Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Dračia krv

Kapitola 21 Nubeculae

Dračia krv
Vložené: Jimmi - 29.11. 2010 Téma: Dračia krv
32jennifer2 nám napísal:

All Characters belong to JKR . Autor anglického originálu The Blood Of The Dragon:  Zensho (r.2003)

Draco Malfoy, podobne ako Harry, sa narodí pod proroctvom, ktoré hovorí, že pomôže získať Voldemortovi nesmrteľnosť. Hermiona porodí Dracovi dieťa, ktoré je spojené s oboma proroctvami. Vážny (seriózny) príbeh lásky a realistické zakončenie potterovskej série.

Preklad: Jenny (32jennifer2)

Originál: http://www.fanfiction.net/s/1363692/21/The_Blood_Of_The_Dragon

21/40

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 21: Nubeculae - Búrkové mračná

„Prial by som si, aby si sa spýtala profesorky Trelawneyovej na odpovede na skúšku z Transfigurácie, keď si ju navštívila. Bolo to pekelné.“ Draco sa posadil za svoj stôl, žujúc svoje ohryzené zlaté brko.

„Som si istá, že si ju spravil, Draco: na konci vyzerala predsa tvoja kačica ako lekno, nie?“ riekla Hermiona, sediac na posteli a čítala učebnicu elixírov Najmocnejšie elixíry. „Aspoň ty si nemusel bežať na záchod každú pol hodinu.“ Jedla čokoládu z veľkého vreca sladkostí, ktoré jej Draco priniesol z Medových labiek. Pred dvoma týždňami prišla na ňu obrovská túžba po čokoládach. Mesiac predtým to boli paradajky - našťastie Harry presvedčil Dobbyho, aby mu dal veľkú tašku z kuchýň.

„Áno, ale písomná skúška bola hrozná. Zabudol som kúzlo na premenu zvierat na poháre vody a to bola otázka za desať bodov! Ostávajú už len elixíry, vďakabohu,“ riekol Draco, snažiac sa spomenúť si na všetky zložky, ktoré šli do Veritasera. Šírili sa reči, že táto otázka bola na MLOK-och každý rok. Draco bol v elixíroch dobrý.

„A Snape by ťa nechal prepadnúť? Ďalšieho asistenta profesora elixírov!“ zachichotala sa. „Predstav si, že by si učil Ginny, asi by zomrela.“

„No, chystám sa zobrať Chrabromilu toľko bodov, koľko len budem môcť.“ Draco odhodil brko, natiahol sa a kráčal k Hermione, ktorá sedela na jeho posteli.“

„Neopováž sa.“ Hermiona mu vynadala so založenými rukami. „Budeš k nám milý, počuješ?“

„No, ale ak Neville prepadne, nemyslím si, že tomu zabránim. Ten chlapec vyhadzuje kotlíky do vzduchu každý týždeň.“

„Prejde.“ Riekla Hermiona pokojne. „Doučovala som ho. Ako si myslíš, že prešiel cez elixíry po všetky tie roky?“

„Neviem... nikdy som nad tým nepremýšľal,“ poznamenal Draco. Natiahol sa na posteľ vedľa Hermiony a s námahou jej odtiahol z rúk knihu elixírov. Začal ju nežne bozkávať.

„Stretnutie prefektov je za desať minút, Draco.“ Varovala ho Hermiona, tlačiac ho preč.

„Mmmm... Ja viem,“ riekol a uvoľnil jej viazanku.

„Ach, ty!“ plesla ho po ruke. Chytil ju za ruky a uškrnul sa.

„Len bozk pre tvojho draka,“ prosil, keď videl jej zlosť.

Splnila jeho požiadavku, potom ho odtlačila neďaleko tašky s čokoládami. Dychtivo siahla po ďalšej.

„Radšej choď na tie čokolády pomaly. Nechcem, aby sa môj syn narodil obalený v pepermintovom kréme z Medových labiek.“

„Neboj sa, s tebou ako otcom vyjde obalený v sebauctievaní.“

Draco pobozkal Hermionu na mierne zaokrúhlené bruško. Tehotná bola už asi päť mesiacov. To bolo dobre, škola čoskoro skončí, ľudia by si začali všímať. Cítil sa strašne smutný pri predstave dlhých letných prázdnin bez nej. Ale, v septembri sa vráti späť. Potom... čo? Snažil sa nemyslieť na to.

„Nemysli na to,“ zašepkala, pretože vedela, na čo myslí. Spomenula si na to každý deň.

Draco prikývol a znova ju pobozkal na bruško. Vstal a narovnal si kravatu. Vybral z vrecka hrebeň a uhladil si vlasy.

Hermiona vstala z postele, jemne ju vzal za ruky a zdvihol na nohy.

„Stretnutie prefektov,“ povedala a uškrnula sa, chrbát ju pobolieval z tej váhy navyše, čo musela teraz nosiť so sebou. „Dopekla, zase musím ísť na toaletu. Len chvíľku, prosím,“ riekla mieriac na záchod.

Draco z vrecka vytiahol ich prejavy. Obaja ich mali napísané na jednom pergamene, jej bol prvý, potom jeho. Roztrhli pergamen v polovici tak, aby mal každý svoj prejav. Opatrne spojil pergamen tam, kde bol roztrhnutý. Bol potešený zistením, že do seba dokonale zapadajú.

„Pripravená,“ povedala Hermiona, zahladila si nepoddajné hnedé vlasy dozadu a upevnila sponou. Zdvihla tašku s knihami. „Poďme.“

Prefekti mali pridelené nepoužívané triedy, ktoré slúžili ako ich spoločenské miestnosti. Každý priniesol niečo, aby to vyzeralo pekne. Hannah Abbotová darovala zamatové závesy a Justin Finch Fletchley priniesol hrubý koberec. Mandy Brocklehurstová poskytla vankúše, na ktorom teraz sedeli Harry s Ronom.Ginny tentoraz na stretnutí nebola prítomná, lebo jej ročník mal skúšku z herbológie.

„Otváram stretnutie,“ povedala Hermiona a sadla si do veľkého kresla. Draco sa posadil do jedného oproti nej.

„Počúvajte,“ zvolali Justin a Harry, ako vždy. Mandy cumľala cukrové brko a jedno ponúkla Sally Anne Perkyovej, Slizolinskej prefektke.

„Prvý na programe je maturitný ples, ktorý je za desať dní. Dekorácie – sú hotové?“ spýtal sa Draco.

„Hotové. Ale madam Sproutová hovorí, že nemôže dodať viac ako päťsto jabĺk. Zvyšok môžeme premeniť,“ odvetil Terry Boot, ktorý mal spolu s Mandy Brocklehurstovou na starosti dekorácie.

„Presne tak. To by nemal byť problém. Ďalšie na programe sú pozvánky. Ako sme na tom s odpoveďami.“

„Dobre. Pár muklov, ktorí si vzali čarodejníka alebo čarodejnicu sú trochu nešťastní, že nemôžu prísť... ale Dumbledore im osobitne napísal. Iba dva páry rodičov neodpovedali.“

„Kto?“

„Pán Sirius Black, právny zástupca Harryho Pottera... (Ó, on je mimo mesto, riekol Harry)... a pán a pani Malfoyovci. Tvoji rodičia, Malfoy.“ Odvetila Hannah Abbotová, kontrolujúc zoznam.

Hermiona stuhla. Zabudla, že sú pozvaní aj rodičia, pretože jej vlastní boli muklovia. Draco na sebe zachytil jej pohľad, ale zostal pokojný. „Pošlem im sovu a pripomeniem im to. Ďalší bod programu – jedlo...“ Budem to s ňou musieť vyriešiť neskôr, pomyslel si.

„Ale prečo jednoducho neprídu?“ spýtala sa Hermiona po tretí krát.

„Pretože môj otec je jedným z guvernérov školskej rady a chce prísť! Hermiona, už som ti povedal, že to bude v poriadku. Sľubujem.“ To bola prvá hádka, ktorú mala s Malfoyom po dlhej dobe. Boli v ich obývacej izbe.

„Je to príliš skoro. Ak sa na mňa pozrie, hneď to spozná. Ako profesorka Trelawneyová.“

„Profesorka Trelawneyová je veštica. Môj otec nie je. A v každom prípade, on nebude vedieť, koho to dieťa je, nie je tak? A moja matka umiera túžbou poznať ťa osobne... je šťastná ako blcha, že o pár mesiacov bude mať vnúča. A nebudeš musieť tráviť čas v Luciusovej blízkosti – si hlavná prefektka. Budeš na pódiu, potom sa stretneš s ostatnými rodičmi.“

„Viem.“

„Musíme sa snažiť správať sa normálne, Hermiona. Lucius o nás nevie, ani väčšina Rokfortu a oni s nami boli dlho. Neexistuje žiadna možnosť, že by to v ten deň zistil.“

Prikývla, stále nervózna pri pomyslení, že bude Lucius v Rokforte. Povzdychla si, keď ju začal Draco bozkávať.

„Dovoľ, aby sme využili čas, ktorý tu ešte máme, Miona. Nebudem ťa vidieť, až kým sa nevrátiš, aby si mala naše dieťa.“

„Budeš mi veľmi chýbať, Draco.“

„Viem. Ale musíš mi veriť, keď ti hovorím, že všetko bude nakoniec dobré. Budúci rok budem stále tu, na Rokforte – nič zlé sa mi nestane. Dokončím svoj aurorský výcvik a budem pomáhať Dumbledorovi a Snapeovi vymyslieť spôsob, ako zabrániť Luciusovi vyrobiť Kameň mudrcov. A my nájdeme odpoveď – Dumbledore pomáhal vyrábať ten prvý, pamätáš?“

„Viem. Ale nie je tu Flamel, aby pomohol... neviem, prečo nemôžu tvojho otca skrátka zatknúť a zničiť rumelku.“

„To by nemali žiaden dôkaz. Lucius môže v sekunde všetko skryť. Potom, čo Harry dal v piatom ročníku tip na môjho otca, urobili na Malfoy Manore raziu, ale vôbec nič nenašli. Všetko bolo veľmi šikovne skryté. To preto sa Lucius dostal von. Žiaden dôkaz, len Harryho slovo proti jeho.“


Hermiona sa zachvela. Všetci si mysleli, že to je koniec smrťožrútov, keď ich v piatom ročníku Harry a bývalý Fénixov rád obkľúčil na Ministerstve mágie. Ale Kornélius Fudge bol slabý... ako vždy... a odmietol usvedčiť ho bez dôkazu. Luciusove zlato našlo spôsob ako sa dosť do vreciek viac ako jedného z úradníkov ministerstva a jeho meno bolo očistené po dosť nechutnom zasadaní, na ktorom Harry zachrípol od kričania a Lucius sa spokojne uškŕňal. Lucius potom počas šiesteho ročníka urobil niečo hrozné, týkajúc členov rádu... ale nikto nemohol nájsť dôkaz... nie bez tiel.

Hermiona smutne rozopla Dracovu košeľu, stále tam boli červené jazvy odvtedy, čo prišiel späť z Veľkonočných prázdnin – očividne mu otec ukazoval temné súboje s Gladeus Maleus. Pre Draca bolo ťažké zatajiť aurorský tréning a spôsobilo to, že pred Luciusom obstál zle. Dostal trest za zjavnú neobratnosť.

Hermiona sa pustila do uzdravovania zranení. Potrela ich trochou masti a zamrmlala liečivé kúzlo. Boli ťažšie odstrániteľné ako normálne jazvy, pretože boli spôsobené čiernou mágiou. Za posledné dva týždne uspela v liečení len trocha.

„Myslím, že maturitný ples je našou najmenšou starosťou, ospravedlňujem sa, že som bola taká emocionálna.“ Povedala napokon.

„To je v poriadku, viem, že sa bojíš. Skúsim popracovať na tom, aby som udržal Luciusa ďaleko od teba, ak si znepokojená.“

„Ďakujem. Na dnes večer som s masťou skončila.“

„Mmmm... cítim sa oveľa lepšie,“ riekol Draco, strhávajúc si boxerky.

„Zajtra je naša posledná skúška... mali by sme ísť do postele.“ Jemne ju pobozkal na krk.

„Ty choď, ja chcem ešte študovať.“

Draco sa cítil prekvapene a trochu zranene. Od tej doby, čo začali spolu spávať, Hermiona nikdy nešla do postele bez neho.

„Myslíš to vážne? Všetko v tej knihe si prešla trikrát.“

„Áno. Z posledných skúšok som vždy nervózna.“

Draco pokrčil ramenami. „No, nezostaň hore pridlho.“

Odvrátil sa od nej a odišiel do svojej spálne. Vkĺzol pod prikrývky, ale cítil sa rozrušený na to, aby spal. Prial si, aby bola Hermiona ohľadom maturitného plesu statočnejšia. Avšak, musí byť veľmi citlivá kvôli hormónom, tehotenstvom a stresujúcimi skúškami...

Pomyslel si, že vidí Hermionu, ako sa presunula z pohovky na stôl v spoločenskej miestnosti. Svetlo sa presunulo k stolu. Bolo to smiešne, nemal by sa cítiť tak nevďačne... mala toho toľko, s čím sa musela zaoberať! Práve sa chcel dostať z postele a pozerať sa na ňu, keď svetlo zhaslo. Do spálne prišli mäkké kroky a Hermiona vkĺzla do postele vedľa neho. Plakala.

„Draco Malfoy... ja sa bojím.“ Povedala ticho. „Nikdy som si to nemyslela, ale bojím sa. Koniec školy a potom ťa možno už znova neuvidím. Občas sa mi zdá, že týchto šesť mesiacov nikdy nenahradí šesť rokov priepasti medzi nami. Niekedy sa na teba pozerám a premýšľam, či si stále môj Draco Malfoy alebo ten, kto ma volal humusáčkou. Čo ak si to rozmyslíš?“

Draco ju pevne objal. Tiež sa bál.

 

Desať zahalených temných postáv stálo okolo osoby uprostred, ktorá bola oblečená v purpurovom plášti. Boli v podzemí starého zámku. Purpurovo odetá postava bola zo všetkých najvyššia, ale jeho tvár bola stále skrytá za lebkou – ako maskou. Okolo kruhu sa opakovane posúval veľký had.

„Čo je nového, moji verní sluhovia?“ zasyčal.

„Zistili sme mená aurorov na ministerstve – niektorí z nich boli členmi starého Fénixovho rádu.“ Riekla jedna z postáv. „Čoskoro sa ich začnem zbavovať – tak, ako sme to urobili s tými predtým.“

„Je načase, Nott. Už som unavený z tých problémov, čo spôsobujú ostávajúci členovia mojim plánom – musíte ich všetkých zabiť. Fénixov rád skončí. Členovia sú rozptýlení, slabí, zúfalí... potom, čo sme zničili Fletchera, Kingsleyho, Tonksovú a Diggoryho. Nestoja ani za moje odpľuvnutie. Táto jednoduchá záležitosť vám už trvala príliš dlho. Predpokladám, že to pôjde rýchlejšie.“

„Prosím, môj pane, je ťažké ich nájsť...“

„Výhovorky...“ prerušila ho postava v červenom. „... sú len pre slabých. A tí, ktorí sú slabí nie sú vhodní, aby mi slúžili – spomeňte si, čo sa stalo Pettigrewovi a MacNairovi.“

Nott si zahryzol do jazyka pri pomyslení na hrozné úmrtia jeho blížnych smrťožrútov potom, čo sa im predchádzajúci rok nepodarilo splniť príkazy Temného pána. Ich osud bol horší ako osud tých, ktorí boli pred tromi rokmi poslaní do Azkabanu po tom katastrofálnom výpade. „Môj pane, máme informácie, že Rokfort môže trénovať aurorov – teraz, keď starý Rád zanikol sa zdá, že Dumbledore sa pokúša vytvoriť nový so špeciálne trénovanými aurormi... oveľa lepšie trénovanými než na Ministerstve, ako som počul.“

„Ten blázon Dumbledore... nikdy nevie, kedy prestať! A od koho ste sa toto dozvedel?“ zahrmel Voldemort.

„Odo mňa, môj pane,“ riekla jedna z postáv s kapucňou.

Voldemort sa otočil v smere hlasu: „Ach... Snape... jeden z mojich najlepších špiónov. Povedz mi všetko, čo vieš.“

Snape cítil chladné prsty Voldemortovej mysle, ako siahajú do jeho mozgu. Pravda je to, čo si myslíš. Roky odolávaniu útokom Voldemortovej mysle spôsobili, že Snape bol zručný v oklumencii, okamžite vymazal z mysle všetky emócie okrem tej, ktorú chcel odhaliť Voldemortovi. „Bol som vynechaný z tréningov. Verím, že Dumbledore na ne dohliada sám. Neviem, kto je zapojený... okrem dvoch alebo troch študentov z posledného ročníka. Počul som, že sú veľmi silní, najsilnejší študenti na škole.“

Cítil, ako Voldemortova myseľ sliedi po menách študentov, kontrolujúc, či ich poznal. Vzdoroval Legilimencii.

„A ktorí sú to? Máš nejaký nápad?“

„Harry Potter, som si takmer istý,“ riekol Snape odvážne. Bolo to jediné bezpečné meno, ako ho Dumbledore poučil. Nedalo Voldemortovi žiadne výhody, pretože v každom prípade, stále šiel po krvi Harryho Pottera. „Nemám tušenie, kto sú tí ostatní.“

„Očakávam, že to zistíš. Výborne, Snape.“ Povedal Voldemort.

Snape sklonil hlavu.

Voldemort pokračoval, „môj čas prichádza. Proroctvo sa splní v každom prípade, aj keď ma znepokojuje iná vec. Malfoy... môj najprefíkanejší služobník, ako ide výskum? Už som unavený z tejto zmrzačenej podoby.“

„Sme blízko úspechu, môj pane. Získal som čistú vzorku hlavnej zložky.“

„Výborne. A tvoj syn? Je si vedomý svojej úlohy v tejto veci?“

„Ako viete, môj pane – zasvätil som ho do plánov. Po veľmi silnom... presviedčaní... zdá sa, že súhlasil so spoluprácou na mojom výskume a pomôže mi so špehovaním na Rokforte, kde má váš nepriateľ pevnosť.“

„Snape... vieš o tom?“ zaškriekala postava, obracajúc sa k ďalšiemu smrťožrútovi.

„Zariadil som to, môj pane. Pracujem na chlapcovi posledných sedem rokov – ako Lucius hovorí, blíži sa jeho osud a zdá sa, že to prijal.“

„Vidíte to...“ povedal Voldemort ostatným smrťožrútom. „To sú dvaja z mojich najlepších služobníkov. Zvyšok ste špinavé červy.“

Lucius sa uškrnul a ostatní smrťožrúti sa prikrčili. Snape sa ľahko uklonil.

„Nezaspite na vavrínoch,“ zasyčal Voldemort na Malfoya a Snapea. „Tvoj syn nosí v žilách krv potrebnú k môjmu znovuzrodeniu... jeho plná spolupráca je nutná. Predpokladali sme to – ale v poslednej dobe, takže som predpokladal mierne... prerušenia. Neviem, čo to je, ale zatiaľ... nikdy som sa nemýlil.“ Lucius cítil, ako Voldemortova myseľ sliedi po jeho vlastnej... hľadajúc správy o jeho synovi.

„Nepredvídam žiaden problém, chlapec je obrátený k vám, môj pane,“ povedal Snape.

Lucius na neho rýchlo pozrel.

„Pred rituálom chcem hovoriť s tvojím synom, Malfoy. Nemôžem tolerovať len chlapca, ale ako som pochopil, čoskoro je dospelý. Ďalší verný Malfoy v mojej službe sa mi páči.“

Luciu sa uklonil. „Ste príliš láskavý, môj pane.“

„Goyle, máte ako vždy?“

Goyle prišiel dopredu, nesúc kalich tmavočervenej tekutiny. Bola to krv. Voldemort vzal kalich a hltavo pil. „Čoskoro, nebudem potrebovať náhradnú špinavú krv... môj život a krása bude trvať naveky. Krv Harryho Pottera koluje v mojich žilách, čoskoro aj krv draka. Nebudem rovný Harrymu Potterovi.“ (pri tom slove odpľul). “Budem nad ním!” vrátil pohár Goylovi a dal si dolu masku s výzorom lebky, ktorá odhalila tvár s horiacimi červenými očami. Veľký had plaziaci sa okolo kruhu zasyčal a obrátil sa k pánovi. “Áno, Nagini. Ty ma poznáš v tejto podobe. Pozrite sa na mňa, moji verní. Čoskoro budem znovu celý a Potter nebude schopný skriviť mi čo i len vlas na hlave – uvidíme, kto nakoniec vyhrá! Uvidíme, ktoré proroctvo prevládne, ty starý blázon Dumbledore. Malfoy, prines mi svojho syna na jeho ďalšie narodeniny. Je na čase, aby sa stretol so svojím Pánom.”

“Áno, môj pane.”

Snape sa tváril nezúčastnene. Jeho srdce však zbesilo tĺklo.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: sisi - 05.07. 2021
Děkuji za další kapitolu. Necítím se po ní moc dobře, ale to bude tím, jak zlosyni plánují použití krve v zakázaném lektvaru, špinavou práci pana Goylea, přípravy na ples. Tak snad to nějak dopadne, protože jestli je i Hermiona natolik zoufalá, že hledá fakta a skuliny díky profesorce Trellowneyové, tak už je fakt v úzkých. Díky za překlad.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: doda357 - 22.04. 2011
Som si takmer istá, že obidvaja zvládli skúšky perfektne. Závislá na čokoláde? Takže začínajú chúťky Vôbec sa mi nepáči, že tam bude Lucius. Dúfam, že to zvládnu. Ja by som asi tak dobre túto situáciu nezvládala... Aj keď obaja sa boja, ale kto by sa nebál? Obdivujem, že sa tak dobre držia. To smrťožrútske stretnutie sa mi vôbec nepáčilo, mám z toho zlý pocit...Podobne ako Severus. Ďakujem za kapitolu.

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: ulli - 07.04. 2011
Začíná se v povídce trochu přiostřovat, nebezpečí a smutek se rychle přibližuje. Moc děkuju za překlad a těším se na pokračování.

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: denice - 30.03. 2011
Na jedné straně naivní starosti o maturitní ples, dostatek jablek a čokoládu z Medového ráje, ale na druhé straně už značně přituhuje, Voldemort přechází do útoku.

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: Zuzana - 25.03. 2011
Zraz smrťožrútov sa mi páčil. Z Voldemorta pijúceho krv šla hrôza. Nerozumiem ako môže byť Lucius taký chladný. Ja stále dúfam, že ho Narcissa nakoniec nejako zlomí a on sa do nej zamiluje. A ak aj nie, nič s tým neurobím žeáno :D

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: adrika - 10.03. 2011
prosííím rýchlo dalšiu kapitolu :) neviem sa dočkať :)

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: bbarka - 30.11. 2010
No ale bléééé...ten koniec bol ale statočne nechutný "môj život a krása bude trvať naveky" - pri tomto mi ušla huba, to sa proste nedalo - márnivý Voldy A Severus a držal!!! Dík za preklad...

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: holloway - 30.11. 2010
Kapitola se mi líbila, vůbec v téhle povídce se mi líbí vztah Draca a Hermiony i když Draco je tem na mě až moc hodnej chlapeček. Budu si muset povídku přečíst znovu od začátku, už jsem z ní asi dost věcí zapomněla. Díky že s překladem pokračuješ.

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: jerry - 29.11. 2010
no tak to ze pride lucius na rokfort by ani mna moc nepotesilo ale co uz. snad to zvladnu. no co sa tyka stretnutia draca a voldyho toho sa bojim trocha viac, ale snad severus a albus nieco vymyslia aby to dobre dopadlo. vdaka za preklad

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: anonym - 29.11. 2010
to stretnutie nedopadne dobre alebo áno?

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: JSark - 29.11. 2010
Páni, to vyzerá pekne nebezpečne. Som zvedavá, čo vymyslia Dumby so Snapom. Díky moc, krásny preklad.

Re: Kapitola 21 Nubeculae Od: Jimmi - 29.11. 2010
Ďakujem za preklad, asi mi to bude dávať väčší zmysel, keď si to prečítam znova. Niektorá voľba slov sa mi zdala podivná, ale preklad je celkovo na veľmi dobrej úrovni. Ďakujem.

Prehľad článkov k tejto téme:

Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 39: Post Occuro
Zensho: ( Jimmi )19.04. 2011Kapitola 38: Hermione Indigens
Zensho: ( Jimmi )13.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 2/2
Zensho: ( Jimmi )12.04. 2011Kapitola 37: Praedicae Compleo 1/2
Zensho: ( Jimmi )11.04. 2011Kapitola 36 Propemodum
Zensho: ( Jimmi )07.04. 2011Kapitola 35 Conciliae Bellicus
Zensho: ( Jimmi )06.04. 2011Kapitola 34 Draco Mala Fides
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 33 Tenebrae Odiosus Inextricabilis
Zensho: ( Jimmi )05.04. 2011Kapitola 32 Fidem Fallere Cor Falllere
Zensho: ( Jimmi )31.03. 2011Kapitola 31 Providere Pro Deceptio Malificus
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 30 Bisomnium
Zensho: ( Jimmi )30.03. 2011Kapitola 29 Fortuna Domesticum
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 28 Draconis Loqutus
Zensho: ( Jimmi )29.03. 2011Kapitola 27 Lucius Investigo
Zensho: ( Jimmi )28.03. 2011Kapitola 26 Debilitas Solivagus
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 25 Felicitas Parentalis
Zensho: ( Jimmi )27.03. 2011Kapitola 24 Rationem
Zensho: ( Jimmi )26.03. 2011Kapitola 23 Longe Aestivus
Zensho: ( Jimmi )23.03. 2011Kapitola 22 Valere Iubere
Zensho: ( 32jennifer2 )29.11. 2010Kapitola 21 Nubeculae
Zensho: ( 32jennifer2 )27.09. 2010Kapitola 20: Antiquitas a Futuras
Zensho: ( 32Jennifer2 )30.08. 2010Kapitola 19 Familias Concilio
Zensho: ( 32jennifer2 )23.07. 2010Kapitola 18 Aemulus Vindicta
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2010Kapitola 17 Congressus Clanculum
Zensho: ( 32jennifer2 )03.06. 2010Kapitola 16 Sero Confessio
Zensho: ( 32jennifer2 )17.05. 2010Kapitola 15 Pertinuis Accido
Zensho: ( 32jennifer2 )28.04. 2010Kapitola 14 Auror Exercitium
Zensho: ( 32jennifer2 )24.03. 2010Kapitola 13 Propicato Omnino Explicatio
Zensho: ( 32jennifer2 )04.03. 2010Kapitola 12 Draco Egentis
Zensho: ( 32jennifer2 )17.02. 2010Kapitola 11 Imploratio
Zensho: ( 32jennifer2 )27.01. 2010Kapitola 10 Amor Paternus
Zensho: ( 32jennifer2 )09.01. 2010Kapitola 9: Usu Venit
Zensho: ( 32jennifer2 )02.12. 2009Kapitola 8: Ominor Terribilis
Zensho: ( 32jennifer2 )11.11. 2009Kapitola 7 Saltatio Ferventis
Zensho: ( 32jennifer2 )25.10. 2009Kapitola 6 Praeparatio
Zensho: ( 32jennifer2 )10.10. 2009Kapitola 5 Tardo Incendium
Zensho: ( 32jennifer2 )17.09. 2009Kapitola 4 Causa Comperio Processum
Zensho: ( 32jennifer2 )04.09. 2009Kapitola 3 Causa Comperio
. Video k poviedke: ( 32jennifer2 )20.08. 2009Video k poviedke
Zensho: ( 32jennifer2 )04.08. 2009Kapitola 2 Clinicus Noctu
Zensho: ( 32jennifer2 )20.07. 2009Kapitola 1 Priori Occuro
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )26.06. 2009Dračia krv - úvod k poviedke