Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 12.04. 2011 Téma: Dračia krv
Jimmi nám napísal:

The Blood Of The Dragon

Autor: Zensho 

 ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/1363692/37/The_Blood_Of_The_Dragon

Dračia krv

Preklad: Jimmi

Beta-read: kapitola neprešla beta-readerom

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Pozor, napísané v roku 2003, po HP5

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Zensho , ktorá napísala túto fanfiction.


Je to úmyselne na polovicu (viac som aj tak nestihla), aby toho nebolo naraz príliš.



Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 37: Praedicae Compleo - Naplnené proroctvo 1/2

Lucius s Dracom rýchlo kráčali cez rozpadnuté miestnosti hradu k základni veže, kde na nich čakal Voldemort. Rookwood sa od nich v polovici cesty oddelil, aby sa pripojil ku Crabbemu a Averymu v súbojoch. Vďaka tomu došla realita aurorského útoku Luciusovi, ktorý už teraz bol za hranicou arogancie a predstierania...

A nádejal sa, že smrťožrúti zadržia aurorov od veže dostatočne dlho...

"Môj pane, nemali by sme strácať čas, naposledy, čo som videl Rookwooda, Averyho a Craba, bojovali s dvoma mladými aurormi vo východnom krídle! Niet pochyby, že ten blázon Dumbledore a tá stará garda je tu tiež... Musíte to urobiť hneď!" Noela stále držal Lucius. Stáli v strážnici tej starej veže, ktorá sa opierala o základňu špeciálne vystuženej veže.

"Aké šťastie, že tvoj syn je už teraz dosť starý, mal som už po krk čakania na to, kým tebe bude dvadsaťjeden," povedal Voldemort mladšiemu Malfoyovi. "Tvoja kombinácia čistokrvnej krvi s vodnárom prúdi v žilách tvojho dieťaťa, to magické spojenie krvi a vody od staroveku opradené bájami, aby prúdilo v žilách nesmrteľných!... Keď sa táto krv preleje jeho tvorcom, a tak sa zničí život tvojho syna, výsledkom bude magický kruh života nevyhnutný k tomu, aby zdokonalil ten kameň."

Draco mlčky sledoval, ako Voldemort prikročil k Luciusovi. Tvár mal bledú a apatickú, jeho šedé oči nedávali najavo žiaden náznak emócií.

"Podaj mi to dieťa, Lucius." Voldemort vystrel svoje šupinaté ruky k dieťaťu. Noel začal plakať. "Draco Malfoy, nasleduj ma do veže. Nestrácajme už čas."

Voldemort prešiel strážnicou a vyšiel cez malé dvere v zadnej časti miestnosti. Draco vedel, že za tými dverami leží začiatok kamenného točitého schodiska, ktoré vedie na vrchol veže - a obetný oltár. Voldemort začal vystupovať po schodoch, ruky okolo dieťaťa. Hoci sa Temný pán pokúšal vyzerať pokojne, jeho kroky boli rýchle a v jeho pohybe bola naliehavosť.

"Poďme, Draco." Lucius potlačil svojho syna dopredu. "Toto je všetko, pre čo som kedy pracoval. Dnes v noci budeme veľkolepo odmenení! Malfoyovci získajú takú moc, ako si nikdy ani nepredstavovali - a ty tu budeš, aby si sa o ňu so mnou podelil, môj syn a dedič."

Draco stál ako prikovaný. Toto bol okamih, kedy zovrie v náručí svoj nový osud, po tomto sa už nebude môcť dať obrátiť späť. Lucius postrehol váhanie svojho syna.

"Spomeň si, ako ľahko sa láska odhodí nabok. Láska, zaľúbenie... slabé malé triky, aby nás odviedli z našej cesty, ktorá smeruje k sláve a moci. Tá humusáčka ťa oklamala, a ty si si myslel, že si našiel lásku... vychutnal si si to? Aké to bolo, keď sa od teba odvrátila?"

Draco si zahryzol do pery. Srdce sa mu bolestivo zovrelo. Lucius sa usmial, keď sa jeho syn otočil a nasledoval Temného pána.

"DRACO!" zaznel miestnosťou ženský hlas.

Draco prudko zastavil.

"Matka?"

Narcissa Malfoyová a Hermiona Grangerová vzájomne podopierali Severusa Snapa, ktorý vyzeral, že sa každú chvíľu zrúti. Hermiona mala nad okom ranu, ktorá jej krvácala po líci. Nech sa snažila ako mohla, Hermioninej ochrane, Emmeline, sa nepodarilo odblokovať ten presný zásah, hoci nakoniec MacNaira omráčila.

Draco stál na schodoch ako prikovaný. Jeho šedé oči boli chladné, tvár vyzerala ešte chudšia ako kedy predtým.

"Prečo si tu? Čo sa deje?"

"Bol to trik! Lucius na nás použil Imperius! Pansy použila Všehodžús, aby vyzerala ako Hermiona!" Narcisse sa podlomili kolená pod Snapovou váhou a Hermiona sa tiež zapotácala. "Klamú, Draco!" odsekol Lucius.

Draco Malfoy hľadel do modrých očí svojej matky. Skutočne veril, že je na Malfoy Manor a že sa Snape vrátil na Rokfort, ako mu predtým povedal Lucius. Otočil sa k svojmu otcovi. Severus vždy býval jediným človekom, ktorému veril nadovšetko.

"Otec, prečo si mi povedal, že po celý tento čas je Severus späť na Rokforte?"

"Bol... Oni klamú! Snažia sa ťa oslabiť!"

Draco sa pohol dole schodmi, v ruke prútik a pozorne si každého v miestnosti prezeral. Čo sa do pekla dialo? Prečo tu bola jeho matka? A Severus? A Hermiona, ktorá pomáhala Severusovi a jeho  matke?

"Draco," prosila Narcissa. "Nie je príliš neskoro. Musíš nám veriť."

Hermiona nedokázala nájsť svoj hlas. Prečo jej nemohol Draco uveriť?

Draco hľadel na Hermionu, jeho tvár biela. Ak to bola pravda... spomenul si na to, ako s ňou posledných pár dní zaobchádzal, horšie než s kurvou. Ale v Hermioninej tvári nebol žiaden hnev, len zúfalá nádej. Ako to bolo možné?

Zo vchodu bolo počuť výkriky a bitku, keď Ginny Weasleyová vliekla brániacu sa Pansy Parkinsonovú. Prútik mala pritlačený na Pansyino hrdlo.

"Povedz pravdu, Pansy!" dožadovala sa Ginny.

Pansy zapišťala. "Bola som to ja! Lucius mi povedal, aby som si vzala Všehodžús. On.. on... povedal, že by sme sa mohli s Dracom vziať, ak to urobím! Pro-prosím, neubližujte mi!" Pansy začala fňukať, z nosa jej kvapkalo. Ginny sa na Pansy zhnusene pozrela, rovnako ako Draco.

Severus zdvihol hlavu. "Draco... je to pravda. Bol som pod Imperiusom. Hermiona je nevinná."

Hermiona cítila, že sa jej točí hlava. Z rany na hlave poriadne krvácala. Pretože ju spôsobilo Macnairove otrávené Gladeus Maleus, kúzla na zastavenie krvácania jej nezabránili tiecť. Klesla na kolená, Snape bol na ňu príliš ťažký, aby ho už dlhšie udržala.

Draco videl, ako sa Hermiona kláti k zemi, Severus Snape sa jej vyšmykoval z rúk. Keď ju videl zložiť sa, pripomenulo mu to čas, keď ju našiel zrútenú a skoro mŕtvu na dievčenských toaletách... Boli tam Millicent a Pansy... usmievali sa... presne tak ako sa Pansy usmievala práve teraz. Na jeden hrozný okamih si myslel, že zomrela...

"Hermiona!" Draco zoskočil zo schodov a prebehol malými dverami nazad do priestoru veže.

Luciusovi bolo jasné, že Draco už teraz nebude spolupracovať. Rýchlo vytasil svoj prútik...

"Expeliarmus!" niekto vykríkol.

Luciusovi vyletel z ruky prútik a rozštiepil sa, keď narazil o strop.

V starej, drobiacej omietke medzi kameňmi starodávnej strážnice sa objavila trhlina.

"Zase ty!" zasyčal Lucius, keď sa Harry Potter prehnal okolo Ginny smerom k Luciusovi.

"Neviem, ako sa ti vždy podarí pripliesť sa mi do cesty, ale tentoraz je tomu koniec!" zareval Lucius. "Inferorum Animas Gladeus Maleus!"

Harry v hrôze sledoval, ako Lucius zhmotnil smrteľný čierny meč a skočil smerom k nemu. Ale Lucius sa okamžite ocitol zablokovaný jasne žiariacim mečom vyčarovaným Harrym Potterom.

Zúfalo sa snažiac nestratiť koncentráciu, Harry Potter zajačal na Ginny, aby vypadla. Narcissa Malfoyová vykríkla, keď Harry sekol Luciusa hlboko do ramena.

"Crucio!" zamrmlal Lucius,  sekol po Harrym, ktorý sa uhol a odkotúľal, okamžite sa vrátil s tvrdým protiútokom na staršieho muža. Prasklina v strope sa zväčšovala.

"Hermiona, uteč!" vykríkol Draco, keď namieril svoj prútik na miesto, kde bojovali Lucius a Harry. Hermiona trasľavo vstala na nohy, jedna ruka pritlačená na ranu na hlave.

"Poďme, Hermiona!" zajačala Ginny, ktorá rýchlo odťahovala Pansy preč. Ginny bola svedkom, ako Lucius Malfoy, najvražednejší smrťožrút vo službách Voldemorta, zabil príliš veľa aurorov, aby pochabo zostala nablízku. Mala prísne príkazy od Dumbledora, aby prenechala Luciusa a Voldemorta skúsenejším aurorom. Harry by ho mohol zložiť. Draco tiež, keby to bolo nevyhnutné.

Hermiona sa nepohla.

Noel bol tu. Mohla to cítiť. Bol niekde nablízku. "Draco!" zrazu vykríkla. "Noel... musíme dostať Noela! Pomôž mi!"

Draco zaklial pod nosom, keď sa pokúšal nájsť miesto medzi Harrym a Luciusom, aby mal dobrú trefu na svojho otca. Keby ho len mohol omráčiť!

Severus Snape sedel ochabnuto na zemi, fascinovane a v hrôze sledoval scénu, ktorá sa odvíjala pred jeho očami. Mal pocit, ako keby sa prebudil z veľmi dlhej a bolestivej nočnej mory. Jeho najlepšia priateľka, Narcissa Van Dorenová bola pri jeho boku.

"Narcissa," povedal Snape, keď sa ku nej otočil. "Ďakujem ti, že si mi zachránila život."

Narcissa prikývla, ale jej myseľ sa sústredila na iné: sledovala ako Luciusa Malfoya postupne poráža Harry, ako na svojho otca zaútočil Draco.

"Nedívaj sa tam, Narcissa." Snape potiahol svoju priateľku za ruku. Ruku mala ľadovo chladnú. "Čoskoro bude koniec, ten bastard Lucius nám konečne prestane ničiť naše životy. Nemusíš sa dívať, ako to s ním skončia."

Harry náhle vykríkol a jeho gladeus rýchlo zmizol. Krv v nechutnej spŕške striekala okolo neho.

"Harry!" vykríkol Draco.

Harry Potter padol k zemi a zvieral si ruku.

"Bolí to, Potter?" zasyčal Lucius, keď odkopol dva Harryho prsty svojou nohou. "Cruoris!"

Bolo to jediná kliatba bolesti horšia než cruciatus. Harry vykríkol a krv sa mu valila z uší a nosa.

Severus v hrôze sledoval Harryho pád.

Lucius zvrtol svojho Gladiusa na vlastného syna.

"Na nič nie si dobrý, ty malý...!" Lucius zaútočil mečom na Draca, ale Draco odrazil ten meč štítovým kúzlom. Sila odrazenia Gladeusa odhodila Draca na stenu. Narazil do drobiacich sa stien strážnice a ozvalo sa hrozivé zarachotenie. Draco klesol k zemi k vyrazeným dychom.

"Teraz ty!" povedal Lucius a namieril svoj prútik na miesto, kde stála Hermiona.

"Ani hnúť!" zajačala Hermiona, keď na neho namierila svoj prútik rýchlejšie, než by kedy Lucius očakával.

Luciusova tvár nadobudla ohromený výraz a padol k zemi.

"Rictusempra!" Luciusova tvár sa skrútila bolesťou, Hermiona na neho vyrovnane mierila prútikom. Vzal jej dieťa. Vzal jej Noela. "Averte Statum."

"Hermiona to stačí, musíme zachrániť Noela!" Veža sa začínala triasť.

Draco schmatol Hermionu za ruku a ťahal ju po zemi, popri Luciusovi, ktorý tam ležal petrifikovaný k miestu, kde sa Harry zvíjal bolesťou.

"Potter, vstávaj! Tá miestnosť sa každú chvíľu zrúti." Draco a Hermiona schmatli Harryho každý za jednu ruku. Harry zastonal.

"Harry, prosím... vydrž..." Nejako sa im podarilo odtiahnuť Harryho cez malé dvere v zadnej časti miestnosti.

"Matka, Severus, vypadnite odtiaľ... okamžite!" vykríkol ponad plece, keď s Hermionou a Harrym prekročili prah. Jemne posadili Harryho na spodok kamenných schodov.

"Tu bude v poriadku!" dychčal Draco, keď Hermiona panikárila nad Harryho rukou. "Veža je taká silná ako hora... nezrúti sa."

"Ach môj bože... je vážne ťažko zranený..." Hermiona vyčarovala škrtidlo a magicky ho pripevnila Harrymu okolo zápästia. Ako zranenie na Hermioninej hlave, ani Harryho nereagovalo na liečivé kúzla, keďže ho spôsobil temný meč.

Draco sa načiahol a vzal Hermionu za trasúcu sa bielu ruku. Stuhla.

"Je mi to tak ľúto," povedal, než sa načiahol, priložil jej ruku na líce a pobozkal ju. Hermiona mala pocit, ako keby sa na ňu prirútil celý jej život na Rokforte s Dracom Malfoyom... McGonagallová, ako jej nasadzuje triediaci klobúk na hlavu a jej oči spojené s Dracovými, klobúk, ako ju zaraďuje do Chrabromilu, ale až potom čo jej zašepkal, čo má byť táto náklonnosť k slizolinčanovi, čo vidím?, Draco, ktorý ju nazval humusáčkou na metlobalovom ihrisku, ona, ako mu dáva facku za to, že bol hrubý v treťom ročníku, v prefektskom koči v piatom, on, ako na ňu zíza v Umbridgeovej pracovni, Draco, ktorý sa vracia mokrý z metlobalového tréningu v daždi, ona, ako mu lieči plece v poslednom ročníku, Draco, ako ju bozkáva na Vianočnom bále, ako ju žiada, aby si ho vzala, ako drží ich syna... a potom ju pobozkal znova.

Draco sa nakoniec odtiahol, šedé oči spojené s jej očami medovej farby. Jeho oči boli plné ľútosti a túžby.

Hermiona sa na neho usmiala. "Už som ti dávno odpustila."

***

Medzitým sa v strážnici pri veži zjavila znova Ginny Weasleyová, ale s Remusom Lupinom namiesto Pansy.

"Tam sú! Sú tam dnu!" vykríkla.

Lupin vsunul ruky pod slabé telo Severusa Snapa a začal ho ťahať von. Prial si, aby na neho mohol použiť mobilicorpus, ale bál sa, že je Severus príliš slabý, aby prežil slabé omračujúce kúzlo, ktoré sa vyžadovalo predtým, ako to mohol urobiť.

Narcissa Malfoyová cítila, ako ju Ginny Weasleyová ťahá za ruku.

"No tak, pani Malfoyová, musíme ísť! No TAK!"

"Noncontagium!"

"Pani Malfoyová!" vykríkla Ginny, keď sa zúfalo pokúšala dotknúť Narcissy, ale nedokázala to! Cítila len vzduch asi centimeter nad jej pokožkou. Bolo to, ako keby bolo medzi nimi neviditeľné silové pole. Narcissa smutne schovala svoj prútik. "Pani Malfoyová, čo to robíte?"

"Narcissa! Pohni si! Tá miestnosť sa zrúti!" slabo kričal Snape, keď ho Lupin ťahal von. Steny sa triasli.

"Ginny, okamžite odtiaľ vypadni!" vykríkol Lupin.

"Čo sa deje?" zasyčal Snape, keď sledoval, ako Narcissa bez pohybu stojí vedľa tela svojho manžela.

"Stupefy!" rýchlo použil Lupin na Snapa. Lupin tušil, čo sa deje a nemyslel si, že by sa mal na to Snape pozerať.

"Mobilicorpus!" Snapove telo sa zdvihlo ľahko do vzduchu a vznášalo sa po chodbe. Lupin sa modlil, aby Snape toto slabé kúzlo prežil, Majster elixírov vyzeral veľmi slabý.

V rozpadajúcej sa izbe Ginny sa stále vrhala na Narcissu a snažila sa nalomiť tú neviditeľnú bariéru medzi nimi.

"PANI MALFOYVÁ! UTEČTE! Prosím!"

Lupin namieril svoj prútik na Ginny. "Accio Ginny!"

Ginny zajačala, keď preletela vzduchom a pristála Lupinovi pri nohách.

"Accio Narcissa!" rovnako rýchlo povedal Lupin.

Ale kúzlo sa len odrazilo od Narcissy, ako keby zasiahlo zrkadlo.

Lupin to skúsil znova.

"ACCIO Narcissa!"

Ginny sa pokúsila od Lupina utiecť nazad do izby, ale Lupin ju stiahol jednou rukou nazad.

Narcissa Van Dorenová pokojne hľadela na tú chladnú, bledú tvár muža, ktorý bol jej manželom takmer dvadsať rokov. Dokonca omráčený vyzeral stále driečne. Skoro si priala, aby sa jeho šedé oči otvorili, tak aby sa do nich mohla naposledy pozrieť. Ako ho kedysi milovala. Ako ho nenávidela.

"Lupin! Dostaň odtiaľ Luciusa!" Zrazu vykríkla Ginny.

"Čože?"

"Narcissa sa chce zabiť spolu s Luciusom!"

Ginny si uvoľnila ruku s prútikom a namierila svoj prútik na Luciusa. "Accio Lucius!" Luciusovým telom trhlo a začalo sa pohybovať smerom k vchodu. Steny sa triasli a zo stropu začali padať kúsky kameňa. Ozýval sa zlovestný rachot.

"NIE!" vykríkla Narcissa a zaťažila svojím telom Luciusa. S pokojným výrazom sa k nim otočila.

"Zaslúži si zomrieť. Zabil moju sestru, zabil moju neter, zabil môjho bratanca... Lucius si zaslúži zomrieť."

Lupin musel kričať, aby ho bolo počuť cez tie rachotiace kamene.

"Aj keď si on zaslúži, Narcissa, ty nie! Vypadni odtiaľ! Vypadni!"

Narcissa sa smutne usmiala  a Ginny v hrôze sledovala, ako sa tá nádherná blonďavá žena posadila vedľa Luciusa a chytila ho za ruku.

"Vy to necháp-"

"NARCISSA!" vykríkol Lupin, keď sa zo stropu zrútil obrovský kameň, prerušil ju a on ju už viacej nevidel.

***

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: doda357 - 23.04. 2011
Som asi zlá, ale Luciusovi tú smrť prajem, kdežto Narcisse vôbec nie. Hermiona Dracovi nejako rýchlo odpustila. A neviem, nejako sa neponáhľali zachrániť Noela. Je to trochu divné. No som zvedavá, čo bude ďalej. Ďakujem za kapitolu - Rookwood sa od nich v polovici cesty oddelil, aby sa pripojil ku Crabbemu a Averymu v súbojoch. - Crabbovi? - Ginny bola svedkom, ako Lucius Malfoy, najvražednejší smrťožrút vo službách Voldemorta, zabil príliš veľa aurorov, aby pochabo zostala nablízku. - v? Lucius zvrtol svojho Gladiusa na vlastného syna. - Gladeusa? Draco klesol k zemi k vyrazeným dychom. - s

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: Trili - 17.04. 2011
to bylo hustý :-)

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: jerry - 12.04. 2011
Necakala som ze hermiona mu tak lahko odpusti, ved chcel obetovat ich dieta. A covoldemort? Odisiel hore s dietatom a draco mal ist hnedza nim aponahlat sa nie je mu cudne kde je tak dlho? Ak ano preco nejde pre draca a nesnazi sa dokoncit ten kamen. Niezeby som bola na jeho strane (dufam ze mii a dracovi sa podari noela zachranit), ale nedava mi to zmysel. Snad v druhej casti. Je mi luto narcissi, dufala somzeprezije akodufamzeprezije aj severus. Hnusny lucius tak mutreba. A co sa tyka harryho ako porazi voldyho ked je tak vazne zraneny. Tesim sa na rozuenie. Velka vdaka za preklad.

Předně ti Jimmi musím velmi poděkovat za takový rychlý překlad, a vůbec nevadí, že jen části. Mám takovou podivnou radost i z nich, protože se třeba blížím k rozuzlení některých (aspoň pro mě nepochopitelných) částí. Nějak nevím, co si o téhle kapitole myslet. Když si vážně odmyslím tu extrémně rychlou změnu Dracova smýšlení (což jsem mu ještě stále neodpustila! ), to, že ho podle něj opustila Hermiona, přece neznamená, že mu stejně ublížil i jeho syn. Kruci, vždyť se na něj těšil, mluvil na něj, MILOVAL HO!!! Jak ho mohl tak jednoduše předat Voldemortovi, těsně před tím obřadem. A téměř neprojevit city. Tak chladně. Stále se nemůžu nějak smířit s tím, že nebyl pod žádným kouzlem. A proto asi taky nechápu, jak mu mohla Hermiona TAK rychle odpustit. Až mi přišlo, že je snad pod Imperiusem   Ono je docela možné, že se k tomu ještě vrátí, a už to tak hladce probíhat nebude. Hm, zkusím se nad tím asi znovu zamyslet při druhé části. Myslíte, že to Narcissa nějakým zázrakem přežila ? Musím přiznat, že v této povídce se mi líbila, i když nebyla taky úplně dokonalá. Ale kdo tady je ?    A co to vlastně vyčarovala za kouzlo ??? Copak takové neznají i ostatní ? Když je bude chtít někdo napadnout, prostě se začarovat. Připadalo mi to jako štít. Hm, a jak Harry porazí Voldyho, když je vážně zraněn černou magií??? Spousta otázek, na jejichž odpověd si budu muset ještě chvilku počkat. Tahle povídka ve mě vyvolává velmi rozporuplné reakce   Ale i tak budu netrpělivě čekat na pokračování.  

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: Svetluska - 12.04. 2011
Je to nějaké podivné. Draco najednou prozřel a Hermiona mu jen tak odpustí (asi to bude následek té rány to hlavy...). Celkově je toho hodně děje, ale nic moc nedává smysl. Přesto myslím, že rozuzlení nás teprve čeká a asi bude i hodně překvapivé. Každopádně díky moc za rychlý a skvělý překlad!

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: Lenna222 - 12.04. 2011
Ten konec se mi nelíbí. Mám Narcissu ráda nejen z povídek, ale i tak z knížek doufám že se jí nic nestale, ale pochybuju. Jinak docela zajímavej díl, doufala jsem že Draco přijde k sobě aspon něco se mi splnilo. Děkuji za překlad :)

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: eneried - 12.04. 2011
Lucius je hrozny bastard...a Narcissa, myslim ze keby prezila tak by to uz nikdy nebola ona...ale rozhodne uzasne..aj ked si myslim ze Draco b si to mal trochu viac odpykat za to co urobil Mione...inak uzasne 

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: denice - 12.04. 2011
Kromě Snapea je mi v této povídce sympatický i Voldemort - ať spěchá jak chce, vždycky si najde čas, aby svým spojencům laskavě připomněl (po kolikáté už?), co právě dělá a jaký to bude mít na něj vliv.  Srdečně nesnáším tuto Hermionu - podle mě bez inteligence, bez charakteru, bez mateřského instinktu. Zato mě hluboce dojímá Narcissin osud. Luciuse odsoudila k smrti s vědomím, že jinak by spáchal více zla a byl potrestán přinejmenším doživotím v Azkabanu. Tak ho ušetřila ponížení a trápení a chápu, že se jí nechtělo dál žít, tak odešla s ním.  Díky. 

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: Lucka - 12.04. 2011
Neviem ako vy, ale ja som touto kapitolou znechutená. To ako Draco behom sekundy prebehol na druhú stranu, nehovoriac o Hermionim odpustení. Fakt nemám slov. Tak som túto poviedku mala rada... Ale teraz sa mi zdá, že autorka prinajmenšom zošalela. Ale tak hold, možno to chcela už len rýchlo ukončiť. Ale uvidíme, ešte sa može stať hocičo - predsa len zostávajú 3 a 1/2 kapitoly, ešte sa može stať hocičo. Pevne verím v realistický koniec, lebo presladený happyend typu: žili šťastne až kým nepomreli by ma už asi ozaj dorazil. Jimmi, tak-či onak ďakujem za preklad. Inak obdivujem ťa, že stále prekládaš touto rýchlosťou. Ja takéto originály - kt. časom prejdú do úplnej surreality - zvyčajne prestanem čítať aspoň na nejaký čas a vrátim sa k nim až vtedy, keď ma prejde hnev na autorku, že kazí inak super príbeh. Ďakujem

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: MayuDaphneMalfoy - 12.04. 2011
Radost z toho že Dray a Herm sou znovu spolu ..po dlouhý době polibek *rozplývá se*  Po té 36-ce , byla tohle pohádka . Snad to nezakřiknu ..=/  .  Jimmi , brzdi trošku ..za chvílku bude konec a já budu na suchu . Na jednu stranu skoro umírám pro další kapitolu a na tu druhou chci aby to nikdy neskončilo . Skvělá práce , odpočiň si , relaxuj a po pár dnech se pusť do další části .    

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: Zuzana - 12.04. 2011
Noela vezme bláznivý Voldemort do veže a Hermiona má čas predstavovať si čo bolo v škole???? A už Dracovi odpustila???? Kedy???? A ako mohla??? To dieťa bol ochotný zabiť, ju bol schopný udrieť!!! To sa nerobí ani za neveru nie!!!! A okrem toho bol schopný uveriť a ani sa nenamáhal presvedčiť sa??? V ich svete, kde existuje kúzlo??? To by bolo prvé overiť si či to je naozaj pravda. Nemôžem si pomôcť autorka mala nejaké zatmenie. Nechápem to. Jediné pozitívum na tejto poviedke je, že Severus je hrdina (to milujem). Keby si to neprekladala Ty Jimmi tak neviem či by som túto poviedku bola schopná dočítať. Zatiaľ ma nič nepresvedčilo, že to je dobrá poviedka. Je tam príliš veľa premňa nepochopiteľných reakcií. A hlavne nechápem Draca. Aj keď autorka chcela vykresliť, že mohol byť aj drsný smrťožrút, aj tak mi je tá jeho premena príliš extrémna. Som zvedavá ako ho nakoniec ospravedlní, lebo ja som mu neodpustila. A čo ten prsteň? A čo ten názov? Naplnené proroctvo? Ktoré? Ak sa nemýlim jedno je o zabití Voldemorta Harrym a druhé o tej nesmrteľnosti? No nechce sa mi vracať na začiatok, to by som už nezvládla, tak si asi počkám na rozuzlenie. Ďakujem za tú rýchlosť, lebo som z toho strašne rozčúlená. Ešteže to zachraňuje Tvoj super dobrý preklad a to rýchle pridávanie ako som už povedala. Jaj ale som sa zase rozkecala DD Uf som naštvaná. Idem na niečo pozitívnejšie.

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: myska111 - 12.04. 2011
Nechápu proč Narcissa tak rezignovala a chce umřít s Liciusem a nezajímají co bude s Dracem a Noelem. Jsem vědavá, kdo všechno umře, snad to nebude tak zlé. Pořád nechápu jak se mohl Draco nechat před tím tak snadno oklamat. Divím se, že zatím nesehrál žádnou roli Hermionin prsten ani Noelův přívěsek. Jsem zvědavá jak to všechno nakonec dopadne. Díky za překlad a těším se na pokračování.

Re: Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2 Od: anonym - 12.04. 2011
škoda toho ako sa Narcissa rozhodla.

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke