Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

18. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 20.04. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/18/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 18

Hermiona stála v parku na druhej strane ulice oproti Grimmauldovmu námestiu číslo 12 a pripravovala sa na premiestnenie. Predtým, než sa jej myseľ rozpadla, zvykla sa pripraviť na bitku tým, že sústredila svoje myšlienky a zbierala odvahu. Takto si pripomínala za čo bojuje. Už to boli roky, čo pochodovala do boja, ale napadlo ju, že ničomu neublíži, ak sa skoncentruje, hlavne preto, že si pripadala ako totálna emočná troska. Dracove prosby, aby neodišla, sa odrážali v jej srdci ako loptička v pinballe a zdalo sa jej, že sa jej hruď z toho napätia zrúti.

Pritiahla si plášť a zhlboka sa nadýchla. Pocit z neho jej bol taký dôverne známy... Mal na ňu rovnaký účinok ako starý sveter alebo obľúbená deka. Telo sa jej uvoľnilo. Takmer cítila vedľa seba Harryho a Rona, ako sa pod ním krčia, aby ich zakrýval na ich ceste na tú či onú misiu alebo len pri porušovaní pravidiel v škole. Vyvolalo jej to úsmev na perách. U Merlina, tí chalani pre ňu tak veľa znamenali, dokonca aj keď na nich bola naštvaná.

Ako ďalšie si chcela pripomenúť, za čo bojuje. To nebolo ťažké. Za Harryho a Rona. Za Draca a Luciusa. Za Rád. Za slobodu ich sveta.

Za Anthonyho, ktorého jej tak skoro vzali.

Za svojich rodičov.

Za každého mukla či muklorodené dieťa, ktoré by sa nemalo báť, že mu ublížia čistokrvní rasisti.

Cítila, ako sa jej znova zaliali oči a otriasla sa, aby potlačila slzy. Teraz nebol čas plakať. Ľudia potrebovali jej pomoc a ona sa musela držať pokope. Nesmela skĺznuť do strnulosti. Žiadne váhanie. Mala prácu a musela zostať nažive, kým ju bude robiť.

Dobre, Hermiona, priprav sa. Toto je ono. Očakávaj najhoršie.

A potom bola preč, za sebou zanechala len  stopy v rose v prázdnom parku. Zavčas ráno  slnko stúpalo po oblohe nevšímavé k tomu, že nie príliš ďaleko malo dôjsť k osudnej bitke.


Povedala si, aby očakávala najhoršie a toho sa jej dostalo.

Hermiona sa primiestnila na pozemky patriace k manoru, ale tak ďaleko od neho, ako sa len dalo. V minulosti tam bola na misiách a poznala najlepšie miesta, kam sa dalo prísť, ale pritom byť stále v úkryte. Napriek svojej opatrnosti zakopla a spadla, keď sa jej noha zachytila o niečo na zemi.

Zdvihla sa zo špiny, nervózne na seba znova natiahla svoj plášť a obzrela sa, aby zistila kvôli čomu spadla.

Ležal tam Divooký Moody. Alebo prinajmenšom jeho telo. Hrdlo mal rozrezaného tak hlboko, že ju napadlo, že sa útočník nádejal, že mu odreže hlavu. V hrdle sa jej zdvihla žlč, ale potlačila ju. Videla príšernejšie zranenia, ale už to bola nejaká chvíľa. Moodyho zdravé oko bolo zatvorené, kým jeho magické ochabnuto viselo z očnej jamky, zízalo do ničoty.

"Ach, Moody," smutne povedala, potlačila ďalší príval sĺz. "Budeš mi chýbať, dávny priateľu."

Zdržovať sa tu by ničomu neprospelo. Nemohla Moodymu pomôcť - bol preč a asi sa už hádal s ľuďmi na druhej strane závoja. Musela pokračovať.

Vďakabohu, Divooký bol zjavne jedinou osobou na mieste, kam sa primiestnila. Škúlila po pozemkoch. Boli ďaleko, ale dokázala ich rozoznať. Bojujúce postavy. Niektorí v čiernom, niektorí v červenom, niektoré sa pohybovali príliš rýchlo, aby sa dali rozoznať... Niektorí ľudia a niektorí beštie. Bitka za nádherného slnečného dňa. Absolútny chaos na malebnej malfoyovskej zemi. Aký zvláštny protiklad. Dokonca ešte stále to bolo presne také, ako si predstavovala. Vojna bola tiež protikladom - nasadenie odvážnej tváre, keď vaše srdce kričalo. Zlí ľudia maskujúci sa za dobrých a opačne. Nádhera a deštrukcia. Láska a smrť.

Láska. Ach, bože, toto musí prežiť.

V blízkosti domu nastala explózia a Hermiona sa vrhla do akcie. Musela sa dostať bližšie... Dosť blízko na to, aby pomohla. Nedostala sa takto ďaleko, aby sedela v kríkoch s mŕtvym priateľom. Neopustila Draca, aby zostala na postrannej čiare. S plášťom tuho zovretým okolo seba sa rozbehla.

Netrvalo jej dlho, kým sa dostala na bojisko a tam pobúchala po malej lekárskej taške, ktorá jej visela pri boku. Tráva už bola postriekaná krvou, vytvára kaluže na miestach, kam ľudia padli na zem. Hermione bolo jasné, že asi použije každý kúsok zo zásob, ktoré si priniesla, keď napĺňala malú tašku až do prasknutia, dokonca s použitím zväčšovacieho kúzla.

Neville bol prvým človekom, ktorého našla, krvácal na zemi, kde ho nechal smrťožrút, ktorý predpokladal, že zakrátko zomrie. Predpokladal správne - Neville bol ledva pri vedomí. Hermiona si spomenula na všetky tie časy, kedy ju Anthony trénoval a v duchu mu poďakovala. Už predtým pomohla ľuďom v Nevillovom stave a bola si istá, že to dokáže znova. Stále boli len na kraji bitky a nikto nebol nablízku.

"Neville," zašepkala Hermiona, keď sa natočila, aby na nich v zablokovala výhľad a trochu nadvihla plášť, aby odhalila svoju tvár.

"Hermiona," zachripel, oči sa mu roztvorili, keď ju spoznal.

"Pomôžem ti. Len zostaň pokojný."

Dala sa do práce a takmer okamžite si uvedomila, že jej takéto liečenie chýbalo. Fungovala tak dlho na autopilote, že zabudla, že je v skutočnosti veľmi dobrou liečiteľkou. Vedela, ako improvizovať, ako sa prispôsobiť rozličným situáciám... Keď jej myseľ fungovala, dokázala zvládnuť takúto výzvu. Rozhodovať sa. Pracovať s vášňou. Ruky sa jej rýchlo pohybovali, uzatvárali rany a nalievali a utierali krv až do tej doby, kým Neville nemal trochu farby v lícach.

"Neville, zaplátala som ťa, ale musíš ležať aspoň desať minút, kým elixíry odvedú svoju prácu," zašepkala. "Zvládneš sa ukryť?"

Skusmo zatriasol nohami a rukami a prikývol. "Áno. Na chvíľu sa schovám v tamtých kríkoch. Tak veľmi ti ďakujem, Miona."

Usmiala sa, stisla mu ruku a než odbehla, ponad plece skontrolovala, že sa skutočne ukryje sám. Zbadala, ako mu hlava zmizla v kríku a vydýchla úľavou. Rozbehla sa a konečne sa dostala k bitke samotnej. Bola to mohutná anarchia a dalo jej zabrať nedostať sa niekomu do rany, kým hľadala zranených.

Rovno pred ňou sa profesor Slughorn plazil preč od tela veľkého smrťožrúta. Očividne boj vyhral, ale bol vážne zranený, krvácal z veľkej sečnej rany na bruchu. Hermiona vedela, ako rýchlo dokáže brušné zranenie vykrvácať a ponáhľala sa k nemu. Musela získať jeho pozornosť bez toho, aby ho vydesila - bola koniec-koncov neviditeľná.

"Profesor!" zasyčala a on od strachu nadskočil. "To som ja, Hermiona Grangerová. Nevidíte ma, ale vyliečim vám ranu."

"Ach, Hermiona, vďaka Merlinovi!" zvolal a ona sa rýchlo rozhliadla, aby sa uistila, že ho nikto nepočul. Našťastie zvuky bitky prehlušili ich tlmený rozhovor.

"Ľahnite si za týmto balvanom, potrvá mi to len minútku," povedala, držala sa ho, kým sa plazil za skalu, krv z neho pri tom pohybe vytekala. Ľahol si podľa pokynov, dýchanie mal trasľavé a namáhavé. Zamrmlala niekoľko kúziel a použila na to miesto masť tak rýchlo ako dokázala. S každou sekundou, čo tu zostávali, boli zraniteľnejší - boli takmer v epicentre boja. Ľudia bojovali len pár metrov od nich, zatiaľ príliš zaujatí, aby si všimli, že spoza skaly trčia profesorove nohy. Pomohlo, že dym z výbuchu zahalil inak jasný výhľad na bojovom poli.

"To by malo stačiť," povedala. "Zostaňte v úkryte, až kým sa nebudete cítiť dosť dobre, aby ste sa pohli."

"Ďakujem ti, drahá," odvetil, hľadel napravo od nej. Stále neprišiel na to, kde bola. Nemalo zmysel opravovať ho, ostatní potrebovali pomoc.

Rozbehla sa, uhýbala sa kúzlam a telám, kým hľadala ďalších svojich ľudí.

Vyliečila Luninu zlomenú ruku a vykĺbené rameno po tom, čo omráčila smrťožrúta, ktorý zamýšľal s jej priateľkou skoncovať.

Vyliečila zranenie hlavy členovi Rádu, ktoré nepoznala, ale ktorý zložil troch smrťožrútov, kým ho zranili, takže vedela, za koho bojuje.

Čas plynul, a horúce poludňajšie slnko na nich pieklo, ako boj pokračoval. Hermiona nespomalila. Od napravenia malých zranení k robeniu maxima pri tých veľkých, pracovala šialenou rýchlosťou. Toto nebol čas brať to v pohode. Zásoby sa jej zmenšovali, ale zatiaľ nemalo zmysel robiť si s tým starosti. Bude pokračovať dovtedy, kým sa neminú a ešte aj potom, ak bude môcť.

 

Keď sledovala niečie bolestivé stony, našla Tonksovú zbičovanú takmer k nepoznaniu. Tá porušila vlastné pravidlo o neplakaní a potichu vzlykala, keď ju za veľkým dubom zašívala. Tonksová v delíriu zamrmlala ďakujem, keď jej Hermiona zašila chrbát, veľké kusy kože sťahovala dokopy, kým pracovala. Než odišla, naliala jej do krku silnú dávku elixíru proti bolesti, pretože vedela, že žiadne množstvo prosieb by nezabránilo Tonksovej vrátiť sa do boja.

"Ako sa máš, Miona?" zašepkala Tonksová cez bolesť, keď sa Hermiona pripravila k odchodu. "Chalani pôjdu do vývrtky, keď zistia, že si tu."

"Vediem si dobre, Tonksová," so smutným úsmevom odvetila Hermiona. "Chalani si budú robiť starosti s niečím iným, keď sa mi dostanú do rúk."

Ako sa preplietala bitkou, zazrela spoza kríka vytŕčať červené vlasy. Žalúdok jej urobil premet a rozbehla sa rýchlejšie. Kdekoľvek by spoznala weasleyovské vlasy. Kriste, nevedela, čo by urobila, keby tá osoba, ku ktorej sa pokúšala dostať, bola mŕtva. Každý člen rodiny bol pre ňu dôležitý. Každého z nich milovala. Zabočila.

Bola to Molly Weasleyová, lapala po dychu, keď sa jej z úst valila čierna tekutina. Hermiona slabo vykríkla a snažila sa dostať k jednému zo svojich vzácnych elixírov.  Toto už raz videla - kúzlo pomaly dusilo obeť tým, že jej zapĺňalo pľúca. Hermiona vedela, ako ho zvrátiť, ale ak si nešvihne, nepomôže absolútne nič.

"Molly, to som ja, Hermiona. Som neviditeľná. Potrebujem, aby ste otvorili ústa tak široko, ako dokážete... Pokúsim sa vám pomôcť."

Molly vydala klokotavý zvuk, ale otvorila ústa širšie, kým jej tekutina stále kvapkala z úst.

Hermiona odzátkovala malú fľaštičku jasne bieleho elixíru a naliala ho do Mollyiných úst. Ďakovala bohom za to, že predvídavo schmatla tú fľaštičku, keď si balila liečiteľské zásoby. Vytiahla prútik, zamrmlala kúzlo, ktoré zrýchlilo cestu elixíru do Mollyiných pľúc. Len sa modlila, aby nebolo príliš neskoro. Stále si pamätala tvár posledného človeka, ktorého v tomto stave s Anthonym liečili - mladého muža, ktorý to nakoniec nezvládol. Nedostali sa k nemu dosť rýchlo. Celé dni sa uplakávala do spánku, keď nemohla zabudnúť, aké to bolo vidieť ho lapať po dychu, až kým sa nezrútil. Tá spomienka bola dôvodom, prečo tú malú fľaštičku vzala. Len pre istotu.

O niekoľko mučivých sekúnd neskôr Molly zalapala po dychu. Bol to čisto znejúci nádych a Hermiona takmer šťastím zavzlykala. Nerada to priznávala, ale na chvíľu si myslela, že sa jej mozog zloží. Vidieť Molly zomrieť by bolo takým útokom, ktorý by maximálne našponoval jej limity. Nevadí - síce sa triasla, ale bola pri zmysloch. Stále bola schopná pomáhať. Stále bola silná.

"Molly, musím pomôcť ostatným. Prosím, zostaňte chvíľku v úkryte... Vaše pľúca potrebujú čas, aby znova normálne fungovali."

"Hermiona," zašepkala Molly, slzy jej stekali po lícach. "Ako sa ti budem môcť niekedy poďakovať, dieťa? Myslela som, že už pre mňa niet nádeje."

"Pššt," odvetila Hermiona, keď cez plášť pobozkala ženu na líce. "Poďakujte mi tým, že zostanete v bezpečí, kým nebudete dosť silná, aby ste sa odtiaľto dostali."

Hermiona sa rozbehla, odhodlaná pomôcť tak mnohým ľuďom, ako bude môcť za čas, ktorý mala k dispozícii. Stále netušila, kde sú Harry s Ronom, ale asi boli od tejto bitky ďaleko, hľadali Voldemorta v útrobách manoru. Bitka bude pokračovať, až kým s ním neskoncujú. Nedokázala zniesť pomyslenie na alternatívu - bol by to rozsudok smrti pre všetkých, ktorých milovala.

Nad jej hlavou sa ozval drviaci zvuk a Hermiona v šoku vzhliadla. Akýsi obor si to mašíroval rovno jej do cesty. Obrovskú nohu mal zmáčanú krvou a k svojej hrôze si uvedomila, že to nie je jeho vlastná.

Ako sa mu pokúšala uhnúť z cesty, zakopla na skalnatej zemi a pristála s plesknutím na veľkom plochom kameni. V náhlivej snahe vstať si nevšimla, že sa plášť zachytil na zubatom okraji. Vytiahla sa na nohy, ktoré sa jej od pádu triasli.

A v tom bola odhalená. V tej istej sekunde ako si uvedomila svoju chybu, začula za chrbtom víťazoslávny výkrik, ktoré nasledovali obávané slová: "Sectumsempra!"

Pocit toho, ako sa jej pokožka rozrezáva, sprevádzal pocit asistovaného premiestnenia, keď zmizla z bojiska do neznáma.


Tiesnivé mlčanie domu narušil zvuk slabého PRÁSK. Dracove oči sa roztvorili  v tej istej chvíli ako otcove.

Na konferenčnom stolíku medzi nimi ležali ich prútiky.

Draco vydal mučivý výkrik, ktorý prešiel do vzlykania.

Luciusovi sa triasli ruky, keď zahrešil pod nosom.


Už som zažila horšie.

To bola prvá myšlienka, ktorá ju napadla a v mnohých významoch to bola pravda. Zvrátenou výhodou toho, že utrpela následkom psychologického mučenia nervové zrútenie, bolo to, že sa potom všetko zdalo miernym. K tamtomu sa nedalo nič prirovnať. Dokonca aj keď ju zasiahla kliatba, ktorá roztvorila hlboké rany na jej tele križujúce jej trup a chrbát a zmáčajúce jej oblečenie. Dokázala by zniesť radšej tie rany než mŕtve oči tých detí. Radšej by zniesla Sectumsempra tisíckrát.

Nanešťastie tiež vedela, že jej telo môže stratiť len určité množstvo krvi, kým vypovie svoju službu. To bol problém na tejto situácii. Nuž, to a fakt, že už dlhšie nebola na bojovom poli. Bola v pracovni, bohato vyzdobenej gobelínmi a dekoráciami z tmavého dreva. Voňalo ako céder. Niekoľkokrát zažmurkala a všimla si, že krváca na nádherný perzský koberec. Nikdy tie škvrny z neho nedostanú, pomyslela si omámene, keď sa jej mozog trochu vyčistil.

"Premýšľaš, kde si, humusáčka?"  posmieval sa ženský hlas.

Na zlomok sekundy pocítila Hermiona bodnutie túžby po Dracovi. To hrozné slovo jej ho bude naveky pripomínať, nech to bolo akokoľvek nešťastné spojenie. Chýbal jej. Dúfala, že je v bezpečí.

Ale potom sa dostavilo poznanie a ona si uvedomila, kto je v pracovni s ňou.

Ten hlas patril Bellatrix.

"Áno, v skutočnosti," odpovedala, hlas mala tlmený a chrapľavý. Vedela, čo to znamenalo. Ja tu zomriem.

Klamala Dracovi. Svojej láske. Povedala mu, že sa vráti. Už len z tohto pomyslenia sa jej chcelo kričať. Sľúbila mu to.

"Si na manore, v bývalej Luciusovej pracovni," riekla Bellatrix, keď vošla do jej výhľadu. Vyzerala rovnako. Nezdravo. Bledo. Úplne šibnuto. "Ale o tom sa práve teraz nebudeme rozprávať."

Bellatrix začala chodiť v kruhu okolo nej, pomaly obchádzala Hermionino krvacajúce telo, kým ona ležala na koberci.

"Mám pre teba niekoľko otázok, maličká. Musíme trošku vyrovnať skóre. Dostala si ma do problémov. Mesiace a mesiace som makala na tom, aby som našla vhodný cieľ pre Imperius a ty si všetko zničila."

Hermiona zvraštila čelo. Nič nedávalo zmysel.

"Môj drahý Wolf, ktorý mal prístup ku všetkému, čo som chcela, bol dokonalý cieľ," pokračovala Bellatrix falošne pokojným hlasom. Hermiona pod ním počula šialenosť. Presvitala skrz ako signálny oheň v temnote. "Všetko som mala naplánované. Bol to blízky priateľ Rádu. Dokonca bol vo vnútri Hlavného stanu. A čo je najdôležitejšie, mal každodenný prístup k ich poškodenej malej princeznej: k tebe. Harry Potter by kvôli tebe urobil čokoľvek, však?"

Stále okolo nej krúžila a Hermiona cítila záchvevy vedomia. Už dlho nepotrvá, kým stratí vedomie. Možno to tak bude lepšie... Lepšie zomrieť, keď v podstate spíte. V tejto chvíli jej Draco tak veľmi chýbal. Aj Lucius jej chýbal. Zvláštne akou neoddeliteľnou súčasťou jej života sa stali.  

"Moje inštrukcie boli jednoduché," povedala Bellatrix. Už to neznelo, ako keby sa dlhšie rozprávala s Hermionou. Skôr to bolo, ako keby sa rozprávala sama so sebou. "Zajať ťa, zlomiť ťa, priviesť ťa ku mne. Jednoduché, nemyslíš? Ja som si to určite myslela."

Pokračovala, neočakávala odpoveď.

"Aby si vedela, som veľmi dobrá v Imperiuse," pyšne sa zachichotala. Mám veľa tréningu. Ach, to, čo som prinútila ľudí urobiť. Ale Wolf?"

Bellatrix obkrúžila Hermionu, hľadela na ňu zvrchu. Už sa viacej neusmievala.

"Niečo si mu urobila, však?" vyšplechla. "Ten imbecil neposlúchol moje príkazy. Trvalo mu celé veky, kým ťa konečne uniesol, čo malo byť smrteľne ľahké, mimochodom. Nadrogoval ťa, takže si necítila bolesť... Najoslnivejší rozpor o akom som kedy počula.   Potom nechal niekoho iného, aby za neho urobil špinavú prácu - napriek mojim jasným príkazom - a potom? Vráti ťa. Ach, áno, poskytol mi zopár zaujímavých informácií, ako napríklad fakt, že ukrývaš vo svojom špinavom muklovskom dome Luciusa a Draca. Ako keby mi záležalo na tom, čo sa stane tými neužitočnými idiotmi. Rád bol hlúpy, keď ich zachránil. Budú verní Temnému pánovi, aj keď ich sám Temný pán vyhodil. Nikdy sa nedokázali dovtípiť. Aké to bolo starať sa o dvoch mužov, ktorí tebou pohŕdajú, malá humusáčka?"

Nemáš potuchy, pomyslela si Hermiona.

Priložila tvár tesne pred Hermioninu, odhalila hnijúce zuby a prepadnuté oči v celej svojej kráse. Hermione začala vidieť rozmazane.

"Aby si vedela, Temný pán mnou nebol nadšený," zašepkala. "Mala som mu ťa doručiť. Mala si byť návnada, mala si vylákať tvojho milované Pottríka, aby ťa zachránil. Temný pán mi veril, že to zvládnem a ja som sklamala. Pripúšťam to. Ale nebola to moja chyba. Bola to tvoja chyba. Ty si niečo spravila Wolfovi. Potom, čo ťa vrátil, celé týždne som ho držala pod zámkom. Takmer som z neho vymlátila dušu. Dala som mu nové príkazy: nájsť ťa, ponížiť ťa a zabiť ťa. Bol to jeho trest za to, že sa príliš naviazal na tvoj škaredý ksichtík. Ale aj to si zničila, však? Odvtedy som s ním nedokázala poriadne komunikovať. Večne mi stojíš v ceste."

Ach, úbohý Wolf, pomyslela si Hermiona. Netušila, ako silno bojoval voči tej kliatbe. Cítila sa hrozne previnilo kvôli osudu svojho priateľa.

Bellatrix sa vystrela, zdvihla hlavu dohora, zazerala na Hermionu. Vyzerala takmer kráľovsky. Potom ten dojem zničila tým, že pľuvla na Hermionine krvácajúce telo.

"Skazila si moje plány, humusáčka. Spôsobila si, že sa Temný pán na mňa nahneval. Ale to, že si teraz tu, všetko zmení. Vezmem ťa k nemu a ty to vysvetlíš."

Hermiona pocítila útechu vo vedomí, že nebude schopná žiť dosť dlho na to, aby si pokecala s Voldemortom.

Jej systém sa spomaľoval. Prakticky sa topila vo vlastnej krvi. Dokonca cítila, ako sa strnulosť vznáša v kútikoch jej mysle, ako čaká na vhodný čas, kedy zaútočiť. Bolo lákavé nechať ju zvíťaziť. Nič by necítila, keby vkĺzla do večnosti. Možno by dokonca dokázala zablokovať Dracov hlas, ktorý ju stále prosil, aby neodchádzala. Pod bolesťou zo svojich zranení cítila, ako sa jej láme srdce.

"A kým to budeš vysvetľovať, možno mu tiež môžeš povedať, čo tvoj drahocenný Rád urobil s Narcissiným telom. Ach, bystrý trik, to vám uznám, ale môj pán mal pre ňu iné plány. V poslednom čase je veľmi nahnevaný. Skutočne veľmi nahnevaný. Nenecháme ho čakať, však?"

Zmienka o Dracovej matke upútala Hermioninu pozornosť a odtlačila strnulosť nabok. Čo tým Bellatrix myslela? Rád Narcissino telo nevzal. V žiadnom prípade by jej taká informácia neušla. Fakt, že našli Draca a Luciusa bola úplná náhoda.

Teraz, keď bola trochu v strehu a bojovala s rozrastajúcou sa temnotou, Hermiona mohla zo svojej pozície na zemi vidieť niečo čudné. Len malý záchvev pohybu pod lavicou vo vzdialenom rohu. A potom ďalší záchvev pod stolom. Kto ešte s nimi v tejto izbe bol?

Začula ako si Bellatrix šťastne pohmkáva, keď si v starom zrkadle na stene napravovala vlasy.

Hermiona sa obzrela na miesto, kde zazrela pohyb a dokázala rozoznať zavalité malé prsty vykúkajúce spod lavičky.

Domoví škriatkovia? Čo to má preboha byť?

Pohľadom skĺzla znova k Bellatrix, ktorá končila s úpravami. Žena sa otočila nazad k Hermione, vyzerala prešťastne a šialene súčasne. Oči mala otvorené trochu priveľmi, keď prepukla do úškľabku.

"Ja som tá, koho chce, aby si vedela. Vždy som to bola ja. Len na to ešte neprišiel. Porozprávaš sa s ním, prinútiš ho pochopiť, že Wolfova stupidita nebola moja chyba a potom moju lásku  opätuje."

Hermiona sa chcela zasmiať nad absurditou toho vyhlásenia, ale práve vtedy sa závan pohybu stal chvatom tiel a Bellatrixin šokovaný výkrik sa odrazil miestnosťou. Trojica domových škriatkov vybehla z tieňov, dvaja omráčili Bellatrix, kým sa tretí načiahol po Hermione.

"Dostaneme vás do bezpečia, slečna," povedal piskľavý hlások, keď nakoniec Hermiona podľahla bezvedomiu.

"Vezmeme vás do Neviditeľnej chalúpky. Dobre sa o vás postaráme. Slečna si už viacej nemusí robiť starosti."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 18. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Takže za všetkými Wolfovými útokmi je Belatrix? No pekne.... Ale dalo sa to čakať... Ona si myslí, že ju Voldemort miluje? Ha ha, aká vtipná. No som zvedavá, čo bude ďalej... Kde je Narcissino telo? Hermiona teda tých ľudí záchranila hojne, to sa musí uznať. Ďakujem za kapitolu    Vyliečila zranenie hlavy členovi Rádu, ktoré(ho) nepoznala, ale ktorý zložil troch smrťožrútov, kým ho zranili, takže vedela, za koho bojuje.  

Re: 18. kapitola Od: Marti - 26.05. 2012
Super povídka, dočetla jsem ji až sem během jednoho dne a má romantická duše plesá... Jsem zvědavá na konec, snad bude šťastný a Luciusovi bych přála zázrak v podobě živé Narcissy...

Re: 18. kapitola Od: -lily79- - 25.05. 2012
Ahoj, výborná kapitolka, teším sa na ďalšiu. Dúfam, že Hermiona a Draco to zvládnu

Re: 18. kapitola Od: Janicza - 24.05. 2012
Hermiona je prostě famózní! Já jsem úplně u vytržení z takového dramatu!!!! S jakou rozvahou a klidem šla do bitvy a zachránila tolik lidí... Smekám nejen před tím, že byla absolutně racionální a věděla si se vším rady, ale smekám hlavně před autorkou (a samozřejmě překladatelkou!!!), že dokázala najít/vymyslet/zjistit tak různé zranění! Bellatrix a její vyšinutost nezklamala! A skřítkové? Kam ji odtáhli? Jak ji Draco najde?! Co bude a jak to bude dál?! Perfektní překlad! Díky moc!

Re: 18. kapitola Od: rikasu - 24.05. 2012
Už som myslela, že sa dej nikdy nerozbehne, ale našťastie som sa mílila :). Táto poviedka začína naberať poriadne grády, len tak ďalej.

Re: 18. kapitola Od: MIRA - 24.05. 2012
To s Narcisou ma fakt prekvapilo. Tak je mŕtvá alebo sa zachránila? Alebo len niekto nenápadne pochoval jej telo?

Re: 18. kapitola Od: Haniiinka - 23.05. 2012
já to chci došíst prosimm

Re: 18. kapitola Od: Haniiinka - 23.05. 2012
já to chci došíst prosimm

Re: 18. kapitola Od: dinca - 23.05. 2012
Už je to vážně napínavé... Rychle si valím přečíst další díl :D

Re: 18. kapitola Od: selesovaz - 22.05. 2012
aaa! to čo za kapitolu? tak som sa bála

Re: 18. kapitola Od: Brumlinka2 - 22.05. 2012
Hezky se to rozjíždí. Ještě, že má Hermiona skřítky. Díky za překlad

Re: 18. kapitola Od: Lily - 22.05. 2012
Téda.. je to fakt napínavý, ale myslím že už tuším co to bude.. Cissa se určo vrátí.. nejspíš nebyla mrtvá.. nebo tak něco.. to by bylo super.. je mi hrozně líto Luciuse..:)

Re: 18. kapitola Od: engloska - 22.05. 2012
Páni, fakt super překlad. Jsem moc moc moc zvědavá jak to dopadne. Dobby je zlatíčko. :-)

Re: 18. kapitola Od: Jacomo - 22.05. 2012
Tak mám konečně tu správnou chvíli na dočtení "Static" a musím přiznat, že navzdory dramatičnosti situace se bavím. Hermiona tu má docela snapeovský humor: ...pocítila útechu vo vedomí, že nebude schopná žiť dosť dlho na to, aby si pokecala s Voldemortom. Díky a honem utíkám na věci příští.

Re: 18. kapitola Od: Baron - 21.05. 2012
Děkuji.

Re: 18. kapitola Od: Baron - 21.05. 2012
Děkuji.

Re: 18. kapitola Od: wisty - 21.05. 2012
teda já se picnu, Dobby zmobilizoval skřítčí armádu, jo? no já mu vždycky věřila :)

Re: 18. kapitola Od: leticija - 21.05. 2012
ale že by byla Narcisa naživu? hádám správně? :)

Re: 18. kapitola Od: Twilly - 21.05. 2012
tlieskam... a pokračujem :-D

Re: 18. kapitola Od: vlkzrout - 21.05. 2012
Díky za překlad. Pořád jsi jednička. Pro tebe budu i čarovat 

Re: 18. kapitola Od: janulikD - 21.05. 2012
že by se mé tušení potvrdilo? :D že by Dobbby šel za Narcisou? :D 

Re: 18. kapitola Od: kakostka - 21.05. 2012
tak aspon trochu dostala Bella to co si zasloužila, jen si říkám, že Mia měla být opatrnější, takhle všechny akorát vyděsila. No jo, no. moc díky za překlad.

Re: 18. kapitola Od: siriana - 21.05. 2012
napínavé!

Re: 18. kapitola Od: Jin - 21.05. 2012
tešímsa,že to Hermione takjšlo...aaa  zbiť tu Belatrix hnusnu jednu....ale vdaka neznámim zachrancom...teším sa na pokračko...

Re: 18. kapitola Od: Karina789 - 21.05. 2012
Super kapitola

Re: 18. kapitola Od: Verka - 21.05. 2012
neviditeľná chalúpka? hmm, som zvedavá, kto všetko tam bude ukrytý...

Re: 18. kapitola Od: Katie11 - 21.05. 2012
super kapitola

Re: 18. kapitola Od: Webli - 20.05. 2012
děkuju

Re: 18. kapitola Od: Lenna222 - 20.05. 2012
wau tohle jsem rozhodně nečekala, vemli dobrá bitva.

Re: 18. kapitola Od: yurd - 20.05. 2012
Díky za překlad..

Re: 18. kapitola Od: NikkyD - 12.05. 2012
Velmi zaujimavy dej...hmmm bella je zalubena:D ha...som zvedava co bude s mionou! diki:)

Re: 18. kapitola Od: Werush - 12.05. 2012
Koľko sa toho v tejto kapitole udialo... Ďakujem za preklad ! :)

Re: 18. kapitola Od: adina - 10.05. 2012
Och a to som nechcela ziadnu dramu pred spanim.. ale kapca krasna dakujem

Re: 18. kapitola Od: Rendy97 - 09.05. 2012
ďakujem

Re: 18. kapitola Od: Pet002 - 09.05. 2012
Zajímavá kapitola, tak to sem nečekala, že bude Hermiona takto zachráněna. Díky za překlad

Re: 18. kapitola Od: Kellieta - 07.05. 2012
To s tou Narcissou je tedy zajímavé. Bellatrix bych nejradši... grrr. Ach a ten konec se skřítky byl skvělý :)

Re: 18. kapitola Od: teriisek - 03.05. 2012
CO? Kam ji vzali? Kdo je poslal? Jaká chaloupka? Jejda, to je šok! Takže to vypadá, že Hermiona zachránila dost lidí a sama se z toho dostane taky, jen doufám, že Draco a Lucius neudělají nějakou hloupost a dostanou se z té bitvy živí (protože je jasné, že tam půjdou, že...)! Jsem zvědavá, děkuju moc za překlad!

Re: 18. kapitola Od: wendelinka - 02.05. 2012
žeby Narcissa stále žila? happy end :D 

Re: 18. kapitola Od: Norika1971 - 01.05. 2012
no najskor som myslela, ze ju pride zachranit poter, alebo draco. som zvedava, ako to vsetko dopadne :-D dakujem za krasnu kapitolku :-D

Re: 18. kapitola Od: popik-hipik - 30.04. 2012
Hezký

Re: 18. kapitola Od: Jana - 30.04. 2012
Lwn 1 slovo - Wow :)

Re: 18. kapitola Od: gabi77777 - 29.04. 2012
ty jo, super kapitola, snad bude další kapitola stejně dobrá  

Re: 18. kapitola Od: Svetluska - 29.04. 2012
Velké štěstí, že existují domácí skřítci. Doufám, že Draco neudělá nějakou pitomost. Díky za překlad.

Re: 18. kapitola Od: kukajda - 28.04. 2012
Já jsem tuhle kapitolu úplně přehlídla :D Zjistila jsem to, až když mi nešla otevřít ta další. Ale aspoň můžu být ráda, že si hned můžu přečíst, co bude dál.

Re: 18. kapitola Od: Gift - 27.04. 2012
Bojim se,bojim… a rychle na dalsi:-). Diky za preklad!  

Re: 18. kapitola Od: iway - 26.04. 2012
neviditelná chaloupka.. nadhera ... 

Re: 18. kapitola Od: Osiris - 26.04. 2012
Hm, Belatrix... ta rozčepýřená mrcha

Re: 18. kapitola Od: Leeway - 26.04. 2012
Ty jo ...

Re: 18. kapitola Od: hatifnatif - 26.04. 2012
bože to je kráááááása.....tuším ve stínu zradu Braune .-D jdu na další

Re: 18. kapitola Od: Reni38 - 25.04. 2012
no to vypadá zajímavě

Re: 18. kapitola Od: Shoshi - 25.04. 2012
dúfam, že to nakoniec bude v štýle "koniec dobrý, všetko dobré"... ale Hermiona je silná, takže nemám o tom pochybnosti :) vďaka za preklad, je super ;)

Re: 18. kapitola Od: salviq-25 - 25.04. 2012
Hermionine najväčšie starosti...sú o koberec! :D No ma porazí :D ale vzpúra škriatkov...hmmm

Re: 18. kapitola Od: eihwe - 25.04. 2012
I skřítci se zapojili.. Jsem zvědavá, jak to všechno dopadne.

Re: 18. kapitola Od: petty002 - 25.04. 2012
Ta Belatrix je vážně blázen, jsem zvědavá jak to bude probíhat dál :-)

Re: 18. kapitola Od: Lucy333 - 25.04. 2012
Pekný preklad. Ďakujem

Re: 18. kapitola Od: mimi - 25.04. 2012
super kapitola :)

Re: 18. kapitola Od: FlorenceMabel - 25.04. 2012
Bella je totálně šílená. Díky za překlad.

Re: 18. kapitola Od: terezickas - 25.04. 2012
Takže nakonec Narcisa bude naživu či co? Koukám, že jak se pomalu dostáváme do finále, tak povídka fakt dost graduje.

Re: 18. kapitola Od: Lupi - 25.04. 2012
Hermiona a škriatkovia v neviditelnej chalúpke:D teším sa:)

Re: 18. kapitola Od: lulka4565 - 25.04. 2012
som zvedava komu ty skriatkovia sluzili....diky za kapcu

Re: 18. kapitola Od: Kaitlin - 25.04. 2012
Skřítci mě překvapili. Jinak krásná kapitola, děkuji. 

Re: 18. kapitola Od: Andariela - 24.04. 2012
čím ďalej, tým ďalej akčnejšie ;) koniec sa nezadržateľne blíži :( a tak som si zamilovala túto poviedku :)

Re: 18. kapitola Od: sabu - 24.04. 2012
UUU, jak to kruciš dopadne?:) Dík za kapitolu.

Re: 18. kapitola Od: steiiiny - 24.04. 2012
pevně doufám, že to bude happy end :)

Re: 18. kapitola Od: abby - 24.04. 2012
Velmi zajímavá kapitola. Jsme zvědavá, jak to nakonec všechno dopadne.

Re: 18. kapitola Od: adelina - 24.04. 2012
Nějak se mi ani nechce věřit, že jsem ještě nekomentovala, ale vypadá to tak. Nakonec je dobře, že se Hermiona zúčastnila a pomohla. Bellatrix, no co říct, prostě krásně šílená:) Jsem zvědavá, kdo bude na Hermionu v Neviditelné chaloupce čekat. Mám tip, kdo by to mohl být, tak jdu rychle na další kapitolu, abych se přesvědčila, jak to je:) Děkuji za překlad

Re: 18. kapitola Od: Peggykaja - 24.04. 2012
Super, poradne se to hnulo, uvidime co bude priste...

Re: 18. kapitola Od: muuufi - 24.04. 2012
este lepsia cast

Re: 18. kapitola Od: jerry - 23.04. 2012
chudak moody, bude mi to frflanie chybat. no mia sa prekonavala. bella je proste sialena bestia. cissi zije, no to je mi novinka chalani sa potesia. no ako to ze ju videli zomierat. som zvedava co  bude dalej. dik moc za preklad.

Re: 18. kapitola Od: vesperita - 23.04. 2012
no pockat - ze by akoze narcissa mohla zit?! no by bolo super a esteze tam boli ti domovi skriatkovia, predpokladam ze vtom bude mat prsty doby dakujem za preklad, uplne som to cele zhltla a moc sa tesim na dalsiu kapitolu

Re: 18. kapitola Od: lucky - 23.04. 2012
Takže Dobby si šel vyřídit staré účty? Na to jak relativně poklidně povídka plynula v předchozích kapitolách je to teď přímo akční nářez. Těším se na dálší, díky. 

Re: 18. kapitola Od: kiwic - 23.04. 2012
začíná to mít spád. dík za kapitolu

Re: 18. kapitola Od: kajinek - 23.04. 2012
prosím prosím další :-D

Re: 18. kapitola Od: 32jennifer2 - 23.04. 2012
No zbohom a prútiky sa dostali k majiteľom, ktorí sa samozrejme urcite vrhnu hned do boja :/ snad sa nikomu nic nestane tesim sa na dalsiu kapitolku

Re: 18. kapitola Od: denice - 22.04. 2012
Nedokážu pochopit, jak se mi povedlo přehlédnout tuto kapitolu. A zrovna tak bezvadnou. To jsou ale v této povídce všechny. Ani mi tam moc nechyběl Lucius s Dracem, Hermiona je dobře nahradila. Její léčitelské schopnosti zachránily hodně lidí a docela se těším, jak si promluví s Harrym a Ronem. Bellatrix jí moc pěkně vysvětlila záhadu s Wolfem a poznámka o Narcissině těla byla rozhodně zajímavá. Nedovedu si představit, jaké plány by mohl mít Voldemort s jejím mrtvým tělem ( udělat z ní zombie - proč, komu by tím ublížil, když Lucius a Draco podle něj měli být mrtví), takže pravděpodobně přežila, což je skvělá zpráva. Pravděpodobně v tom mají prsty domácí skřítci, že? Moc se těším na pokračování, díky.
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Ja trochu tuším. Už boli vonku dve kapitoly a tak som ju "časovo" schovala pod ne, nikdy nebola navrchu. Ale ľudia ju veľmi skoro objavili. Neuveríš, mne tak ušla 17, mne úplne vypadla, že som ju zverejnila - túto som totiž bete omylom posielala označenú ako 17. Až keď mi nedovolilo prečítať si ju, zistila som, že som neodpovedala na jediný komentár! Týmto sa aj tebe ospravedlňujem.  No, ďalšia kapitola je plná Luciusa a Draca, takže si to vynahradíme. Už je u bety. Díky  
Re: 18. kapitola Od: denice - 22.04. 2012
Tak tím se to vysvětluje, už jsem myslela, že trpím selektivní slepotou. A moc děkuji, kapitoly plné Luciuse a Draca si opravdu užiju, mám se na co těšit.

Re: 18. kapitola Od: katykaty - 21.04. 2012
krasna kapitolka, krasny preklad... tato poviedka jejednoducho skvela... velmi sa mi pac ten originalny napad  a je aj velmi pekne napsana. dakujeme skvelej prekladatelke:)
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
A tá ďakuje za pochvalu. Veľký podiel má beta, takže tímová práca. Som rada, že sa páčilo.

Re: 18. kapitola Od: myska111 - 21.04. 2012
Jejda, to zas byla napínavá kapitola plná zvratů. Nejdřív probíhalo všechno hladce, ale proč si musela Hermiony všimnout zrovna Bellatrix. Jsem zvědavá kam Hermionu domácí skřítkové odmístili. A co Draco a Lucius, když se objevily jejich hůlky? A co má znamena ta zmínka o Narcissině těle. Jsem zvědavá na pokračování. Díky za kapitolu.
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Otázky, otázky, otázky a ja nemôžem odpovedať. Zopár ľudí to už uhádlo, ale aj tak. Radšej uvidíme, ako nás bude ešte autorka napínať. Díky

Re: 18. kapitola Od: JSark - 21.04. 2012
Len dúfam, že bude Hermiona v poriadku. A Belatrix by mohol dostať Lucius, bolo by to pekné zadosťučinenie. Ozaj, mám otázku: moja obľúbená postava sa tu nevyskytne? Ani skonštatovanie, čo sa s ním stane? (nevinný pohľad).
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Mňa to tiež prekvapilo. Autorka ho úplne odignorovala, mám dojem, že je to aj v BIH, ale môžem sa mýliť. Netuším prečo. Že by to vznikalo po šestke, to sa mi nezdá. Keď si nájdem čas, alebo keď to dokončím, pokúsim sa jej spýtať. Tiež ma to zaujalo. A nezdá sa mi, že by mi ušlo nejaké vysvetlenie... ktohovie, ešte  musím preskúmať jej profil - ale vieš ako to je, človek musí urobiť toľko vecí a nejako niet času. Tak ak nezabudnem. Díky

Re: 18. kapitola Od: luisakralickova - 21.04. 2012
Vzpoura skřítků, jupíí:) Malí se nemají přehlížet, občas hodně překvapí. A Hermiona se nedá, happy end na obzoru:)

Re: 18. kapitola Od: maria - 21.04. 2012
1

Re: 18. kapitola Od: Michelle - 21.04. 2012
Tady se najednou objevilo tolik otázek.. A ta Cissa, to mě mate! Živá, neživá?? Sis s tím budu lámat halvu do další kapitoly. Těším se na setkání Draca a Hermiony... jů, doufám, že bude nějaká romantka.

Re: 18. kapitola Od: ansus - 21.04. 2012
Konečně je Bellatrix někde realistická a dostatečně vnitřně rozložená svým šílenstvím - paráda. Ti skřítkové tam tentokrát jsou pomalu jako deus ex machina, ale on v tom asi bude mít prsty Dobby, že? Jinak je mi upřímně líto Malfoyovic hochů, to musel být hodně bolestný šok - na druhé straně to byla pomalu jediná cesta, jak pánům otevřít cestu k definitivnímu projevení jejich změny a ochoty pomoci v boji proti zlu. No, jsem hodně zvědavá, co s tím autorka dál provede - má to dobře našlápnuto k dramatickému vrcholu. Těším se na další!
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
V tejto kapitole som si ju vedela dokonale predstaviť, ešte aj tie jej výrazy. Fak asi najlepší popis Belly, ktorý som videla. Buď je až príliš inteligentná, príliš zlá, príliš zvrátená - ja neviem, tu na to sedí jediné slovo - šialená. Dokonale. Asi je to aj tým, že už sme videli sedmičku, niet nad vizuálnu predstavivosť. Neuveríš, ale vrchol tejto poviedky bude v niečom inom :D  Díky

Re: 18. kapitola Od: lennyuchiha - 21.04. 2012
Asi už vím kdo je obyvatel Neviditelné chaloupky :-).  Ještě že kapitola skončila "tak ukončeně" , protože přece jen se takhle lépe čeká na další. Krásný překlad, díky.
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Jo, autorka v úvode písala, že mnohí v komentároch tipovali správne, takže predpokladám že ani my sa nedáme zahanbiť. Díky

Re: 18. kapitola Od: Leviatan - 21.04. 2012
no cakal som vselico ale ze ju zachrania skratkovia tak to isto nie

Re: 18. kapitola Od: Monie2 - 20.04. 2012
Nééé takhle to nemůžete ukončit :)))....poznamka o Narcise moc zajímavá, že by ji Dobbyzachránil??? Moc se těším na další kapitolku
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Len si predstav, že by to autorka usekla o pár odsekov vyššie a ešte s prútikom namiereným na Hermionu. Nesťažujme si, buďme radi, že vieme, že ju už nemá Bella. Díky

Re: 18. kapitola Od: tigy - 20.04. 2012
Tak toto bol akčný nárez  Teda vážne ma pobavila Hermionina "obava", že nebudú vedieť dostať jej krv z koberca  V jednom už mám ale asi jasno. Narcissa bude určite nažive! Akí iní škriatkovia by sa potuľovali po manore, ak nie Malfoyovskí a koho by poslúchali? Jedine nejakého Malfoya... to znamená Narcissu! Teším, teším, obaja Malfíci budú takí šťastní  Tí teraz určite okamžite vyrazia do boja a dúfam, že to všetci prežijú...  Super kapitolka, super preklad, vďaka
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Hej, sranda, typická gazdinká, zaujíma ju len to, či sa nenarobí bordel :D Keďže prerabáme, viem, o čom hovorím. Prach pre mňa začína predstavovať nočnú moru. Nestačí, že ho máme zvonka dosť, ešte si robíme aj vlastný. Blé. Neupratateľné. Bývať v dome, ktorý prerábaš, niečo strašné. Kto nezažil, neuverí. Díky, aspoňže tu ma Dramione dokáže potešiť. Tu majú čistiace zaklínadlo. 

Re: 18. kapitola Od: crazyiiii - 20.04. 2012
UFFF... teda, tak nám to pěkně graduje!! Ne, že bych Hermioně nevěřila, ale to, jak celou bitvu až do setkání s Bellatrix zvládla, bylo neskutečný, vzledem k její minulosti..Kloubouček dolů:) Ještěže si s sebou vzala lektvar, co potřebovala Molly - v téhle povídce se sice moc neobjevuje a obecně nikdy nepatří k hlavním postavm, ale obecně je to jedna z mých nejoblíbenějších, taková mamina pro všechny.))  Bellatrix je snad ještě šílenější, než jindy, jestli to vůbec jde. Ještěže se chtěla Hermioně vypovídat, jinak by to skřítci nemuseli stihnout.. Já si teda myslím, že byli od Malfoyů:-) Jsem zvědavá, jak se Draco s Luciusem zapojí do bitvy a hlavně doufám, že je autorka nenechala umřít!! I kdž teď asi oba umírají strachy  Hermionu:D  Draca asi umřít nenechá, ale tady bych obrečela snad i Luciuse:D Ta poznámka o Narcisse je zvláštní, Řád o ní nic neví.. že by to přežila a někam utekla? Neschovává se taky v té chaloupce, kam chtějí skřítci vzít Hermionu? No, ať tak nebo tak, jsem zvědavá, jak válka dopadne.. kdo přežije a kdo ne...:// A těším se, až se Hermiona s Dracem zase sejdou....<3 Jimmi, děkuji za překlad, jako vždy špica:-) Slupla jsem ho takhle při pátečním večeru jako malinu
Re: 18. kapitola Od: crazyiiii - 20.04. 2012
je a teď mě ještě napadlo, jak si dobby potřeboval něco zařídit... nešel říct narcisse, kde má Draca a Luciuse??? .))) Kéž by, dostali by konečně šanci být normální rodina:)) Lucius by měl ohromnou radost ( nikdy bych nevěřila, že mu budu někdy takhle fandit:D:D)
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
To ani ja nie. Maličkosť, ktorá priklonila vážky na stranu prekladu. Mám dojem, že dostal viac priestoru ako Draco, minimálne sympatií. Musíš počkať, ale odpoveď je jasná, nie? Mávaš väčšinou dobré tipy.  Keď už zvrat, tak poriadny, nie? Díky
Re: 18. kapitola Od: crazyiiii - 22.04. 2012
uz se nemuzu dockat :))

Re: 18. kapitola Od: Zuzana - 20.04. 2012
Žeby Narcissa nebola mŕtva? Ak je to tak, je od rádu poriadne hnusné, že to nepovedali Luciusovi aspoň keď im prezradil všetko čo vedel. Prekvapilo ma, že Hermionu zachránili (teda dúfam, že sa im to naozaj podarí) škriatkovia. Myslela som, že to bude Draco, keď už má prútik. Tá vojna a tí ranení, to bolo poriadne depresívne čítanie. Ďakujem za pokračovanie a rýchlo (to je len rečnícka vsuvka) pokračovanie, pretože mám o Draca (aj o Hermionu, ale hlavne o Draca) veľký strach.
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Dočkaj času, ako hus klasu. Jak som ja rada, že sa nemôžeš kuknúť na originál :D Ale nie, s prekladačom by si to pochopila, ale nebolo by to ono, však? Inak, presne toto sa mi na autorke páči. Mohla to seknúť tesne pred zjavením škriatkov a my by sme tŕpli, čo jej Bella urobila. Takto je všetkým jasné, že ju zachránili, minimálne sa o to pokúsili a síce zvedaví, ale pokojní môžeme počkať na ďalší kúsok. Díky
Re: 18. kapitola Od: Zuzana - 22.04. 2012
Prekladač ma len popletie a na Tvoj preklad sa čakať dá a hlavne oplatí, nikdy to netrvá veľmi dlho kým pridáš pokračovanie. Nebudem is kaziť chuť kostrbatým obsahom, keď tu bude onedlho kvalitný preklad . Aj preto tu čítam takmer každú rozpísanú poviedku pretože Ty ich nenecháš ladom. Inak som si povedala, že už nič rozpísané nezačnem ak nemám istotu čo bude ďalej. A s autorkou máš pravdu ona asi bude jednou z tých milosrdných človiečikov. Také zbožňujem.

Re: 18. kapitola Od: marci - 20.04. 2012
Rozkecala jsem se u komentáře kohosi jiného, tak jen stručně: skvělá kapitola!! Jako Bellatrix už navždy budu vidět Helen B-C. A tady měla tu správnou dávku šílenosti. Narcisino tělo????   Nebudu spekulovat, u téhle povídky mi to nejde, ale opravdu se těším na pokračování. Napínavý děj, skvělý překlad, lahůdka. Díky moc
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Všimla som si, ale to vôbec nevadí. Tá možnosť, že sa prútiky zjavili, pretože zomrel Moody ma vôbec nenapadla a zaujalo to. Niečo podobné sa rieši v niektorej z kapitol, čo som vracala eggy - 185 al 186, spomenula som si na to.  Díky za všetko.

Re: 18. kapitola Od: Morgana - 20.04. 2012
akčný piatok aj na kizi ....škoda Moodyho, ale Herm odviedla skvelú prácu a držala sa statočne blbá bellatrix, nikdy jej nedá pokoj. pomätenci zvyčajne najviac vydržia Draco bude šialený, keď ju nebude vedieť nikde nájsť, no snáď mu škriatkovia nakoniec pomôžu...

Re: 18. kapitola Od: Stela - 20.04. 2012
Nakoniec bude Narcissa ziva a bude krasny happy end :D :)

Re: 18. kapitola Od: 3lucky - 20.04. 2012
teeeda, tolik zvratů... Co se stalo s Narcissou? Že by nebyla mrtvá? a co ti skřítci? Poslal je někdo? Nebo ji zachránili sami od sebe? doufám, že další kapitola bude brzo... :-))) moc díky, je to úžasné :-D
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 22.04. 2012
Som rada, že sa páči. Už len tri kapitoly, ale ako býva zvykom, autorka chce v nich toho povedať veľa, takže som trochu dlhšie ako obvykle. Dúfala som, že jednu cez víkend stihnem, začínam pochybovať. Díky

Re: 18. kapitola Od: waiwy - 20.04. 2012
fuj, to se mi ulevilo, nemůžu se dočkat pokračování

Re: 18. kapitola Od: soraki - 20.04. 2012
No, Claire mi vzala slova přímo z klávesnice, takže se nebudu opakovat a jen vyslovím pár svých myšlenek - Cissa žije, skřítci nebyli Malfoyů, ale někoho jiného a Hermiona samozřejmě přežije Díky Jimmi
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 20.04. 2012
Po takom komentári je fakt problém niečo napísať - len sa čudujem, že ste vôbec objavili, že je tu kapitola :D Díky (vyšli ti dva tipy :D)
Re: 18. kapitola Od: Sally - 20.04. 2012
Dva tipy? Bože, uviedla si ma do ešte väčších pochybností Bola to kapitola plná zvratov a ja len dúfam, že posledný typ výjde, zbytok mi je asi úplne ukradnutý. Ale v jedno neverím, Narcissa a nažive? ve´d Lusiuc bol svedkom jej smrti, to bude blbosť. Ešte jedna vec, zakladám Dobbyho fanklub Vďaka za skvelý preklad, a hurá do obhrýzania nechtov od netrpezlovosti.

Re: 18. kapitola Od: Claire - 20.04. 2012
Jejda, to má grády. Tak po tolika kapitolách, kdy si člověk mohl poklidně poklimbávat na narůžovělém obláčku vznikajících citů a řešil  tak maximálně spolu s Dracem, zda Hermioně rozepnout 2 knoflíčky na halence nebo tři - nebude to už moc uspěchané? - o podprsence ani zmínka (přiliš odvážné!), nám děj nabral hodně rychlý spád. Začala bitva o Mordor, ehm, pardon, o Manor (blbne mi GPS, zase si s ním hráli ušatci). Když jsem u ušatců, začnu od konce. Že by skřítci se svojí zvláštní magií už znali předem vítěze? Protože jinak - domácí skřítek, který zaútočí na člena rodiny je okamžitě vyvrhel, přece to nebyl třikrát naklonovaný Dobby (ten je jediný svobodný a na nějaké pány může kašlat). No, to je trochu od věci, hlavně, že na poslední chvíli zpacifikovali Bellatrix - mimochodem, tady je nádherně švihlá, úplně si představuji Helenu Bonham Carter, jak by se vyřádila. A Hermioně nejspíš zachrání život - nebo ne? Pořád je tady ve hře ten  slibovaný překvapivý zvrat! Hodně věcí se v této kapitole vysvětlilo kolem Wolfa - nebyl mi sympatický, chlapec, ani před Imperiem, ale budiž. Hermiona v boji našla tu starou, původní Hermionu, teď jen, aby dostala šanci jí zůstat. Paličatý a paranoidní Moody ztratil hlavu, to by mne zajímalo, jestli to nakonec nebylo více důvodem vrácení hůlek oběma Malfoyům, než že je Hermiona ve smrtelném nebezpečí. Molly je zachráněná - kdo by zbytku Weasleyovského klanu říkal, co mají dělat a dirigoval jim životy? Už jsou tak navyklí, že by bez ní nepřežili ani týden. Nějaké ztráty na životech budou možná i na straně Řádu, ale doufám, že ne nijak drastické, to by Hermionu srazilo zase zpátky. Hmm, já automaticky předpokládám, že ona to přežije. To k těm nejpodstatnějším bodům, ostatní nejmenovaní laskavě prominou. A nastupují, jak je mým dobrým zvykem, řečnické otázky. Lucius s Dracem nezůstanou za pecí, vrhnout se do líté seče a budou platnými pomocníky na cestě k vítězství, leč přežijí oba? (Lucius nesmí umřít, ne tenhle!) Co se stalo s Narcissiným tělem a je vůbec mrtvá, nebo ji někdo zachránil, vyléčil a schoval? Co dělá celou tu dobu Severus Snape, že o něm ani vidu, ani slechu - že by on? Vyhraje poslední bitvu Potter and Co. a bude konečně ten sex? (Ne hromadný - ten, co se na něj ti dva jelimánci zodpovědně připravují už tak 8 kapitol). Merline, tohle všechno budeš muset přečíst! Spouštím oponu úplné mlčenlivosti (do příště ), ale ještě předtím Jimmi, díky za perfektní překlad a pěknou kapitolu. Těším se na rozuzlování, až ti murár a jiné aktivity dovolí pokračovat v překladu a užij si pěkný víkend. P.S. Kapitola mi krom jiného přišla hodně dramatická, tak jsem zvolila odlehčený styl komentu.
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 20.04. 2012
Nepíšeš ty vlastné poviedky? Alebo nejaké recenzie na skutočné diela? Vždy zostávam v nemom úžase. Kapitolu si analyzovala dokonale a PRIZNÁVAM, že ma možnosť, že sa prútiky zjavili vďaka tomu, že umrel Moody vôbec nenapadlo. Páni, asi rypnem do autorky. Toto je vo FF dosť časté, ale zase na druhej strane, keby kúzla zanikali úmrtím ich autorov... ktovie, možno len niektoré. Ale napríklad Imperius skončí, keď jeho autora zabijú... hm, zaujímavý podnet na zamyslenie pre našu expertku na kúzla  Na Severusa si nespomínam, tým asi odpovedám na tvoju otázku, ale tiež ma dosť prekvapila jeho neexistencia. Mám dojem, že autorka píše sex scény tým štýlom, že nevadia (dúfam, že som to pri BIH nezakríkla), skrátka nie ako AnneM.  Tipujem, že jeden zo škriatkov je Dobby (kto by si to pamätal), ale pokiaľ zvyšok boli škriatkovia z Manoru, poslúchali by Malfoyovcov nie Bellatrix.  Tak som sa rozpísala aj ja Ďakujem, fakt ďakujem (ako ďalšie sa vrhám na sopľoša ) 
Re: 18. kapitola Od: Claire - 20.04. 2012
Ne, recenze určitě ne, povídky vlastně taky ne, ale pokusila jsem se o jakousi recesistickou akci v rámci HP fan fiction. Protože nemám vlastní stránky a na zacházení s výpočetní technikou jsem úplný antitalent (tak to dopadá, když někdo viděl na vlastní oči vznikat hnědé uhlí), požádala jsem spřátelenou dušičku o hostování na jejím blogu. Je mi jasné, že pro tebe jako IT experta high quality je něco takového téměř nepochopitelné, ale myslím, ž nedokážu vyrobit ani odkaz. Kdybys měla čas, chuť a zájem, můžeš nahlédnout a posoudit moji "tvorbu vznikající na koleni", pokud bys ji snad uznala za natolik zábavnou, mohla bys ji zařadit do odkazů zde - už jsem u většiny slušně profláklá - a v úplně nejideálnějším případě (tedy pro mne, chorý mozek, co si to vše vymyslel) se i zapojila, konkurs stále probíhá a zájemkyň se smyslem pro humor je krutý nedostatek. Moc bych ocenila názor zvenčí, případné zájemkyně o soutěž ještě víc. Nyní pokus o link : http://vendea13.blog.cz Nepovedlo se, tak jsem to vypsala. Na stránce pak otevři rubriku Redakce Denního věštce a články navazují. Sebekriticky uznávám, že ten první text zase tak vtipný není - ona původní představa byla lehce odlišná, ale poté, co jsme dostaly nabídky od prvních dvou "soutěžících". nabralo to trochu jiný směr, jak to tak v životě bývá. Normálně bych si s tím vůbec netroufla prudit, ale tvá odpověď na komentář mne popostrčila. Jak se u nás v Čechách říká - líná huba, holý neštěstí. Díky za trpělivost a event. reakci.
Re: 18. kapitola Od: Claire - 20.04. 2012Re: 18. kapitola Od: marci - 20.04. 2012
Nevím, jestli jsem já ten řečený expert na kouzla, ale samozřejmě mě to zaujalo Se smrtí kouzelníka podle mne přestávají působit jen kouzla ovlivňující druhou osobu. Imperius. Petrificus, Stupefy, Scourgify... Zvažovala jsem, jestli by se nemělo jednat o kouzla, která se musí udržovat, ale pochybuju, že když kouzelník někoho v boji omráčí, ještě se na něj dále soustředí. V HP1 Hermiona hodila Petrificus na Nevilla a taky už na něj dál nemyslela. ... Rozhodně nemohou přestat působit všechna - nevím, kdo kouzly lepil Doupě, ale pokud by se mělo s jeho smrtí rozpadnout, bylo by něco špatně... A pak bych si dovedla představit, že mohou přestat působit kouzla, k jejichž udržování potřebuje kouzelník soustavnou přítomnost nějakého "odštěpku" své magie. Třeba zrovna hůlky v této ff - objevení daného předmětu může být vázáno na přítomnost této magie. Kouzelník umře, magie zmizí, voila - hůlky jsou zde

Re: 18. kapitola Od: Khira - 20.04. 2012
Dobre jej tak, tu prasivu belatrix som neznasala odkedy zabila siriusa

Re: 18. kapitola Od: Nade - 20.04. 2012
Bellatrix je ještě šílenější, než obvykle. Hermiona skutečně pomohla mnohým, doufám, že to nebylo k ničemu. Zajímavá zmínka o zmizení Narcissina těla dává tušit, že přijde nějaké další překvapení. A ti skřítci? Pomohli sami od sebe, nebo je někdo poslal? Ty bláho! Tolik zvratů najednou. Mám škodolibou radost, když si pomyslím, jak bude Bella zuřit, až přijde k sobě. Díky za překlad, těším se na další kapitolu.
Re: 18. kapitola Od: Jimmi - 20.04. 2012
Už sa dajú spočítať na prstoch jednej ruky, tak to snáď už dlho nepotrvá :D Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke