Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Čo Komnata najviac potrebuje

18. kapitola 2/2

Čo Komnata najviac potrebuje
Vložené: Jimmi - 25.08. 2011 Téma: Čo Komnata najviac potrebuje
Jimmi nám napísal:

Čo Komnata najviac potrebuje

Autor: Alydia Rackham  

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/6532581/18/What_the_Room_Requires

Čo Komnata najviac potrebuje

Preklad: Jimmi

Kapitola obsahuje zvukovú nahrávku, ale musíte si ju pustiť na príslušnom mieste (pred Dracovým vstupom). Všetky pokusy, aby sa spustila sama po kliknutí na odkaz, skončili na IE, ktorý odmietal robiť to isté, čo iné prehliadače.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

 

VVVVVV

HERMIONA

"Neviem... neviem, o čom..." lapala som po dychu, snažila som sa nahnať vzduch do mojich priškrtených pľúc.

Voldemort - Voldemort - zaťal čeľusť, oči mu zažiarili, uskočil dozadu a spakruky zasiahol vzduch.

Šmarilo ma na chrbát. Lebka sa mi odrazila od kameňov. Oči sa mi zaliali slzami, keď som ruky zaťala v päste a zízala do stropu. Pery sa mi chveli, ale nevydala som žiaden zvuk. Uvedomila som si, že som pripravená zomrieť.

Ale on ešte nebol pripravený ma zabiť.

"Crucio."

Tie tri sekundy kliatby - len tri sekundy – mnou od hlavy po päty prehnali oštep neopísateľnej agónie. Môj hlas sa odrážal miestnosťou, narážal do stien, ako keby to kričal niekto iný.

Keď tú kliatbu zrušil, zostala som bezvládne ležať, ako keby niekto zdvihol z mojej hrude spadnutú knižnicu.

"Znova sa jej to spýtaj, Bella," vzdychol si Voldemort - počula som ho, ako keby cez hmlu, videla som ho rozmazane.

Bellatrix sa ku mne sklonila, čierne oči jej planuli.

"Čo si urobila s Dracom, humusáčka?" zavrčala mi do tváre. "Mal nás dnes večer vpustiť dnu, ale nebol tu - dostali sme sa dnu len o vlások!" Schmatla ma za predok blúzky a pritlačila svoj nos takmer k môjmu. "On tu nebol, ale ty áno!" Zatriasla mnou, udierajúc mi hlavu o kamene. "Zabila si ho?"

"Nie," dostala som zo seba, teraz mi slzy stekali po spánkoch.

"Kde potom je?"

"Neviem -"

Bellatrix zdvihla prútik a znova ho namierila na mňa.

"Tu som."

Bellatrixina hlava vyletela nahor. Pohľad každého smrťožrúta sa presunul poza mňa a ja som cítila slabú vibráciu, začula slabé klepanie, keď niekto vykročil z tej istej skrinky ako ja a kráčal k nám. Bellatrix ma pustila a postavila sa.

Vykrútila som hlavu, moje trasúce sa telo bolo príliš slabé, aby sa pretočilo a postavilo. Zazrela som povedomé čierne topánky a nohavice - bielu košeľu, bledé ruky - driečnu tvár, zatienené modré oči a snehobiele vlasy.

Draco.

Draco...

Pokúsila som sa pohnúť ústami, prinútiť svoje pery pracovať, ale neposlúchali. Chcela som k nemu načiahnuť ruku, priplaziť sa k nemu, ale mojou ľavou rukou mi len trhlo v reakcii na tú snahu.

"Draco, kde si bol?" vyštekol pán Malfoy. Draco sa pokojne pozrel na svojho otca.

"Tu," odpovedal.

"Nevideli sme ťa," protirečila Bellatrix. Draco na svoju tetu len letmo pozrel. Prebehla mnou obrovská triaška.

"Prečo si nemal toto so sebou?" spýtal sa pán Malfoy cez zaťaté zuby, keď obišiel moju hlavu, aby načiahol ruku s prútikom k svojmu synovi. "Našli sme to na zemi, keď sme vošli."

Draco chvíľu zízal na ten prútik, potom si ho od svojho otca vzal a len na okamih sa mu pozrel do očí.

"Ďakujem ti," povedal. Potom sklopil zrak ku mne.

Naše pohľady sa spojili. Ani jeden z nás nedýchal, ani neprehovoril.

"Neodpovedal si na otázku svojho otca," pripomenul mu Voldemort, dokonca tichšie než predtým. "Prečo si tu nebol a prečo si nemal svoj prútik?"

Draco zdvihol svoju bielu tvár k Temnému pánovi, ktorý čakal, rovnako ako čakali všetci smrťožrúti a sledovali ho.

"Poviem vám to neskôr," odvetil Draco. "Najprv môžeme dokončiť to, kvôli čomu ste prišli."

Voldemort ho chvíľu študoval, potom vydal krátky, slabý smiech.

"Zaujímavé," mrmlal. "Túži po tom, aby odvrátil našu pozornosť od toho humusáckeho dievčaťa."

Draco pomaly zažmurkal, ako keby mu práve vstrekli jed. Zvyšní smrťožrúti si medzi sebou mrmlali. Bellatrix sa na neho zamračila.

"To je nezmysel," nervózne sa zachechtal pán Malfoy. "Zrejme ho zdržala v plnení jeho povinností, ale teraz je tu a my sa môžeme pohnúť ďalej."

"Nie je to nezmysel, Malfoy," Voldemortov hlas nadobudol ostrý okraj a jeho úsmev zmizol. "Pozri sa na neho."

Všetci sa pozreli. Ja tiež. Draco sa nepohol, neodvrátil sa od Temného pána. V pravej ruke uvoľnene držal svoj prútik. Jediné, čo robil, bolo prehĺtanie.

"Vidíš?" uškrnul sa. "Záleží mu na nej."

"Hlúposti!" vykríkol pán Malfoy.

"Ticho, Lucius!" zareval Voldemort. "To skutočne poznáš svojho syna tak strašne málo?"

Pán Malfoy otočil teraz vydesené oči k svojmu chlapcovi. Takmer som k nemu pocítila bodnutie sympatie.

Voldemort ma mlčky obišiel a postavil sa odo mňa naľavo, tvárou k Dracovi, stále desať stôp od neho. Draco sa nezachvel, neodvrátil sa. Hľadel priamo do očí Temného pána, jeho tvár bez výrazu. Voldemort pomaly naklonil hlavu.

"Máš v pláne ísť s nami, Draco?" spýtal sa.

"Pôjdem s vami," odpovedal Draco. "Ak ju necháte nažive."

Voldemortove oči zažiarili niečím ako pobavením.

"Nie," raz pokrútil hlavou. "Chystám sa ju zabiť."

Draco raz žmurkol.  
"Potom budem s vami bojovať," povedal.

"Draco..." zhíkol pán Malfoy.

"Ak budeš, zomrieš," nekompromisne riekol Voldemort. "A ja ťa zabijem len vtedy, keď budeš prosiť o smrť."

Draco sa otočil a pozrel sa mi do očí svojimi krištáľovo modrými očami, potom sa pozrel na svojho otca, potom ešte raz zdvihol svoju tvár k Temnému pánovi. Svetlo vstúpilo do jeho pohľadu - svetlo tak nepodobné žiadnemu svetlu, ktoré jeho otec kedy mal - a jeho pery sa skrútili v starom vzdore - v starom vzdore s novým účelom. Nadýchol sa a prehovoril priamo k Temnému pánovi, jeho hlas pokojný a hlboký.

"Rob si čo chceš."

"Draco, nie...!" pokúsila som sa, hlas sa mi triasol.

"Čuš!" Bellatrix sa načiahla nadol a schmatla ma za vlasy. Vykríkla som.

Draco zaútočil a z celej sily kopol do pleca svojej tety. Zvalila sa s jačaním na zem. Ja som od nej stočila nabok.

Lucius Malfoy vykríkol meno svojho syna.

Voldemort sa pohol.

Zelené svetlo explodovalo.

Lucius zareval v utrpení.

Nejaké telo buchlo na zem hneď vedľa mňa.

Hodila som sa naň. Zaťala som prsty do jeho košele.

Nariekala som do tých kameňov.

VVVVVV

DRACO

Kopol som svoju tetu tak silno, ako som mohol, zúrivosť a strach mi zatemňovali zrak.

Začul som, ako môj otec vykríkol moje meno v kosti drviacej hrôze.

Voldemort sa prehnal ku mne, prútik zdvihnutý.

Švihol som svojím prútikom naprieč mojím telom, vykonal to najdokonalejšie Expeliarmus svojho života.

Zablokoval ho.

"Avada Kedavra."

Pohltilo ma zelené svetlo.

Mal som jeden okamih navyše, aby som sa pozrel na Hermioninu peknú tvár.

Vôbec som neočakával, že môj život skončí tak rýchlo - dúfal som, že budem mať čas vykonať niečo skvelé, niečo, z čoho sa zatrasie zem.

Ale už som nemal žiaden čas. Bol koniec. Takže čím som sa mohol za svojich šestnásť rokov predviesť?

Vzoprel som sa Temnému pánovi.

A dovolil som niekomu vstúpiť do môjho srdca.

To bolo dostatočne veľké a zem otriasajúce.

Zmocnila sa ma černota.

Spadol som.

 

Vylieč, čo je zranené

Zmeň, čo Osud plánuje

Zachráň, čo je stratené.

Vráť mi, čo kedysi bolo moje

Čo kedysi bolo moje...

"Flower Incantation" Tangled.  (Uzdravovacie zaklínadlo, Na Vlásku)

 

 

VVVVVVV

HERMIONA

Ležala som na kameňoch, tvárou nadol. Všetky svaly sa mi triasli. Okolo mňa bolo ticho.

A dôverne známe, teplé svetlo.

Denné svetlo.

Pomaly som otvorila oči.

Nejaká ruka ležala pod mojou rukou. Moja ľavá ruka ležala širokých pleciach. Pleciach, ktoré sa zdvíhali a klesali.

Teplo ležalo vedľa mňa. Bledá tvár bola otočená k mojej.

Dracova tvár.

Oči zatvorené.

Prinútila som svoju trasúcu ruku pohnúť sa, prešla po chrbte jeho košele a pritlačila mu prsty na tvár.

Bola teplá.

Otvoril oči.

Modré, žiarivé, prenikavé, živé oči hľadeli do mojich.

Srdce sa mi zatriaslo.

"Draco?" zašepkala som.

Zažmurkal, potom pomaly pohol rukami a odtlačil sa od kameňov. Posadil sa. Urobila som to isté, neschopná dýchať, neschopná z neho odtrhnúť oči.

Hľadeli sme na seba, keď sme sedeli na zemi.

Vystrela som ruky a chytila jeho tvár do svojich rúk.. Nedokázala som hovoriť.

Pozrel sa napravo.

Po chvíľke som sa tam pozrela tiež.

Boli tam veľké dvere, otvorené. Za nimi bola úplne prázdna, matne osvetlená kamenná miestnosť.

Potom, keď sme sa dívali, sa tie veľké, tmavé dvere s húpaním zavreli. Privreli sa s pevným, hlbokým buchnutím, ktoré otriaslo podlahou.

A potom, ako keď sa vymazáva nejaká kresba, splynuli s kamennou stenou.

Ako keby sme boli sami stvorení z kameňa, otočili sme hlavy druhým smerom a hľadeli na širokú, prázdnu rokfortskú chodbu.

V diaľke sme začuli ľudí smiať sa, rozprávať a kráčať. Pochodne šťastne blikotali na stene vedľa nás.

Zhlboka som sa nadýchla. Zacítila som jedlo. A pergamen. A zatuchnutosť zámku.

Všetko voňalo, bolo to cítiť skutočnejšie než čokoľvek za celé veky.

Otočila som sa a zízala na tú stenu.

Bola to nočná mora - všetko to so smrťožrútmi a Voldemortom -

Ešte sa to nestalo. Podarilo sa nám dostať sa von skôr, než prišli.

Podarilo sa nám dostať sa von.

Von z tej hrôzy, utrpenia a krvi, von z tej vŕby a jačmenného poľa a slnečného svetla...

Otočila som sa k Dracovi, zúfalo prehľadávala jeho tvár.

Pamätal si všetko? Skutočne tam so mnou po celý ten čas bol...

Moje ruky stále držali jeho tvár. A jediná slza vypadla z jeho oka a stekala po mojom palci.

To bola jediná odpoveď, ktorú som potrebovala.

"Poďme," vydýchla som, srdce roztrepotané, utrela som si vlastnú tvár a potom sa načiahla, aby som ho chytila za ruku. Videla som, že môj prútik leží na zemi - priamo tu - a schmatla som ho. Potom som sa vyštverala nahor a vytiahla Draca na nohy. "Poďme, poďme."

Zastal, stiahol sa nazad, ale silno zovrel moje ruky, v pravej ruke stále držal svoj prútik. Nepozrel sa na mňa - zízal na zem.

"Draco," vrúcne som zašepkala, prikročila bližšie k nemu a pozrela sa rovno na neho. "Ver mi."

Zažmurkal. Ďalšie slzy vypadli. Rozhliadol sa, potom stiahol obočie, keď sa pozrel na mňa.

"Ver mi," znova som vydýchla. A tentoraz, keď som ho potiahla, šiel so mnou a ruka v ruke sme uháňali po chodbe.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.03. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 18. kapitola 2/2 Od: bbarka - 30.10. 2011
No ale už som sa vážne bála! A to som si na 90% bola istá, že je to skutočnosť... ale nebola, a teraz majú naozaj nádej... a Draco šiel s ňou... ja som úplne hotová! "Vzoprel som sa Temnému pánovi. A dovolil som niekomu vstúpiť do môjho srdca. To bolo dostatočne veľké a zem otriasajúce." - ak by to boli jeho posledné myšlienky, tak by naozaj mohol umierať s čistým svedomím...  Ďakujem strašne moc za preklad,

Re: 18. kapitola 2/2 Od: ulli - 29.10. 2011
Oni Hermionu mučili, ale nikdy by jim to neřekla. A Draco tam překvapivě musel vstoupit, trochu jako zachránce. A pak to pokračování, no jéj. Změnil se. Takže čím som sa mohol za svojich šestnásť rokov predviesť? Vzoprel som sa Temnému pánovi. A dovolil som niekomu vstúpiť do môjho srdca. Naprosto bezchybné věty. V minulé části jsem celou dobu doufala, že je to jen noční můra. Něco jako poslední překvapení Komnaty. A hurá, měla jsem pravdu. A dostali se ven. Teď  jen aby jim vydržely city a názory. Ty dobré    A Draco uvěřil. Díky za přeloženou kapitolu.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Bohužiaľ už viem, ako to dopadlo. Teda pár nasledujúcich kapitol, nie celé. Takže len ďakujem za komentár...

Re: 18. kapitola 2/2 Od: adelina - 31.08. 2011
Jsem opravdu moc ráda, že to byla jen další noční můra. Draco se postavil Voldemortovi, úžasné. Zhodnocení jeho života, tak to bylo nádherné. Jsem opravdu ráda, že je živý a přiznal si své city naplno. Určitě běží za Brumbálem, ale nemyslím si, že by proběhla nějaká změna oproti kanonu. Ale uvidíme:) Překlad jako vždy úžasný, děkuji ti Jimmi.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Ja ďakujem za prečítanie, aj za pochvalu prekladu

Re: 18. kapitola 2/2 Od: myska111 - 28.08. 2011
Jejda, to byla teda kapitola. Myslela jsem, že je to skutečné, ale říkala jsem si, že Draco přece nemohl umřít, že se určitě nějak probudí. Jsem zvědavá co je čeká dál a jestli budou jednat společně.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Dodatočne poďakovanie za prečítanie a komentár

Re: 18. kapitola 2/2 Od: denice - 28.08. 2011
Nádherná kapitola, skvělý Draco, za ten čas v komnatě na sobě udělal pořádný kus práce. Pořád se nemohu vzpamatovat  -  Vzoprel som sa Temnému pánovi. A dovolil som niekomu vstúpiť do môjho srdca. To bolo dostatočne veľké a zem otriasajúce. Máloco mě rozpláče, ale teď tu sedím a posmrkuju jako idiot. A Lucius byl taky skvělý. Musela jsem přestat psát a ještě jednou si přečíst Dracovu odpověď Voldemortovi. Tento Draco mi bere dech. Děkuji.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 29.10. 2011
Lucius a Draco boli úžasní. A ešte len budú. Ach joj. Ďakujem za komentár, mrzí ma, že som si ho nevšimla skôr.

Re: 18. kapitola 2/2 Od: Emilyen - 27.08. 2011
Opravdu boží! Jsem nadšená nejvíc!
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 28.08. 2011
Díky

Re: 18. kapitola 2/2 Od: THEADU - 26.08. 2011
Au, už som sa zľakla, že Draco naozaj zomrel :) aj keď by to bol pekný koniec, nepáči sa mi! :) :) Predpokladám, že neubehol žiadny čas ako boli v tej miestnosti, teraz pôjdu za Dumbledorom a tak Ďalej ... :) som zvedavá a diky za preklad :)
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 28.08. 2011
Ďalšia kapitola je už nachystaná, myslím, že dnes o polnoci. Díky za prečítanie.

Re: 18. kapitola 2/2 Od: leni - 26.08. 2011
uzasna kapitola uplne ma dostali tie slova  ked zomieral.. nechapem co sa tam stalo bol to sen alebo...?
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 28.08. 2011
Ďalšia nočná mora, len tentoraz v nej boli obaja. Darček od Komnaty na rozlúčku. Díky

Re: 18. kapitola 2/2 Od: larkinh - 25.08. 2011
TAk tohle bylo vážně napínavé a ten konec je skvělý - ještě žijou :D
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 28.08. 2011
Díky

Re: 18. kapitola 2/2 Od: Zuzana - 25.08. 2011
Tá kratučká skladba perfektne vystihla tú atmosféru. Uf, som rada, že to bola iba mora. Ale bola odporne uveriteľná. Keď skončila, bála som sa, že Draco bude opäť chladný, nuž potešilo ma, že nebol, ale nemyslím si, že sa dá len tak dotiahnuť k Albusovi. Alebo dá? Myslím, že sa v ňom ešte stále skrýva dosť pýchy a vzdoru. Som zvedavá na pokračovanie, ale za tento koniec som vďačná. Keby bola kapitola ukončená avadou, ťažko by som to rozdýchavala, aj teraz lapámpo dychu a nie je to z tej horúčavy. Ďakujem za preklad, opäť nádhernej kapitoly.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Zuzana - 26.08. 2011
Tá pieseň mi až doteraz znela v hlave, nevydržala som a už sťahujem celú rozprávku :)

Re: 18. kapitola 2/2 Od: iway - 25.08. 2011
tak konečně jsou venku a ted doopravdy začíná dobrodružství ...
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 28.08. 2011
A doteraz bolo čo? Aby ťa neprekvapilo, že práve naopak. Autorka je nevyspytateľná. Díky

Re: 18. kapitola 2/2 Od: doda357 - 25.08. 2011
Stále nemôžem uveriť tomu, že sú vonku..... Priznám sa, že mi to na jednej strane bude aj chýbať, ale zase na druhej...no neviem, neviem  Z Voldemorta ide hrôza.... Keď povie všetkým, že Dracovi na Hermione záleží a tak.... tie vyhrážky potom.... Draco kopol Bellu a potom nasleduje "krásne" predstavenie, kedy skončí mŕtvy....No prekrásne. Ešteže to nebolo skutočné Tá zmena, kedy zistili, že sú vonku, to bolo také skutočné....krásny opis A krásny dojemný koniec : Ďakujem za nádherný zážitok pri čítaní Teším sa na ďalšiu kapitolu
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 28.08. 2011
Bez teba by to nebolo ono. Díky moc

Re: 18. kapitola 2/2 Od: solace - 25.08. 2011
Takže (zatiaľ) to bola len nočná mora... mimochodom skvelé opísaná. Som zvedavá, čo sa bude diať ďalej. Vzťah Draca a Hermiony už vyzerá byť jasne definovaný, tam už veľké zvraty neočakávam. Čo však Voldemort a smrťožrúti a ich plánovaný útok na Rokfort? Dík za preklad.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 25.08. 2011
A nemôžem odpovedať, a nemôžem... :D Musíš počkať. Díky moc.

Re: 18. kapitola 2/2 Od: NikkyD - 25.08. 2011
Wow tak toto som vobec necakala...som zvedava co bude dalej..krasna kapitolka...
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 25.08. 2011
Ďakujem. 

Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jacomo - 25.08. 2011
Vôbec som neočakával, že môj život skončí tak rýchlo - dúfal som, že budem mať čas vykonať niečo skvelé, niečo, z čoho sa zatrasie zem. Ale už som nemal žiaden čas. Bol koniec. Takže čím som sa mohol za svojich šestnásť rokov predviesť? Vzoprel som sa Temnému pánovi. A dovolil som niekomu vstúpiť do môjho srdca. To bolo dostatočne veľké a zem otriasajúce. Kdyby nebylo nic jiného, jen kvůli těmto několika větám stojí za to číst fanfiction! Moc děkuju za další skvělý překlad.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 25.08. 2011
Naschvál som dala tie prvé vety kurzívou, pretože je to presne to isté, čo si myslel, keď zomieral na tom poli (po porezaní sa na hodinách). Len odpoveď bola vtedy iná. Ďakujem strašne moc, úžasné, že čítaš aj po prečítaní originálu.

Re: 18. kapitola 2/2 Od: marci - 25.08. 2011
Perfektní. "Dostatočne veĺké a zem otriasajúce". Jo, to bylo. Upřímně jsem doufala, že byli stále ještě v Komnatě a jsem ráda, že jsem se nemýlila. Ale co teď?  Celá povídka byla zatím úžasná, ale pro mě bude rozhodující to, co teď přijde. Upřímně doufám, že autorka udržela vysoký standard a nesklouzla do přeslazeného happyendu. (Nic proti šťastným koncům! Jen nemám ráda, když na mi po monitoru téměř stéká med)
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 25.08. 2011
Som fakt zvedavá, čo povieš na ten zvyšok. Ja sa desím dĺžky, pretože už len pár kapitol a dva ročníky? Je pravda, že toto bolo hlavne o komnate, ale aj tak. Viem len, že 20 je extra dlhá, ďalej som sa ešte nepozerala. Presladený happyend? Hm, asi nie, možno epilóg, ale aj ten bol presne podľa môjho gusta :D Nastávajú akčné alebo smutné a akčné a smutné kapitoly, takže za nimi sa hodil. Navnadzujem? K záveru je fakt ešte strašne ďaleko (dejovo v poviedke aj v preklade). Díky moc, som rada, že sa páčilo.

Re: 18. kapitola 2/2 Od: teriisek - 25.08. 2011
Ha, měla jsem pravdu! Jsem ráda, že to byla jen noční můra, vážně jsem tomu od začátku věřila, takže jsem celou dobu byla úplně klidná (a asi by byl solidní šok, kdyby to bylo skutečné). Dokončení bylo skvělé, strašně se mi líbilo Dracovo zhodnocení toho, co v životě dokázal. A ta doznívající chvíle, když byli už na té chodbě, ale ještě si to neuvědomovali, byla prostě nádherná! Jsem moc zvědavá, kam jdou, k Brumbálovi? Bylo by to asi logické... Děkuju moc za překlad a nemůžu se dočkat dalšího pokračování! Je to nádherná povídka a ty ji perfektně překládáš, děkuju!
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 25.08. 2011
Vieš, čo to bolo pre mňa nepovedať, že si trafila? Som hrozná, viem, ale keď ja tak nerada nechávam ľudí v neistote. Ale vydržala som. A Brumbála nemám rada. Ďalšia je už u betušky, ale 20. mi určite dá zabrať. Díky moc.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: teriisek - 25.08. 2011
Já jsem si říkala, že na to asi nereaguješ proto, že nechceš nic prozradit:D Já Brumbála taky moc nemusím, ale napadl mě jako první, tak jsem zvědavá, jak to bude:)

Re: 18. kapitola 2/2 Od: lucianna - 25.08. 2011
Tak toto bolo absolútne skvelé a dokonalé a naozaj presvedčivé. Najprv som neverila, že sa to deje naozaj, ale potom, keď Draco dostal svoj prútik naspäť, tak som naozaj uverila, že sa tam tí smrťožrúti dostali a je neskoro. Inak chválim ten nápad s prútikom, lebo inak by som tomu neverila. Takže mi nakoniec aj tak odľahlo, že sa odtiaľ dostali a smťky nie sú v hrade. No som zvedavá ako to bude pokračovať a taktiež chválim neskutočne skvelý preklad a tiež námahu pri ňom vytvorenú. Inak dobrú noc želám.
Re: 18. kapitola 2/2 Od: lucianna - 25.08. 2011
Inak som zabudla, že čo sa týka tej hudobnej vsuvky, tak tá mi nešla spustiť vôbec, ale tak nedokázala som odolať a čítala som aj bez toho. :)
Re: 18. kapitola 2/2 Od: Jimmi - 25.08. 2011
Čakala si? Ďakujem!  Asi nemáš nainštalovaný quickplayer, ale to ti potom nemohli ísť ani tie ostatné predtým. Skús kliknúť priamo na toto (je to len mp3, uvidíš, v čom ti to otvorí): http://hp.kizi.sk/AUDIO/ROOM18B.mp3 V jednej z ďalších kapitol potrebujem vložiť dokonca dve piesne. Ak ti pôjde ten link, budem ho tam dávať. Na tomto je to uzdravovacie zaklínadlo (v inej verzii ako vo filme)  
Re: 18. kapitola 2/2 Od: lucianna - 25.08. 2011
Ten odkaz mi ide a už sa mi to pustilo a normálne mi to išlo aj v článku teraz. Naozaj neviem, prečo mi vtedy tak blbol komp. No inak je to pecková hudba. No teším sa na ďalšie kapitoly.  

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )29.10. 2011Poďakovanie
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.10. 201126. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )14.10. 201125. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.09. 201124. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )19.09. 201123. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.09. 201122. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 3/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )06.09. 201121. kapitola 2/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201121. kapitola 1/3
Alydia Rackham: ( Jimmi )05.09. 201120. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.08. 201119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.08. 201118. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.08. 201118. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )20.08. 201117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )09.08. 201116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.07. 201115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )18.07. 201114. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )11.07. 201113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )07.07. 201112. kapitola 2/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )29.06. 201112. kapitola 1/2
Alydia Rackham: ( Jimmi )25.06. 201111. kapitola
. Video k poviedke: ( Mel )12.06. 2011Trailer k poviedke
Alydia Rackham: ( Jimmi )30.05. 201110. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )28.05. 20119. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )26.05. 20118. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.05. 20117. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.05. 20116. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )10.04. 20115. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )24.03. 20114. kapitola - II. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )22.03. 20114. kapitola - I. časť
Alydia Rackham: ( Jimmi )16.03. 20113. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20112. kapitola
Alydia Rackham: ( Jimmi )12.03. 20111. kapitola
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )12.03. 2011Úvod k poviedke + trailer
. Video k poviedke: ( Jimmi )08.03. 2011Dramione video