Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

14. kapitola - Snovlezci plaziví

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 04.12. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/14/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola štrnásta – Snovlezci plaziví

Na ceste do mesta Hermionu napadlo, že by mala poslať odkaz Sturgisovi Podmorovi, ale uvedomila si, že by to bolo trochu riskantné, keby to urobila tradičným spôsobom. V skutočnosti to bolo nemožné. Bude musieť jednoducho počkať, kým sa vrátia. Zboku strelila pohľadom na svojich nových zverencov.

"Vieš, Luna, drahá," povedala sladko. "Bolo by príjemné, keby sme sa mohli jednoducho premiestniť späť do tvojho domu. Len tentoraz. Je to vážne bezpečné. Dnes som sa už premiestňovala niekoľkokrát - dvakrát s pasažierom. A pozri, som v poriadku."

Luna jej svojimi príliš veľkými očami venovala hodnotiaci pohľad.

"Môj otec by zúril. Hlavne keby som skončila rozštiepená v strome alebo niečo také."

"Neskončila by si v strome. Ja viem, čo robím."

"Môžeš riskovať svoju kožu ako sa ti zachce. Nemôžeme proste nájsť kozub a odletaxovať sa domov?"

"Koľko čarodejníckych rodín v Doveri poznáš?" spýtala sa Hermiona hlasom, ktorý hraničil s krikom. "Mali by sme náhodne klopať na dvere a pýtať sa, či nie sú napojení na letaxovú sieť?"

Luna tú otázku zvažovala, ako keby ju Hermiona myslela vážne.

"Asi by to trvalo dlho, ale nakoniec by to vyšlo."

Malfoy sa za Hermionou rozkašľal, ale podozrivo to znelo, ako keby maskoval smiech. Strelila pohľadom cez plece.

"Mohli by sme privolať zopár metiel jednoduchým Acciom," navrhol. Potlačila zachvenie.

"Nie, vďaka." Radšej pôjde do Vydrieho Svätého Drábu pešo, než by použila metlu. Rozhodila rukami.

"Fajn. Tak to bude muklovské taxi."

Schádzali po ceste z hradného kopca a Hermiona pátrala po telefónnej búdke. Jednu našla v blízkosti hostinca Biely kôň a vošla dnu, aby zavolala miestnu taxislužbu. Malfoy balansoval na chodníku, keď sa vyhýbal všetkých chodcom a vyzeral, že radšej skočí na vozovku, než by niektorému dovolil, aby sa ho dotkol.

"Prestaneš s tým?" zasyčala, keď opustila telefónnu búdku. Malfoyovi zažiarili oči.

"Nie, neprestanem."

"Koľkokrát si bol v muklovskom meste? Ak sa ti podarilo vyhnúť sa skutočnému ľudskému kontaktu, nemohlo sa to byť veľakrát."

Malfoy odpovedal: "Okrem Londýna? Veľakrát nie. A nikdy sa mi to nepáčilo." Rýchlo uhol, aby sa vyhol obšuchnutiu od uháňajúceho poslíčka. "Malfoyovci sa nikdy nemiešajú s hum - muklami."

"Potom niet divu, že si taký neznesiteľný fanatik," vyprskla. "Pretože keby si sa aspoň raz na chvíľku "zamiešal", zistil by si, že sú to v skutočnosti ľudia a nie odpad v ľudskej koži."

Nadvihol obočie nad jej voľbou slov a zachichotal sa.

"Odpad v ľudskej koži. To sa mi dosť páči. Musím si to zapamätať, aby som to nabudúce použil na Pottera, keď -" Zmĺkol, keď zalapala po dychu.

"Ach môj bože, Harry," vydýchla. "Zjan-"

V tej chvíli prišiel taxík a zachránil Hermionu pred zvyškom tej myšlienky. Usadila Draca s Lunou dozadu a zaujala spolujazdcove miesto, aby navigovala šoféra. A aby sa vyhla kontaktu s Malfoyom, priznala si.

Na tej päťdesiatmíľovej ceste vo veľkej miere mlčali, až na Lunu, ktorá sa rozhodla porozprávať svojmu nedobrovoľnému publiku všetko o snovlezcoch plazivých, maličkých stvoreniach, ktoré sa vkrádajú do našich snov. Dôrazne naznačila, že Draco bol pod ich vplyvom, keď sa toho roku pokúsil zabiť Dumbledora.

Nanešťastie, jediným človekom, ktorý načúval Luninmu rozprávaniu, bol muklovský šofér, ktorého oči sa počas šoférovania rozširovali a rozširovali, až kým sa Hermione nepodarilo zachytiť jeho pohľad. Priložila si ukazovák k hlave, zakrútila prstom a ukázala ponad plece na Lunu, aby naznačila, že má o koliesko viac. Šoférovi sa uľavilo a potom sa už na Lunu v spätnom zrkadle zhovievavo usmieval.

Kým uháňali vidieckou krajinou, Hermiona premýšľala, čo urobí s Malfoyom. Nemohla ho vziať k Rádu. Nemala odvahu vziať ho na Rokfort. Harry by ho roztrhal na kusy. Pravdepodobne aj ostatní učitelia. Mohla ho odovzdať ministerstvu, ale tí by ho len zamkli v podzemí, ktoré aktuálne slúžilo ako nové väzenie. Existovalo jediné miesto, ktoré ju dokázalo napadnúť, hoci to sa už ukázalo ako nespoľahlivé.

Zvládli to do Vydrieho Svätého Drábu bez nehody a vystúpili z taxíka pred Luniným čiastočne spáleným domom.

Sturgis a pán Lovegood sa prihnali, aby sa s nimi pozdravili. Hermione sa uľavilo, keď zistila, že je pán Lovegood živý a zdravý. Draco sa pomaly vyvliekol z taxíka; našťastie, pretože Sturgis mal prútik zdvihnutý v okamžiku, keď ho zbadal.

"Sturgis, nie!" zajačala Hermiona. "O minútu to vysvetlím!"

Muklovský šofér bol stále v taxíku a Hermiona sa oň oprela, aby mu zaplatila hrsťou muklovských bankoviek, ktoré vyčarovala v Doveri.

"Ste interesantní ľudia," poznamenal.

"Nemáte predstavu," zamrmlala Hermiona.

"Dúfam, že to pojašené dievčisko bude v poriadku."

"Postaráme sa o ňu." Nechala mu značné prepitné a poslala ho vlastnou cestou. Len čo taxík zmizol za svahom, otočila sa, aby našla Malfoya a Sturgisa Podmora zazerať na seba ako dvaja súperiaci vlci, ktorí sa chystajú skočiť tomu druhému po hrdle.

"Mohol by som dostať späť svoj prútik?" spýtal sa Draco. 

"Nemyslím si, že by to bol dobrý nápad," odvetila. Vytiahla prútiky z trička, kam ich strčila kvôli úschove. Muklovské oblečenie neposkytovalo veľa možností na uskladnenie prútika.

"Čo tu robí?" vybuchol Sturgis. "Zajala si ho?"

"Nie. Pomáha nám."

"V čom nám pomáha? Aby nám zabili viacej členov? On je krucinál príčinou -!"

"Ja viem!" Zdvihla ruku, aby ho zastavila. "Poďme dnu a vysvetlím to."

Vyslala Harrymu rýchlu správu po patronusovi, aby mu vysvetlila, že sa niečo vyskytlo a že sa k nim pripojí, keď bude môcť. Zabudla spomenúť, že to "niečo" bol Draco Malfoy. Mala v pláne odložiť tento rozhovor na tak neskoro, ako sa bude dať.

Vo vnútri bolo rozhodnuté, že Luna s otcom na nejaký čas zostanú v kancelárii Sršňa. Bolo nepravdepodobné, že tam smrťožrúti zaútočia a personál by poskytol aspoň nejakú ochranu, keby tá potreba vyvstala. Pán Lovegood pozbieral niekoľko prenášadiel do košíka, ktorý vzali so sebou.  S Lunou im zaželali pekný deň, vkročili do kozuba a zmizli v červenom víre.

Hermiona mala tichú, zúrivú hádku so Sturgisom, ktorá zahrňovala temné pohľady Malfoyovým smerom a niekoľko nahnevaných pohybov rukami. Na jej konci ju Sturgis nedokázal ovplyvniť - hlavne kvôli nedostatku alternatívnych návrhov.

"Je rozhodnuté. Vezmem ho so sebou, až kým neprídeme na to, čo s ním urobiť. Môžeš to vysvetliť Lupinovi. Možno bude mať lepší nápad."

Sturgis, ktorý nahnevane frflal, sa odmiestnil s jedným záverečným nevraživým pohľadom smerom k Malfoyovi. Hermiona si vzdychla a pripojila sa k Dracovi pri okne, kde stál, kým predstieral, že ich rozhovor ignoruje. Trochu pociťovala obavy, teraz keď s ním bola úplne sama.

"Pôjdeš so mnou?" spýtala sa zdvorilo, keď si uvedomila, že sa nikto neobťažoval spýtať na jeho názor.

"Mám na výber?"

"Mohol by si sa vrátiť k svojim smrťožrútskym kamošom."

Jeho šedé oči zažiarili.

"Existujú iné miesta, kam by som mohol ísť."

Prikývla, uvažujúc, na aké bezpečné miesto by mohol ísť. Utiecť ako Karkarov, ale toho našli, nie? Na chvíľu zvažovala, že ho nechá ísť a premýšľala, ako dlho by im trvalo, kým by ho dostihli. Bol by na úteku pred oboma stranami. Smutne sa usmiala. Bolo prekvapujúce, že nechcela, aby zomrel. Zachránil jej rodičov. Priviedol späť Lunu. A nebol schopný zabiť Dumbledora. A ako Devlin Whitehorn sa s ňou rozprával ako skutočný človek.

"Bola by som rada, keby si šiel so mnou," požiadala ho. Nadvihol na ňu bledé obočie a ona so zaťatými zubami dodala: "Prosím."

"Au. Stavím sa, že to fyzicky bolelo," odvetil a zaškeril sa. "Pôjdem s tebou, keď tak pekne prosíš."

Potlačila nutkanie jednu mu vraziť. Namiesto toho sa od ucha k uchu usmiala a prikročila k nemu bližšie.

"Obávam sa, že budeš musieť zniesť desivý dotyk humusáčky. Pokúsim sa neublížiť ti."

Zdvihla ruku a priložila mu ju na krivku jeho čeľuste. Palec mala opretý na jeho líci a končekmi prstov sa dotýkala jeho jemných blonďavých vlasov. Zacítila na chvíľu pod dlaňou jeho tep a uprene ho sledovala, vyzývajúc ho, aby sa strhol. Jeho strieborné oči prebodávali jej, ale nepohol sa.

Spustila kúzlo a odmiestnili sa.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 20.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
táákže a tajomstvo je vonku :D a ten koniec... hmm...

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: jerry - 29.11. 2010
pekna kapitolka. muselo byt zabavne sledovat draca ako sa vyhyba ludom na ulici. a lunu oznacili ako sisi aby sa sofer taxiku tolko necudoval no proste zabava. som zvedava ako sa z toho draca hermiona v rade vykeca a co este harry a ron ked ho zbadaju ). uz sa tesim na pokracko. vdaka za preklad

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Hanna - 29.11. 2010
A je to tu, Draco sa spriatelil s Hermionou a naopak. pekne sa nam to vyvyja. teraz by este mohla Hermiona po tom premiestnovani odpadnut, Draco by ju zachytil a v naruci odniesol. ved coskoro zistim, ako to bude, kedze som tu dlho (asi deň) nemohla byt. Dakujem

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: teriisek - 29.11. 2010
Zajímalo by mě, kam ho vzala, napadají mě tak leda její rodiče, ale to je trošku zvláštní... no, uvidíme! Luna byla perfektní a Hermiona pohotově zachránila situaci před tím taxikářem:D Díky za kapitolu, moc se těším na další!

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: kukuriciarka - 29.11. 2010
do paroma! je ich len 13! ja som žila v mylnej predstave, že ich je 14! aaaaaaa! taký koniec a zatiaľ žiadne pokračovanie ( toto je zaplakanie ( asi si nás ozaj rozmaznala LIP... ale ten dotyk bol magický! proste úžasný )) som stršne zvedavá, prečo sa tak strážil, aby ho netrhlo, ale asi len trucoval... držím Dracovi palce, nechcela by som stretnúť naštvaného Pottera a jeho Sectumsempra... to by bol riadny šok Jimmi, ďakujem za poviedku, ale moju prebdenú noc máš na svedomí
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: kukuriciarka - 29.11. 2010
ešte malá oprava - som si myslela, že ich je 15 :D pardón, silné citové rozrušenie...

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: holloway - 28.11. 2010
Opět budu psát samou chválu, opravdu obdivuju, že zvládáš překládat i názvy, které nejsou v oficiálních překladech. Luna je opravdu tvrdohlavá a obdivuju Hermionu její trpělivost, Draco se očividně dobře bavil. Pak mudlovský taxikář - nedivila bych se kdyby po tomto šel dělat nějaké jiné povolání. Zabila me hláška  "Ste interesantní ľudia," poznamenal."Nemáte predstavu," zamrmlala Hermiona.   Vážně moc. A po náznaku že ho Hermiona vezme na místo které už jednou v bezpečnosti selhalo to nemůže být jinam než k ní domů To bych si taky nechala líbit. No a Draco se moc necuká, ale vypadá,že si Hermionu pěkně vychutná. Těším se na jejich "harmonické" soužití Díky moc za překlad

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: maginy - 28.11. 2010
"Vieš, Luna, drahá," povedala sladko. ked som uvidela tuto vetu tak som sa nie malo smiala zacina sa nam to pekne rozbiehat a vidim to tak ze uz prihorieva som zvedava ked sa stretnu H a D tesim sa moc ... baby ste perfektne drim palce a zelam pevne nervy pri dalsich kapitolkach

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: soraki - 28.11. 2010
Sladký Merline, chudák ten taxikář! Vézl Lenku - na to do smrti nezapomene... hrozně se mi líbí slovo pojašená - to je užasné No a vyvstává problém téměř Nerudovský - KAM S NÍM? Tak to  jsem taky zvědavá a kdyby nic nenašli, ať dají vědět, u mně je místa dost Díky, babenky

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: denice - 28.11. 2010
Dracovi se to směje, když Hermiona přemlouvá Lunu k přemístění, věřím, že si to užil. Odpad v lidské kůži byl dost dobrý, ještě lepší Hermionina reakce při vzpomínce na Harryho a fakt, že bude muset vysvětlit Dracovu přítomnost. Jsem moc zvědavá, jak to vyřeší. Děkuji za kapitolu, je zajímavá, i když musím přiznat, že mou nejoblíbenější zůstává ta předchozí. 

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Zuzana - 28.11. 2010
Draco v meste bol podarený Luna mi bude chýbať, aj keď Dracovi a Hermione asi nie. To, ako sa Hermiona dotkla Draca bola krásna provokácia. Škoda, že je koniec kapitoly, rada by som si prečítala jeho pocity. Ako sa cítil keď sa ho dotkla humusáčka. Prišiel už na to, že to nie je také strašné Ďakujem za perfektný preklad a hlavne za tú rýchlosť.

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: JSark - 28.11. 2010
To som zvedavá, kam ho zobrala. Šofér a Luna boli zábavní, ten chudák, ešte že nehavaroval. Díky moc za preklad.

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: iway - 28.11. 2010
krásné užásné a vtipné.. to platí i pro předchozí kapitoly, které jsem nestihla okomentovat.. Luna je mou oblíbenou postavou a když bylo v překladu, asi v předchozím díle, to jak, že kdyby ji neznala myslela by si, že na ni použil matoucí kouzlo, bylo náhderné..díky

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Elza - 28.11. 2010
S Lunou im zaželali pekný deň, vkročili do kozuba a zmizli v červenom víre. - Tahle autorka má přehozené barvy, ne? Nejprve měla stupefy zelené místo červené a teď má zas letax červený místo zeleného... Bóže, ona se s ním přemísťuje jak s koněm - drží Malfoye pěkně 'u huby', a to doslova... *:DDD
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Jimmi - 28.11. 2010
Vieš, že ma to napadlo? Len som si nebola istá, či stupefy je červené. Stále čakám, či sa nedostaneme ku kapitolám, kde tá Bellatrix bude spomenutá, ale potom vážne zvažujem, či to neprehodím. Strašne to pletie. Iné cestovanie kozubom ako letaxom predsa nie je, takže to fakt musí byť zelená. Díky moc.
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Elza - 28.11. 2010
Jimmi - hodila jsem rychlé oko na originál a 46. kapitola se jmenuje 'Bellatrix Lestrange' a na první pohled to vypadá, že v ní ona dáma skutečně vystupuje... Více pozornosti jsem tomu nevěnovala. *;-)
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Jimmi - 28.11. 2010
Jo, lenže v tom je ten trik. Spomeň si, kto ju dokonale vedel napodobniť. Musela by som to prečítať detailne, aby som si bola stopercentne istá, nemám čas a necháme sa prekvapiť. Kopírujem ti to, ako som si to vysvetlila ja, ale už je tu Rapidez, tak tá sa možno spýta autorky - ja som presvedčená, že išlo o Stupefy, len zblbla farbu. - Hermiona podľa mňa narazila v obývačke na Snapa, ktorý bol v tom čase stále v obývačke.Pôvodne som zvažovala aj Draca, ale ten nenosí masku ( k tomuto som dospela asi po desiatom prečítaní vlastného zdôvodňovania).  - tri osoby, čo sa zrazili v kuchyni, bol Snape a Bellatrix s manželom (Bellatrix s manželom už prešli od zadných dverí, kde ich videl Draco a Snape tam vbehol z obývačky, Draco je na ceste do pivnice) - keď je Draco na schodoch, Hermiona kričí (to je to Pozor z 12. kap) na postavu vo dverách. Tú trojicu má teoreticky stále za chrbtom, aj keď jej zmizli z očí. - vonku bol Mulciber, nechali ho tam strážiť (ten, ktorý mieril na Harryho a na ktorého zamierila Hermiona a uhol, trafila zárubňu). V tom čase na ňu niekto útočí z kuchyne (Rodolp. alebo Snape, Bellatrix má namierené do pivnice). Toho omráčili, takže tipujem na Rodolp., pretože Snape by sa nedal. Tá čierna, čo zazrel, mohol byť padajúci Rodolphus, keď ho zasiahlo Ronovo kúzlo. - toho vonku pripravili o prútik, a ten buchot, čo počuli z kuchyne, bola Bellatrix v čase, keď Ronovi zelené svetlo skrátilo vlasy. Takže Bellatrix mohla byť trafená omylom.
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Phee - 29.11. 2010
Dievcata, vcera som precitala celu tuto poviedku....a naozaj stala za precitanie.......no a k vasej debate , ak som to spravne pochopila, tak v tej 46. kapitole, co sa vola po Bellatrix, tak dotycna dama tam naozaj vystupuje a nezda sa mi, ze by ju niekto napodobnil, cize podla mojho odhadu je to naozaj ona, odohrava sa tam totiz boj medzi nou a Hermionou, Ginny, Lunou, Nevillom:)

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: bbarka - 28.11. 2010
Chudák ujo taxikár A to ešte dobre obišiel, keď to boli len snovezci (krásne slovo)...A Hermionin strach z lietania  no havne že ukecávala Lunu na premiestňovanie  A dokonalý koniec, keď Dracoo veľkorysom súhlasi, že pôjde s Hermionou Juj, čo bude ďalej? Odolávam originálu (ako vždy) Ďakujem strašne moc!

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: gama - 28.11. 2010
Ten název kapitoly je úplně boží:-) Zajímalo by mě, jak to překládáte :-)
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Jimmi - 28.11. 2010
Inšpirácia Elza a potom len premýšľanie. Napr. to tričko ADIDAS bude dôležité - vymyslieť túto skratku aby obsahovala slovo sex a že sa na nič iné nemyslí (asi o 20 kapitol neskôr). Dumala som nad tým dva dni, dokonca som vytiahla slovník a hľadala dobré slová - vymyslela, ale dnes si na to nedokážem spomenúť. Ešte šťastie, že som si to poznačila, pretože by ma asi porazilo - kade som chodila, tade som dumala. Najhošie bolo to "I".  Takže momentálna inšpirácia. Niekedy až potom ako mi to vráti beta. Ako v tomto prípade. Ešte včera tam boli parklepovia :D Díky moc
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Jimmi - 28.11. 2010
Tak som sa kukla na ten ADIDAS a dnes sa mi to už nepáči. Takže budem dumať ďalej :D A že potom na to stále myslia len chlapi :D
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: gama - 28.11. 2010
Jestli Vám můžu děvčata nějak pomoct, tak určitě dejte vědět. Pokud se jedná o takto specifickou oblast, tak do toho zapojím i mého muže

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Svetluska - 28.11. 2010
Teda, představa Draca, Hermiony a Luny v jednom taxíku je fakt zábavná. Hlavně kvůli Luniným řečem, chudák taxikář. Teď jsem jen hrozně zvědavá, kam Hermiona Draca vezme... Díky moc za překlad.
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Jimmi - 28.11. 2010
Cha, nechaj sa prekvapiť. Ale také prekvapenie to až nie je. Díky moc za komentár.

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: anonym - 28.11. 2010
Tie posledné vety sú zábavné.

Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: doda357 - 28.11. 2010
Predstava Draca, ako sa všetkým uhýba v tlačenici ne ulici bola božská. Rada by som videla, čo by robil, keby bol v nejakom meste s miliónmi obyvateľov. A Luna by snáď rozzúrila kohokoľvek s tým jej prístupom. Taxík by ma nikdy nenapadol, aj keď viem, že Luna odmieta premiestňovanie a Hermiona let na metle... Ale bolo to úchvatné.Chudák taxikár, ten si musel myslieť, že vezie nejakých bláznov. Zaujímavé rozhodnutie vziať si Draca so sebou. Držím Hermione palce, aby to dobre dopadlo. A to, ako ho prosila - čo si Draco ešte nevymyslí? Som zvedavá, kam by potom šiel, keby ho nechala len tak ísť... Ďakujem, bolo to úžasné ako vždy, pozdvihlo mi to náladu.... Práve sa púšťam druhýkrát do 15...
Re: 14. kapitola - Snovlezci plaziví Od: Jimmi - 28.11. 2010
Zajtra mám v zálohe inú poviedku, takže máme čas, keby dačo. Díky moc.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke