Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

3. kapitola - Harry

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 23.11. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/3/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola tretia - Harry

Harry bol znova na Privátnej ulici číslo 4. Ale na rozdiel od predchádzajúcich letných prázdnin sa nesužoval tým, že počítal minúty do svojho návratu na Rokfort. V skutočnosti pochyboval, že bude niekedy znova kráčať chodbami Rokfortu. V žiadnom prípade nie ako študent. Hrmot zospodu ho prinútil zastať a srdce mu skočilo až do hrdla. Začul hlas tety Petúnie a uvoľnil sa. Niečo jej spadlo. Harry mal byť s Dursleyovcami v bezpečí, ale ten, kto mu to povedal, bol teraz mŕtvy. Bez ohľadu na to, Harry aj tak bude v bezpečí len do 31. júla. V ten deň jeho ochrana končila - deň, kedy sa Harry stane v čarodejníckom svete dospelým.

Úprimne, v skutočnosti sa toho nemohol dočkať. Mal už plné zuby toho byť ochraňovaný. Kvôli jeho vlastnej ochrane ho ako batoľa nanútili Dursleyovcom. Kvôli jeho vlastnej ochrane pred ním tajili pravdu o jeho rodičoch a schopnostiach. Kvôli jeho vlastnej ochrane ho Dumbledore skoro celý rok ignoroval. Kvôli jeho vlastnej ochrane ho prinútil učiť sa Oklumenciu u toho zradného Snapa. Kvôli jeho vlastnej ochrane mu nepovedali o Proroctve a viteáloch. Keby to len vedel skôr. Keby bol Harry vedel, čo vyvolá prinavrátenie Voldemorta, bol by po ňom šiel už pred rokmi. Samozrejme, Dumbledore to vedel, ale tajil to pred Harrym kvôli jeho vlastnej ochrane.

Harry si vzdychol a vrátil sa k stolu, aby dokončil list, ktorý už pre Lupina zhruba mal. Od Dumbledorovej smrti sa členovia Rádu správali k Harrymu inakšie. Už viacej nebol Harrym, bezmocným dieťaťom, ktoré si vyžadovalo ochranu. Všetci vedeli, že to je Harryho hlava, ktorá leží na kláte. Bez Dumbledora, ktorý by ho zachránil. Mali sklony správať sa k Harrymu, ako keby bola len chodiaca mŕtvola.

Harry dokončil list, prešiel k oknu a vyzrel von. Rád stále bral jeho ochranu vážne. Videl, ako sa Arabella Figgová prechádza po chodníku na druhej strane ulice. Denne podnikala asi tridsať nenápadných výletov na trh. Mundungusa Fletchera vyradili z Harryho strážnej služby, ale jeden z nich tam vonku niekde bol. Buď Tonksová alebo Kingsley Shacklebolt, alebo Sturgis Podmore.

Lupin Harryho stále informoval o stave Rokfortu. Ešte nebolo jasné, či sa škola otvorí alebo nie. Niežeby na tom Harrymu v skutočnosti záležalo.

Bol vo svojej izbe skoro tri týždne, vychádzal sa von len najesť. Každú noc posielal Hedvigu preč buď za Lupinom či Hermionou alebo pánom Weasleym. Dursleyovci si zjavne všimli, že sa Harry zmenil. Kedykoľvek Vernon začal kričať či robiť randál, ľadovochladná nevšímavosť v Harryho očiach obvykle spôsobila, že strýko postupne zmĺkol. Niekoľkokrát, keď Vernon stále nechcel vyfučať, Harry odišiel do svojej izby a uprostred vety zatreskol dvere. Tentoraz boli Dursleyovci na rade, aby sledovali hodiny - aby si odškrtávali minúty do doby, kedy sa Harryho nadobro zbavia.

Vďakabohu, Harry tentoraz nebol odrezaný od Fénixovho rádu tak ako minulé leto. Hermiona pre ich správy vymyslela prepracované šifrovanie, ktoré bolo založené na muklovskej kryptológii. Keby aj ich listy zachytili, správa by bez prekladu nedávala žiaden zmysel.

Na podávanie správ bolo toho málo. Azbakan bol prázdny vďaka úplnej dezercii dementorov. Ministerstvo malo plné ruky práce s lokalizáciou týchto stvorení a zabráneniu útokom, ale doteraz nikto neprišiel na to, ako jediného z nich zajať. Útoky vlkolakov boli čoraz častejšie a blízko Doveru zazreli nesúrodú bandu týchto stvorení. V tejto oblasti bolo zabitých veľa muklov a muklovské úrady zbytočne pátrali po túlavej svorke "divých psov". Harry mohol cítiť Lupinovu skľúčenosť, keď čítal túto konkrétnu správu.

Rád stále táboril na Grimmauldovom námestí číslo 12, hoci vyvstala určitá diskusia o bezpečnosti, pretože Snape poznal polohu. Nebol ju schopný prezradiť, ale mohol hocikedy vojsť. Alastor Moody navrhol nastražiť niekoľko pascí špeciálne na Snapa s pomocou Freda a Georgea Weasleyovcov, pretože sa triky a pasce stali ich oblasťou pôsobnosti.  

Harry strávil veľa času polihovaním na posteli a premýšľaním o viteáloch. Tak veľa ich bolo neznámych! Keby len Dumbledore nebol tak prekliato tajnostkársky! Podľa všetkého jediným človekom, ktorému kedy povedal o viteáloch, bol Severus Snape. Skutočne skvelá voľba! Harry pocítil vinu za ohováranie riaditeľa, ale stále bol rozčarovaný. Mal pocit, ako keby kvôli odpovediam tápal v temnote, keď dokonca ani nepoznal otázky, ktoré by mal položiť.

Hermiona sa snažila. Na Grimmauldovom námestí boli tucty neznámych zväzkov, plné čiernej mágie a ešte černejších ideológii, ale zatiaľ našla len jediný odkaz na viteál, v ktorom bolo jednoduché vysvetlenie jeho účelu. Ani slovo o jeho stvorení či zničení. Harry si spomenul na Dumbledorovu odumierajúcu ruku. Bolo dosť ťažké získať z jaskyne falošný viteál - keby bol skutočný, Harry nemal potuchy ako ho zničiť.

Hermionine nápady sa stávali bláznivejšími, zaručený príznak toho, že začínala byť zúfalá. Dokonca navrhla výlet do Durmstrangu, aby sa pozreli na knihy v ich Zakázanej časti knižnice. Harry dúfal, že si to nechajú ako posledné východisko z núdze. V prvom rade zamýšľal vrátiť sa na Rokfort a použiť Dumbledorovu mysľomisu. Harry dúfal, že riaditeľ uschoval niečo, čo sa týkalo viteálov. Prial si, aby ho to napadlo skôr, než odišiel z Rokfortu, ale šok a zármutok z Dumbledorovej smrti vytlačili rozumné myšlienky.

Keď nastala úplná noc, Harry pripojil list Hedvige na nohu a vyslal ju z okna. Bola nádherná letná noc. Dudley si ju vonku vychutnával s tou svojou odpornou bandou, ale Harry sa stavil, že Dudulko sa teraz vyhýba všetkým temným uličkám.

Náhle vrazil do izby Dobby a Harryho vyplašil. Po tom, čo sa neskoro dostalo k Harrymu, že sa vyžadujú jeho služby, sa dôležité správy posielali po tomto škriatkovi. Lupin súhlasil a zašiel tak ďaleko, že z Dobbyho urobil čestného člena Fénixovho rádu. Podaroval škriatkovi pár ponožiek s vyšitým emblémom fénixa. Dobby ich po celý čas nadšene nosil.

"Harry Potter, pane!" hlasito zašepkal Dobby. Teraz bral utajenie veľmi vážne.

"Čo je, Dobby?" spýtal sa Harry, dúfajúc, že to nie sú zlé správy.

Dobby si žmolil ruky, spravidla varovný znak toho, že sa chystá spôsobiť si vážne zranenie.

"Neublíž si, Dobby, len mi to povedz."

"Harry Potter povedal Dobbymu, aby nespúšťal oči z Kreachera," povedal pomaly Dobby. Chytil sa za svoje dlhé uši a silno sa za ne potiahol rukami.

"No a?"

"Kreacher zmizol, Harry Potter a Dobby ho nedokáže nájsť!" nariekal Dobby potichu a rýchlo sa prehnal okolo, aby si opakovane trieskal hlavu o Harryho čelo postele. Harry ho schmatol.

"Prestaň s tým, Dobby!" Keď si bol istý, že Dobby sa to mučenie nechystá zopakovať, zavolal: "Kreacher, Kreacher, poď sem!"

Čakali so zatajeným dychom, ale bývalý domový škriatok Blackových sa neobjavil.

"Ach, tá hanba, tá hanba!" nariekal Dobby. "Kreacher by mal byť radšej mŕtvy domový škriatok, inak nebude môcť znova ukázať svoju tvár! Porušiť dôveru svojho pána - Dobby vie, ale Dobbyho páni boli veľmi preveľmi zlí čarodejníci! Harry Potter je ten najlepší, najvznešenejší čarodejník, ktorý kedy žil! Kreacher by sa mal dať zjesť nundovi!"

Harry si vzdychol. "Nerob si s tým starosti, Dobby. Kreacher sa šiel pravdepodobne pripojiť k Bellatrix Lestrangeovej. Som si istý, že ju považuje za svoju skutočnú pani. Neprekvapuje ma to." Pravdu povediac, bola to skoro úľava zbaviť sa tohto neužitočného škriatka, ktorý bol čiastočne zodpovedný za Siriusovu smrť. Napriek Hermioniným výčitkám, Harry chcel obvykle zakrútiť Kreacherovi krkom. Tomu skazenému domovému škriatkovi prikázali, aby minulý rok dozeral na Draca Malfoya. Pravdepodobne dozeral, ako Draco opravuje Skrinku zmiznutia pre svoje potreby.

"Mal by si sa vrátiť, Dobby. Nič sa tu nestane, ale Rád by ťa mohol potrebovať."

"Veľmi správne, Harry Potter," povedal potichu Dobby a zmizol. Harry sa rozvalil na posteli. Len ďalšia komplikácia v mojom zložitom živote, pomyslel si.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 19.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: 3. kapitola - Harry (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 04.07. 2023
|
Zase vedle. Přitom pravda je jen krůček od nich. Mylné předpoklady, předsudky, očekávání. Jak Nebelvírské. Škoda, lépe by jim bylo spolupracovat, ne se členit do skupin.
Děkuji za překlad.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 16.08. 2023
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 3. kapitola - Harry Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
no áno harry, máš to ťažké, to nám je jasné. Tridsaťkrát nenápadne na trh? No a som zvedavá,kam zmizol Kreacher...

Re: 3. kapitola - Harry Od: Jacomo - 15.12. 2010
A ještě dneska do třetice. Milý Harry! - Domov, sladký domov! To jsi rád, že jsi tady, viď? - Z domácího skřítka chodící mrtvolou – tomu říkám proměna! - Jo, stará dobrá kryptoška, to je věc. Co bysme si bez ní počali? - A kdyby si teta se strýčkem stěžovali, že se jenom povaluješ, vždycky můžeš tvrdit, že přemýšlíš! - Chápu, nemáš to snadný, se služebnictvem jsou jenom starosti. - A ještě posílám něco lehčího ke čtení. S pozdravem Hermiona. Pokračování příště

Re: 3. kapitola - Harry Od: kukuriciarka - 23.11. 2010
chudák Harry, on je zatiaľv každej poviedke taký strašne opustený, obetovaný, smutný... niekedy až mám pocit, že keby nie Ginny, tak by to bola oneman show......  a hlavne, zase má ďaleko kamošov.človeku sa až srdiečko zviera :(((

Re: 3. kapitola - Harry Od: teriisek - 23.11. 2010
Zajímavé... líbí se mi ty styčné body, které tam jsou se sedmičkou:) Díky moc za překlad, těším se, co bude dál... (a hned si to jdu přečíst!)

Re: 3. kapitola - Harry Od: holloway - 22.11. 2010
Opět skvělá kapitola. Musím souhlasit s Harrym, Dumbledore mu hodí na bedra záchranu světa, ale v podstatě mu nikdy nic neřekl, jen se mu pak na konci každé knihy omlouvá, že kdyby to řekl, nemuselo se stát tolik špatných věcí. Být Harrym, jsem z toho pěkně frustrovaná...:-) A Dobby na konci je prostě zlatej jako vždy, navíc s ponožkama Fénixova řádu. A další kapitola bude teda zase Draco...už se na něj těším a taky že třeba začne nějaká pořádná akce

Re: 3. kapitola - Harry Od: anonym - 22.11. 2010
som zvedavá či Kreacher fakt išiel k Bellatrix.

Re: 3. kapitola - Harry Od: cyrus - 22.11. 2010
Tesime sa tesime sa... idem rovno na dalsiu kapitolu skvele baby sikovne ste...   mam kod 000

Re: 3. kapitola - Harry Od: jerry - 22.11. 2010
harry to ma zaujimave, v kazdom pripade ma o com premyslat. hmm, som zvedava na toho severusa lebo ked vie o vitealoch, pri tom pohovore s voldym v prvej kapitolke som nemala pocit ze by mu povedal o tom ze o nich harry vie. lebo to by si ich voldy isiel hned lepsie chranit. no som zvedava ako to snim bude. a kreacher bol po sestke vlastne zly na harryho, tiez sa mi to najprv nezdalo ale sak to ich zmierenie bolo v 7cke. no som zvedava co vyviedol. tesim sa na dalsiu kapitolku vdaka za preklad

Re: 3. kapitola - Harry Od: bbarka - 22.11. 2010
No teda, zase aká nádielka Budú s Kreacherom veľké problémy? V originály sa mi celkom páčilo, ako z neho nakoniec Rowlingová spravila v podstate dobráka... Ha, Fred a George ako odborníci na pacse...táto úloha im určite pristala...idem teda na ďalšiu kapču...

Re: 3. kapitola - Harry Od: Kaitlin - 22.11. 2010
Proboha, kolik to má pohledů? Doufám, že tohle je poslední :-D Po víc fakt netoužím... ale pěkný. líbí se mi to :)
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Nie, tento už je posledný, vraciame sa k Dracovi. Možno ešte dnes večer :D Díky moc
Re: 3. kapitola - Harry Od: Kaitlin - 22.11. 2010
skvělý. Např. Ronův pohled bych fakt nemusela :-D

Re: 3. kapitola - Harry Od: adelina - 22.11. 2010
Další nová povídka Jsem sice trochu zmatená, protože mi do toho pořád skáče originál, ale určitě si zvyknu. Musím, vypadá to totiž zájimavě. Skvělý překlad, jako vždy velké díky.
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Ono ťa prekvapí, koľko vecí zo sedmičky trafila. No, Kreachera asi zrovna nie, ale podľa mňa patril k Blackom, nie k Harrymu. To už skôr k Dracovi než k Harrymu. Škriatok sa predsa nededí s domom, ale s rodinou. Díky moc za komentár.

Re: 3. kapitola - Harry Od: Zuzana - 22.11. 2010
Veľa krát som rozmýšľala ako Rowlingová vymyslela tento zložitý príbeh a prečo bola taká krutá k svojim postavám. Harrymu chudákovi nadelila toľko, že to normálne nemohol prežiť (podľa mňa pôvodne asi ani nemal) Od Albusa to bolo strašne nedomyslené nechať decká samé tápať v smrteľných nebezpečenstvách a nepovedať im všetko čo vedel. Tá zmienka o tom, že Severus možno vie o viteáloch znamená, že ho možno Harry vyhľadá? Ale asi ani nie, keď je presvedčený o jeho zrade. Krásny preklad. Ďakujem.
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Nechcela si ty trochu Regulusa? Ale už som prezradila moc. Len napínam, aby ste chceli ďalšiu. Mne to s Albusom až tak nedošlo, kým som nečítala jednu poviedku od issis - ako zdiaľky sledoval jeho zápas s Quirellom a tak. Odvtedy nepatrí k mojim obľúbeným postavám. A hlavne je to tým, že som sa po trojke dostala k HP až naraz zvyšné diely, plus neoficiálna sedmička a okamžite Rok. Nebolo času premýšľať, keďže alternatívy vo FF sú oveľa lepšie.
Re: 3. kapitola - Harry Od: Zuzana - 23.11. 2010
Ďakujem za info, takže Regiie sa ukáže :) je to strašne zaujímavá postavička, tak mladý a prijatý medzi smrťožrútov, musel byť veľmi zručný čarodejník, a potom čo asi prežil, keď precitol. Ako zistil kam sa vlastne dostal a už nebolo cesty von. rada by som si prečítala nejaký príbeh z jeho pohľadu. Možno v AJ niečo aj existuje, ale to nemám šancu prečítať :( To vieš, že čakám na každú kapitolu včera večer som myslela, že niečo pribudne bolo už 17 komentárov, ale potom som to vzdala treba občas aj spať :) Podrobne o Albusových chybách som začala premýšľať až po HP7 pred tým nie. A čítať ff je oveľa príjemnejšie, lebo tu to nie je tak definitívne ako v originále. Tu si vždy môžem prečítať niečo ďalšie, keď sa mi koniec nepozdáva :)
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 23.11. 2010
Ten počet komentárov musíš deliť dvomi, nemôžeš rátať moje odpovede :D Ten mail, na ktorý si sa tu prihlásila, ti ešte funguje? Pretože štvorku si mala o hodne skôr :D

Re: 3. kapitola - Harry Od: JSark - 22.11. 2010
To ma vždy zaujímalo, ako ho mohla ochrániť Figgová? Nebola šmukel? To by na Voldyho a spol. začala hádzať mačacie kozervy? Toto s Dobbym mi pripomenulo, prečo vlastne to obdobne neriešila Rowla? Jednoducho by ho Dobby premiestnil, žiadne hlúpe klonovanie, prenasledovanie, neprišli by o Moodyho... No nič, ako obvykle chválim preklad.
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Díky. Som na 11. kapitole, presne pre teba, akčná tak, že nestíham prekladať. Tedá, na tú sa fakt teším. Ešte raz díky a proste Rowly zopár vecí nedomyslela. Resp. nevysvetlila, prečo to tak nebolo.

Re: 3. kapitola - Harry Od: Hanna - 22.11. 2010
Pani Figgova uz musi mat doma velmi vela zeleniny. Trosku som dezorientovana, lebo si stale predstavujem, ako to bolo v hp7, ze napr. Kreacher bol nakoniec dobry, az potom mi dojde, ze vtedy este sedmicka nevysla, ale urcite si zvyknem.  Dakujem a skore uzdravenie
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Preto dávam stále to varovanie. A to si predstav ako sa mi to plietlo s LIPom. Preto som ich nemohla dať súbežne. Ďakujem za prianie a snáď sa ešte päť dobrovoľníkov nájde, aby som mohla vložiť ďalšiu časť.
Re: 3. kapitola - Harry Od: Hanna - 22.11. 2010
Uz len jeden dobrovolnik, mala by som sa ucit, ale popri tomto cakani sa to neda. kedy sem pribudne ten vytuzeny komentar? za minutu, za hodinu? na zblaznenie.
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Mne to hovor. Už by som to zabalila, ale ešte chvíľu počkám.

Re: 3. kapitola - Harry Od: soraki - 22.11. 2010
Šmankote, člověk se tu dva dny neukáže a tady se hned rozjede nová povídka  a samozřejmě úžasná - skvělý výběr Jimmi. A koukám, že jste s Dodou skvěle sehraný tým a překlad/betování vám jdou od ruky. Díky moc. Zatím se to rozjíždí a nejvíce mě zaujal Draco, jak se rozhodl rozhodovat sákm za sebe těším se na další
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Draco je v tejto poviedke úžasný - tie jeho postrehy, veď uvidíš. Díky moc

Re: 3. kapitola - Harry Od: doda357 - 22.11. 2010
Len v krátkosti, trošku sa ponáhľam, aby som sa pustila do tých dvoch kapitol, resp. stihnem asi iba jednu... Haryyho myšlienky boli úžasne popísané. Musí to mať chudák ťažké. Nepáčili sa mi všetky tie veci, ktoré spravil Dumbledore kvôli Harryho ochrane... Mal mu viacero vecí povedať, ale nepovedal.... Ďakujem za krásnu kapitolu, ako vždy sa teším na ďalšiu
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Nemusíš opravovať, len si to prečítaj, aby si vedela, čo ťa čaká. Robím na ďalšej, strašne ma to chytilo - tá s Lunou dá zabrať, asi si chcem na ňu vytvoriť dosť času. Neexistuje jediný dôvod, aby si sa hnala a odkladala dôležitejšie veci. To, že som chorá, je náhoda, inak by som nemala čas ani ja. Díky moc za všetko.

Re: 3. kapitola - Harry Od: denice - 22.11. 2010
Jimmi, tato povídka  mě  má na svědomí! Už jsem byla na odchodu, ale jen jedním očkem jsem nakoukla - a kapitola! Skvělé! Snad se Harry brzy dostane do Bradavic a najde nějaké vodítko, ale skoro bych si přála, aby mu nezbylo nic jiného, než nějak kontaktovat Snapea - toho se už nemohu dočkat! Lupin vede řád, to je zajímavá volba. Prchám domů zapnout NB, co kdyby náhodou... (A po cestě budu vymýšlet...)
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Neverila by som, že pri toľkom prečítaní je problém získať desať komentárov - a to by sme mohli ísť až po sedmičku. Nerozumiem tomu, ale túto poviedku si užívam, takže mi to nevadí. Ich problém, povedala by som. Jediné, čo môžem urobiť, je použiť tvoj email na sezname. Tak si otvor poštu Neuveríš, ale tento originál som čítala toľkokrát - zakaždým ma prekvapuje.  

Re: 3. kapitola - Harry Od: BeaX - 22.11. 2010
Zaujímavá poviedka. Situácie popísané z viacerých uhlov pohľadu. Teším sa na ďalšie pokračovanie
Re: 3. kapitola - Harry Od: Jimmi - 22.11. 2010
Ja ďakujem za prečítanie a komentár. Snáď budeš s výberom spokojná.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke