Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

12. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 12.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/12/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

Poznámka autorky: Ahojte, miláčikovia. Cítite sa v poslednej dobre preťažení? Príliš veľa práce alebo školy? Máte problémy s deťmi, rodičmi, priateľmi, láskami? Možno vám môžem pomôcť. Ponúkam vám túto chutnučkú kapitolu z hĺbky môjho srdca, pretože čoskoro znova skĺzneme do úzkosti a mám pocit, že by sa vám dnes zišlo trochu vrelosti a rozmaznávania. Mám pravdu? Mimochodom, stále som totálne zbláznená do vašich komentárov. Ste poriadne čarovní. A to je dobrá vec. A vaša dobrá nálada pri písaní ma pretlačila cez tú Pekelnú kapitolu, takže už sme na druhej strane. Ááááno! Muchas gracias.

xo

Galfoy

PP: Moja odpoveď na všetky štyri vyššie položené otázky v tejto chvíli (práve je 5.marec) je: áno, áno, áno na štvrtú, áno. A v tomto okamihu fakt dúfam, že boli vaše komentáre rovnako čarovné a pomôžu nám prejsť druhou polovicou poviedky.

PP2: Snáď sa vám dnešok  (12.3.2012) páčil, pokúsila som sa to seknúť, kým to dobre skončilo. Všetkým ďakujem za komentáre.


Kapitola 12

Keď Hermiona pripravila špagety, trojica sa usadila okolo stola, aby sa potichu najedli, kým čakali na Harryho a Rona. Keďže sa zmenili ochranné štíty - Hermiona na to dozrela, kým sa varili cestoviny - neexistovala šanca, že by sa Wolf dajako skoro vrátil. Vyzerala pokojnejšia a len trochu rezervovaná, keď nabodávala špagety s miernym zamračením v tvári. Na jej lícach bolo vidno slabé cestičky po slzách, ktoré na nich zaschli.

Draco si pomyslel, že vyzerá nádherne.

Pohrával sa s kúskom špagety, nakoniec sa vzdal, keď sa rozpadla pod jeho prstami na škrobovitú kašu. Potreboval s Hermionou hovoriť osamote. Potreboval. Myslel si, že sa všetko vyjasní, keď jej povie, že mu na ňom záleží... Že keď to bude vonku, ona pochopí, že je úprimný o čomkoľvek, čo medzi sebou mali. Že sa zmenil. Ale teraz? Jednoducho neočakával jej odpoveď. Tiež jej na ňom záležalo, ale potreboval vedieť ako veľmi. Mal pocit, že sa snáď udusí, ak to nezistí. Ako na kamarátovi alebo niečo viac? Mohlo to všetko zmeniť. Kamarát či niečo viac? Rozdiel predstavoval celý vesmír.

Bohovia, zase ho bolela hruď.

Pri pohľade späť "záleží" bolo tak frustrujúco nejednoznačné slovo. Začínal chápať, prečo jeho otec trval na použití silnejšej, viac odstrašujúcej variante tohto citu.

Draco sa nikdy necítil zvlášť milovaný. Vedel, že ho matka milovala, že ho miloval aj otec svojím vlastným chladným spôsobom. Ale v škole nikdy nemal dobrých priateľov a ženy, s ktorými sa v priebehu rokov zaplietol, boli v jeho blízkosti len z čisto fyzických dôvodov. Rýchly sex, známosť s výhodami. Vždy iné čistokrvné. Vždy zostával nepripútaný, dokonca v zápale vášne. Draco si vystaval statný múr, ktorý slúžil ako nárazník pre čokoľvek, čo považoval za emocionálne náročné, menovite jeho aktivity ako smrťožrúta, a fakt, že ho v podstate olúpili o skutočné, ucelené vzťahy. Nedovolil, aby ho niečo z toho trápilo, pretože vždy sa pachtil za mocou. Moc zaplátala rozširujúce sa diery v jeho živote, zaplnila ich potrebou vládnuť ostatným. Moc bola silnou a utkvelou motiváciou. Zachytával len letmé pohľady na to, aké to muselo byť skutočne sa cítiť potrebný, cenený a ochraňovaný. Až doteraz to považoval za slabosť.

Ale mohla by niečo také niekedy cítiť Hermiona k nemu? Ohromilo ho, keď vôbec priznala, že jej na ňom záleží a možno to malo stačiť. Jednako, tá malinkatá šanca, že ho má možno rada viac než kamaráta... Napriek ich minulosti... Napriek jeho minulosti...

Dokázala by uveriť, že sa zmenil?

Pozrel sa na ruku a zbadal, ako mu spod rukáva vykúka Temné znamenie. Draco bol taký pyšný, keď ho konečne dostal, ukazoval ho ako nejakú cenu, ako zasranú trofej. Stelesňovalo všetko, na čo si myslel, že má nárok. Bolo jeho voľnou vstupenkou k tomu stať sa netvorom, a on sa z neho tešil, prijímal Temnotu s jej symbolom vypáleným do svojej ruky. Teraz? Hnusilo sa mu. Oddeľovalo ho od Hermiony. Riskovalo jej rešpekt a jej schopnosť poskytnúť mu šancu. Mohlo všetko zničiť, všetky zmeny, ktorými prešiel, všetky tie bolestivé malé prezrenia, ktoré zodierali jeho zubaté okraje.

Prečo by tomu mala dať šancu? Keď bola obklopená tým zasraným Rádom, ľuďmi s hodnotami a názormi, ktoré si vysoko považovala... Prečo by mala dať šancu jemu?

Nahnevane treskol vidličkou a všetci pri stole vyskočili. Prihrbil sa, nezamýšľal urobiť takú scénu. Hermiona sa na neho spýtavo pozrela a Lucius nadvihol obočie.

"Pardón," zamrmlal. "Nemalo to byť také hlasné."

Hermiona sa na neho smutne usmiala. "Bol to stresujúci večer."

Postavila sa, aby upratala taniere, ale so zaburácaním letaxu sa vyhrnuli von Harry s Ronom.

"Počuli sme tie novinky," nahnevane dychčal Ron. "Krucinál, to je trafené. Vlastnoručne Wolfa zavraždím, keď ho chytíme."

Harry bol sinavý hnevom a Draco si len mohol predstavovať, ako sa práve teraz obviňuje, že dôveroval mužovi, ktorý takmer zabil Hermionu.

"Našli sme Brycea... Či skôr jeho telo," pokračoval Ron, hrubo si šúchajúc oči. "Odhadujeme, že za to je tiež zodpovedný Wolf, ale stále sa snažíme prísť na to, prečo sa Bryce stal terčom."

"Mohli by sme sa vás dvoch spýtať na Wolfa? Kvôli detailom, ktoré ste videli?" napäto prehlásil Harry a ukázal na gauč. Lucius prikývol a pohol sa k nemu. Harry s Ronom si cestou vymieňali nahnevané mrmlanie, nepochybne plánovali Wolfovu bolestivú smrť. Draco využil príležitosť, aby sa porozprával s Hermionou, kým boli zaujatí niečím iným.

"Grangerová... Mohol by som s tebou po tomto hovoriť?" spýtal sa potichu Draco, keď jej pomáhal upratať stôl.

"Samozrejme," položila mu ruku na plece, aby ho odviedla smerom ku gauču. "Ale zatiaľ sa, prosím, porozprávaj s Harrym a Ronom, nech sa upokoja. Nerada ich vidím takýchto."

Prikývol a nechal sa ňou viesť. Dotýkala sa jeho ruky. Záležalo jej na ňom.

"Potrebujete ma alebo ma môžete z tohto rozhovoru vynechať? Len si chcem na chvíľku ľahnúť. Som poriadne uťahaná," povedala, keď sa Draco posadil a trúchlil nad stratou jej ruky na pleci.

"Samo, Miona," usmial sa Ron. "Prídeme ti zaželať dobrú noc, než odídeme."

Prikývla a odišla z izby.

Draco sa díval, ako odchádza, až kým si nevšimol, že na neho hľadí Harry so vševediacim výrazom v tvári.

Draco sa zamračil. Možno bol vážne taký priehľadný. Znova sa pozrel do chodby, ale Hermiona už bola preč. Do kelu.


Hermiona si napriek tomu, čo povedala, nešla ľahnúť. Šla do knižnice. Obklopená svojimi knihami sa nadýchavala pokojného vzduchu, zatuchnutej vône starého papiera a atramentu a začala sa uvoľňovať. Bol čas utriediť si myšlienky a tých myšlienok bolo priveľa.

Po prvé, bol čas priznať si, že sa jej mozog nikdy nezdal normálnejší, odkedy ju Harry s Ronom vytiahli z tej prekliatej triedy. Už riadnu dobu neupadla do strnulosti a znova sa zlepšovala v rozhovoroch s ľuďmi. Stále neznášala veľké skupiny a mala problémy so stresom, ale už viacej nevyvolávali automatické uzavretie sa. Bola to veľká zmena. Obrovský pokrok.

Po druhé, z Wolfa sa stal zlý chlapík. Tie novinky lámali Hermione srdce. Nepovažovala ho za vážnu hrozbu, čo bol dôkaz, že jej bojom zdokonalené inštinkty ochabovali napriek tomu, čo Lucius povedal. Mala si tie príznaky všimnúť sama. Vďaka nebesiam za Malfoyovcov - zachránili ju. Hermiona by stále dôverovala Wolfovi, ako by dôverovala akémukoľvek priateľovi, dokonca aj keď mala z neho čudný pocit. Pravda, konal pod vplyvom niekoho iného, ale Imperius je strašne silný a on už pravdepodobne nikdy viac nebude sám sebou. Nebol Wolfom, ktorého poznala. Určite nie Wolfom, ktorý dal najavo svoju nežnejšiu stránku, keď bola zranená. Musela s ním jednať ako s hrozbou, ktorou bol, hoci pod škodami, ktoré narobilo to kúzlo, bol uväznený jej priateľ. Nebolo bezpečné byť kdekoľvek v jeho blízkosti, čo znamenalo skoncovanie s prácou a jej časovo neobmedzenú izoláciu v dome. Čudné bolo, že v skutočnosti jej táto časť nevadila.

Po tretie a to najdôležitejšie, bola tu záležitosť s tým nádherným a náladovým mužom vo vedľajšej izbe. S tým, pri ktorom tak veľa zo svojho života strávila s pocitom obozretnosti, s ktorým sa hádala, ktorého nenávidela. A teraz? Teraz sa do neho zamilovávala. Ach áno, uvedomovala si, že je to pravda. V tomto okamihu by to bolo zbytočné popierať. Nech to bolo akokoľvek čudné, jeho rozladenosť a nepriateľstvo takmer spôsobili, že mu verila viac... Nebol dostatočne zdvorilý, aby jej klamal. Vždy vravel, čo si myslel. A to kvôli tomu jeho priznanie pred chvíľou znamenalo tak prekliato veľa - Draco Malfoy sa emočne neodhaľoval len tak pred niekým. Uvedomovala, aké vzácne, aké úžasné to bolo. Neexistovala možnosť, že by to tomu nevenovala pozornosť.

Znova si pomyslela na svoju analógiu s kávovým filtrom... Malé kvapôčky dobrého správania sa, náklonnosti a zvedavosti stvorili nápoj niečoho absolútne opojného. Spomenula si, aký bol pred mesiacmi, keď ho prvý raz zachránili. Odporný, nenávistný zabijak. Jej nepriateľ. Fanatik. Nemilosrdný tyran. Prekvapujúco dôverne známy.

Predpokladala, že sa nezmení. To bolo to, čo od neho očakávala. Na to bola pripravená.

Ale zvláštne bolo, že keď tá nenávisť začala odpadávať a objavila sa zvedavosť, nakoniec skončili tým, že sa veľmi dobre k tomu druhému hodili. Obaja bystrí, obaja vášniví, obaja úplne stratení. Draco nasával jej starostlivosť ako špongia, asi vo svojom živote nikdy nezažil nič také úprimné. Ona si na oplátku obľúbila starostlivosť o neho a tie nepredvídateľné rozhovory, ktoré to prinášalo. Napriek tomu, že sa nikdy nepovažovala za domácky typ, zistila, že jej prináša radosť starať sa o Draca a tiež aj o jeho otca. Poskytovalo jej to pocit, že má zmysel. Poskytovalo jej to výhovorku oboch ich spoznať. A pri Merlinovi, bolo na nich viac než videli jej oči. Tí dvaja boli takí zložití ako rokfortské ochranné kúzla.

Potom sa Draco priznal a povedal, že mu na nej záleží. Nikdy ho nevidela takého nervózneho. Asi zamýšľal, aby to znelo mnohoznačne, ale Hermione bolo jasné, čo myslel, pretože ona to cítila tiež.

Cítila, že je vydesený. Draco bol mnoho vecí, ale nebol hrozne statočný. Zamilovať sa do niekoho ako ona, do muklorodenej, nebola pre neho jednoduchá záležitosť. Sakra, aj ona bola vydesená, a to skutočne chápala, aké je to, keď vám záleží aj na iných okrem seba. On sa asi oháňal v temnote, dokázal o tom hovoriť len, keď si myslel, že spí. Vďaka Merlinovi za to, že jeho otec zjavne ustúpil od svojich čistokrvných nezmyslov - toto určite Dracovi nepomáhalo, aby sa zmieril so svojou novou realitou.

Nuž, tentoraz sa chcel skutočne porozprávať a ona sa porozpráva. Bude úprimná... Jej city k nemu zašli za hranicu priateľstva. Čo iné mohla povedať? Bola to pravda. Mohli sa rozhodnúť, kam ďalej odtiaľto zájsť, ak vôbec niekam zájdu. Mala problém predstaviť si, ako by pre nich mohla vyzerať budúcnosť - toto bola vojna. Vo vojne nerandíte. Nemáte normálny, predvídateľný vzťah, keď všade vôkol vás zomierajú ľudia. Ich spoločné bremeno by mohlo stačiť, aby toto zabilo skôr, než by vôbec niečo začalo. A to nespomína Harryho a Rona....

Hermiona nad tým v duchu mávla rukou. V tieto dni jej život niesol veľmi málo nádeje... Väčšinou bola nepokojnou, zmätenou kopou problémov. Každý, koho milovala, bol cieľom, ona bola cieľom, každý deň bol rizikom. Stálo za pokus mať niečo, čo by jej poskytovalo nádej, nech by to bolo akokoľvek netradičné.


Harry s Ronom sa nakoniec prišli rozlúčiť, chrlili uistenia, že nájdu Wolfa a zabránia mu, aby ešte niekomu inému ublížil. Roztržito prikývla. Vedela, že len čo Wolf niečo zavetrí, bude mimo dosah Rádu.

Hermiona pozbierala odvahu a opustila knižnicu v nádeji, že nájde Draca. Lucius si na gauči čítal jeden zo svojich astrologických časopisov, ale nikto nablízku nebol.

"Je v záhradke za domom," vzhliadol od stránky.

Prikývnutím poďakovala a pohla sa k skleným dverám.

"Hermiona?" ozval sa Luciusov hlas.

"Áno?" obzrela sa cez plece.

"Buďte k nemu šetrná. V tomto je nováčikom." Lucius sa očividne veľmi snažil, aby si udržal prázdny výraz, ale Hermiona vycítila v jeho poznámke kus otcovskej obavy. Bola len mierne prekvapená, že zjavne vedel, čo sa deje.

"Úprimne si myslím, že ho to, čo mu musím povedať, priveľmi nerozčúli," láskavo odvetila Hermiona.

Na to sa Lucius usmial, vzácnym nestráženým úsmevom, vďaka ktorému vyzeral oveľa mladšie. "To rád počujem."

Otočila kľučku a vyšla do nočného vzduchu.

"Malfoy?" ozvala, keď zazrela bielovlasú hlavu na vzdialenom konci dvorca. Hľadel na hviezdy.

"Grangerová," pozdravil, keď prišla k nemu, ale stále neodtrhol oči z oblohy. Hlas mal drsný.

Nakoniec sa k nej otočil, položil jej ruky na plecia. Trochu sa triasli.

"Musím sa ťa niečo spýtať, Grangerová, a som nepochybne trochu... trochu... nie som veľmi..." ustarane zmĺkol.

"Pokračuj, som tu len ja," riekla, keď študovala jeho tvár. Vždy bol takýto driečny? Ježiši, začínala byť z neho nervózna.

Sucho sa zasmial a šeptom zopakoval jej poznámku: "Len ty. Správne."

Odkašľal si.

"Počúvaj, Grangerová... Keď si predtým povedala, že ti na mne záleží... Myslela si... Ako na kamarátovi?"

"Áno," odvetila a všimla si, ako mu poklesli plecia.

"A tiež aj viac ako na kamarátovi," placho dodala.

Videla, ako sa mu nadvihlo obočie a ako prekvapene otvoril ústa.

Zrazu bola nervózna ona. "To... to sa skrátka stalo," koktala, ustupujúc. "Viem, že nie som tvoja ideálna..."

"Och, sakriš, Grangerka, vôbec tú absurdnú vetu nedokonči," povedal, v tvári užasnutý úsmev. "Napriek všetkým vyhliadkam si pre mňa ideálna. Pozri, viem, že pokračuje vojna a viem, že nemôžem robiť všetky tie normálne randiace veci, ktoré si zaslúžiš, ale nechcem strácať čas a predstierať, že necítim, čo cítim. Ja nie som... ja nie som v tomto veľmi dobrý... Dáš mi šancu? Dokážem byť k tebe dobrý, Grangerka. Dokážem s tebou dobre zaobchádzať. Dovolíš mi to skúsiť?"

Hermiona cítila, že sa jej k jej rozpakom trasú pery.

"Prepáč," potlačila vzlyk. "Už je to chvíľa, čo som s niekým bola... Vieš... Tak dajako som sa vzdala nádeje, hlavne po tom všetkom, čo sa stalo a myslela som si, že ma budeš stále nenávidieť..."

"Bol som sprostý blbec, Grangerka," smutne potriasol hlavou. "Ale pokúšam sa zmeniť. Človek, ktorým som kedysi býval, mi teraz pripadá ako nejaká vzdialená nočná mora."

"Zmenil si sa, Malfoy," utrela si oči a usmiala sa. "Vidím to. Všetci to vidia."

Usmial sa na ňu ako slniečko a ona mala pocit, že sa jej srdce možno naozaj v hrudi ligoce. Nervózne sa zachichotala.

"Úprimne, aké je toto zvláštne?"

"Absolútne zvláštne," zašepkal. Potom sa veľmi pomaly priklonil a pobozkal ju.

Bol to ľahký bozk, ako dotyk pierka, ich pery sa o seba zľahka obtierali. Zacítila santalové drevo a mandľový olej a jej zaľúbenie do tej vône ju takmer rozplakalo. Toto bol Malfoy. Silná kultivovanosť a nepredvídateľná sladkosť. Prstami sa zatúlala do jeho jemných vlasov a schovala ich tam. Štíhle, svalnaté ruky sa obvinuli okolo nej, pritlačili ju k jeho trupu. Rukami zovrel na chrbte látku jej blúzky, keď sa bozk prehĺbil. Zacítila, ako sa jeho jazyk obtrel o jej.

Grangerová znova voňala ako jazmín. Bolo to slabé, ale tak prekliato opojné, že sa Draco chcel na ňu celý namotať. Nikdy predtým takto nežne nebozkával, ale na druhej strane nikdy predtým nikoho nebozkával s toľkým citom. Chcel si vychutnať každučké jedno pritlačenie jej pier, každučký pohyb. Rukami mu prehrabla vlasy a on takmer zomrel... Všetko, čo robila, bolo neuveriteľné. Toto bol bozk? U Merlina, čo mu po celý čas unikalo?

Jej jazyk sa obtrel o jeho a on zastonal. Sladký Merlin, bola ako hodváb. Bozk sa prehĺbil a stal sa zúfalejším, nežné pohyby sa nahradili vzrušenými dotykmi a stisnutiami, obaja sa pokúšali dostať bližšie k tomu druhému. Hermiona zakňučala a zubami potiahla za jeho spodnú peru, čo vyvolalo u Draca zavrčanie, keď skĺzol oboma rukami na jej zadok a pritiahol si ju k sebe. Hermiona zalapala po dychu, keď odtiahol ústa od jej a začal ju bozkávať na krku, keď sa posúval k jej kľúčnej kosti so slabými oliznutiami a hryzkaním jeho zubov. Obaja boli zadýchaní, keď zdvihol hlavu a pozrel sa jej do očí, líca mal začervenané.

"Nechcem nič s tebou unáhliť, Grangerka... Chcem, aby si bola v pohode so všetkým, čo robíme," zamrmlal, keď si oprel čelo o jej. "Nemusíme práve teraz robiť nič viac, ak chceš na toto ísť pomaly."

Prikývla, pretože mala problémy rozprávať. Mal pravdu, samozrejme... Bolo len náročné prestať, keď všetko, čo robil, bolo také príjemné. Bolo akousi útechou, že aj on sa tváril mimoriadne ľútostivo, že prestali.

"Áno," nakoniec dostala zo seba. "To dáva zmysel. Spomaliť je fajn."

Ešte raz sa podelili o dlhý bozk, než sa oddelili a jeho ruka skĺzla nadol po jej ruke, aby zajala jej prsty. Pritiahol si ich k ústam a každý jeden pobozkal.

"Ďakujem ti, že si mi dala šancu, Grangerka," vydýchol.

Namiesto odpovede ho s úsmevom pobozkala na líce. Bolo také zvláštne dokázať byť s ním takáto, ale jej telo brnelo šťastím a ona vedela, že je to to pravé. Dajako boli oni to pravé. "Nevrátime sa do domu?"

Lucius si stále čítal časopis, keď prekĺzli dnu cez sklenené dvere.

"Pekný večer?" spýtal sa nevinne.

"Nádherný," odvetila Hermiona s rumencom. "Idem do postele... Uvidím vás oboch ráno?"

"Dobrú noc, Grangerová," so slabým úsmevom zaželal Malfoy.

"Dobrú noc, Malfoy, Lucius," povedala, nespustila z Draca oči, keď hovorila. Zmizla vo svojej spálni a Draco sa šiel posadiť vedľa otca na gauč.

"U Merlina," oznámil Draco nikomu konkrétnemu.

Lucius sa uškrnul do svojho časopisu. 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 12. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Och, to bolo sladké  .....Prečo volá Draca stále Malfoy, ale Luciusa Lucius? A prečo ju Draco volá Grangerka?  Chvíľami sú ako dvaja zamilovaní blázni  Ďakujem V 2. odseku: Uvedomovala (si), aké vzácne, aké úžasné to bolo. V 3.: "Malfoy?" ozvala (sa), keď zazrela bielovlasú hlavu na vzdialenom konci dvorca. Hľadel na hviezdy.  

Re: 12. kapitola Od: MagicLady - 17.05. 2012
Tak konečně jsem se k téhle povídce propracovala, a úplně mě to pohltilo, až do teď jsem to četla jedním dechem, Draco se mi tady docela líbí, ikdyž s Luciusem vypadávaj hodně ze své typické role záporáků. Díky 

Re: 12. kapitola Od: adina - 09.05. 2012
Ja som sa k tejto povedke dostala az teraz (aj to som vahala zacat s dalsou ale nedalo mi to) a doslova ju hltaaam je uzasna dakujem za nu vsetkym zucastnenym :)) ten posledy Dracov vyrok ma dostal :)) ja ho uplne zeriem :)

Re: 12. kapitola Od: Rendy97 - 09.05. 2012
ďakujem

Re: 12. kapitola Od: Pet002 - 09.05. 2012
Pěkná kapitolka, díky za překlad

Re: 12. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Ňufí, to bylo krásné Ale děsím se toho zvratu

Re: 12. kapitola Od: wendelinka - 02.05. 2012
Ďakujem za tvoju odpoveď a aj celú túto poviedku :) už sa teším ako to všetko dopadne :) 

Re: 12. kapitola Od: Svetluska - 29.04. 2012
Po dlouhé době jsem se konečně dostala na tyhle stránky a jako jednu z prvních začala číst Static. A teď mám velký problém, protože se od ní nemůžu odtrnout Děkuji moc za její výběr a perfektní překlad!

Re: 12. kapitola Od: popik-hipik - 28.04. 2012
Ahoj, právě teď jsem se dostala ke čtení této povídky a musím ji autorce pochválit, ale chválím překladatelku, protože bez ní bych si ji nemohla nikdy přečíst Už se nemůžu dočkat jak vše bude dále pokračovat

Re: 12. kapitola Od: iway - 26.04. 2012
no.. jen mě překvapuje o čem to ještě bude... ale moc se mi libi tento lucius

Re: 12. kapitola Od: Leeway - 23.04. 2012
Skvělé!!

Re: 12. kapitola Od: vesperita - 23.04. 2012
uzasne, uzasne, uzasneee!! toto bola perfektna kapitola, aj ja chcem takeho draca malfoya moc, moc dakujemza preklad

Re: 12. kapitola Od: Baron - 20.04. 2012
Děkuji moc!

Re: 12. kapitola Od: Morgana - 18.04. 2012
Wow, tak sa nám konečne dali dokopy naše holúbky :) ešteže sa to skončilo práve takto, lebo ak by nasledoval cliffhanger, neviem, kto by za mňa ráno vstával do školy :D

Re: 12. kapitola Od: peatra - 18.04. 2012
krasne...som zvedavá na ten zvrat...

Re: 12. kapitola Od: kia - 17.04. 2012
Dekuji za uzasny preklad!!:) Nadherna kapitola:)

Re: 12. kapitola Od: abby - 13.04. 2012
Opravdu krásná povídka, kterou jsem přečetla jedním dechem. Děkuji za skvělý překlad

Re: 12. kapitola Od: terez - 13.04. 2012
Po pekelně dlouhé době jsem se vrátila zase zpátky k fanficům. A tahle mě teda naprosto precizně obratně vytáhla z letargie. Já si snad vypěstuju romantickou stránku osobnosti :D No každopádně, jen tak dál :)

Re: 12. kapitola Od: marieautratova - 12.04. 2012
DIKY ZA PREKLAD!

Re: 12. kapitola Od: Maenea - 11.04. 2012
Další povídka, kterou jsem přečetla skro naráz. Chytila mě a nepustila. Moc se mi na lí líbí ten pomalý posun charakterů a postupné odkrývání jejich pocitů a toho, co je žene dál. Dost dobrý je i vztah Luciuse s Dracem, vždycky jsem si ho představovala chladnější, něco jako v aristokratických rodinách v minulých staletích, kdy děti měly své rodiče ve všem poslechnout a na nic se neptat. Tady je to podobné, ale ne tak absolutistické. Občas. Mají k sobě prostě o něco blíž, než jsem předpokládala a líbí se mi to Zároveň je mi líto Heriony, to, čím si musela projít, by zlomilo většinu lidí. Navíc se teď k tomu přidal Anthony... jsem vážně moc zvědavá, jak to dopadne. Škoda, že jsem ještě nepřišla na to kouzlo, budu si holt muset počkat na dokončení. Díky za překal, Jimmi, a za beta-read, Bbarko

Re: 12. kapitola Od: Brumlinka2 - 11.04. 2012
Moc hezká povídka. Pěkně se to začíná rozjíždět. Díky za super překlad.

Re: 12. kapitola Od: 32jennifer2 - 10.04. 2012
Tak ten koniec nemal chybu U Merlina... konečne som si našla trocha času a zhltla som tie kapitoly ako malinku velmi pekne, paci sa mi ako sa menil vztah medzi hermionou a Dracom a medzi hermionou a luciusom a som rada,ze lucius im dal takpovediac svoje pozehnanie tesim sa na dalsie kapitolky

Re: 12. kapitola Od: Phee - 09.04. 2012
teda, len včera som tu poviedku začala čítať a hltám z nej každé slovo, neskutočný zvrat v deji z takej pochmúrnosti až do takejto romantiky až sa bojím, že aký ďalší zvrat nastane....ďakujem za preklad :)

Re: 12. kapitola Od: Sally - 08.04. 2012
Preboha, ak sa dnes nedozviem ako to pokračuje, asi sa psychicky zrútim! Čo viac dodať. Zo zvedavosti som Static začala dnes čítať, a úprimne, zaujala ma asi po tretej vete Je to také iné, záhadné, komplikované, ach, až mi z toho brnie hlava. Veľmi sladké, aby som povedala Už len čakám, kedy príde tá temnejšia stránka príbehu. Len tak, mimo reč, ako znie číslo, potrebné pre povolený prístup?

Re: 12. kapitola Od: Khira - 08.04. 2012
Je to perfektné...naozaj skvele

Re: 12. kapitola Od: zelaaa001 - 06.04. 2012
všetko ide ako po masle, až sa bojím čo sa pokazí v nasledujúcej kapitole:D ďakujem za skvelý preklad.

Re: 12. kapitola Od: Lucy333 - 05.04. 2012
Diky za nadherný preklad :) nemôžem sa dočkať ďalších kapitol 

Re: 12. kapitola Od: katykaty - 05.04. 2012
Aaaach:)  

Re: 12. kapitola Od: JSark - 03.04. 2012
Berú to pekne hopom. :) Len dúfam, že si v dohľadnej dobe prestanú horoviť Malfoy a Grangerová. Nie je divné, že jemu hovorí prímením a jeho otcovi krstným? Teda viem, že hovoriť im obom Malfoy by bolo asi mätúce, ale aj tak. :)) Díky za preklad.

Re: 12. kapitola Od: kajinek - 03.04. 2012
To je roztomilí :-) Nechci aby se něco kazilo!

Re: 12. kapitola Od: THEADU - 01.04. 2012
No.. zdá sa mi to trochu unáhlené, ale asi bude ešte nejaký zvrat, všakže? :D

Re: 12. kapitola Od: lulka4565 - 30.03. 2012
no som zvedava ako sa s tym vyrovna harry a ron....hlavne ron... :D

Re: 12. kapitola Od: andie - 29.03. 2012
krasne, dakujem!

Re: 12. kapitola Od: Lucka - 27.03. 2012
"Pekný večer?" spýtal sa nevinne. Skutočne milujem Luciusa!!:D

Re: 12. kapitola Od: gabi77777 - 26.03. 2012
finaly !!!!!!!!! :)

Re: 12. kapitola Od: Ivonka - 24.03. 2012
Tak jsme se dočkali :-) Děkuju

Re: 12. kapitola Od: Stela - 23.03. 2012
Sladká romantika :D :)

Re: 12. kapitola Od: skaredanehoda - 23.03. 2012
mucinkovia :) zlatí sú, ďakujeme 

Re: 12. kapitola Od: Jacomo - 23.03. 2012
"U Merlina!" To to Draco zhodnotil ještě mírně a decentně Mně spíš napadla jiná slova... Ale je to tak, u Merlina, to tedy byla kapitola. Jimmi, hluboce smekám před tímhle maratonem, já jsem to jen četla 4 dny, a ty jsi to sem hodila najednou! I když si dovedu představit, jak sis ten překlad užívala. Některé autorčiny obraty a popisy se dalekosáhle vymykají běžnému průměru romantické povídky. Je to něco jako číst pohádku - celou dobu je tam zlo, drak (chi chi), černokněžník, čarodějnice, obr, kletba... prostě nebezpečí, a přece je to něžné a laskavé (no dobře, nesmíte číst bratry Grimmy). A tohle pro mě byl ten krásný pohádkový moment "...a princ políbil princeznu a ona se probudila", nebo možná "a když ho políbila, z netvora se stal krásný princ". U Merlina, já dneska plácám písmenka na klávesnici! Prostě - díky, Jimmi.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 23.03. 2012
Nie, mne je to jasné. Je to naozaj rozprávka, uvidíš pri ďalšom deji, niečo takéto som potrebovala. Ach jo, mám zálusk na temnú poviedku, ale neviem, či na to nájdem odvahu. Ďakujem

Re: 12. kapitola Od: mimi - 22.03. 2012
vdaka :)

Re: 12. kapitola Od: steiiiny - 22.03. 2012
MILUJI TO...!!

Re: 12. kapitola Od: waiwy - 22.03. 2012
jupí, no konečně :)

Re: 12. kapitola Od: ailam - 21.03. 2012
:D:D:D:D:D:D konečne sa rozhybali :D vdaka za kapitolu

Re: 12. kapitola Od: NikkyD - 21.03. 2012
Waaah som absolutne zazrana do tejto poviedky!! nemam co dodat dej sa krasne vyvija!! dikii:)

Re: 12. kapitola Od: maria - 21.03. 2012
1

Re: 12. kapitola Od: Plaminek07 - 21.03. 2012
To je tak dojemnéééé...

Re: 12. kapitola Od: Reni38 - 20.03. 2012
pěkné moc

Re: 12. kapitola Od: Jin - 20.03. 2012
ano ano ano..... 

Re: 12. kapitola Od: Leviatan - 20.03. 2012
nic necakane sa zatial nedeje ale fajn poviedka 

Re: 12. kapitola Od: Jana - 20.03. 2012
Juchuuuuuuu :D Konecne sa nieco zacalo diat...

Re: 12. kapitola Od: Norika1971 - 20.03. 2012
ake je tazke niekomu vyznat lsku, ked nevies, ci ten druhy ma tie iste pocity ako ty :-D

Re: 12. kapitola Od: CarmenElizabeth - 20.03. 2012
genialne zatial sa to pekne vyvija.

Re: 12. kapitola Od: eihwe - 20.03. 2012
To jsem zvedava, co ted bude nasledovat za hruzy.. Tak pekne to tu konci.

Re: 12. kapitola Od: holloway - 20.03. 2012
Na začátku oba podlehli sebezpytu, jsem ráda, že oba došli ke stejným závěrům.  Lucius mi začíná připadat jako pořádná dohazovačka a jde mu to opravdu dobře. Nevím, jestli to je zásluha autorky nebo až překladatelky, ale při popisu polibku a vůbec scéna v zahradě-běhal mi při ní mráz po zádech, úplně jsem cítila to napjetí mezi nimi. U Merlina!
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Musela by si sa pozrieť na originál, ale tú scénu som pôvodne pri čítaní preskočila. Snažím sa :D kde inde si vychutnám takú romantiku. Táto poviedka mi sadla. Má síce svoje muchy, ale autorka má asi podobné sklony ako ja, veriť, že všetko dobre dopadne, že aspoň v poviedkach musí byť všetko fajn (kde inde, keď skutočný život je o inom), takže mi fakt sedí. Len sa obávam toho zvratu, to už aj mne pripadalo moc, ale bolo to v pláne od začiatku, takže sa z toho nakoniec teším. Ale je tu zopár kritikov, čo takúto "presladenosť" vedia znosiť pod čiernu zem, takže to len budem musieť vydržať :D Ďakujem

Re: 12. kapitola Od: FlorenceMabel - 19.03. 2012
Myslím, že Dracův výrok "u Merlina" je plně vystihující. Díky za překlad.

Re: 12. kapitola Od: kiwic - 19.03. 2012
je to nějaký moc sladný a taky se z toho Hermiona dostala nějak rychle na to jak strašně mimo na začátku byla. i u Draca mě to jeho uvědomění a přijetí připadá nějka rychlí.

Re: 12. kapitola Od: lucky - 18.03. 2012
Nádhera a romantika, ale myslím, že spomalit ani nechcou.

Re: 12. kapitola Od: Werush - 18.03. 2012
Nádherná kapitola!!! Ďakujem veľmi pekne :)

Re: 12. kapitola Od: salviq-25 - 18.03. 2012

Re: 12. kapitola Od: Adushka - 18.03. 2012
ne sku toč né :)

Re: 12. kapitola Od: Monie2 - 18.03. 2012
U Merlina :o))))))))))))))))))))))))

Re: 12. kapitola Od: petula11 - 18.03. 2012
Panebože, ten jejich rozhovor byl tak úžasný, roztomilý:D a pak te polibek hmmm:D

Re: 12. kapitola Od: dinca - 18.03. 2012
Sem z téhle povídky totálně nasšená :D v každé kapitolce se vždycky trochu pootevře děj, ale největší otázky pořád zůstavají... Konečně se Draco a Hermiona dali dohromady, ale něco mi říká, že se brzo stane něco moc špatného, takže jsem ráda, žes to nechala skončit v dobrém...asi bych nevydržela v klidu čekat kdyby to skončilo v nějakém zlomovém okamžiku :D moc děkuju ;)

Re: 12. kapitola Od: Osiris - 18.03. 2012
Ááá, tlemím se na obrazovku jak měsíček na hnůj, což vystihuje vše =D

Re: 12. kapitola Od: Claire - 18.03. 2012
Nu, to tedy byla limonáda - a já si vždycky myslela, že k těstovinám se nejlépe hodí víno. Navrch jako dezert chápavý a shovívavý Lucius, škoda, že mé přání zůstane nevyslyšeno. A to i v případě nějakého opravdu drastického zvratu v závěru. Ten klid a romantika určitě přitáhnou nějakou akci, cítím to v kostech .... a ráda bych se pletla, nicméně asi nebude pěkná, za jednu každou příjemnou věc v životě musíme zaplatit, někdy i mnohonásobně víc. Díky za kapitolku.

Re: 12. kapitola Od: kukajda - 18.03. 2012
Ten pocit, kdy si člověk s úžasem přizná, že je do někoho zamilovaný, je krásný. Přeju jim to. Snad jim to vydrží

Re: 12. kapitola Od: dsidova - 18.03. 2012
krásná kapitola!

Re: 12. kapitola Od: petty002 - 18.03. 2012
no paráda, tak se dali dohromady :-)

Re: 12. kapitola Od: Andariela - 18.03. 2012
jeee...konečne spolu :) kto vie dokedy :(

Re: 12. kapitola Od: janulikD - 18.03. 2012
tak tohle byla dokonalá kapitola :) jsem š´tastná a doufám že jim to vydrží :)

Re: 12. kapitola Od: Mucky - 18.03. 2012
:D úžasný...:D

Re: 12. kapitola Od: Shoshi - 18.03. 2012
neverím, že som nedala ku tejto kapitole komentár... teším sa z Hermiony a Draca, snáď im to už nič nepokazí (aj keď pedpokladám, že áno, lebo do konca je ešte niekoľko kapitol) :) vďaka za preklad :)

Re: 12. kapitola Od: Lupi - 18.03. 2012
Parádne:) všetko tak ako sa mi to páči:) skvelá práca:)

Re: 12. kapitola Od: Michelle - 17.03. 2012
Ááách. To je tak tak proklatě sladké ♥♥♥. Miluju tuhle povídku! A jsem moc ráda, že to překládáš takhle rychle. Já to normálně žeru očima xDD. Promiň, že komenty u minulých kapitol byly tak krátké, ale já jsem se tak moc těšila na další a dsalší kapitolu a byla jsem moc roztěkaná na to, abych napsala něco smysluplnýho... Díky moc za překlad, od tebe se to čte prostě nádherně!

Re: 12. kapitola Od: Leannka - 17.03. 2012
Merlin, nič proti romantike, ale toto začalo byť nejako príliš sladké oproti tomu ako to úžasne temne začalo...

Re: 12. kapitola Od: Nade - 16.03. 2012
U Merlina... Přesně to si myslím taky. Tak se to povedlo a doufám, že se nestane nic, co by to pokazilo. I když slunce nesvítí pořád, že? Zajímá mě, jak to je s Wolfem a kdo vlastně Hermionu zachránil.

Re: 12. kapitola Od: muuufi - 15.03. 2012
Aj tato je skvela:)

Re: 12. kapitola Od: teriisek - 15.03. 2012
Tak tohle bylo krásné zakončení maratonu a jsem ráda, že to neskončilo v nějaké šíleně napínavé části. Krásná povídka, vážně, moc se těším na další pokračování. Hermiona, Draco i Lucius jsou tu úžasní, jejich soužití se moc pěkně čte. Děkuju za skvělý překlad! Jenom mě mrzí, že jsem se sem dostala až teď a ne už toho 12., zjevně jsem o něco přišla, škoda. Obecně je mi vždycky líto, když nemůžu číst a komentovat hned, ale snad těší i pozdější reakce;) Díky!

Re: 12. kapitola Od: 3lucky - 15.03. 2012
krásná oddechová kapitola... Předpokládám, že Harry to přijme v pohodě a Ron bude šílet, na to se těším :-D díky za překlad, je úžasný, těším se na další :-))

Re: 12. kapitola Od: Lenna222 - 15.03. 2012
NO konečně jsem dočetla i 12. kapitolu a vážně nechápu jak jsi to dokázala přeložit já sem se to pokusila přečíst v aj a přečetla jsem jenom to základní takže děkuji že si tuhle povídku mužu i přečíst v čj a těšim se samozřejmě na další díly.  

Re: 12. kapitola Od: jerry - 15.03. 2012
uzasna kapitolka, ten rozhovor pri hviezdach. a lucius je tiez podareny. tesim sa na nasledujucu kapitolku velmi dakujem za preklad a aj za vyber uzasnej poviedky. prajem k tej stvorke vela stastia a lasky a vela energie pri prekladoch. inak mi sme v rodine tiez mali styrku, dcerka mala styry roky :-).

Re: 12. kapitola Od: ebrova - 14.03. 2012
Ďakujem, pekné to bolo. Veeeeeľmi budem čakať na ďalšiu kapitolu. A  dúfam, že s tým šťastným koncom to myslíš vážne... :-) 

Re: 12. kapitola Od: crazyiiii - 14.03. 2012
 TedaaaaaaUž sis možná všimla, že tu hltám povídky v podstatě jedním dechem... Ale pořád jsem si nějak nezvykla, jak strašně moc mě ty příběhy dokážou chytit.. Těch 12 kapitola jsem včera slupla jako malinu, příběh je úžasný, krásně přeložený - skvěle se čte:)) A tahle poslední, romantická část - nemám slov... Je z toho tak hrozně cítit, že i když je vállka a mají toho dost za sebou, tak cítí tu naději, že společně to zvládnout, že to bude v pořádku - i když to určitě nebude jen tak a autorka jim to nevěnuje za hubičku  A Lucius? Já zírám...   Jsem strašně ráda, že Tě ty komentáře tak nabíjí, a tak se už příští týden dočkáme další dávky:))  A moc děkuju za dárek pro nás k tvojim a Hp.kizi narozeninám  
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Fakt je to pravda, vďaka komentárom od holloway sa vrhám na preklad 14. kapitoly. Ešte ráno som zvažovala, či ísť do práce (a teda neprekladať) alebo zostať doma (a tým mať väčšiu šancu, síce budem musieť ísť do roboty v sobotu) a čuduj sa svete, zostávam. Chcela som túto dávku ukončiť práve v mieste, kde tú nádej cítiť, kde je všetko fajn, kým začne znova hroziť vojna. Ďakujem za krásny komentár

Re: 12. kapitola Od: soraki - 14.03. 2012
až neuvěřitelné, opravdu člověk dokáže v jednom okamžiku cítit tolik věcí? někdy si říkám, jestli je to vůbec možné...
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Som vďačná, že si dočítala, ale z tvojich komentárov vanul akýsi smútok. Snáď ti táto poviedka vliala trošku energie a zahriala srdiečko. Snažím sa vyhýbať poviedkam typu Broken, dávam prednosť takýmto slaďákom, pretože nič sa nezmenilo, život je stále pes, ale stále som vďačná za to aký je, pretože by to mohlo byť tisíckrát horšie. Tieto stránky ma držia nad vodou a nech som sa akokoľvek bála štvoriek v tomto roku (budem mať 40), ak sa vtedy budem cítiť rovnako úžasne ako som sa cítila pri oslave tejto štvorky, privítam to s radosťou. Úprimne o tom pochybujem. Ale nemám čas mať čas trápiť sa. Asi tak. Ďakujem
Re: 12. kapitola Od: soraki - 15.03. 2012
vanul smutek, to je hezké to jen život uděloval lekci a můžu říct, že Broken pro mně dostal úplně nový rozměr... a i když jsme všichni v pořádku (což je tedy tak hnusně relativní - ostatně jako všechno) tak mám občas takové stavy jako Hermiona v téhle povídce - možná proto se mi tak líbí - jsem prostě taky Static
Re: 12. kapitola Od: selesovaz - 13.05. 2012
Jimmi prosím ťa kedy bude posledná kapitolka? Chcela by som si tú poviedku už konečne dočítať :)
Re: 12. kapitola Od: soraki - 13.05. 2012
no, tahle reakce dorazila na mailík mně, tak třeba zkus napsat rovnou Jimmi ;-)

Re: 12. kapitola Od: Peggykaja - 14.03. 2012
á, už je tu roamnce... no snad jim to aspon vydrzi.... a lucius mi obcas prijde jak s bipolarni poruchou.... ale je pravda, ze preci jen zmena prostredi na nej pusobi a on se snazi odtrhnout od starych predsudku....
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Zavraždili mu manželku, takmer zabili jeho aj syna, je z neho mrzák a nevie, čo ďalej. Ale je ťažké len tak sa zmeniť, takže chudák, aj jemu to muselo dôjsť. Ďakujem

Re: 12. kapitola Od: terezickas - 14.03. 2012
Nádherná kapitola, děkuju moc překladatelce, že nám dopřála takovou smršť kapitol. Už se moc těším na další. Akorát mě mrzí, že, podle komentářů v úvodu, brzy zase začne ta temná stránka této povídky.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
V ďalšej kapitole určite nie, aj keď je trošičku vážnejšia. Ešte jedno oceňujem na tejto autorke - nenecháva cliffhangery, neznášam, keď musím čakať, ako to dopadne - ak sa niečo pokazí, málokedy nechá nápravu, či vysvetlenie až do ďalšej kapitoly. Samozrejme, nemôže všetko prezradiť hneď, ale to prečo nečítam nedokončené poviedky u nej nehrozí. Takže sa fakt nemusíš báť. Ďakujem

Re: 12. kapitola Od: adelina - 14.03. 2012
"Pekný večer?" spýtal sa nevinne. To tak nějak vystihuje můj pocit s této kapitoly. Moc pěkné. Jsem opravdu ráda, že jsem se rozhoupala k přečtení. Mám z toho takovou povznesenou náladu, že se asi pustí do některé starší povídky:) Utnula jsi to v tom správném místě, zrovna je vše růžové, žádný kolaps nadosah. Takže se bude hezky čekat na další kapitoly. Jako vždy děkuji za překlad a musím ti poděkovat i za výběr povídky, je skvělá.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
A to si predstav, že Chlapec v sieti sa jej vyrovná, miestami (pri Malfoy Manor) je dokonca ešte lepší! Autorka necháva svoje postavy trpieť, ale vynahradí im to, takže ja už sa na všetko, čo nás ešte čaká pozerám s úsmevom. Práve preto som sa rozhodla pre preklad, aj u mňa vyvolala takú povznesenú náladu, že som sa usmievala od ucha k uchu... mávla som rukou, že to sa fakt môže stať len v rozprávke, pretože to skrátka stálo za to. Ďakujem za prečítanie

Re: 12. kapitola Od: vansmall - 14.03. 2012
Konečně! :D Jdu to oslavit! :D

Re: 12. kapitola Od: Goddy - 14.03. 2012
jsou k nakousnutí! meow meow :)

Re: 12. kapitola Od: lennyuchiha - 14.03. 2012
moc hezké, těším se na další dílek. Děkuji za takovou nadílku počteníčka
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
No, už asi nikdy viac, príliš stresu :D Ale nie, bola náhoda, že sa toho toľko nakopilo  - čakala som dlhšie na betu pri inej poviedke, nemala čo robiť a s novou som začínať nechcela... pôvodne ich malo byť len sedem, ale potom sa nedalo prestať, všetko šlo bokom...  a teraz to musím doháňať v práci. Blé. Ale také normálne tempo by sa udržať dalo, Bbarka chodieva na víkend domov, kapitolu týždenne by sme zvládnuť mohli. Ďakujem za prečítanie

Re: 12. kapitola Od: luisakralickova - 13.03. 2012
Moc děkuji za příjemně strávený večer a těším se na další. Bude se mi určitě zdát pokračování, dám vědět:))
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
No, mne sa to občas stáva, len tu sa neviem stotožniť s Hermionou... ale Malfoyovci sú super, a to ešte len príde Luciusova chvíľa :D Ďakujem za prečítanie, naozaj si cením, že si nečakala až na dokončenie poviedky. 

Re: 12. kapitola Od: Gift - 13.03. 2012
Tak a budeme mit utrum. Musim uznat, ze jsi me vazne fascinovala, Jimmi, s takovou rychlosti pridavat kapitoly... I kdyz, vim, uz v nekterem komentari si psala, kolik casu ti to vlastne sezralo. Kazdopadne pro dnesek tedy me konecne diky, snad se mi bude neco v podobnem duchu zdat:-).
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Utrum? Asi že som niekde písala, že bude pauza? Mala byť, lenže vy ste ma tak nadchli, že už som preložila ďalšiu kapitolu. Chcela som dať ďalšiu várku tiež naraz, ale je to príliš aj na mňa aj na vás, nestíham odpovedať a strácam prehľad o tom, o čom je kapitola, ku ktorej čítam komentár. Preklad trval mesiac, popri preklade dvoch iných poviedok, ale mám v pláne dodržať jednu kapitolu za týždeň (nemôžem uštvať betu a fakt mám teraz toho hrozne moc v práci). Ja ďakujem za prečítanie, som rada, že sa páčilo...

Re: 12. kapitola Od: elena - 13.03. 2012
fakt pekne, len sa bojim co bude dalej...
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Poviedka splňuje všetky moje kritéria pre výber poviedky do bodky, takže sa prestaň báť a vychutnaj si to. Díky

Re: 12. kapitola Od: myska111 - 13.03. 2012
Krásná kapitola. Dneska to byl pěkný maraton s touto povídkou a já ji hltala jedním dechem. Tato kapitola byla moc pěkná a doufám, že na pokračování povídky nebudeme muset čekat moc dlouho. Těším se na pokračování a děkuji za dnešní nadílku.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Bol to taký test, či je lepšie dať vám to naraz alebo po jednom. Neviem, už asi radšej postupne. Fakt to bol nápor, a nielen na mňa. Ale stihlo sa, kúzlo funguje a vy ste úžasní. Ďakujem 

Re: 12. kapitola Od: Zuzana - 13.03. 2012
Moje odpovede na autorkinu otázku: 4x áno Idem sa liečiť DD Prečo ale Wolfa obviňujú ako hnusného zločinca. Veď on asi nemôže za ten imperius. Veď tomu sa dokáže brániť málo čarodejníkov... je mi ho ľúto. Hermionine premýšľanie o Dracovi bolo pekné V podstate sa nemohla do niečoho takého nezamilovať. Lucius ako starostlivý otec, je niečo, čo zbožňujem. Ako ju upozornil, že jeho miláčik sa zamiloval prvý krát, nech je k nemu opatrná Myslím, že aj jemu sa na oplátku zišla útecha od Hermiony, že sa nechystá jeho synčekovi ublížiť. Draco a Hermiona a ich malé rande na záhrade mi vzalo dych, bolo to nádherne nežné a vášnivé. Krásny dychberúci preklad. Zostala som nemo civieť na monitor, kým som sa spamätala, že je koniec kapitoly. Lucius a Draco sú neskutoční „Draco sa šiel posadiť vedľa otca na gauč. "U Merlina," oznámil Draco nikomu konkrétnemu. Lucius sa uškrnul do svojho časopisu. „ ja z nich umieram. Ďakujem za poviedku, nádherný preklad, za šetriace prerušenie poviedky a veľmi sa teším na pokračovanie.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Hm, keby sme tie problémy nemali, asi sem nechodíme Ale platí, že nič nie je také horúce ako sa navarí.  Tvoje komentáre sú ako vždy úžasné, prečítala som každý jeden, ale nestíham odpovedať (začínam uvoľňovať kapitoly, lebo fakt sa to na 12 kapitol naraz stihnúť nedá )  Ďalšia kapitola je tiež krásna.    

Re: 12. kapitola Od: tigy - 12.03. 2012
Krása...keď si odmyslíme všetky ostatné dejové linky, tak by toto mohol byť aj záver poviedky  Ale našťastie pre nás nie je  Vďaka Jimmi za tento neuveriteľný nárez, je 23:18 a ja môžem ísť spokojne spať 
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Presne preto som to tu sekla, začať o mesiac skôr, tak to snáď dokončíme celé :D Som rada, že sa to páčilo a čakám, čo si vyberieš :D 

Re: 12. kapitola Od: ansus - 12.03. 2012
Jimmi, díky, zasloužíte si s betou veškeré ovace - 12 kapitol naráz je neskutečný výkon. Nádherná romantika - noční rozhovor pod hvězdami....paráda, Draco se překonává.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Draco sa ešte len prekoná. Pravý Malfoy. :D Musím povedať, že aj pre mňa to bol nezabudnuteľný zážitok. Ja vážne nestíham odpovedať na všetky komentáre! ďalšie kapitoly už len po jednom! Ďakujem

Re: 12. kapitola Od: denice - 12.03. 2012
Áááách! Dala jsi nový význam slovům důstojná oslava. Dvanáct úžasných kapitol! Myslela jsem, že vrchol je ta minulá, ale dvanáctka ji dotahuje. Nemůžu si pomoci, i když je Draco bezvadný, Lucius je dokonalý. Docházejí mi adjektiva, ale když oni jsou opravdu ukázkoví. Nedivím se, že Hermionu baví být s nimi v jednom domě. Tenhle koktejl je moc dobře namíchaný, včetně závěrečné milostné scény. Děkuji.
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Nedokázala som prestať, pretože som to chcela ukončiť v tom krásnom (fakt som chcela ďalšie kapitoly pridávať až v máji, mám totiž strašidelne veľa práce), ale už som preložila ďalšiu a je rovnako skvelá! Dúfam, že poteší. Ďakujem za všetko

Re: 12. kapitola Od: marci - 12.03. 2012
Tak tomu říkám maraton Nevím, jestli je na zítra něco naplánováno, ale skoro doufám, že ne Potřebuji čas na nadechnutí Vybralas nádhernou povídku. Moc se mi líbí. Myslím, že si nějakou dobu nemůže nikdo stěžovat na nedostatek dramione Díky moc a dobrou noc
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Predramionovala som to, že? Už mi to hrozitánsky chýbalo. Myslela som, že ma kvôli tomu kúzlu ukameňujú, ale bolo to presne to pravé orechové. Výsledkom je moje nadšenie a ďalšia preložená časť. Mám radosť z prekladu, akú som už dávno nezažila :D Ja viem, že ty komentuješ pravidelne, ale to, že sa ľudia prispôsobili, pre mňa hrozne moc znamená... Ďakujem  za všetko

Re: 12. kapitola Od: hatifnatif - 12.03. 2012
teda JImmy...12 kapitol naráz.....jsem ohromená, překvapená.....odbyla jsem rodinu , abych mohla číst....a jsem UNEŠENÁ......     ......jestli jsem správně pochopila, nastává pauza v přidávání.....mohu se zeptat, jak bude cca dlouhá? už jsemmtotiž děsně natěšená.....     ... a abys sis nemyslela, já čtu všechna dramione, některá i několikrát   DÍKY DÍKY DÍKY
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 14.03. 2012
Asi tak veľká pauza nenastáva, pretože som z vás totálne nadšená. A zistila som, že sme sa omylom (nemohla som prestať) dostali ďalej ako do polovice poviedky a už chýba len 9 kapitol. Dnešným dňom už len 8, jednu som už preložila. Krásna kapitola. Ďakujem, aj za to, že čítaš iné poviedky. Ja sa k tomu dostanem, len keď zazriem komentár k nejakej staršej veci, vtedy sa viem občas začítať :D 
Re: 12. kapitola Od: sabu - 18.03. 2012
Náhodou, vzhledem k tomu, že tahle kapitola zní jako malý happyened, tak si spíš říkám, cože?? ještě devět kapitol? Co se ještě stane?:)

Re: 12. kapitola Od: Kaitlin - 12.03. 2012
Pěkné, moc pěkné. :) Myslím, že tuhle povídku vážně miluju, je skvělá. Takže děkuji za její překládání, v poslední době jsem děsně líná číst něco v angličtině (mám rozečtenou Inheritence v anj a mám dojem, že jsem si ukousla trošku moc velké sousto, 850 stránek je vážně moc - minimálně v anj, v češtině no problem :D). Jo a těším se na další pokračování, snad bude brzo? :)
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Nie, nebude, preto som to usekla v takej pohode, bez žiadneho cliffhangeru. Ale mám v pláne dať druhú polovicu v podobnom štýle, len sa k nej musím prepracovať. Musím preložiť UL a kým budem čakať na betu... ale nie, v práci sa toho na mňa navalilo strašne moc, pár týždňov musím fakt máknuť, ale ja to doženiem. Toto sme preložili aj s obetovaním za mesiac :D takže teoreticky by som to na ten ďalší dátum mohla stihnúť. Ďakujem za všetky tvoje komentáre a fakt stačí ďakujem, len chcem vedieť, že to ľudia čítajú, nemusíš sa trápiť, čo napísať. Hm, alebo možno nevydržím a pustím to priebežne. NEVIEM!
Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012Re: 12. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Nie, nebude, preto som to usekla v takej pohode, bez žiadneho cliffhangeru. Ale mám v pláne dať druhú polovicu v podobnom štýle, len sa k nej musím prepracovať. Musím preložiť UL a kým budem čakať na betu... ale nie, v práci sa toho na mňa navalilo strašne moc, pár týždňov musím fakt máknuť, ale ja to doženiem. Toto sme preložili aj s obetovaním za mesiac :D takže teoreticky by som to na ten ďalší dátum mohla stihnúť. Ďakujem za všetky tvoje komentáre a fakt stačí ďakujem, len chcem vedieť, že to ľudia čítajú, nemusíš sa trápiť, čo napísať. Hm, alebo možno nevydržím a pustím to priebežne. NEVIEM!

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke