Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Draco: Zrod fénixa

2. kapitola - Hermiona

Draco: Zrod fénixa
Vložené: Jimmi - 22.11. 2010 Téma: Draco: Zrod fénixa
Jimmi nám napísal:

DRACO: PHOENIX RISING

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/3414902/2/Draco_Phoenix_Rising

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

  VAROVANIE: POVIEDKA BOLA NAPÍSANÁ PRED VYDANÍM SIEDMEJ KNIHY. AKÁKOĽVEK ZHODA JE ČISTO NÁHODNÁ. VARIABILNÁ DĹŽKA KAPITOL. POUŽITIE ČESKÝCH NÁZVOV, AK SA MI PÁČIA VIAC.

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

DRACO: PHOENIX RISING

Kapitola druhá - Hermiona

Hermiona ten list zbadala okamžite, ako vošla do svojej izby. Zachytila závan dráždivej povedomej vône - citrón a korenie. Kto tu bol?

Chňapla po tom odkaze a opatrne si ho prezerala. Bol to pergamen krémovej farby a veľmi dobrej kvality. Bol ledabolo rozdelený na štvrtiny. Roztvorila ho a pozrela sa na krátke riadky. Ten rukopis jej bol tiež povedomý, ale nespoznala ho okamžite.

Stálo tam: H. Grangerová. Zajtra prídu služobníci Temného pána zabiť tvojich rodičov. Vojna proti Harrymu Potterovi začala. Toto varovanie ignoruj na vlastné riziko.

Bol nepodpísaný.

Pocítila bodnutie bolesti. Nech bol ktokoľvek v jej dome, poľahky sa dostal dnu. Keby to bol býval nájazd smrťožrútov, jej rodičia by boli dávno pred jej príchodom mŕtvi. Nastavila bezdotykové poplašné kúzla na predné aj zadné dvere, ale v skutočnosti si nikdy nemyslela, že jej rodičia budú v nebezpečenstve. Boli pre čarodejnícku komunitu ničím. Bezvýznamní muklovia. Prečo by sa s nimi niekto obťažoval? Vojna proti Harrymu Potterovi začala.

Opatrne ten list poskladala a položila ho na stôl. Vražda Grangerovcov by Hermione ublížila a sprostredkovane by to ublížilo aj Harrymu. Ak chceli zabiť jej rodinu, nikto, kto bol dokonca vzdialene spojený s Harrym, nebol v bezpečí. Mysľou sa jej mihli tváre. Neville Longbottom a jeho stará mama, Luna Lovegoodová, ostatní členovia chrabromilského metlobalového tímu - Dean Thomas, Angelina... Ako ďaleko by zašli?

Obhrýzala si nechty a uvažovala, kto to varovanie napísal. Kto by vedel o smrťožrútskom útoku? Zrejme len ďalší smrťožrút alebo niekto im blízky. Člen rodiny? Napadli ju okamžite dve tváre, ale logika ju prinútila zamietnuť ich. Severus Snape a Draco Malfoy. Snape chladnokrvne zabil Dumbledora. Ak bol dosť diabolský, aby toto urobil - zradil neochvejnú dôveru, ktorú k nemu Dumbledore vždy prechovával - potom v dohľade nebol žiaden triviálny čin z výčitiek svedomia. Prečo by sa snažil zachrániť pár muklov po tom, čo zavraždil najväčšieho čarodejníka na svete?

A Malfoy? Celú vec zorganizoval. Harry vravel, že neverí, že by Draco zabil Dumbledora - videl Malfoya skloniť prútik, ale to len znamenalo... čo? Že bol násilník, ale nie vrah? Že by dokázal naplánovať vraždu, ale nezašpiniť si ruky samotným činom?

Zhlboka sa nadýchla a zovrela pery. Kvôli Dracovi Malfoyovi bol Dumbledore mŕtvy. Tá myšlienka privolala nával bolesti. A skoro omylom zabil Rona - to by ani v najmenšom toho čistokrvného bastarda netrápilo. Odfrkla si. Draco Malfoy by nikdy nevaroval bezcennú humusáčku ako ona. Bolo pravdepodobnejšie, že by sa prvý postavil do radu, aby použil Cruciatus.

Dvere na prízemí sa otvorili a začula, ako dole pobehujú jej rodičia. Vďakabohu, dnes večer šli na večeru, inak by možno ten záhadný pisateľ nebol vošiel. Striasla zo seba otázku jeho - či jej - identity, hoci znova vzala ten odkaz a zastrčila si ho do vrecka habitu. Bol by to rozsudok smrti, keby naň narazil nejaký smrťožrút a podľa toho odkazu sem zajtra prídu.

Zhlboka sa nadýchla a pripravila sa na to, ako oznámi tieto novinky svojim rodičom. Nezoberú ich veľmi dobre.

ooOoo

Keď sa Hermiona vrátila na Grimmauldovo námestie číslo 12, bolo skoro po svitaní. Bola vyčerpaná a zrútila sa na stoličku, len čo si našla cestu do kuchyne.

"Hermiona!" vykríkla Molly Weasleyová. "Už sme chceli vyslať pátrací oddiel! Ron je celkom hotový!"

Ron vrazil v tej chvíli do miestnosti a utekal k nej, aby ju poriadne objal.

"Krucinál, toto už nikdy znova neurob!" vykríkol. "Povedala si, že ideš skontrolovať rodičov, ale nikto z nás nevedel, kde žijú! Čo keby tam nastali nejaké problémy?"

Hermiona stuhla. Ako smrťožrúti vedeli, kde žili jej rodičia, keď to nevedeli ani jej najbližší priatelia? Samozrejme. Snape. Bol učiteľom. Mal prístup ku všetkým školským záznamom. Zdalo sa, že jeho zrada so sebou prináša ešte viac zlých správ.

"Čo sa deje?" spýtal sa Ron, keď sa posadil vedľa nej. Chytil ju za jednu ruku. Mdlo sa na neho usmiala a odpila si z horúceho čaju, čo pred ňu postavila pani Weasleyová. Odložila šálku a vytiahla ten list z vrecka.

Kým si ho Ron s Molly prezerali, Hermiona vysvetľovala. Celú noc bola hore so svojimi vydesenými rodičmi. Popísala im súčasnú situáciu v čarodejníckom svete. Bol to dlhý príbeh, ktorý začínal jej prvým rokom na Rokforte. Nikdy za celé roky nespomenula ani jedno zo svojich dobrodružstiev s Harrym Potterom. Aby ich chránila, zdôvodňovala si. A aby im zabránila, aby spanikárili a zakázali jej vrátiť sa niekedy na Rokfort. Čo by zakázali.

A tak to bolo, boli viac než vydesení. Quirrell-mort, mŕtvi jednorožci, posadnuté denníky, skamenená baziliškom, dementori, profesor vlkolak, psychotický vrah, čo predstieral, že je učiteľ, Cedrikova smrť, návrat Voldemorta, proroctvá a viteály, Dumbledorova smrť, Snapeova zrada; a všetko z toho začínalo a končilo s Harrym Potterom.

Nastali slzy a vzájomné obviňovanie, krik a hrozby, ale nakoniec jej rodičia súhlasili, že pôjdu bývať k jej tete do Londýna, minimálne na krátky čas. Ale obaja boli zamestnaní ľudia. Nebudú sa skrývať večne. Ako dlho ich mohla chrániť? Po prvý raz si priala, aby nebola muklorodená. Keby jej rodičia boli čarodejníkmi, aspoň by sa mohli brániť sami. Vzdychla si. Niežeby na tejto schopnosti vždy záležalo. Pozrite na Longbottomovcov. Alebo na Potterovcov.

"Potrebujem sa trochu vyspať. Neskôr by ste mohli poslať niekoho do domu mojich rodičov. Ale nech ho nie je vidno. Nechceme varovať smrťožrútov, že možno majú vo svojich radoch zradcu. Potrebujeme všetku pomoc, ktorá sa nám dostane." Dala im adresu, dopila čaj a odvliekla sa hore schodmi po toľko potrebný odpočinok.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 19.04. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Re: 2. kapitola - Hermiona (Hodnotenie: 1)
Od: sisi - 04.07. 2023
|
Už aby někdo podal nebelvírům dobré informace. Nejlépe v krátkých větách a nanejvýš tříslabičná slova. Je to banda tupců, bezmozků, ovládaných jen velkým spektrem emocí. Včetně dospěláků. Nutně potřebují nějakého zmijozela, aby jim vysvětlil, jak funguje svět a co se stane, když je válka.
Snad Draco zametl své magické stopy po návštěvě domu Grangerových.
Děkuji za překlad, Jimmi.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 16.08. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 2. kapitola - Hermiona Od: 32jennifer2 - 23.02. 2011
je dobré, že draca zavrhla ako možnosť :D aspon ju to potom viac šokuje :D :D

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jacomo - 15.12. 2010
Hermi si to asi nepřečte, ale snad si to užiješ aspoň ty, Jimmi Milá Hermiono! - Jo, byla tu návštěva. Možná jsi měla kromě otočení klíče v zámku i zastrčit řetěz. - Kdo to byl? Heč, my to víme, ale nepovíme. Měla sis přečíst první kapitolu. - Snape nebo Draco?! Chytrá holka, první myšlenka bývá obvykle správná. Škoda, že se jí nedržíš. - Tvý přátelé nevědí, kde bydlíš, ale nepřátelé ano? Příště si rozmysli, komu dáváš vizitky. - Hezky se posaďte, milý rodičové, povím vám pohádku na dobrou noc. Bylo nebylo, na jednom hradě tu a tam strašilo. Někdy vlkodlak, jindy bazilišek, pak mozkomoři, sem nějaký profesor nebo pár mrtvol, ale jinak to tam bylo fajn. Vždyť je to koneckonců škola pro děti, že. - A-a-a to je vše, přátelé. Dobrou noc. Jsi mistr zkratky - ani nám jsi toho moc neřekla. Snad příště.
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 18.12. 2010
Ďalšia lahôdka. Milí rodičia ma dostali.  Díky!

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Elza - 24.11. 2010
Quirrell-mort - *:D skamenená baziliškom - mi netvrďte, že to škola rodičům neoznámila!

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: iway - 23.11. 2010
hermionino přiznání rodičům.. taková věc není nikdy příjemná, ale život je přece jenom dražší.. díky za překlad

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: teriisek - 23.11. 2010
Uff, je dobře, že Hermiona poslala rodiče pryč... líbilo se mi její uvažování, asi by se dost divila, kdyby zjistila, kdo to ve skutečnosti byl;) Díky moc za překlad, jsem zvědavá, co bude dál!

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Hanna - 22.11. 2010
Skoda, ze som tu vcera nezostala dlhsie, no, ale aspon sa dnes mozem dvojnasobne tesit. citron a korenie? hm, to by ho mohlo vystihovat a zaroven si mohla Hermiona domysliet, ze Snape tak asi nevonia. Dakujem a drzim palce, americka anglictina, aj ked ju pocujeme zo vsetkych tych serialov, sa musi ozaj velmi tazko prekladat.
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Díky moc. Horšie, že niektoré slová majú úplne iný význam. Ešteže mám slušný slovník. Som nečakane doma, takže to len závisí od vás, kedy bude ďalšia kapitola.

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: doda357 - 22.11. 2010
Zaujímalo by ma, ako môže byť Hermione povedomá Dracova vôňa. Že by už bola v Dracovej tesnej blízkosti a my o tom nevieme ? Na jednej strane sa Hermione čudujem, že o svojich dobrodružstvách nepovedala rodičom, ale na druhej ani nie. Muselo to byť pre nich hrozné. Dúfam, že sa im nič nestane.    Ďakujem za super kapitolu z perfektnej poviedky Strašne sa teším na ďalšiu kapitolu... Akurát som prišla domov, tú jednu ti snáď dnes pošlem, tú druhú buď zajtra, teda ak to večer stihnem alebo až v stredu...

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: jerry - 22.11. 2010
no kapitolka sice kratsia , ale nevadi , hlavne ze je. myslim ze sa caka na moj komentar aby pribudla dalsia kapitolka, tak sa tesim. co sa tyka tejto kapitolky tak na mieste grangerovcov by som bola rada, keby tolko "pozitivnych" informacii pocujem, ked by som to vobec rozdychala. no oni to zobrali celkom dobre. no este som zvedava na tych smrtozrutov ako zareaguju. vdaka za preklad
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Díky moc, idem na to. Ono sa to bude trošku pomaly rozbiehať, ale potom to stojí za to.

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: kukuriciarka - 22.11. 2010
mne sa nejako nechce veriť, že Hermiona nespoznala ten rukopis... zvláštne... pravdu povediac, som zvedavá, ako to Draco vlastne vonia, keď je to opísané skoro v každej poviedke škoda, že Hermiona rodičom nič nevravela a ani amarátov-čarodejníkov k sebe nepozvala ale aspoň mala kamošov - muklov. keby niet tých, asi by som z jej stavu chytala depky. smutné, osamelé... ešteže že má Rona a Harryho
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Ďakujem za oba komentáre, ešte jeden dobrovoľník a pridám tretiu kapitolu. Je to rovnako dlhé ako LIP, ale pri tom počte kapitol je jasné, že musia byť kratšie. A Draco? No myslím, že mám správny preklad: Draco: Zrod fénixa. Ešte uvidím v závere, či som sa nemýlila. Inak tá jeho vôňa by prerazila, keby ju niekto predával ako vôňa DM. Hermiona vonia jablkami, to už viem :D Zhoda okolností, že je to moja obľúbená vôňa.

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: denice - 22.11. 2010
Bezvadné! Čtu teprve dnes, (včera večer jsem viděla HP a relikvie smrti, takže o půl jedné už jsem jen zavřela oči), krásné překvapení ve vyčerpávajícím dni. Hermioně je povědomá Dracova vůně? Ale, ale... Jsem zvědavá, kdy na to chytrá Hermiona přijde. A vrcholem kapitoly je odstavec stručně shrnující Hermionina školní léta - já být paní Grangerová, asi se s ní odstěhuju na Aljašku nebo do Nepálu. Myslím, že tuto povídku miluji. ( Vážně zvažuji několik komentářů pod pseudonymy). Díky!
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Už chýbajú len dva, takže idem pripravovať trojku, keď potom nečakáte. Tiež sa čudujem, že to Grangerovci rozdýchali. Díky moc. (Há, ešte stále vám dovoľujem prepísať nick? Vždy to zabudnem zmeniť :D)

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: JSark - 22.11. 2010
Quirrell-mort, to sa podarilo. Preklad nádherný, ako obvykle, už si pripadám ako papagáj. Ozaj, zdá sa mi to, alebo je kratšia ako tá prvá? Fňuk.
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Tá prvá bola mimoriadne dlhá, ďalšie ma prekvapili svojou krátkosťou. Ale niekde to bude musieť dohnať. Hoci dúfam, že také dlhé ako u LIP nebudú. Díky moc. Každá pochvala poteší, takže kľudne sa opakuj.

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: holloway - 22.11. 2010
Tak Quirrell-mort mě teda vážně dostal...:-D Jinak je vidět, že Hermionina logika není vždy pro dobro věci. I když...kdyby hned uvěřila že ji varoval Draco, mohla by se do něj rychleji zamilovat a byla by kratší povídka. A Ron ať se drží pěkně dál, žádné objímání. Vypadá to, že Harry tentokrát nebude typický "nesnáším všechny", když je schopný přiznat si, že Draco by Dumbledora nezabil. A málem bych zapomněla, udivuje mně jakou rychlostí zvládáš přidávat takhle kvalitně přeložené kapitoly. Díky za to.
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Márne spomínam, ktorá postava mi v tejto poviedke bola nesympatická - snáď okrem Rona - takže asi máš s Harrym pravdu. A tá rýchlosť - sadli sme si s betou a nechcem ju nechať vydýchnuť (dosť ma spomalovalo, keď som týždeň musela čakať na vrátenie prekladu, teraz sa predbiehame kto skôr) - no a ten týždeň bola pauza len vo zverejňovaní, nie tu. Plán je stihnúť to do Vianoc, uvidíme. Ďakujem za komentár.

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: marci - 22.11. 2010
Nestihla jsem okomentovat včerejší kapitolu a už je tu druhá  Vypadá to na sakra pěknou povídku - temnou, propracovanou... hrozně se těším na pokračování. A k této kapitole: nějak si nevzpomínám na konec "šestky"; Hermiona mám pocit celou knihu Harryho brzdila a Draca i Snapa obhajovala, ne?? Nepamatuju si konec, asi tam nebylo, jak své názory přehodnotila... každopádně doufám, že Snape tady bude také dvojitý agent, protože to z těch knížek bylo jasné a autorka povídky by se musela hodně snažit, aby čistě záporného Snapa obhájila No - těším se moc, překlad je jako vždycky úžasný a Quirel-mort třešínka na dortu Díky, M
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Neviem, či obhajovala, ale určite nemala rovnaký názor ako Harry. Lenže po udalostiach na veži si fakt nikto nemyslel, že je Snape dvojitý agent - v tom čase vznikajúce poviedky ho naozaj za kladnú postavu nepovažovali (poznám zopár fakt dobrých, ale zatiaľ neuvažujem nad prekladom, pretože Snape je fakt zlý :D) Vážne myslím, že autorka toto písala v čase negatívnych názorov na Snape a preto ma udivuje, čo s tým dokázala. Už sa na to pýtala JSark a odpovedám rovnako z poviedky: na otázku Na ktorej strane je Snape, sa dostane odpovede, že na Snapovej. Pozor, riešenie Snapa je v tejto poviedke unikátne, žiadna klasika dobrý či zlý. A nemôžem sa dočkať reakcií - samozrejme až na záver poviedky. Do predposlednej kapitoly to s ním nebude jasné. Díky moc.
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: marci - 22.11. 2010
Hm, to je zajímavé. Protože mě (a nejen mě) naopak šestka utvrdila v názoru na Snapa na straně dobra (tak nějak :-)  )  Hodně v tom pro mě znamenal ten "nezrušitelný slib". Každopádně dobře napsaný zlý Snape se čte také dobře, i když už na to moc zvyklá nejsem. A Snape na "své" straně - tak to může být lahůdka.  Unikátní řešení??  Jóóó - těším se !!!  M

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: anonym - 22.11. 2010
som zvedavá ako potom smrťožrúti zareagujú.
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Povedala by som že rôzne

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: bbarka - 22.11. 2010
Dracov odkaz - stručný, jasný, výstižný...a Hermionin záver ohľadom pisateľa ako vždy správny "Quirrell-mort"  No ale bez srandy to takto na jednej kope znie vážne ako riadny "průšvih" ďakujem za kapitolku, ani ja som tú kapitolu dneska nečakala....Nenormálne som zvedavá na pokračovanie...
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Ten Quirell-mort je autorkina zásluha :D Ďakujem

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Kaitlin - 22.11. 2010
Myslím, že i tahle povídka se mi bude líbit :-D Doufám v to. Každopádně Dracův pohled mi přišel zajímavější. I když to asi je dáno i tím, že to bylo podstatně delší. Zatím to vypadá dost dobře, takže se těším na pokračování. A při tvým výběru povídek předpokládám, že se mám na co těšit. :)
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Určite dúfam, že to stojí za to, inak by som sa do takéhoto krkolomného prekladu nepustila. Díky moc, tvoja podpora vždy poteší.

Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Zuzana - 22.11. 2010
Teda dnes som ďalšiu kapitolu už nečakala, klikla som sem len tak zo zvyku pred tým ako vypnem pc, urobila si mi obrovskú radosť Jimmi. Síce bola táto kapitola kratučká, ale potešila. Som rada, že Hermiona nebrala varovanie na ľahkú váhu a odpratala rodičov. Som zvedavá kedy príde na to, kto jej ten lístkok nechal na stole. Podľa mňa ho spozná podľa vône niekde v súboji, ale bo skrátka niekde kde sa s Dracom stretne. Hm.. citrón a korenie :) úplne som to zacítila Draco má dobrý vkus na parfém :) Ďakujem za peknú rozprávku pred spaním.
Re: 2. kapitola - Hermiona Od: Jimmi - 22.11. 2010
Toto nie sú dlhé kapitoly, len náročné na preklad, takže časovo sa vyrovnajú LIP. Ale máme predprekladané, takže... kombinácia 10 komentárov a mojej prítomnosti za PC rovná sa nová kapitola. Aspoň kým máme. Musela som to podmieniť tými komentármi, inak by som to vyhádzala celé. :D Díky moc

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201151. kapitola - Epilóg
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201150. kapitola - Pravý chrabromilčan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.02. 201149. kapitola - Snapovo odhalenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201148. kapitola - Avada Kedavra
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.02. 201147. kapitola - Druhá komnata
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.02. 201146. kapitola - Bellatrix Lestrangeová
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201145. kapitola - Záchrana a útek
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.02. 201144.kapitola - Dracovo prekvapenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.02. 201143. kapitola - Smrťožrúti
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.02. 201138. kapitola BONUS - Percy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.02. 201142. kapitola - Rada škriatkov
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.02. 201141. kapitola - Dôležité správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.02. 201140. kapitola - Dracov fanklub
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.01. 201139. kapitola - Správa od Snapa
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.01. 201138. kapitola - Svadobné plány
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.01. 201137. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201136. kapitola - Zakladatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201135. kapitola - Mysľomisa, pergamen a spoločnosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.01. 201134. kapitola - Ranná návšteva
Cheryl Dyson: ( Jimmi )16.01. 201133. kapitola - Vypožičané šťastie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.01. 201132. kapitola - Les
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.01. 201131. kapitola - Zámena osôb
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.01. 201130. kapitola - U kančej hlavy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.01. 201129. kapitola - Draco a Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.01. 201128. kapitola - Harryho postrehy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.01. 201127. kapitola Láskavosť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.12. 201026. kapitola - Záhadné správy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.12. 201025. kapitola - Hórovi synovia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.12. 201024. kapitola - Priatelia
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.12. 201023. kapitola - Pradiarska ulička
Cheryl Dyson: ( Jimmi )18.12. 201022. kapitola - Elixíry šťastia a ako ich pripraviť
Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.12. 201021. kapitola - Úvahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201020. kapitola - Viteál
Cheryl Dyson: ( Jimmi )09.12. 201019. kapitola - Vlaky a prach
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.12. 201018. kapitola - Zásahy a protizásahy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.12. 201017. kapitola - Temné znamenie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )06.12. 201016. kapitola - Kúzla a odkazy
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.12. 201015. kapitola - Manor a spomienky
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.12. 201014. kapitola - Snovlezci plaziví
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.12. 201013. kapitola - Dover
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.12. 201012. kapitola - Prenášadlá
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.12. 201011. kapitola - Luna
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.11. 201010. kapitola - Zničené sny
Cheryl Dyson: ( Jimmi )29.11. 20109. kapitola - Dracove rozhovory
Cheryl Dyson: ( Jimmi )28.11. 20108. kapitola - Grimmauldovo námestie
Cheryl Dyson: ( Jimmi )27.11. 20107. kapitola - Dracova dilema
Cheryl Dyson: ( Jimmi )26.11. 20106. kapitola - Harryho izba
Cheryl Dyson: ( Jimmi )25.11. 20105. kapitola - Hlavný stan
Cheryl Dyson: ( Jimmi )24.11. 20104. kapitola - Prepad
Cheryl Dyson: ( Jimmi )23.11. 20103. kapitola - Harry
Cheryl Dyson: ( Jimmi )22.11. 20102. kapitola - Hermiona
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.11. 20101. kapitola - Draco
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )09.10. 2010Úvod k poviedke