Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Rozmarné lístočky II.

8. kapitola

Rozmarné lístočky II.
Vložené: Jimmi - 14.11. 2011 Téma: Rozmarné lístočky II.
Tesska nám napísal:

Názov: Rozmarné lístočky

Autorka: green-eyed blonde

Preklad: Tesska

Beta read: LadyF

Prehlásenie: Táto vec nie je celkom mojím vlastníctvom. Pche! Prajem si to. Potom by som bola moja vlastná hrdinka...

Originál: http://www.fanfiction.net/s/3078938/3/Passing_Notes_Junior

Máme tu poslednú kapitolu poviedky PN a ja by som týmto chcela poďakovať najmä svojim betám. Dievčatá, ďakujem veľmi pekne za neoceniteľnú pomoc J Bez nej by poviedočka nebola takou skvelou, akou je!

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.


******************************************************************

8. kapitola

Venované Teriisek, Elze, Denice, Vsuvke, Kirsten, Ivet, Nade, Zuzane, Gift, Ellenofausten, Sare, Saskyi, Kométe, Verinke a NaginyBlack 

Dvere do Núdzovej miestnosti sa prudko otvorili a dovnútra vpadli rozžiarení, rozšantený Draco Malfoy a usmievajúci sa Harry Potter.

„Fíha. Som ohromený, Harry. Kto ti povedal o tomto mieste?“ poznamenal Draco, keď skúmal izbu, ktorá teraz vyzerala podobne ako hotelová izba, v duchu kombinácie niečoho medzi spálňou a obývačkou.

„Strelený domáci škriatok,“ povedal Harry a pokrčil plecami.

„Hm,“ povedal Draco zamyslene. „Možno nie sú takí zlí, ako som si myslel.“

„Vlastne to bol váš bývalý domáci škriatok.“

„Č...“ Draco vyzeral, ako keby sa buď veľmi ťažko zamyslel alebo mal miernu zápchu. Potom sa jeho oči rozšírili poznaním. „Máš na mysli toho, ktorého si oslobodil v našom druhom ročníku?“

Harry sa uškrnul.

„Presne toho.“

Dracovi unikol darebácky úsmev, ktorý by sa dal vyložiť ako pobavené uznanie.

„Aha. Otec bol hrozne naštvaný. Myslím, že najskôr chcel v tej chvíli pripraviť toho starého bastarda o tú česť, zabiť ťa.“

„Ha. Som nedotknuteľný,“ povedal Harry s predstieranou hrdosťou.

„Možno pre všetkých ostatných. Nie pre mňa,“ dodal Draco, keď sa pohol smerom k Harrymu s dravým leskom v strieborných očiach, čo Harrymu prišlo celkom... no, sexi.

Obaja sa stále trblietali vo svojom starostlivo vybratom oblečení. Stále sa červenali vzrušením z párty, z ktorej práve prišli. Po tej jedinej piesni, ktorú spolu odtancovali, dostali obaja chuť niekam sa vypariť. Zízala na nich celá miestnosť. Takže si na Harryho odporúčanie odskočili do Núdzovej miestnosti a cestou si kradli bozky.

***

Draco dobre vedel, čo by chcel dnes v noci robiť, ale nebol si istý, či sa na to Harry akurát teraz cíti a on naňho určite nechcel tlačiť. Aj keby ho to malo stáť všetko jeho sebaovládanie, aby sa po ňom nevrhol.

Harry bol trochu nervózny. Určite sa chcel s Dracom vyspať... ale bol to tak trochu veľký krok. Napokon, ešte nikdy predtým to nerobil.

Draco ho náhle prišpendlil o stenu, v čom boli obaja zbehlí, vzhľadom na ich nevysvetliteľné pobláznenie. Harry sa naklonil dopredu a zmocnil sa Dracových úst. Pritiahol si ho späť, na čo obaja okamžite pootvorili svoje pery. Ich jazyky sa stretli v strede, aby sa zapojili do vášnivého, spaľujúceho tanca. Draco strčil ruky pod košeľu svojho milenca. Harry sa trochu zachvel a pritiahol si ho bližšie. Objal jednou rukou blondiaka pevne okolo pása a prsty druhej ruky vnoril do mäkkých, zlatých prameňov vlasov na Dracovej šiji.

Pokračovali v týchto blažených činnostiach, pohybovali perami, kĺzali jazykmi a niekoľko okamihov po sebe blúdili rukami. Draco zúfalo poťahoval za lem Harryho košele a zatiaľ, čo Harryho vyzliekal, pootvorili na zlomok sekundy pery. V rovnakom okamihu pracovali Harryho prsty rýchlo na gombíkoch Dracovej košele. Konečne sa všetkých zbavili a košeľa skĺzla po úzkych, ale silných rukách.

Harry sa pozrel na bledý, štíhly trup pred sebou, ktorý bol až príliš dokonalý. Bol až príliš čistý a svieži, suchý a zvodný. Presunul pery dole na Dracovu čeľusť a prešiel po jeho bielom hrdle. Dotkol sa ústami miesta na hrudi, presne pod vyčnievajúcou kosťou s trochu jemnejšou pokožkou. Prinútil Draca k malému zalapaniu po dychu. Pomaznal sa jazykom s kvitnúcim červeným znamienkom, potom na neho vtisol drobný, cudný bozk.

Draco si pritiahol jeho tvár späť k sebe a zmocnil sa ho v ďalšom dych-kradnúcom bozku. Harry náhle priložil svoje bedrá na Dracove, čím od neho vymámil ston, z ktorého bolo zrejmé, že obaja chlapci boli Veľmi Vzrušení. Draco okamžite pritlačil k Harrymu penis, pritískajúc ho tvrdšie o stenu za ním. Prerušili bozk, obaja ťažko oddychujúc. Harryho oči sa rozšírili prekvapením. Prekvapením nad slasťou, ktorá ním práve prebehla. Draco sa oprel čelom o Harryho a omotal ruku okolo Harryho krku.

„Harry, nemôžeme... Chcem povedať, že nechcem, aby si... ale môžeš...“ dychčal, jeho mozog trochu ovplyvnený nedostatkom krvi.

„Áno,“ zašepkal Harry okamžite a tak prekvapil Draca, že jeho hlava vystrelila hore, aby sa očami spojil so svojím milencom.

„Čože?“

„Povedal som áno. Áno. Chcem mať s tebou sex, Draco.“

Dracovi klesla sánka.

„Skutočne? Si... si si istý?“

Harry sa usmial. Pozrel svojmu najobľúbenejšiemu slizolinčanovi do očí a povedal:

„Pretiahni ma, Draco.“

Draco na neho na chvíľu vytreštil oči, než sa pustil do kvílivého radostného smiechu. Harry ho postrčil smerom k posteli a on schmatol Harryho ruku a doslova ho preskočil. Položil ruky na vrch Harryho ramien a hravo ho zatlačil dole prv, než na neho vyliezol. Harry zo seba vydal výkrik, čo vyvolalo detinský záchvat smiechu a hravú ruvačku. Keď si vyrovnali účty, Harry bol roztiahnutý na posteli, pritisnutý k matracu rukami, ktoré spočívali na jeho ramenách. Okolo jeho bokov boli kolená, udržiavali ho na mieste a svoje čaro mal i jazyk pracujúci na tom vrubčeku pod jeho uchom a vedľa čeľuste, čo robilo ostatné obmedzenia úplne vedľajšie.

„Áach!“ vykríkol náhle. Vyklenul chrbát a nechal pritom pocítiť Draca svoje vzrušenie proti jeho podbrušku. Dracova hlava vystrelila hore v príjemnom prekvapení.

„Úha,“ zašepkal a pozrel na Harryho s malým úsmevom. „Stiahni si nohavice, cundra.“

„Urob to za mňa,“ povedal Harry a uškrnul sa. Draco vytryskol pýchou. Už mal naňho zlý vplyv! Ehm, vo viacerých smeroch. Draco urobil, čo mu bolo povedané. Alebo sa o to pokúsil.

„Harry, môžeš sa pokúsiť presunúť svoj penis? Zachytí sa ti do zipsu.“

„Nemôžem ho presunúť.“

„Chceš, aby sa ti zachytil do zipsu?“

„A ty chceš, aby sa ten tvoj zachytil v mojom zadku?“

Draco sa umúdril a rozopol Harryho džínsy skôr, než mu ich stiahol dole. Potom zastrčil prsty za pás Harryho boxeriek. Prúdilo skrz neho nervózne vzrušenie.

„Urob to, Draco,“ vydýchol Harry.

A on to urobil. Stiahol ich z neho preč a odhalil niečo, čo ešte nikdy predtým nevidel. Chvíľu len zízal, než pozrel na Harryho a venoval mu zdráhavý úsmev.

„Harry, láska, myslím, že by si mohol súperiť s mojím vlastným.“

Harry nadvihol obočie.

„No, to zatiaľ nemôžem vedieť, že?“

Draco sa nenechal prosiť a vstal. Rozopol si opasok a vykĺzol zo svojich nohavíc a boxeriek.

„Páči sa ti, čo vidíš?“ opýtal sa drzo trochu sa červenajúceho Harryho.

„Sklapni a poď sem...“ zamrmlal chlapec. Draco vyliezol späť na Harryho. Ten nový, nepreskúmaný kontakt pôsobil ako dávka drogy. Nikdy predtým necítili tak veľa z pokožky toho druhého naraz. Nikdy predtým nemali ich končatiny taký kontakt. Slobodný a neobmedzovaný vrstvami oblečenia. Nikdy, nikdy, nikdy... až doteraz. Obaja sa začali automaticky proti sebe zvíjať, vytvárajúc medzi ich telami lesklými od potu sladké, horúce trenie. Harry sa cítil, akoby mal horúčku.

„Draco,“ povedal s roztraseným nádychom. „Môžeš to urobiť teraz? Vojsť dovnútra. Som pripravený.“

Draco sa posadil.

„Si si istý?“

„Áno! Merlin! Viem, že som panic, ale pre Kristove rany, viem, čo chcem!“ zvolal Harry tak horlivo, že to Draco pripísal túžbe a potrebe, a živočíšnosti. Pousmial sa a potom pozrel na stolík vedľa postele. Priamo pred jeho očami sa objavila malá tuba.

„Tá miestnosť je čarovná,“ povedal, keď ju schmatol a vytlačil si jej obsah na prsty.

„Okej, Harry, láska, natriem ťa lubrikantom – inak to bolí. Dobre?“ Harry vyzeral, že sa trochu bojí, ale prikývol. Bol rád, že aspoň jeden z nich má skúsenosti. Prudko sa nadýchol, keď pocítil, ako doňho vstupujú Dracove chladné a klzké prsty. Pracoval približne niekoľko minút, až nastal čas a on si bol istý, že Harry je pripravený.

„Hotovo,“ povedal, keď naňho vyliezol, aby bol Harrymu znovu tvárou v tvár. Pozrel sa do priateľových nádherných smaragdových očí a sladko ho pobozkal na ústa. Venoval Harrymu spýtavý pohľad a Harry prikývol. Draco nespúšťal z Harryho oči, keď doňho pomaly vkĺzol, sledujúc známky bolesti alebo paniky. Smaragdové oči sa najprv rozšírili a on zalapal po dychu, ale potom sa zdalo, že sa uvoľnil a vydýchol vzduch, ktorý do seba práve nasal.

„No teda,“ zašepkal, keď s rozkošou privrel oči. A Draco musel súhlasiť. Pocit, že ho Harry tesne zviera zo všetkých strán bol neuveriteľný, nadpozemsky fantastický. Začal sa jemne pohybovať a Harry sa pohyboval spolu s ním. Niekto zastonal, ale nedokázali povedať, kto to je, a bolo im to jedno.

Harry bol v siedmom nebi. Bolo to úžasné. Ešte nikdy sa k nikomu necítil tak blízko. Mať niekoho úplne vo vnútri svojho tela, to je proste... extáza. Sám cítil rastúcu pevnosť a tvrdosť a vedel, že to on vzdychá a kňučí, ale nemohol to zastaviť. Vzpínal bokmi a ovíjal ramená okolo Draca, priťahujúc si ho ešte bližšie, čo bolo nemožné. A teraz vyklenul chrbát, čo jeho hlavu hodilo dozadu a on balansoval na hrane čírej blaženosti. No on nechcel, ale musel, a potom si zahryzol po pier, aby prestal kričať a urobil sa cez celú Dracovu hruď.

V Harryho očiach explodovali hviezdy. Bol oslepený radosťou, horúčavou a vášňou.

Dracov penis doslova pulzoval, vibrujúc v Harryho tesnom, rozpálenom vnútri. Blížil sa k vrcholu, cítil to, ale pohľad na Harryho zasiahnutého orgazmom stačil na to, aby sa prestal ovládať. Pevne zavrel oči a vykríkol Harryho meno prv, než v ňom explodoval. Vyčerpaný sa na neho zrútil. Obaja tak ležali asi pol hodiny prepotení, zrýchlene dýchajúc, než Draco pozbieral energiu, vykĺzol z Harryho a prehovoril.

„Harry?“ opýtal sa ticho.

„Áno, Draco?“

„Bolo to neuveriteľné. Úžasné. Fantastické. Nadpozemské. Krásne. Úplná a totálna skazenosť v dokonalej blaženosti.“

„Aha, tak som teda dobrý?“ povedal Harry s malým úsmevom, keď sa otočil k svojmu milencovi.

„Najlepší sex, aký som kedy mal. Harry, to nejde s ničím porovnávať. Je to, akoby tie ostatné prípady boli iba sexom, ale toto bola... posvätná skúsenosť,“ povedal Draco vážne.

„Teraz už viem, prečo si bol vždy taký dychtivý dostať ma do postele,“ zazubil sa na Draca, ktorý mu oplatil mierny úsmev, než sa stočený uvelebil na Harrym a položil ruku do Harryho tmavých, strapatých vlasov. Harry si povzdychol a oprel sa do Draca. Strčil hlavu pod Dracovu bradu a preplietol ich nohy.

Chvíľu tam ležali, ticho sa vyžívajúc v jemnom, prchavom ovzduší absolútnej spokojnosti predtým, než pomaly a pozvoľna zaspávali.

***

Keď svitlo ráno, oknom sa rozprúdilo slnečné svetlo a vrhlo osamelý pozlátený lúč na Dracovu tvár. Zobudil sa s pocitom šťastia a chvíľu si nemohol uvedomiť, odkiaľ ten pocit pramení. Potom ucítil paže natiahnuté cez svoj pás, ucítil šteklenie vlasov na krku a vedľa seba začul pomalé dýchanie. 

Mal pocit, akoby mal vybuchnúť pocitmi, ktoré vyvstanuli v jeho vnútri. Šťastie bolo také intenzívne, až to bolo takmer neznesiteľné. Skoro mal dojem, že mal knedlík v krku. Ale samozrejme, že nemal. Bol Malfoy, napriek všetkému. A Malfoyovci neplačú. A muži neplačú. Samozrejme, že nie. Môžu spať s inými mužmi, ale...

Draco sa trochu presunul. Tak, aby sa mohol pozrieť do tváre svojho milenca. Harry bol perfektný. Skutočný a senzačne perfektný. Odrazu, ako pozeral na Harryho viečka, tie sa pootvorili. Odhalili oči tak hlboko a intenzívne zelené, že Dracove srdce utrpelo malý kolaps. Harryho oči vyzerali chvíľu prázdne a Draco takmer spanikáril, keď si uvedomil, že Harry by mohol minulú noc oľutovať. Ale potom pozrel na Draca a usmial sa.

„Dobré ráno,“ povedal a umiestnil rozkošnú pusinku na Dracove pery.

„Dobré ráno,“ zamrmlal Draco, usmievajúc sa na svoju stelesnenú nemesis.

Ani na okamih sa nepohli, kým Draco mlčky zbieral všetku svoju odvahu. Zhlboka sa nadýchol.

„Harry Potter,“ začal Draco. „Milujem ťa.“

Harry bol chvíľu ticho. Skúmal Dracovu úprimnú tvár, zobrazujúcu všetku lásku a náklonnosť, ktorú konečne mohol vyjadriť Harrymu slovami.

Potom sa Harryho tvár roztiahla do víťazného úsmevu. Úsmevu, ktorý bol preňho vzácnosťou. Jedným z čistého, neporušeného a nedotknutého šťastia.

„Tiež ťa milujem,“ zašepkal.

---Koniec---

 

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 26.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 8. kapitola Od: Hubert - 28.01. 2018
Sladký, ale potěšilo :-D

Re: 8. kapitola Od: buffy11 - 24.09. 2012
No, tak to by som naozaj neverila, kam az sa da dostat s listockami :-). Chlapci boli mili, ako stvoreni jeden pre druheho. Akurat Ginny mohla byt sklamana. Dik za preklad.

Re: 8. kapitola Od: Twilly - 18.07. 2012
Zaujímavá dvojpoviedka, len čo je pravda. Humor, vzrúšo...ááááááá ... potlesk za slashík

Re: 8. kapitola Od: hilda - 26.11. 2011
Povídku jsem četla, jak se přidávala, ale pak jsem si ji musela přečíst znovu a nejspíš jí budu číst ještě - skvělá.

Re: 8. kapitola Od: Leesil - 25.11. 2011
Taková romantika. Pěkná povídka.

Re: 8. kapitola Od: Wierka - 17.11. 2011
úžasná povídka... akýto famózný konec   převeliké vďaka že jsi ju přeložila...     *-*

Re: 8. kapitola Od: NaginyBlack - 16.11. 2011
Aj za venovanie.. To vždy poteší

Re: 8. kapitola Od: NaginyBlack - 16.11. 2011
Koniec? Táto poviedka mi bude chýbať.. Ale aspoň to dobre skončilo. Ďakujem za preklad  

Re: 8. kapitola Od: nicco - 15.11. 2011
Super povídka, super překlad. Co víc si přát, .... že by nějakou další? Opravdu jsem se při jejím čtení bavila. Moc děkuji.

Re: 8. kapitola Od: Gift - 15.11. 2011
Sice stale uprednostnuji hetero povidky pred slashem, ale presto... Tato se vazne vyvedla:-). Chlapci byli vazne roztomili. A (dalsi) prestoze byl tento end pravy sladky happy, vubec mi to nevadilo, ba naopak. Bavila jsem se az do konce! Dekuji za venovani a hlavne za tvuj cas a preklad!;-)

Re: 8. kapitola Od: ellenofausten - 15.11. 2011
To bylo tak úžasné! Zahřálo to u srdce. A je mi nesmírně líto, že je konec. Moc děkuji za skvělý překlad a za věnování! Doufám, že i v budoucnu se tu opět objeví, tak pěkná povídka.

Re: 8. kapitola Od: teriisek - 15.11. 2011
Teda, taková romantika na závěr! Moc hezké, příjemná oddechovka, četla jsem moc ráda:) Děkuju moc za skvělý překlad a budu se těšit na něco dalšího (až si uspořádáš ty vlastní věci;)). A taky děkuju za věnování!

Re: 8. kapitola Od: Saskya - 15.11. 2011
veľmi krásny, roztomilý, romantický záver veľmi pekná poviedka

Re: 8. kapitola Od: verinka - 14.11. 2011
Jsou tady pasáže, které bych si odpustila. Jsou tady pasáže, pro které stojí za to dýchat. Byla to výborná povídka a jsem moc ráda, žes mě (nás :) ) s ní seznámila a určitě se budu těšit na cokoliv dalšího :)

Re: 8. kapitola Od: Kirsten - 14.11. 2011
Tak a máme tu koniec. Ale bravúrny, to sa musí nechať. Perfektne sa to zakončilo romantikou. Celý tvoj preklad bol super a určite sa k tomuto dielu budem rada vracať. Držím palce v ďalších prekladoch. A díky za venovanie.
Re: 8. kapitola Od: Tesska - 14.11. 2011
Ďakujem, snažila som sa, ale vďaka patrí aj mojim betám :)

Re: 8. kapitola Od: Zuzana - 14.11. 2011
Ako sa striedala nežnosť s trochou vulgárnosti a hravosti, ja som postupne prichádzala o dych a to prebudenie mi ho vzalo úplne. Chalani to poriadne roztočili. Boli krásne roztomilí obaja. Škoda, že je koniec. Určite sa k tomuto pokladíku vrátim. Ďakujem za krásny preklad
Re: 8. kapitola Od: Tesska - 14.11. 2011
Zuzana - rado sa stalo, chalani to ozaj roztočili a boli ozaj veľmi zlatí :)

Re: 8. kapitola Od: Ivet - 14.11. 2011
D-O-K-O-N-A-L-É. Děkuji. :)
Re: 8. kapitola Od: Tesska - 14.11. 2011
Ivet, ja ďakujem :))

Re: 8. kapitola Od: denice - 14.11. 2011
Od bláznivé nadsázky jsme se přesunuli k romantice, závěr se velmi povedl. Děkuji za věnování i za milou oddechovou povídku, časem se k ní ráda vrátím.
Re: 8. kapitola Od: Tesska - 14.11. 2011
Presne tak, romantika sa jej podarila asi najviac, to ostatné pritiahnuté za vlasy, ale čo už :)

Re: 8. kapitola Od: samba - 14.11. 2011
Tahle povídka byla pohlazení na duši.Moc děkuji za krásný překlad
Re: 8. kapitola Od: Tesska - 14.11. 2011
Ďakujem, som rada, že sa môj výber páčil :)

Re: 8. kapitola Od: enedaka - 14.11. 2011
Krásná povídka, děkuji za její překlad. 
Re: 8. kapitola Od: Tesska - 14.11. 2011
Nie je za čo :)

Re: 8. kapitola Od: kometa - 14.11. 2011
  „Bolo to neuveriteľné. Úžasné. Fantastické. Nadpozemské. Krásne. Úplná a totálna skazenosť v dokonalej blaženosti.“   „Teraz už viem, prečo si bol vždy taký dychtivý dostať ma do postele“  Tessko, díky moc za krásný překlad, celá tahle povídka se mi moc líbila a určitě se k ní někdy vrátím, až budu potřebovat vyloudit úsměv na tváři Těším se na tvé další počiny!
Re: 8. kapitola Od: kometa - 14.11. 2011
PS: a díky moc za věnování!
Re: 8. kapitola Od: Tesska - 14.11. 2011
Kometka ďakujem, ale momentálne si dávam s prekladmi na tejto stránke pauzu :) Budem tu teraz ako čitateľ. Potrebujem podokončovať svoje rozpísané veci a mám aj také, ktoré mám nedokončené už nejakú dobu, nechcem to zanedbávať :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Green-eyed blonde: ( Tesska )14.11. 20118. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.10. 20117. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )15.09. 20116. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.09. 20115. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )03.09. 20114. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )16.08. 20113. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )10.08. 20112. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )12.04. 20111. kapitola
Green-eyed blonde: ( Tesska )31.03. 2011Úvod k poviedke