Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Broken

Broken: Epilóg

Broken
Vložené: Jimmi - 30.09. 2010 Téma: Broken
Jimmi nám napísal:

Broken: The Epilogue ´

http://www.fanfiction.net/s/6295300/1/Broken_The_Epilogue

Preklad: Jimmi

Napísala: inadaze22

Rating: PG-18

Doba: Po Rokforte

 Samostatne zverejnený epilóg

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Epilóg: Ohromný rozdiel

(O tri roky neskôr)

Stále existovalo tak veľa vecí, ktoré sa Hermione na sebe nepáčili, takže si nedokázala logicky zdôvodniť, prečo by niekomu ako on na nej vôbec záležalo, ale jemu záležalo - svojím vlastným, mlčanlivým a už nie tak rezervovaným spôsobom.

Draco Malfoy rozhodne nebol dokonalý, ale...

V duchu sa usmiala.

Stále nenávidel ľudí, mobily, večierky a vlašské orechy. A predsa ľudí toleroval pre ňu, zúčastňoval sa večierkov s ňou a nosil mobil kvôli nej. Stále ste ho nedokázali prinútiť zjesť vlašské orechy a v tomto trval na svojom. Smiešne. Draco bol stále namyslený, rezervovaný, ovládajúci sa podivín; ale tiež existovali časy, kedy bol pokorný, citlivý a veľkorysý. Stále zbytočne tvrdo pracoval na tom, aby svoje pocity ustrážil v súkromí; a predsa sa s ňou za posledné tri roky podelil zo seba samotného viac, než kedy mohla Hermiona očakávať.

Draco absolútne odmietal pripojiť sa k nej na nedeľné obedy pri návšteve Harryho, utorkové večere s Ronom či pri tých príležitostiach, kedy sa s nimi oboma stretla na pohárik. Ale keď ju Weasley pozval na večeru s ním a jeho novou priateľkou Kate; Draco ju s malým povykom sprevádzal a strávil tri dni tým, že odmietal priznať, že sa príjemne bavil. A keď sa Potter ukázal v jeho pracovni, aby sa ho spýtal, či sa k nim nemôže pripojiť na oslavu toho, čo by bývalo Matthewovými šiestymi narodeninami, neodmietol ho.

Stále odmietal všetky pozvania na Weasleyovské nedeľné obedy, a áno, bolo mu to jedno. Ale občas sa zastavil skôr, aby odprevadil Hermionu domov a nikdy nebol hrubý. Draco zdôrazňoval, že sa s každým zmieril a nepociťoval potrebu vytvoriť si s nimi spojenie akéhokoľvek druhu. A Hermiona sa s ním nikdy nehádala, pretože, nuž, bolo jej to jedno.

Všetko z toho.

Draco mohol mať akúkoľvek čarodejnicu, ktorú chcel, ale...

Hermiona sa zamyslene odvrátila.

Nebol romantický v žiadnom zmysle či definícii tohto slova; neexistovali žiadne ruže, sľuby, vyznania nehynúcej lásky, kartičky či čokoľvek, čo by len vzdialene dýchalo sentimentalitou. Ale boli tu tie pohľady a činy, nemá náklonnosť a niečo, bublajúce pod povrchom, ktoré vyzeralo tak veľmi ako láska, cítilo tak veľmi ako láska, ale on o tom nikdy nehovoril.

Ale, opakovane, jej to nevadilo.

Draco nebol taký hrozný, ako si ľudia mysleli - nuž, nebol hrozný ku nej. Vôbec nie. Stále bol ku všetkým ostatným hnusný, ale ona chápala, že je len proste Dracom. Chvíľu im obom trvalo, kým prišli na to, že nie je tak veľmi odlišný bez masky než s maskou. Možno jemnejší po okrajoch a nie tak znepokojený s pocitmi, ktoré držal v tajnosti, ale to bola jeho stránka, ktorú videla len ona.

Hermiona stále bojovala a zápasila s minulosťou, presne tak ako on, ale prechádzali temnými dňami spoločne. Občas to bolo také zlé, že sa čudovala, prečo zostával... prečo zostávali spolu. Boli týždne, kedy Hermiona rozhodne verila, že jediným dôvodom, prečo Draco zostával pri jej boku tak dlho, bolo to, že si sám sebe chcel pripomenúť, že na svete existoval niekto, kto bol viac zmrvený než on, ale to nebola pravda. Vždy bolo treba čas alebo Dracovu formu brutálnej úprimnosti, aby pochopila, ale ona vždy nakoniec prišla k rozumu.

Skoro pred štyrmi rokmi Hermiona uvažovala, či by ju niekto skutočne počul, keby kričala z plných pľúc? Všimli by si to? Starali by sa vôbec? Obťažovali by sa dosť dlho na to, aby jej povedali, že potrebuje pomoc? Vždy si myslela, že odpoveď na všetky tieto otázky je nie. To bolo dôvodom, prečo sa nikdy nepokúsila žalostne volať o pomoc. Ale teraz vedela, že odpoveď je áno. Kričala a niekto ju začul...

Draco nebol v jej živote jediným človekom, ktorý vedel, aký veľký vnútorný boj zvádzala, ale bol jediným človekom, ktorý bol ochotný nakopať ju do zadku, keď to potrebovala. A nebol jediným človekom, ktorý vedel, že stále trpela bolesťou, ale bol tým jediným človekom, ktorý okolo nej odmietal chodiť po špičkách. Draco nebol jediným človekom, ktorý jej povedal, že ak bude pokračovať v tom, čo robí, tak z toho nikdy nevyviazne živá, ale bol tým človekom, ktorý ju prinútil naozaj pochopiť, akou hroznou sa stala. Povedal jej pravdu a tiež ju prinútil pravdu pochopiť.

A nebol jej najlepším priateľom, a možno bol. Prinajmenšom teraz. Tak veľa času prešlo a ona to stále nevedela. Ale čím viac sa s ním rozprávala a prechádzala, čím viac sedela a zostávala s ním, čím viac sa dozvedala a chápala ho, čím viac ho držala za ruku a objímala ho, čím viac ho bozkávala a zostávala s ním hore, keď mal nočné mory; tým si Hermiona viac a viac uvedomovala, že si myslí, že to, čo chcela, vôbec nebolo to, čo potrebovala. A to čo potrebovala bolo... nuž...

Občas si Hermiona myslela, že si nezaslúži mať ho vo svojom živote, ale len Boh vedel, ako bola vďačná, že v ňom je. Pretože bez neho vedela, že by stále bola uviaznutá v minulosti. Bez neho by sa stále prevaľovala vo vlastnej nenávisti k sebe samej. Bez neho by nevedela či neocenila, akých dobrých priateľov sa jej dostalo. A vedela, že bez neho by bola lapená vo svete, kde by niesla tak veľkú záťaž na svojich pleciach, vo svete, ktorý sa snažil vidieť a počuť ju, ale nemohol, vo svete, ktorý skutočne nevedel, čím prechádza každý deň, a vo svete, ktorý nemohol pochopiť...

"Znova ste stratená v myšlienkach, slečna Grangerová?"

Hermiona sa prežmurkala späť do prítomnosti a placho sa usmiala na slečnu Shepardovú. "Dala som sa uniesť, však?" Prekrížila nohy. "Prepáčte. Mám toho veľa na mysli."

"Chceli by ste o tom hovoriť? Máme čas."

Vydýchla. "Úprimne, len nedokážem uveriť, že toto je moje posledné sedenie."

"Ja dokážem," pravdivo odpovedala Katherine. "Za tak krátky čas ste sa dostali tak ďaleko, Hermiona. Väčšine ľudí by trvalo celý život vytiahnuť sa z diery takej hlbokej, ako bola vaša, ale vy ste to zvládli za menej než štyri roky. Viem, že nie ste z toho úplne vonku, ale pomohla som vám všetkým, čím som mohla. Myslím, že ste pripravená. Skutočná otázka znie: myslíte si vy, že ste pripravená?"

Hermiona vôbec nezaváhala. "Som."

A skutočne tomu verila.

Na konci ďalšej hodiny, po srdečnom rozlúčení a sľube, že si dohodnú stretnutie hocikedy, kedy by to potrebovala, Hermiona zatvorila dvere na dverách slečny Shepardovej, zatvorila oči a s úsmevom vydýchla. Pripadalo jej to, ako keby zatvárala dvere za jednou časťou svojho života a začínala s novou. A keď urobila prvé váhavé kroky od dverí, Hermiona si pripomínala, ako veľa nových začiatkov mohol človek zažiť počas svojho života.

Novým praktikantom v ich prvý deň či kedykoľvek, keď niečo pokazili, vždy vravievala, že každý okamih je novým začiatkom. Ale tým správnym bol len jediný - keď zažívala taký zásadný posun od toho byť osobou, ktorá potrebovala terapiu k osobe, ktorou bola dnes – k osobe, ktorá ho rozpoznala vďaka jeho hlbokej pravde.  Konce a začiatky sa sústredili k ceste človeka. Niektoré boli vítanejšie než iné, ale Hermiona bola konečne na mieste, kde dokázala pochopiť, že každý koniec sa musel vziať na vedomie, oplakať a či dokonca osláviť predtým, než mohol naozaj začať nový začiatok.

A ona mala v pláne tento koniec osláviť len čo bude môcť.

Vestibul úradnej budovy, kde sídlila kancelária slečny Shepardovej, bol preplnený ľuďmi, ale nie prepchatý. Vždy venovala pozornosť ľuďom okolo seba, zamávala, ak ju spoznali a oslovila ich, ak ich spoznala ona; takže bol zázrak, že sa nesústredila na tie červené vlasy v tom okamihu, ako ich zbadala. Možno to malo niečo spoločné s jej uháňajúcimi myšlienkami či pocitom očakávania, ale až kým tá roztržitá červenovláska neobtrela svoje plecia o jej a nezačala sa ospravedlňovať s "Ja som -", všimla si konečne, kto tá červenovláska je.

Ginny Weasleyová.

"Nechcela," dokončila, červenajúc sa ako varený homár; výraz, ktorý, ako si Hermiona náhle a podivne spomenula, nenávidela. Juj. Ginny nikdy neprišla na rodinné večere, ktorých sa zúčastnila ona, čo bolo asi v pláne. Dávalo to zmysel a bol to najlepší spôsob, ako minimalizovať trápnosť a urobiť všetkých šťastnými. Ginny vyzerala rovnako; trošičku staršie, s kratšími vlasmi a tie ostré črty jej tváre boli hladšie. "Nevidela som ťa. Prepáč. Bola som -" Ginny urobila komplikované gesto rukou, "vo svojom vlastnom svete."

"Ten pocit poznám," odpovedala Hermiona a znova k nej prehovoriť nebolo také ťažké, ako si predstavovala.

A ona si to predstavovala; neskoro v noci, keď o tom šeptom rozprávala Dracovi. Vravievala mu o tom, čo povie alebo čo urobí, a on ju počúval, až kým nezaspala alebo nevložil do tejto veci svoj názor. Počas posledných dvoch rokov sa to značne zmenilo. Keď sa stratili zostávajúci hnev a odpor, nezostalo veľa povedať toho, čo ešte nebolo povedané v minulosti. Jediné, čo mohla povedať, bolo hovoriť o niečom novom. A nepremýšľala práve o nových začiatkoch a otvorených dverách?

Ginny sa neohrabane rozhliadla, zastrčila si krátke vlasy za ucho. "Už pôjdem - ešte raz prepáč."

Hermiona ju chcela nechať odísť a vrátiť sa k tomu, aby bola len ďalšou známou tvárou v dave, ale impulzívne sa rozhodla. Denník, ktorý držala, presunula z pravej ruky do ľavej, skôr než sa spýtala: "Ako sa máš?"

Najviac zo všetkého vyzerala tou otázkou prekvapená - tak veľmi, že okamžite neodpovedala. Niekoľkokrát zažmurkala skôr, než obozretne odpovedala: "Fajn."

A keď Hermiona povedala: "To je dobre," myslela to vážne. Vďaka tomu sa Ginny o trošičku viac otvorila.

"Chodím na terapiu. Slečna Shepardová má pracovňu hneď tu na poschodí. Minulý rok mi ju odporučila Parkinsonová."

To Hermiona nevedela. "Je to aj moja terapeutka, ja -"

"Vážne?" Na chvíľu sa zatvárila vyľakane, potom znepokojene. "Ach, môžem začať navštevovať niekoho iného, ak ti to vadí. Nevedela som to. Nechcem, aby si si myslela, že – "

"Nie, nie," uisťovala Hermiona. "Práve som s ňou dnes mala svoje posledné sedenie." Zdalo sa, že na to Ginny vydýchla. "A aj keby som ju stále navštevovala, ani by sa mi neprisnilo, že by som niečo také navrhla. Nie, ak ti pomáha."

Ginny sa poťahala za koniec blúzky, tváriac sa trošku viacej v pohode. "Pomáha. Vážne. Je to ťažké, ale núti ma tvrdo sa na seba pozrieť." Trochu sa jej nadvihli kútiky úst. "Tak veľmi srandovné."

Na to zareagovala odfrknutím. "Ach, to určite."

Po skontrolovaní hodiniek sa Ginny blysla akýmsi nesmelým úsmevom. "Mala by som ísť. Meškám."

"Áno, ja by som mala ísť tiež." Hermiona zastala. "Vidieť ťa, bolo to... fajn." A možno ešte  nebola pripravená vidieť Ginny na Weasleyovských rodinných večerách, ale stretnúť ju dnes jej poskytlo nádej, že v budúcnosti bude.

"To naozaj bolo." Ginny natiahla ruku v tom, čo vyzerala ako impulzívny pohyb...

A Hermiona ju presne raz potriasla skôr, než sa ich cesty rozdelili...

Hermiona si zastrčila denník pod plece, keď kráčala dole schodmi, pripravená pripojiť sa k Londýnčanom na rušnom chodníku. Práve sa chcela zmiešať s davom, keď jej oko zachytilo dôverne známy záblesk blonďavých vlasov. Prudko zastala a spôsobila, že muž za ňou do nej narazil.

"Pozerajte, kam idete!"

Po zamrmlaní ospravedlní sa preplietla hromadou ľudí a zistila, že stojí pred Dracom, ktorý sa rozvaľuje na lavičke s knihou v ruke. Bola to jej kniha, ktorú pre mesiacmi nechala v jeho byte. Hermiona si všimla, že sa trošku vzpriamenejšie posadil, keď ju zbadal, ale nič nepovedal. Bola zvedavá až na hranicu podozrievania. "Čo tu robíš?"

Draco zatvoril knihu a pokrčil plecami. Asi to malo byť rozmarné, ale bolo to len strnulé. "Náhodou som v tejto oblasti."

Hermiona na neho so založenými rukami pochybovačne hľadela, založiac si ruky na hrudi. "Ministerstvo je na druhej strane mesta."

"Mám obednú prestávku." Vyzývavo po nej strelil pohľadom.

Pokúsila sa neusmiať sa. "O takmer pol štvrtej?"

Na to sa uškrnul. "Presne."

Hermiona si nakoniec dovolila usmiať sa. Nebolo to tak, že by Draco dobrovoľne poskytoval informácie alebo vysvetľoval svoje činy či správanie sa, ale ona vždy vedela, čo robí, dokonca aj vtedy, keď nerobil vôbec nič. Dokonca keď tu len bol. Ako dnes. "To je tvoja historka a zostaneš u nej?"

"Doslova," odvetil, ale v jeho hlase bol náznak humoru. Jeho oči rýchlo zachytili denník, zastrčený pod jej pazuchou. "Myslel som, že ho dnes odovzdávaš."

Pokrčila plecami a pripojila sa na lavičke k nemu. Posadila sa dosť blízko, aby sa ich nohy dotkli. Draco bol teraz v bode, kedy si ju automaticky privinul k sebe bez nejakého dodatočného premýšľania. A ona bola teraz v bode, keď sa oprela o jeho bok. Bolo to milé, skoro normálne a jej sa to páčilo. "Rozhodla som sa nechať si ho. Ak zamýšľam zaznamenať svoje pocity, bude to dobré miesto, kde začať. "
"Ach?"

Hermiona prikývla a zostali mlčky sedieť. Bol pekný deň; za asi týždeň prvý slnečný, takže bolo príjemné len byť vonku v tom miernom teple, ktoré zmierňoval príjemný vetrík. Draco sa vrátil k čítaniu a ona čítala spolu s ním, až kým si neodfrkla nad niečím, čo povedal hlavný hrdina.  Škaredo sa na ňu pozrel pohľadom, ktorému chýbala zloba potrebná k tomu, aby mala pocit, že to myslí naozaj. "Páči sa ti tá kniha?"

"Je dobrá. Trochu akademická na môj vkus."

"Knižný snob."

Draco sa blysol vzácnym úsmevom, ktorý začínal byť menej vzácnym, skôr než sa vrátil k čítaniu.

Hermiona ho mlčky sledovala, až kým sa na ňu zboku nepozrel. "Čo je?"

"Nič."

Nepovolil. V skutočnosti si vzdychol a znova zatvoril knihu. "Hermiona, čo je?"

"Vážne. Nič. Dnes bol dobrý deň. Hovorila som s Ginny."

Draco sa trochu napäl. Keby ho nepoznala tak dobre ako poznala, nikdy by to nebola schopná postrehnúť. Hermiona vedela, že keby bolo po jeho, nikdy by nemala príležitosť byť  na tom istom mieste ako Ginny. Draco bol nerozumne ochraniteľský, keď ste to nechali na neho, ale už sa zlepšoval. Po prvý raz, keď šli do Benátok, strávil polovicu výletu sledovaním každého jej pohybu a snahou nevyzerať, že ju sleduje. Musela ho nakoniec odtiahnuť nabok a  dať mu vedieť, že si môže vydýchnuť; že ona sa nerozpadne. Ani trošičku.

A znova mu to pripomenula. "Bolo to fajn. Som v poriadku."

Prikývol, ale uvoľnený výraz, ktorý mal, bol preč. "Videl som ju vojsť, ale ona ma nevidela."

"Vrazila som do nej," informovala Hermionu. "Porozprávali sme sa. To je všetko."

"A?"

Zatvárila sa zamyslene. "A... to je ono. Nebolo to také ťažké, ako som si myslela, že bude. Mám na mysli to, že viem, že nebudeme priateľky, ale myslím, že dokážeme byť zdvorilé."

"Čokoľvek zaberá," bola jeho štandardná odpoveď na čokoľvek, s čím plne nesúhlasil, ale nechcel sa kvôli tomu hádať. Hermiona sa na neho usmiala, vďaka čomu sa znova uvoľnil. "Kam chceš teraz ísť?"

"Myslela som, že máš prestávku na obed."

"Myslel som, že si vedela, že klamem."

"Vedela, ale niežeby si sa k niečomu priznal."

Draco sa uškrnul.

Hermiona zostala chvíľu zadumaná. "Vonku je pekne. Mohli by sme tu sedieť o trochu dlhšie. Doslova som celý deň v pohybe. Noví praktikanti... hlavný dôvod, prečo som bola dnes ráno preč skôr, než si sa zobudil. Mimochodom, prepáč kvôli tomu, mala som schôdzu, potom výcvik zamestnancov, ktorí kládli viac otázok o nás než o protokole."

"V poriadku." Draco presunul ruku okolo jej pleca a chytil ju za ruku. "Tiež som mal nejaké veci na práci. Arcturus je dnes v meste. Pozval nás dnes večer na večeru, ale čakám, že bude rozprávať viac o tom, ako idú obchody, než o niečom inom." Znova sa na ňu pozrel, než sklopil zrak na ich prepletené ruky. "Myslel som, že sa navečeriame v muklovskej reštaurácii, kvôli súkromiu."

"To mi znie dobre."

Draco sa na chvíľu nepohodlne rozhliadol. Hermiona mala tušenie, že chcel povedať viac, ale nebola prekvapená, keď zmenil tému. "Vieš, že si teraz nechala v mojom byte ponožky; na dôvažok k pyžamovým nohaviciam, košeli, svetru -"

Trochu jej sčerveneli líca. "Ach. Dnes po večeri to všetko poberiem."

"Nie je treba," mávol na ňu frivolne rukou. "Ja, hmm, uvoľnil som ti zásuvku."

Zmrzla. Zásuvku? "Je toto -"

Draco sa na ňu uprene pozrel. "Myslel som, že sme sa dohodli, že necháme veci plynúť pomaly."

"Ale zásuvka?" Hermiona sa zasmiala. "Keď ide o teba, je to ako pozvanie nasťahovať sa. Nabudúce mi povieš, že si sa vzdal tiež trochu priestoru v skrini!"

Len na ňu zízal.

Opätovala mu ten uprený pohľad. "Vážne?"

Draco sa tváril ešte viac nepohodlne. "Nuž, prakticky už so mnou žiješ, Grangerová."

Hermiona sa zaksichtila. "Nie, nežijem."

Napriamil obočie. "Zostávaš u mňa skoro každú noc."

"Kľúčové slovo: skoro."

"V mojej kúpeľni máš svoju zubnú kefku."

"Myslím, že obaja oceňujeme ráno čisté ústa."

"Fajn. Tvoja sprostá mačka strávi tak veľa času na mojom gauči, že si myslí, že je to jej osobný priestor."

"Apollo je teritoriálny. A ty si v prvom rade dôvodom, prečo nejakú mačku mám."

"A čo toto? Prepustila si moju domácu."

"Nebola potrebná."

"Počúvaš sa vôbec, Grangerová? Máš svoju poštu presmerovanú do môjho bytu."

"Ja len -" Hermiona si žula peru. "Možno máš asi pravdu."

"Viem, že mám."

"Takže... ti to nevadí?"

"Keby mi to vadilo, nebol by som ti vypratal zásuvku a skriňu."

"Pravda." Hermiona sa na Draca pozrela. "Vážne si uvedomuješ, že toto je po prvý raz, čo si -"

Pobozkal ju, asi preto, aby ju umlčal, ale veľmi dobre to zabralo. Minimálne dovtedy, kým nebol pripravený niečo povedať. "A nehovoríš mi stále, aby som veci nekomplikoval? Nuž, tak to teraz hovorím ja tebe. Nekomplikuj to. Všetko iné je už komplikované,  teraz, keď sme to zverejnili."

"Praješ si, aby sme to neurobili?"

Bol to v skutočnosti zázrak, že sa im podarilo udržať mimo klebiet tak dlho, ako sa im podarilo. Hermiona mala podozrenie, že to malo niečo spoločné s tým, že sa všetci báli, že by ich Draco terorizoval a zničil ich obchody za to, keby akokoľvek naznačili ich vzťah.

Odpovedal pokrčením pliec. "Niektoré veci sa nemajú držať v tajnosti naveky."

Významne sa na neho pozrela. "Ale niektoré áno."

"Ale to sa nevzťahuje na nás."

Nech chcela Hermiona povedať čokoľvek, zamrelo to na jej perách, keď ju pobozkal.

Spolu boli teraz iní; ohľaduplní namiesto kritickí, uvoľnení namiesto napätí a vyrovnaní namiesto neistých. Každý z nich bol viacej náchylný k tomu, aby toho druhého počúval a menej náchylný k tomu, aby obviňoval. Rozprávali sa s tým druhým, namiesto toho, aby hovorili na neho, a určili si isté pravidlá, ktorých sa držali. Večere s Narcissou v piatky, raňajky s Blaisom a Pansy v nedeľu, a jeden celý deň, ktorý bol celý určený len na to, aby boli... nuž, nimi.

Hermiona s Dracom neboli normálni, ale snažili sa.

Nikdy to nemali ľahké, ale vedeli, že nič, čo má cenu, nikdy nie je ľahké.

A neboli ani dokonalí; ani zďaleka, ale boli pár.

Bojovali a vyvíjali sa, tlačení a ťahaní. A dosť skoro by spadli. Nemali pieseň či smiešne prezývky pre toho druhého, ale mali výročie, zásuvku v dome toho druhého, a impozantný príbeh o tom, ako dospeli k tomu, čím boli teraz.

A jednako...

Boli viac než bývali, menej než mohli byť, ale aktívne pracovali na tom, aby to zmenili. Deň za dňom pracovali Hermiona s Dracom na tom, aby získali späť všetko, čo stratili, kým kúsok po kúsku ich základy silneli viac než kedykoľvek predtým.


Autorkina poznámka: Mám tonu emailov a komentárov, v ktorých ste chceli epilóg a ten bol vždy tak spola dokončený... až do dnešného rána. Mala som po prečítaní komentárov podivné nutkanie jednoducho nechať vás vidieť to samostatne. V skutočnosti sa mi vôbec nepáčil, myslela som si, že by zničil koniec, ktorý som mala naplánovaný, pretože nie je taký dobrý ako koniec 36. kapitoly, takže vôbec som neplánovala dokončiť ho... ale, prežijem to. A kto je zvedavý, bude skoro starý. Len vedzte, že už ďalšie epilógy nebudú. Tak to je. Keby som niekedy napísala o tom, že majú deti, bude to vzhľadom na ich minulosť veľmi úzkostlivý príbeh .

 

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 23.07. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 24.07. 2023
| |
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre


Re: Broken: Epilóg Od: Veron - 10.09. 2022
Ďakujem LadyF za odporúčanie tejto poviedky :) rada čítam staršie preklady ako tento. Musím povedať, že sa mi páči celkový príbeh a pomalý vývoj vzťahu Draka a Hermiony. Za mňa boli perfektne spracované spomienky postáv, vôbec som sa nestrácala medzi minulosťou, prítomnosťou a časovými úsekmi. Malé mínus je možno za opakujúce sa a zdĺhavé opisy pocitov Draca a Hermiony. Každopádne klobúk dole za preklad tak dlhej a určite náročnej poviedky! :) Ďakujem všetkým, ktorí sa zúčastňujú na prekladoch :)

Re: Broken: Epilóg Od: Octavie - 19.01. 2021
Děkuji za přeložení toho díla. Opravdu smekám, muselo to být neuvěřitelně náročné. Už jen číst to je náročné a ještě se v tom "pitvat". A povídka je jedna z nej, které jsem četla, takže děkuji ještě jednou :-).
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 19.01. 2021
Ďakujem za pripomenutie

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Broken: Epilóg Od: mikita03 - 10.09. 2018
Tohle vás prostě neomrzí. Ale kde ti lidé chodí na tak dobré náměty? :-)

Re: Broken: Epilóg Od: margareta - 13.04. 2016
Tohle nelze považovat za povídku. To je příběh kusu těžkého života, tak jak se stává a bude i nadále stávat. Komukoliv, kdo žije nebo se pokouší žít. Ať už celistvý či rozbitý, s hlavou vztyčenou nebo na kolenou. Postavám nijak nepomáhá jejich magie, jsou to především trpící lidé, kteří se, pokud se srazí s tvrdou realitou, na magii spolehnout nemohou. S vlastními démony se musí vyrovnat sami; takže pokud se jim podaří najít třeba i malou berličku, jsou vděční. Vděční za tu naději, že se možná zvednou. Ale opírají se opatrně, aby ji nepoškodili, protože si jsou vědomi toho, že další už by najít nemuseli. Překrásný příběh! Jeden z těch, kterých je do archivu škoda! Děkuji za něj!

Re: Broken: Epilóg Od: SavedByGrace - 21.05. 2015
helou väčšinou články nekomentujem, ale toto mi nedalo...prekutrala som blog aj archív krížom-krážom a nič geniálnejšie ako Broken som nenašla...nič ma neoslovilo tak, ako toto.... Táto poviedka je ohromný čitateľský zážitok !!! Klobúk dolu pred autorkou, príbeh je super, nie je gýčový, tuctový. Práve naopak... po dočítaní som mala pocit, že taký vývin vzťahu a lásku, akú mali Draco a Hermiona v tomto príbehu, by som chcela a predsa nechcela zažiť....:-) ten príbeh je tak veľmi životný a taký...drsný...a napísaný veľmi dobre, bez zbytočného sentimentu a romantiky...okrem Rowlingovej epilógu jee toto pre mňa najprijateľnejšia verzia, ako to mohlo dopadnúť...v PC mám uložených veľa veľa viet, dialógov, myšlienok...epilóg bol super...(a ja osobne si myslím, že napriek všetkému - a možno práve napriek všetkému - by bolo skvelé, keby mali D&H rodinu ) Ďakujem Jimmy za skvelý preklad !!! Obohatila si moje čitateľské zážitky len tak ďalej !

Re: Broken: Epilóg Od: arabeska - 29.11. 2013
Tohle je prostě monstrózní dílo. Četla jsem to už v angličtině, ale to je hrozně dávno a nedostala jsem se ani k deváté kapitole. Autorka má pravdu, další epilog s totálním happy-endem by to úplně zazdil. Přemýšlela jsem, že si Broken přelouskám o Vánocích, ale je tady toho tolik, že se to nedá zvládnout. Je to úchvatné dílo, kdyby vyšlo knižně, okamžitě si pořizuju vlastní výtisk. Zaslouží si to delší komentář, ale já vážně nevím, co k tomu napsat. Nádhera! Děkuju, žes mi umožnila si to přečíst celé ve slovenštině, ani nechci vědět, kolik jsi nad tím strávila času. Bohyně, vážně! 

Re: Broken: Epilóg Od: Miauxxx - 24.05. 2013
toto celé je najväčšia bomba zatiaľ, čo som kedy o Dramione čítala, predčilo to aj Nepravdepodobný pár, ktorý bol doteraz môj top. Neuveriteľné. Prepracované. Famózne! Wow! A preklad výborný, síce pár bohemizmov, ale občas sa do toho viacej hodia ako naše slová :)
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 24.05. 2013
Som vychovaná ešte v spoločnom štáte a žijem blízko hraníc, takže mne to tak nepríde. Teraz už mám betu, tá to opravuje a učím sa :D Díky moc

Re: Broken: Epilóg Od: soraki - 19.02. 2013
jestli tohle nevystihuje celou povídku, tak potom už nevím http://www.youtube.com/watch?v=o8u7CM8VEOo&list=PLAFAFE6896F6CA164  
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 24.05. 2013
Waw, a ja som to našla až teraz. Jéminé.Díky za link

Re: Broken: Epilóg Od: Julie - 11.02. 2013
Nevím, jestli někdo čte komentáře i u starších ukončených povídek, ale nedá mi to abych nepoděkovala za překlad tohoto neuvěřitelně krásného a silného díla. Budu si teď muset najít ke čtení nějakou oddechovku, aby se emoce trošku srovnaly. Díky

Re: Broken: Epilóg Od: nefrit - 14.06. 2012
Mám rada pary: DM/HG. Skoda ze u je koniec. Velmi podarena poviedka. :)

Re: Broken: Epilóg Od: Twilly - 02.06. 2012
Táto poviedka je veľmi zvláštna. Má kopu hluchých miest, do ktorých autorka vletela, ale... Na druhej strane som sa priam vyžívala v jej supermajstrovskom štýle viesť dlhý dialóg bez toho, aby som jediný raz mrkla, pretože mi mohlo niečo z tej fantastickej scény ujsť. Psychológia postáv ma pravidelne dostávala do kolien a hoci nemám nič proti červenej krnižnici a zároveň chápem podstatu týchto dvoch postáv, musím sa priznať, že ma ich sexuálna sterilita trošku zarmútila. Myslím, že nám autorka mohla poskytnúť niečo s Dracovho "krásna", čo sa dotyku týka. Nebol na dotyky stavaný, ale stavím sa, že pre Hermionu by to urobil. Škoda. Každopádne, tlieskam ......

Re: Broken: Epilóg Od: klakla - 16.04. 2012
Tak tato povídka byla skvostná!! Nejen, že byla plná silných momentů, které v člověku zanechají viditelnou stopu, ale vlastně celá byla přeplněná životem i přes ten počet smutných událostí a pořád se v ní dělo něco zajímavého a vůbec se od ní nedalo odtrhnout. Děkuji Jimmi za velmi kvalitní překlad a máš můj obdiv za to množství času, které jsi této povídce věnovala. A až si budu zase chtít zaplavat v slzách tak se k ní určitě vrátím:-)
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 16.04. 2012
Zvláštne, ďalší človek ktorému sa to páčilo. Ďakujem moc. Ale potvrdzujeme sa mi, že jeden negatívny komentár preváži stovku pozitívnych. Na ten zabudnúť nemôžem :D Som fakt rada, že sa ti to páčilo a naozaj ďakujem, že si to aj dala vedieť. Ach, keby tak autorka napísala ešte aj epilog po epilogu :D Som zvedavá, či si niekedy trúfli na deti a celkovo na manželstvo. To už asi ostane len na našej fantázii :D Ešte raz díky

Re: Broken: Epilóg Od: muuufi - 15.03. 2012
dakujem za preklad

Re: Broken: Epilóg Od: Michelle - 18.01. 2012
Nádhera, když jsem se toto rozhodla přečíst, myslela jsem si že to bude záležitost jednoho, dvou večerů. netušila jsem, že se to protáhne na týden, dva. Je to nádhera. Ale souhlasím s autorkou. Epilog ani nebyl potřeba, ale přišel "k duhu". Díky za celý tento překlad. Tak dlouhý jsem ještě nečetla, překládala jsi někdy něco podobně dlouhého? Mimochodem, tato věta mě dostala:   Boli viac než bývali, menej než mohli byť...        
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 18.01. 2012
Myslím, že keď som sa do toho pustila, som si tú dĺžku nevedela predstaviť - 390 slov, to má dĺžku Hada. Nedávno som si na túto poviedku spomenula a dostala ju chuť prečíťať... teraz mám také čítacie obdobie :D Ďakujem za komentár a za pripomenutie. PS. Teraz sa mi zdá extrémnou dĺžkou už 100 tisícová poviedka. 

Re: Broken: Epilóg Od: nocolf - 27.10. 2011
Od začiatku prázdnin som sa sem nevedela dostať a teraz som ochoreka, takže sa mi konečne poarilo dočítať Broken a chcem sa ti podakovať za úžasné množstvo úsilia čo si do toho vložila:) bolo to super:)

Re: Broken: Epilóg Od: monika - 26.10. 2011
NÁDHERNÉ.NAOZAJ.JA...NEMÁM SLOV :-) NÁDHERNÁ POVIEDKA AJ PREKLAD :-) 

Re: Broken: Epilóg Od: Nikiac - 02.07. 2011
nejlepší povídka kterou jsem kdy četla 

Re: Broken: Epilóg Od: eressiel - 15.05. 2011
Páni toto je moje jedna z nejoblíbenějších povídek tady. Děkuji

Re: Broken: Epilóg Od: adrika - 10.03. 2011
Síce smutná poviedka, ale krásna :)

Re: Broken: Epilóg Od: Shoshi - 06.03. 2011
Jednoznačne najlepšia poviedka/preklad akú som kedy čítala... :) Vďaka

Re: Broken: Epilóg Od: thecantloveme - 06.03. 2011
Tak toto je jednoznačne moja najobľúbenejšia fanfiction poviedka. Už len ten štýl písania autorky (a samozrejme aj dokonalý preklad....vzdávam hold prekladateľke). Celý vývin ich vzťahu a aj záver mi prišiel až neuveriteľne správny a prirodzený. Všetko išlo pomaly, postupne a špecificky pre nich dvoch. Absolútna spokojnosť. Celá poviedka je jednoducho čarovná a podľa môjho skromného názoru na naozaj vysokej úrovni. Už som aj uvažovala, že si ju vytlačím (samozrejme pre osobné účely) ale tých stán je prekliato mnoho a farby v tlačiarni úboho málo. Naozaj, tento príbeh mi dal tak veľa... A stále mi dáva pretože si ho čítam vždy keď sa cítim pod psa. Vtedy zistím že sa nemôžem vzdávať a všetko bude zase dobré... OK, dosť bolo mojich výlevov, proste som vám len chcela poďakovať že ste sa dali na preklad takejto úžasnej poviedky a vďaka vám je môj svet znovu o niečo svetlejší...<3

Re: Broken: Epilóg Od: virulence100 - 19.02. 2011
prostě jedna z nejlepších povídek, které jsem kdy četla! Nááádhernej překlad.. a ten nápad. Prostě a jednoduše povídka která mi vzala dech a vrátila mi ho až u dočtení epilogu. Velké díky za to, že jsi přeložila takovou povídku! 
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 19.02. 2011
Ja ďakujem za komentár (a samozrejme pochvalu). Človek si potom vždy povie, že to všetko stálo a stojí za to. Díky.

Re: Broken: Epilóg Od: buffy11 - 04.02. 2011
Pridávam sa ku všetkým nadšeným čitateľom tejto poviedky - musel to byť naozaj náročný preklad, ale zvládla si ho výborne. Musím sa síce priznať, že občas som sa pri opisoch pocitov strácala v deji tak, že som zabudla, o čom bola predtým reč, no autorka tým len krásne ukázala, čo sa odohráva v ich dušiach. Čítam poviedky hlavne v mobile, a tak nemôžem ku každej kapitole pridávať komentár, preto to robím aspoň teraz, na záver. Bolo to fantastické, a je mi trochu ľúto, že príbeh už skončil. Držím palce pri výbere poviedok a ďalších prekladoch. Budem sa na ne tešiť .
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 04.02. 2011
Úplne stačí, keď sa niečo napíše nakoniec. Aby sme vedeli, že aj staré preklady niekto číta. Ďakujem.

Re: Broken: Epilóg Od: Aha_Lucia - 16.01. 2011
och? prišla som sem, pre link na pdf a skoro som spadla zo stoličky! epilóg k tejto naprosto dokonalej, úžasnej a strhujúcej poviedke, naplnenej toľkými emóciami..ach, znova hovorím - úžasný koniec a veľká vďaka za epilóg a EŠTE väčšia vďaka je za úžasný preklad!  ach, nemôžem sa prestať usmievať
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 04.02. 2011
Ďakujem! A to som ho našla fakt náhodou, autorka naň vôbec neupozornila, vložila ho ako samostatnú poviedku. A trochu dúfam, že sme ju k tomu vyprovokovali aj naším prekladom, časovo to sedí.

Re: Broken: Epilóg Od: zuzka - 20.12. 2010
tak jsem se o víkendu konečně pustila do Broken... teda, byla to fakt síla! naprosto nepopísatelně geniální a strhující a úžasná povídka. překlad musel být fakt náročný. za to ti chci poděkovat, protože tohle bych si v angličtině v životě nepřečetla. smekám!
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 20.12. 2010
Aj ja ďakujem. A predstav si, že som včera objavila podobne ladenú poviedku, ale o Dracovi. A tiež tak hrozitánsky dlhú... slušne ma pokúša.

Re: Broken: Epilóg Od: Griffindor - 16.10. 2010
ahoj, túto poviedku som čítala už dávnejšie, keď mala len 29 kapitol, ale teraz som sa znovu do nej začítala a skončila perfektne, a chcela by som sa spýtať či by si mi celú túto poviedku neposlala a ak by sa dalo tak aj tie videá čo tu sú na smrtorut@post.sk. Ďakujem
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 16.10. 2010
O jeden príspevok nižšie je celé pdf, len si ho stiahni. A videá? Len linkujem YTB, nemám ich stiahnuté. Ďakujem za prečítanie.

Re: Broken: Epilóg Od: Maenea - 08.10. 2010
Tohle byla jedna z nejlepších povídek, které jsem mohla číst. A epilog mě velmi, velmi potěšil, protože mi připomněl, jak moc jsem se těšila na každou kapitolu.  Navíc není sladký, jak má většina epilogů ve zvyku, ale je živý, opravdový, jako celá povídka. Jen míň zlomený :-) Ještě jednou ti Jimmi děkuju, že sis s tím dala takovou práci :-)
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 08.10. 2010
Rado sa stalo :D

Re: Broken: Epilóg Od: SARA - 03.10. 2010
Epilog jsem vůbec nečekala. Moc pěkné, díky.

Re: Broken: Epilóg Od: tonks - 02.10. 2010
Tak dávno som tu nebola, až sa hanbím. Najprv som nebola doma, potom som nemala čas, potom prišla škola a teraz, keď som nemala chuť na nič, som sa sem nejako dostala a našla tento epilóg. Úžasné! Presne takto som si ich vzťah predstavovala, sú spolu neuveriteľní - sú sami sebou Naozaj dokonalé Toto je presne to, čo som potrebovala. Normálne ma to nakoplo a uvedomila som si, že to, čo sa odohráva v mojom živote, nie je až tak zlé (že môže byť aj horšíe). A pri Hermioninom stretnutí s Ginny zas, že všetko sa dá napraviť... Ďakujem za preklad a hádam začnem zas čítať a komentovať  
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 03.10. 2010
Určite môže byť aj horšie, takže buďme radi za to, čo máme. Ak ťa to poteší, nie si sama, kto má pocit, že to nemôže byť jeho život, čo žije, pretože si to nijako nezaslúžil. Ale ako vravíš, môže to byť aj horšie, takže... ešteže máme FF, kde to síce môže byť napínavé, občas drsné, ale pri správnom výbere to vždy dopadne dobre. Ďakujem moc za komentár.

Re: Broken: Epilóg Od: Nuviel - 01.10. 2010
Vůbec jsem nečekala, že je k povídce ještě epilog a dost mě to překvapilo, ale neodradilo od čtení a byl to nádherný závěr:) Děkuji za překlad.
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 02.10. 2010
Prekvapenie to bolo pre všetkých, vrátane mňa. Díky.

Re: Broken: Epilóg Od: anonym - 01.10. 2010
skvelé.

Re: Broken: Epilóg Od: doda357 - 01.10. 2010
Tak tomuto sa teda hovorí prekvapenie . A ešte k tomu veľmi príjemné. Tento epilóg je rovnako úžasný a skvelý ako celá poviedka. Ďakujem za veľmi pekné spríjemnenie dnešného dňa tvojim veľkolepým prekladom. Díky
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Díky, opravené. Ja ďakujem za poďakovanie :D

Re: Broken: Epilóg Od: JSark - 01.10. 2010
Normalizácia. Výborne. Díky moc za preklad.
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Ďakujem za komentár.

Re: Broken: Epilóg Od: Zuzana - 01.10. 2010
Keď som prišla pozrieť čo je nové, myslela som si, že som sa pomýlila a zle klikla, ale keď som sa začítala tak som mala obrovskú radosť z tohoto epilógu. Po takej dobe som nečakala, že sa dozviem ako to bolo ďalej. Po prečítaní cítim okrem radosti aj dojatie a znova tú zvláštnu atmosféru krásneho príbehu. Ďakujem autorke, že sa dala uprosiť a hlavne ďakujem za ako vždy nádherný preklad.
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Ja som to našla pred pár dňami, možno týždeň. Len som dúfala, že nikto "nevytrúbi" že existuje Epilóg. A som rada, že to vyšlo. A trochu dúfam, že ju k tomu rozhýbal aj  náš preklad. Díky moc.

Re: Broken: Epilóg Od: Jin - 01.10. 2010
och,takže nakoniec tu teda ten epilog naozaj je...pekne.... vdaka za preklad.... :D 

Re: Broken: Epilóg Od: denice - 01.10. 2010
Jen jsem tak nahlídla, než půjdu po svých - a ejhle! Už půl hodiny mám být někde úplně jinde a já si sedím, vrním blahem a užívám si tuhle krásu. Opravdu musím odejít, ale celé odpoledne budu myslet na to, jak si večer sednu, přečtu si pomalu znovu tvůj skvělý dárek, užiju si všechny pocity, které se mi vybavují při vzpomínkách na první čtení Broken a asi začnu číst znovu od začátku. Draco s Hermionou jsou úžasní. Ty taky. Děkuji.
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Díky, moc si vážim, že si si našla čas nielen na prečítanie, ale aj na komentár. Pochvala si mi fakt v týchto časoch zíde. Ešte raz ďakujem.

Re: Broken: Epilóg Od: luisakralickova - 01.10. 2010
Překvápko zabralo, den je hnedle hezčí, díky moc.
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Potešenie na mojej strane. Díky.

Re: Broken: Epilóg Od: Jacomo - 01.10. 2010
Možná má autorka pochybnosti o síle tohoto Epilogu, ale jsou úplně zbytečné, protože mně jím rozzářila den! Je to nádherné a je v tom stejný náboj jako v celé povídce. Zrovna včera jsem měla tak blbou náladu, že jsem si ji začala léčit opětovným čtením Broken a dnes tohle! Díky díky díky za tradičně skvělý překlad.
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
A ja ďakujem za pochvalu :D Mne sa tiež veľmi páčil, len ma zaskočila tým, že to nepridala k Broken ale vložila ako samostatnú poviedku.

Re: Broken: Epilóg Od: cyrus - 01.10. 2010
Woooow, Jimmi, teraz si ma dostala... tak to je teda prekvapenie.... ja som o epilogu voooobec netusila... :) super super zaciatok dna a preklad neuveritelne uzasny :) woow... super super :) taka som rada, krasne to bolo... daaaaaaaaaaakuuuuujeeeeem...
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Nie si sama, našla som to náhodou a pritom bol hotový už pred dokončením Broken. Čudujem sa, že si to nikto nevšimol :D Díky

Re: Broken: Epilóg Od: jerry - 01.10. 2010
tak toto bola doslova sokova terapia ked som uvidela nadpis poviedky. aj ked si autorka mysli ze ten epilog nie je dobry, ja si myslim ze to bola pekna bodka za uzasnym dielom.  dakujem za preklad
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Mám ten istý názor a kľudne by som nepohrdla ešte jedným :D Díky

Re: Broken: Epilóg Od: 32jennifer2 - 01.10. 2010
och tak toto je iný šok! ani som len netušila, že sa nejaky epilog chystal! páni, dostali ste ma :D :D ale bol nádherný... a medzi nami... myslím, že nikto nie je normálny, každý je svojím spôsobom "podivín"... ale snažíme sa :)
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Viem o ňom len pár dní, autorka ho vložila ako samostatnú poviedku, inak mám na Broken alert. Súhlas. Díky

Re: Broken: Epilóg Od: teriisek - 01.10. 2010
:-O Tak tohle jsem naprosto nečekala... o to příjemnější překvapení to bylo:) Krásná tečka:) Děkuju moc za krásný epilog:)
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Aj ja ďakujem za komentár :D

Re: Broken: Epilóg Od: kometa - 30.09. 2010
Jimmi, zlato, je to tak přesný na to, co se teď děje! Už chápu, cos měla na mysli Dechberoucí překvapení, nádherně přeložený, prostě dárek. Fantastický závěr povídky, která mě z HPFF zasáhla snad úplně nejvíc. Spoustu slov z téhle kapitoly si ukládám do paměti. Děkuju MOC a držím palce! Hermiona s Dracom neboli normálni, ale snažili sa. Nikdy to nemali ľahké, ale vedeli, že nič, čo má cenu, nikdy nie je ľahké. A neboli ani dokonalí; ani zďaleka, ale boli pár.... A jednako... Boli viac než bývali, menej než mohli byť, ale aktívne pracovali na tom, aby to zmenili. Deň za dňom pracovali Hermiona s Dracom na tom, aby získali späť všetko, čo stratili, kým kúsok po kúsku ich základy silneli viac než kedykoľvek predtým.
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
Ďakujem... ťažko sa to vysvetľuje, ale som rada že chápeš... teším sa na tvoj mail.

Re: Broken: Epilóg Od: bbarka - 30.09. 2010
Som sem nakukla, že čo je nové a skoro som spadla z gauča! Toto je úplne neuveriteľné prekvapenie...mne sa síce páčil aj záver bez epilógu, ale som rada, že ho autorka napísala a že si nám ho ty preložila...bolo to geniálne!!! ĎAKUJEM!!! Teraz už chápem, ako bolo myslené to veľké finále...a že bolo naozaj naozaj obrovské...ešte raz ďakujem! "Bojovali a vyvíjali sa, tlačení a ťahaní. A dosť skoro by spadli. Nemali pieseň či smiešne prezývky pre toho druhého, ale mali výročie, zásuvku v dome toho druhého, a impozantný príbeh o tom, ako dospeli k tomu, čím boli teraz."
Re: Broken: Epilóg Od: Jimmi - 01.10. 2010
No finále ako finále. Podarilo sa mi všetko ukončiť a doraziť to Broken. Symbolické. Díky moc.

Prehľad článkov k tejto téme:

. Oznamy: ( Jimmi )01.09. 2021Oznam
inadaze22: ( Jimmi )30.09. 2010Broken: Epilóg
. Pdf na stiahnutie: ( Beruška1 )02.07. 2010Pdf na stiahnutie
inadaze22: ( Jimmi )30.06. 201036. XXXI. V popole polnočného slnka
inadaze22: ( Jimmi )27.06. 201035. XXX. Keď niet žiadnych slov - časť druhá
inadaze22: ( Jimmi )22.06. 201034. XXX. Keď niet žiadnych slov - časť prvá
inadaze22: ( Jimmi )20.06. 201033. XXIX. Držať sa v hurikáne za ruky
inadaze22: ( Jimmi )31.05. 201032. XXVIII. Za prítomnosti strachu
inadaze22: ( Jimmi )26.05. 201031. XXVII. Na milosť minulosti
inadaze22: ( Jimmi )18.05. 201030. XXVI. Okamih, keď zastal čas
inadaze22: ( Jimmi )04.05. 201029. XXV. Veľké veci vznikajú z maličkostí
inadaze22: ( Jimmi )25.04. 201028. XXIV. Záblesk v temnote
inadaze22: ( Jimmi )17.04. 201027. XXIII. Niekde inde hodiny tikali... časť druhá
inadaze22: ( Jimmi )12.04. 201026. XXIII. Niekde inde hodiny tikali - časť prvá
inadaze22: ( Jimmi )05.04. 201025. XXII. Byť tvojimi hradbami
. Video k poviedke: ( Jimmi )02.04. 2010Video k poviedke
inadaze22: ( Jimmi )01.04. 201024. XXI. Budem ťa nasledovať do temnoty - časť druhá
inadaze22: ( Jimmi )28.03. 201023. XXI. Skloň sa a priprav sa na neočakávané - časť prvá
inadaze22: ( Jimmi )20.03. 201022. XX. Žiadne cesty nezostali
inadaze22: ( Jimmi )14.03. 201021. XIX. Povedz niečo iné
inadaze22: ( Jimmi )11.03. 201020. XVIII. Dočasné šialenstvo
inadaze22: ( Jimmi )08.03. 201019. XVII. Spomenúť si ako žiť
inadaze22: ( Jimmi )01.03. 201018. XVI. Začiatok pravdy - časť druhá
. Video k poviedke: ( Jimmi )01.03. 2010Video k poviedke
inadaze22: ( Jimmi )27.02. 201017. XVI. Koniec viery - časť prvá
inadaze22: ( Jimmi )25.02. 201016. XV. Situácia, v ktorej sa dá len prehrať
inadaze22: ( Jimmi )24.02. 201015. XIV. Tragická irónia v tom najlepšom
inadaze22: ( Jimmi )23.02. 201014. XIII. Šepot v noci
inadaze22: ( Jimmi )18.02. 201013. XII. Vôbec nič
inadaze22: ( Jimmi )16.02. 201012. XI. Domino efekt
inadaze22: ( Jimmi )11.02. 201011. X. Pokojná zmena paradigmatu
inadaze22: ( Jimmi )05.02. 201010. IX. Rozhrešenie a rozmazané hranice
inadaze22: ( Jimmi )01.02. 20109. VIII. Všetci sa mýlili
inadaze22: ( Jimmi )26.01. 20108. VII. Priznania na streche
inadaze22: ( Jimmi )19.01. 20107. VI. Bod zlomu
inadaze22: ( Jimmi )18.01. 20106. V. Zosobnenie stratenej nevinnosti
inadaze22: ( Jimmi )11.01. 20105. IV. Vzostup a pád jednoslovných odpovedí
inadaze22: ( Jimmi )10.01. 20104. III. Život všetko zmení
inadaze22: ( Jimmi )06.01. 20103. II. Skríženie paralelných životov
inadaze22: ( Jimmi )02.01. 20102. I. Dvaja samotári
inadaze22: ( Jimmi )23.12. 20091. Prológ
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )10.11. 2009Úvod k poviedke