Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dramione príručka

Dramione príručka pre začiatočníkov

Dramione príručka
Vložené: Jimmi - 30.01. 2011 Téma: Dramione príručka
Jimmi nám napísal:

A Beginner's Guide To Dramione Romance

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/2772706/1/

Autor: arctique48

Stav: súhlas s prekladom

ONE-SHOT

Preklad: Jimmi

Beta-read: Bbarka

  VAROVANIE: PARÓDIA. NAPÍSANÉ PRED VÝJDENÍM ŠIESTEJ KNIHY.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní arctique48, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Príručka Dramione ľúbostnými príbehmi pre začiatočníka

 

AN: Vážne. Nikoho nechcem uraziť. Všetko len v mene správneho  humoru a podobne....

AN II. Nudila som sa. Znova zverejňujem jednu starú fic, ktorú stiahli, pretože zjavne nespĺňala kritéria ´poviedky´. Pozmenila som túto spomínanú fic, ako ste si iste všimli, a je dokonca ešte srandovnejšia než tá predošlá.

A teraz čumte! Nielenže je to ´Príručka k Dramione ľúbostným príbehom´, ale nájde ju Hermiona!

Všimnite si. PARÓDIA.


 

"Mia!" zavolal nahor schodmi nejaký hlas.

Hermiona Grangerová vzhliadla od zrkadla visiaceho na jej levanduľovo namaľovanej stene vedľa okna, z ktorého bol výhľad na malú predmestskú a typicky britskú záhradu.

"Áno, mami?"

"Raňajky sú pripravené a máš tu dole nejaký balík."

Hermiona zalapala po dychu, skoro jej vypadla maskara, keď zdvihla šokovanú ruku k perám natretých jahodovým leskom. "Balík?" uvažovala nahlas. "Som zvedavá, od koho je."

Rýchlo preletela kefou cez práve vyhladené vlasy s melírom a uháňala k dverám. Zoskakovala po dvoch po schodoch, aby plná očakávaní zastala pri kuchynskom stole.

Pani Grangerová bola milá dáma. Mala príjemnú tvár, vľúdny úsmev a hlbokú nechuť k čomukoľvek s vysokým obsahom cukru. Mala presne také isté oči ako jej dcéra, hoci trochu tmavšie a menej ako škorica obalená v čokoláde. Keď uvidela zjaviť sa svoju dcéru, usmiala sa tým jej vľúdnym úsmevom a okamžite servírovala raňajky.

"Je tamto, miláčik. Najprv som myslela, že je to ďalší list od tvojho nového priateľa," (Hermiona, mimochodom, chodí už niekoľko mesiacov s Dracom Malfoyom. Celá táto záležitosť začala, keď mu dala v treťom ročníku facku, ktorá viedla k tomu, že si uvedomil svoju nehynúcu lásku a dostala sa  na verejnosť niekedy na konci šiesteho ročníka v hlasnej a nešťastnej udalosti na obede pri chrabromilskom stole, keď ju Ron Weasley (hrajúci úlohu žiarlivého ex) konfrontoval ako slizolinčana milujúcu štetku). "Ale potom som si všimla, že leží na podložke pri dverách a nablízku nie sú žiadne pierka, takže musela prísť normálnou poštou!" Úsmev jej matky zosilnel.

"Ahoj, Hermiona, drahá!" ozval sa akýsi hlas.

Hermiona sa otočila, aby uvidela svojho otca a miesto pozdravu ho mocne objala.

"Dobré ráno, tati."

"Ach, výborne," povedal pán Granger. "Raňajky." S úsmevom pokračoval skôr, než zdvihol noviny a zmizol z príbehu.

"Neotvoríš si tú poštu?" spýtala sa pani Grangerová a - vhodne pripomenutá - Hermiona siahla po záhadnou balíku.

Ležal nevinne zabalený v baliacom papieri, okraje zabezpečené lepiacou páskou a známka úhľadne nalepená v hornom pravom rohu. Pod ľavým spodným rohom známky bolo napísané meno a adresa.

"Aké záhadné," dumala Hermiona nahlas. "Vyzerá tak obyčajne."

S obrovskou opatrnosťou a obavami roztrhla papier. Jej ústa vytvorili malé ´O´, keď jej obsah balíčka padol do lona.

Bola to kniha!

"Príručka Dramione ľúbostnými príbehmi pre začiatočníka," pyšne hlásal titul v ozdobnom zelenom a zlatom písme. "Všetko, čo potrebujete vedieť, keď vymýšľate nádherné milostné dobrodružstvo medzi úhlavnými nepriateľmi."

"Bohovia," povedala Hermiona. Tá kniha bola zjavne napísaná o nej a o Dracovi!

S posledným pohľadom na svojich rodičov tú knihu zbalila a uháňala do svojej spálne, aby sa posadila na posteľ a začítala sa.


Príručka Dramione ľúbostnými príbehmi pre začiatočníka (Všetko, čo potrebujete vedieť, keď vymýšľate nádherné milostné dobrodružstvo medzi dvoma úhlavnými nepriateľmi)

 

Keď surfujete v tomto fandome, narazíte na prekvapivo veľké množstvo fikcií, ktoré sa sústredia na odhalenie skutočnej lásky medzi postavami, ktoré jednoducho NEJDÚ dohromady (z akéhokoľvek dôvodu: od prechovávania vražedných myšlienok až ku protichodným názorom / priateľom / povahám). V tejto krátkej a jednoduchej príručke sa usilujeme o to, aby sme vám poskytli hlavné zásady pre úspešné a široko využívané zápletky atď., ktoré toto spárovanie (akokoľvek sporné) dokážu vytvoriť.

 

Romantizované Dramione:

Draco Malfoy je zaprisahaný nepriateľ chrabromilského Zlatého tria. Je absolútnym stelesnením všetkého slizolinského, a ako taký je zlý. Jeho otecko je bohatý a dokáže mu dať všetko, o čo si požiada, ale vo všetkej tejto sláve a peniazoch a politickej moci mu stále niečo chýba... Áno, je to pravda. Draco Malfoy, pekný, skazený, bohatý chlapec niečo nemá. Chýba mu láska.

Hermiona Grangerová je na druhej strane jeho presný protiklad. Kým Draco je nenávisť, Hermiona je láska. Jeho úhlavný nepriateľ je jej najlepším priateľom, ale zastaví ju to? Samozrejme, že nie! Jej láskavé srdce zahrnie dokonca to zlé diablovo semä, ktoré z jej detstva urobilo žijúce peklo a uprostred ich malicherného súperenia (tak malicherného, že je základom celej vojny) nájdu LÁSKU.

 

Tie najlepšie príbehy sú zvyčajne založené na veľmi bežných modeloch:

Spoločná spoločenská miestnosť. Je základom vo všetkých príbehoch, kde chcete, aby ste dali dokopy dvoch ľudí, ktorí sa vzájomne neznášajú. Uzavretie v jednej izbe ich samozrejme prinúti spoznať dobré stránky toho druhého a nakoniec spôsobí, že sa do seba zamilujú. Tieto poviedky mávajú sklony úplne sa vyhnúť téme Voldemorta a blížiacej sa vojny, aby venovali pozornosť tínedžerskej úzkosti a gramaticky nesprávnym nezmyslom.

Jedného uväznia / zajmú. Začína štokholmský syndróm. Alebo možno naopak. Tak alebo onak, nakoniec sa šialene zamilujú a pomôžu si utiecť, keď pôjdu proti tomu, čomu veria, proti priateľom či rodine, aby žili šťastne až naveky. Koniec.

Rokfort usporiada predstavenie Rómea a Júlie. Hádajte, kto bude hrať? Áno, a čo? Neprežijú náhodou skutočne hru rovnako ako ju zahrajú? Nie! To by som nikdy neuhádla! Blbé na týchto poviedkach je zreteľný nedostatok samovraždy na konci. :D

Žiadostivosť. Dôjde k zmene jednej postavy, ktorá je buď popísaná vo vyčerpávajúcom detaile alebo je úplne odignorovaná. Druhá postava si to všimne. Majú šialený vášnivý sex. Koniec.

Kríza identity. Možno bola adoptovaná, možno ju v jeden neskorý septembrový večer položila na prah dverí magická stará cigánka... Akýmkoľvek spôsobom nastane situácia, že Hermiona je v skutočnosti čistokrvná. Všetky tie roky posmeškov a hádok boli kvôli ničomu. Teraz sa môže slobodne pripojiť k Temnému pánovi, zapojiť Narcissu Malfoyovú (roztomilú to ženu) do rozhovoru a hlboko sa zamilovať do Draca Malfoya (ak má šťastie, tiež môže byť Zabiniho sesternica!)  

Ona je aurorom v utajení. Predstiera, že je slúžka alebo sa prezlečie za domáceho škriatka na Malfoy Manore. Po niekoľkých týždňoch žehlenia jeho prádielka a odpočúvania rozhovorov samého so sebou (pretože steny nemajú uši a jeho otec ho nenaučil absolútne nič o tom, že treba všetkých podozrievať), si Hermiona uvedomí, že vôbec nie je taký zlý. Zamiluje sa. Vo svojom citovom rozpoložení dovolí, aby sa jej krytie prezradilo. On ide do vývrtky. Nastane masová hystéria, až kým Draca nezasiahne skvelý flashback všetkých tých čias, kedy si to mal všimnúť. Počas týchto flashbackov zistí, že ju tiež miluje. Prestane byť slúžkou (a podľa všetkého tiež aurorom) a bez ďalších komplikácii žijú šťastne až naveky.

Je hrozne zmrzačený a ona ho ošetruje, aby bol znova zdravý (a naopak).  Kde lepšie umiestniť milostný príbeh než na nemocničné lôžko? Jeho groteskne zraní buď jeho otec (rozhodnutie autorky, ktoré nakoniec vedie k tomu, aby zmenil vo vojne strany v pomste / uvedomení si atď.) alebo zlými chlapíkmi (v tomto prípade už tú vznešenú obeť urobil a je na nej, aby zahájila romantiku). Narážka na syndróm Florence Nightingalovej (PP: ošetrovateľka sa zamiluje do pacienta). Ona si uvedomí si, ako pekne vyzerá, keď spí a že ho zranili kvôli vznešenému cieľu. Zamiluje sa. On sa preberie. Uvedomí si, že obnovila jeho bývalú krásu, keď bol pôvodne príšerne zohavený a, taký domýšľavý ako je, sa rozhodne, že ju tiež miluje. Jupí. Šťastní až naveky.

Ona sa opije a zostane tehotná. Priveľa zmätku a úzkosti nasledovanej konfrontáciou a hádkou a nakoniec narodením dievčatka s blonďavými kučierkami a hnedými očami (alebo chlapčeka s hnedými vlasmi a šedými očami) (alebo oboje). Otec zmení názor a namiesto zabitia bastarda, ktorý je  škvrnou na jeho mene a krvi, zamiluje sa do jeho matky a žijú šťastne až naveky v jeho velikánskom dome, ktorý (ako ukážku hlbokej rodičovskej lásky) (to asi pramení z jeho neschopného otca, ktorý žiadnu takú snahu pre neho nevynaložil) premenia na sen každého batoľaťa (s farebnými koberčekmi a vianočnými stromčekmi).

Maškarný ples!  Dobre. Ak sa nemôžu vidieť, musia sa zamilovať! (pre dôkaz sa pozrite na Romea a Júliu od majstra Willa Shakespeara).

Vojna skončila a on nie je vo väzení za rôzne zločiny proti ľudskosti. Zvyčajne založené na populárnom chick-flick  okamihu (PP: hlavne vo filmoch, niečo na čo letia mladé baby). On je bohatý. Ona prepracovaná. Stretli sa. Ona sa mu páči. Jej sa on nepáči. On ju prenasleduje. Ona sa rozhodne, že má nejaké vlastnosti, ktoré odčinia jeho hriechy. Zamilujú sa a žijú šťastne až naveky.

 

Možné Dracove povahy:

Všetky Dracove povahy pochádzajú zo Zlého Chlapíka Draca, ktorý možno bude, a  možno nebude smrťožrútom. Má veľké predsudky a rád si robí žarty z Hermioniných vlasov. Nikto ho nemá rád. Z tohto základného počiatočného bodu je možné začať ´rozvoj charakteru´ (tu autorka preukazuje svoje unikátne pochopenie ľudskej mysle a zmení ho na dobrého, pretože sa buď zamiluje, zradili ho alebo sa spravidla cíti vinným). Zlý chlapík Draco je skrátka produkt svojho prostredia. Pridajte Hermionu a automaticky odhalíte Draca, ktorý je Vtipne Sarkastický Zlý Chlapec S Dobrým Srdcom (to jest autorkinho ideálneho chlapíka). (Pozor, autorka môže mať sklony dať sa uniesť v popisoch jeho metlobalom zdokonaleného tela, ale  ten úmysel tam je).

Draco Bastard. (Ako je videný v knihách.) Je chudý, je zlý, je to plne rozbehnutá mašina na urážky. Rád kľaje každé druhé slovo a idealizuje si muklovského rappera Eminema (občas to meno bude premenené a bude sa tvrdiť, že je to jeho čarodejnícky náprotivok, ale všeobecne nie). Rád káže o svojom otcovi, a hoci ho vychovali vo veľmi na vystupovanie dbalej spoločnosti, má spôsoby ako prasa.

Draco Boh Sexu. (Obvykle sa zhoduje s Bastardom.) Do sedemnástich sa vyspal s väčšinou ženskej populácie školy. Namiesto toho, aby to z neho spravilo kurevníka, je vďaka tomu ešte väčšmi sexy. Dievčatá to milujú, ale (šok, hrôza) je tam jedna, ktorú nemôže dostať. Jupí. Hermiona, tá puritánka (pretože sa nespustí pri každej príležitosti na jeho ´dokonale vyrysovanú´ hruď) (nepochybne výsledok metlobalového tréningu. Kto vedel, že hrať za prehrávajúci tím tak prospeje postave...) Buď vďaka odvážnej hre na fľašu, alebo osobnej výzve, pretože on žiadnych priateľov nemá (všetci žiarlia na jeho telo a peniaze), si z nej urobí svoj úlovok. Po veľkom vzdorovaní a mnohých oprávnených prednáškach o morálke, ktorú vlastní len ona, Hermiona podľahne jeho šarmu. (Obľúbená povaha v poviedkach s Dracovým POV. Kto vie, čo sa deje v hlave tínedžera? Každý? Nie? Dobre, len predpokladajme, že je všetko len žiadostivosť a zostaňme pri tom.)

Draco Playboy. Pozrite sa na Draco Boh Sexu a pridajte päť rokov (veľmi sa používa v poviedkach z porokfortskej éry). (Dôverný priateľ Zamestnanej Hermiony)

Draco Umučená duša. Jeho tatík je k nemu veľmi hnusný. On nechce byť súčasťou Temnej strany, jediné čo chce, je usadiť sa a viesť normálny život so svojou milovanou ženou a deťmi. Toto povie Hermione. Hermionine srdce krváca. Zamilujú sa (a nakoniec ich pre ich problémy zabijú, ale to býva zahrnuté zriedkakedy.)

Draco Napravený a Vykúpený. Je mu to tak ľúto. Skutočne ľúto. Musíš mu uveriť, Hermiona! Musíš mu pomôcť uniknúť jeho šialenému fanatickému otcovi! Musíš ho vziať k Dumbledorovi a všetko zlepšiť tým, že zariadiš, aby sa s Harrym pobozkali a pomerili! Už si ho vzala? Ach, vynikajúce. :D

Draco Chápavý. Táto črta je skoro vždy zdedená od jeho matky (nádhernej ženy, ktorú roky utláčal jej zlý zlý zlý manžel) Chápavý Draco presne sedí do akéhokoľvek Hermioninho problému a všeobecne ich to tiež prinúti odísť. Táto povaha sa zvyčajne veľmi hodí pre príbehy so psychickým utrpením v Hermioninom POV.

Draco Unudený. Život je ťažký, keď ste jediný slizolinčan s dvoma mozgovými bunkami, ktoré sa o seba trú (okrem čudnej výnimky Blaisa Zabiniho, ak má autorka pocit, že Draco potrebuje kamoša). Draco je akademicky podstimulovaný a má zúfalú potrebu inteligentného rozhovoru. Workalkoholička Hermiona je všetko, čo Draco potrebuje, aby unikol svojej jednotvárnej existencii vo fakulte, kde chytrosť je tak veľmi obdivovaná, a predsa sa zjavne zdajú byť neschopní rozpoznať svoj mozog od svojho brucha.

 

Možné Hermionine povahy:

Možné Hermionine povahy sú v rozsahu od hrozne stresovanej po sexuálne zmätenú. Dokáže byť beznádejnou romantičkou alebo prísnou puritánkou, ale tak či tak ju ľudia dokážu prinútiť zaľúbiť sa do zlého chlapíka.

Workalkoholička Hermiona. Vo svojom nabitom rozvrhu nemá čas, dokonca ani na úbohých malých domových škriatkov. Miluje kávu a knižnicu (a tiež Harryho a Rona, hoci majú sklony príliš sa nevyskytovať). Pracuje a pracuje, až kým pod tlakom nepraskne a kto tie kúsky pozbiera lepšie, než milý Chápajúci Draco alebo zlý Draco Boh Sexu? (Unudený Draco je tiež veľmi dobrý v tom, aby  jej  vyhovoril  jej závislosti študovať).

Zamestnaná Hermiona. (pozri Workalkoholička Hermiona a pridaj päť rokov.) Jedinečný mozog na svete, a čo sa rozhodne urobiť so svojím životom? Ach, áno... Stane sa novinárkou pre noviny, ktoré tak často ponižovali ju a jej priateľov, keď bola mladá! Píše módny stĺpček / rady pre mužov, naprosto ignorujúc fakt, že je to stĺpček oveľa viac hodiaci sa pre Lavender Brownovú. Táto práca vedie k mnohým komplikáciám, vrátane rozhovoru s Playboyom Dracom. Ona je neohrabaná, preťažená a tvrdohlavá, ale nakoniec sa zamilujú (alternatívou je, keď Zlý Chlapík Draco potrebuje obhajcu   pred súdom, a kto je lepší než zamestnaná právnička Hermiona? V svojom prípade zistí, že je buď nevinný alebo spozná jeho moc v posteli a zamilujú sa.)

Hermiona Krvácajúce Srdce.  Je veľmi, veľmi prispôsobivá. Jej láskavé srdce nepozná  hraníc a prináša príjemný trepotavý pocit kamkoľvek príde. Draco Umučená Duša alebo Napravený a Vykúpený Draco sú zvlášť náchylní jej šarmu, hoci ona ponúkne plece na vyplakanie skoro komukoľvek.

Využívaná a Zneužívaná Hermiona. Poznáte toho milého, obyčajného zubára,  ktorého má Hermiona za otca? Fajn, má brata. Veľmi zlého brata. Harry a Ron na to nikdy neprišli, ale dôvodom prečo je Hermiona ponorená v knihách je to, že sú jej jediným únikom pred jej opitým / duševne nestabilným strýkom, ktorý ju od veľmi mladého veku zneužíva. (A na čo je čarodejnica? Iste nie preto, aby sa sama ubránila... Nie. Určite nie.) Buď to, alebo to bol jej priateľ. Alebo možno dokonca Ron či Harry. Nech to bol ktokoľvek, potrebuje útechu, a kto je lepší než Chápavý Draco?

Materialistická Hermiona. Útok Marry Sue. Táto Hermiona je  veľmi zladená s autorkiným módnym vkusom (bývajú to roztrhané džínsy a biele skrátené topy). S pomocou svojej nádhernej, okúzľujúcej a obľúbenej americkej sesternice (autorka zostúpená z výšin v anjelskej podobe... alebo si to aspoň myslí) sa premení z doteraz pokojnej a čestnej knihomoľky na divokého dievčenského leva salónov, čím viac tela ukáže, tým lepšie. Táto zmena je zvlášť oceňovaná Dracom Bohom Sexu. Veľmi preveľmi dobre si sadnú.

 

Zopár filmov / príbehov, na ktoré by ste si možno priali poukázať pre inšpiráciu:

Kráska a zviera.  (Kráska miluje knihy. Hermiona miluje knihy! Len do toho, tá podobnosť je prapodivná! Spárujte to s Hermioniným šíkom  milovaných ľudí, ktorí sú všetci tak ochotní dať sa uniesť, a máte dokonalú zábavu. Malfoy Manor je obrovský a desivý a Dracova osobnosť sa často javí skoro ako zvieracia... Ale kto zahrá Gastona? Harry? Ron? Justin Finch-Fletchey? Voľba je na vás.)

Rómeo a Júlia. (Nápad nezmieriteľných rodín sa veľmi dobre hodí k tejto situácii, nemyslíte? Kto vie, za tým ľadovým Dracovým zovňajškom by mohol byť skutočný shakespearovský hrdina čakajúci na svoju príležitosť...)

Pýcha a predsudok. (S Hermionou Grangerovou, ktorá zastupuje našu obľúbenú hrdinku Elizabeth Bennetovú. Pripíšte akéhokoľvek chlapca, ktorého si vyberiete (možno tamtoho podlého, ale nádherného slizolinčana Blaisa Zabiniho? On je zjavne veľmi dobrý v zrádzaní Draca) ako Wickhama a z Draca Malfoya sa stane váš dokonalý pán Darcy. S trápnymi aristokratmi (Pansy by skrátka mohla zvládnuť vznešenú slečnu Binglyovú, nemyslíte?) a ponižujúcich členov rodiny a máte magické stvárnenie najlepšieho milostného románu Jane Austenovej.)

Popoluška. (Ona je len úbohá humusáčka, on je Princ, ale čo sa stane, keď ona spozná svoj skutočný pôvod a vystúpi na jednom z tých skvelých bálov vysokej spoločnosti? Rozhodnite sa.)

Dá sa použiť akýkoľvek ďalší film, najpopulárnejšie sú bezstarostné tínedžerské ľúbostné príbehy (všeobecne známe ako chick-flicky), ktoré zamorujú naše kiná. Nemajte obavy - ak umiestnite svoju fikciu päť rokov do budúcnosti, Voldy môže byť mŕtvy a Harry s Ronom žiť v Austrálii, a nikto iný neskomplikuje vašu zápletku. (Najlepšie je ponechať Ginny nablízku, je veľmi dobrá v módnych tipoch a babských povedačkách). Povojnové magické Anglicko môže byť čímkoľvek chcete, a Draco s Hermionou by mali stále relatívne dobre vyzerať.

Ďalšími obľúbenými sa zjavne zdajú byť reality šou (šialenosť, ktorá v poslednej dobe napadla naše televízory, tak prečo tiež nie fandom?)

Pripravte sa na čarodejníckeho Big Brother, Survivor, Ja som celebrita... Dostaň ma odtiaľto, akékoľvek programy s rande naslepo a samozrejme American Idol! (nie Pop Idol? Nie? Ach, áno, s objavením sa tej záhadnej americkej sesternice sa Hermiona zrazu rozhodla, že bude najlepšie, ak začne hovoriť s americkým prízvukom a zúčastní sa muklovskej reality šou na druhej strane Atlantiku...) Draco je tam tiež. Tiež amerikazovaný a zbavený predsudkov. (Alternatívou je samozrejme vynaložiť skutočné úsilie spraviť to ´britským´ - čo pozostáva  z množstva ´Cor Blimey!´(Hergot, no nazdar) A ´Bloody hell!´ (Krucinál). Kto by kedy hádal, že ´prat´ (blbec) a ´git´ (tĺk) sú najhoršie možné britské urážky... horšie, než kedy slávna ´humusáčka´ zjavne bude...)

 

Scenár primus a primuska: 

Okej. Fajn. V zásade je to siedmy ročník a pozrime sa! - Hermiona Grangerová a Draco Malfoy sú primus a primuska. Samozrejme majú spoločnú spoločenskú miestnosť a spoločnú kúpeľňu, ktorá je spojená s ich súkromnými spálňami (Farebná schéma: rafinovaná zmes červenej, zelenej, zlatej a striebornej, ktorá sa v žiadnom prípade nepodobá na Santovu jaskyňu.) Napriek faktu, že sú na škole (a zvyšok budovy má ochrany, aby zabránili chlapcom vstúpiť do dievčenských spální) majú obaja voľný vstup do spálne toho druhého a jedného dňa:

a) Hermiona nájde Dracov denník.

Požiadavky: Draco Umučená Duša. Hermiona Krvácajúce Srdce.

A potom si ho prečíta.

A potom si uvedomí, že je v skutočnosti zneužívaný svojím otcom a v srdci skutočne dobrý chlapec.

A potom sa zamiluje (Podnet na Dracov vstup a množstvo vyhlásení lásky (ním opätovanej, pretože sa z nej cez leto stala kočka / je jeho jedinou nádejou na vykúpenie / je jeho najlepším riešením, ako sa odplatiť Potterovi za to, že ho nabil v metlobale)). 

b) Hermiona... (počkajte si)...(len  precíťte to rastúce napätie)... (napätie stúpa) ... (bubnovanie bubnov)... získala cez leto výzor ´SUPERKOČKY´!

Požiadavky: Draco Sexy Boh, Materialistická Hermiona.

Jupí! Dokonalá príležitosť pre autorku popísať svoje predstavy toho, čím chcú - ale -–  bohužiaľ - nemôžu byť. Toto pozostáva z vyrovnaných vlasov s nádhernými blond zosvetlením, spolu s hlboko vykrojeným topom (plus magicky zväčšením prsníkov) a stehien zužujúcimi džínsami. Alebo Hermiona ulieta na punku s ´umelecky roztrhaným oblečením´ a ´skrotenými vlasmi visiacimi v tmavých kučerách na jej chrbte´. Táto premena sa mohla zrodiť z viacerých dôvodov, najpopulárnejším býva príbuzná z najzapadnutejšieho rohu Ameriky (alebo skadekoľvek, kde sa narodila autorka), ktorá sa rozhodne, že jej malá sesternica skrátka ´neukazuje čo má´. (NB. Občas má  v tej premene slovo Ginny alebo Lavender alebo Parvati a občas ju dokonca urobí Hermiona sama, keď sa jedného dňa prebudí a uvedomí si, ako nenávidí to, ako vyzerá a najlepšie, kde to môže skončiť, je strašný popis výletu do muklovského obchodného strediska, kde nájde svoje ´nové ja´.)

Nasadne na vlak a Harry s Ronom si to nevšimnú. (Vsuvka autorky o tom, aké úbohé sú hviezdy z kníh a aká necitlivá je mužská populácia k dôležitosti dobrého výzoru.) A potom sa dostane do prvého kočiara (kde Draco Malfoy prešiel podobnou premenou - hoci to je vďaka metlobalu - a Draco si uvedomí, ako tá ´humusáčka´ dobre vyzerá.

Dostanú sa do školy a zistia (s veľmi kratučkým zamretím), že budú mať spoločné izby. Ročník začína s minimom vyučovania a maximom času stráveného v blízkosti predpokladaného nepriateľa. (Vsuvka autorkinho pokusu o sexuálne napätie.)

Príbeh kulminuje so šialeným muchľovaním na gauči v izbe primusov (po buď vášnivom vyznaní lásky, buď hrozitánskom ukričanom súboji alebo možnom útoku smrťožrútov, v ktorom Draco odmietne svojho otca a zachráni Hermione život).

c) Hermiona je v depresii / zneužívaná členom rodiny / má po krk využívania na robenie domácich úloh (nehodiace sa preškrtnite).

Požiadavky: Draco Chápavý. Využívaná a zneužívaná Hermiona.

Draco to zistí, pretože vďaka spoločným izbám náhodou nakráča dnu, keď si ona rozrezáva zápästia / číta traumatizujúci list / nekontrolovateľne vzlyká kvôli svojim bezohľadným priateľom (nehodiace sa preškrtnite).

On je maximálne chápavý.

Utešuje ju a ona si uvedomí, že on nie je diabolský chlapček či potenciálne nebezpečenstvo, a že sa vážne ´stará ´ a ´rozumie´ jej (toto buď vďaka tomu, že ho Lucius mláti / Lucius zneužíva jeho matku / Lucius ho núti do diabolskej budúcnosti peňazí a moci a zabíjania ľudí).

Po mnohých tajných rozhovoroch (Harry s Ronom to nevedia, pretože sú necitliví / príliš ochraniteľskí, aby to zistili / nehodia sa do vývoja autorkinej zápletky) si Draco a Hermiona  uvedomia, že sa vzájomne milujú. Jupí!

Zažijú spoju nádherný bozk za svitu mesiaca (pri ktorom Draco - bezcitný slizolinský bastard - presvedčí Hermionu, že chalani vôbec nie sú takí zlí, takže by mala risknúť hnev jej (necitlivých / ochraniteľských / nehodiacich sa) priateľov a jeho (bohatého / mocného / zlého zlého zlého) otca, aby šťastne žili až naveky.

Všetky problémy, ktoré ich zviedli dohromady, sú oficiálne zabudnuté (Hermionina depresia sa vyparí / násilný člen rodiny sa samovoľne vznieti), aby ich nahradili problémy hlboko neprístupnej spoločnosti (to jest nahnevaní gratulanti).

d) Draco je v depresii / zneužívaný otcom / má po krk nútenia pridať sa k Temnej strane.

Požiadavky: Draco Umučená duša alebo Napravený a Vykúpený Draco. Hermiona Krvácajúce Srdce.

Pozrite na C) a vymeňte Hermionu s Dracom.

e) Draco sa chce napraviť.

Požiadavky: Draco Napravený a Vykúpený

Má po krk svojho diabolského otca a jeho peňazí a slávy - chce byť dobrý chlapík. (Existuje množstvo dôvodov kvôli ktorým by sa toto mohlo prihodiť, hoci je rozhodne obľúbená jeho tajná láska k chrabromilskému Zlatému dievčaťu).

Nasledujú traumatizujúce vysvetľovania zrady krvi a vyznania od srdca. Hermiona na to skočí a vášnivo sa muchľujú na spoločnom primuskom gauči.

e) Hermiona chce byť zlé dievča.

Požiadavky: Draco Boh Sexu alebo Draco Bastard (Draco Chápavý postačí, hoci bude odolávať snahe skaziť Hermionu). Materializovaná Hermiona alebo Využívaná a Zneužívaná Hermiona  (záleží na tom, prečo sa rozhodne zmeniť).

Rozhodne sa, že najlepšou cestou ako na to, je stať sa cundrou Draca Malfoya.

Harry s Ronom ju  zaprú (nedokážem prísť na to prečo...), ale Draco (naveky milujúci, boh sexu v sedemnástich) sa podujme prehovoriť ich.

Všetci žijú šťastne až naveky. (Na rozdiel od Pansy Parkinsonovej, ktorá bola pôvodnou Dracovou cundrou a nezoberie dobre, že ju nahradila ´tá humusáčka´)

Pokračovanie možno zahrnie Pansyinu pomstu (často financovanú Luciusom Malfoyom).

 

Alternatívne "plot-bunnies" (PP: doslova: zápletkové zajačiky) (tie retardované so sklopenými ušami a vygúlenými očami) (robte si s nimi čo chcete):

A. Namiesto toho, aby sa Hermiona obliekla ako slúžka, aby sa infiltrovala do najužšieho smrťožrútskeho kruhu, prečo nenechať Draca, aby sa stal domovým škriatkom pre Rád?

Použitím Dracovho POV, bude táto fic pozostávať z množstva traumatizujúcich a poučných zážitkov (to jest Harry a Ron v sprche, Snape ako ´dobrý chlapík´, provokatívne tango s Lupinom a McGonagallovou). Hermiona bude jediná, ktorá sa k nemu správa ako ľudská bytosť a nakoniec si ju začne vážiť. (Tiež ho môže využiť ako svojho jediného dôverníka a on si uvedomí, že ju miluje, kým mu ona vyvzlykáva svoj životný príbeh.)

B. Hermiona zomrie (nie, nie je znovuvzkriesená šialeným a super mocným Harrym). Zomrie a zostane mŕtva. A potom si Draco vyvinie nekrofíliu. Muaaaa!

C. Sú primusom a primuskou. (Ach, tá originalita!) Avšak Dumbledore ich neprinúti zobrať sa pre dobro medzifakultnej jednoty, prinúti ich stráviť Vianoce v dome toho druhého. (Lucius Malfoy namieta, ale kým je v Azbakane, nič nezmôže.) Draco si uvedomí, že sa mu páčia pán a pani Grangerovci a zmení sa z diablovho semä na Olivera Twista. Potom strávia Nový rok u Malfoyovcov a zamilujú sa, kým tancujú na veľkom novoročnom bále. A potom ich brutálne zabijú nahnevaní smrťožrúti. :D

D. Hermiona zabije Luciusa Malfoya ako dobrý aurorko. Draco to zistí. Draco ju prenasleduje a vytasí sa so svojou pomstou. Pomaly, bolestivo a s pôžitkom. Ona vykrváca a on to neľutuje. NEZAMILUJÚ SA :D

E. Počas vojny jej brutálne vypichnú oči. On to využije.

F. Draco sa rozhodne, že namiesto záľuby v punk/goth a rozvoja čudnej závislosti na Sex Pistols / Slipknot, sa zmení na hipisáka. Miluj sa a nebojuj je presne to, čo urobia. Privítajte dlhovlasého, batikovaného Draca :D (Poznámka od bety: Hmmm...ja milujem batikované veci :D)

G. Ona znásilní JEHO (Rozviňte a preskúmajte príčiny a dôsledky.)

H. On trpí nespavosťou a majú spoločné izby. (Jupí!) Ona si to všimne a pokúsi sa pomôcť (všimne si, že trpí nespavosťou... nie že majú spoločné izby...) Nakoniec sa on unudí k spánku jej teóriami o tom, čo to zapríčinilo a rozhodne sa, že ju miluje, pretože mu ´priniesla pokoj´.

I. Ginny hrá dohadzovačku. Vyskytnú sa problémy, keď sa ukáže, že Blaise Zabini je gay a je zamilovaný do jej brata. Následne sa Hermiona zamiluje do Draca Malfoya. Do prčíc!

J. On zachráni jej život a od hanby sa zabije. Je ohlásená Spomienková slávnosť na počesť Draca Malfoya. (Vychádza s Romea a Júlie.)

Alternatívne zdroje inšpirácie:

Star Wars (Nie je tam Temný pán?)

Fantóm opery (Je to Kráska a Zviera mínus happyend. Osobne si myslím, že by Draco vyzeral skvele v tej polovičnej maske a tie piesne sú také krásne...)

Pulp Fiction (Kto potrebuje tínedžerské komédie? Zbrane, drogy a násilie je všetko, čo potrebujete pre pravú lásku. (A zvrátené obraty v deji sú tiež sranda čítať.))

Pán prsteňov (Pozrite na dôvody vedľa Star Wars.)

Hannibal (Rád je ľudí. To je coolové.)

Ďakujem za prečítanie a veľa šťastia s vašimi budúcimi Dramione poviedkami. :D


Hermiona zízala na záverečné slová tej záhadnej knihy v červenom obale a striebornej väzbe.

"Veľa šťastia s vašimi budúcimi Dramione poviedkami..." Čo to do paroma malo znamenať? Existovali ľudia, ktorí mohli kontrolovať takéto veci? To kvôli tomu mal jej vzťah s Dracom tak veľa neočakávaných a protikladných dramatických udalostí? To kvôli tomu sa Dracova osobnosť cez noc zmenila? To preto jej vlasy zmenili farbu a štýl a mejkap sa stal jej pravidelným ranným rituálom?

Tam vonku sa ľudia dívali?

S vydesenými očami dokorán sa zvrtla k oknu, vtáčiky nevinne spievali v na-anglický-deň-podozrivo-jasnom slnku.

Niečo na tejto situácii nebolo v poriadku.

Pokračovanie nabudúce.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Re: Dramione príručka pre začiatočníkov (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 17.01. 2024
|
Jo, to je potřeba správně nastudovat a řídit se tím. Mám v hlavě takovou dramionku, kdy se Draco projeví, jako rytíř na bílém koni, když během závěrečné bitvy o Bradavice Ronald odhalí svou zaječí povahu, bojí se, chce vzít roha, Hermiona mu to vytkne, nejen slovy, ale i pořádnou fackou, nachomýtne se tam mladý Malfoy, dojde k hádce mezi Miou a Ronem, Dracem a Miou, rvačce mezi Ronem a Dracem, Draco vyhraje, zpacifikuje Rona do krychličky, spadnou mu šupiny z očí, když uvidí Hermionin úsměv, propadne jejímu kouzlu a odvádí si ji růžovou uličkou do bezpečí bradavických katakomb, kde v zajetí vášně vyčkají konec bojů. Ale je to jen "růžový" nápad. Boj by se musel odehrávat úplně jinak.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 30.01. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Dramione príručka pre začiatočníkov Od: Sophie052 - 08.10. 2017
Autorka mi mluví z duše! Nejvtipnější ale bylo, že mi tyto popisy seděly i na jiné fanfikce z HP světa a s úplně jiným pairingem. Čtení jsem si moc užila a v hlavě si každou přečtenou Dramione přiřazovala do různých kategorií (a že jich tedy bylo!). Kdo by čekal, že mi taková pitominka zlepší den? Na toto budu ještě dlouho vzpomínat.

Ah jaj, toľko toho, na čom sa dalo kvalitne zasmiať, ale Dráčikova nekrofília jednoznačne vedie ..

J.U.P.Í! J:    jé, to jsem se skvěle pobavila U:   úžasný postřeh má autorka, jen co je pravda a její nadhled a humor nemá chybu P:    překlad je Jedinečně Úžasný a Prostě Íxtra jako vždy Í:     íííí chci dalšíííí Díky Jimmííí, nemá to chybu!

Re: Dramione príručka pre začiatočníkov Od: ostruzinka - 11.03. 2011
Tato příručka je velmi zajímavá. Dává docela pěkné náměty na zpracování povídky. :-)

Hahahahaha nemôžem sa prestať smiať. Po prečítaní tohto návodu uvažujem, či nevymyslím nejaké nové kategórie a námety, také, čo tu ešte neboli. Dramione mám fakt rada a budem ho aj naďalej čítať, ale aj tak ma táto príručka pobavila
Počkaj si na pokračovanie, snáď tento víkend, potom môžeme vymýšľať. Ešte ich zopár pribudne. Ale takéto niečo zachvíľu pustíš z hlavy, chce to nadhľad, pretože ak niečo baví, je mi srdečne jedno v akej je to kategórii a aké je to otrepané. Skôr je podstatné v tom množstve podobných nájsť kvalitu. Ďakujem.
aj ja ďakujem- za preklady poviedok, ktoré ma prenesú do sveta, v ktorom si príjemne oddýchnem, aj sa zabavím:-) len tak ďalej, veľa úspechov
aj ja ďakujem- za preklady poviedok, ktoré ma prenesú do sveta, v ktorom si príjemne oddýchnem, aj sa zabavím:-) len tak ďalej, veľa úspechov

Asi budu muset změnit svůj pohled na Dramione od teď nečtu, od teď kategorizuji Asi vůbec nejlepší parodie, co jsem četla. Řehtám se od druhé věty, jsou to geniální postřehy. "...zretelný nedostatok samovraždy" u Romea a Julie mě dostal asi nejvíc už mám návrh své nové povídky - materialistická sexy superinteligentní a chápavá Mary-Sue Hermiona a úžasný a empatický Draco, bůh sexu, který byl zenučíván svým otcem/strýcem/matkou/Snapem se, inspirováni Hannibalem, samou láskou sní ]:->
Díky, dnes mám hrozne blbý deň, toto mi konečne zdvihlo náladu. Naozaj si to moc vážim.

Re: Dramione príručka pre začiatočníkov Od: 32jennifer2 - 01.02. 2011
Dokonalý popis fanfic dramione :D ach, bolo to skvelé, smiala som sa v jednom kuse :D :D Draco boh sexu, workoholička Hermiona, Oliver Twist, Star Wars? :D boozinku :D
Super, malo to pobaviť, nič viac. Je za tým zrnko pravdy, ale pokiaľ príbeh zaujme, môže sa aj tisíckrát opakovať, páčiť sa bude. Ďakujem.

Tak já nevím, asi nejsem ta správná cílová skupina, ale zdaleka nesdílím autorčino nadšení z toho, jak vtipná je:D (nadsázka a tak, já vím, ale nějak mi to nesedlo) Jo, popisy jsou asi trefné, jo párkrát jsem se zasmála... (měla jsem čas před spaním jen na jednu kapitolu a vybrala jsem si to jako krátkou oddechovku a trochu toho lituju, tak asi proto to nenadšení, každopádně jestli přeložíš pokračování, určitě si to přečtu - čistě ze zvědavosti) Díky:)
Skús si tú nadsázku odmyslieť a potom to je aj poučné. Už som kukla na druhý diel, je oveľa vážnejší, asi tak ako toto bolo pôvodne. Ak ťa to poteší, oddychovka nás čaká. Preverená vekmi a kvantom čitateľov, takže dúfam v spokojnosť, aj keď to bude občas riadne strelené. Díky za prečítanie.

Kdysi jsem četla něco obdobného na pár Snapea a Hermiony, od té doby už jsem nedokázala povídky s jejich párem číst, aniž bych si na ty popisky nevzpomněla, bohužel to totiž dost často vystihovalo podstatu. Doufám, že podobným syndromem nebudu trpět i teď, ale stejně bych si to znovu přečetla, protože se u toho člověk zasměje:)
Neboj, to pustíš z hlavy. Hlavne preto, že ďalšia poviedka po Fénixovi bude s takým Dracom, že... Ver mi. Humor a trafenosť týchto poviedok je jediné čo mi v týchto dňoch spraviť náladu. Ďakujem.

Wow! Wow, wow, wow! A do prčíc...! Omlouvám se za ty neartikulované zvuky /písmenka, ale jsem z toho paf. D-O-K-O-N-A-L-É !!! )) Porazila mě věta: (ad styl Romeo a Jůlie) Blbé na týchto poviedkach je zreteľný nedostatok samovraždy na konci.
Ja som vedela (teda dúfala), že ty to vezmeš tým správnym spôsobom. Díky moc.

Haha . Ja som sa uz dlho tak nenasmiala . Autorka presne vyskytla moje pocity pri niektorych DSramione poviedkach . Ale nemyslim si, ze to je iba problem tych autoriek, ktore pisali pred HP6... ono aj teraz sa najde kopu takych... hmmm... nazvine to promantickych . Ae to samozrejme hned neznamena, ze poviedka musi byt zla . Hlavne na tomto webe sa tie pre mna "zle" diela (to je IBA moj osobny pocit, nie aby to neikto zobral osobne, ale kazdemu sa pacir nieco i e) vyskytuju dost zriedkavo . Pre mna zivim prikladom je Dracia krv . Fakt, prisaham, Draco tam ma tu najhorsiu nedracovsku povahu, aku som keby videla . Presne sedij opis, ked su obaja primusky a Draco nenavidi svojho otca a nechce sa stat smrtozrutom . Ono je ale dost smutne, aku ma toto pravdu.s Niekedy si myslim, ze autorkam chyba hocijaky naznak kreativity . To samozrejme ale neplati na vsetky, exisuje kopu takych, ktoew su vynikajce prae pre napad... hlavne ty si dokazes vzdy vybrat nieco originalne (zivim prikladom je Vsetko je mozne, pretoze hociis je to najvacsia somarina, do akej som sa keby pustila, istu davku ooriginality sa tomu odobriet neda...) Tak ci onak suz dlho som sa tak nepobavila . Dobre ze si sa to rozhodla preozit, myslim ze vsetci sa dobre zabavaju . P.S: sa mozne chyby v texzy sa ospravedlnujem, od nudy mi dnes robila kamaratka uz treti krat za tento tyzden gelove nechy (beverila by si, co setko je clovek schopny nechat si robit, ked sa nudi v nemocnici a odmietaju ho prepustit snad do konca jehjo zivta) a tak nejako to prehnala s dlzkou, taze si uz ani neim zapnut gombiky, nie to este pisat... a ta bolest pri tom... P.S2: k Pheonixovi sa raz urcite dokpem, ale nejako som sa zasekla a nechce sa mi dalejk.
Dračia krv sa ešte len rozbehne. Pevne verím. Díky moc za komentár a znova prajem skoré uzdravenie.

No čo ti poviem, pobavilo  V slovenčine to vyznieva bohovsky...a niektoré hlášky, sú teda naozaj svetové... Veľmi mi to pripomenulo niečo podobné, čo som čítala, len to bolo na Snamione...a toto - proste naozaj je pravda, že hádam na každý jeden bod som už čítala poviedku Niektoré tie postrehy boli naozaj ako šľahnutie bičom A 100% pravdivé... dosť ostrá kritika, ale čo je pravda, nie je hriech...No a opakujem ešte raz - čítať tvoje prvopreklady je ako sledovať majstra pri práci ĎAKUJEM

To bola strasna sranda... :) velmi ma to bavilo, ale asi no na vzdy zmenilo moj vztah k Dramione :) ale bolo to dokonale vystizne :) skvele skvele...
Počkaj, Revenant bude asi až v príručke po pokročilých. Neviem naisto, nechcem sa do nej pustiť, kým nedokončím Fénixa...

Super zábavné a úžasně skvělé.

Merlin na nebesiach alebo kde to sídli. Takmer všetky možnosti som už čítala (až na zneužívanú Hermionu a Hermionu ktorá znásilnila Draca ) a väčšinou som bola zasnená, uchvátená a prežívala som ich dokonale. Toto rýchlo vypustím z hlavy lebo je to strašná pravda a bude ma to mučiť Nádych-výdych a ignorujem všetko čo bolo napísané v tejto príručke Ja si príbehy mienim užívať naďalej. Mimochodom ten banner je skvelý. Milujem Toma s gitarou aj jeho hlas keď spieva
Zneužívaná Hermiona: http://hp.kizi.sk/modules.php?name=Dramione&l_op=viewlinkcomments&lid=180 Dala som tomu desiatku, ja som bola spokojná. A nebude ťa to mučiť, za pár dní to pustíš z hlavy a budeš si tie príbehy vychutnávať naďalej. Ja obchádzam len tie s tou materialistickou Hermionou ála americká sesternica, dávam prednosť tomu, keď sa Draco zmení, nie Hermiona. Ale na Popolušku nedám dopustiť (milujem, milujem tú s Drew Barrymorovou, kde nie je najkrajšia, ale sebestačná, sebavedomá a princa si odnesie na pleci )  
Popolušku zbožňujem aj Krásku a zviera :) a už som to z hlavy pustila. Po tom "pavúčikovi" fňuk. Prežívala som ho tak, že fňukám akoby som túto paródiu nikdy nečítala.

Háááá! A proto se specializuju na Drarry (protože Drarry nemůže napsat naivní puberťačka, že ne? ) Ale teď vážně. Povídek založených na podobných zápletkách je spousta, nejen v Dramione nebo Drarry. Ale taky existuje spousta těch, které jsou zralé, originální a dobře napsané. Nemyslím si, že na to má až takový vliv to, že nejvíc takových povídek vznikalo před HBP. V té době vznikly i opravdu dobré FF, dokonce jedny z nejlepších. Na druhou stranu, klišoidní povídky alá americký romantický film vznikají i teď. Spíš je to podle mě tím, kdo ty povídky píše a jaká je jejich cílová skupina. Tím nechci nikoho urážet. Každý máme jiný vkus a i já si prošla obdobím sladkých, ale nepravděpodobných romancí. P.S. Dramione momenty v HP7? Já tam vidím samé Drarry! Čím to bude? Začínám tím být zdegenerovaná.
Ááááááááá, čo som zas napísala tak, že sa to zle pochopilo? Určite si nemyslím,  že FF pred HP6 sú takéto alebo nejaké horšie ako po HP6. Možno skôr naopak. Ale toto (táto príručka) je napísaná pred HP6, takže mapuje len to, čo bolo dovtedy. Existuje pokračovanie - pre pokročilých, po HP6, to je tiež mazac. Myslela som to tak, že pred HP6 sú buď poviedky už známe ako dobré (viď tie zoznamy na wiki) - to znamená, že sa vymykajú z tých vyššie spomínaných klišé - alebo zostali nedokončené alebo sú to bežné veci, u ktorých sa už teraz dá nájsť niečo lepšie. Väčšinu z nich sme preložili. Maya je posledná, čo mi z velikánov (a poviedok dokončených pred HP6) zostala. A potom uvidíme - "naštudujem" príručku pre pokročilých a vrhnem sa na súčasné diela. A tých je fakt dosť. Možno dovtedy budem mať chuť na niečo vážnejšie. A samozrejme niekto musí dokončiť tie občasné preklady - Potkaník je tak trafený, že s ním to ukončiť nemôžem
Ale vždyť já to tak taky nemyslela... ani sem nemyslela že to tak myslíš. Jen jsem zběžně proletěla komentáře a viděla jsem tam něco o tom HBP, nejspíš jsem to viděla i bez kontextu :D Ať byla příručka napsána kdykoli, má v sobě hodně pravdy. A u některých kategorií jsem se tak nasmála, že bych si povídky podle takového vzoru i přečetla - z ryze vědeckých důvodů, samozřejmě :D

Panebože... Panebože.... Jaysus *utírá si slzy*... Dramione, už nikdy, nikdy, ale opravdu nikdy nebude jako dřív :D Nicméně autorka spousta věcí naprosto dokonale vystihla. A taky bych ráda dostala do rukou některé povídky, kterými byla autorka inspirována...
Ja už som na zopár narazila - dokonca mám dojem, že aj na znásilnenie Draca, minimálne niečo so sochou a Luciusom, bléééé. To ťa prejde, ver mi. Okrem tej Mary Sue a amerikanizácie si myslím, že sa v každej kategórii dá nájsť ten správny poklad, čo stojí za prečítanie. Díky moc
Socha? Lucius? Ouch... Dobře, některé věci radši nechtít vidět/číst

skvelé.

Hej, potom mi došlo, že to je asi len jedna kapitola. Je to celkom zábavné, niečo podobné som čítala s párom Severus/Hermiona. Jedna faktická - v podstate aj Rowla v nej urobila kočku, už v 4. knihe, keď ju opisovala na plese s Krumom (prečo ho stále mám tendenciu písať s C?) Paradox je, že poviedok, ktoré by spĺňali opísané scenáre / charaktery je na tejto stránke minimum. Ešte jedna inšpirujúca Austenová - Rozum a cit. Teraz len kto by bol kto.
Ten paradox je úmysel. Vďaka tomuto som sa im snažila vyhnúť. Ale čo nie je, môže byť, nie? Díky. Možno preložím aj druhú časť pre pokročilých, ak sa mi bude chcieť.

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D Neskutočné:D Strašne dlho som sa tak dobre nezasmiala:D Nijak to samozrejme nevplyvnilo môj názor..:D ale je v tom kopec pravdy, väčšina, ak nie všetky, poviedky sú založené na tých spôsoboch Perfektné.. Som vážne zvedavá ako si to mohol niekto všetko dať dokopy a napísať to  
Díky, bála som sa reakcií. Hneď mám väčšiu chuť na príručku pre pokročilých. Dám si ju za odmenu po Fénixovi. Mňa na tom zaujalo to (po takom čase, keď som sa k tomu vrátila), že je naozaj pravda, že pred HP6 je takýchto poviedok kvantum - jednoducho vtedy ešte nebolo jasné, akú drámu Draco prežíva a podobne. Bolo ľahšie smiať sa, neriešiť vážne problémy a tak. Ja napríklad nepochopím, ako z neho niekto po HP7 môže spraviť neľútostného smrťožrúta (nemyslím teraz v dramione), ale všeobecne. Je jasné, čím prešiel a nemal na výber. To sú snáď jediné poviedky, ktoré mi teraz vadia. Možno do tejto témy priradím aj iné takéto veci - existuje napríklad zoznam scén v prvom filme HP7, ktoré podporujú Dramione príbeh. No veď uvidíme. Ešte raz díky
Ja som si aj myslela že to celé vyplývalo zo 7, teda v prvej časti filmu to nebolo tak podané, ale v knihe určite, ale potom ma vždy napadne, že šak tie poviedky tu boli určite aj skorej, vždy som si myslela, že to pramení s toho, že ich Draco neprezradil, proste nepovedal že sú to oni ked bol na Malfoy Manore, síce pri čítaní 7 ma to nikdy nenapadlo, ale keď som sa dostala k fanfic mi to nejak všetko zapadlo doseba. Ale kedže sú tu poviekdy už skorej, je to len čisto ludská tendencia spájať nepriateľov, aj keď sa k sebe podla mňa oni dvaja hodia viac ako Hermiona s Ronom, Ron pri nej pôsobí strašne hlúpy a nudný, a s Dracom je na jednej úrovni..ale môže byť že sa mi to zdá kvôli všetkým poviedkam čo som prečítala:D Začína to byť mätúce
Veď práve. Podľa mňa to jasne z HP7 vyplývalo a preto nechápem "nové" poviedky, kde z neho urobia vražedného maniaka. Pred HP6 to bol len fešák, čo machroval v škole, takže tam tých možností bolo oveľa viac. Tam sa to dá pochopiť. Jednoducho ľudská fantázia nepozná hraníc a vymýšľali všetko možné, teda aj zlého Draca. A na druhej strane bolo ľahšie robiť si srandu - snažím sa nájsť "tie prvé" poviedky - ako Their Room o spoločnom spárovaní, Tymián o ceste časom a tak. Väčšina tých ďalších len vychádza z nich. A pred pár dňami som objavila prvé "komické" dramione, šiesty ročník napísané v 2002! Žasnem z týchto vecí. Díky moc

Re: Dramione príručka pre začiatočníkov Od: Dollxynka - 30.01. 2011
no a zas neco noveho :D a souhlasim s predeslim komentarem :D
Od toho sme tu, nie? Hm, na to, že už v pláne nič nového nebolo, je to pozitívna správa, nie?

Obávám se, že tohle už navždy změnilo můj poměr k Dramione - už si nebudu užasle a slastně vychutnávat peripetie vztahu, ale budu hledat styčné body a zařazovat do kategorií. Kdybys náhodou věděla o povídce se Strašně Zmrzačeným Dracem Bohem Sexu, kterého znásilní Opilá Materialistická Superkočka Hermiona, a on následně otěhotní, dej vědět! Díky, tohle bylo to pravé k nedělnímu hrnku kávy.
To budeš robiť len chvíľu, potom ťa to prejde. Som rada, že potešilo. Díky

Prehľad článkov k tejto téme: