Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

4. kapitola - Prepad

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 24.11. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/4/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola štvrtá - Prepad

Keď prišli smrťožrúti do Caerphilly, tak pršalo. Primiestnili sa na zadný dvor Grangerovcov, ktorý pred výhľadom príhodne zakrývali veľké živé ploty a stromy. Grangerovci si evidentne cenili svoje súkromie.

Jugson očaroval dvere a všetci sa chaoticky nahrnuli dnu, zanechávajúc zablatené stupaje na peknom smotanovom koberci Grangerovcov. Rozdelili sa na malé skupinky a prehľadávali dom. Dracovi sa podarilo dostať na čelo skupiny smerujúcej nahor schodmi a zvládol to do tej miery, že vošiel do Hermioninej izby. Všetko bolo rovnaké, ako to bolo včera večer - s jedinou výnimkou. Na stole, kde Draco nechal svoje varovanie, bola opretá malá ďakovacia kartička. Samozrejme prázdna, ale pod ňou ležal zlatý galeón. Draco sa skoro uškrnul. Odmena? Potom si spomenul na mince, ktoré používala Dumbledorova armáda, mince, ktoré Draco skopíroval, aby mohol komunikovať so smrťožrútmi a naplánovať ich vstup na Rokfort... Zovrel tú mincu v dlani práve vtedy, keď sa Goyle spýtal: "Čo tu robíš?"

"Pozerám z okna. Myslel som, že som niečo zazrel."

Goyle sa k nemu pripojil a s otvorenými ústami nezízal na nič iné okrem padajúceho dažďa. Draco si strčil galeón do vrecka.

"Poďme," zavrčal. S dupotom zišli dole schodmi do kuchyne.

"Nie sú tu," zdôraznil Avery, keď sa znova zoskupili. Draco sa s námahou zdržal komentára, hoci niekoľko odseknutí mu na myseľ prišlo. Krucinál, v škole býval taký drzý! Chýbala mu možnosť robiť si posmešky ako sa mu zachcelo.

"Je šesť poobede a ešte k tomu sobota!" sťažoval sa Goyle. "Kde do pekla môžu byť?"

"Možno šli na dovolenku," sucho navrhol Draco, neschopný pretvarovať sa úplne.

"Včera tu boli. Mulciber to skontroloval, aby sme nešli na tento prekliaty výlet naprázdno. Čo sme šli."

Draca zamrazilo. Vďakabohu, že čakal až do tmy, kým nechal svoj odkaz. Keby ho zazreli... nuž, to by tu už nestál, správne?

Niekoľko hlasných prásk zaznelo zvonka od zadných dvier. Draco letmo zachytil Divookého Moodyho a zamračil sa. Tak skoro nezabudne na deň, kedy ho premenil na fretku. Samozrejme, tento Divooký si na to nepamätá, pretože v skutočnosti to kúzlo použil Barty Crouch Junior... Draco si odfrkol a odmiestnil sa. V jeho ústnych pokynoch nebolo spomenuté nič ohľadne vytrvania v boji s členmi Fénixovho rádu.

ooOoo

Objavil sa v lukratívnom salóne Malfoy Manor, kde sa pred kozubom prechádzala jeho matka. Radostne vykríkla a hodila sa mu okolo krku.

"Ach, Draco! Vďakabohu! Čo sa stalo?"

Draco pokrčil plecami. "Tí muklovia tam neboli. Hoci sa ukázala skupina členov Rádu, takže som sa vrátil... Mulciber z toho asi nebude príliš nadšený. Dúfam, že ho Divooký Moody premení na fretku." Zachichotal sa. Narcissino zovretie zosilnelo.

"Neprovokuj ich, Draco. Nezniesla by som, keby sa ti niečo stalo."

Ukročil z jej objatia a zložil si dlhý čierny plášť, ktorý mal na sebe.

Hodil ho na neďalekú pohovku. Bol pekne zladený s jeho čiernymi nohavicami, čiernym svetrom a čiernymi topánkami. Taká pestrofarebná smrťožrútska uniforma. Hoci odmietol nosiť masku ako zvyšok smrťožrútov. Aký rozdiel by bol, keby ho spoznali? Bolo poriadne všeobecne známe, že sa Draco pripojil k smrťožrútom po tom, čo zrežíroval Dumbledorovu smrť. Jeho život nestál za zlámaný knut mimo malého kruhu Voldemortových priateľov. Draco si vzdychol.

"Čo myslíš, ako dlho bude trvať, než ma Hadí ksicht pošle na samovražednú misiu? Má zo mňa malý úžitok."

Narcissa zbledla. "To nehovor!"

"Ešte som nikoho nezabil, matka. Snape zabil Dumbledora, pretože ja som to nedokázal. Vedela si to? Hoci som vedel, že ma asi bude mučiť a zabije teba aj otca, nedokázal som vrhnúť to prekliate kúzlo." Hlas mal zatrpknutý. Nechcené Dumbledorové slová sa vrátili, aby ho prenasledovali. My ťa ukryjeme tak, že si to ani nevieš predstaviť. Čo tým vtedy myslel?

"Ty nie si vrah," zašepkala Narcissa.

Uprene sa na svoju matku zadíval. "Na ako dlho? Vieš, že Lord Voldemort vyžaduje, aby jeho nasledovníci boli krvilační maniaci. Ani otec nie je pre neho dosť brutálny. Nebude trvať dlho, než ma prinútia zabíjať a zabíjať a zabíjať. Čoskoro budem presne taký istý ako Mulciber a teta Bellatrix."

Slzy sa preliali z Narcissiných očí. Odmietavo pokrútila hlavou, ale musela pripustiť tú hroznú pravdu v Dracových slovách.

"Ja to nedovolím. Lucius to zastaví. Nenávidí -"

"Neklam samu seba, matka. Keby sa otec vôbec pokúsil navrhnúť, aby ma poslali preč a pripojil som sa k ostatným deckám v úkryte, použili by ma ako zbraň skôr, než by slnko zapadlo. Otcovu lojalitu už mnohokrát spochybnili; Hadie očiská mu neurobia žiadnu láskavosť."

Narcissu vyplašil slabý zvuk vo dverách salóna. Do izby vošiel Snape a jeho pohľad sa upriamil na Draca. Jeho čierne oči sa vždy zjavne pokúšali rýpať v tajomstvách, v čom bol celkom nadaný, ako Draco vedel.

"Tu si, Draco," prehovoril Snape. "Ostatní sa vrátili a čudovali sa, či si odtiaľ vyviazol."

"Rozprávam sa so svojou matkou. To už aj na to potrebujem písomné povolenie?"

Snapov výraz sa nezmenil. Draco by sa mal za ten vývoj na veži cítiť Snapovým dlžníkom. Prešiel k činom, keď Draco nič neurobil. Prijal Neporušiteľnú prísahu, aby Draca ochránil. Napriek tomu sa Draco nedokázal pozrieť na toho ex-profesora s mastnými vlasmi bez hlodania nedôvery. Nikdy neveril Snapovi, že je oddaný Voldemortovej veci. Napriek nesporným dôkazom mu Draco stále neveril. Možno to bolo tým, že Snape bol v prvom rade oddaný Snapovej veci kedykoľvek to bolo možné.

"Myslím, že Červochvost žiada správu. Jugson si zjavne myslí, že si... zdrhol. Temný pán nepochybne nebude potešený, že tí muklovia unikli."

Draco prevrátil očami. "Neunikli, jednoducho tam neboli."

"Možno dokážeš tento rozdiel Temnému pánovi vysvetliť."

Dracove pery sa podráždene zúžili, ale prešiel okolo Snapa a odkráčal po dlhej chodbe k jedálni.

Zaujal svoje zvyčajné miesto. Jugson kričal na Červochvosta. Goyle obmotával obväz okolo Crabbovej hlavy a Avery bol v kresle s nohami tuhými ako dosky - zrejme obeť kliatby Zauzlených nôh. Mulciber stál pri okne a pozeral na ten cupotajúci dážď, ktorý práve začal padať. Sám pre seba si potichu pospevoval a pohyboval hlavou zboka nabok ako dieťa. Draco premýšľal, čo za kúzlo ho zasiahlo.

Červochvost zmizol vo dverách, nepochybne, aby sa vrátil k Voldemortovi so zlými správami, ak to ten plazí šialenec už podľa toho kriku neuhádol. Voldemort sa usídlil v salóne Malfoyovcov, hneď za vstupnou halou z jedálne. Zriedka sa vyplazil von, zaplať pánboh; hoci ten jeho hrozný had sa potuloval po dome podľa ľubovôle a objavoval sa v tých najneočakávanejších okamihoch.

"Kam si uletel, chlapče?" dožadoval sa Jugson, keď sa stočil k Dracovi.

"Evidentne sem."

Jungsonova tvár sfialovela. Draca napadlo, že niektorým smrťožrúťom chýbalo už len zopár rozčúlení do mŕtvice. Dúfajme, že Jugsonova nastane dnes.

"Kto by si pomyslel, že syn Luciusa Malfoya sa ukáže byť takým zbabelcom?"

Draco sa chladne usmial. "Vážne? Takže vy všetci ste zostali a bojovali až na smrť s Fénixovým rádom? Nikto z vás neušiel?"

Jugson sa zamračil, ale Crabbe sa uškrnul.

"Samozrejme, že sme zdrhli! Ten prekliaty Divooký Moody by bol zabil každého jedného z nás. Máme šťastie, že má takú zlú mušku. Ukázala sa polovica toho prekliateho Rádu. Rád by som vedel, ako vedeli, že nás tam nájdu."

"Niekto ich varoval," zavrčal Jugson. Draco prevrátil očami.

"Ako som povedal Temnému pánovi, Grangerová nie je priemerná čarodejnica. Iste nastavila alarmy, aby Rád vedel, že sa jej dom narušil. Z toho všetkého, čo vieme, možno Mulciber včera pri svojej obhliadke ten alarm spustil."

Niekoľko párov očí sa presunulo k Mulciberovi. Nech na chvíľu podusia tamtoho, pomyslel si spokojne Draco. Teraz, keď zasial semená nezhody, bol čas vzdialiť sa.

"Pôjdem do svojej izby. Nechám vás ťahať slamky, aby ste zistili, kto ma bude sprevádzať."

Opustil jedáleň a zamieril k zadnému schodisku radšej, než aby použil hlavné. Jeho izba bola v zadnej časti domu, najbližšie ku kuchyni, skutočnosť, ktorú ako dieťa veľmi často využíval. Samozrejme, roky bol vydesený z tmy, vŕzgajúceho schodiska a zvyčajne zavolal Dobbyho alebo Cullyho, aby ho sprevádzali. Prečo ich nenechal priniesť mu nejaké jedlo, bola otázka, ktorú si začal klásť len nedávno. Tvrdohlavá pýcha, predpokladal.

Draco sa zamračil pri spomienke na Dobbyho. Špinavý malý zradca, pomyslel si, keď bral po dvoch drevené schody. Draco býval k nemu vždy láskavý. Nuž, možno nie taký láskavý. Raz sotil Dobbyho zo strechy po tom, čo mu prikázal, aby sa neodmiestnil. Chcel zistiť, či Dobby dokáže s tými svojimi obrovskými ušami lietať. Draco sa zachichotal pri spomienke na to, ako Dobby narazil na Narcissine ružové kríky. Ten domový škriatok niekoľko dní kríval a vyberal si pichliače zo zadku. Draco za zničenie ružových kríkov dostal domáce väzenie.

Striasol všetky myšlienky na Dobbyho, keď sa dostal do svojej izby. Zatreskol dvere, skopol topánky a oprel sa na vankúšoch sedadla pri okne. Bolo skoro ráno a teraz sa mal tešiť na dlhý deň prázdnoty.

O minúty neskôr prišiel do izby nafučaný Crabbe. Draco ho začul hrmotať po schodoch dlho predtým, než sa dostal ku dverám. S tou svojou ledabolo zaviazanou hlavou vyzeral ako utečenec z nemocnice.

"Je vážne nevyhnutné, aby som bol po celý čas strážený?" dožadoval sa Draco. "Čo si myslíte, že urobím? Zasvištím preč a vrátim sa sem s Harrym Potterom?"

Crabbe zbledol pri tom mene – zaujímavo opačná reakcia, než Draco normálne dostával. V škole sa všetci pri Potterovom mene uškŕňali.

"Príkazy," ospravedlňujúco odvetil Crabbe.

"Fajn. Budeš sa poriadne prekliato nudiť, kým ma budeš sledovať, ako celé popoludnie zízam z okna."

Crabbe si vzdychol a klesol do pohodlného kresla pri Dracovom kozube. Napriek dažďu bolo dosť teplo, aby nebol zapálený oheň. Napriek nedostatku praskajúcich plameňov, ktoré by ho ukolísali, Crabbe do štvrť hodiny zaspal. Draco si ofrkol. Tomu sa povie strážca.

Siahol do vrecka a vytiahol odtiaľ galeón, ktorý vzal z Grangerovej stola. Vyzeral ako obyčajná minca, okrem toho malého zárezu na jednej strane. Bol ledva viditeľný, ale pohladením po okraji sa dal rýchlo rozoznať v skupine podobných mincí. Držal ho vo svojej dlani a sústredil sa. Čarodejník v habite na prednej strane sa začal rozplývať a po okrajoch sa zatriasli čísla.

Draco odtrhol oči od mince a sústredil sa na veľkú kvapku, ktorá pomaly stekala po skle. Na čo do pekla myslel? Zachrániť jej hlúpych muklovských rodičov len, aby odložil to, že sa stane chladnokrvným zabijakom bola jedna vec, ale skutočne komunikovať s Grangerovou? Striasol sa. Nie, ďakujem.

Práve chcel vrátiť mincu do vrecka, keď zacítil, ako sa zrazu zahriala. Skoro mu vypadla, ale rýchlo sa vzchopil a preskúmal ju.

Kto si? Tie slová sa zjavili na okraji mince, ako keby tam boli vyrazené. Draco si podráždene pošúchal čelo. Sprostá Grangerová. Vážne od neho očakávala, že len tak vyhŕkne svoje meno? Vyhodila by tú mincu z okna, keby to urobil. Zaškeril sa pri tej predstave.

Devlin Whitehorn, vyslal v záblesku šibalstva.

Prečo si mi pomohol? spýtala sa, zjavne to meno nespoznala.

Balansoval s tou mincou na parapete a len tak ju roztočil, kým zvažoval odpoveď. Prečo ju varoval? Pretože som mal na to chuť. Pretože som sebecký bastard. Pretože nemám chuť pochodovať v šíku ako dobrý vojačik... Vzdychol si a zdvihol mincu. Nedlhoval jej vysvetlenie. Napokon, rozprával sa s Grangerovou.

Mám po krk toho byť využívaný, vyslal v návale hnevu, hoci si nebol istý, prečo sa s tým otravoval. Zrazu ľutoval, že ju vôbec varoval a prial si, aby tú jej sprostú mincu nikdy nezobral.

Hodil ten galeón cez izbu. Odrazila sa od koberčeka a v pomalej špirále sa zakotúľala pod jeho posteľ. Crabbe sa v spánku strhol a zmenil svoju polohu v kresle. Draco zízal na tú dažďom zmáčanú krajinu vonku. Zrazu si pripadal veľmi sám.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 19.04. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Re: 4. kapitola - Prepad (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 04.07. 2023
|
Teď uznávám, že i mezi Zmijozeli se najdou případy mozkového oslabení. Popřípadě lidé s výpadky myšlení. AŤ už je to jak chce, lidé by měli přijmout, že takovému šílenství, které rozmísil Voldemort mohou čelit jen když budou všichni táhnout za jeden provaz, jak se říká. Brilantní mozky jako Grangrová, Greengrasová, Snape, Kratiknot, Hagrid, by měli vymýšlet plán zneškodnění a ti ostatní je plnit podle plánu.
Děkuji, Jimmi, za překlad a velký dík za použitý kozub v Dracově komnatě místo krbu.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 16.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 4. kapitola - Prepad Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
síce bola kapitola trocha dramatická, ja som sa smiala asi som cvok, čo už Čo si myslíte, že urobím? Zasvištím preč a vrátim sa sem s Harrym Potterom? Draca napadlo, že niektorým smrťožrúťom chýbalo už len zopár rozčúlení do mŕtvice. Dúfajme, že Jugsonova nastane dnes. Kam si uletel, chlapče?" dožadoval sa Jugson, keď sa stočil k Dracovi. "Evidentne sem" A tie prezývky... hadí ksicht, hadie oči Draco gooo

Re: 4. kapitola - Prepad Od: Elza - 24.11. 2010
Keby ho zazreli... nuž, to by tu už nestál, správne?" - ty uvozovky jsou navíc ako Mulciber a teta Bellatrix. - na konci chybějí uvozovky Hadie očiská mu neurobia žiadnu láskavosť. - opět chybějí uvozovky Zatím není moc co komentovat, čekám až se děj dále rozeběhne. *;-)
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 24.11. 2010
Ako môžeš mať taký postreh? Díky moc. Čudujem sa, že na to nikto neupozornil.

Re: 4. kapitola - Prepad Od: kukuriciarka - 23.11. 2010
neviem, ale mne to meno Devlin Whitehorn pripomína malého diablika na "biele" obráteného... ale to som sa nechala poriadne uniesť Hadie očiská, Hadí ksicht... zriedkakedy sa vyplazil von, zaplať pánboh... vyzeral ako utečenec z nemocnice ja z tých výrazov fakt nemôžem v tejto kapitole je brutálna irónia ďakujem

Re: 4. kapitola - Prepad Od: Hanna - 23.11. 2010
Zeby Snape nebol na Voldemortovej strane? Nestazovala by som sa. Vcera mi tatino surovo zobral notebook, lebo ze chce nieco pozerat a moj pocitac trucuje, tak som si tuto kapitolu mohla precitat az dnes a hned idem aj na dalsiu. Dakujem

Re: 4. kapitola - Prepad Od: iway - 23.11. 2010
draco tady uplně válí, je přidrzlí a ví co se mu nelíbí.. a jedno z mála povídek kdy sám od sebe začne zlo sabotovat protože mu vadí jak s ním zacházejí.. pěkná myšlenka

Re: 4. kapitola - Prepad Od: teriisek - 23.11. 2010
Ta epizodka ohledně Dobbyho byla geniální:D jsem zvědavá, jak dlouho tam ten galeon zůstane ležet, než ho Draco znovu vyhrabe a použije... Díky za překlad!

Re: 4. kapitola - Prepad Od: Zuzana - 23.11. 2010
Nádherná kapitola, trvalo mi pol dňa  kým som ju celú prečítala, malo by byť zakázané rušiť človeka v práci, keď číta takúto krásu. Draco sa mi tu strašne páči je taký tvrdý a zároveň citlivý a hlavne inteligentný. Ten jeho pocit keď zahodil mincu :) Kedy bude ďalšia kapitola? Ja som netrpezlivá :) Chcem už Regulusa :)
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
Kedy si toto písala? Asi keď som práve prikladala ďalšiu kapitolu. Takže už ju máš a zmienka (veľmi podstatné slovo) už tam je. Díky.

Re: 4. kapitola - Prepad Od: doda357 - 23.11. 2010
Krásny začiatok dňa Ďakujem, že som si to mohla prečítať... Ku kapitole: Som rada, že Draco Hermionu varoval a že to dopadlo tak, ako to dopadlo. To, ako to tak nenápadne hodil na Mulcibera bolo fenomenálne Ako Hermiona vedela, že ten, kto ju varoval tam pôjde s ostatnými ? A ako mohla vedieť, že pochopí to s tou mincou ? Pobavilo ma, ako Draco spomínal na Dobbyho, keď mu kázal skočiť zo strechy Ešte týždeň vyberal tŕne zo zadku Ďakujem za ďalšiu krásnu kapitolu, teším sa na ďalšiu
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
Stále som mala dojem, že pri tej scéne mal päť rokov - ale možno ten nápad použil niekto iný v inej poviedke, preto sa mi to pletie. Že zhodil škriatka zo strechy, za to trest nedostal a že polámal ruže za to áno. Pekné. Správna malfoyvská výchova. A Draco sa fakt nezdá. Počkaj si, ešte sa zapotíme. Díky moc za všetko.

Re: 4. kapitola - Prepad Od: holloway - 22.11. 2010
Koukám, že Draco se s ostatními smrtijedy moc nemazlí a je na  ně pěkně  drzej - škoda že se musí krotit. Snape se objevil jen krátce, ale svojí poznámkou to plně vynahradil "Možno dokážeš tento rozdiel Temnému pánovi vysvetliť." - něco víc snapeovského snad ani nemohl vypustit z pusy. Devlin Whitehorn...:-) já jsem si ho musela sice vygooglit, ale Hermiona určitě četla Famfrpál v průběhu věků, takže mu na to nenaletí. Moc se mi líbí ten zlehka dávkovaný humor a musím souhlasit, že pohledy Draca jsou zatím nejlepší. Navíc se začíná čím dál víc vzpírat svému osudu, myslím, že se máme na co těšit
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
Tak som si to vygúglila aj ja a on založil firmu na výrobu Nimbusov. Vedela som, že má niečo spoločné s metlobalom, ale toto som nezistila. Pekné. Keby Hermina neznášala metlobal, tak jej to dôjde. Díky moc

Re: 4. kapitola - Prepad Od: bbarka - 22.11. 2010
Vieš čo? V tejto poviedke sa mi Draco strašne pozdáva...tie jeho hlášky - "Evidentne sem." -  a keď som si našla, čo znamená to jeho krycie meno, tak som si skoro cvrkla a to jeho rebelantstvo...ach...Ale dúfam, že pekne tú mincu zdvihne a komunikácia bude pokračovať! No proste ako vždy si vybrala vynikajúcu poviedku a k tomu si ju perfektne preložila...ďakujem!!!
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
Ako to že vás napadlo to hľadať. Mňa teda nie, meno ako meno. Díky moc. Dúfam, že budeš spokojná, aj keď záver je dosť nečakaný.

Re: 4. kapitola - Prepad Od: anonym - 22.11. 2010
dúfam, že Draco tú mincu potom znova nájde.

Re: 4. kapitola - Prepad Od: Kaitlin - 22.11. 2010
Zatím to vypadá, že budu mít Dracův pohled nejradši Líbí se mi, jak je tu Draco vyobrazen. A líbí se mi jeho myšlení. Jen škoda, že tahle kapitola byla krátká (ta první mi délkou vyhovovala mnohem víc ). Tak jako tak budou mít Mia s Harrym hodně co dělat, aby Draca překonali. Jsem zvědavá, jak se to bude vyvíjet a těším se na další kapitoly. takže díky za překlad
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
Nestraš, pri tomto texte aj 4 strany znamenajú neskutočnú drinu - a keď sa priblížime k dialógom. Nechcem to vidieť. Ale teším sa. Díky moc a som zvedavá, kedy ufrnkneš k originálu.
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Kaitlin - 23.11. 2010
předpokládám, že tentokrát neufrnknu. Neudělala jsem to ani naposledy :-D I když to je asi tím, že jsem si rozkoukala několik seriálů, což zabírá dost času..a na čtení v anj nemám náladu :-D

Re: 4. kapitola - Prepad Od: jerry - 22.11. 2010
no tak ten galeon som necakala, esteze ten mulciber ho nevidel. a severus bol zaujimavy - sam za seba asi tak ako draco. len aby na ten galeon pod postelou nezabudola niekto nepovolany si ho tam nevsimol, ale snad nie. som zvedava ako sa galeonova komunikacia medzi dracom a hermionou rozbehne, ale zrejme pomaly vdaka za dalsiu kapitolku
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
No, Dráčik ešte len bude otvárať očičká. V tejto poviedke je to typický Draco, veď uvidíš - žiadne to, ach môj bože, ako zrazu milujem humusákov, ale ten typ - viem, čo je pre mňa dobré. Tie jeho vnútorné hlášky sú nezabudnuteľné, teším sa na ne a dúfam, že to správne vystihnem. Díky moc

Re: 4. kapitola - Prepad Od: cyrus - 22.11. 2010
Super super super super... asi nevydrzim a idem na original... :) bomba, s tym galeonom si este uzijeme co?
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
Nemáš náhodou prekladať? Ale kľudne, keď sa ti nad tým chce stráviť noc. Ja som včera vydržala po 30 a skončila o pol druhej ráno. Blé.

Re: 4. kapitola - Prepad Od: JSark - 22.11. 2010
Teda Draco mal na mále a ani o tom nevedel. Ale aspoň dokázal dobre vysvetliť, ako sa tam dostal Rád. Keď už mi nechceš povedať o Seviem, tak aspoň či to má dobrý koniec. Teda predpokladám to, ale istota je istota. Whitehorn? Biely roh? Hihi... Krásny preklad, díky moc.
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
Tak táto asociácia mi nedošla, ale súvisí to s metlobalom. Ale Hermione fakt to white dôjsť mohlo, skôr si myslím, že si túto možnosť nechcela pripustiť. Díky moc

Re: 4. kapitola - Prepad Od: maginy - 22.11. 2010
tento nový príbeh vyzerá fakt dobre ! ale ved vsetky pribehy ktore vyberas yt su bombove dakujem J. aj D ze sem tak rychlo pribudaju kapitolky a dakujem za kazdu dalsiu ktora pribudne velmi sa tesim a drzim palce
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
No, včera som sa začítala do originálu, skončila som asi pri 30, a nadávala si, na čo som sa to dala. Ešte to bude fuška. Americký slang, nemám fakt rozum. Díky moc, budem potrebovať každú podporu.

Re: 4. kapitola - Prepad Od: denice - 22.11. 2010
Dracův úhel pohledu se mi líbí zatím nejvíc,  rozhodně nemá růžové brýle. Chytrý a s nadáním k intrikám (po kom asi je?) vyzrál na všechny. Zatím to vypadá, že Draco je vždy oddaný Dracově věci  stejně jako Snape Snapeově,  vrním si blahem při pomyšlení, jaké peripetie nás ještě čekají…Devlin Whitehorn – Draco má nečekaný smysl pro humor. Moc děkuji!
Re: 4. kapitola - Prepad Od: Jimmi - 23.11. 2010
Gratulujem k prvému komentáru. Ja som nevedela, kto ten Devlin je, takže mi to došlo až z ďalších kapitol. Pekný vtípek, ale Hermione sa metlobal nikdy nepáčil. Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke