Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

12. kapitola - Prenášadlá

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 02.12. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/12/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola dvanásta - Prenášadlá

Hermiona sa zjavila v obývačke Lovegoodovcov a na jeden šokujúci okamih hľadela do tváre smrťožrútovi s maskou. Ten smrťožrút zdrhol do kuchyne a skoro sa zrazil s ďalšími dvoma, ktorí sa hnali do tej miestnosti. Hermiona na tú bandu namierila kliatbu, ale všetci naraz zmizli.

Prúd svetla presvišťal okolo nej a ona sa otočila, aby vo vchodových dverách našla  ďalšiu postavu v čiernom habite mieriť prútikom priamo na Harryho.

"Pozor!" zajačala a vyslala kúzlo na tú postavu. Smrťožrút zmizol z dohľadu a vďaka jej kúzlu zo zárubne dverí lietali triesky.

"Bacha!" zakričal na ňu Harry a s výkrikom "Protego! " vyslal kúzlo ponad jej plece.

Nech to bolo akékoľvek kúzlo, odrazilo sa, ale smrťožrút v kuchyni nezastavil.

"Ani hnúť!" zajačal Ron, keď mu prúd zelenej pristrihol vlasy. Ronovo kúzlo zasiahlo smrťožrúta v tom istom okamihu ako kúzlo McGonagallovej. Smrťožrút vykríkol a padol horeznak do kuchyne.

Ten vonku znova nakukol spoza rohu a Hermiona naňho vyslala Expelliarmus. Jeho prútik mu s roztočením vyletel z ruky a ona začula nahnevaný rev. Začuli podivný búšiaci zvuk smerom od kuchyne a potom zlovestné ticho. Harry sa obozretne priblížil ku vchodu do kuchyne a vykukol spoza rohu.

"Sú preč!" vykríkol a vyštartoval. Hermiona zavrčala a rozbehla sa za ním, len aby zazrela ako vyskočil zadnými dverami von. Kedy sa naučí nebyť tak prekliato unáhlený?

Zastavila na zadnom schodisku po tom, čo skoro za Harrym zbehla dole.

"Kam šli?" spýtal sa.

"Suterén!" vykríkla. Ponáhľali sa znova do kuchyne a otvorili dvere do pivnice práve včas, aby začuli tlmené zapraskanie premiestňovania. Harry zbehol dole schodmi ako blesk, ale Hermiona zostala stáť, pretože mala pocit, že je príliš neskoro. Harryho hlas to potvrdil.

"Nik tu nie je! Prekliati zbabelci! Nikdy nezostanú a nebojujú pokiaľ nie sú v prevahe šesť na jedného!"

McGonagallová s Ronom vošli do kuchyne práve vtedy, keď sa Harry vrátil na vrch schodov.

"Ten jeden vonku ušiel," povedala McGonagallová.

"Ale kde je Luna?" spýtal sa Ron.
Hermiona vytiahla medailón. Čas tajomstiev zrejme uplynul.

Devlin? Kde si?

Uľavilo sa jej, keď zistila, že Luna aj Devlin sú v bezpečí.

"Luna je s Devlinom," povedala ostatným po krátkom rozhovore prostredníctvom mince. "Zrejme tu bolo prenášadlo a sú niekde v jaskyni."

"Kto do pekla je Devlin?" dožadoval sa Ron.

"Devlin Whitehorn. On je ten, čo ma varoval o útoku na mojich rodičov. A na Lunu."

"Devlin Whitehorn?" spýtal sa nedôverčivo Harry.

"Áno. Prečo?"

"Devlin Whitehorn je zakladateľ Nimbus Company," vysvetľoval Harry. "Čítala si vôbec nejaké knihy o metlobale, čo si nám kúpila?"

Hermiona sa začervenala. "Nuž, nie. Viete, že si myslím, že metlobal je nudný. Ale to sem nepatrí. Toto nemôže byť skutočný Devlin Whitehorn, že nie?"

"O tom pochybujem," odvetil Ron a pokrčil plecami. "Ale o tom, kto sa chce pripojiť k smrťožrútom, sa nehovorí, nie? Možno je v celej tej čistokrvnej veci zapletený. Alebo bol, ak zmenil strany. Ako dlho si s ním vôbec v kontakte?"

Hermiona sa chvíľu sústredila. "No, čoskoro zistíme, kto to v skutočnosti je. Povedala som mu, že je bezpečné vrátiť sa."

Vzdychla si, dosť sklamaná zistením, že Devlin by mohol byť obchodník stredného veku. Predstavovala si ho ako mladého, vtipného, trochu strápeného muža, ktorý bojuje, aby unikol putám zla, ktoré ho obklopuje. Zamračila sa a striasla zo seba svoje bláznivé fantázie. Asi bude mať tvár ako škriatok.

Minca v jej ruke sa rozohriala a ona sa na ňu pozrela.

Malý problém. Slečna Zaradená-omylom-do-Bystrohlavu mi hovorí, že to je jednosmerné prenášadlo. Zdá sa, že tu budeme trčať, až kým nás nezachránite.

V druhej izbe nastal rozruch a všetci sa ponáhľali späť, kde našli Sturgisa Podmora a Luninho otca objaviť sa v kozube Lovegoodových.

"Kde je moja dcéra?" dožadoval sa pán Lovegood.

"Je v bezpečí, ale je v nejakej jaskyni. Podľa všetkého použila prenášadlo. Dúfali sme, že nám poviete, kde skončili."

"Oni?"

"Je s... priateľom."

Obočie pána Lovegooda sa stiahlo v sústredení.

"No, to záleží samozrejme na tom, ktoré prenášadlo použila. Mnohé z nich vedú do jaskýň. Dúfajme, že nepoužila to, čo vedie do Nepálu... na mojej poslednej návšteve sa tam nasťahovala skupinka trolov..." Poškrabal si hlavu. "Dobre, prekontrolujem to tu. Zistím, ktoré použila." Zamieril na poschodie. Hermiona sa bezmocne pozrela na ostatných.

McGonagallová vyšla na chvíľu von a potom sa vrátila.

"Poslala som správu Lupinovi. Povedala som mu, že sme nebezpečenstvo odvrátili. Teraz už vážne musím ísť na Rokfort. Tieto výlety ma hrozne zdržali."

"Ja nechcem odísť, kým nebudem vedieť, že je Luna v bezpečí," prehovorila Hermiona. A Devlin, povedala si v duchu. Nemala v úmysle dovoliť, aby ho objavili a pomýlili si ho so smrťožrútom, aj keby to bol muž stredného veku a vyzeral ako škriatok. Harry sa na ňu prapodivne pozrel, vediac, že Luna nebola jej obľúbeným človekom, s ktorým by trávila svoj čas. "Harry, ty s Ronom pôjdete s profesorkou McGonagallovou. Dobehnem vás. Nebude to dlho trvať, keď je tu teraz pán Lovegood."

Harry chcel protestovať, keď Sturgis Podmore prehovoril. "Ja s Hermionou zostanem."

Po troške dohadovania sa McGonagallová, Harry a Ron odmiestnili, mali namierené do Rokvillu.

Pán Lovegood sa vrátil z poschodia, nesúc fialový pohár so zlatým písmom na boku.

"Toto som všade hľadal!" vykríkol. "Je to môj suvenír z -"

"Pán Lovegood, môžeme sa sústrediť na nájdenie Luny, prosím? Možno keby sme sa premiestnili do všetkých jaskýň, ktoré vás napadnú -"

Pán Lovegood vehementne pokrútil hlavou.

"Ach nie. My sa nikdy nepremiestňujeme. Hrozne riskantný spôsob cestovania. S Lunou cestujeme len prenášadlom alebo letaxovou sieťou."

Hermiona takmer napodobnila Harryho a v zúfalstve sa potiahla za vlasy.

"Potom si možno dokážete spomenúť do ktorej jaskyne sa mohla Luna preniesť? Nejaká bez východu, možno?"

Pán Lovegood zahmkal a pokrútil hlavou.

"Bez východu? To by bolo neobyčajne hlúpe. Všetky majú východy. Vezmite si napríklad túto -" Pokročil vpred a zdvihol to, čo vyzeralo ako vypchatá prepelica (cz: vycpaná křepelka) - a zmizol. Hermiona chvíľu zízala na prázdne miesto a potom sa potiahla za vlasy. Silno.

"Ak to bolo ďalšie jednosmerné prenášadlo, myslím, že budem jačať!"

"Radšej dúfajme, že bolo," poznamenal Sturgis z miesta, ktoré zaujal pri okne. "Smrťožrúti sú späť."

Bežala k nemu včas, aby videla najmenej šesť maskovaných smrťožrútov zhmotniť sa na dvore. Jeden z nich zdvihol prútik smerom k domu. Hermiona schmatla Sturgisa a odmiestnila sa.

Dopadla na kolená, keď sa dostali na miesto určenia. Asistované premiestňovanie bolo náročné a už ho dnes ráno vykonala dvakrát. Sturgis jej pomohol na nohy, ale nič nepovedal. Jeho pohľad bol upriamený na bod za jej plecom a tváril sa pochmúrne. Zdráhavo sa otočila, ale žiaden smrťožrút sa nestretol s jej pohľadom. Namiesto toho uvidela pomalú špirálu dymu vinúť sa z hromady sčernených trámov.

"Prečo si nás priviedla sem?" zachrípnuto sa spýtal Sturgis.

"Je to blízko k Lovegoodovcom. Viac než na útek som nemyslela," zašepkala. Bolo jej fyzicky zle, keď videla, čo urobili s Brlohom, dejiskom toľkých príjemných spomienok. "Ach bože, nemôžem uveriť, že toto urobili. Aký to malo účel?"

Sturgis nič nepovedal a Hermiona už odpoveď poznala. Odvrátila sa skôr, než sa mohla rozplakať a zadržala svoj rastúci hnev.

"Poďme," prudko povedala. "Musíme sa ubezpečiť, že sa pán Lovegood nevrátil. Nie je to ďaleko."

Pohla sa. Mraky sa začínali lámať a bolo mierne teplo. Formoval sa nádherný letný deň. Hermiona nemala náladu, aby si ho vychutnala. Chcela sa vrátiť k Lovegoodovcom a zložiť všetkých tých smrťožrútov sama. Pešo to bolo k Luninmu domu sotva pätnásť minút, to kvôli tomu si to Hermiona vybrala. Bála sa, že by smrťožrúti na dom použili protipremiestňovacie kúzla. Bola by so Sturgisom v pasci - okrem hromady prenášadiel, z ktorých jedno viedlo do jaskyne s trolím brlohom.

V polovici cesty cítila, ako sa minca znova zahriala.

Plánuješ nás nájsť, správne? pýtal sa Devlin.

Áno, ale sú tu komplikácie. Smrťožrúti sa vrátili.

Hľadajú ma? Aké dojemné.

Vlastne si myslím, že dúfali, že chytia Harryho Pottera.

Viem, len som žartoval. Keby som začal horieť, niektorí z nich by prihodili triesky.

Prídem tak skoro, ako budem môcť, sľúbila.

Keď sa priblížili k domu Lovegoodových, obišli ho, aby získali výhľad spredu. Našťastie tam bolo veľa krovín, ktoré ich zakryli. Smrťožrúti sa prechádzali na prednom dvore. Žiadna stopa po pánovi Lovegoodovi. Dúfajme, že neležal v dome mŕtvy... Kým sa dívali, niekoľkí z nich vyslali oheň na Lunin dom, rovnako ako to urobili v Brlohu. Sturgis sa skoro v zúrivosti prezradil, ale Hermiona ho zasyčaním zadržala.

"Je ich priveľa!"

Smrťožrúti zrazu zmizli. Počkali niekoľko minút, aby si boli istí, že nikto nezostal a potom utekali k domu. Pracovali rýchlo, vyčarovali fontány vody zo svojich prútikov a podarilo sa im zastaviť tie plamene skôr, než narobili veľa škody. Hermiona stála na stráži, kým Sturgis vošiel do domu.

"Nie je po ňom ani stopa. Asi sa nevrátil, inak by sme ho videli."

"To je úľava, ale ako nájdeme Lunu?"

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 20.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Re: 12. kapitola - Prenášadlá (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 06.07. 2023
|
Že by byl pan Láskorád v Havraspáru je vyloučeno. Který pitomec, by použil jednosměrné přenášedlo a nezachránil svou dceru ze spárů kdovíkoho v té jeskyni kdovíkde? Zbývají jen Krásnohůlky, které by vyprodukovaly takové přetrhdílo.
Ale zpátky k Luně s Dracem v úkrytu. Snad je najdou a zachrání.
Díky za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 17.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
Malý problém. Slečna Zaradená-omylom-do-Bystrohlavu mi hovorí, že to je jednosmerné prenášadlo. Viem, len som žartoval. Keby som začal horieť, niektorí z nich by prihodili triesky. Ach jo, to sú hlášky tak a čo teraz? ako ich nájdu?

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: kukuriciarka - 28.11. 2010
Lovegood je proste klasa hľadá dcéru a nájde pohár spomína na jaskyne a do jednej sa premiestni je neopakovateľný len som zvedavá, čo teraz????

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: doda357 - 27.11. 2010
Ten menší súboj na začiatku bol zaujímavý. Chýbalo málo a niekomu sa mohlo niečo stať.... Nepovedala by som, že Hermiona pošle Harryho a Rona samých na Rokfort. Musí byť riadne zvedavá na Devlina. Dúfam, že Luna nie je rovnako bláznivá ako jej otec. Ani sa Hermione nečudujem, že je z neho frustrovaná. Ale to, čo stváral s tým prenášadlom.... Som rada, že sa mu nič nestalo a že im nezhorel celý dom a Hermiona a Sturgis ho uhasili. Ako vždy to bolo úžasné, ďakujem.
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 27.11. 2010
Díky, uviazla som na 16. kapitole a nie a nie sa pohnúť. Ak ti ju dnes pošlem, bude to úspech.

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: bbarka - 26.11. 2010
Dobre, pripúšťam, že ten nápad s jednosmerným prenášadlom bol naozaj hlúpy...a pán Lovegood očividne nie je veľmi nápomocný Ale fuj, normálne mi zalepilo, keď sa tí smrťožrúti vrátili...však ich "tí dobrí" už skoro nájdu a Draco pôjde s nimi do hlavného stanu? Akože rátam s tým, že Dracom nebudú veľmi nadšení, ale tak už tam bude s Hermionou... No nič, nebudem špekulovať, nechám sa prekvapiť...teším sa na pokračovanie! Ďakujem, baby!
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 27.11. 2010
To sa teš a uži si to. Díky.

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: teriisek - 26.11. 2010
Tak já nevím, já jsem z toho Hermionina pohledu o Belle ani o tom, kdo a čím ji dostal, nic nevyčetla:( A nějaký ten východ tam asi bude, že? Jsem zvědavá, proč to Luna zamlčela... Těším se na další kapitolu a děkuju moc za překlad!
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 27.11. 2010
Už som povedala, že som zmätená?  Napísala som ti dlhý komentár, ako tomu nerozumiem a na jeho konci všetko začalo čiastočne dávať zmysel. Takže znova: - Hermiona podľa mňa narazila v obývačke na Snapa, ktorý bol v tom čase stále v obývačke.Pôvodnej som zvažovala aj Draca, ale ten nenosí masku ( k tomuto som dospela asi po desiatom prečítaní vlastného zdôvodňovania).  - tri osoby, čo sa zrazili v kuchyni, bol Snape a Bellatrix s manželom (Bellatrix s manželom už prešli od zadných dverí, kde ich videl Draco a Snape tam vbehol z obývačky, Draco je na ceste do pivnice) - keď je Draco na schodoch, Hermiona kričí (to je to Pozor z 12. kap) na postavu vo dverách. Tú trojicu má teoreticky stále za chrbtom, aj keď jej zmizli z očí. - vonku bol Mulciber, nechali ho tam strážiť (ten, ktorý mieril na Harryho a na ktorého zamierila Hermiona a uhol, trafila zárubňu). V tom čase na ňu niekto útočí z kuchyne (Rodolp. alebo Snape, Bellatrix má namierené do pivnice). Toho omráčili, takže tipujem na Rodolp., pretože Snape by sa nedal. Tá čierna, čo zazrel, mohol byť padajúci Rodolphus, keď ho zasiahlo Ronovo kúzlo. - toho vonku pripravili o prútik, a ten buchot, čo počuli z kuchyne, bola Bellatrix v čase, keď Ronovi zelené svetlo skrátilo vlasy. Takže Bellatrix mohla byť trafená omylom.   Mám pocit, že sa mi zavarili káble. Asi maximum, čo som z toho mohla vyvodiť.
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: teriisek - 27.11. 2010
Ty jsi fakt asi geniální:) Když to takhle napíšeš, konečně to dává trochu smysl a asi to bude pravda... ale chudák Bellatrix, asi by pro ni bylo trochu lepší být zasáhnutá schválně než omylem:D Děkuju moc za vysvětlení!

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: jerry - 26.11. 2010
tak som zvedava kde je lunin oco teraz. a ako najdu lunu, no to je tiez dobra otazka. ked sa smrtozruti vratili nastastie sa odtial rychlo odmiestnili a boli tam uz len dvaja. no preco sa vratili je otazne zeby fakt koli harrymu. nodufam ze sa skoro vsetko vysvetli. dakujemza preklad
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 27.11. 2010
Myslím, že sú to veci, ktoré asi zostanú nevysvetlené, nie sú podstatné. Ale pri tejto autorke nikdy nevieš - kopec vecí je len naznačených, zdanlivo zbytočne a potom to začne do seba zapadať. Ďalšia z poviedok, ktoré si po konci treba prečítať znova, keď už poznáš súvislosti. Niečo mi dokonca nie je jasné ani po prebehnutí originálu (viď tá Bellatrix), pretože autorka používa množstvo slov (dokonca niektoré aj vlastnej tvorby), kedy ti význam akože vyplynie zo zvyšku textu, ale až pri preklade zistím, že je všetko úplne inak:D Ako to poťahovanie vlasov - nenapadlo by mi, že prvá narážka je už v 12. kapitole (a teraz v 13.). Díky moc za komentár.

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Kaitlin - 26.11. 2010
Bože, tak ten Lenčin táta mě vážně dostal. By mě zajímalo, kde ten skončil. a kdy se najde. Jinak teda super kapitola, na to že to bylo docela vážné jsem párkrát chytla záchvat smíchu. Jsem teda zvědavá, jestli už konečně vyjde najevo "Devlinova" identita. A jak to ostatní přijmou. :-D
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 27.11. 2010
V 13. kapitole, takže už si to môžeš "vychutnať". Bože, ja mám z nej radosť ako malé decko :D Díky moc za komentár.

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Hanna - 26.11. 2010
Jaj, no aspon sme zistili, ze v Luninom pripade jablko nepada daleko od stromu. poznate tento frazeologizmus (myslim, ze je to to): rozum Dora, cífer horí? tak to sa mi absolutne hodi na pana Lovegooda, vytvorit jednosmerne prenasadlo niekam, odkial sa nevedia dostat, zrejme aj bez zasoby potravin, no ale asi uz prilis analyzujem, tesim sa na Draca, nemohli by sa zachranit sami, ked pan Lovegood hovoril, ze vsetky jaskyne maju vychody. Dakujem a radsej ani netipujem, kam sa dostali.
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 26.11. 2010
Dobrý postreh s tými východmi, Luna je totižto šibalka jedna inteligentná. A hento nepoznám :D Jablko nepadá ďaleko od stromu mi pripomenulo tú vetu z niektorej minulej kapitoly, že Black nepadá ďaleko od stromu. Kam sa dostali, zistíš v ďalšej kapitole.  Díky moc
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 26.11. 2010Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 26.11. 2010
Dobrý postreh s tými východmi, Luna je totižto šibalka jedna inteligentná. A hento nepoznám :D Jablko nepadá ďaleko od stromu mi pripomenulo tú vetu z niektorej minulej kapitoly, že Black nepadá ďaleko od stromu. Kam sa dostali, zistíš v ďalšej kapitole.  Díky moc

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Zuzana - 26.11. 2010
Harry vie kto je Devlin Hermiona nečítala knihu, ktorá jej prešla rukami, tak to je novinka. Pobavilo ma aká je sklamaná, ale my vieme, že sa nemusí báť. Ale aká ešte bude sklamaná keď zistí kto je to naozaj už sa na to teším. Prečo sa Hermiona jednoducho nespýtala Draca aké prenášaslo použili? Lunin otec je ešte bláznivejší než ona. A pán Lovegood sa asi ocitol v tom Nepále   Už aby u bolo pokračovanie, chcela by som stretnutie Hermiony s Dracom. Ďakujem za skvelý preklad.
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 26.11. 2010
Dočkáš sa. Zajtra určite. Ešte záverečné úpravy. A interakcií Draco Hermiona si užiješ, až ich budeš chcieť trafiť niečím po hlave. Ach, keby mi toto niekto preložil tak ako Rommies, aby som sa s tým nemusela trápiť a len vychutnávala. Zasekla som sa a neviem sa rozhýbať ďalej. Zatiaľ díky

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: denice - 26.11. 2010
Než jsem doklepala komentář (druhý) k předchozí kapitole, je tu další! Tak si představuji páteční večer!  Bellatrix zřejmě není po smrti, nebo smrtijedi berou s sebou i mrtvé? A konečně prasklo to s Devlinem! Hermiona pro jednou nebyla nejchytřejší a moc se jí to nelíbilo. Vrcholem kapitoly je ale pan Lovegood, škoda, že tak brzy  odešel. A dál: "Ak to bolo ďalšie jednosmerné prenášadlo, myslím, že budem jačať!""Radšej dúfajme, že bolo," poznamenal Sturgis z miesta, ktoré zaujal pri okne. "Smrťožrúti sú späť."  Tomuto se nedá odolat, fantastické! Moc děkuji.
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 26.11. 2010
Počkaj, aké bude to poťahovanie vlasov dôležité. Ja som skoro šla do kolien, keď mi to došlo. V ďalšej kapitole Draco, Luna a Hermiona. Vieš si predstaviť, aká je úžasná? Teda dúfam, ale už sa fakt nemôžem dočkať, pretože tá mi asi jediná dvihne náladu. Zatiaľ díky moc.

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: anonym - 26.11. 2010
to nájdenie bude asi dosť problematické.

Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: JSark - 26.11. 2010
Lunin otec je neuveriteľný, urobiť jednosmerné prenášadlá. Čakám, kedy sa prezradí Devlinova identita.  Krása, díky, len keby boli dhlšie. Chjo. LIP ma rozmaznal. 
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: Jimmi - 26.11. 2010
Nestraš. 16. kapitola je otrasne dlhá, má trojnásobnú dĺžku a už mám toho plné zuby. A žiaden Draco. Nefrfľala si, že nestíhaš čítať na jeden záťah? Alebo to bolo pri Broken? Som zvedavá čo povieš na 13. kapitolu. :D Mám dnes otrasný deň, ani to video nevyšlo, klesám do depresívnych hlbočín (už som aj všetku čokoládu vyžrala) a nič. Už aby som bola na 17. s Dracom!  Ach jaj.
Re: 12. kapitola - Prenášadlá Od: JSark - 26.11. 2010
To bolo pri Broken, toľko depresie naraz... Teda dúfam, že to moje pozeranie dopadne lepšie. :) Ale určite až zajtra, dnes už sa mi zatvárajú oči. Pá a pusu, oddýchni si. :)

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke