Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

14. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 24.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/14/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Kapitola 14

Prešli dva týždne odo dňa, kedy mu Hermiona dala šancu a Draco nikdy v živote nebol šťastnejší.

Vošiel do kuchyne s uvoľneným úsmevom na tvári a Hermiona sa na neho usmiala z miesta, kde pri pulte pripravovala jedlo. Mala rozpustené a neučesané vlasy, ktoré lemovali jej tvár, aby zdôraznili tú divokú krásu, ktorú v nej začal zbožňovať. Stále mala z raňajšej sprchy vlhké končeky, ktoré sa stáčali, ako usychali.

Jeho otec sedel pri stole, pokojne si čítal dosť veľkú a zatuchnutú starú knihu. Rád mu konečne zaobstaral riadnu protézu, takú, čo fungovala ako noha a nie ako kovová tyč. Trvalo im to dlho, ale Draco bol náležite vďačný, že k tomu vôbec došlo. Rád sa síce určite zdal byť pri Malfoyovcoch otvorenejší, odkedy im Lucius poskytoval tak veľmi cenné informácie o Temnom pánovi, ale Draco mal podozrenie, že to Hermiona bola zodpovedná za posledné postrčenie, ktoré ich prinútilo vypátrať po tak dlhej dobe protézu. Odvtedy sa Lucius dokázal pohybovať rýchlejšie a celkovo vyzeral spokojnejší.

Občas trojica zabudla, že sa ukrýva uprostred vojny. Tento dom bol pre nich malým nebom. Nebom pre poškodených ľudí.

Draco žasol, ako veľa vecí sa zmenilo, odkedy sem prvý raz prišli. Už viacej svoj život nespoznával.

Noci s Hermionou boli také nepodobné ničomu, čo s nejakou ženou kedy zažil. Prešli od povrchných rozhovorov k zdieľaniu si svojich najhlbších tajomstiev - niečo, čo si Draco nedovolil urobiť s nikým iným, tobôž s niekým, o koho sa romanticky zaujímal. Každá noc bola ako emočný exorcizmus, niektoré boli ťažšie než iné, niektoré priam bolestivé. Vo svojom živote urobil určité hrozné veci. A predsa pri všetkom, k čomu sa priznal on, ona prezradila niečo rovnako ukrývané. Draco mal pocit, ako keby ju teraz skutočne poznal - ako keby dokázal vycítiť, čo má na mysli skôr, než to povedala nahlas. Byť s ňou bolo ako emočný balzam... Cítil sa pokojnejší, oveľa istejší sám sebou a menej nahnevaný, než kedy býval. Ukázalo sa, že býval ustavične nazúrený bez toho, že by si to v skutočnosti uvedomoval. Bolo fajn nebyť už viacej taký napätý. Bolo fajn hodiť všetko za hlavu.

Dokonca fyzická stránka jeho vzťahu s Hermionou bola skvelá. Zhodli sa, že je ešte príliš skoro na sex, nech bol akokoľvek lákavý. Namiesto toho sa zasýtili intenzívnym bozkávaním a toľkým ohmatkávaním, aké im mohlo prejsť. A jemu sa v skutočnosti to tempo páčilo. Vedel, že kedykoľvek sa rozhodnú vydať sa ďalej, tak to bude neuveriteľné a stálo za to počkať. Pre neho to bol absolútne neznámy prístup, ale fungoval.

Hermiona im na tri taniere naservírovala stratené vajíčka a zemiaky a všetci sa prisunuli k stolu.

Takmer dojedli, keď to začuli. Slabé 'prásk', ktoré vychádzalo z kozuba. Hermionina hlava vystrelila k letaxu a prižmúrila oči.

"To je čudné," povedala. "Nikdy predtým som to nepočula."

Draco s Luciusom sa postavili, aby to preskúmali. Trochu sa v ňom povŕtali, ale všetko vyzeralo byť v poriadku.

Hermiona pokrčila plecami. "Nechám na to pozrieť Harryho a Rona, keď sa neskôr zastavia. Možno sa deje niečo čudné so systémom."


Draco s Luciusom hrali po obede šach a Hermiona si čítala, keď sa ten zvuk ozval znova. Slabé 'prásk' zarezonovalo kozubom, potom nastalo ticho.

"Čo to pri Merlinovom mene je?" zamračila sa.

"Nechceš, aby som sa spojil s Hlavným stanom a dal im vedieť, že môže byť problém s letaxom? Možno sa pán Potter a Weasley zastavia skôr, keď budú vedieť, že tu niečo je v poriadku," prehovoril Lucius.

"To by bolo skutočne skvelé, Lucius. Ďakujem vám za ponuku. Lepšie sa presvedčiť, než potom ľutovať. Merlin vie, že to je jediná cesta dnu a von...Nechcem, aby nám to niečo vyviedlo."

So zamračením sa znova pozrela na kozub, obočie spojené dohromady, ako keby niečo zvažovala v hlave.

"Všetko v poriadku, Grangerová?" spýtal sa Draco. Nepáčilo sa mu, keď vyzerala znepokojená. Nútilo ho to chcieť ju zdvihnúť do náručia a schovať si ju v posteli podobne ako si veverička schováva oriešky.

Otriasla sa zo svojich myšlienok a usmiala sa na neho. "Všetko je fajn. Asi to nič nie je. Štíty sú aktívne, takže myslím, že by ma náhodný zvuk nemal znepokojiť."

Draco prikývol a vrátil sa k hre, kým jeho otec šiel odovzdať odkaz. Nebol nijako hrozne znepokojený... Potter s Weasleym sa dokážu postarať o čudne sa správajúci letax, keď prídu na svoju malú kontrolu. V poslednom čase mali plné ruky práce, nechávali narážky na istú veľkú udalosť, ktorá sa má čoskoro udiať, ale viac než to neprezradili žiadne detaily. Draca stále tí dvaja vytáčali, ale ak sa približovali k zloženiu Temného pána, domnieval sa, že zvládne počúvať ich bľabotanie každých pár dní.

Okrem toho, ak pominieme obvyklú podráždenosť, s Hermionou ešte stále nepovedali Zázračnému duu o svojom vzťahu. Čoskoro k tomu bude musieť dôjsť, toľko bolo jasné. Niežeby o tom niekedy pochyboval, ale rýchlo sa stávalo zrejmé, že toto nebol len krátky románik. Draco sa nepopierateľne obával ich reakcie. Hermiona ich milovala a rešpektovala ich názor, a len Merlin vedel prečo. Budú všetko sabotovať? Zmení ona svoj názor na neho? Bohovia, to by ho zničilo. Bola pre neho všetkým.

A ani jej to tak úplne nepovedal.

Lucius sa znova usadil pred neho a hra pokračovala.


Bol takmer čas večere a Harry s Ronom sa stále nezastavili. Hermiona občas vrhala znepokojené pohľady na kozub, ale vyzerala čím ďalej uvoľnenejšie, keď organizovala zásuvky v kuchyni. Možno ten zvuk nakoniec nič neznamenal.

Draco s Luciusom sedeli na gauči a bavili sa o knihe, ktorú obaja prečítali. Draco začínal byť nahnevaný na otca za to, že hrá diablovho advokáta a oponoval so svojou zvyčajnou naštvanosťou. Práve chcel vyrukovať s pichľavým vyvrátením dôkazov, keď z kozuba zaburácalo hlasnejšie 'prásk', ktoré nasledovalo žiarivé zelené svetlo. Všetci stíchli.

Hermiona bola okamžite pri jeho boku, prútik vytiahnutý a oči roztvorené strachom.

"To nie je normálne," hlas sa jej triasol. "Mám z toho zlý pocit."

Len čo tie slová opustili jej ústa, vypuklo peklo.

Obývačku pred kozubom zrazu prehltla temnota. Draco začul, ako Hermiona vykríkla a už ju viacej vedľa seba necítil. Skôr než stihol skočiť na nohy, zasiahlo ho kúzlo a stuhol v kresle. Podľa stuhnutého tela svojho otca vedľa neho, bol aj on paralyzovaný. Draca úplne zaplavila spanikárená zúrivosť - niekto narušil Hermionine štíty. Niekto sa dostal dnu.

Kde kurva je Zázračné duo, keď ho potrebujete?

Rovnako rýchlo ako temnota nastala, tak sa vyčistila.

Pred kozubom stál Wolf s nepríčetným výrazom v tvári. Mal na lícach tmavomodré modriny a cez čeľusť sa mu tiahla dlhá, zle zahojená rana s tmavočervenými okrajmi. Držal Hermionin prútik rovnako ako svoj a ona sa štverala na nohy na druhej strane izby, kam ju pred pár sekundami hodilo. Čelo jej krvácalo a vyzerala mimoriadne bledo. Mihla pohľadom k Dracovi a on videl, ako zaskučala, keď si uvedomila, že je stuhnutý na mieste. Malfoyovci bezmocne tú scénu sledovali.

"Ahojky, Hermiona," priadol Wolf. "Vyzeráš nádherne ako vždy."

"Wolf?" zhíkla, znela rovnako vystrašene ako bola. Dracove srdce kvôli nej kričalo. Prisluhovač Temného pána pod Imperiom v jej dome... Narušený letaxový systém... Bude to zázrak, ak to niektorý z nich prežije.

"Wolf?" znova povedala pokojnejšie, snažila sa zakryť svoje trasúce sa ruky. "Ako si sa dostal cez moje štíty?"

"Ach, princezná, zabúdaš, že som mal to potešenie držať ťa nejaký čas ako zajatca. Bola to vhodná príležitosť na to, aby som prehľadal tvoju myseľ a našiel všetky tvoje malé bezpečnostné triky. Stále bolo treba na tom popracovať, ale nakoniec som sa cez ne dostal . Si šikuliatko, ale na druhej strane, to som vždy vedel. Ospravedlňujem sa, že som tú posledných pár týždňov nebol, ale mal som povinnosti, na ktorých som sa musel zúčastniť s mojím pánom. Teraz si môžeme vynahradiť stratený čas."

Dracovi sa nepáčil ten nežný spôsob, s akým k nej hovoril. To, čo považoval za mierne zaľúbenie, vyzeralo skôr ako posadnutosť z Wolfovej strany. Najhoršie zo všetkého bolo, že Draco nemohol urobiť jedinú prekliatu vec, aby ju ochránil.

"Tvojím pánom? Hovoríš o osobe, ktorá ťa prekliala? Takže to si bol ty, kto ma uniesol!" penila, oči jej lemovali slzy. "Wolf, bol si môj priateľ! Dôverovala som ti!"

"To nie je moja chyba, miláčik," odpovedal Wolf tým desivým zvodným hlasom. "A aby sme boli presní, Bryce ťa na môj príkaz uniesol. Ja som sa len zastavil na pár návštev!"

"A bitiek? A mučení?" nahnevane vykríkla. "To si bol tiež ty?"

Draco si všimol, ako sa Wolf zaksichtil a strhol. "Len čiastočne. Obávam sa, že moja slabšia stránka nebola veľmi nadšená týmito aktivitami."

"Tvoja slabšia stránka?" zmätene povedala. "Akože v tebe, ten skutočný Wolf? Ten, čo nie je pod vplyvom kliatby?"

"Ten istý," pokrčil plecami. "Ten 'skutočný' Wolf, ako ho voláš, mi totálne vytáčal. Dal ti tak veľa drog, že si vôbec nemohla cítiť bolesť z mučenia. Aké má potom zmysel, pýtam sa? Taktiež ti pomohol utiecť skôr, než som dokázal získať kontrolu. Bez ohľadu na to... Brycea som potrestal, že ho nedokázal zastaviť."

"Skutočný Wolf bol ten, kto ma poslal letaxom?" užasnuto sa spýtala. "A ty... Ty si zabil Brycea? Len pretože ťa nedokázal zastaviť?"

"Nie mňa, Hermiona, nepočula si ani slovo, čo som povedal?" nahnevane vyprskol. "Bryce nedokázal zastaviť moju slabšiu stránku. Moja slabšia stránka nie som ja. Je len na obtiaž. Nechcel, aby som si vynútil cestu nazad do tvojho domu, ale ako vidíš, ja som ten, kto tu má kontrolu."

Znova sa zvrátene usmial. Počas celého rozhovoru bola zatiaľ Hermiona v bezpečnej vzdialenosti od Wolfa, kým ten psychopat rozprával. K Dracovej hrôze začal Wolf pomaly kráčať smerom k Hermione, kým sa pohrával s jej prútikom.

"Moja slabšia stránka bola tiež príliš zbabelá, aby si ťa vzala, Hermiona. Ja tú istú chybu neurobím," zahundral.

Hermiona urobila niekoľko trhaných krokov dozadu, až kým nenarazila na stenu. Draco videl, ako očami prezerá miestnosť, hľadá čokoľvek, čo by mohla použiť ako zbraň.

"Moja slabšia stránka chcela, aby som sa ti dvoril, uchádzal sa o teba, získal si tvoju lásku. Mňa také veci nezaujímam," pokračoval, krok za krokom, kráčal ako predátor.

Obehla roh smerom na chodbu, kým sa Wolf stále približoval. Jeho dlhé nohy ho k nej niesli desivou rýchlosťou.

"Moja slabšia stránka by nikdy neošukala tvoje peknučké telíčko a potom sa ho zbavila, ale to je presne to, čo sa chystám urobiť ja, láska moja. Len pretože mi môj pán nedovolí nechať si ťa pre seba, neznamená to, že sa nemôžem trochu pobaviť než zomrieš."

Draco si pomyslel, že výraz 'vidieť červeno' je len rečníckym obratom, ale mohol odprisahať, že kým sedel na gauči, zamknutý vo vlastnom tele, videl len krvavo. Neschopný zabrániť Hermioninmu znásilneniu. Neschopný zabrániť jej vražde.

Chcel zomrieť.

Wolf bol už tesne pred Hermionou a ona musela cúvať k dverám hosťovskej izby. Strelila po Dracovi posledným spanikáreným pohľadom, než Wolf stisol kľučku a zatlačil Hermionu dnu.

Prosím, nech zomriem.

Prosím, nech zomriem.

Prosím, nech zomriem.

Draco by nedokázal žiť sám so sebou, keby sa Hermione ublížilo. Na kratulinkú sekundu zauvažoval, prečo ho s otcom Wolf jednoducho nezabil, keď sem vpadol letaxom, ale došlo mu to takmer okamžite. Chcel, aby počuli, čo sa jej stane. Chcel, aby si pripadali bezmocní. Asi vedel, čo k nej Draco cíti - zdá sa, že si to všimli všetci. Ten muž bol netvor.

Jeho myšlienky prerušili zvuky Hermioniných výkrikov a vzlykov.

Prosím, nech zomriem, pomyslel si Draco, keď sa jeho srdce rozpadalo na kúsky.


Hermiona začala uvažovať o možnej zbrani v tú sekundu, ako jej prútik vyletel z ruky. Nemala potuchy, čo sa vynorí z temnoty, ale bolo jej jasné, že to bude zlé. Potrebovala niečo, čím by sa bránila, niečo, čím by bránila Luciusa a Draca. Ach bohovia, ako sa o nich bála... Ublížia im? Podľa toho, kto vyjde z letaxu, mohli mať väčšiu cenu než ona. Nemohla dovoliť, aby sa to stalo. Potrebovala zbraň.

Mozog začal listovať zoznamom možností dokonca aj keď letela vzduchom.

Všetky jej nože... boli v kuchyni, a tie najostrejšie odniesli kvôli jej nočným hrôzam.

Na stene knižnice mala obradnú dýku, ale bola to skutočne len dekorácia. Plus to bolo príliš ďaleko.

Obývačka bola plná plyšových, útulných vecí. Žiadna z nich by nepomohla, až kým by sa nedostala dosť blízko k votrelcovi, aby ho zadusila. Ale čo ak tých votrelcov bolo viac?

Bezprútiková mágia? Mohla to skúsiť, ale už viac než dva roky netrénovala a mohla by náhodne zraniť Draca či Luciusa.

Sakriš, prečo pre toto nemala záložný plán? Tak veľmi dôverovala svojim štítom. Bola si príliš istá. Teraz za to možno všetci zaplatia životmi.

Keď sa temnota vyjasnila, stál tam Wolf. Plakala, keď sa vykecával o svojich zločinoch, zdesená, že sa jej priateľ zmenil na nemilosrdného vraha. Musela sa stadiaľ dostať. Lákala ho preč od Draca a Luciusa. Musela si získať trochu času.

Začala sa potkýnať smerom do chodby, kým jej mozog zúfalo hľadal riešenie.

Wolf povedal, že ju znásilní a zavraždí a jej mozog prešiel na najvyššie otáčky. Takto nezomrie.

Ten nápad ju zasiahol ako blesk. Bolo to nafest, ale mohlo to vyjsť. Cúvala k dverám hosťovskej izby. Pozrela sa na Draca, stuhnutého na gauči a zadúfala, že ho znova uvidí. Nedokázala si predstaviť, aké to pre neho musí byť, keď toto všetko sleduje neschopný činu.

Wolf bol tak blízko, že cítila tabak v jeho dychu. Stisol kľučku a vtlačil ju dnu, očami sliedil po jej tele.

Mysli, Hermiona, mysli. Nech to vyjde.

Rozhliadol sa po neznámej hosťovskej izbe, v ktorej prebývali len jej zdravotnícke zásoby a nejaké maličkosti po Anthonym.

"Nie je nám treba postele, princezná, pretože použijeme podlahu. Nie som náročný." Schmatol ju za pás a jedným mocným pohybom jej roztrhol blúzku. Vykríkla. Bol silnejší než očakávala. Ako mala toto zvládnuť?

Prstami jej roztrhol podprsenku a hrubo sa s ňou láskal, kým sa bránila.

"Ach, Hermiona, nemáš potuchy, ako dlho som toto chcel..." zastonal. Napadlo ju, že sa skutočne povracia, keď ju schmatol a pchal sa na ňu, nakoniec jej rukou zapchal ústa, aby umlčal jej výkriky. Pohrýzla ho a on ju kruto švihol po tvári. Začula prasknutie a zacítila krv. Mala zlomený nos - mohla to cítiť.

Pritlačil ju na stenu a keď sa mu podarilo roztvoriť predok jej džínsov, vkĺzol prstami medzi jej nohy, pod látku jej nohavičiek. Vzlykala a bojovala tuhšie, hnusilo sa jej, že sa jej tam dotkol.

Musela sa z tohto dostať! Násilím do nej strčil prst a ona vykríkla.

"Ešte nie sme vlhká, princezná?" zachrapčal. "To viem zmeniť. Vyzleč si zvyšok oblečenia," prikázal a ustúpil.

Toto je tvoja šanca.

Predstierala, že zakopla, keď si vyzliekala džínsy a dostala sa tým bližšie k bielizníku vo vzdialenejšom rohu. Preháňala svoje pohyby, keď vstávala, ťahala sa popri stene, keď sa pomaly dostávala na nohy, strhávajúc zo seba to málo oblečenia, čo na sebe mala.

Bližšie. Bližšie.

Už na sebe nemala nič, keď stála pred bielizníkom a triasla sa ako osika. Bohovia, toto bolo ponižujúce. Hľadel na ňu, ako keby sa ju chystal celú zjesť. Modlila sa ku každému božstvu, na ktoré si dokázala spomenúť.

Prosím, nech to vyjde.

"Wolf?" placho povedala, keď si začal rozopínať nohavice, pod látkou bolo plne viditeľné, aký je nadržaný. Bolo jej jasné, že nemá veľa času.

"Čo je?" zavrčal, keď zhodil opasok.

"Mohol by si kvôli mne odovzdať odkaz svojej... Svojej slabšej stránke? Vieš... niečo ako poslednú komunikáciu."

Netváril sa nadšene, ale aj tak prikývol.

Ruky mala za chrbtom, keď sa opierala o bielizník a pomaly ich zdvihla z ich skrytej pozície.

"Prosím, povedz mu..." hlas sa jej zlomil. Dokonca v tejto situácii bolo ťažké takéto niečo urobiť svojmu priateľovi. Pod tou kliatbou tam niekde bol. On by jej toto nikdy neurobil.

"Prosím, povedz mu, že mi je to tak ľúto," zadívala sa mu rovno do očí. Tváril sa zmätene, ruka bez pohybu na vrchu nohavíc.

Zovrela okraj vedra, v ktorom bola Prekliatie ohňa, čierny olejnatý obsah vo vnútri zašpliechal. Kliatba samotná bola smrteľne silná, ale toto bola vlastná Voldemortova verzia. Možno nemala prútik, ale mala k dispozícii čiernu mágiu vo fyzickej forme. Videla, čo spravila Dracovi... Zabije ho, ak zostane bez ošetrenia. Toto by mohlo zabiť Wolfa.

Teraz si s tým nemohla robiť starosti. Prežitie je prvoradé.

Obsah vyletel z vedra priamo na neho. Čierna tekutina vsiakla do jeho pokožky v tej sekunde, ako ho zasiahla a Wolfova tvár sa zmenila z výrazu chorej zvrhlosti k výrazu nezmerateľnej bolesti.

Vykríkol a spadol na zem, zmietal sa, keď kliatba napadala jeho telo, nadšená, že má znova nejakého hostiteľa. Posledná tekutina zmizla z dohľadu a jej bolo jasné, že pláva v jeho vnútri. Neviditeľne ho spaľuje. Mučí ho.

Hermiona schmatla starý uterák z koša na bielizeň, zdvihla oba prútiky a vybehla z izby. Nahé telo obmotávala pri behu.

Vzlykajúca a hysterická zrušila kúzlo na Dracovi a Luciusovi a zrútila sa do Dracových trasúcich sa rúk. Výkriky oboch, jej aj Wolfa sa odrážali po dome.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 14. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Skutočne? Schovať ju ako si veverička schováva oriešky? Milé   Och, to bolo kruté. Ako to mohol Wolf urobiť? Aspoň, že mala Hermiona v zálohe tú kliatbu. Lebo neviem, ako by to skončilo.... Ale prečo tam Ron a Harry neprišli skôr?  Ďakujem za kpaitolu   Asi v 3. :  Ospravedlňujem sa, že som tú posledných pár týždňov nebol, ale mal som povinnosti, na ktorých som sa musel zúčastniť s mojím pánom. "Ten 'skutočný' Wolf, ako ho voláš, mi totálne vytáčal.  Mňa také veci nezaujímam," pokračoval, krok za krokom, kráčal ako predátor.

Re: 14. kapitola Od: adina - 09.05. 2012
Jaaaaj ja som vedela ze jej to este pride vhod bolo mi cudne ze sa tej veci nezbavila :)) dakujem za dalsiu krasnu kapcu ;)

Re: 14. kapitola Od: Rendy97 - 09.05. 2012
ďakujem

Re: 14. kapitola Od: Pet002 - 09.05. 2012
Zajímavá kapitola, díky za překlad

Re: 14. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
To bylo strašidelné, uf. Jsem ráda, že to Hermiona zvládla.

Re: 14. kapitola Od: wendelinka - 02.05. 2012
díky, konečne nejaká akcia :) 

Re: 14. kapitola Od: Svetluska - 29.04. 2012
Chudák Hermiona a chudák Draco. Klidné časy jsou evidentně pryč... Díky moc za překlad.

Re: 14. kapitola Od: popik-hipik - 29.04. 2012
Právě jsem si rychle před odjezdem z domu přečetla tuto neuvěřitelnou kapitolu. A nevím jak to vydržím než se budu moci přečíst další. Opravdu úžasné děkuji

Re: 14. kapitola Od: iway - 26.04. 2012
a že si zrovna schovavala tu černou magii.. užasne :D 

Re: 14. kapitola Od: Leeway - 23.04. 2012
Hajzl Wolf ....

Re: 14. kapitola Od: vesperita - 23.04. 2012
ach sakra! fakt som sa obavala, ze ju zansilni, to by som uz asi nebola schopna docitat  uff.. esteze hermiona vzdy premysla na plne obratky

Re: 14. kapitola Od: Baron - 20.04. 2012
Mimořádně napínavé. Uvidíme, co bude dále. Děkuji!

Re: 14. kapitola Od: Morgana - 20.04. 2012
šikuľka! nestratila chladnú hlavu ani po takomto ohavnom útoku...naozaj podarené Jimmi :)

Re: 14. kapitola Od: Brumlinka2 - 18.04. 2012
Krásná a akční kapitola. Celá postava Wolfa se od začátku hezky nečekaně vyvíjí. Díky za skvělý překlad.

Re: 14. kapitola Od: Lucy333 - 16.04. 2012
napínavá kapitola podľa mňa neni pod imperiom skôr mi to pripomína rozdvojenú osobnosť. Ďakujem za kapitolu
Re: 14. kapitola Od: kia - 17.04. 2012
taky mi to tak spis prijde, jako dobra schizofrenie.. :)

Re: 14. kapitola Od: terez - 14.04. 2012
Ďábelské, velice ďábelské...

Re: 14. kapitola Od: abby - 13.04. 2012
Akční, rychlá, moc pěkná. 

Re: 14. kapitola Od: crazyiiii - 11.04. 2012
Tak se kkonečně dostávám k dočtení vydaných kapitol Static, hurá!! A možná to teď bude ještě lepší, potože dostanu větší dávku:D Ten konc byl teda docela drasťák, ještěžě Hermiona si tu klletbu "schovávala"... Díky za překlad, vrhám se na další:))

Re: 14. kapitola Od: 32jennifer2 - 10.04. 2012
jezisikriste, tak toto bolo strasne, i ked som tusila, ze wolf sa este urcite objavi... mna porazi, ale takto? nejaky schizofrenicky psychopat alebo co to bolo... ale nastastie, ze sa Hermiona zachranila... idem sup na dalsiu kapitolku :) 

Re: 14. kapitola Od: Sally - 09.04. 2012
No nehovorila som? Ticho, prekliate ticho pred búrkou. Ach, bože, toto boli mrazivé minúty čítania. Zaujímavé, že Hermiona ponechala obsah kliatby na ľahko prístupnom mieste. Hm, vôbec som nerozmýšľala, čo ďalej robí s vedrom... No aspoň že bolo na niečo dobré. Inak, mám zvláštny pocit z Wolfa, akoby toho skrýval oveľa viacej..  Asi ho nik neušetrí, však? Nemajú prečo. Opäť veľké ďakujem za preklad

Re: 14. kapitola Od: Phee - 09.04. 2012
panebože, tak toto bola sila...chvalabohu za Hermionin pohotový mozog...teším sa na pokračovanie:)

Re: 14. kapitola Od: Khira - 08.04. 2012
Uz som sa bala najhorsie...normalne mi sli az slzy do oci...

Re: 14. kapitola Od: JSark - 07.04. 2012
Tak toto bola sila. Ešte že je Hermiona vynaliezavá. :)

Re: 14. kapitola Od: zelaaa001 - 07.04. 2012
Tak to bolo len tak tak... chudák Hermiona! Chudák Draco, takéto psychické týranie! Aspoňže to dobre dopadlo. Ďakujem sa skvelý preklad!

Re: 14. kapitola Od: katykaty - 05.04. 2012
:)

Re: 14. kapitola Od: kajinek - 03.04. 2012
šikovná holka, tohle je Mia jak jí známe :-D

Re: 14. kapitola Od: gabi77777 - 02.04. 2012
skvělá kapitola ...... hned du na další :)

Re: 14. kapitola Od: THEADU - 01.04. 2012
Nemôžem uveriť, že Wolf má dve stránky... no :)

Re: 14. kapitola Od: Ivonka - 31.03. 2012
No wow, děkuji :-) 

Re: 14. kapitola Od: andie - 30.03. 2012
Mna by zaujimalo, na co vsetci mysleli, ze uplne nezmenili tie ochrany po Hermioninom navrate. Esteze klietbu nevyhodili, zisla sa! Dakujem za preklad. 

Re: 14. kapitola Od: Stela - 30.03. 2012
paani :) aka napinava kapitola.. len tak dalej nech sa to drzi tej akcnosti :D 

Re: 14. kapitola Od: lulka4565 - 30.03. 2012
uff, no tak teraz to skutocne ozilo....

Re: 14. kapitola Od: dsidova - 29.03. 2012
děkuji za překlad

Re: 14. kapitola Od: adelina - 28.03. 2012
Hermioně pracuje mozek opravdu rychle. Kapitola jako obvykle skvělá. Jedna  z těch akčnějších. Wolfa je mi na jednu stranu líto. Jdu na další kapitolu a velmi děkuji za překlad.

Re: 14. kapitola Od: skaredanehoda - 28.03. 2012
konečne akcia :P

Re: 14. kapitola Od: Adushka - 28.03. 2012
no ty vole... celkom som sa aj o nu bála... ale.. šikovné dievča tá naša Hermiona :) 

Re: 14. kapitola Od: maria - 27.03. 2012
1

Re: 14. kapitola Od: Jin - 27.03. 2012
vdaka za kapitolku..... teším sana dalšiu...

Re: 14. kapitola Od: Lucka - 27.03. 2012
Páni, neverila osm, že sa Hermione podarí niečo vymyslieť. Ďakujem za preklad.

Re: 14. kapitola Od: mimi - 27.03. 2012
dakujem :))

Re: 14. kapitola Od: salviq-25 - 27.03. 2012
milujém 

Re: 14. kapitola Od: Werush - 27.03. 2012
Toto bolo perfektné! Ďakujem ti za skvelý preklad :)

Re: 14. kapitola Od: sabu - 27.03. 2012
To musí být nejhorší...když si člověk myslí, že to bylo sice hrozný, ale už je to v pořádku, a pak najednou zjistí, že je zase všechno špatně...

Re: 14. kapitola Od: eihwe - 27.03. 2012
Znovupoužití kletby, paráda! Říkala jsem si, co se s ní stalo..

Re: 14. kapitola Od: Norika1971 - 27.03. 2012
jeeeej, dakujem za krasnu kapitolku, ten Wolf je aj svicka!!! No ja som len zvedava, ako nam to vseto skonci, dufam, ze bude happy end :-D

Re: 14. kapitola Od: Jana - 27.03. 2012
Prestavam mat rada Wolfa....:/ 

Re: 14. kapitola Od: Lupi - 27.03. 2012
Chudák Wolf... šikuľka Hermi, páči sa mi ako ožila od toho polomŕtveho existovania v prvých kapitolách :) ďakujem za preklad, skvelá práca:)

Re: 14. kapitola Od: elena - 27.03. 2012
uz skor ma napadlo ze co sa stane s tou kliatbou v tom vedre....tomuto vravim efektivne vyuzitie :)

Re: 14. kapitola Od: Peggykaja - 27.03. 2012
Wow! Hermi se nezdá, no fakt za dobu pobývání Malfoiovic dua udělala pokrok....

Re: 14. kapitola Od: waiwy - 27.03. 2012
ufff, ještě že tak

Re: 14. kapitola Od: CarmenElizabeth - 27.03. 2012
wau no pekne ale pre koho potom pracoval ??

Re: 14. kapitola Od: jerry - 26.03. 2012
toto bolo velmi akcne, stale tam bolo neuveritelne napetie az do konca kapitoly. no som rada ze to mia zvladla. chuda musela byt velmi vystrasena. a chudak draco a lucius, citit sa tak bezmocne to nie je teda nic moc. dik za preklad.

Re: 14. kapitola Od: Leannka - 26.03. 2012
Ach, vďaka Merlinovi za inteligentnú a rozvážnu Hermionu. Zaujímalo by ma prečo si tú kliatbu nechávala. Konečne akčná kapitola. ďakujem

Re: 14. kapitola Od: Mucky - 26.03. 2012
pane jo nemám slov prostě super :D bylo mi jasný že hermiona něco vymyslí ale tohle bylo brilantní :D jen chudák draco se mohl zbláznit :D male jinak perfektní moooooc díky :D :D :D

Re: 14. kapitola Od: kiwic - 26.03. 2012
wau

Re: 14. kapitola Od: teriisek - 26.03. 2012
Pořád jsem přemýšlela, jak ji z toho dostanou - nejdřív jsem myslela, že do toho včas vpadnou Harry s Ronem (doufám, že se jim nic nestalo..), pak mi bylo jasné, že má Hermiona nějaký plán, ale to vědro s kletbou mě nenapadlo ani náhodou. Jsem zvědavá, jak to dopadne, doufám, že se Harry s Ronem brzy objeví a dočkáme se vysvětlení, proč nepřišli. Díky moc za krásný překlad, těším se na další kapitolu, moc!

Re: 14. kapitola Od: holloway - 26.03. 2012
Teda to bylo něco! Začátek taková téměř rodinná idylka, chyběly jen děti pobíhající okolo S "intenzívnym bozkávaním a toľkým ohmatkávaním" jim téměř závidím, ty začátky a poznávání je to nej a vypadá, že ti dva si to celkem užívají. Ale koukám, že Hermi stále vaří, taky už by mohl Draco brát lekce vaření. A tím nám idylka končí, čekala jsem sice, že něco bude, ale toto bylo docela drsné. Wolf mi opravdu připadal spíše jako schizofrenik než pod imperiem. Myslím, že nikde nebylo zmíněno že pod ním skutečně je, jen doměnka Malfoyovců. Když se slabší osobnost snaží vyjít na povrch, skutečně by to mohlo vypadat jako kdyby byl pod imperiem (v podstatě pod imperiem sebe sama). Takže si myslím, že je Wolf prostě jen nemocnej a ta zlá část to dělá dobrovolně a nikdo ji neovládá. Jsem zvědavá, jestli to tak bude. No a od někoho tu byla fatální chyba, že Malfoyům nevrátili hůlky, když viděli jak už jsou polepšení...Doufám, že v další kapitole to rychle napravěj. Další část neprojde mojí analýzou-nejsem toho schopná. Jen jsem velmi ráda, že Hermiona má asi zvyk jako moje babička - nic nevyhazovat, mohlo by se to někdy hodit . Vyřešila to naprosto brilantně. Jen teď tak trochu doufám, že nedovolí těm dvěma aby Wolfa zabili, spíš by mu měl někdo pomoct zbavit se zlého já. Jsem sice rádá, že autorka ukončila kapitolu až když vímě, že Hermiona se ubránila, ale přesto bude zkouškou mé vůle jestli číst originál. Opět velmi děkuji za rychlý a výborný překlad. PS: Posílala jsem ti v pátek mail s pokusem o můj první překlad a velice troufalou prosbou, jestli by sis to mohla přečíst a posoudit zda stojí za to zkoušet další překlady. Pak mě napadlo, že ti chodí asi spousta blbostí(jako každému) a mohlo to přistát ve spamech. Děkuju, jestli tomu budeš věnovat trošku tvého vzácného volného času

Re: 14. kapitola Od: Jacomo - 26.03. 2012
Au, au, tohle byl drsný začátek nového týdne. Ještěže to nekončilo cliffhangerem! Hermiona je fakt chytrá holka, v takovéhle situaci vymyslet, kde vzít zbraň - no, klobouk dolů. Ovšem na druhou stranu, tohle jí od těch nočních můr asi těžko pomůže. Chudák holka. Draco byl tady opět skvěle napsaný, i na zdánlivě malém prostoru bylo tolik z jeho emocí... Prosím, nech zomriem... Díky, paní překladatelko, užila jsem si krásné čtení!
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 26.03. 2012
Na nočné mory má Draca (doslova a dopísmena, predpokladám, že už si zašla k originálu :D) Ak nie, tak ťa obdivujem, ja by som nevydržala. Som rada, že sa páčilo. 

Re: 14. kapitola Od: soraki - 26.03. 2012
nikdy bych xi nepomyslela, že budeme děkovat Voldymu za nějaké prokletí, ale je vidět, všechno zlé, je na něco dobré ;-), i když je to cesta spletitá, pořád to dopadlo dobře...
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 26.03. 2012
Stále čítaš? Tak moc to teší. V ďalšej poviedke už Voldy nebude, takže si budú musieť vystačiť sami. Díky
Re: 14. kapitola Od: soraki - 27.03. 2012
čtu, neboj, nikam nejdu a nikam nepůjdu ;-)

Re: 14. kapitola Od: steiiiny - 26.03. 2012
Chudinka Hermi..kolik toho bude muset ještě snést..ale nemám strach, že jí Draco nepomůže. :))
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 26.03. 2012
Tak neviem, či Draco alebo skôr Lucius. Sorry, mám v hlave jednu podarenú vetu z ďalšej kapitoly, ktorá presne sedí na tvoju poznámku... a nemôžem ti ju povedať! Som zvedavá, či ju nájdeš, keď bude vonku. Ak nie, pripomeň sa mi v komentári... Díky

Re: 14. kapitola Od: Goddy - 25.03. 2012
každá magie je magie. Autorka skvěle propletla situace )   Děkuji za překladatelce i betě.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 26.03. 2012
Mňa udivuje, že to musela mať fakt premyslené od začiatku. Do detailov, pretože inak by ju nenechala odložiť to v hosťovskej, nezabránila by jej zbaviť sa toho atď. Milujem takého poviedky. Díky

Re: 14. kapitola Od: myska111 - 25.03. 2012
Jejda, to teda byla kapitola. Být Hermionou, tak Harryho a Rona zaškrtím, že se neobjevili. Doufám, že Lucius je na straně dobra a vzkaz jim předal. Ještě že to dobře dopadlo, ale byly to pěkný nervy. Díky za kapitolu.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 26.03. 2012
V ďalšej kapitole sa úloha Luciusa rozuzlí, snáď som veľa neprezradila. Nezdá sa, chlapec :D Díky

Re: 14. kapitola Od: Shoshi - 25.03. 2012
nečakala som, že Hermiona bude to prekliatie ohňa odkladať... ale dobre, že to spravila ;)
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 26.03. 2012
Myslím, že ani neodkladala. Keď vzala posledné z Draca, odniesla ho, potom mala tú roztržku s Luciusom a potom ju uniesli. Podľa mňa naň úplne zabudla a okrem toho nevychádzala z domu (možno ho plánovala zlikvidovať u Wolfa v Labáku a možno sa vôbec zlikvidovať nedá, ktovie). Ale hodilo sa, že? Díky

Re: 14. kapitola Od: lucky - 25.03. 2012
Obrovský pokrok stavu Hermioniny mysli. Pod tlakem a přesto vyhodnotila excelentně situaci. Myslela jsem si, že si kletbu nechává na pokusy, ale tohle je taky fajn využití. Wolf se nám změnil na schizofrenika díky kletbě nebo už byl i před tím?  
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 26.03. 2012
Niekto tu už toho schizofrenika spomínal, že je celkom možné, že pod žiadnym imperiom nie je. A myslím, že som odpovedala, že som tiež predstavovala reakciu pod imperiom inak. Zvláštne. Zatiaľ v ďalšej kapitole nebolo bližšie vysvetlenie, takže neviem. Díky

Re: 14. kapitola Od: luisakralickova - 25.03. 2012
Fíha, člověk tady chvilku není a tady taková spousta komentářů. Zdá se, že první útok byl odražen a Hermiona potvrdila, že se vrací k normálu tj. excelentnímu myšlení i pod tlakem. Tak jen doufám, že už ji žádné drastické zážitky nečekají, i když Voldy se určitě nedá tak snadno. Díky za překlad a hurá na další:)
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Že je to neskutočné, strašne moc ma to teší a dodáva energiu na pokračovanie. Len musím zvažovať, že sa blíži jar, doma prerabáme, pracujem za dvoch... tak som si ďalšiu nechala až na víkend. A čakajú, Voldy či Wolfov pán ešte nepovedali posledné slovo. Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: marci - 25.03. 2012
Skvělá kapitola. Ani jsem nedýchala. Je mi Wolfovy slabší části líto, ale nechala bych ho někde zavřeného a neléčeného. Tak. Škoda, že Hermiona nemohla ten kýbl vychrstnout na Wolfova pána. Takže kapitola končí s nahou, nebo skoro-nahou Hermionou v Dracově náručí? Teď už chybí jen příchod Rona Díky moc za překlad - ani jsem nedoufala, že přidáš kapitolu tak rychle
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Wolfov pán. Hm. Draco. Hm. Wolf. Hm. Hermiona. MLčíííímmmm. Ron príde a Draco si ho riadne vychutná :D Díky
Re: 14. kapitola Od: marci - 25.03. 2012
Hm. To byly ale pěkně "hnusné" náznaky :D Ale je dobře, že mlčíš :-) Já si budu dál spřádat své pomýlené teorie a těšit se na příští týden :-)

Re: 14. kapitola Od: Michelle - 25.03. 2012
Celou kapitolu jsembyla strašněě napjatá! Tušila jsem, že s tím prásk něco bude, ale nevěděla jsem, že by se mohlo stát tohle... Kapitola mě  moc potěšila, díky.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Aj ja ďakujem, po tejto kapitole si zase chvíľku oddýchneme a budeme riešiť problémy srdiečka, nie vojny. :D

Re: 14. kapitola Od: Leviatan - 25.03. 2012
Potas s Weaslym vecni hrdinovia a kde teraz v riti boli uplny chujovia
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Možno bojovali s Voldym a prídu so správou, že je po ňom. Alebo niekde vykrvácali na bojovom poli. Alebo... sa odpoveď vôbec nedozvieme. 

Re: 14. kapitola Od: Zuzana - 25.03. 2012
Kde v pekle je Harry a Ron a celý prekliaty rád. Dúfam, že Lucius neklamal, keď ich šiel zavolať. To by snáď Dracovi neurobil. Tak veľmi som mu chcela veriť, ale keď v tom krbe praskalo a on šiel po pomoc a nikto neprišiel, tak som ho začala podozrievať. Hermiona si zase musela poradiť sama, dúfala som, že Draco bude mať silu zlomiť kúzlo, ale to by bolo asi príliš naivné. No hlavne, že je to takto, aj keď toho dobrého Wolfa mi je ľúto. Som zase napätá ako struna a strašne zvedavá na pokračovanie.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Pokračovanie ti asi dnes donesie sovička, musím ho ešte doladiť. Chcela som ho pustiť hneď zajtra, ale keďže ďalšie nemám v zálohe, asi sa zmierim s týždňovým odstupom. A Lucius - pochybujem, že by mal nekalé úmysly, vôbec ma to nenapadlo, skôr bol Rád zaneprázdnený niečím iným, snáď sa to vysvetlí, ale nespomínam si. Ďakujem 

Re: 14. kapitola Od: janulikD - 25.03. 2012
WOW! TAk to byla síla... už aby byla další... 
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Raz určite bude, díky

Re: 14. kapitola Od: petty002 - 25.03. 2012
páni pěkně napínavá kapitola, už jsem ani nedoufala že dopadne dobře ...
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Ďakujem, autorka vie napínať

Re: 14. kapitola Od: vansmall - 25.03. 2012
Konečně pořádná akce.. Ne že bych jí to přála.. Hezký kapitola :)
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Ďakujem 

Re: 14. kapitola Od: Claire - 25.03. 2012
Další milá návštěva, no, to jsou k nám hosti. Ta průběžná lupání, to byly pokusy, zda bude cesta průchozí? A kdepak se nám flákali naši mladí hrdinové? Potažmo někdo další, nebylo by na škodu i trochu schopný, z Řádu, aby přišel zkontrolovat situaci. Asi jsem to špatně pochopila, ale domnívala jsem se, že oni pochopili, že Hermiona je stále ve značném nebezpečí. Evidentně někde došlo k chybě v pochopení... Naštěstí A) noční psychologické lekce nesou své ovoce a Hermiona je už schopna řešit celkem velmi  úspěšně presové/stresové situace             vyplatí se býti bordelář (alespoň občas) a přehnaná pořádkumilovnost je psychickou úchylkou. Jakže dlouho si tam Hermiona pěstovala ten nebezpečný humus, a to celkem bez obav, že někam zdrhne a něco spáchá (tedy, aby bylo úplně jasno, tak celou dobu mluvím o kletbě, nebo její černé reinkarnaci, ne o Malfoyových). Ale vzpomenout si na její možné vhodné využití v tak vypjatém momentě, to byl slušný výkon, slečno Grangerová, tleskám. Jimmi, díky za další kapitolu a moc se těším na další, jakmile ti čas umožní a budete mít správný počet příček, dveří, oken, střech ... nebo, pro jistotu, i něco navíc...
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Jo, to praskanie podľa mňa naznačovalo, že sa pokúšal prekonať letax. Hermiona si nerobila, až také starosti (a možno ani Rád), pretože štíty boli v poriadku, takže sa nikto nemohol aj tak dostať dnu. To, že niekto zistil počas jej únosu ako cez ne preniknúť, nikoho nenapadlo. Hermiona je už asi úplne v poriadku, až na tie nočné mory. Ďakujem za fakt neskutočne dlhý komentár. Ak mal motivovať, zabral - dnes už nie, ale betuška už mi vrátila 15, takže ju len dokončiť. Díky
Re: 14. kapitola Od: Claire - 25.03. 2012
To jsem se fakt jen chtěla vyjádřit, rozhodně jsem tím nezamýšlela, že tě budu popohánět. Vím, že máš dost překládání i všech dalších aktivit, tak v klídku. Zvědavá sice jsem, stejně jako ostatní, ale ne za každou cenu. Ostatně člověk by měl taky trénovat sebeovládání a čekání na nové kapitoly je k tomu jak stvořené.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Dospela som k tomu istému záveru, pretože fakt netuším, kedy sa dostanem k ďalšej. Jedna do týždňa je fakt slušné tempo, tým, že by som ju pustila hneď sa uštvem, a teraz to fakt nejde. Hm, mne by sa zišiel tréning - práca má prednosť, neprekladať. Aspoň na konci mesiaca si musím vstúpiť do svedomia. Díky

Re: 14. kapitola Od: ansus - 25.03. 2012
Tedy...to byla drsná kapitola! Chudák Hermiona a nakonec i chudák Wolf. Stejně by mě zajímalo, jestli pod Imperiem je člověk úplně jiný, nebo jestli v něm Imperius jen otevře některé jeho stránky, které jsou přítomny, ale člověk je potlačuje. Díky za skvělý překlad!!! Těším se na pokračování.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Ja som si vždy myslela, že Imperius spôsobí len to, že plníš príkazy (Lucius mával Narcissu často pod Imperiom - v niektorých FF - musel byť pri nej, aby vydal príkaz a ona poslúchla). Tu asi dostal príkazy, nejaké všeobecné - najprv uniesť Hermionu, mučiť ju, potom asi zabiť - ale časť z neho odolávala? Aj to, že ju chcel najprv znásilniť, pod Imperiom by poslúchol príkaz, takže musel vyvolať rozdvojenie osobnosti a jedna časť so zlom spolupracovala, či ho priniesla na novú úroveň. Díky

Re: 14. kapitola Od: Monie2 - 25.03. 2012
Ty tyrane :o))) takhle to useknout, ale aspon víme, že to Hermiona zvládla,´netrpělivě budu očekávat další kapitolu
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
To bolo náhodou krásne useknuté, predstav si, že by to usekla po tom, ako vošli do izby, alebo ešte o kúsok neskôr... Dlho to trvať nebude. Díky

Re: 14. kapitola Od: terezickas - 25.03. 2012
No pane jo, kdo by tohle čekal. Bylo jasné, že Wolf se znova objeví, ale nečekala jsem ho takhle brzy. Teď jen, jestli už je nadobro po něm. Děkuji za překlad.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
To je otázka za milión. Uvidíme, čo s ním spravia. Čo by si tak zaslúžil? Môže za to, nemôže? Díky

Re: 14. kapitola Od: hatifnatif - 25.03. 2012
WOOOOW, tak Hermiona už dokáže uvažovat racionálně i pod tlakem....úžasný pokrok...     ....toho Wolfa mi na jednu stranu je líto, na druhou stranu ale DOBŘE MU TAK......takhle být ošklivoučkovatý na Hermionu, byť je pod imperiem, to se teda  NEDĚLÁ     ....už se strašně moic těším na další kapitolu....ty zvraty jsou faaaaaakt děsný....       ...mě napadá, proč asi nedorazili Ron a Harry?! to se jim ta zpráva nedostala?     Díííííky H.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Tie medzery ti dáva, pretože máš IE a dávaš enter. Shift enter to vyrieši, alebo mazať  riadky medzi tým.  Ďalšiu kapitolu už mám doma, len dnes už dve poviedky boli... Myslím, že zopár vysvetlení ohľadne Imperia tam ešte bude, nie som si istá... teda kto to vrhol atď.  Som rada, že sa ti to páči  

Re: 14. kapitola Od: kukajda - 25.03. 2012
Šikovná Hermiona :-) Až se mi na chvíli udělalo zle. Asi bych to neměla tak prožívat :-D
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Je to len rozprávka (na rozdiel od Broken), ale ani mne nebolo všetko jedno. Díky

Re: 14. kapitola Od: muuufi - 25.03. 2012
skvele!
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
To som rada.

Re: 14. kapitola Od: Reni38 - 25.03. 2012
uf...  když jsem v jedné kapitole četla, že Hermiona odložila vědro s kletbou na polici, tak jsem si řekla, že to na sebe někdo  omylem strhne. Ale tohle využití se mi líbilo víc.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Až kým to niekto nepodotkol, aké to bolo nebezpečné, ale potom som si uvedomila, že tesne po dokončení ju uniesli (a predtým bola zavretá v izbe), možno na to zabudli... Som zvedavá, ako ju dostanú z Wolfa, či to bude robiť Rose atď. Pochybujem, že by k nemu znova pustili Hermionu. Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: lennyuchiha - 24.03. 2012
Tak dnešní dílek byl pořádná jízda. Děkuji za skvělej překlad, moc se těším na další. 
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Som rada, že sa páčilo. Jedna zo zopár naozaj akčných kapitol. Díky

Re: 14. kapitola Od: Gift - 24.03. 2012
Wow, tolik akce najednou! Musim se priznat, ze jsem se o Hermionu uz docela bala. Ale zpet k Dracovi: tak a je to tu! Pokud si jedna z nas predtim nebyla naaahodou jista, jestli Draco Hermionu nemiluje, uz je to cerne na bilem. Staci mu jen dotyky, polibky a sahodlouhe mluveni? Ano? Zadny sex? Ano? Tak to je v tom chlapec az po usi:-D. Diky za dalsi kapitolu, Jimmi;-)!
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Určite je to v tom až po uši, ale chudák netuší ani v čom je a ani ako hlboko. No, má ešte zopár kapitol, aby na to prišiel :D  Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: ebrova - 24.03. 2012
Bolo to poriadne napínavé. Výborný preklad, ďakujem
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Aj ja ďakujem

Re: 14. kapitola Od: FlorenceMabel - 24.03. 2012
Chudák Draco, chudák Hermiona....díky za překlad
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Aj ja ďakujem

Re: 14. kapitola Od: Nade - 24.03. 2012
V minulých kapitolách jsem si všimla, že Hermiona tu kletbu přetáhla do vědra, ale bylo mi divné, že ji nezničila. Napadlo mě, že to asi nejde tak lehce, ale že bude ještě k něčemu dobrá...? Byl to risk, ale vyšlo to. Díky, bylo to skvělé. Těším se na pokračování.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Možno sa zničiť nedá, ale schovávať ju len tak v izbe... no je pravda, že ju hneď na to uniesli, možno na ňu všetci zabudli. Inak až pri preklade som si uvedomila, ako ďaleko Wolf zašiel a že fakt mala na mále. Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: NikkyD - 24.03. 2012
Uff uz uz som si myslela ze to nedopadne nejak dobre..ale predsa potom ocom by bol zvysok! uzasna kapitola, tesim sa na dalsiu:)
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Autorka je fanúšikom happy-endov, len chvíľu napína... asi preto sa mi jej veci tak páčia. Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: Osiris - 24.03. 2012
Wow, celou dobu jsem četla se zaťatými pěstmi. Parádní kapitola. Až jsem se dokonce bála, že se to Wolfovi podaří. Moc díky, jsem zvědavá, co bude následovat. Být na Dracově místě, rozčtvrtím Wolfa tou ozdobnou dýkou... tupým to více bolí, no ne? =D Doufám, že Hermiona se z toho, s pomocí Draca samozřejmě, dostane, ale čekám, že se stane ještě něco, jelikož je před náma ještě spousta kapitol. Ještě jednou díky, díky, díky za perfektní překlad!  
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 25.03. 2012
Teraz sme tak asi v dvoch tretinách... takže určite sa niečo stane. Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: dinca - 24.03. 2012
Tak tohle je řádně akční...Vážně se mi z toho zrychlil aj tep...Už jsem se vážně bála, že Wolf Hermionu znásilní, ale naštěstí je chytrá ... Byla jsem nadšená, když jsem tady tu kapitolku viděla...Mylsela jsem si, že to bude trvat mnohem dýl.... Jsi fakt šikula a moc se ti to povedlo. Děkuju
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 24.03. 2012
Rada poteším, keď môžem... Rado sa stalo. Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: denice - 24.03. 2012
No teda! Ale Hermiona je bezvadná, myslelo jí to opravdu rychle. Nedivím se, že se jí nechtělo takhle ublížit příteli, doufám, že mu pomohou, i když on by se pak asi cítil příšerně. Zcela nelogicky mám zlost na Rona a Harryho, že se zdrželi, ačkoli Wolf by s nimi pravděpodobně zatočil stejně. Jsem moc ráda, že autorka neuťala kapitolu před Hermioninou záchranou, takhle je to dokonalé. A taky mě těší, že ještě nezničili obsah toho vědra, teď se hodilo. Díky.
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 24.03. 2012
Presne toto som myslela tým, že som jej vďačná, že nemá rada cliffhangery. Keby to skončilo v tej izbe... asi by ten kto môže utekal k originálu. Ďakujem, som rada, že páčilo, ale s Wolfom ešte neskončili. 

Re: 14. kapitola Od: 3lucky - 24.03. 2012
Tak tohle zvládla skvěle... Zajímalo by mě, proč Harry ani Ron nepřišli, když je zkontaktoval Lucius... Přeci je nekontaktoval nějak často a bezdůvodně... Být na jejich místě, okamžitě bych tam šla... skvělá kapitola, díky...
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 24.03. 2012
Som rada, že sa páčilo. Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: tigy - 24.03. 2012
Šikulka Hermiona! Na to, v akom stave sa nachádzala jej myseľ na začiatku poviedky, jej to teraz myslelo geniálne Aspoň majú o jednu starosť menej. Harry s Ronom si asi budú pekne nadávať, že tam neboli, aby pomohli... Vďaka za kapitolku
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 24.03. 2012
Majú ďalšiu. Čo s Wolfom? Zaavadiť? Malfoyovci určite zopár nápadov budú mať. Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: Andariela - 24.03. 2012
waw...tak ale toto bola kapitola!!! ešte že to tak dobre dopadlo :)
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 24.03. 2012
Jedna zo zopár akčných :D Ďakujem

Re: 14. kapitola Od: Kaitlin - 24.03. 2012
Hezká kapitola, taková akční. Jsme ale ráda, že to nakonec dopadlo tak, jak to dopadlo.Jen by mě teda zajímalo, kde se flákali Harry s Ronem. Děkuji
Re: 14. kapitola Od: Jimmi - 24.03. 2012
Ja sa už teším na ďalšiu, Hermiona v Dracovom náručí... Díky

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke