, ale ani by sa mi nesnívalo, že by som sa vám vnútila a myslím, že sa nám s Malfoyom zíde od seba malý oddych."

"Možno," súhlasil Theo. "Nerád by som ťa podrobil ďalším jeho hlúpym rečiam. Nie vždy používa svoj spoločenský šarm. Zavolám, aby sme si dohodli schôdzku, na ktorej sa porozprávame. Som si istý, že mi tunák Draco môže dať vedieť, kedy si voľná. A prosím, hovor mi Theo."

Hermiona prikývla, stále nepokojná a zmätená. Malfoy na ňu vyslal záhadný pohľad a vyviedol Notta z miestnosti. Keď boli preč, Ginger sa k nej vzrušene otočila.

"Theodore Nott ťa totálne chce," povedala, keď prepla na klebetnícky režim. "Buď opatrná, Hermiona, je to dobyvateľ ženských sŕdc."

"To je absurdné. Je to slizolinčan."

"Nie, je to žiadaný starý mládenec," opravila ju Ginger. "Hermiona, už viacej nie sme na Rokforte. Vážne stále uvažuješ o takýchto veciach?"

"Ty nie?"

"Vlastne nie. Chcem povedať, som samozrejme pyšná, že som bola chrabromilčanka, a som rada, keď sa dozviem, v ktorej fakulte ľudia boli, ale skutočne nemám predsudky voči bývalým slizolinčanom. Ak sú to blbci, určite, ale väčšina je správnych. Viem, že Malfoya nenávidíš, a asi máš na to dobrý dôvod. Ale ja nemôžem povedať, že ho nemám rada. Je zábavný."

"Na môj účet."

"A ty mu to hneď vraciaš, Hermiona. A najala si ho ty. Bola to tvoja voľba. Prečo by si to urobila, keď sa vy dvaja tak nenávidíte?"

Hermiona chcela zúfalo povedať Ginger, že nič také neurobila, ale už súhlasila, že pred všetkými v robote okrem Robin udrží podmienky Luciusovho závetu v tajnosti. Uspokojila sa s dramatickým povzdychom a rozhodila rukami v predstieranej porážke. "Nie je pravda, že by sme sa nenávideli. A máš pravdu, ja som ho požiadala, aby s nami pracoval. Myslím, že som si podpísala vlastný rozsudok smrti, že?"

"Povedala by som, že máš rada vzrušenie," doberala si ju Ginger. "A okrem toho, teraz okolo teba čmuchá Theodore Nott. Možno je notoricky známy, ale tiež dobre vyzerá a je neobyčajne bohatý. Mohla si dopadnúť horšie."

"Je to Malfoyov priateľ," pripomenula Hermiona, "a preto nepriateľ. Asi len na mňa niečo chystá. Stretnem sa s ním, myslím, ale dôverujem mu približne rovnako, ako verím Malfoyovi, takže to by ti malo niečo povedať. Nemusíš nenávidieť Malfoya, nikto z vás. Hoci by bolo milé mať trochu vzájomnej solidarity."

"Ľudia sa menia, Hermiona," povedala Ginger. "Povedala si nám, že chceš, aby sme mu dali šancu."

"Viem," zastonala Hermiona. "Len skrátka prebúdzame v tom druhom to najhoršie. Vážne ma privádza do šialenstva, ale to je môj problém, nie tvoj. Tak či tak, povedz Jas a Elliotovi, že streda je fajn a že Malfoy s nimi stále pôjde. Daj vedieť Robin, že pôjde so mnou na schôdzku s ministrom a pozdrav odo mňa svoju sestru. Odchádzaš skôr, správne?"

"Len čo sa sem dostaví," súhlasila Ginger. "Dám všetkým vedieť o tom, aké sú plány. Uvidíme sa v pondelok! A nedovoľ, aby ťa dostal. Všetci budeme nešťastní, ak vy dvaja nebudete vychádzať."

"Samozrejme, že máš pravdu. Žiadne sľuby, ale aspoň sa pokúsim. Uvidíme sa v pondelok. Môžeš, prosím ťa, poslať dnu Robin?"

Hermiona sa po odchode Ginger na niekoľko minút usadila za stolom. Nebolo od nej fér Malfoya všetkým vnútiť, žiadať, aby ho prijali a potom s ním pred všetkými jednať ako s hovnom. Ľudia z toho neboli v pohode a ani jej, ani Malfoyovi to nič neuľahčovalo. Samozrejme, jej naozaj nezáležalo na tom, ako ľahké to bolo pre neho, ale ona sa vždy hrdila tým, že je lepším človekom. Na Rokforte robila všetko, čo mohla, aby zabránila Harrymu a Ronovi skočiť mu na lep. Prečo dovolila, aby ju teraz dostal? A neotrávilo by ho ešte viac, keby predstierala, že jej nevadí?

"Hej, lejdy," pozdravila Robin. "Tváriš sa poriadne lišiacky."

"Cítim sa trochu lišiacky," odpovedala Hermiona. "Máš trochu voľného času?"

"Práve som si chcela objednať obed. Chceš, aby som aj tebe niečo vzala a môžeme sa najesť tu?"

Hermiona prikývla a počkala za stolom, kým Robin nemala obed pre ne obe. Mali na prízemí objednávkovú letaxovú službu s čajovňou a Hermiona bola viac než presvedčená, že ich kancelárii udržiavala ten malý obchod v prevádzke. Poďakovala Robin a chvíľu v tichosti jedli. Nakoniec Robinina zvedavosť zvíťazila.

"Z čoho sa ti rozkrútili kolieska?"

"Samozrejme, že z Malfoya."

"Samozrejme," smutne povedala Robin. "Som ja ale hlúpa."

"Nemôžem pokračovať takto ďalej, " vyhlásila Hermiona. "Dospejem k nervovému zrúteniu alebo ho zabijem. Ani jedna z možností nie je produktívna. Nemôžem ho prepustiť. Nemôžem odmietnuť tie peniaze."

"Na tom sme sa zhodli," súhlasila Robin.

"Takže zostáva len jedna možnosť," domýšľala Hermiona.

"A tou je?"

"Budem s ním musieť pracovať. Budem musieť odložiť nabok všetko, čo som k nemu kedy cítila a začať nový vzťah. Jednoducho ho zabijem láskavosťou. Budem jednať s Malfoyom s rovnakým rešpektom ako preukazujem všetkým ostatným. Poťapkám ho po chrbte za dobre odvedenú prácu, zahrniem ho do rozhodovania a budem predstierať, že ho tu skutočne chcem."

"Hermiona, myslím, že to je to jediné, čo môžeš urobiť," odvetila Robin. "On nikam neodíde a zatiaľ robil svoju prácu dobre. Toto je to najlepšie, čo môžeš urobiť pre seba a pre S.O.P.Ľ.O.Š."

"Ďakujem ti," vďačne odvetila. "Robin, odchádzam skôr a pripravím sa. Nasledujúci týždeň bude začiatkom novej éry - éry Malfoya a Grangerovej ako najlepších priateľov. Prinútim toho blonďavého čerta, aby rešpektoval mňa a túto prácu, aj keby to mala byť posledná vec, čo urobím. Len sa vyšmyknem, aby som nemusela s nikým hovoriť, dobre? Povieš im, že môžu odísť skôr?"

"Iste. Najprv musím dokončiť zopár vecí, takže počkám, kým sa Malfoy nevráti, aby som mu to mohla povedať. Ach, a čo Ginger povedala na Theodora Notta?"

"Len ďalší z Malfoyových úskokov, tým som si istá," odmietavo odpovedala Hermiona. "Nič to, Robin, viem, čo som predtým povedala, ale úprimne neviem, čo by som bez teba robila."

"No, tak nech to nikdy nezistíme, dobre? Odpočiň si. Vynahraď si to. Príď na to, ako toto urobíš."

Hermiona prikývla a dotkla sa obrazu na stene, ktorý mala nastavený ako prenášadlo do svojho bytu. Keď bola doma, zrútila sa na gauč a premýšľala o týždni, ktorý mala pred sebou. Bude musieť byť milá. K Dracovi Malfoyovi. Pokiaľ nechcela, aby jej ťažká práca vyletela von z okna, a pokiaľ nechcela stratiť rešpekt svojho personálu a klientov, bude skutočne musieť prehryznúť to a udržať pokoj. To bude radosti.

No, minimálne mám celý víkend, aby som ho nenávidela a preklínala ho, pomyslela si, a zatvorila oči, aby si konečne mohla dopriať tak veľmi potrebný pokoj.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 28.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 7. kapitola Od: GwenLoguir - 04.08. 2012
Ten víkend by radšej mala venovať dôkladnému tréningu, inak jej to nevýjde...

Re: 7. kapitola Od: JSark - 19.05. 2012
Neviem prečo, ale teším sa na tú Dracovu kontrolu u Pansy. :) A vcelku fandím Theovi. :D 

Re: 7. kapitola Od: Patolozka - 13.05. 2012
No, tak to jsem zvědavá, jestli Hermioně tohle předsevzetí vydrží, zejména po té poslední myšlence:-) Omlouvám se, nedostala jsem se k tomu. Ty volné dny byly zničující:-) Děkuji za další kapitolu!

Re: 7. kapitola Od: teriisek - 09.05. 2012
Díky za tu odpověď u Static, jinak bych to nikdy nenašla;) Hermiony je mi strašně líto, musí být šílené Malfoye nenávidět a přitom sledovat, jak si ostatní omotává kolem prstu - a ona s tím kvůli té dohodě nemůže absolutně nic udělat! Leda počkat, až zlomí srdce první spolupracovnici:P Jsem zvědavá, jestli vážně zvládne být milá... a co on na to. Mám podezření, že to nebude zdaleka tak jednoduché! Díky moc za překlad a těším se na další pokračování!

Re: 7. kapitola Od: kometa - 07.05. 2012
No ne, blýská se na lepší časy, Hermiona KONEČNĚ začala myslet! To jsem ráda, dýl bych tu její nesnesitelnost těžko vydržela a že jí většinou fandím A totálně miluju Thea A nemůžu se dočkat pokračování - doufám, že jí bude motat hlavu, abych si ho mohla pořádně užít. Úplně ho vidím, jak stojí ve dveřích, promluví a Hermiona celá nadskočí leknutím Nejvíc se mi líbilo: Ako to robí? spýtal sa Draco v duchu. Musí sa od Thea naučiť správnu techniku v ležérnych postojoch. Odplatí sa mu lekciami v uškŕňaní sa. Draco to párkrát skúsil, ale bolo mu jasné, že nikdy nevyzeral tak prirodzene ako Theo. Ty lekce bych opravdu moc ráda pozorovala Díky moc za výborný překlad, Jimmi, dneska jsem moc potřebovala povzbudit a zasmát se - první den v práci po 4 měsících marození a hlasivky mě bolí jako blázen.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 08.05. 2012
Ach jo, tvoj komentár mi zdvihol náladu. Vieš, prečo tak pesimisticky? Borím sa s ďalšou kapitolou. Po hodine mám dva odseky, mám dojem, že tá baba videla spisovnú angličtinu z rýchlika. Normálne ma to ubíja. ALE!!!! Dnes sa dokončila poviedka Stolen.  http://www.fanfiction.net/s/3626876/45/# [www.fanfiction.net] Jedno z best Dramione, srdcová záležitosť ešte spred niekoľkých rokov. Ďalšia pozitívna správa. Há, predstavila som si Thea v tých dverách. A bude ho tam dosť. Má naozaj kľúčovú úlohu. Díky
Re: 7. kapitola Od: kometa - 08.05. 2012
Já si dovedu živě představit, jak musí být ubíjející z té její angličtiny něco vykouzlit - je HROZNÁ! Ale držím palce. Prostě to dej k ledu, nasbírej síly a pak další odstavec Já mám zase radost, že už máš skoro hotovou povídku Static a že se do ní pustím - někdy, při chvilkách Díky, díky, díky, poklade a drž se!

Re: 7. kapitola Od: Sally - 07.05. 2012
Konečne Hermione svitlo a prestane sa správať ako školáčka. Som zvedava na Malfoyovu reakciu, či už na 'vzťah' s Teom, či na jej new plán :D

Re: 7. kapitola Od: jerry - 07.05. 2012
theo bol dobry, som zvedava ako dopadne to ich stretnutie. a tiez sa tesim na ten mily tyzden, som zvedava nakolko sa to podari mii splnit a ako bude reagovat draco.

Re: 7. kapitola Od: tigy - 06.05. 2012
Tak Theo nám už začal líčiť na Hermionu? Som zvedavá, či u nej aspoň trošku uspeje a čo na to Draco  klebetnícky režim - to ma pobavilo... a taktiež to, ako si Draco predstavuje, že si Ron získaval Hermioninu pozornosť  Vďaka za nečakanú a utajenú nádielku 
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 06.05. 2012
To nebolo až také utajené, veď som dala vedieť v shoutboxe, ale predbehla som sa a nechcela som to eggy pokaziť. A tiež som chcela zistiť, kto sa pozerá na tie články na boku :D Díky, som rada, že sa páčilo. A áno, Theo ten ti má plány.

Re: 7. kapitola Od: marci - 06.05. 2012
Moc hezké. Tedy - s fintou na čtenáře - nebýt Eggyiny poznámky v SB, hned tak bych jí neobjevila Fajn kapitola; nejvíc mě zaujalo, jak se vlastně Hermiona od školy neposunula dál. Pořád mezifakultní rivalita.... Nebude s Nottem mluvit - je to Zmijozelák. Děsné! No, takových lidí po světě chodí... ještě že jí Ginger (snad) otevřela oči díky za překlad
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 06.05. 2012
Nott je v tejto poviedke fakt číslo, taký ten frajer zo zamilovaných príbehov, z ktorého je každá baba paf, ale on všetko zvláda s prehľadom a ľahkosťou. Ešte aj Draca. Veď uvidíš :D

Re: 7. kapitola Od: dinca - 06.05. 2012
tahle kapitolka je senzační a těším se až se to pořádně rozjede! ale málem jsem ji nenašla moc děkuju a držím palce při dalším psaní
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 06.05. 2012
Keď ona sa chuderka predbehla a to sa nerobí. Asi pri prvom voľnom termíne ju pustím normálne - aby ju bolo vidno aj hore. Ale fakt je voľno až 10 a teraz môžem ako tak stíhať odpovedať.  Som rada, že sa páčila, idem hneď kuknúť o čom je ďalšia.

Re: 7. kapitola Od: Claire - 06.05. 2012
To běhací okénko pro zkrácenou komunikaci je vážně úžasná věcička. Nebýt toho... na titulním listu nic, tak jsem se po nápovědě dopátrala  a našla. To je hlavní. Skvělá kapitola, moc mne těší, že některé mé odhady začínají vycházet. Pravda, někde to nebyl ani tak odhad, jako spíš vaření z vody, ale i tak to zahřeje na dušičce. Zdá se, že jsem skutečně získala nového favorita. Severusi promiň, ale to přece vy, chlapi, tvrdíte, že duševní něvěra není nevěra. Theo Nott z této povídky je vskutku okouzlující Had se spoustou potenciálu. Zatím odhalil malinkou část, a už se v kroužku drben všem málem zauzlovaly jazyky. Společný oběd se nekonal, ale i separované obědy měly své kouzlo... Dracovy úvahy jsou skvělé, rovněž tak jeho představy o revanši, ale to není zas takové překvapení. My moc dobře víme, že umí být okouzlující a zničující, když chce nebo mu o něco jde. Je tady ovšem jedna věc, se kterou si má fantasie jaksi odmítá poradit. Hermionin nejnovější strategický plán. Všichni kouzelničtí bohové a jiné vzývané ikony. To si tato konkrétní Hermiona z této konkrétní povídky, taková jaká je, doopravdy tolik věří, že svou "geniální" myšlenku dokáže realizovat? Já tomu věřit nedokážu a už se nesmírně těším na to pohřebiště nadějí (jejích, pochopitelně). To bude počteníčko!!! Doufám, že nemáš v dohledné době žádné veledůležité pracovní aktivity ani nechystáš kompletní přestavbu svého bydliště na Bojnický zámek. Snad se ti zadaří nějaký ten překládek... tady jsem zvědavá, Static před finišem - napětí hrozí protržením hráze...jak to má jeden vydržet. Stokrát si můžu domlouvat, abych měla rozum, že i tvůj den má jen 24 hodin, máš zaměstnání a rodinu, netrpíš insomnií - a přesto nakukuji i několikrát denně s nadějí, co kdyby... Jimmi, díky za kapitolu i za vylouděnou nápovědu a přeji krásný nědělní večer. Užij si ho pokud možno v poklidu, nežli vypukne další kolotoč všedních dní.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 06.05. 2012
Táááák máááám jedinú odpoveď : Mrkni sa pod Static. Keď som si prečítala tvoj komentár, hovorím, dokelu, to musím dnes dať a vyšlo to Bohužiaľ ťa sklamem, v dohľadnej dobe mám toho ešte viac, tento mesiac budem mať okrúhliny, príliš veľa musím vybaviť atď a v práci či doma samozrejme blázninec. Ale majstri majú prísť na konci mája, takže sa všetko stihnúť dovtedy musí, aj keď to vôbec tak nevyzerá. Manžel do toho ochorel a teraz niekde labzuje po keškách, tak som sa konečne dostala k počítaču a HP. A babo, čo si jasnovidka? Mám dojem, že s tou Hermionou si to vymákla, ale nechcem to zakríknuť, môžem sa mýliť, čítala som to hrozne dávno Ale mám teraz motiváciu sa čo najskôr na to pozrieť, aby som zistila, či sa mýlime alebo nie Ďakujem! A ozaj to behacie okénko sa volá shoutbox (SB) a zvažujem dať ešte jeden len pre registrovaných. Vo firme o tejto stránke vedia (máme rovnaký systém na intranete a ja blbec som ukázala kolegovi ako ide niečo, o čom tvrdil že nejde ) - nechávať tam odkazy ála tešte sa  na kapitolu, práve som ju preložila (keď som v práci) alebo práve ma ten debil šéf totálne vytočil... však chápeš, že? Ešte raz díky 

Re: 7. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Tak na ten milý týden se těším. To bude sranda S výnimkou Ruperta sa Dracovi dajako podarilo presvedčiť ľudí, že nie je antikristus. Ako to bolo možné? Neboli jeho diabolské spôsoby viditeľné voľným okom? Ako to robí? spýtal sa Draco v duchu. Musí sa od Thea naučiť správnu techniku v ležérnych postojoch. Odplatí sa mu lekciami v uškŕňaní sa. Nasledujúci týždeň bude začiatkom novej éry - éry Malfoya a Grangerovej ako najlepších priateľov.
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 06.05. 2012
No, mám podozrenie, že Hermione jej plány až tak nevýjdu. Už mi chýba len jedna kapitola zo Static, potom sa pokúsim švihnúť s týmto :D Díky

Re: 7. kapitola Od: Morgana - 06.05. 2012
skvelá kapitola :D to vieš, keď to nie je na hlavnej stránke... :D 
Re: 7. kapitola Od: Jimmi - 06.05. 2012
Raz by ste to aj tak našli, veď vieš, písala som ti, že je voľno až desiateho, a dnes je predsa len voľnejšie čo sa týka sledovania komentárov :D Díky za prečítanie 

Prehľad článkov k tejto téme:

grangerinvestigation: ( Jimmi )21.08. 201230. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.08. 201229. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.08. 201228. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.08. 201227. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )15.08. 201226. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )13.08. 201225. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.08. 201224. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )01.08. 201223. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.07. 201222. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.07. 201221. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )29.07. 201220. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.07. 201219. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )03.07. 201218. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )27.06. 201217. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.06. 201216. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )25.06. 201215. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )22.06. 201214. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )14.06. 201213. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )30.05. 201212. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )28.05. 201211. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )19.05. 201210. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )17.05. 20129. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )16.05. 20128. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )05.05. 20127. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )26.04. 20126. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )18.04. 20125. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )09.04. 20124. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )04.04. 20123. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )02.04. 20122. kapitola
grangerinvestigation: ( Jimmi )31.03. 20121. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )31.03. 2012Úvod k poviedke