Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Static

8. kapitola

Static
Vložené: Jimmi - 12.03. 2012 Téma: Static
Jimmi nám napísal:

STATIC

Autor: galfoy

ORIGINÁL:   http://www.fanfiction.net/s/7360278/6/Static

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

 Prístupnosť: M (od 16.rokov)

   Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní galfoy, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 8

Hermiona vykročila z letaxu presne o šiestej s iskričkami v očiach.

Draco na ňu nadvihol obočie. Takto živú ju nevidel od školy.

"Prečo sa tváriš tak nadšene, Grangerová?"

"Osvietilo ma," odvetila, keď sa vedľa neho posadila na gauč. "Ak upravím tvoj elixír a potom ťa ošetrím dvakrát denne namiesto jedného razu, pravdepodobne dokážeme z teba vytiahnuť kliatbu do týždňa. Sedenia budú o niečo dlhšie, ale myslím, že to vyjde."

Pokúsil sa netváriť sklamane pri tých novinkách. Už len jeden týždeň liečby?

"To je skvelé," dostal zo seba. "Nemôžem povedať, že mi ten páliaci pocit bude chýbať." Ale budú mi chýbať tvoje ruky.

"Vynikajúco," usmiala sa. "Začneme hneď?"

Draco prikývol, vyzliekol si košeľu a ľahol si na gauč. Zvláštne, aké to bolo teraz v pohode, keď uvážime, aké intímne sa to zdalo pred pár mesiacmi. Hermiona šla do miestnosti, kde držala svoje elixíry a vrátila sa s plnými rukami. Položila ich na konferenčný stolík a so skúseným pokojom začala miešať prísady. Draco ju sledoval pri práci, obdivoval to, ako jej tvrdohlavá kučera stále padala do očí. Po štvrtý raz, čo jej tá zatúlaná kučera zablokovala výhľad, sa načiahol a zastrčil jej ju za ucho.

Prestala miešať a pozrela sa na neho. Ani jeden z nich sa chvíľu nepohol.

Potom si odkašľala a pokračovala v miešaní, ako keby sa nič nestalo. Draco si nervózne vydýchol - jednal bez premýšľania. Bohovia, bol rád, že sa s tým jednoducho vyrovnala. Bolo prekvapujúco ľahké byť k nej milý, ale takéto dôverné činy zvádzali na šikmú plochu. Už bol dosť ustaraný, aby dodržal slovo, ktoré dal otcovi... Musí to zostať platonické. Nemohol s ňou spájať svoju budúcnosť a ona v skutočnosti nijako nenaznačila, že by vôbec o také dačo mala záujem.

To platilo všeobecne aj pre neho, až na chvíle, kedy sa ho dotýkala. Keď sa dotkla jeho pokožky, začal premýšľať, či v tom nie je o trochu hlbšie, než by mal byť.

Zrazu zacítil, ako sa mu na hrudi rozlial elixír a jej malé ruky ho rozotierali na správne miesta.

"Takže to zaberie chvíľu dlhšie a chcem skúsiť niekoľko nových oblastí, aby som zistila, či dosiahneme lepšie výsledky," povedala.

Prikývol a pokúsil sa dostať z hlavy nevhodné myšlienky.

Pritlačila a začala so zaklínadlom. Po chvíli jej ruky skĺzli nižšie, z hrude na rebrá. Vtiahol do seba vzduch, kým pokračovala v zaklínadle. Uplynuli minúty, počas ktorých sa zúfalo sústredil na všetko možné, len nie na pocit jej rúk.

Jej ruky skĺzli k jeho bruchu a takmer to nezvládol.

Nikdy sa ma znova nedotkne, ak sa mi z tohto postaví. Sústreď sa, Draco... sústreď sa.

Prekĺzla rukami z jeho brucha nazad na hruď, ako keby z neho tú kliatbu vytláčala.

Stratil pojem o čase a uvedomil si, že skončila, až keď z neho stiahla ruky. Začul, ako trasľavo vydýchla. Neovplyvnila aj ju tá liečba... že nie?

"Hotovo," povedala, utrela si ruky a potom jeho trup. "Zajtra ráno znova?"

Len prikývol a potom vypálil do svojej izby skôr, než by sa mohol načiahnuť a zastrčiť jej za ucho ďalšiu kučeru.


Nasledujúce ráno sledoval liečenie Lucius a Draco si precvičil ovládanie svätca, keď jej ruky skĺzli na jeho brucho.

S ľútosťou sledoval kučeru, ktorá jej visela pred očami.

Lucius sa uškrnul.


Pri večernom liečení bol jeho otec v knižnici a Draco si dovolil trochu sa uvoľniť.

Keď sa kučera uvoľnila, zasunul jej ju za ucho, a pozrel sa jej do očí tak statočne, ako dokázal.


Na druhý deň ráno premýšľal, čo by sa stalo, keby skutočne prikryl jej ruky svojimi.

Na jeho obrovské sklamanie sa žiadna kučera neuvoľnila.

Všimol si, ako si v sústredení hryzie spodnú peru. Navlhčil si pery jazykom, zrazu mal pocit, že mu vyschlo v ústach.


Príliš skoro boli pripravení na jeho posledné liečenie.

"Myslím, že toto by to malo zvládnuť," povedala. "Dnes ráno tam už takmer nič nezostalo."

Jednoducho prikývol. Hrdlo mal stiahnuté a drsné. Nechcel, aby tieto sedenia skončili. Zaručovali mu čas, kedy sa venovala len jemu. Zaručovali fyzický kontakt. Oboje mal mimoriadne rád.

"Ako teraz naplníš svoju potrebu klásť na mňa ruky, Grangerová?" doberal si chrapľavým hlasom. U Merlina, teraz sa znížil na neprístojné flirtovanie.

Nadvihla na neho obočie. "Som si istá, že si cestičku nájdem," zažartovala aj ona.

Srdce sa mu trochu stiahlo, ale už začala s liečbou. Mala pravdu... Sotva tam nejaká kliatba zostala, ale aj tak prešla dôkladne všetky pohyby, dávala si načas.

Draca bolela hruď, ale neochotne pripustil, že to nebolo od posledných zvyškov kliatby. Pokúsil sa vychutnať si dotyk jej rúk, keďže vedel, že je to naposledy, kedy zažije, ako sa kĺžu po jeho tele.

Zatlačila ruky nahor k jeho hrudi. Toto bol posledný krok. Za chvíľu bude koniec. Draco sa pripravil.

Všimol si, že zaváhala, že nestiahla ruky okamžite, ako očakával.

Draco s obrovským rizikom zdvihol ruky a položil ich na tie jej. Dokonca on cítil, ako mu pod jej dlaňami šialene bije srdce... Jej to v žiadnom prípade nemohlo ujsť. Premýšľal, čo si o tom myslela. Hľadeli si do očí, pomaly dýchali. Nechcel ju pustiť. Bola tak prekliato jemná.

Dvere zaškrípali a Hermiona zhíkla, stiahla ruky. Všimol si, že sa trochu chveje, keď ich oboch čistila.

"Hotovo," zašepkala, posadila sa na kraj gauča vedľa neho, aby mu utrela zvyšok elixíru z hrude.

Podoprel sa na lakťoch, zdvihol tvár do úrovne jej. Bola rozptyľujúco krásna. Kiežby si to uvedomil skôr.

"Škoda," zašepkal aj on a pobozkal ju na líce. Neplánoval to urobiť, ale dotlačil ho strach, že sa mu možno ďalšej šance nedostane.

Červeň sfarbila jej šiju a sklonila zrak k jeho ústam. Draco ten pohľad postrehol, dych sa mu zasekol v hrdle. Trúfne si? Dovolí mu, aby ju pobozkal na pery? Tak veľa v jeho plánoch nebolo, ale zrazu sa zdalo, že je to presne to, čo chce urobiť. Mal pocit, ako keby všetko viedlo k tomuto okamihu. Bude to môcť analyzovať neskôr, ale uvedomoval si, ako strašne to chcel a to ho desilo. Jeho život sa menil na nerozoznateľnú zmes emócií, ktoré nikdy predtým necítil. Pomaly, veľmi placho, sa Draco priblížil, vôňa jazmínu sa zmocnila jeho zmyslov ako nejaké opojné afrodiziakum. Hermionine oči sa začali zatvárať. Tak blízko...

Dvere sa nahlas zatvorili, naznačili hroziaci príchod jeho otca a ona sa s trhnutím odtiahla, rýchlo pozbierala elixíry a schmatla teraz plný kotlík. Draco v duchu vypustil pestrofarebný prúd nadávok.

Do kelu s prekliatym otcovým načasovaním.

"Všetko je pripravené na kontrolu vašej nohy," povedala Luciusovi, keď kráčal po chodbe, hlas mala neobvykle vysoký. Ponáhľala sa do miestnosti, kde držala svoje elixíry. "Len mi dajte chvíľku."

Lucius zachytil Dracov pohľad.

"Vyzerala trochu rozrušená," prižmúril na syna oči.

Draco pokrčil plecami, snažil sa nevyzerať príliš nahnevaný na otcovo vyrušenie a svoje zlyhanie. Zasrane zúril.

Pery mal zmeravené. Srdce mu šlo zdivočieť v hrudi. Kurňa, bol tak blízko.

Lucius hľadel na synove roztržité správanie sa a dospel k vlastným záverom. Nahnevane zaťal čeľusť.


Hermiona za sebou zatvorila dvere hosťovskej izby, zúfalo upratovala elixíry. Srdce jej uháňalo a zaplavovalo ju nepríjemné teplo.

Harryho a Rona bozkávam na líce stále. Aj oni ma bozkávajú na líce. Vôbec nič to neznamená.

Odhodila elixírom zmáčanú látku do koša a položila kotlík na vrch kredenca, v jeho vnútri čvachtala kliatba.

Vôbec nič to neznamená. Bol len priateľský.

Ach, ale jej sa to gesto páčilo, uvedomila si so zastonaním. Neočakávane sa jej to páčilo. Harryho a Ronove bozky boli sladké a starostlivé. Bratské. Tento bol taký výbušný. Nebol ako jednoduchý bozk na líce medzi priateľmi. Bol ako predchodca k niečomu väčšiemu.

K niečomu, z čoho jej poskočilo srdce.

K niečomu peknému.

K niečomu, čo sa takmer stalo.

K poriadnemu bozku. K bozku, v ktorom by sa asi dokázala utopiť.

Nebola si istá, či sa jej uľavilo alebo či ju rozzúrilo Luciusove otrasné načasovanie.

Bola to pravda. Páčili sa jej Dracove jemné spôsoby v týchto dňoch. Keď jej zasunul kučeru za ucho. Keď sa dotkol jej rúk. Všetko z toho sa jej páčilo, dokonca aj keď ju to desilo. Znova vďaka tomu cítila, využívala časti svojho srdca a mozgu, o ktorých si myslela, že už dávno zomreli. Časti, ktoré zomreli s Anthonym, alebo s jej rodičmi, alebo s tými deťmi. Chýbal jej ten pocit viac, než si uvedomovala.

Zrazu o sebe pochybovala. Nepredstavovala si to, že nie? Pritiahol sa, však? Bol by ju vážne pobozkal na ústa? Bohovia, už ani nevedela, či jej tá predstava viacej vadila.

Mätúce. Toto je mätúce. Do pekla s tebou, Malfoy.

Hermiona mohla počuť dozvuky toho, ako sa Draco a Lucius v obývačke rozprávajú a vedela, že sa musí vrátiť. Musela skontrolovať Luciusovu nohu, musela urobiť večeru... Musela prestať myslieť na ten bozk. A na ten takmer bozk.

Skrátka PRESTAŇ. Len preto, že je v poslednej dobe milý, neznamená to, že chce niečo viac. Prestaň sa trápiť. Pravdepodobne to nič nie je.

Ale počkať... Srdce mu búšilo pod jej rukami. Cítila to. Do pekla, on to asi tiež cítil.

Hermiona nikdy nebola veľký fanúšik popierania, ale pravda ju desila. Srdce sa jej rozbúchalo a potom ju pobozkal na líce. Asi by urobil viac, keby ich Lucius nevyrušil.

To niečo znamenalo, však.

Hermiona potichu zakliala. Áno, niečo to znamenalo. Niečo, o čom si šokovane uvedomila, že by nakoniec možno nebola proti.

Zhlboka sa nadýchla a postavila sa, na tvár nasadila pokojný výraz. Bude o tom premýšľať neskôr. Teraz sa vyhovorí na neznalosť a prežije zvyšok večera.

S odhodlaním, ktoré ju prekvapilo, vyhnala obraz jeho pier zo svojej mysle.


Keď Hermiona vyšla s hosťovskej izby, našla Lucius a Draca na seba zazerať.

"Všetko v poriadku?" obozretne sa spýtala.

Lucius sa prebral z napätého výrazu a venoval jej silený úsmev. "Áno. Áno, samozrejme."

Draco zazeral ďalej.

"Dobre. Pozrieme sa na vašu nohu?"

Lucius prikývol a Draco sa postavil.

"Môžete použiť gauč," povedal, jej pohľadu sa vyhol. "Budem vo svojej izbe." Odišiel bez toho, aby sa obzrel.

Hermiona sa zamračila, keď začala kontrolovať Luciusovu nohu. Toto bolo čudné. "Nepohádali ste sa vy dvaja, že nie?" spýtala sa.

Lucius jej venoval strážený pohľad. "Nie, nie tak celkom."

Dala preč gázu a pridala dezinfekciu na začervenanú ranu. Lucius sa strhol - ešte to zrejme stále bolelo. "Je to v poriadku, nemusíme o tom hovoriť, ak nechcete."

Kútikom oka mohla vidieť, že si ju Lucius premeriava, ale stále sa sústredila na prácu. Ak sa chcel skutočne porozprávať, urobí to sám. Mala dosť na premýšľanie aj bez toho, aby si robila starosti kvôli roztržke medzi otcom a synom, a okrem toho Lucius dokázal byť trochu desivý, keď bol nahnevaný. Vedela, že nevidel nič medzi ňou a Dracom, pretože sa stiahla skôr, ako sa Lucius dostal do výhľadu.

Okrem toho, nebolo tam nič k videniu... Správne?

"Slečna Grangerová..."

"Hermiona, prosím."

"Tak teda dobre, Hermiona. Budem úprimný. Všimol som si, že ste v poslednej dobe zjavne s Dracom prekonali niektoré z vašich rozdielov. Je to dosť zmena oproti tomu, aké to bolo, keď ste sa prvý raz rozhodli vziať nás k vám."

Takže kvôli tomuto sa hádali.

Hermiona krátko váhala medzi úprimnosťou a opatrnosťou. Nech k nej akokoľvek Lucius za posledné mesiace obmäkčil, bolo jej jasné, že sa stále drží niektorých zo svojich starých predsudkov a Dracovi už vykĺzlo, že nemá "dovolené" sa s ňou priateliť. Hádala, že jeho otec by nebol nadšený, keby vedel o Dracovom láskavom, hoci mätúcom, správaní sa.

Pokrčila plecami, hrala na bezpečnosť. "Zjavne je zbytočné viesť vnútornú vojnu, keď sa deje tak veľa veľkých vecí. Je ľahšie byť priateľský než nepriateľský."

Prosím, nechajte to tak.

Lucius si ju znova premeriaval. Zamestnala ruky tým, že rozbaľovala novú gázu, snažila sa pod jeho pohľadom nevyzerať nervózne. Ten muž určite dokázal byť zastrašujúci, keď sa snažil.

"Ako priateľský?" spýtal sa.

"Prepáčte?" jej oči vystrelili k jeho. Toto skutočne myslel vážne. To neveštilo nič dobrého.

"Ako priateľskí ste vy a Draco?" Jeho pohľad ju nemo vyzýval. Vravel, vieš, čo tým myslím. Tiež to nebol ten najpríjemnejší pohľad, ktorý jej kedy venoval.

Hermionina nálada sa zmenila. Jej plachá nervozita a šťastné vzrušenie sa zmenilo na zmes hnevu a smútku. Podľa všetkého si nemusela robiť starosti, či si k nej Draco vyvinul alebo nevyvinul nejaké city alebo naopak... Lucius bol odhodlaný zastaviť čokoľvek skôr, než by to začalo. Možno nemala byť prekvapená, ale bola.

Stiahla obväz okolo jeho nohy jedným zručným potiahnutím. Znova sa strhol.

"Bojíte sa, že Draco začne byť milý k humusáčke, Lucius?" Uvedomovala si, že asi znie tak rozčúlená ako bola. Už poznala odpoveď a ak mala byť úprimná, bolelo to.

Mal tú slušnosť zatváriť sa trochu zahanbene.

"To som nemyslel..."

"Áno, mysleli ste," vyprskla a prerušila ho. "Viem, že mysleli. Neklamte mi." Jej pokoj jej unikal a cítila, ako jej vbehli slzy do očí, ale rozhodla sa pokračovať skôr, než stratí guráž. "Dovoľte mi, aby som vašu myseľ upokojila. S Dracom ešte len začíname byť priateľmi, z veľkej miery preto, že bol vychovaný, aby veril, že som v každom ohľade pod ním. Môžete mi veriť, že pre mňa bude dosť ťažké udržať si aspoň jeho priateľstvo. A pokiaľ ide o čokoľvek za hranicou priateľstva, som si istá, že jeho výchova a neustále spoločenské a rodinné tlaky ho udržia poriadne ďaleko odo mňa a mojej špinavej krvi. Podľa všetkého som dosť dobrá, aby som vás nakŕmila, liečila vás a poskytovala vám rozhovory, ale všetko ostatné neprichádza do úvahy. Pochopila som vás správne?"

Hodila zdravotnícke vybavenie do tašky a prudko sa postavila. Musela sa odtiaľto dostať skôr, než začne plakať alebo niečo podobne ponižujúce. Vedela, aká veľká bolesť a hnev vyžarovala cez jej slová, ale aspoň boli výstižné. A čo, keď Lucius vedel, že je rozrušená? Humusáčka nebola dosť dobrá pre jeho syna. Správa doručená, hlasne a jasne.

"Hermiona, nesnažím sa to sťažiť ani jednému z vás..." povedal Lucius.

Venovala mu neveriacky pohľad. "Prosím, prestaňte s tým divadlom, Lucius. Som nevyrovnaná, nie hlúpa."

Súcitne sa na ňu pozrel a pokračoval. "Viem, že nie ste hlúpa, čo je dôvod, prečo musíte chápať môj názor. Draco je čistokrvný a nebolo by pre neho vhodné, aby sa u neho rozvinuli city k vám. Nemôžeme dovoliť, aby sa do našej rodiny vpustila slabá krv. Určite tomu rozumiete..."

"Slabá krv?" zašepkala, trochu v úžase nad postojom muža, ktorého si za posledný čas dosť obľúbila. "Slabá krv. Skutočne Lucius? To pre vás stále som? Len akási čarodejnica so slabou krvou?"

Otvoril ústa, aby prehovoril, ale žiaden zvuk z nich nevyšiel. Zjavne si nebol istý ako odpovedať. Nepohodlne sa pohol.

"Úžasné," vyšplechla. "Vy ste fakt poriadne číslo."

Otočila sa na päte a odkráčala.

"Slečna Grangerová!" začula, ako za ňou volá. "Hermiona!" Ignorovala ho, keď niekoľko zradných sĺz nakoniec uniklo z jej očí. Bolo milé cítiť, že na vás niekomu záleží, dokonca na krátky okamih, kedy sa Draco dotkol jej rúk a pobozkal ju na líce. Poskytlo jej to kúsok nádeje, že by stále mohla pre niekoho niečo znamenať, dokonca aj keby to nakoniec nikam neviedlo. Nádej bola tá pekná časť. Bolo to tak dávno, čo mala pocit, že pre ňu existuje aká-taká šanca a zrazu dostala odklad od skľučujúcej samoty, ktorá ju celú pohltila.

Ale bolo to hlúpe. Človek, ktorý jej túto nádej poskytol, bol čistokrvný, ona nie, a bude pre nich dosť ťažké byť priateľmi. Niečo viac? Nuž, bolo to podľa všetkého nemožné. Patrí je to za to, že vôbec v prvom rade dúfala. Draco sa pravdepodobne vôbec nepriklonil. Len si z oslepujúcej samoty tú predstavu vyčarovala, nepochybne. Aké od nej patetické.

Hermiona zamkla dvere a použila na izbu Silencio. Jej dvaja hostia si môžu zadovážiť večeru sami. Už im viacej nebude robiť slúžku.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 8. kapitola Od: doda357 - 09.08. 2012
Ako to pekne začalo, tak to škaredo skončilo.... Hermiona konečne prišla na to, ako Draca vyliečiť, ale tomu je to proti srsti, lebo sa ho už nebude dotýkať ...Milé ...Takmer ju pobozká, ale nie, musí sa tam dovaliť Lucius. Začala som ho mať rada, ale teraz sa ukázal ako magor. Och  Ďakujem  V 7. odseku: Keď Hermiona vyšla s hosťovskej izby, našla Lucius(a) a Draca na seba zazerať. A skoro na konci: Patrí je(j) to za to, že vôbec v prvom rade dúfala.

Re: 8. kapitola Od: Kellieta - 06.05. 2012
Slabý náznak toho, co se stalo, a moc se mi nelíbí... Však on Lucius přijde k rozumu.

Re: 8. kapitola Od: zelaaa001 - 06.04. 2012
po tomto nemám rada Luciusa! Ha, kecám, dúfam v to, že dostane rozum a  bude za. A ak táto poviedka neskočí happy endom, tak to bude fakt kruté! ďakujem za super preklad!

Re: 8. kapitola Od: Morgana - 02.04. 2012
V každej poviedke, v ktorej je Lucius Malfoy za vatu a vtipného okolostojaceho, ho mám rada. Inak mu moc nefandím. Súhlasím s názorom, že si Hermionu obľúbil až príliš a niečo zaujímavé sa k tomu ešte určite stane. Úplne žeriem hádky medzi Zlatým duom a Dracom- to je VŽDY záruka zábavy. Interakcia Draco-Hermiona je prekvapujúco intenzívna a rýchla- myslím ten spád od neznášania až k"láske" Hermiona je tu taká krehučká, i keď som očakávala niečo viac podobné Broken (tam bola úplné troska). Nice. :) Uvidíme teda, čo bude tým neočakávaným twistom.

Re: 8. kapitola Od: THEADU - 01.04. 2012
Z nejakého dôvodu mám v sebe dva rozporné dojmy. Jeden je, že sa Lucius zamiloval do Hermiony a druhý, že sa snaží udržať krvnú líniu i keď vie, že čoskoro nebudú žiadne čistokrvné čarodejnice :D Haluz proste ;)

Re: 8. kapitola Od: Annie17 - 01.04. 2012
:D na jejím místě bych se na ně vykašlala už dávno :D pěkná kapitolka

Re: 8. kapitola Od: Liz - 30.03. 2012
Lucius se hezky předvedl, obdivuji povídku, chce to cit vybrat, která za to stojí.

Re: 8. kapitola Od: lulka4565 - 30.03. 2012
no to som velmi zvedava ako to chce lucius teraz napravit.... :D

Re: 8. kapitola Od: andie - 28.03. 2012
juuuj, paradna poviedocka a tato kapitolka bola super :)

Re: 8. kapitola Od: gabi77777 - 25.03. 2012
Úžasná povídka, strašně se mi líbí Hermiony stav a to jak se postupně mění její vztah s Dracem ..... nemůžu se dočkat jak to nakonec vyřeší 

Re: 8. kapitola Od: Jacomo - 22.03. 2012
Správně, správně, nic člověka nepostaví tak rychle na nohy jako překážky mu pod ně házené... Kdepak na Hermionu se soucitem, něžným opečováváním a návykovými elixíry. Stačí jeden čistokrevný zabedněnec, a holka má najednou myšlenky hned srovnané. A ještě budou pánové o hladu PS: Už tři kapitoly se pokouším ukončit čtení a jít spát. Marně.

Re: 8. kapitola Od: Stela - 22.03. 2012
Skvely priebeh, len dufam ze uz konecne odhalia co sa Hermione stalo

Re: 8. kapitola Od: mimi - 22.03. 2012
vdaka za kapitlu :)

Re: 8. kapitola Od: steiiiny - 22.03. 2012
Lucius je vážně ohleduplný .. Malfoy jak má být. jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet dál :))

Re: 8. kapitola Od: skaredanehoda - 22.03. 2012
Lucius by mohol byť rád, že mu humusáčka tú líniu svojou slabšou krvou vobec može potenciálne zachrániť pred vymretím

Re: 8. kapitola Od: NikkyD - 21.03. 2012
Dufam ze sa to medzi Luciusom a Mionou urovna...lebo by nebolo vhodne keby odidu s Dracom z jej domu!! Som cim dalej tym viac namotana na tut poviedku!

Re: 8. kapitola Od: waiwy - 21.03. 2012
Schválně kdy Luciusovi dojde, na čem záleží

Re: 8. kapitola Od: maria - 21.03. 2012
1

Re: 8. kapitola Od: Plaminek07 - 21.03. 2012
uf...tak tohle se Luciusovi nepovedlo...

Re: 8. kapitola Od: ailam - 20.03. 2012
ten lucius je teda poriadny sviniar... dnes budu asi obaja hladni :D

Re: 8. kapitola Od: Jin - 20.03. 2012
ach....to mizerné Luciusove načasovanie....    vdaka za kapitolku

Re: 8. kapitola Od: Reni38 - 20.03. 2012
ach jo, já vím,že si komenty zasloužíš.ale co ti mám psát. Povídka je úžasná a tvoje překlady taky.Ale hltám to tak, že mám pocit že i komentovat mě zdržuje

Re: 8. kapitola Od: Leviatan - 20.03. 2012
dalo sa cakat ze Lucius zasiahne 

Re: 8. kapitola Od: Jana - 20.03. 2012
Skoda, ze ich Lucius vyrusil...uz som sa tesila, ze nieco bude...a zase nic...velka SKODA :/ :D

Re: 8. kapitola Od: marieautratova - 20.03. 2012
jej, no jde to trochu rychle, nezdá se Vám? :) Moooc hezké!

Re: 8. kapitola Od: Norika1971 - 20.03. 2012
no uz som myslela, ze sa k sebe nikdy nepriblizia, ved aj ladovec by sa skorej roztopil :-D Lucius nech sa do mladych nestara, je to ich zivot, on si svoj uz prezil.

Re: 8. kapitola Od: CarmenElizabeth - 20.03. 2012
prečo to lucius robi teši ho to takto ju trapiť? a stale sa hadat zo svojim sinom

Re: 8. kapitola Od: holloway - 20.03. 2012
Bravo Hermiono! přestaň jim dělat služku, nic jiného si nepřeju už od druhé kapitoly...Ale pěkně po pořádku. Začátek byl tak hrozně něžnej se vším tím zastrkáváním vlasů za ucho a pak...Draco ne to jde docela rychle, ještě že je hlídá Lucius Jen mi občas příjde jako kdyby byl Draco spíš strašně nadrženej než zamilovanej, aleto ho taky snad přejde. A ten Lucius! celou dobu se zdál slušnější k Hermioně  teď to takhle pokazí. Holt přišel na to, že synáček ho neposlechne, tak se snažil zastrašit Hermi. Snad ji to nakopne k ještě rychlejšímu uzdravování se.  Podľa všetkého som dosť dobrá, aby som vás nakŕmila, liečila vás a poskytovala vám rozhovory, ale všetko ostatné neprichádza do úvahy. Tohle mi běží hlavou už asi tři kapitoly, jen jsem to nedokázala tak hezky a výstižně říct.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 20.03. 2012
Zase, medzi jednotlivými "kúskami" uplynie aj týždeň, dva. Ale s tou nadržanosťou môžeš mať pravdu, sú tam mesiace, je to chlap, k tomu štokholmský syndróm (dobre, nie sú väzni, ale svojím spôsobom sú). A presne - toľkí sa tu rozčuľovali na Luciusa, ale on videl, že u Draca s ničím nezmôže (chlap nemyslí hlavou), tak to skúsil cez Hermionu. Len si neuvedomil, že mu bude vadiť, že ju zranil, predtým by ani brvou nemihol. Inak, niečo také som očakávala po tom okne, ale je to príliš dobrá duša, alebo možno len automaticky fungovala... Ďakujem

Re: 8. kapitola Od: FlorenceMabel - 19.03. 2012
Jen do nich, Hermiono. Dík za překlad

Re: 8. kapitola Od: kiwic - 19.03. 2012
Jo Lucius je Lucius :o)

Re: 8. kapitola Od: eihwe - 19.03. 2012
"Vy ste fakt poriadne číslo." Hrozně se mi líbil ten minimalismus v popisu, když Hermiona Draca na začátku kapitoly léčila. Je to takový úderný, nechává spoustu místa pro domýšlení si.. Skvělé.

Re: 8. kapitola Od: Werush - 18.03. 2012
Ďakujem! Bola som úplne v napätí z tej scény medzi Hermionou a Dracom a čakala som, čo sa stane a nakoniec... Skvelá kapitola

Re: 8. kapitola Od: Ivonka - 18.03. 2012
Super kapitola :-)

Re: 8. kapitola Od: Adushka - 18.03. 2012
uff,,, ked som to čítala moje srdce mi skoro vyskočilo z hrude ... díííkyyy

Re: 8. kapitola Od: petula11 - 18.03. 2012
No tak to bylo od Luciuse hrozný, ale Hermiona mu to pěkně nandala:D

Re: 8. kapitola Od: Monie2 - 18.03. 2012
Zlý zlý Lucius!!! To mě teda ted vytočil 

Re: 8. kapitola Od: Osiris - 18.03. 2012
Noo, tak těď to Lucík po**** =D Snad bude žehlení bez vypálených děr. Děkuji za překlad.

Re: 8. kapitola Od: Claire - 18.03. 2012
Ty jo, Lucius je jak zahradníkuv pes - sám zelí nežere, ale koze ho nepřeje. Hermionina následná reakce se dala čekat - docela by mne zajímalo, co budou mít k večeři a kdo z pánů se ráčí ujmout přípravy. Takovou krásnou chytlavou scénu autorka vymyslela, skoro přes celou kapitolu, a pak  to celé pošle do kytek. Uvidíme, jak dlouho Dracovi vydrží synovská poslušnost. Díky za kapitolu, těším se na další.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 18.03. 2012
Máš úžasné komentáre, vieš o tom? Zakaždým nemôžem odolať a musím nakuknúť, či niečo nepribudlo. Ďakujem

Re: 8. kapitola Od: kukajda - 18.03. 2012
Tak přece jen Luciusovi něco z jeho starého já zůstalo. No, uvidíme, co z toho bude. Pěkně napsané a úžasně přeložené.

Re: 8. kapitola Od: salviq-25 - 18.03. 2012
"Nikdy sa ma znova nedotkne, ak sa mi z tohto postaví. Sústreď sa, Draco... sústreď sa."  skoro som odpadla od tej predstavy...:D

Re: 8. kapitola Od: janulikD - 18.03. 2012
Začínala jsme mít ráda Luciuse, už zase ho ráda nemám :D 

Re: 8. kapitola Od: dinca - 18.03. 2012
Dokonalé :) ale doufám, že Lucius se brzo obměkčí :D

Re: 8. kapitola Od: Andariela - 17.03. 2012
nepáči sa mi, ako do toho Lucius zasiahol, čo jej povedal ohľadne krvi, ale o čom by bolo ďalších x častí?? :) 

Re: 8. kapitola Od: Michelle - 17.03. 2012
Lucius (ne)očekávaně (ne)překvapil. nevím, co si o tom všem mám myslet, jse dost zmatená, no... Jdu číst dál a doufám, že se dozvím víc. Díky mmoc.

Re: 8. kapitola Od: dsidova - 16.03. 2012
dětmi? doufám. že se to brzy rozuzlí !

Re: 8. kapitola Od: Nade - 16.03. 2012
Hermiona rozhodně není jen tak nějaká čarodějnice se slabou krví a Lucius si to zřejmě uvědomil, ale... pozdě. Zdá se, že si právě trochu zvařil. Jsem zvědavá, jak se k tomu postaví Draco. Ale Hermiona se právě před nimi uzavřela. Jsem napnutá, jak to bude dál.

Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 16.03. 2012
Ja sa tam hrozne všetkým ospravedlňujem, že nestíham odpovedať na každý komentár (už fakt nikdy nedám toľko kapitol naraz), ale som neskutočne vyčerpaná (z práce), takže nedokážem stvoriť nič schopného, takže len ĎAKUJEM.

Re: 8. kapitola Od: Samarka - 16.03. 2012
Ticho před bouří, si myslím...napětí je cítit ve vzduchu :)

Re: 8. kapitola Od: Leannka - 15.03. 2012
Časti, ktoré zomreli s Anthonym, alebo s jej rodičmi, alebo s tými deťmi. ... deťmi?!? och toto bolo úmyselné vypustenie informácie. ach deti... Do toho Draco!

Re: 8. kapitola Od: muuufi - 15.03. 2012
dakujem

Re: 8. kapitola Od: teriisek - 15.03. 2012
No, tak je to asi logické, ačkoliv mě teda Lucius trošku nemile překvapil, vypadalo to, že je rozumnější a taktnější, ne že do toho takhle přímo šlápne. Trošku to nevychytal, i když mám stejně pořád pocit, že v tom musí být ještě nějaký háček... nemyslím, že by si něco takového pořád ještě myslel, to jeho předchozí chování mi k tomu prostě nesedí! No ale možná se pletu, jsem zvědavá, jak to nakonec dopadne. Díky moc za překlad!

Re: 8. kapitola Od: 3lucky - 14.03. 2012
A já si říkala, že Lucius je ten rozumější a on to takto posral..... jsem zvědavá, co bude dál... já se snad do té postele nedostanu... :-)

Re: 8. kapitola Od: jerry - 14.03. 2012
no sa to celkom pekne zacinalo az to lusius zase pokazil a cele sa to zamotalo. mia mu ale pekne dala. tak prajem chlapcom peknu hladovku a dik moc za preklad, je uzasny

Re: 8. kapitola Od: Shoshi - 14.03. 2012
Lucius to po*ral... :P som zvedavá, ako sa to bude ďalej vyvíjať...

Re: 8. kapitola Od: Lenna222 - 14.03. 2012
Zamotává se to víc a víc a to se mi moc líbí. Vážně miluju chvilky mezi Mionou a Dracem.

Re: 8. kapitola Od: JSark - 14.03. 2012
Od začiatku mi bolo proti srsti, že ich Hermiona obsluhovala. Dobre, varenie by bolo na nich priveľa, ale kruci, neboli hostia, robila im láskavosť, tak by mohli pomôcť, nie? Inak to s čistou krvou je vlastne na hlavu postavené: práve nová krv, niekto, kto nie je s ostatnými čarodejníkmi príbuzensky spriaznený, je záruka zdravej nezdegenerovanej populácie. To čarodejníci nevedia? 8O

Re: 8. kapitola Od: petty002 - 14.03. 2012
Lucius si to načasování taky mohl zvolit na pozdějc, když už to vypadá že se Lucius obrátil tak se takhle obrátí :-/

Re: 8. kapitola Od: soraki - 14.03. 2012
Už im viacej nebude robiť slúžku. tak tomu já říkám ten správný přístup

Re: 8. kapitola Od: Peggykaja - 14.03. 2012
OK. plus je, že lucius očividně Hermionu nedostane a ta znovu začíná nalézat sebeúctu.... honem honem jdu číst dál :-)

Re: 8. kapitola Od: Mucky - 14.03. 2012
Lucius mě štve pořád ty stejný předsudky už by s tím měl přestat :D a hermiona mu to řekla opravdu mooc hezky no a samozřejmě draco je z hermiony úplně mimo myslím že jemu už na ničem co vykládá jeho otec nezáleží :D moooc pěkný

Re: 8. kapitola Od: terezickas - 14.03. 2012
Musím říct, že tohle bych od Luciuse v téhle povídce nečekala. Myslela jsem, že už se dostal přes ty své předsudky.

Re: 8. kapitola Od: adelina - 14.03. 2012
Slabá krev, opravdu? Teda, Lucius to pěkně zvoral. Jdu na další kapitolu:) Děkuji za překlad

Re: 8. kapitola Od: vansmall - 14.03. 2012
Takovýhle scény nesnáším! Někdo tam vleze když nemá.. :D Jsem z toho frustrovaná!

Re: 8. kapitola Od: Goddy - 14.03. 2012
ženy a city. věčné téma.. a v čistokrevné rodině je tatínkův čistokrevný chlapeček zlatý dáreček

Re: 8. kapitola Od: lennyuchiha - 14.03. 2012
Luciusi, co to provádíš? Taková sladká scénka. Dráček potřebuje další studenou sprchu a Hermioně se vrací její já. Díky za překlad

Re: 8. kapitola Od: crazyiiii - 14.03. 2012
chudák Hermiona, hajzl Lucius, roztomilej Draco:) Na víc se teď v noci asi nezmůžu :D 

Re: 8. kapitola Od: lucky - 13.03. 2012
Lucius je opravdu skvostný a Dracovo toužení a soužení.

Re: 8. kapitola Od: Gift - 13.03. 2012
Takhle se na ne musi- pres jidlo!!:-D Nevim, koho mi v teto kapitole bylo vic lito. Kazdopadne moc hezky trik s praminkem vlasu. Jsem zvedava, na co se Draco vymluvi priste. Diky, Jimmi.

Re: 8. kapitola Od: luisakralickova - 13.03. 2012
Tak akce se nám chystá, takhle to dál nepůjde, Malfíci Hermionu pěkně rozproudili.

Re: 8. kapitola Od: Lupi - 13.03. 2012
Lucius, Lucius... je mi jasné, že s ňou nebude kamarát z noci na deň, ale nemusel to takto pekne predostrieť-že nie je dosť dobrá. jesť mu dáva, knihy objednáva... a stále je to nula... ale isto ho to prejde. Herm im ukáže:) Ach, páči sa mi ako sa rozhovorila:) Ukecaná Herm, ktorá je opäť živá :) aj keď nie úplne, ale Draco ju určite poriadne preberie:)

Re: 8. kapitola Od: myska111 - 13.03. 2012
Sakra, nevím proč jsem  z toho tak naměkko. Lucius je pěkný blbec a pokrytec. Jen ať jsou pěkně o hladu. Chci víc romantiky fňuk, fňuk.

Re: 8. kapitola Od: Lucka - 12.03. 2012
Len nech ich pekne nechá živoriť chvíľu :-D Ďakujem za kapitolu.

Re: 8. kapitola Od: Zuzana - 12.03. 2012
Chudák Draco ako sa nepotešil skrátenej liečbe a Hermiona mu chcela urobiť radosť. Chlapec za chvíľu dospeje do štádia, keď by sa dal prekliať ešte raz, len aby si vychutnával jej liečbu.  A že si ju vychutnával a vlastne zrejme si ju vychutnávali obaja. nepreklínala sa Hermiona za to urýchlenie? Lucius to načasoval nechutne presne. Zadržiavala som dych, aj keď som vedela, že „nič nebude“ bola to krásna dych-berúca scénka. Lucius ma sklamal, alebo žiarli na Draca a robí všetko pre to aby ich rozdelil, a aj keď stále verí tým svojim veciam s krvou, ju chce pre seba, alebo je vážne stále korunovaný fanatik a naozaj sa bojí, že by Draco vzťahom s humusáčkou pošpinil ich krv. Luci taký zdvorilý a milý a takýto pako A teraz idem na tú kapitolu, ktorú si mi bez nasledujúcej nechcela ukázať a mám naozaj strach

Re: 8. kapitola Od: tigy - 12.03. 2012
Tak toto Lucius akosi...pokašľal, hm. A to som ho mala za toho rozumnejšieho...Myslím, že mu to Draco pekne vytmaví  Malfíci...to sa mi páči
Re: 8. kapitola Od: ebrova - 14.03. 2012
aj mne  

Re: 8. kapitola Od: elena - 12.03. 2012
ako to Lucius pohnojil...som zvedava co bude jest ked uz mu Hermiona nenavari :D

Re: 8. kapitola Od: denice - 12.03. 2012
Lucius rázně zamyká stáj, ale bojím se, že koník už je dávno v prachu.. Draco je pěkně zmatený a rozervaný, Hermiona se po tatíkově zásahu postavila nohama pěkně pevně na zem. Aspoň má o čem přemýšlet a nebude odplouvat do snů. Jedna narážka - její duševní stav zapříčinilanějaká tragédie s dětmi? Masakr? Uvidíme. Lucius se snaží být poctivý, to se mu musí nechat. Jsem zvědavá, kam s tím dojde. Díky.

Re: 8. kapitola Od: Kaitlin - 12.03. 2012
No, hezky se všichni vyjevili. :D Je fajn tam mít Luciuse, je to takový vyrovnávací faktor, aby nic nešlo rychle a bez problémů, i když by příště mohl víc přemýšlet nad tím, co vypustí z pusy... Slabá krev... No, tak jako tak to tam teď pro nikoho nebude jednoduché. Jsem na to zvědavá :)

Re: 8. kapitola Od: sabu - 12.03. 2012
Dík za překlad další kapitoly;) Ale už vážně napjatě očekávám nějakou extra silnou krizi- mám tušení, že tohle je jen takové kafíčko...

Re: 8. kapitola Od: ansus - 12.03. 2012
Malfoyovic hochům zjevně nastává "postní doba" - v jakémkoli smyslu slova. Merline, Lucius se v konverzaci pohybuje zhruba stejně jemně jako potlouk v babiččině skleníku. Třeba to naštvání alespoň Hermioně konečně dodá energii k nějakým změnám. Předpokládám, že Draco svému tatíkovi moc nepoděkuje. Jimmi - díky za skvělý překlad, na odstupňovaném Dracově utrpení jsem si zvláště pošmákla.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Tak ak sa ti páčilo toto (asi ako mne), tak to si užiješ až do konca poviedky :D ďakujem

Re: 8. kapitola Od: hatifnatif - 12.03. 2012
BOHAJEHO, ty city jsou ale matoucí     .....malfíci asi budou trochu o hladu
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Keď sú pre teba, tak čo pre chudáka Dráčika? Malfíci, nádherný pojem, to určite použijem :D Díky

Re: 8. kapitola Od: marci - 12.03. 2012
Zvolna jsem si začala pohrávat s myšlenkou, že by mohli Malfoyovci tak nějak soupeřit o Hermioninu přízeň (výhledově), a ono tohle.  No, karty na stole - jsem zvědavá, jak se zamíchají a co kdo vynese. Díky moc - dnes mám takového jarního Ježíška
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 12.03. 2012
Aj ty máš ten dojem? Nebude to také priehľadné, ešte sa to zamotá. Ďakujem

Prehľad článkov k tejto téme:

galfoy: ( Jimmi )20.05. 201221. kapitola
galfoy: ( Jimmi )06.05. 201220. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.04. 201219. kapitola
galfoy: ( Jimmi )20.04. 201218. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.04. 201217. kapitola
galfoy: ( Jimmi )08.04. 201216. kapitola
galfoy: ( Jimmi )27.03. 201215. kapitola
galfoy: ( Jimmi )24.03. 201214. kapitola
galfoy: ( Jimmi )18.03. 201213. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201212. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201211. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 201210. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20129. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20128. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20127. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20126. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20125. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20124. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20123. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20122. kapitola
galfoy: ( Jimmi )12.03. 20121. kapitola
galfoy: ( Jimmi )10.01. 2012Úvod k poviedke