Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Skok v čase

Kapitola 15: Konfrontácia

Skok v čase
Vložené: Jimmi - 27.10. 2010 Téma: Skok v čase
Jimmi nám napísal:

Leap in time

15. kapitola –
Konfrontácia

ORIGINÁL: http://www.fanfiction.net/s/4819482/15/Leap_in_Time

Preklad: Jimmi

Beta-read: Doda357

 Ak viete, čo sa stane, dokážete zmeniť budúcnosť? Draco to chce skúsiť. Stratil všetko a zložil sľub. Bude ho schopný dodržať?

Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní velvet86, ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 15: Konfrontácia

Hermiona odišla s Dracom, rada, že konečne tej scéne unikne. Vôbec nechcela premýšľať o tom, čo bude neskôr, keď bude musieť čeliť svojim priateľom a všetko vysvetľovať. Ako keby niekto dokázal vysvetliť cit, akým je láska...

Držali sa ruky, prechádzali pomaly hradom, obaja stratení v svojich myšlienkach. Konečne došli na Astronomickú vežu a Hermiona sa prekvapene pozrela na Draca.

"Toto je miesto, kde som si uvedomil, že mi na tebe naozaj záleží," zašepkal a ona sa usmiala.

Obaja sa pozreli na oblohu. Bolo zima, tak si ju Draco k sebe privinul. Hermiona nechcela toľko premýšľať, ale nemohla si pomôcť.

"Stále si myslíš, že bude také ľahké klamať?" zašepkala.

Vzdychol si.

"Myslím, že môj výkon bol poriadne vierohodný, há?"

Hermiona sa zasmiala.

"To by som mohla povedať."

Vycítila jeho úsmev.

"Na tom práve teraz nezáleží. Ak to povedia mojim rodičom, vymyslím nejaké vysvetlenie."

Hermiona prikývla.

"Jedno už mám."

Nadvihol obočie a ona sa usmiala.

"Povieš im, že si ma oklamal, aby si získal nejaké informácie o Harrym a Dumbledorovi. Mohol by si spomenúť, že si nás začul rozprávať sa a dospel si k záveru, že som v skutočnosti dobrým zdrojom informácii. Povieš im, že som nikdy nemala frajera a že ma bolo ľahké zviesť, hoci som vždy vravievala, že ťa nedokážem vystáť. Povieš im, že som ti nechcela uveriť, až kým konečne pred všetkými ´nepredvedieš´ svoje city. Povieš, že to bola pretvárka, len divadlo, aby si ma oklamal. A ja, zaslepená láskou, som ti uverila."

Draco sa napäl.

"To neurobím."

Hermiona sa na neho zamračene pozrela.

"Prečo nie? Je to dokonalé."

Zaťal zuby.

"Si bláznivá alebo čo? Nikdy by som ťa nevystavil takému nebezpečenstvu!"

Hermiona pokrútila hlavou.

"Draco, počúvaj. Čo si myslíš, že tvoji priatelia urobia, keď zistia, že to so mnou v skutočnosti myslíš vážne? Čo urobí Pansy?"

Draco zbledol a Hermiona vedela, že ho skoro presvedčila.

"Ak si budú myslieť, že je to len pretvárka... ak dokážeš, aby uverili, že pre teba nič neznamenám, nič iné okrem dôležitého zdroja informácií, potom sa budú držať bokom. Nikto nebude mať podozrenie a tvoji rodičia sa to možno nikdy nedozvedia. Len ich musíš presvedčiť."

Hermiona ho pozorne sledovala. Vedela, že jej plán je dobrý a on konečne dospel k tomu istému záveru. Zaksichtil sa.

"Nepáči sa mi to."

Hermiona ho zrazu pobozkala a on sa na ňu prekvapene pozrel. Nechcela premýšľať o všetkých problémoch, pred ktorými stáli. Pochopil a usmial sa na ňu. Prstami sa hral s jednou z jej kučier a jeho oči znova žiarili.

"Nechcem sa dnes večer vrátiť," nakoniec zašepkala a keď si všimla jeho pohľad, začervenala sa.

Zachichotal sa.

"Radšej by si noc strávila so mnou? Vieš, čo si budú myslieť, ak sa nevrátiš?" zašepkal zvodne.

Hermiona z neho nedokázala odtrhnúť oči. Bolo to nevyslovené pozvanie. Zase mala na výber. Srdce jej búšilo. Jeho pery sa približovali a približovali a ona sa nemohla dočkať, kedy ich konečne zacíti. Pobozkal ju na čelo a Hermiona sklamane zastonala. Zachichotal sa.

"Nemala by si zostať len kvôli tomu, že máš z nich strach. Sú to tvoji priatelia. Musíš všetko urovnať. Keď si so mnou, nechcem, aby si myslela na Weasleyho a Pottera..." prehovoril s úsmevom.

Hermiona si odfrkla. Ako keby dokázala myslieť na niekoho iného okrem neho, keď sa na ňu takto pozeral, keď sa jej dotýkal a bozkával ju. Celé jej telo bolo v ohni, krucinál! Ale vedela, prečo ju posiela preč a bola mu v skutočnosti vďačná. Zvolila si jeho, ale on nechcel, aby kvôli tomuto rozhodnutiu stratila svojich priateľov. Bol skrátka ohľaduplný.

"Potom by som mala ísť," zašepkala, ale nepohla sa.

Prikývol a čakal, ale stále sa nepohla. Znova sa zachichotal a ona našpúlila pery.

"Fajn, už idem," povedala nafúkane a chcela odísť.

Zasmial sa, chytil ju za zápästie, pritiahol si ju bližšie a pobozkal ju. Jeho bozk už viacej nebol nežný a milujúci. Bola to čistá vášeň. Hermiona ledva dokázala dýchať, ale bolo jej to jedno. Celé telo jej brnelo a mala pocit, ako keby sa všetka horúčava zrazu sústredila medzi jej stehná. Nedokázala myslieť. Bola pritlačená o jeho telo a do pekla, vážne ho chcela. Hermiona sa takto nikdy predtým necítila. Pre neho bolo príliš ľahké prinútiť ju na všetko zabudnúť. Nebude musieť klamať, keď povie, že ju bolo ľahké zviesť. Ale naozaj čudné bolo, že jej to ani nevadilo. Nechcela sa brzdiť a hrať nevinné dievčatko. Len chcela byť v jeho blízkosti, tak blízko, ako sa dalo. Stratiť sa v moci jeho dotyku. Nikdy ju nenapadlo, že bude takéto niečo cítiť.

Konečne ten neuveriteľný bozk ukončil a uškrnul sa. Nedokázal zakryť, aký bol z jej reakcie spokojný. Hermiona si len odkašľala.

"Mala by som určite odchádzať častejšie," nakoniec zadýchane prehovorila a on sa zasmial.

Zaliala ju červeň, ale usmiala sa. Hermiona ho objala okolo krku, venovala mu sladký božtek a zašepkala:

"Dobrú noc."

Len sa usmial tým svojím neodolateľným spôsobom a ona konečne odišla. Srdce jej stále búšilo a telo mala rozhorúčené. Evidentne sa v jeho rukách roztápala...

ooOoo

Hermiona mala pocit, že kráča na vlastnú popravu. Stála pred spoločenskou miestnosťou a konečne vyslovila heslo. Dvere sa otvorili a ona pomaly vošla. Veľa premýšľala o tom, čo za týmito dverami nájde. Ale nečakala, že nájde všetkých chrabromilčanov, ako na ňu zízajú. Rozprávali sa, ale keď konečne vošla, zrazu prestali.

Ginny, Harry, Ron, Lavender a Parvati sedeli za jedným z oválnych stolov a tiež na ňu zízali. Rozhliadla sa, neistá, čo teraz urobiť. Zhlboka sa nadýchla a šla k stolu, kde sedeli jej priatelia. Ron sa postavil a odišiel bez toho, aby sa na ňu pozrel. Au. To bolelo. Lavender sa zahanbene začervenala a Hermiona sa zamračila.

"Povedala si im to, však?" spýtala sa chladne a Lavender si zahryzla do pery.

"Isteže povedala," odpovedala Ginny a posmešne sa pozrela na Lavender.

Harryho tvár bola stále bez pohnutia, ale Hermiona vedela, že je to len otázka času, kedy tento falošný pokoj vzdá.

"Takže ty fakt chodíš s Malfoyom?" nakoniec Parvati položila otázku, na ktorú všetci chceli odpoveď. Tvár jej žiarila vzrušením a Hermiona mala silné nutkanie jednu jej vraziť.

Všetci ich zvedavo sledovali a Hermiona sa podráždene otočila.

"Mohli by ste aspoň predstierať, že nepočúvate," zasyčala a oni sa začervenali a niečo zamrmlali. "Odkedy niekoho z vás vôbec zaujíma, s kým chodím?" dodala, kým sa rozhliadala.

"Poďme sa porozprávať niekam inam, títo aj tak neodídu," káravo povedala Ginny a pohla sa smerom k spálni. Harry ju nasledoval a Hermiona tiež. Lavender sa tiež postavila, ale jeden Hermionin pohľad stačil na to, aby ju prinútil znova sa posadiť.

Rozhodli sa ísť do chlapčenskej spálne, pretože Harry by aj tak nemohol vojsť do dievčenskej.

Ron ležal na posteli a prižmúril oči, keď ich videl vojsť. Posadil sa, ale nepovedal ani slovka. Hermiona sa zhlboka nadýchla a použila kúzlo Muffliato.

"Myslel som, že to kúzlo neznášaš," zareagoval Harry a nadvihol obočie. "Ale tiež som si myslel, že nemôžeš vystáť Malfoya, takže v oboch prípadoch som sa mýlil."

Hermiona sa prikrčila.

"Mohli by ste ma to nechať vysvetliť? Prosím?"

Ron si odfrkol.

"Tu existuje nejaké vysvetlenie? Myslím tým, že jediný možný dôvod na to, aby si sa takto chovala, je to, že si prišla o rozum," zasyčal rozčúlene.

Ginny na neho škaredo zazrela.

"Nebuď nefér, Ron!" nahnevane zareagovala a potom Harryho nehybný výraz zmizol a jeho zelené oči žiarili hnevom.

"CHODÍ SO ZASRANÝM MALFOYOM, PRE ZMILOVANIE BOŽIE!" vykríkol a zaťal päste.

Zjavne dokonca aj Rona jeho prudká reakcia prekvapila.

"ZABUDLA SI, ČO UROBIL? ČO POVEDAL? TO, AKO SA K NÁM SPRÁVAL POSLEDNÝCH PÄŤ ROKOV? HLAVNE AKO SA SPRÁVAL K TEBE? AKO K TOMU ŠPINAVCOVI MÔŽEŠ CÍTIŤ NIEČO INÉ AKO NENÁVISŤ?" kričal.

Ginny zbledla a Hermiona pocítila závrat a slabosť. Ron zaškrípal zubami, ale sledoval svojho najlepšieho priateľa s obavami. Nezdalo sa, že by sa Harry upokojil. Vystrčil pravú ruku a ukázal jej jazvu z trestov s Umbridgeovou.

"Minulý rok pomáhal tej hnusnej ropuche a bol jedným z tých, ktorí boli naozaj šťastní, keď Sirius zomrel..." Harryho hlas sa zlomil, oči mu zvlhli a Hermiona sa musela chytiť Ginninej ruky.

"Ako môžeš dovoliť, aby sa ťa dotkol?"

Ron sa zdal byť šokovaný, ale nie kvôli Hermione. Nedokázal prestať sledovať Harryho.

"POVEDZ NIEČO!" zrazu znova vykríkol a Hermiona sa striasla.

Vycítila, že Ginny chcela povedať niečo, čo by asi oľutovala, takže jej Hermiona stisla ruku a zhlboka sa nadýchla.

"Harry, skúsil si sa niekedy vžiť do jeho kože? Zobral si niekedy do úvahy, že by mohol tiež trpieť? Že to, ako sa ku nám choval, mohla byť maska? Že možno nie je taký zlý? Prečo by mal byť k nám niekedy milý? Nesprávali sme sa k nemu lepšie, než sa on správal k nám. Čo ak som spoznala časť z neho, ktorá nie je len diabolská? Čo ak som sa do tejto jeho stránky zamilovala?"

Harry bol stále úplne šialený.

"A ČO JEHO DRUHÁ STRÁNKA? ČO TÁ STRANA, KTORÁ SI O TEBE MYSLÍ, ŽE SI MENEJ NEŽ JEHO DOMOVÝ ŠKRIATOK? AJ TÚTO JEHO ČASŤ MILUJEŠ?" znova nahnevane vykríkol.

Hermiona zúfalo pokrútila hlavou.

"Bol takto vychovaný. Nie je to jeho chyba. Zmenil sa."

"Miona, nikto sa tak veľmi nezmení. Neverím mu. Čo ak jeho náhly záujem o teba nie je len kvôli tvojim osobným kvalitám? Čo ak ide v prvom rade po mne?" Harry na ňu zízal zhora, ale teraz bol jeho hlas len šeptom.

"Viem, že to tak vyzerá, ale nie je to tak," zašepkala ublížene.

Harry pokrútil hlavou a začal sa prechádzať.

"Máte najmenšiu predstavu, aké je pre neho nebezpečné byť so mnou?" zrazu sa chvejúca spýtala.

Harry sa trochu zmätene zamračil a Hermiona si odfrkla.

"Keď to jeho rodina o nás zistí, dokážete si predstaviť, čo sa stane?"

Ron sa tiež zamračil.

"Čo?"

Hermiona so slabým úsmevom prevrátila očami.

"Jeho dom obsadili smrťožrúti. Jeho rodičia sú zajatcami vo svojom vlastnom dome."

Harryho oči sa rozšírili a Hermiona sa pozerala na tri šokované tváre.

"Nerobte večne unáhlené závery. Aby ste vedeli, nie je to vždy čierne a biele," zavzlykala.

"Ale to znamená, že si v nebezpečenstve aj ty!" zrazu vydesene povedala Ginny a obaja chlapci sa na ňu ohromene pozreli.

"Nerobte si o mňa starosti, budem v poriadku. Máme plán."

Harryho tvár bola zase ako z kameňa. Založil si ruky na hrudi.

"Chcem, aby si sa s ním rozišla, Miona," nakoniec povedal a Ginny s Ronom na neho znepokojene pozreli.

Hermiona prehltla.

"To nemyslíš vážne, Harry."

Ale jeho výraz smrteľne vážny bol. Ginny sa k nemu pomaly priblížila.

"Harry..." začala, ale on jej venoval pohľad, kvôli ktorému okamžite stíchla. To bolo po prvý raz, čo Ginny Weasleyová skutočne stratila reč.

Ron sa len mračil a zjavne nevedel čo povedať.

"Nerozídem sa s ním. Nemáš žiadne právo rozkazovať mi," nakoniec odhodlane prehovorila Hermiona.

Harry si odfrkol.

"Buď sa s ním rozídeš alebo už viacej nie sme priateľmi. Rozhodni sa, Miona. Nemôžeš mať oboje."

Ron a Ginny zalapali po dychu, ale Hermiona si hrýzla peru, až kým nezacítila krv.

"Fajn," zašepkala, otočila sa a opustila spálňu. Nevidela tie šokované a ublížené tváre svojich priateľov, keď definitívne zmizla.

ooOoo

Vianoce boli blízko, ale Hermiona nemala chuť oslavovať. Od tej osudnej hádky s Harrym prešli dva týždne. Stále bola šokovaná. Už sa viacej nerozprávali, dokonca sa na ňu ani nepozrel. Ginny bola stále jej priateľka, napriek tomu, že vedela, že kvôli jej správaniu má Harry pocit, ako keby ho zrádzala. Z tohto sa Hermiona cítila ešte horšie. Ron sa zdal byť podivne zmätený. Nepáčilo sa mu Harryho rozhodnutie, ale ani on s Hermionou nechcel byť. Stále sa nedokázal zmieriť s tým, že bola s Dracom.

Zajtra by mali spoločne odísť do Brlohu, ale Hermiona samozrejme ostane na Rokforte. Mohla ísť domov, ale nechcela. Draco tu asi ostane tiež a nechcela, aby bol sám. Normálne by mala byť s Harrym, Ronom a Ginny, ale tak veľa vecí sa zmenilo...

Bol večer a ona sedela v knižnici. Už viacej netrávila príliš mnoho času v spoločenskej miestnosti. Celá škola stále hovorila o tom, že Malfoy a Grangerová sú pár. Hermiona tento druh pozornosti nenávidela. Pansy sa jej raz vyhrážala, ale čoskoro prestala. To, ako sa na ňu pozerala, prinútilo Hermionu veriť, že ich plán fungoval. Draco povedal svojím priateľom ´v súkromí´, že ju potrebuje len pre informácie. Hoci Harryho nepriateľstvo tejto lži neprospievalo. Hermiona nečakala, že bude takto reagovať. Vzdychla si.

Očakávala takéto správanie od Rona, ale nenapadlo ju, že to v skutočnosti bude Harry, kto ukončí ich priateľstvo. Jej učiteľa Histórie mágie to tiež prekvapilo.

"Neviem, prečo sa takto správa... No, v mojej budúcnosti som zachránil život jemu aj tebe, takže myslím, že bol akosi vďačný. Tu takéto pocity neexistujú. Vieš, nikdy ma nevidel urobiť nič pekné. Myslím, že preto sa chová inak..."

Hermiona si odfrkla. Skvelé. Spoliehala sa na Harryho. Vždy si myslela, že bude tým, kto ich znova spojí. Dokonca ani nepostrehla, ako veľmi sa na neho v skutočnosti spoliehala.

Skôr než mohla viacej premýšľať o posledných dvoch týždňoch, zrazu zbadala, ako sa pred ňu posadila Ginny. Hnedé oči mala vlhké a zjavne bola nešťastná.

Hermiona si zahryzla do pery a vrátila knihy späť, odkiaľ ich vzala. Ginny tam stále sedela, stratená v myšlienkach.

"Chceš sa poprechádzať?" láskavo sa spýtala Hermiona a červenovláska prikývla.

Vyšli z hradu a kráčali k jazeru. Bola zima, ale čerstvý vzduch bol tiež príjemný. Hermiona len čakala. Vedela, že jej to Ginny dosť skoro porozpráva. Mala pravdu.

"Strašne sme sa pohádali," zavzlykala a Hermiona ju chytila za ruku. Nemusela sa pýtať, o kom Ginny hovorí.

"Je mi to ľúto, Gin," len zašepkala.

Ginny pokrútila hlavou.

"Nie je to tvoja chyba. Len nechápem, prečo sa takto chová. Ako keby mal právo rozhodovať o tom, ako máš žiť svoj život. Myslím tým, že keby sa takto choval Ron, dokázala by som to dajako pochopiť, ale prečo je Harry taký tvrdohlavý?" nahnevane sa spýtala a Hermiona pokrčila plecami.

"Vážne ani v najmenšom netuším. Vedela som, že mojou voľbou nebude nadšený, ale aby ukončil naše priateľstvo..." jej hlas sa zlomil a Ginny zmätene pokrútila hlavou.

"Neviem, čo robiť, Miona. Ak to bude takto pokračovať, potom sa asi rozídeme. Nuž, potom to aspoň nebudeme musieť povedať Ronovi..." odfrkla si, ale po lícach jej stekali slzy.

Hermiona tiež plakala. Bez ohľadu na to, čo Ginny povedala, bola to v skutočnosti jej chyba. Keby sa Harry s Ginny rozišli, potom by za to cítila zodpovednosť.

"Nechcela som, aby to takto dopadlo, Gin," nakoniec zavzlykala. Červenovláska sa na ňu pozrela a usmiala sa.

"Viem. Nie je to tvoja vina. Som len zúfala. Byť s Harrym bolo mojim najväčším prianím. Od prvého okamihu, čo som ho uvidela, bol tým jediným, ktorého som chcela. Navždy. Nedokážem si predstaviť nebyť s ním. Ale to ako sa teraz chová..."

Hermiona položila ruky na Ginnine plecia a pokrútila hlavou.

"Nerob si starosti! Sľubujem, že ho znova privediem k rozumu. Neviem ako, ale dám to do poriadku."

Ginny sa usmiala, ale neodpovedala. Hermiona mala guču v hrdle. Porozpráva sa s Harrym. K nej sa mohol takto správať, pokiaľ chcel, ale nedovolí mu, aby ubližoval Ginny.

ooOoo

Hermiona sa nakoniec vrátila s Ginny do spoločenskej miestnosti. Všetci sa stále rozprávali za jej chrbtom, zvedavo ju sledovali. Bolo jej to jedno. Ron s Harrym sedeli vedľa seba, obaja mlčali. Len Lavender rozprávala, ale zjavne ju nikto nepočúval. Hermiona sa priblížila k Harrymu a on prižmúril oči, keď ju zbadal. Ginny šla rovno do svojej spálne bez toho, aby sa na svojho priateľa pozrela. Samozrejme, že si to všimol.

"Potrebujem s tebou hovoriť," povedala nakoniec Hermiona a po niekoľkých veľmi dlhých sekundách sa Harry rozhodol postaviť a nasledovať ju do svojej spálne. Našťastie boli sami. Ron za nimi nešiel.

"Zmenila si názor?" spýtal sa trochu arogantne a Hermiona prižmúrila oči.

"Nie, nezmenila."

"Potom sa nemáme o čom baviť."

Hermiona urobila krok smerom k nemu a jeho zjavne prekvapil jej rozzúrený výraz. Nikdy ju takú nahnevanú nevidel.

"Ak ešte niekedy Ginny rozplačeš, Harry Potter, potom ti nakopem zadok! Mne môžeš robiť, čo sa ti zapáči, ale nevylievaj si svoju zlosť na Ginny! Ak chceš nenávidieť mňa, potom ma nenáviď. Buď nahnevaný, krič na mňa a preklínaj ma, ak sa ti to páči, ale nikdy sa neopovažuj znova ju rozplakať."

Harry bol teraz jednoznačne prekvapený. Zaksichtil sa.

"Ona plakala?" ublížene povedal priškrteným hlasom a Hermiona si odfrkla.

"Áno, plakala. Cíti sa hrozne. To, ako sa chováš, je skrátka hlúpe, Harry. Ak si na mňa nahnevaný, potom prečo sa správaš k Ronovi a Ginny, ako keby to bola ich chyba?"

Harry na ňu na chvíľu zazeral, ale potom sa posadil na posteľ, jeho zúrivosť sa rozplynula a vyzeral jedine veľmi unavený a smutný.

"Vážne si myslíš, že ťa nenávidím?" spýtal sa, kým ju sledoval.

Hermiona pokrčila plecami.

"Chceš po mne, aby som si vybrala medzi najlepšími priateľmi a chalanom, ktorého milujem, Harry. Nie je toto najlepší dôkaz toho, že ma nenávidíš? Keby som ťa žiadala vybrať si medzi Ronom a Ginny, pre koho by si sa rozhodol?"

Zbledol a na chvíľu zatvoril oči.

"Sú tvoje city k Malfoyovi naozaj také silné?" zašepkal a Hermiona sa posadila na Ronovu posteľ.

"Harry, boli sme najlepšími priateľmi viac než päť rokov. Kedykoľvek by som kvôli tebe zomrela. Myslíš si, že by som sa dokázala vzdať takého priateľstva, keby moje city k Dracovi neboli také silné? To isté cítim k Ronovi a Ginny. Draco ma nikdy nežiadal vybrať si. Napriek tomu, že vie, že ho nemôžete vystáť a že by ste urobili čokoľvek, aby ste ma od neho udržali mimo. Ale nikdy by si nedovolil nútiť ma do nejakého rozhodnutia. On ma miluje, Harry. A nezáleží na tom, či sa ti to páči alebo nie, či to schvaľuješ alebo nie, či to niekedy dokážeš prijať - je to moje rozhodnutie. Je to môj život. Ak chceš byť jeho súčasťou, nemôžeš ma nútiť, aby som sa vzdala svojho srdca. Ja by som ťa nikdy nežiadala, aby si sa rozišiel s Ginny, Harry. Nie pretože ju mám rada ja, ale pretože viem, že ty ju miluješ. On je moja Ginny, Harry."

Hermiona sa znova postavila. Vedela, že je čas nechať ho osamote.

"Len jedna posledná vec: bez ohľadu na to, čo sa stane s naším priateľstvom, nič z tohto nie je Ginnina chyba. Naozaj ťa miluje, Harry. Nezahadzuj to kvôli mne. Nestojí to za to. Ona je pre teba tá pravá. Nestrať ju, pretože si príliš tvrdohlavý. Dobrú noc."

ooOoo

Hermiona opustila chlapčenské spálne a vrazila do Rona, ktorý na ňu evidentne čakal.

"Je v poriadku?" znepokojený sa spýtal. Uši mal znova červené a Hermiona pocítila trošku nádeje.

"Nie. Ale určite to prežije," odvetila s malým úsmevom.

Ron jej úsmev opätoval, napriek tomu, že v tom, ako sa pohyboval, bolo stále trochu napätia.

Hermiona šla do spálne. Lavender ju zrejme čakala a Hermiona nedokázala zabrániť povzdychu. Jej spolubývajúca sa uškrnula, ale nesťažovala sa.

"Čo sa deje, Lavender? Aby som pravdu povedala, mala som ťažký deň."

"Miona, chcela som sa ti ospravedlniť. Predtým som nebola skutočnou priateľkou. Sľúbila som ti, že to nikomu nepoviem a keď to všetci zistili, jednoducho som nedokázala udržať zatvorené ústa. Je mi to ľúto."

Hermione sa podarilo pousmiať.

"Ja som nečakala, že tak dlho dokážeš mlčať, Lavender. Myslím, že by som mala byť vďačná, že si to dokázala."

Lavender sa usmiala od ucha k uchu.

"Som hrozná klebetnica, že?" spýtala sa, pokyvujúc hlavou.

Hermiona jej opätovala úsmev.

"To určite."

Obe sa zasmiali a Hermiona konečne mohla ísť do postele. Už sa cítila sebaistejšie. Stále existovala nádej.

Keď ležala na posteli, zrazu pocítila pod vankúšom podivné teplo. Vytiahla očarovanú mincu a prečítala si Dracov odkaz.

Chýbaš mi.

Znova sa usmiala. Možno tento deň nebol taký zlý.

Aj ty mi chýbaš.

Zajtra všetci odchádzajú. Nemôžem sa dočkať, kedy budem s tebou sám.

Hermiona pocítila, ako jej zabrnelo telo a usmiala sa od ucha k uchu.

Máš nejaké plány, o ktorých ešte neviem?

Práve si dokázala predstaviť jeho úškrn.

Čo by si povedala, keby som ti povedal, že naozaj nejaké plány mám?

Spýtala by som sa ťa, čo za plány si vymyslel za mojím chrbtom.

Meduška, čo by si povedala, keby si na Vianoce tiež opustila Rokfort? So mnou?

Asi by som povedala, že si zošalel.
Hermiona sa zo zvedavosti posadila.

Nešla by si so mnou?

Hermiona si odfrkla.

S tebou by som šla aj na koniec sveta, keby to bolo nevyhnutné.

Dobre, potom si zabaľ veci, vydáme sa na cestu.

Hermiona zalapala po dychu.

Myslíš to vážne?

Samozrejme, že myslím.

Kam ideme?

Prekvapenie.

Hermiona zastonala. Aké kruté! Zahryzla si do pery.

Dobre, budem tam.

To bolo to, čo som chcel počuť.

Prevrátila očami, ale musela sa usmiať. Z ničoho nič bola vzrušená a šťastná.

Dobrú noc, Draco.

Dobrú noc, meduška. Bude sa mi o tebe snívať.

Našpúlila pery.

To je to, čo som chcela počuť.

Predstavila si, ako sa smeje a žiarivo sa usmiala. Nikdy predtým sa necítila taká vzrušená. Kam ju vlastne zoberie? Hermiona si myslela, že ani na chvíľočku nezaspí, ale potom zrazu pocítila ako jej oťažievajú viečka a ocitla sa v živom sne o Dracovi a sebe na opustenom ostrove.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 02.12. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: kukuriciarka - 04.11. 2010
ten koniec mi veľmi pripomína pár situácií v mojom živote, niečo ako smskovanie :) pekne vymyslené :) zase raz tie pocity, ako keď čakám peknú smsku :)

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: bbarka - 26.10. 2010
No...práve som prišla zo školy, hladná, nevyspatá, po nie práve úspešnom zápočte...ale toto ma neskutočne prebralo...ja už si tiež začínam myslieť, že si učite čarodejnica Úprimne, Harry ma nahneval (prosím, domysli si trošku tvrdšie slovo)...ale potom bolo vidno, že ho to mrzí...no chvalabohu...chápem, že z toho nie je nadšený, ale nemusel sa správať ako "jerk" A suverénne najlepšia bola tá mincová komunikácia s Dracom...budú prázdniny! Juj, idem čítať ďalej...ďakujem za preklad!

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: kometa - 25.10. 2010
Jimmi, tak tahle kapitola to byl pořádnej nářez! Nečekala bych, že bude Harry takhle hrozně zuřit, ale díky tomu, že z toho byl v šoku i Ron... třeba mu to pomůže smířit se s Hermionou. Když ale Hermiona za Harrym šla, aby mu vynadala kvůli Ginny, nezdálo se to tak beznadějně ztracený - doufám Líbí se mi Hermionin plán (co ta holka dělá v Nebelvíru?!) a moc se mi líbilo jejich "smskování" přes galeony V práci jsem dneska byla hodně dlouho a když jsem už byla unavená z lidí i z papírování, tuhle kapitolu jsem si naordinovala jako medicínu - a pomohlo to  Díky moc!

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Osiris - 25.10. 2010
Ach, ano! Po patnácti kapitolách jsem se konečně dokopala ke komentáři. Nemám slov chvály... Překlad je úžasný, každé slůvko se čte jedna báseň. Moc děkuji za Tvé překlady, vždy se na ně moc těším. Přeji mnoho štěstí do dalších kapitol a plno nervů s netrpělivými čtenáři =)
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Ďakujem za komentár, moc si ho vážim. Ja som rovnako netrpezlivá, takže to chápem a snažím, ale keď to nejde, tak to nejde (práve tú pesničku počúvam :D) Pribudol mi totiž ešte jeden dávno sľúbený preklad, takže chvíľku budem mať problém stíhať.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Maenea - 25.10. 2010
Kruté, ale nezbytné, řekla bych. Harry mě docela překvapil, rozhodně bych nečekala, že takhle vyletí, taky mi k této reakci sedí víc Ron. Ale to, jak ho pak dokázala přimnět porozumnět ("On je moja Ginny"), mě málem rozbrečelo a připomnělo mi to film s G. Butlerem a H. Swank P.S I love you. Znáte?
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Viem o ňom, ale nemala som odvahu pozrieť si ho. Zrovna dnes som čítala originál (teda len začiatok a koniec), kde mala Hermiona rakovinu a chcela urobiť 11 vecí, kým zomrie. Samozrejme, že som po prvej skončila nakoniec, pretože som predpokladala, že to bol omyl a chcela som si to potvrdiť. Bol, lenže na rakovinu nakoniec zomrel Draco a napriek prečítaniu fakt len pár kapitol predpokladám, že to je dôvod mojej dnešnej slziacej nálady. Skončilo to nádherne, mali syna a určite bola celá poviedka úžasná, ale ja som nemohla. Do posledného riadku som dúfala, že to nejako prežije... revala som ako malá. Vlastne slzím aj pri tomto komentári. Dokelu, takéto poviedky by mali mať extra varovanie. Díky moc a neviem ako to robíš, ale zase si narazila na dve kapitoly za deň :D
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: kometa - 25.10. 2010
Ten film znám a mám ho moc ráda a myslím, že by se ti líbil, Jimmi. Popláčeš si při něm, to jo, ale taky se zasměješ a obrovsky tě pohladí po duši a na konci ti zůstane na tváři úsměv. Stojí za to :-)
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Pod "P" na best je 22 strán filmov, a podľa názvu mi toho nájde ešte viac. Uvidím, keď budem zase nahoře. Dnes mám dosť depku, ale doma všetko v pohode, len to bude tou poviedkou, bolesťami v ramenách a zajtrajším hnusným dňom. A práve mi to došlo - dnes nám nekúrili v práci, mne museli tie ramená prechladnúť. No jasné. Takže horúca vaňa a ibuprofén. A do hajan. Díky moc za všetky komentáre.
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Maenea - 25.10. 2010
Tak až nebudeš mít vyloženě depku, ale nějakou vesele melancholickou náladu, tak je to film přímo pro tebe. Jak psala Kometa, myslím, že by se ti mohl líbit. Není o smrti, ale o životě. Nad něčím se rozbrečíš, ale během 5ti minut tě zase něco rozesměje. Mám ten film hrozně ráda (a pokaždé u něj bulím). P.S: jsem prostě šikovná, no

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Svetluska - 25.10. 2010
Nádhera. Upřímně jsem taky čekala, že spíš vyletí Ron a ono ne. Na chudáčka Harryho je toho asi moc... Díky za překlad.
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Aj ja ďakujem

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: jerry - 25.10. 2010
no mionin plan bol nebezpecny ale uveritelny tak som zvedava ci to nikto neodhali. no potom ta konfrontacia s harrym. chuda ginny, myslim ze si to dost odniesla. ale potom co mu mia vycistila zaludok, dufam ze sa spamata. a teda som naozaj zvedava co draco vymyslel za vylet ale bojim sa aby  nieco zle nedopadlo mala by mia povedat dracovi 2 ze spolu s dracom 1 sa rozhodli opustit rokfort. tesim sa na dalsiu kapitolku. vdaka za preklad
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
A ja ďakujem za komentár... na všetky otázky dostaneš odpoveď v ďalšej kapitole. Si na tom lepšie ako Hanna, tá až v 18. Díky moc.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Hanna - 25.10. 2010
Do kelu, ani ja nemam rada tajomstva. mohlo by to byt nejake miesto, kam ako maly rad chodil "schovat sa pred svetom". rozmyslala som aj o chalupke, ale ved tu predsa objavila Hermiona, jedine keby sa Draco 1 porozpraval s Dracom 2 a my o tom este nevieme. len dufam, ze to nie je pasca, alebo, ze ich uz na tom mieste neprepadnu smrtozruti. Uz sa neviem dockat, dakujem
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Slušný odhad, páni. Klobúk dolu. Len si definitívne musíš počkať až po 18. kapitolu, ale v každej ti kúsok vyšiel. Mňa by to ani nenapadlo. Tak len dúfam, že to tvoje vysvetlenie zo 14 výjde tiež, nespomínam si totiž presne! Díky moc.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: doda357 - 25.10. 2010
Ako som ti už asi spomínala, tak od tejto úžasnej poviedky pauzu nepotrebujem, ale chápem, že máš aj iné povinnosti. Ja by som ju mohla čítať aj od rána do večera a stále by ma to bavilo Odkedy som s ňou začala, tak som si všimla, že všetky veci, čo mám na práci, buď odložím na neskôr alebo ich spravím raketovou rýchlosťou Ku kapitolke: Harry to podľa mňa dosť prehnal... Dať jej hentak na výber... Zato Draco je stále úžasný, tá scéna na Astronomickej veži, potom to s tou mincou, proste nádhera. Vyjasnilo mi to celý deň A dostalo ma to z mojej čiernej nálady. Ďakujem, bolo to úžasné.
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: doda357 - 25.10. 2010
Máme tu malú chybičku: "Harry..." začala, ale on jej venoval pohľad, kvôli ktorého okamžite stíchla.
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Opravené, to sú tie zmeny na poslednú chvíľu. Inak, kvôli tým medzerám som myslela, že prejdem na Explorer ale s hrôzou som zistila, že vo W7, prípadne IE 8 - neviem čím to je - administrácia článkov totálne blbne (vidím ho 2x). Doma som si to v IE nevšimla. Takže Firefox, ale ak zruším smajlíkov, mohla by som tie medzery odstrániť. Ešte váham... Díky moc.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: JSark - 25.10. 2010
Cha, dobre som si pri minulej kapitole tipla, ako to svoje chodenie vysvetlia Slizolinčanom. Harry je tĺkl tĺkovitý. Díky za preklad.
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: JSark - 25.10. 2010
Chjo, jedno "l" je tam navyše. :(
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Jé, ja som si to ani nevšimla, prečítala som to správne. Díky moc.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: teriisek - 25.10. 2010
Celý Nebelvír? Můj ty bože, to muselo být fakt hrozné... myslím, že naprosto vím, jak se Hermiona cítí... přijít o kamarády jen proto, že konečně najdeš lásku svého života, muset pořád něco vysvětlovat ostatním, i když jim do toho vůbec nic není... vůbec jí to nezávidím... pochybuju, že by se Harry najednou chytil za nos a začal se chovat normálně, ale snad alespoň nějaké malé zlepšení tam bude...? Když i Ginny, Ron a Lavender jsou schopní reagovat alespoň trochu normálně;) A neměla bych číst tvoje komentáře, jsem teď neskutečně zvědavá na další kapitolu:D Díky moc moc za překlad, je to výborné a fakt se nemůžu dočkat... a přežij v práci;)
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
S úspechom dorazená nahrubo 17 kapitola. Uff, nebezpečné prekladať v práci. A vždy, keď som to chcela prerušiť, pribudol nový komentár a ja som pokračovala. Fakt som to nečakala, ale teší ma to. Uvidím či to ešte stihnem doladiť, ale moc ma to potešilo. Už kúrime, aj sieť nám ide, takže už fakt musím pracovať.  Díky moc za komentár.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: 3lucky - 25.10. 2010
Mám takový pocit, že by ten jejich výlet nemusel dopadnout dobře, ale pokud bude nějaká akce až od 19. kapitoly, jak jsi psala výše, tak jsem trochu klidnější   Jsem zvědavá kam půjdou a Harry je fakt divnej, ale svým způsobem je to pochopitelné, jak se chová... V životě přišel o hodně a asi si myslí, že přijde i o kamarádku.....a má z toho strach...  no uvidíme... A díky za skvělý překlad...
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Ja viem, musela som vás upokojiť, predpokladala som pauzu. Aj keď už teraz viem, že 17 ešte asi stihnem. Konečne zakúrili, takže ostávam v práci, ale od tohto sa nedá odrhnúť. Ich chyba, mali kúriť. Díky moc.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: denice - 25.10. 2010
Hermiona vymyslela dobrý plán, zdá se, že vychází. Překvapením této kapitoly je Harry - nedovedu pochopit jeho ultimátum. Tato zuřivá a neovládající se reakce je obvykle vyhrazena Ronovi, Vážně to nechápu, ale snad se to vysvětlí později. Závěr mě navnadil na příští kapitolu - opravdu musím čekat do zítřka, abych se dozvěděla, kam Draco Hermionu pozval? Děkuji!
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Ešte to nemám, takže aj keby som chcela... nejde to. A keď vám to dám večer, nebudem mať zajtra nič. Okrem toho musím prekladať Hada, lenže toho som si do práce neposlala, takže robím na 17. Nekúria nám, blbne nám sieť - no neporazilo by ťa, človek chce konečne pracovať a ono to nejde. Každú chvíľu čakám, kedy to kolega zabalí (dostatočne zmrzne) a hodí ma domov. Zatiaľ kúrim ohrievačom... Aj ja ďakujem.
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: denice - 25.10. 2010
Držím palce - snad kolega zmrzne natolik, aby byl práce neschopný, ale přitom tě zvládl bezpečně dopravit domů!

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jacomo - 25.10. 2010
Přiznám se, že jsem na okamžik pocítila hrůzu, že nakonec je Harry do Hermiony též zamilovaný. Uff, PEVNĚ doufám, že jsem se spletla. (Asi privelmi čítam - momentál opětně Broken ) Překlad samozřejmě nádhera. Ten výraz meduška se mi taky moc líbí, zní to tak na pomezí sladkosti a majetnickosti, který přesně sedí k Dracovi. A teď nás čeká ta slíbená romantika - klid před bouří, viď? Budu si ji dávat jako pohádku před spaním.
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Nie, ešte jedna kapitola, a na romantiku si asi budete musieť počkať, musím prekladať niečo iné. Otázka je, či vydržím ja a neurobím to paralelne. Ale mám dojem, že celá kapitola romantická nebude, ako si to nazvala - sladkosmutná? Asi tak. Ale od 19. začína akcia! Dúfam, minimálne podľa konca 18. Díky moc za komentár a som fakt zvedavá na ten po 16 (hlavne kvôli tej tvojej prvej vete).

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: marci - 25.10. 2010
Uf - to byla překrásná kapitola! Také jsem si myslela, že Harry bude spíš prostředník mezi Ronem a Hermionou, ale když si vybavím jeho chování v posledním díle kánonu, tak takhle je to rozhodně věrohodnější.. Paráda. No, snad se po rozhovoru s Hermionou chytí za nos a bude se chovat trochu tolerantněji.  Moc se těším na další kapitolu - a samozřejmě, úchvatný překlad, jako vždy M
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
Ďakujem, ďakujem, ďakujem... potešilo. Harry ešte dostane zabrať :D Snáď zajtra, ale tentoraz nesľubujem.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Zuzana - 25.10. 2010
No takže o mojej závislosti len toľko, len som poliala kvety (predsa len sú to živé bytosti) a hneď som sa vrhla na poviedku. Nemôžem začať pracovať, kým si to neprečítam ...“Potom by som mala ísť," zašepkala, ale nepohla sa.“ Ako to robia, že je to tak nádherné Draco sa vie až príliš dokonalo ovládať, a je až príliš ohľaduplný no on je v tejto poviedke takmer dokonalý Hermionino klamstvo je hodné Salazara. Ešte aj Dracovi sa to prieči. Ale je to jediné možné riešenie. Chudera čakal na ňu celý Chrabromil??? A Harry jej dal na výber... A ona si vybrala. Každá naozaj zamilovaná osoba by si vybrala takto. Harry to mohol vedieť. Och to je smutné    Ale Hermiona by nebola sama sebou, keby to nedala do poriadku, aj keď zatiaľ hlavne kvôli Giny. Ron ma prekvapuje, asi to chápe viac preto, že aj on cíti lásku a vie aké je to ťažké vzdať sa jej. Ja sa znovu roztekám, musím si držať na tvári masku ale keby som nemusela tak by som mala ústa roztiahnuté v blaženom úsmeve ách záver je neskutočný. Umriem kým sa dozviem kam idú a čo sa tam bude diať. Trochu mám strach, že nič dobré, ale dúfam, že sa mýlim. Ďakujem za úžasne nádherný preklad. Mám krásny štart do dnešného zamračeného dňa.
Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: Jimmi - 25.10. 2010
A moja závislosť čo? Napíšem pol strany kódu a dávam F5 či tu niečo nepribudlo. Rýchle ťukanie do klávesnice je jediný spôsob ako sa tu zohriať, takže makám ostošesť. Ale takú radosť si mi urobila. Našťastie ja sa usmievať môžem, kolegyňa oproti nevidí kvôli monitoru a dvere sú privreté, aby sme udržali aspoň trochu tepla. Z tohto budem taká chorá... Pracovať v mieste bydliska tak idem domov. Ach jo. Ešte raz díky a snáď sa zajtra dočkáš. Už to mám v pošte, ale dostanem sa k tomu asi až večer.

Re: Kapitola 15: Konfrontácia Od: anonym - 25.10. 2010
skvelé.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Pdf na stiahnutie: ( Jimmi )19.11. 2010Pdf na stiahnutie
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 32: Stratení a nájdení
velvet86: ( Jimmi )15.11. 2010Kapitola 31: Sedem viteálov - časť druhá
velvet86: ( Jimmi )12.11. 2010Kapitola 30: Sedem viteálov - časť prvá
velvet86: ( Jimmi )11.11. 2010Kapitola 29: Šou začína
velvet86: ( Jimmi )09.11. 2010Kapitola 28: Odpočítavanie
velvet86: ( Jimmi )08.11. 2010Kapitola 27: Bezvýhradne
velvet86: ( Jimmi )07.11. 2010Kapitola 26: Keď vôbec nič nevravíš
velvet86: ( Jimmi )06.11. 2010Kapitola 25: Opätovné stretnutie
velvet86: ( Jimmi )05.11. 2010Kapitola 24: Zrada
velvet86: ( Jimmi )04.11. 2010Kapitola 23: Rozplývajúci sa sneh
velvet86: ( Jimmi )03.11. 2010Kapitola 22: Zasnúbenie
velvet86: ( Jimmi )02.11. 2010Kapitola 21: Brloh
velvet86: ( Jimmi )01.11. 2010Kapitola 20: Viera
velvet86: ( Jimmi )31.10. 2010Kapitola 19: Malfoy Manor
velvet86: ( Jimmi )30.10. 2010Kapitola 18: Vianoce
velvet86: ( Jimmi )29.10. 2010Kapitola 17: Priznanie
velvet86: ( Jimmi )28.10. 2010Kapitola 16: Blízkosť
velvet86: ( Jimmi )27.10. 2010Kapitola 15: Konfrontácia
velvet86: ( Jimmi )26.10. 2010Kapitola 14: Prezradenie
velvet86: ( Jimmi )25.10. 2010Kapitola 13: Obeť
velvet86: ( Jimmi )24.10. 2010Kapitola 12: Čo keď
velvet86: ( Jimmi )23.10. 2010Kapitola 11: Priatelia a milenci
velvet86: ( Jimmi )22.10. 2010Kapitola 10: Oddanosť
velvet86: ( Jimmi )21.10. 2010Kapitola 9: Zbohom
velvet86: ( Jimmi )20.10. 2010Kapitola 8: Neúplnosť
velvet86: ( Jimmi )19.10. 2010Kapitola 7: Príťažlivosť
velvet86: ( Jimmi )18.10. 2010Kapitola 6: Halloween
velvet86: ( Jimmi )17.10. 2010Kapitola 5: Starosti srdca
velvet86: ( Jimmi )16.10. 2010kapitola 4: Spoznávania
velvet86: ( Jimmi )15.10. 2010Kapitola 3: Nesplniteľná misia
velvet86: ( Jimmi )14.10. 2010Kapitola 2: Cudzinci
velvet86: ( Jimmi )13.10. 2010Kapitola 1: Život a smrť
velvet86: ( Jimmi )12.10. 2010Úvod k poviedke