Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

47. kapitola - Druhá komnata

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 18.02. 2011 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/47/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola štyridsiata siedma - Druhá komnata

Hermiona vyčarovala kruh tak rýchlo, ako sa len dalo. Znova stála na východnej pozícii a Neville zaujal Harryho miesto. Luna bola na južnom bode a Ginny stála na Dracovom západnom. Hermione zrazu strašne chýbal, ale napadlo ju, že Ginny Weasleyová bola za neho dobrá náhradníčka. Mali veľmi podobnú povahu. Dokonca teraz Ginny netrpezlivosťou ťapkala nohou. Hermiona sa usmiala, keď si uvedomila, čo by na ten postreh povedal Draco.

Zdvihla prútik a začala.

ooOoo

Zdalo sa, že trvá celú večnosť, kým našli ten vchod. Narazil naň Weasley, zo všetkých ľudí. Doslova. Zakopol o okraj plášťa, ktorý mal na sebe Draco a vystrčil ruky k stene, aby zabránil svojmu pádu.

"Do pekla, Weasley, nemôžeš byť ešte nemotornejší?" zavrčal Draco.

"Ten plášť je neviditeľný, Malfoy, ty sprostý -" začal Ron, ale jeho slová prerušil škrípavý zvuk, ktorý pritiahol ich pozornosť. Pri Slizolinovej nohe sa zjavila obrovská  trhlina. Rozširovala sa a Harry sa do nej zaprel, aby ju roztiahol. Odhalila tmavý, úzky priechod.

Potter vykročil dopredu, ale Draco ho zastavil rukou na jeho pleci. Harryho zelené oči zažiarili.

"Toto je môj boj, Malfoy. Ja pôjdem prvý."

Draco prevrátil očami. "Ako zvyčajne, na tej poznámke je toho pekne veľa pomýleného, Potter, ale ja sa ťa v tejto chvíli nepokúšam zachrániť."

Harry na neho nadvihol obočie a Draco sa usmial.

"Myslím, že je len fér poslať Temnému pánovi jeho priatelíčkov nazad, nemyslíš?"

S tým švihol prútikom a zamrmlal príkaz. Víriaci sa mrak dementorov poslúchol, vyrazil k zemi a vletel do priechodu s návalom vzduchu a šuštením trepotajúcej sa látky. Weasley so zjajknutím uskočil dozadu, keď tá temná masa uháňala okolo.

Harry si vzdychol a potom sa uškrnul. "Malfoy, nenávidím priznať to, ale občas som vážne rád, že si čistý diabol."

Draco sa zasmial.

"Som rád, že ma konečne oceňuješ, Potter. Poďme - dementori ich dlho nezabavia ."

Harry sa vrhol do priechodu v typickej chrabromilskej bezstarostnosti a Weasley ho nasledoval. Draco sa presvedčil, že ho plášť úplne zakrýva a potom sa vliekol za nimi.

Tunel bol dlhý pár desiatok metrov a ústil do ďalšej komnaty, tentoraz úplne okrúhlej. Trojica na chvíľu zastavila, aby ten chaos sledovala. Niekoľko smrťožrútov kričalo a na útočiacich dementorov vrhalo rozličné kúzla. Draco sa pri tom pohľade vyložene potešene usmial.

Priamo pred nimi Lars vrhol Patronusa - krokodíla? - a roztrhal jedného dementora. Za ním jačal Crabbe a pokúšal sa vrhnúť ďalšieho. Vedľa neho sa Goylovi jeden podaril - pavián, bolo to pre niekoho prekvapenie? - alebo bol slabý a spôsobil len to, že temná príšera na chvíľu ustúpila.

Dracove oči preskúmali zvyšok miestnosti. Na zemi vedľa Crabba sedela Tonksová - vyzerala čudne a vystrašene. Vlasy mala hnedé ako myš. Keďže bola zviazaná, nemala žiadnu obranu voči dementorom. Draco skočil vpred.

Za ňou Fenrir Greyback zjavne vrhal Zväzovacie kúzlo.

V strede miestnosti, v tom, čo vyzeralo ako pentagram vyrezaný v zemi, sedel Voldemort v kresle, ktoré, ako Draco zistil, bolo jedno z kresiel zo salónu na Malfoy Manor. Temný pán sa tváril znudene. Vedľa kresla si Červochvost rukami zakrýval hlavu. Na druhej strane kresla v malej kovovej klietke bol Dobby. Za Pettigrewom stál Snape. Bývalý majster Elixírov bez námahy vrhol neznáme, zubaté purpurové kúzlo na hroziaceho dementora a príšera sa vyparila. Draco si prial, aby poznal polovicu Snapovho arzenálu.

Za Snapom stál pri stene Dracov otec a vrhal svoju vlastnú sieť obrany. Posledný prítomný smrťožrút bol Rodolphus Lestrange. Draco premýšľal, kde sú ostatní. Kde je Dolohov? A Narcissa?

Nebolo času na premýšľanie. Draco sa neviditeľne prehnal poza Crabba s Goylom a kľakol si vedľa Tonksovej.

"Nazdar, sesternička," vydýchol jej do ucha. Rýchlym kúzlom ju zbavil pút, keď zalapala po dychu. "Prepáč, nemám pre teba prútik."

"To je v poriadku," zamrmlala. "Už sa cítim lepšie."

Zrazu sa Greyback otočil, oči dokorán a nosné dierky rozšírené.

"Malfoy!" ozval sa vlkolak. Draco cúval tak ticho, ako sa dalo a preklínal tie zosilnené vlkolačie zmysly. Greyback ho nasledoval, ruka s pazúrmi natiahnutá. Keď sa Draco zakrádal bokom od vlkolaka, zachytil pohľadom Harryho. Čo to do pekla Potter robil?

ooOoo

Harry tú scénu sledoval len na okamih, než o krok ustúpil.

"Musíme odtiaľto vypadnúť - počkať na Hermionu a ostatných," potichu povedal Harry. "Je ich príliš veľa. Roztrhajú nás na cucky."

Ronovi to nebolo treba vravieť dvakrát. Prekĺzol nazad do priechodu.

"Malfoy?" zasyčal Harry. Žiadna odpoveď. "Malfoy? Do pekla - Draco?"

Harry sa skoro potiahol za vlasy. Kam ten diabolský slizolinčan šiel? Harry sa otočil k odchodu a zistil, že sa nemôže pohnúť.

"Harry Potter. Pripoj sa k našej malej slávnosti," zavolal Voldemort. Harry bojoval proti tomu nutkaniu so znepokojeným pocitom, ale zistil, že ho nohy nesú do stredu miestnosti. Myseľ na neho kričala, aby vzdoroval, ale telo odmietalo poslúchnuť.

"Mal som v pláne oslavy preniesť nahor k tebe," pokračoval Voldemort, "ale ako zvyčajne, tvoja chrabromilská impulzívnosť zmarila moje plány." Voldemort pokrútil hlavou. Stále sa uvoľnene povaľoval v kresle s prútikom namiereným na Harryho. Červochvost sa zdržiaval nablízku a tváril sa vydesene. Harry si nejasne všimol, že dementorov dostávali pod kontrolu.

"Bol si mi riadnym tŕňom v oku, Potter," pokračoval Voldemort. Harry sa začal potiť z toho, ako sa pokúšal zdvihnúť prútik. Pomyslel si, že sa kúsok pohol.

"Červochvost, prines mi Potterov prútik skôr, než si ublíži."

Pettigrew prehopsal dopredu a vytrhol prútik z Harryho ruky. Skoro z tej straty pocítil fyzickú bolesť.

"Takže, pán Potter, môžete si predo mnou kľaknúť. Pochopte, ja som tu novým pánom. Mám ministerstvo a zakrátko budem mať aj Rokfort."

"Nie," podarilo sa Harrymu. Voldemort sa zamračil a vzpriamene sa posadil.

"Áno, pán Potter. Na kolená."

Harryho nohy sa podlomili, ale časť z neho sa zjavne oddelila od zvyšku jeho mysle. Nie, šepkala tá časť. Harry sa zakolísal, ale zostal stáť.

"Na kolená!" vykríkol Voldemort, zdvihol sa na nohy a ohnal sa prútikom ako mečom. Harry cítil, ako mu kolená narazili o zem. Triasol sa snahou odolať, bojoval, aby sa postavil. Znova spokojný Voldemort sa opäť uvelebil v kresle, hoci jeho predchádzajúci uvoľnený postoj chýbal.

"Som zvedavý, Potter, ako sa ti podarilo ovládnuť dementorov. Podľa všetkého nie si najlepší študent." Jeho hadie oči na chvíľu švihli k Snapovi.

"Ja viem ako," zavrčal Fenrir. "Draco Malfoy. Je tu - cítim ho." Vlkolak vykračoval krížom cez miestnosť.

Vypadni, Malfoy, modlil sa Harry. Greyback sa zrazu vrhol dopredu a ruka chňapla po priehľadnom vzduchu. Nastalo čudné zablikotanie, keď neviditeľný plášť skĺzol, aby odhalil Draca. Ten okamžite vrhol kúzlo, ktorým Fenrir odletel dozadu. Keď vlkolak pristál o niekoľko stôp ďalej, už nevstal.

Malfoy nezastavil, ale zvrtol sa a vyslal smrtiacu kliatbu na Voldemorta, ktorý sa ju ani neobťažoval odvrátiť - Lars to urobil za neho. Smrťožrút vrhol štítové kúzlo a Dracov úder sa odrazil a odpálil poriadny kus zo steny.

"Expelliarmus!" vyprskol Voldemort a Dracovi vytrhlo prútik z ruky a pristál vo Voldemortovej. Draco zdvihol bradu a vzdorne pohodil svojimi platinovými vlasmi.

"Lucius. Obávam sa, že tvoj potomok bol veľmi neposlušný."

"Rozhodne," komentoval Lucius. Harry žasol nad unudeným tónom jeho hlasu. Bolo možné, že by Luciusovi vôbec nezáležalo na jeho vlastnom synovi?

"Nemyslíš, že je čas, aby si ho potrestal? Napokon, je to otcovská záležitosť potrestať svoje deti, nie?"

Harrymu bolo zle. Voldemortov hlas prekypoval pobavením a bol zľahka zafarbený vzrušením, ako keby to bola zábavná hra. Obrovský had sa priplazil spoza kresla, kde bol zrejme po celý čas stočený. Zasyčal.

"Máte absolútnu pravdu, môj pane," povedal Lucius. Vykročil dopredu a zdvihol svoj prútik. Otec so synom sa na seba dlhú chvíľu pozerali - tak veľmi podobní, svetlí a pyšní.

"Avada Kedavra!" vyprskol Lucius. Zelené svetlo vystrelilo vpred a vrazilo do Draca, ktorý sa okamžite zrútil a zostal nehybne ležať.

Harry cítil, ako kričí v zdesenom popieraní. Na chvíľu si pomyslel, že sa mu podarilo to kúzlo prerušiť a zakričať nahlas, ale bol to iný výkrik čistej bolesti, ktorý sa odrážal miestnosťou. Narcissa vošla priechodom v zadnej časti miestnosti práve včas, aby bola svedkom toho, ako jej manžel zavraždil ich jediné dieťa.

S výkrikom zúrivosti letela vpred, aby sa vrhla na Luciusa. Jej päste búšili do jeho hrude, napriek všetkej jeho snahe odkloniť ich. Jej vlasy boli strieborným mrakom, keď do neho narážala.

"Ty bastard! Ty BASTARD! Ako si mohol?" vzlykala. Harryho srdce zvierala bolesť. Očami prekĺzol ku Dracovmu nehybnému telu. Nikdy by si nemyslel, že pocíti taký drviaci pocit straty, ktorý cítil, keď vedel, že už nikdy znova nezačuje ten posmešný hlas, či neuvidí tie dokonalé črty skrútiť sa suchým humorom....

Narcissa sa zrútila Luciusovi do náručia a Malfoy starší si schoval tvár v jej vlasoch, kým ju mocne objímal. Harry pocítil takú zlosť k Luciusovi Malfoyovi, že si myslel, že z nej praskne. Zaťal päste a zakryl svoje prekvapenie, keď jeho ruky zareagovali. Dokázal bojovať s kliatbou Imperius? Už sa mu to predtým podarilo...

"Ach páni, to bolo zábavné. Ďakujem ti, Lucius. Narcissa, je to najlepšie riešenie. Tvoj zradcovský syn paktoval s humusákmi a ich faganom. Potter, vyzeráš rozrušený." Voldemort zatsskal, ako keby zo súcitu. "Bol mladý Malfoy tvojím priateľom?"

Áno, ty bastard, nazúrene si pomyslel Harry. Áno, bol.

"Potom predpokladám, že by som ťa mal zbaviť tvojho utrpenia, há, Potter? Červochvost, zabi ho."

Petrova hlava prekvapene vyletela dohora a potom jeho tvár nadobudla skľúčený výraz. Zaváhal.

"Nenúť ma hovoriť ti to dvakrát, Peter."

Červochvost sa vliekol vpred a potom si pomaly pred Harrym kľakol. Črty sa mu skrútili, keď zdvihol svoju striebornú ruku. Harry cítil, ako sa ten chladný kov zovrel okolo jeho hrdla. Vyrovnane hľadel do Červochvostových vlhkých očí, prosil.

"Odpusť mi, Harry," trasľavým hlasom zašepkal Červochvost. Ruka sa začala sťahovať. Pettrigrew sa trasľavo nadýchol. "Ach môj bože, tak veľmi sa podobáš na Jamesa." Slzy zaplnili oči muža, ktorého zrada viedla k smrti Harryho rodičov. "Odpusť mi, James, odpusť mi." Harry zisťoval, že je náročné dýchať, keď sa kovová ruka stále uťahovala. Zo všetkých síl sa snažil pohnúť a cítil, ako sa jeho ruky zdvíhajú s komickou pomalosťou k jeho krku - príliš pomaly.  Pettigrew zavzlykal a slzy mu stekali po lícach. "James. James. Mal som ťa rád ako brata. Je mi to tak ľúto." Pred Harryho očami sa zjavili čierne bodky a zúfalo bojoval, aby sa nadýchol, ale vzduch neprichádzal. Jeho po kyslíku lačný mozog na neho reval, aby niečo urobil - nemohol dovoliť, aby takto skončil!

"Je mi to tak ľúto," plakal Červochvost. Ruka na Harryho krku sa chvela a potom sa zrazu uvoľnila.

Chladný, príjemný, vítaný vzduch zaplnil Harryho pľúca a on sa zadýchane nadýchol. Užasnuto zažmurkal a bol by spadol, keby ho ten príkaz neudržiaval vzpriameného. Červochvost sa vyštveral na nohy a ukročil.

"Ja... ja nemôžem, môj pane," prehovoril Peter ukňučaným, žobrajúcim hlasom. "Potter mi zachránil život - zabránil Siriusovi a Remusovi, aby ma zabili. Dlhujem mu svoj život."

"Škoda," odvetil Voldemort hlasom, ktorý znel ako z krypty. Švihol svojím prútikom. Červochvostova ruka zrazu vyletela dohora a uzavrela sa okolo jeho vlastného hrdla. Peter kričal v prekvapenej hrôze, až kým ten zvuk neudusilo. Petrova druhá ruka trhane ťahala za kovovú náhradu, snažila sa ju odtrhnúť, ale tá stále nemilosrdne pokračovala v sťahovaní. Animágus sa v panike pokúsil premeniť. Jeho črty sa roztiahli a stali sa potkanovitejšími. Harry to v absolútnej hrôze sledoval, sipel skrz svoje pomliaždené hrdlo. Tá čiastočná zmena nevyvolala žiaden rozdiel. Pettigrew padol k zemi, násilne sebou mlátil, spoly muž, spoly potkan. Chrbát sa mu odporne prehol a päty bubnovali o zem - potom zostal nehybne ležať.

Voldemort sa v tom tichu zachichotal. Dokonca smrťožrúti vyzerali tým bezcitným zabitím omráčení.

"Úbohý Červochvost. Nikdy sa nedozvedel, že tá ruka bola bezpečnostná poistka. Vždy som predpokladal, že ma zradí... nakoniec." Voldemort zrazu buchol päsťou po vyrezávanom operadle kresla. "Som obklopený zradcami! Kto bude ďalší! Ty, Lars?" Smrťožrút s krutou tvárou pokrútil v hrôze hlavou a cúvol.

"Nie, môj pane!"

"Crabbe? Dolohov?" Stočil svoj pohľad k mužovi, ktorý  odprevadil Narcissu Malfoyovú do miestnosti. Antonin Dolohov v strachu zdvihol ruky.

"Som lojálny až na smrť, pane!

Voldemort sa otočil, aby sa pozrel na Snapa.

"Severus?"

Snape sa chladne stretol s jeho pohľadom a nič nepovedal. Nedostatok odpovede zjavne Voldemorta upokojil, pretože sa trochu uvoľnil a zachichotal. "Nie... ty nie. Nie ten, čo ma zbavil toho otravného Dumbledora." Znova sa posadil a oprel si prsty do vežičky. Zo stredu jeho rúk vyčnieval pokrivený prútik ako vybielená kosť. "Možno je na čase, aby si ma tiež zbavil Pottera."

Čas pohnúť sa, Harry, povedal ten izolovaný hlas v Harryho mysli. Už sa pohni.

ooOoo

Hermiona uháňala k Myrtinej kúpeľni s ostatnými. Šokovalo ju, keď na ceste narazili na Susan Bonesovú.

"Kam idete?" spýtala sa Susan.

"Nemala by si byť... v nemocničnom krídle?" neisto sa spýtala Hermiona. Susan na ňu zazrela.

"Asi nie, keďže som taký nebezpečný kriminálnik. Som vážne prekvapená, že ma neuväznili do cely so smrťožrútmi."

"Utiekli," potichu povedal Neville. Susan zažiarili oči.

"Utiekli! To vysvetľuje, prečo Pomfreyka poletovala ako splašená. Do čerta! Mali mi dovoliť všetkých ich zabiť!"

"Stále máš šancu," sucho prehovorila Ginny. "Utiekli so Snapom do Tajomnej komnaty. Ideme za nimi."

Úsmev skrivil Susanine pery a zdvihla prútik.

"Prečo tu postávame?"

Hermiona ju obehla a ponáhľali sa ku vstupu do Komnaty. Nad dierou lietala Myrta. Zazrela na nich.

"Mesiace žiadni návštevníci a potom sa v jeden deň ukážu všetci," frflala. "Myslím, že tiež idete dole, že áno?"

Hermiona sa neobťažovala odpovedať; len sa ponáhľala ku vchodu a vkročila dnu. Tá jazda bola desivejšia, než Ron kedy popisoval. Po tom, čo tvrdo pristála na spodku, vypľúvala ten sliz.

"Fuj, to bolo hnusné!" vykríkla. Potriasla rukou, aby sa zbavila prilepeného kúska niečoho odporného.

"Hermiona!" Vzhliadla, aby videla Rona utekať smerom k nej. "Musíme sa ponáhľať! Dostali Harryho! Voldemort je tu!"

Jeden po druhom sa z rúry vynorili ostatní a zoskupili sa okolo Rona, ktorý sa otočil a utekal nazad tam, odkiaľ prišiel. Všetci ho nasledovali. Vošli do tej veľkej komnaty s obrovskými piliermi, ktorú Hermiona spoznala z Harryho popisov. Na chvíľu zastala, užasnutá, že sa niečo také masívne podarilo Salazarovi Slizolinovi vybudovať v absolútnom utajení. Ron nespomalil, takže sa ponáhľala, aby ho dohonila.

Hermiona zrazu vykríkla, keď sa do nej zavŕtala obrovská vlna bolesti - zdrojom bol galeón na jej krku. Padla k zemi a ledva sa dokázala zachytiť rukami. Tá bolesť zmizla tak rýchlo, ako sa objavila.

Ron si kľakol vedľa nej. V panike ho zovrela za plecia.

"To Draco - stalo sa niečo hrozné!" Vyskočila na nohy a letela ku vchodu, ktorý na nich civel na konci miestnosti.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 09.07. 2023
|
Omlouvám se, nestíhám komentovat, je to moc rychlé, náročné, dramatické, za až u nějaké klidnější kapitoly. Díky za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 19.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: soraki - 24.02. 2011
Jak já jsem ráda, že nemusím čekat na překlad další kapitoly (i když u tebe to čekání snad ani čakáním nazvat nelze ). Ale přeci jen - Draco nemůže být mrtvý! Tedy může, ale já doufám, že nebude... do prkýnka, byl tak fajn... A taky - ta shoda okolo smrti potkana je děsivá, jakoby Rowle četla myšlenky dobrý odhad

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Hanna - 20.02. 2011
Ježiši kriste, veď to nie je možné, to nemôže byť možné, Draco nemôže byť mŕtvy, veď v tejto poviedke bol Lucius v podstate dobrý. Ďakujem, našťastie sa hneď môžem vrhnúť na ďalšiu. A ešte ma absolútne prekvapilo ako autorka v podstate dokonale uhádla Červochvostovu smrť.
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 20.02. 2011
Vidíš, to mi nenapadlo. Síce si nespomínam, ako to bolo v HP7, ale ty asi hej, takže díky za postreh. A za komentár samozrejme.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: anonym - 18.02. 2011
nechce sa mi veriť, že Draco zomrel.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: denice - 18.02. 2011
Ne, Draco ne! Na začátku kapitoly jsem si libovala, jak je nádherně odporně zlomyslný, obdivovala jsem, jak se postavil Voldemortovi, a pak ten Lucius... jen doufám, že jak se na sebe s Dracem dívali, Lucius něco vymyslel a s Dracem se domluvil nitrozpytem. Nevěřím, že by Lucius Draca zabil! Co teď udělá Harry? Díky!
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Niet za čo. Ja somť a pred touto kapitolou varovala. :D Díky.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Zuzana - 18.02. 2011
Och jéj, kde som bola celý deň? Sú tu až dve kapitoly? To máme za čo? Ďakujem Jimmi, na piatok toľko radosti J Tak ja idem na to. „zubaté purpurové kúzlo“ čo to mal Severus za patrona? alebo to bolo asi niečo iné? No tak ale toto NIE!!!! Čo to urobil Lucius? Však ho nezabil??? Asi by som umrela rovno tu ja, keby si nepridala hneď aj ďalšiu kapitolu. Mňa fakt porazí. Ani nemám silu napísať viac, musím ísť čítať.
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Ešte bude mať jedno zubaté kúzlo - ale nie je to Patronos, kliatba. Neviem, čo si pod zubaté predstaviť, prerušované alebo čo? Jagged? Určite niečo čo vymyslel sám. Díky moc

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Daisy - 18.02. 2011
Nieeeeee Draco nesmie zomrieť :( nejdem si čítať originál, na toto si pekne počkám..ale ach..že nezomrie?
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Snáď si nečakala dlho. Ďakujem.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: iway - 18.02. 2011
ale no tak.. přece draco nam nemuže po tom všem umřít!!! vez že ted budeme všichni netrpělivě čekat na další díl..díky
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Aj ja ďakujem

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Aha_Lucia - 18.02. 2011
och ach! chrabromilský Potter, Lucius prekonáva očakávania, Narcissa má krásny slovník, uchichotaný Voldemort ma baví, melodramatická Hermiona a sentimentálny Červochvost splatil dlh, no plnohodnotná kapitolka! Vďaka za výborný preklad!
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Aj ja ďakujem.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: mima1990 - 18.02. 2011
Sakra,toto bola pekne nervná kapitola,to s tým Dracom,keď som si to prečítala ostala som ako omámená...chcem už strašne vedieť ako to dopadne
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Snáď už vieš, mrzí ma, že som skôr nestihla poďakovať za komentár.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Lucka - 18.02. 2011
Jimmííííííííííííííííííí ! Ak urýchlene nepridáš ďalšiu kapitolu tak svojich oddaných čitateľov pekne nahneváš              
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Lucka - 18.02. 2011
Dáko mi to zblblo - pridala sa len prvá veta! Tak ešte raz : Ďakujem ! Neskutočný koniec, visela som sa na každom slove. Autorke - skladám poklonu. Rovnako aj tebe Jimmi za tento famózny - tlieskam- preklad. Ďakujem.
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
A JA ĎAKUJEM!!!!!!

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: bbarka - 18.02. 2011
AAAAAAAAAA! To čo toto? Určite nie je mŕtvy, ty by si si nevybrala poviedku s takým koncom a okrem toho sme ešte len na 47.kaptitole...takže touto hlbokou úvahou som prišla na to, že nie je možné, aby zomrel...inak si to neviem vysvetliť! Veď bola predsa avada...aj zelené svetlo...ale možno to majú s Luciusom nejako nacvičené...že keď pôjde do tuhého, spravia niečo takéto...ale to tiež nedáva veľmi zmysel...aaaaaaaa...teraz len dúfam, že sa tam Hermiona bezhlavo nevrhne, lebo to skončí ešte horšie...asi ešte nikdy som nemala také silné pokušenie nahliadnuť do originálu...ďakujem Jimmi, veľmi pekne, bolo to dokonalé...neviem sa dočkať pokračovania! Idem si spraviť náladu Potkaníkom
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Keďže predpokladám, že Potkaním pomohol... a tvoje úvahy a dedukčné schopnosti sú ako vždy správne. Takže len dodatočne ďakujem za komentár.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: teriisek - 18.02. 2011
No to ne.. tohle není myšleno vážně, že ne? Draco není doopravdy mrtvý, že ne? Neskončí to přece tak špatně! Jedinou naději mi dává, že jsi kdysi říkala, že nebudeš překládat nic, co skončí tragicky... doufám, že to pořád ještě platí! Nechce se mi věřit, že by to Lucius vážně dokázal tak lhostejně udělat... choval se strašně divně, v tom musí být nějaký háček... že by mu nějak pomohl Severus? Nebo já nevím, já už fakt nevím:( Pořád si myslím, že Severus zradí Voldemorta i v téhle povídce, doufám, že Draco nakonec přežije a vážně jsem zvědavá, jak se teď ostatní dostanou do té místnosti, když je průchod zavřený. A poslední věc - vůbec se mi nelíbí, že s sebou vzali Susan. Ani trochu, nemám z toho vůbec dobrý pocit! Díky moc za skvělý překlad, nemůžu se dočkat pokračování...
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Susan som sa bála zbytočne, trochu sa mi to pomiešalo. Ďakujem za komentár, naozaj som nestíhala odpoveď skôr a teraz je to už asi zbytočné.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: kukuriciarka - 18.02. 2011
nieeeeeee!!!!!!!!! toto je strašné! normálne ma to vzalo! čo sa ta, do pekla, stalo??? ja len dúfam, že naňho Lucius vyslal inú kliatbu, hoci vyslovil Avadu... to ani inak nemôže byť! proste odmietam, že by to bolo takto! nieeeeeee.... naozaj len dúfam, že to bolo inak a Lucius ozaj radšej sám vrhol naoko Avadu, lebo myslím, že to bol ozaj len trik, pretože vedel, že ak to spraví Voldemort či niekto iný, bude to trvalé a nezvratné.... nečakala som, že to zacíti aj Hermiona, ale viem si živo predstaviť, ako sa cítila. musel to byť dušu zvierajúci pocit... včera som našla ruskú pesničku, ktorá by presne pasovala na vzťah Hermiony, Rona a Draca... a teraz toto, to je na zaplakanie, normálne sa mi chveje celé vnútro :´((( ale Draco bol proste úžasný, keď poslal napred dementorov... a keď sa vrhol k Tonksovej, keď jej zašepkal dôverne známe slová, aby vedela, že je to on... strašne sa mi tá scéna páčila. a rozhodnosť Hermiony a Susan, až ma to strhlo bežať s nimi... prosím, prosím, povedz, že ďalšia kapitola príde rýchlo, lebo budeš mať na svedomí moje uplakané oči, srdcový kolaps a prebdenú noc... strašne ďakujem za preklad a autorke za originál, oboje sú neskutočné ))
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Tento príbeh je fakt geniálny, normálne ma láka prečítať si ten originálny román od tejto autorky. Díky moc

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: JSark - 18.02. 2011
Teda, takto to ukončiť je sadistické. Nečítať koniec zbláznim sa. No a ešte viem, že si nevyberáš poviedky so zlým koncom, takže tipujem, že Luciferík Vodlíka oklamal a v skutočnosti na Draca vyslal niečo iné, čo len ako Avadu maskoval. Mmm. Ďalšej kapitoly sa snáď ani nedočkám. Preklad sa ti úžasne vydaril.
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Ďakujem a tvoj pokus o kamufláž je neuveriteľný.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Lupi - 18.02. 2011
uf, nabralo to neuveriteľné obrátky! Neviem sa dočkať pokračovania, takto skončiť... budem nad tým rozmýšľať celý deň :) Inak, páčilo sa mi ako Hermiona cítila, že sa Dracovi niečo stalo vďaka galeónu. Super preklad, ďakujem :)
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Ďakujem za pochvalu, síce neskoro, ale snáď ma ospravedlňuje tá rýchlosť.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: myska111 - 18.02. 2011
Tak to tada má spád, taky doufám, že Draco není definitivně mrtví? Po tom všem co vykonal? Nemůžu se dočkat pokračování. děkuji za překlad
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Dodatočne ďakujem za komentár. Akosi som nestíhala skôr.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: doda357 - 18.02. 2011
Mne nepríde, že Draco a Ginny sú podobní. Ale keď si to Hermiona myslí, tak na tom možno niečo bude. Čo by robili bez nešikovného Rona? To bola náhoda, že našiel ten vchod. Keby nemali Draca, tak by tam dementorov zabudli. Páči sa mi, že Draco ich len tak nenechá vrhnúť sa do nejakej blbosti. Ešteže Draco pomohol Tonksovej. Len škoda, že pre ňu nemal prútik. Prečo tam musel byť Fenrir? Bez neho by bol Draco prekvapenie a možno by na neho ani nikto neprišiel. Takže Harry dokáže vzdorovať Imperiusu? To je jeho jediné šťastie.  Ale aj tak to muselo byť pre Luciusa hrozné zabiť Draca. Kedysi som vravela, že nemám Červochvosta rada, ale akosi som zmenila názor. Jeho čin, keď Harryho nezabil, bol úžasný. Škoda len, že ho Voldemort zabil... Ešteže sa Ronovi podarilo utiecť a doviesť tam Hermionu a ostatných... Nečakala som, že cez galeón Hermiona pocíti, že s Dracom nie je niečo v poriadku.... Ďakujem, nikdy ma neprestane prekvapovať, aká je to skvelá poviedka a ako úžasne prekladáš Takže díky
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Bez teba by to nebolo ono. Ďakujem.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Leannka - 18.02. 2011
bože, som v rozpoložení okamžite sa vrhnúť na originál. Takto to useknúť! Len by ma zaujímalo ako chce Draca oživiť. Niečo s Pheonixom? Ďakujem
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Odolala si? Ďakujem.

Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Kaitlin - 18.02. 2011
Páni, nějak to stačilo nabrat sakra rychlý spád! V předchozí kapitole to byla Bella, teď tohle... no pěkný :-D Pobavilo mě, jak Draco poslal mozkomory napřed a stejně tak se mi líbilo, že se hned staral o Tonksovou :) Jen doufám, že není definitivně mrtvý, nějak tak počítám s variantou, že přežije a tu druhou nepřipouštím :-D Přece jen je to svět kouzel a v tom je možný prakticky všechno... Takže jsem zvěedavá na pokračování. Jo a taky by mě zajímalo, jakou tam ještě bude mít roli Susan. Zatím mi leda tak lezla krkem, tak to má teď šanci zlepšit, pokud se teda předtím nenechá zabít, což by mě vůbec nepřekvapilo. Každopádně budu doufat v Harryho vlastnost "zachránit den" :-D
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Kaitlin - 18.02. 2011
Dodatek: Teprve teď jsem si přečetla ten přídavek k 38 ohledně Percyho, předtím se mi do toho nechtělo, a poupravuji svůj názor. Lucius by svého syna nezabil, ne po tom jak se jevil tam Ne, když je tam tak pěkně vykreslen jeho vztah s Cissou a strach a starost o syna. (P.S. Porcy se mi ale taky líbil, obvykle toho patolízala nemám ráda, ale tady... s těmi černými vlasy fakt zabodoval. snad z něj nenajdou jen mrtvolu)
Re: 47. kapitola - Druhá komnata Od: Jimmi - 19.02. 2011
Zdalo sa mi zákerné nechať vás čakať v domnení, že je Draco mŕtvy. Tá bonusová 38 mala naznačiť, čo k nemu cíti Lucius a čo sa teda dá čakať. ´Dakujem.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke