Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

16. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 08.04. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/16/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 16

Kým Draco prešľapoval na mieste ohľadne svojich skutočných citov k Hermione, Lucius strácal trpezlivosť niekde inde.

Začínal mať po krk toho, ako Harry s Ronom naznačovali, že sú blízko k prielomu a rozhodol sa vziať záležitosti do svojich rúk. Ak tí imbecilovia boli tak blízko, prečo bol Temný pán stále pri moci? Bolo treba pomstiť Narcissu a on už skoncoval s čakaním. Keď vyrozprával Dracovi, ako sa s Narcissou zamilovali, otvorili to staré rany a uvoľnilo z reťaze bolestivé spomienky. Nesmierne túžil po odplate. Podľa všetkého tomu prekliatemu Rádu očividne nestačilo odovzdať im v podstate manuál k tomu, ako fungujú smrťožrúti. Bolo načase nasmerovať veci správnym smerom, minimálne v rozsahu, v akom mu to dovolia.

Začal sa na pár hodín denne zastavovať v Hlavnom stane, aby sa stretol s jadrom Rádu. Hermiona upravila letax, takže ním mohol prejsť bez toho, aby ho nasmerovalo nazad. Potešilo ju, že sa chce väčšmi aktívne podieľať na plánovaní. Hoci spočiatku boli všetci pri Luciusovi trochu odmeraní, bolo jasné, že oceňujú vedenie, a pomaly k nemu začali byť srdečnejší.

Všetci okrem Divookého Moodyho.

Títo dvaja muži sa stále nenávideli  plamennou vášňou. Divooký Moody bol zjavne presvedčený, že Lucius ich zradí v tej sekunde, keď bude mať príležitosť, napriek tomu, že všetci voči tomu protestovali. Lucius sa uškrnul nad tým, že ak Rád tak hrozne potreboval pomoc ex-smrťožrúta, čo ani nemal prútik, možno by si mal nájsť novú náplň práce. Kvôli tejto roztržke boli vzťahy správne mrazivé na to, aby neboli príliš kamarátske, ale Lucius to mal takto radšej. Chcel vidieť porážku Temného pána - nechcel si robiť kamarátov.

Čím hlbšie prenikal do ich operácii, tým lepším sa stával v ich vedení. Vypiloval ich plány, sťahoval ich zo zbytočných misií a kúsok po kúsku ich učil tajomstvá manoru. Mali pred sebou ešte veľa práce, ale dostanú sa tam. Poznal, že všetci chceli bojovať. Pokiaľ šlo o neho, bol tak dlho odlúčený od svojho prútika, že bol zatiaľ spokojný s plánovaním. Mal rád kontrolu, ktorú mu to poskytovalo a konečne bol po toľkých mesiacoch pasívnej, hoci pohodlnej existencie užitočný.

Divooký Moody sťažoval všetko, ako len mohol - odmietal prezradiť Luciusovi charakter ich poslednej misie, tej, ktorá ich až doteraz zdržiavala, ale Lucius na to dokázal prísť sám. Bolo jasné, že majú problémy nájsť posledný viteál. Lucius im poskytol polohu a bezpečnostné detaily o svätyni, kde držali Nagini - nechápal, prečo to meškanie. Idioti. Nevadí. Nakoniec uspejú a potom sa veci dajú skutočne do pohybu. Až dovtedy bolo všetko o príprave.

Luciusa pri jeho každodenných návštevách Hlavného stanu nijako neobmedzovali v pohybe, ale dvere do podzemia pre neho zostávali zamknuté. Dokázal uhádnuť prečo. Tam dole držali Wolfa. Rád sa postaral, aby bola tá oblasť dobre zaistená hlavne teraz, keď sa Lucius stal stálou súčasťou domu. Nikomu neušiel vražedný záblesk v jeho očiach, keď ktokoľvek spomenul ich väzňa pod Impériom.

Akoby zázrakom sa ukázalo, že Wolf neodovzdal ďalej žiadne z informácii o Hermioninom zabezpečení smrťožrútom, pravdepodobne ako dôsledok intervencie svojej 'slabšej strany', ako sa stále rád nazýval, keď bol dosť pri vedomí na to, aby rozprával. Väčšinu času strávil pod sedatívami, aby sa na príkaz svojho pána nepokúsil ukončiť svoj život a Rose ho liečila vtedy, keď bol v  úplnom bezvedomí. Všetci chceli vedieť, kto vrhol kúzlo, ktorého bol stále zajatcom, ale nebolo prekvapením, že mimoriadne nespolupracoval, keď sa to pokúšali zistiť. Tonksová stále mala jazvy, ktoré to dokazovali.

Pod strechou domu na Grimmauldovom námestí č.12 sa oficiálni aj neoficiálni členovia Rádu  krok za krokom približovali k ich desivému cieľu, ktorý sa pred nimi vynáral.


Novonadobudnuté hodiny, keď boli sami v dome, mali na Draca a Hermionu zvláštny účinok.

Napriek faktu, že boli obaja dospelí, zrazu si pripadali trochu ako tínedžeri, ktorých rodičia odišli na dovolenku. Hoci spávali v spoločnej posteli, kvôli deprimujúcej realite nočných hrôz zostávali rozvážni a netlačili svoje hranice za pohodlnú rutinu, na ktorej sa ustálili. Ale zrazu mať k dispozícii čas, keď spánok nebol pravdepodobný, úplne všetko zmenilo.

Pár prvých dní sa len hodinu a pol bozkávali a vzájomne dotýkali, až kým sa celí červení nezadýchali. Technicky mali stále oblečenie na sebe, ale úplne nakrivo. Potom sa Draco vrhol pod studenú sprchu, aby bol po zvyšok večera schopný normálne fungovať. Merlin vedel, že ho tá ženská dokázala totálne zblbnúť jednoduchým rozvášneným pohľadom - spamätať sa z týchto intenzívnych bozkávacích sedení začínalo byť čoraz ťažšie a ťažšie.

Jedného dňa Hermiona bez okolkov oznámila, že sa ide osprchovať a že by sa k nej Draco mohol pripojiť. Dracovi klesla sánka až k zemi, ale utekal za ňou ako stratené šteniatko. Pod prúdom vody, nahý a klzký od mydla, Draco klesol na kolená a rozhodol sa, že keďže nedokáže prísť na to, ako povedať Hermione, že je do nej zamilovaný, použije svoje ústa na iný účel. Keď pod jeho jazykom vyvrcholila, usadená na kraji vane so stehnami zapretými o jeho plecia, nakrátko zauvažoval, či by niekedy zvážila mať s ním deti. On ju tak veľmi chcel. Chcel ju naveky.

Na druhý deň sa mu oplatila a Draca šokovalo, že sa kedysi v škole dokázal hnevať na jej ústa. Jej pery mu kedysi pripomínali, že je to neznesiteľná bifľoška. Teraz ho rozkošou privádzali do delíria a keď ho šľahala jazykom po celej dĺžke penisu, s neovládateľným zalapaním po dychu vybuchol, stenajúc pri zostupe zo svojho vrcholu.

Niekedy na neho používala ruky, až kým neprišiel o rozum, neurobil sa tak silno, že ledva dokázal potlačiť zachrípnuté výkriky.

Niekedy ju on dokončieval s prstami, až kým sa jej steny okolo nich kŕčovito nestiahli.

Stále čakal na signál, že je pripravená zájsť ďalej, ale ak jeho dni budú plynúť takto, nemal v úmysle sa sťažovať. Vo svojej čudnej ulite, ukrytý pred vojnou, sa rozhodol, že má zvyšok svojho života na to, aby sa s ňou pomiloval. Nebolo treba sa náhliť.


Lucius sa mračil na členov Rádu zhromaždených okolo neho. Určite zle počul. Na toto bolo príliš skoro.

"Čo myslíte tým, že ste pripravení?" spýtal sa.

"Presne to, čo sme povedali," zavrčal Divooký Moody. "Sme pripravení na finálnu bitku."

Lucius sa zamračil ešte väčšmi. "Nemal som dojem, že ste dostatočne pripravení na útok na manor. Povedali ste, že ešte stále máte rozbehnuté misie. Kľúčové misie."

Lupin sa do toho vložil, keď strelil po Divookom Moodym ostrým pohľadom. Všetci už mali po krk hašterenia medzi týmito dvoma mužmi. Tento zápas skutočne všetkých sral. "Lucius, Moody chcel povedať, že Harry s Ronom konečne dokončili misiu, na ktorej istý čas pracovali a vďaka tvojim tipom uspeli. Teraz dokážeme umožniť zápas medzi Ty-Vieš-Kým a Harrym vo forme, o ktorej dúfame, že bude finálna bitka. V tomto čase by sme neboli pripravení nebyť informácii, ktoré si nám poskytol, ale s tvojou pomocou máme pocit, že pripravení sme."

Lucius sa rozhliadol po tvárach v miestnosti, všímal si každého výraz. Tvárili sa v rozsahu od vzdorných k vydeseným. Premýšľal, ako pripravení skutočne sú. Nebolo cesty späť, keď sa rozhodli zaútočiť na dom nepriateľa.

"Kedy to dúfate urobiť?" spýtal sa.

"O dva dni," odvetil Harry. Lucius nedokázal rozlúštiť Harryho výraz, čo ho znepokojilo.

"Kto o tom vie?"

"Len ľudia v tejto miestnosti, ale po tomto stretnutí začneme informovať naše zálohy a bezpečné domy," vyhlásil Ron. "Potrebujeme všetku pomoc, ktorú sa nám podarí získať."

Vo vzduchu bolo cítiť divné, tiesnivé napätie. Všetci s očakávaním hľadeli na Luciusa. Potlačil nutkanie uškrnúť sa. No teda, teraz sa k nemu správajú ako k svojmu vodcovi? Bolo to takmer komické - strávili tak veľa času prípravou na toto a teraz, keď to bolo za dverami, všetci boli vydesení na smrť. Lucius vydesený nebol, ale na druhej strane, ešte stále nemal prútik. Nemal na výber, musel zostať doma, kým sa všetci ostatní vrhnú do nebezpečenstva. Ešte si nebol istý, ako sa má kvôli tomu cítiť.

"Čo môžem urobiť ja?" spýtal sa nakoniec.

Harrymu sa zjavne uľavilo. "Dúfali sme, že by ste si mohli prejsť plány, zistiť, či si nevšimnete možný problém. Môžeme to urobiť spolu, Lucius. Skupina sa potrebuje pripraviť a akékoľvek zmeny im môžem sprostredkovať."

"Samozrejme," súhlasil Lucius.

"V poriadku, ide sa, banda jedna... Musíme vyhrať bitku," štekal Divooký Moody, kým naposledy zazrel na Luciusa. On sa mu oplatil rovnako.

Skupina začala pomaly vychádzať von a Harry sa posadil pred Luciusa. Luciusovi došlo, že má na mysli veľa iného než záverečnú bitku. Mladý muž si rozrušene poškrabal jazvu a potom sa obzrel cez plece, aby sa uistil, že sú všetci preč. Švihnutím prútika použil na miestnosť umlčiavacie zaklínadlo.

Lucius nad ním nadvihol chladné obočie.

"Počúvajte, chcem s vami niečo prebrať, kým si prejdeme plány," riekol Harry.

"To bolo zrejmé," sucho odpovedal.

Harry si odkašľal. "Dobre, na začiatok, pokúšal som sa presvedčiť Divookého Moodyho, aby vám vrátil prútik. Vám a Dracovi. Tak môžete bojovať, ak chcete alebo sa brániť, alebo... Neviem. On... on nesúhlasí, mierne povedané. Stále vás považuje za hrozbu. Použil na vaše prútiky kúzlo... tak či tak. Nie som z toho šťastný, ale svoj názor nezmení. Vraví, že ich dostanete, keď ich budete skutočne potrebovať. Je tvrdohlavý ako osol." V tomto okamihu Harry prevrátil očami, čím Luciusa dosť prekvapil.

"Ja viem, že nie ste hrozba," pokračoval, hľadel Luciusovi rovno do očí. "V skutočnosti, pokiaľ vynechám znamenie, myslím, že ste skutočne zmenili vieru. Myslím si, že je to kvôli Hermione. Myslím, že ste si ju postupne obľúbili a že vám otvorila oči. Nikdy by ste nám neposkytli toľko informácii, keby nebolo jej."

Lucius sa ho neobťažoval prerušiť, a Harry to prijal súčasne aj ako potvrdenie, aj ako pozvanie pokračovať v rozprávaní.

"Tiež viem, že Draco s Hermionou sú spolu. Zjavne sú do seba zbláznení, nech je to akokoľvek bizarné. Nebudem predstierať, že tomu rozumiem. Hoci sme s Dracom nikdy nevychádzali, vidím, ako s ňou jedná a taktiež nemám v záujme spochybňovať jej úsudok. Zaslúži si byť šťastná a on ju zjavne takou robí."

Luciusa skutočne prekvapilo Harryho dospelé porozumenie. Možno ho posúdil príliš unáhlene. Predpokladal, že Potter a ten Weasleyovic chalan si len dávajú na čas, kým zaženú jeho syna do rohu a pohrozia mu, aby sa vyhýbal Hermione.

"Pozrite... Idem na to nesprávne," pokračoval Harry, rukami si prehrabol vlasy, vyzeral nahnevane. "To, čo chcem v skutočnosti povedať, je... Ron a ja... Nechceme, aby Hermiona bojovala v záverečnej bitke."

"Čože?" Luciusovi nedochádzala Harryho logika.

"S Dracom nebudete mať prútiky, takže ani vy nebudete môcť bojovať. Chcem, aby Hermiona zostala v dome s vami dvoma. Nechcem, aby sa pokúšala pomôcť  a zrútila sa alebo ju zranili, či zabili... Chcem, aby bola v bezpečí. Asi ste si všimli, že vypilovala bezpečnosť na dome po tom, čo sa tam dostal Wolf - to miesto je pevnosť. Asi je bezpečnejšie než Hlavný stan. Teraz jej dom strážia všetky možné podivné kúzla. Chcem, aby tam zostala počas bitky a tak... ak neuspejem... " zmĺkol, odvrátil pohľad.

Lucius bol rozrušený. "Pán Potter, naznačujete to, čo si myslím, že naznačujete? Ak neuspejete, ako tak užitočne pochybujete, a Temný pán zvíťazí, dúfate, že Hermiona zostane v úkryte v dome, keď on prevezme vládu nad svetom?"

Harry sa zamračil. "Nechcel som, aby ste to vzali až do takéhoto extrému, ale niečo také, áno. Aj vy so svojím synom budete v bezpečí. A ak uspejem, bude stále v poriadku. Samozrejme, že dúfam, že uspejem."

Lucius si vzdychol a pokrútil hlavou. "Poznáte ju dlhšie než ja a jednako toto navrhujete?"

Harry sa previnilo pozrel inam.

"Nikdy vám neodpustí, ak ju vynecháte. Viete to. Dajte jej na výber, pán Potter. Možno sa rozhodne zostať v dome s mojím synom. Merlin vie, že by ju zabilo opustiť ho. Ale dajte jej na výber. Ak zistí, že ste šli do boja bez toho, aby ste jej to povedali..."

"Áno, áno, viem. Pôjde do vývrtky. Viac než do vývrtky. Na rovinu, nechcem na to myslieť. Ale mojím záujmom je jej bezpečnosť, nie či ku mne niekedy znova prehovorí." V jeho tvári sa usídlilo odhodlanie a Lucius sa zamračil.

"Prečo by som mal s týmto súhlasiť?"

"Pretože aj vám na nej záleží!" Harry sa už tváril zúfalo. "Viete, že hrozí obrovské riziko, že stuhne, ak pôjde do boja. V poslednom čase si viedla tak dobre, ale to bolo vo vnútri jej domu. Upadne do toho stavu v nesprávnom okamihu a je mŕtva, Lucius. Nemôžem s tým žiť. Nechcem riskovať, že ju stratím, hlavne nie po tom, čím všetkým prešla. Ak sa to dozvie, bude trvať na tom, aby šla. Vie, aký máme nedostatok liečiteľov. Má totálne šialený zmysel pre povinnosť a teraz, keď sa jej darí lepšie, myslím, že by znova riskovala."

Lucius si ťažko vzdychol. Samozrejme, Harry mal pravdu. Hermiona bola v bitke oveľa zraniteľnejšia než ostatní. Keď bude obklopená toľkou smrťou a chaosom, mohlo by ju do vyslať do jedného z jej záchvatov. Striasol sa, keď pomyslel na to, čo by sa jej vtedy stalo - strata sústredenia čo i len na sekundu znamenala istú smrť, keď čelíte plne trénovanej armáde smrťožrútov.

Ale klamať jej? Bolo mu ukradnuté, či odpustí Harrymu, ale nechcel, aby bola nahnevaná na neho. A vôbec nechcel uvažovať o tom, ako by reagovala, keby sa jej priatelia jednoducho nevrátili. To by jej zničilo myseľ nadobro, zlepšenie by šlo dočerta.

"Nemôžem nič sľúbiť, ale pokúsim sa vám vyhnúť z cesty, ak trváte na tom, že tým chcete prejsť. Ak sa ma opýta priamo, pán Potter, nebudem jej klamať. Nepáči sa mi predstava, že k nej nebudem  úprimný."

Dlho si hľadeli do očí. "Dobre. Ak mi viac nemôžete poskytnúť, beriem to," odpovedal Harry porazeneckým hlasom. "Môžeme teraz prejsť tie plány?"


Nasledujúceho večera prišli Harry s Ronom navštíviť Hermionu. V poslednej dobe sa zastavovali zriedkavejšie a ona ich s nadšením privítala. Keď vystúpili z letaxu, šťastne vykríkla.

"Ste tu! Mala som pocit, že ma už nikdy neprídete navštíviť!" Oboch ich objala.

"Prepáč, Miona... vážne sme mali plné ruky práce," s napätým úsmevom odpovedal Harry. Ron mal v tvári podobný výraz. Vyzerali znepokojení.

Nadvihla obočie nad ich čudným správaním sa, ale nič nepovedala. Nepochybne jej o tom povedia pri čaji. Možno sa Ron konečne prizná k tomu, že chodí s Rose. Hermiona si všimla, aké po sebe strieľali pohľady a myslela si, že je z nich rozkošný pár - nechápala, prečo sa chalani kvôli tomu chovajú tak čudne.

Ale čaj bola veľmi tichá záležitosť a rozhovor bol jednostranný, keď sa ich Hermiona pokúšala rozhovoriť. Hľadela na ustarostené tváre jedného či druhého a cítila, ako sa jej začína žalúdok zvierať obavami. Toto nebolo o Rose.

"Harry, Ron..." snažila sa znieť uvoľnene. "Je všetko v poriadku? Povedali by ste mi, keby sa čosi dialo, však?"

Zachytila ich previnilé pohľady a zaťala zuby. Nemala rada, keď ju držali v nevedomosti.

"Samozrejme, Miona." Ron nasadil falošný úsmev. "Len sme unavení, to je všetko."

"Dobre." Hermiona si pomiešala nápoj, obavy pochovala trochu hlbšie vo svojom vnútri. Pripomenulo jej to Rokfort. Takto sa správali zakaždým, keď dospeli k nejakému bláznivému plánu bez nej. "Takže si nemám robiť obavy, že plánujete niečo hlúpe?"

Všimla si, ako sa ich oči na zlomok roztvorili, než si spomenuli, že majú zakryť svoje prekvapenie.

"No tak, Miona. Odkedy také dačo robíme?" zažartoval Harry v snahe odľahčiť náladu.

Hermiona sa obzrela na Luciusa, ktorý si čítal na gauči. Aj on mal zaťatú čeľusť. Tváril sa, že ho to nezaujíma.

Ach, ach, pomyslela si. Toto nevyzerá dobre.

"Takže vaša misia pokračuje dobre?" spýtala sa. Naposledy, čo ju informovali, všetko sa im darilo. Informácie, ktoré získali od Luciusa, zrýchlili ich prácu a  dostali sa bližšie ako kedy predtým k ukončeniu ich pátrania. Dokonca našli miesto posledného viteálu. Ale to bolo pred mesiacom. Čo sa stalo?

"Ach, áno, všetko ide skvele," zachripel Ron. "Vážne skvele. Sme, hm, extra blízko k tomu, aby sme ho našli."

Hermiona sa pokúšala neprižmúriť oči nad tou očividnou lžou. Ak mala hádať podľa jeho tónu, buď ten viteál vôbec nenašli alebo ho už zničili.

Ak ho nenašli, dobre teda, bude to chcieť viac času.

Ak ho zničili, potom...

Hermione zabehol čaj, silno sa rozkašľala, kým jej stekal dole priedušnicou. Harry s Ronom sa rýchlo postavili, poťapkali ju po chrbte, kým sa znova upokojila.

Ak ho zničili, a ak dostali od Luciusa dosť informácii o manore, potom boli pripravení na bitku.

Nie. Ani náhodou. Povedali by mi, keby plánovali niečo také vážne. To by mi neurobili. Neklamali by mi.

Niekoľko slzičiek jej uniklo z očí, a keď si ich utrela, zamrmlala niečo o tom, že ich vyvolal ten kašeľ. Chalani chápavo prikývli. Pokúsila sa utriediť v duchu fakty. Dlhý čas bol ten viteál chýbajúcim kúskom. Ďalšou prekážkou bolo preniknutie na manor, ale s Luciusom po ruke to asi nebol viacej problém.

Znova sa pozrela na Luciusa. So zamračením si šúchal spánky. Niečo ho trápilo.

Neodišli by, že nie? Neodišli by do boja bez toho, aby mi o tom povedali.

"Mali by sme sa vrátiť, Miona," potichu prehovoril Ron. "Musíme pripraviť v Hlavnom stane nejaké veci."

Keď stáli pri letaxe pri ceste von, každý z nich ju takmer rozdrvil v srdečnom objatí. Bolo to o toľko vážnejšie rozlúčenie než zvyčajný bozk na rozlúčku. Obavy v jej žalúdku sa začali rozbiehať k prstom na nohách.

"Vieš, že ťa milujeme, Miona?" Ronovi zaváhal hlas.

"Áno, vieš to, správne?" zopakoval Harry.

Vyplašene sa na nich pozrela. Dala sa uniesť svojou predstavivosťou alebo sa práve potvrdili jej najväčšie obavy?

To by mi neurobili. Povedali by mi to. Nenechali by ma tu.

"Viem, a ja vás tiež milujem," ostražito odpovedala. "Ale čo sa deje? Nič predo mnou netajíte, že nie? Chováte sa obaja veľmi čudne." Uvedomovala si, že začína znieť spanikárene, ale nechcela ich z niečoho obviniť, kým mala šancu dôkladne si to premyslieť.

Pokrútili hlavami. "Vrátime sa o pár dní," riekol Ron. "Len ideme na rýchlu misiu."

To by mi neurobili.

S posledným pohľadom Harry a Ron zmizli v plameňoch.

Hermiona pozrela na Luciusa, ktorý predstieral, že číta knihu.

"Nezdá sa vám, že sa chovali čudne?" spýtala sa. Lucius sa tváril rozčúlenejšie než kedy predtým. Začínalo jej byť z nervozity zle.

"Moja drahá, podľa môjho názoru sa vždy chovajú čudne," odpovedal vyhýbavo.

To by mi neurobili.

Zamierila do svojej spálne trochu prirýchlo. Draco práve vykročil zo sprchy, keď vrazila cez dvere.

"Malfoy?" dychčala. Nadvihol na ňu obočie, kým si uterákom sušil vlasy.

"Grangerová?" odpovedal, znepokojenie v tvári. "Si okej?"

"Ja som len... " cítila, ako sa jej láme hlas. "Ja som len..."

Dvoma dlhými krokmi bol pri nej, pri chôdzi si ovinul uterák okolo pása. Rukami ju chytil za plecia.

"Čo sa deje? Si rozrušená."

Mala pocit, že bude hyperventilovať a s námahou sa pokúšala udržať dýchanie pod kontrolou. V krku jej rástla panika.

"Harry a Ron..."

Prižmúril oči.

"Čo tí blbci povedali?"

"Nie, nie, nič také... Len že sa práve chovali veľmi čudne. Naozaj čudne, Draco. Bojím sa, že urobia niečo veľmi hlúpe."

Nadvihol obočie, keď začul, že použila jeho krstné meno. Zvyčajne ho používala len v zápale vášne... alebo keď veci zvážneli. Niežeby si v skutočnosti sťažoval. Jednako, napovedalo mu to, že ju vážne ovplyvnilo čokoľvek, čo sa stalo s Potterom a Weasleym.

"Čo hlúpe?" opatrne sa spýtal. Bolo príliš ľahké uraziť jej sprostých priateľov, a to asi práve teraz nepotrebovala.

"Nemyslíš... chcem povedať..." Zhlboka sa nadýchla a pozrela sa mu do očí. "Nemyslíš si, že by odišli do finálnej bitky bez toho, aby mi to povedali, že? Úprimne, myslím, že začínam byť paranoidná, ale vážne sa chovali divne a nemôžem si pomôcť, aby som neuvažovala..."

Zmĺkla, hryzla si spodnú peru a mračila sa, kým jej mozog rotoval okolo vlastnej osi.  

Draco nevedel, čo povedať. Na jednej strane to bolo hlúpe a kruté, ak ju Potter s Weasleym nechali v nevedomosti o niečom takom dôležitom. Na druhej strane zašli za šialené hranice, aby ju ochránili. Bola to jedna z mála vecí, ktoré na nich Draco rešpektoval. Skutočne, skutočne dúfal, že sa nediala finálna bitka. V poslednej dobe šlo všetko tak skvele.

"Existuje dôvod, prečo by také niečo urobili?" nežne sa spýtal, snažil sa nevyhlásiť nič konkrétne o zámeroch jej priateľov.

Zahryzla si do pery silnejšie, a on sa prihrbil, keď si všimol kvapku krvi vynoriť sa na povrchu.

"Mohli by presvedčiť samých seba, že to je jediný spôsob ako ma ochrániť. Aby mi zabránili pomôcť im."

Chvíľu mlčky stáli. Draco nakoniec priložil palec k jej pere a veľmi jemne tú krv utrel.

"Na čo myslíš, Grangerka?"

Oprela sa do jeho dotyku a na chvíľku zatvorila oči.

"Myslím, že zajtra zaletaxujem do Hlavného stanu a porozprávam sa s nimi. Toto by mohla byť celkom dobre moja predstavivosť a nechcem narobiť poplach pre nič." Na to sa na neho usmiala a on ju nežne pobozkal.

"Posteľ?" spýtala sa. Bol príliš šťastný, že ju stiahne pod deky a snažil sa ignorovať pocit ohrozenia, ktorý sa mu vytváral v bruchu.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 16. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
No toto nevyzerá bohvieako... Oni ju fakt z toho vynechali. Ako ich to len mohlo napadnúť? ....Páči sa mi Lucius ako vodca. Dúfam, že im to vyjde. A páči sa mi aj to, že Lucius Herm nechce klamať. Ďakujem    Keď vyrozprával Dracovi, ako sa s Narcissou zamilovali, otvorili to staré rany a uvoľnilo z reťaze bolestivé spomienky.   

Re: 16. kapitola Od: adina - 10.05. 2012
Dakujem za krasnu kapcu po ktorej mi napada jedine : a jeeje.. :)

Re: 16. kapitola Od: Rendy97 - 09.05. 2012
ďakujem

Re: 16. kapitola Od: Pet002 - 09.05. 2012
Dobrá kapitola, díky za překlad

Re: 16. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Harry s Ronem jsou naivní... zvlášť když se chovají tak, že by to na nich poznalo i malé dítě.

Re: 16. kapitola Od: wendelinka - 02.05. 2012
díky za preklad :) 

Re: 16. kapitola Od: gabi77777 - 29.04. 2012
To by poznal i slepej že lžou ... ale jinak skvělá kapitola  

Re: 16. kapitola Od: popik-hipik - 29.04. 2012
Cože bude bitva? A já čekala nějakou romantiku Doufám, že se to rychle vyřeší a bude konečně ta romantika

Re: 16. kapitola Od: Svetluska - 29.04. 2012
Začínám se děsit, že nějakou hloupost spíš udělá Hermiona než Harry s Ronem.

Re: 16. kapitola Od: iway - 26.04. 2012
takže dneska jsme drnkli na sexualni stranku ... nuž proč by ne 

Re: 16. kapitola Od: Leeway - 26.04. 2012
Ty jo, jsem zvědavá, jak to dopadne  

Re: 16. kapitola Od: mimi - 25.04. 2012
super...dakujem:)

Re: 16. kapitola Od: vesperita - 23.04. 2012
ale niee.. finalna bitka.. radsej nech sa este trocha muchluju 

Re: 16. kapitola Od: Morgana - 20.04. 2012
Herm je príliš inteligentná, aby ju niekto vodil za nos...bude bojovať, aj keby ju to stálo život. mám taký pocit, že nakoniec sa v bitke stretnú všetci- aj Malfoyovci. vynikajúca kapitola, Jimmi. ;)

Re: 16. kapitola Od: dsidova - 18.04. 2012
krásná kapitolka :)

Re: 16. kapitola Od: kia - 17.04. 2012
Stejne vtipne, ze chlapcum nikdy nedojde, ze Hermiona neni blba..:))

Re: 16. kapitola Od: Lucy333 - 16.04. 2012
oklamať Hermionu nemožné :D čím ďalej tým viac sa neviem dočkať ďalších kapitol. Diky za preklad :))

Re: 16. kapitola Od: Osiris - 15.04. 2012
Jednoduše perfektní :)

Re: 16. kapitola Od: Jana - 15.04. 2012
Wooow..pozeram, ze ich vztah sa pohol o DOST dopredu :D

Re: 16. kapitola Od: terez - 14.04. 2012
Hurá na další! :)

Re: 16. kapitola Od: abby - 14.04. 2012
Už se nemůžu dočkat, jak dopadne výsledná bitva. Velmi napínavé. 

Re: 16. kapitola Od: Norika1971 - 13.04. 2012
Milujem tieto pariky ako je Draco a Hermiona :-D zakazdym sa tesim na novu kapitolku :-D

Re: 16. kapitola Od: katykaty - 13.04. 2012
ach boze....su to dvaja idioti... ae som rada za draca, konecne trochu postupili vo vztahu:)

Re: 16. kapitola Od: Shoshi - 12.04. 2012
Napriek všetkému čo sa Hermione stalo, stále je mozgom zlatého tria a len tak ju tí dvaja neobabrú... :) Ďakujem za preklad, idem hneď na ďalšiu kapitolu... :)

Re: 16. kapitola Od: adelina - 12.04. 2012
Nemyslím, že měli jakoukoli šanci to před Hermionou utajit. Jsou vždy tak průhlední. Ale jejich důvod je pochopitelný, opravdu si nemyslím, že by Hermiona měla bojovat. S Dracem se to vyvíjí opravdu dobře:) Jdu rychle na další kapitolu a moc děkuji za překlad.

Re: 16. kapitola Od: crazyiiii - 11.04. 2012
teda, to se nám to ale nepěkně komplikuje:( Hermiona je přetrhne vejpůl, jestli to přežijou:( A nebo too z nich vytáhne a půjd taky.. doufám, že se Draco konečně vysloví!!!:)) A jsem taky zvědavá na ty jejich hůlky - napadá mě, jestli na ně Moody nepoužil nějaké kouzlo, aby se jim samy objevily v rukou, když je budou vážně potřebovat (ale to už by se asi stalo, když do dmu vtrhl wolf - pokud to nezakouzlil až pak...) no, uvidíme.. Děkuju za překlad:-) 

Re: 16. kapitola Od: lucky - 11.04. 2012
Ta se nám to začíná pěkně přiostřovat.

Re: 16. kapitola Od: skaredanehoda - 11.04. 2012
ďakujem za preklad:-)

Re: 16. kapitola Od: Andariela - 11.04. 2012
som fakt zvedavá, ako to celé skončí....až sa bojím toho konca..myslím, že to nedopadne dobre :(

Re: 16. kapitola Od: Lupi - 10.04. 2012
Ach, napravení slizolinčania:) Ach, ten Lucius:D

Re: 16. kapitola Od: Jin - 10.04. 2012
ech ale nepojdu bez nej však? Hermiona niečo vymyslí.... musí....   inač vdaka za kapitolku

Re: 16. kapitola Od: kajinek - 10.04. 2012
Těším se na pokráčko :-D

Re: 16. kapitola Od: janulikD - 10.04. 2012
Nemám co dodat... Dokonalost ;)

Re: 16. kapitola Od: dinca - 10.04. 2012
Tak, konečně jsem se k ní dostala. Dost jsem teďka nestíhala, ale našla jsem si chvilku času a stálo to za to. Moc pěkná kapitolka a myslím, že si hopem přečtu i tu další  už teď jsem napjatá jak to pokračuje, i když si nedělám naděje, že by Hermiona zůstala v bezpečném domě  Děkuju moc za překlad

Re: 16. kapitola Od: Monie2 - 10.04. 2012
To už by Harry s Ronem mohli za ty roky vědět, že Hermionu jen tak neobalamutí :o) děkuji za kapitolku

Re: 16. kapitola Od: Goddy - 10.04. 2012
Ach ti hloupoučcí ochranitelští chlapci.. chjo!

Re: 16. kapitola Od: terezickas - 10.04. 2012
Hned na začátek moc děkuji za překlad. No a ke kapitole toho moc co říct nemám. Snad jen, že jsem napjatá jak blázen, jestli se nakonec Hermiona zblázní nebo ne. :D

Re: 16. kapitola Od: muuufi - 10.04. 2012
skvela cast

Re: 16. kapitola Od: eihwe - 10.04. 2012
Idilický začátek a ponurý konec. Doufám, že úplně nakonec to bude opačně :)

Re: 16. kapitola Od: hatifnatif - 10.04. 2012
....vidím to tak, že to Hermiona prokoukne do 10 minut a za dalších 10 sekund půjde do bitvy s nimi a D+L hned za ní......těším se

Re: 16. kapitola Od: steiiiny - 10.04. 2012
přeji si jen, aby to dobře dopadlo... 

Re: 16. kapitola Od: teriisek - 10.04. 2012
Tak to bude průser. Nejsem si vůbec jistá, co mám teď čekat, každopádně Hermiona je zabije, jestli se v pořádku vrátí a řeknou jí, že je po bitvě. Nevím, jestli jim to někdy odpustí... a jestli z toho nebude obviňovat i Luciuse, když o tom zjevně věděl... A nebo, to by bylo ještě horší, je nesežene, dojde jí to a udělá nějakou pitomost... bojím se o ni. Vlastně o ně všechny. A ta poznámka od Moodyho, že dostanou hůlky, až je budou potřebovat - proč mám pocit, že to znamená něco důležitého? Díky moc za překlad, jsem strašně napnutá!

Re: 16. kapitola Od: 32jennifer2 - 10.04. 2012
ajajaj... tak toto vyzera zle... ak sa tam zajtra objavi a bude ich vypocuvat, alebo sa dovtipi, alebo... nuz, som zvedava...

Re: 16. kapitola Od: sabu - 10.04. 2012
dík za novou kapitolu:)

Re: 16. kapitola Od: jerry - 10.04. 2012
rozumiem ze sa harry snazil miu chranit ale myslim ze mal pravdu aj lucius. no som velmi zvedava ako na to zareaguje mia ked sa dozvie o utajeni finalnej bitky. len dufam ze neskonci tak ako predtym v tej stagnacii. pekna kapitolka, dik za preklad

Re: 16. kapitola Od: waiwy - 10.04. 2012
to jsem zvědavá, co se stane, až to hermioně dojde

Re: 16. kapitola Od: elena - 10.04. 2012
paci sa mi ako sa Lucius stal takym organizatorom Radu....aj to aky zaujal postoj k tomu ked sa Harry s Ronom rozhodli jej klamat o finalnej bitke.... tomu hovorim premena :)

Re: 16. kapitola Od: Peggykaja - 10.04. 2012
Teda Hermiona  na ně má čuch..... tak dlouho je vyváděla z průšvihů.... Jinak, zas a znovu, DÍKY za překlad

Re: 16. kapitola Od: Werush - 10.04. 2012
Ďakujem za preklad! Ako už bolo spomenuté v ostatných komentároch, Hermionu neoklamú, len dúfam, že sa nič zlé nestane...

Re: 16. kapitola Od: ansus - 10.04. 2012
Díky za skvělou kapitolu. Jsem zvědavá, jak se všechny ty náznaky dále budou či nebudou naplňovat - ať už se týkají Hermiony a jejího tušení, že se cosi děje bez ní, dalšího celkového vývoje, nebo toho, co závěr provede se vztahem hlavní dvojice. Těším se na další!

Re: 16. kapitola Od: lulka4565 - 10.04. 2012
no som zvedava kto vsetko pojde bojovat a ako to vsetko dopadne....diky za preklad, len tak dalej....

Re: 16. kapitola Od: kiwic - 10.04. 2012
začíná se nám opět rozjíždět děj, to je dobře. díky za kapitolu

Re: 16. kapitola Od: lennyuchiha - 10.04. 2012
Začíná přituhovat, atmosfora houstne. Těším se na další kapitolku.

Re: 16. kapitola Od: zelaaa001 - 09.04. 2012
perfektné! teším sa na pokračovanie:D

Re: 16. kapitola Od: Zuzana - 09.04. 2012
Ako môžu byť tak naivní a myslieť si, že by na to neprišla? Len sa divím, že nevyspovedala Luciusa. Som zvedavá či ich ešte pred bitvou stihne, ale niečo mi hovorí, že sa tam vyberie aj keď ju nechajú doma. Veľmi sa mi páči pokrok vo vzťahu s Dracom. Preložila si tie scénky krásne. A veľmi sa mi páčil aj rozhovor Luciusa s Harrym. Aj to, že odmietol Hermione klamať. Ja by som bola tiež radšej keby zostala doma v bezpečí s Dracom... Ďakujem za skvelú kapitolu a nádherný preklad.

Re: 16. kapitola Od: Leviatan - 09.04. 2012
Klasicky koniec sa blizi Hermiona ujde , Draco ju pojde zachranovat a nakoniec vyhraju ale nebolo by od veci keby to skoncilo smutne ale to by sa asi viacerym nepacilo co uz 

Re: 16. kapitola Od: Sally - 09.04. 2012
Díki za preklad. Toto bola kapitola plná dusivej atmosféry. Príprava záverčnej bitky, upevňovanie Luciusovej pozície, ach a to zaryté mlčanie. Čo len z toho bude? Mám pocit, že sa blížime k záveru. A Hermiona na to či s pomocou Luciusa alebo bez nej, príde. Nechám sa teda prekvapiť. Zistila som, že Moody je vážne pošuk.

Re: 16. kapitola Od: Phee - 09.04. 2012
veľmi pekná kapitolka.....chudák Hermiona, nie je to veľmi pekné ako sa k nej zachovali, i keď uznávam, že to je pre jej dobro....veľmi sa teším na pokračovanie:)

Re: 16. kapitola Od: soraki - 09.04. 2012
Tonksová má jizvy? Metamorfomág a jizvy? To snad ne... ale jinak se konečně něco děje - a vůbec, líbí se mi Lucius Díky

Re: 16. kapitola Od: JSark - 09.04. 2012
Už sa nám to blíži, Voldy otrčí kopytá. Som zvedavá, či to Hermiona zistí a či sa zapojí. Ďakujem, teším sa na pokračovanie.

Re: 16. kapitola Od: Kaitlin - 09.04. 2012
No, pokud z toho vyváznou Harry s Ronem živí a zdraví, tak budou mít pořádný problém. Myslím, že tohle tak úplně nedomysleli... Jinak mě teda překvapuje, že to Lucius ještě nevykecal, ale pořád na to čekám. :) Teda, ale každou kapitolu mám silnější a silnější pocit, že tahle povídka je doopravdy o Luciusovi a ostatní mu tam jen tak hrají druhé housle. Ne, že bych si nějak stěžovala, mám tuhle postavu ráda a tady je prostě úžasnej... :) Každopádně moc děkuji za překlad, těším se na další pokračování ;)

Re: 16. kapitola Od: maria - 09.04. 2012
1

Re: 16. kapitola Od: Jacomo - 08.04. 2012
Ajaj, blíží se finále - a vypadá to hned na několik "bitev"... Co bude náročné. Ani nevím, komu držet palce dřív. Díky za překlad, těším se na věci příští

Re: 16. kapitola Od: Reni38 - 08.04. 2012

Re: 16. kapitola Od: Gift - 08.04. 2012
Musim se priznat, ze se lehce obavam. Mame pred sebou jeste docela dost kapitol a mezi Dracem a Hermionou to tak dobre klape, ze... zakonite musi prijit nejaka zapletka. Pro jejich vztah ne moc dobra zapletka. Hmm... ne, ze by mi to zabranilo dale horlive cist:-)). Diky za preklad, Jimmi!

Re: 16. kapitola Od: Khira - 08.04. 2012
Mam pocit ze toto nedopadne dobre...

Vďaka za komentáre Od: Jimmi - 08.04. 2012
Ďakujem všetkým za komentáre a mám jedinú odpoveď: ďalšia kapitola je už u bety. Viac nestíham

Re: 16. kapitola Od: denice - 08.04. 2012
Vůbec mi nevadí, že se v povídce nevyskytuje Severus - Lucius ho plně nahrazuje. Řád je bezradný, tak Lucius ztratí trpělivost a vezme to do svých kompetentních rukou. Moc mě baví si to představovat. A Draco s Hermionou zatím provozují sexuální hrátky. Ale aspoň se mu nepletou do plánování. Líbil se mi Harryho rozhovor s Luciusem i pokus zatajit přepadení Manoru před Hermionou. Ale zdá se, že Lucius ji zná lépe než ti dva, každopádně dokáže lépe odhadnout, kdy a komu může lhát. Prostě hvězda. Od Harryho je hezké, že nezpochybňuje Hermionin úsudek, pokud se týká vztahu k Dracovi. Proč nedokáže totéž s její účastí v přepadení Manoru? Vím, jde  život, ale rozhodnout by se měla sama. Nesmírně se těším, že jim na to Hermiona přijde a pěkně je setře. Díky.

Re: 16. kapitola Od: luisakralickova - 08.04. 2012
Cha, Hermiona a nepřijít na to, co mají za lubem? Vždyť je už roky cvičená. Ona jim určitě ukáže, je ve formě a šťastný konec je na obzoru, no ne?

Re: 16. kapitola Od: myska111 - 08.04. 2012
Moc pěkná kapitola, velmi jsem se těšila na pokračování. Tento týden a pravděpodobně ještě delší dobu nebudu schopná psát obsáhlejší komentáře. Mám dost špatné období. Moc díky za kapitolu, která mě alespoň na chvíli rozptýlila.

Re: 16. kapitola Od: Stela - 08.04. 2012
Ja len dufam ze toto nie je jedna z tych poviedok kde Draco alebo Hermiona zomru :D 

Re: 16. kapitola Od: tigy - 08.04. 2012
Úžasná kapitolka, z každého rožku trošku, vyzerá to, že sa naozaj blížime do finále. Ron a Harry by naozaj neoklamali ani mňa, nieto Hermionu...Lucius u mňa má ďalší bod za to, že nemieni klamať Hermione do očí, ak sa ho priamo opýta...a ako už napísala vyššie Marci, to, k čomu sa už Draco s Hermionou odhodlali je možno oveľa intímnejšie, než to, čomu sa zatiaľ vyhýbajú :) Krásna kapitola, výborný preklad, vďaka :)

Re: 16. kapitola Od: THEADU - 08.04. 2012
Hermiona je skutočne riadne chytrá, čo sme, ale vedeli nie? :D

Re: 16. kapitola Od: NikkyD - 08.04. 2012
Vyzera to tak, ze koniec sa uz blizi. Som zvedava ako to vsetko bude pokracovat! Diki:)

Re: 16. kapitola Od: FlorenceMabel - 08.04. 2012
I já bych poznala, že Ron s Harrym lžou... Díky

Re: 16. kapitola Od: 3lucky - 08.04. 2012
No myslím, že tu starostlivost už teda hodně přehánějí... Já myslím, že už jim ukázala, že je o hodně silnější než si myslí... je to nebezpečné, ale kdyby jí o tom řekli, mohli by ji přesvědčit, aby se boje neúčastnila... mohla by pomáhat zraněným a vyhovovalo by to všem... no jsem zvědavá, jak to dopadne... díky za kapitolu :-D

Re: 16. kapitola Od: Michelle - 08.04. 2012
Herm má dobrý přirozený instinkt . Nebo je zná tak dobře. Jsem zvědavá, jak se z toho vykroutí ti dva.. krásná kapitola, těším se na další

Re: 16. kapitola Od: marci - 08.04. 2012
Tak to bude ještě zajímavé. Nemohli vážně předpokládat, že se jim podaří Hermionu obelstít, že ne. Pitomci. Ludius je tady takový mile Severusovský Upřímně doufám, že speciálně on skončí dobře. Fandím mu! A s úsměvem jsem četla popis erotických chvil mezi Dracem a Hermionou. Všechno do kopy mi to připadalo o hodně intimnější, než "pomilování", které oba tak odkládájí a na které Hermiona není "připravená "... Hm. Ale jo, na něco se člověk upínat musí. Tak já se tedy upínám k další kapitole Díky moc a krásné Velikonoce.

Re: 16. kapitola Od: kukajda - 08.04. 2012
Takže děj nám začíná nabírat rychlý spád. Až se Hermiona dozví, že měla pravdu, nechtěla bych být v Harryho a Ronově kůži.

Re: 16. kapitola Od: Claire - 08.04. 2012
Merline, proč ti dva pitomci neposlouchali, co jim (no dobře, Harrymu) Lucius říkal. Měli Hermioně říci pravdu, tohle nebylo jen o snaze ochránit. Před vnitřním očíčkem se mi začíná rýsovat katastrofický scénář, jak Hermiona dorazí do štábu, nikde nikdo a nějakým způsobem se střetne s Wolfem. Protože je hrdá a tvrdohlavá, tak samozřejmě nebude chtít jako doprovod ani Draca, ani Lucia, navíc tady nebude ani žádný záchranný džber s kletbou příhodně při ruce.... Ach ajj, co na nás ještě čeká za překvápka? Jimmy, díky za kapitolu a přeji krásné a pohodové prožití velikonočních svátků. A s vodou opatrně, ať nezmrzneš.

Re: 16. kapitola Od: salviq-25 - 08.04. 2012
Harry s Ronom to myslia vážne?! Hermiona bola najmúdrejšia čarodejnica v ich ročníku a oni si myslia že ju oklamú? hmm....a Drackie a Miona...oni sú moc fayná dvojica...x) Vďaka za preklad

Re: 16. kapitola Od: petty002 - 08.04. 2012
Tak koukám že se pomalu ale jistě blíží konec, jsem zvědavá jak na to Hermiona zareaguje že se nejedná jen o její představivost.

Re: 16. kapitola Od: Nade - 08.04. 2012
Proč si ti dva myslí, že Hermionu nějak oklamou? Na to nemají, i když je právě lehce indisponovaná. Myslím, že ona si nejvíc cení toho, když s ní jednají jako s rovnocenným partnerem, který je schopen sám rozhodnout o tom, co udělá a co ne. Chápu jejich dilema, respektovat nebo chránit? Takové rozhodování je vždycky těžké. Kromě závěrečné bitvy teda ještě očekávám pěknou bouři ve vztazích. Díky, těším se na pokračování. 

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke