Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Bad medicine

8. kapitola

Bad medicine
Vložené: Jimmi - 01.09. 2010 Téma: Bad medicine
Jimmi nám napísal:

BAD MEDICINE

Preklad: Jimmi

Beta-read: Tesska

Draco Malfoy, vzorový príklad skazenosti, jedného dňa sleduje Hermionu Grangerovú do nepoužívanej časti Rokfortu a objaví jej nepopísateľné tajomstvo... A, áno, celá tá scéna na cintoríne sa neudiala. Cedric Diggory stále žije. Pretože som to povedala.

 

 http://www.fanfiction.net/s/3430175/8/Bad_Medicine

 

 Postavy v tomto príbehu sú majetkom JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševné vlastníctvo prekladov rôznych mien, názvov a miest patrí pánom Medkom, ktorí túto ságu preložili do češtiny a p. Petrikovičovej a p. Kralovičovej, ktoré ju preložili do slovenčiny. Autorské práva k tejto poviedke vlastní Cheryl Dyson ,ktorá napísala túto fanfiction.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola osem

Draco vrazil do miestnosti. Hermiona sedela v jeho kresle a hrala sa s prútikom. Prebodol ju pohľadom a sval na jeho čeľusti zapracoval.

"Na čo sa to do pekla hráš?" dožadoval sa. Pozrela sa na neho s nevinným výrazom.

"Čo máš na mysli?"

"Vieš presne, čo mám na mysli." Rozhodil rukou. "Tam dole sa chováš, ako keby som neexistoval a tu hore si... si..."

Postavila sa, aby na ňu nemohol kričať zvrchu, pretože zrejme mal náladu na hádku.

"Som čo? Nemôžeš byť vážne nahnevaný na to, že ťa ignorujem. Samozrejme, že ťa ignorujem! Nuž dobre, nemôžem sa k tebe prihnať a objať ťa, keď sa stretneme na Elixíroch, môžem? Ty si zaiste na verejnosti voči mne neobmedzil svoje nepriateľstvo. Čo čakáš odo mňa, že urobím?"

Prebodával ju pohľadom. "Neviem, ale v tejto miestnosti sa chováš tak ohavne sladko a obliekaš sa ako - nemôže byť tá sukňa ešte kratšia?"

Zamyslene sklonila zrak k svojej bielej tenisovej sukni. "Neviem. Pozrime sa." Pokusne za ňu potiahla a tá sa jej na stehnách zdvihla o ďalší palec. "Áno. Skutočne je trošku kratšia."

Draco zbledol. Všimol si zvyšok jej oblečenia a ona pocítila prvý náznak znepokojenia, keď jeho oči zažiarili ako strieborný plameň. Možno to s tým tmavomodrým máločo zakrývajúcim topom na zaväzovanie a priesvitnou akvamarínovou blúzkou prehnala. Zrazu si pripadala príliš odhalená.

Pokúsila sa odvrátiť jeho pozornosť. "Vieš, môžeš tieto stretnutia kedykoľvek zastaviť. Môžeme prestať predstierať, že sme milí a vrátiť sa späť k vzájomnému pohŕdaniu."

"Predstierať, že sme milí. To je to, čo robíš?"

"A ty nerobíš presne to isté? Alebo sú tie hnusné nadávky, ktorými ma zasypávaš predstieraním? Čo z toho, Malfoy? Predstieraš, že ma máš rád, predstieraš, že ma nenávidíš alebo je tvoj život takou fraškou, že všetko, čo robíš, je falošné?"

Pery sa mu stenčili. "O mojom živote nevieš nič."

"A čo ty vieš o mojom? Nevieme nič o tom druhom a vôbec nič nemáme spoločné! Čo tu vôbec robíme?"

Zízali na seba ako súperiace mačky.

"Ty by si bola rada, keby som odtiaľto odišiel a nikdy sa nevrátil späť, však?" spýtal sa.

"Áno, bola by som," vydýchla, hoci sa jej srdce zapotácalo a zrazu vedela, že to nie je pravda. Prižmúril oči a pomaly ju obišiel. Navlas podobne ako v ten prvý deň, keď ho tu objavila. Zastal za ňou, tak blízko, že mohla cítiť, ako sa jej vlasy obtierajú o jeho hruď, keď sa posunul. Zaťala čeľusť a odhodlane od neho poodišla. Nemohla jasne premýšľať, keď bol príliš blízko.

Pozrela sa na neho ponad plece.

"Pozri, musíme sa prestať takto stretávať. Ty to vieš. Ak neprestaneme, zabijeme jeden druhého."

"Ja ťa nechcem zabiť."

"Vážne? A čo ten malý kúsok, čo si v pondelok predviedol na Elixíroch? Skoro si vyhodil do vzduchu učebňu, keď si mi hodil do kotlíka prášok z popolplaza. Máš z pekla šťastie, že som ťa videla, inak by nás Snape vylúčil oboch."

"Uistil som sa, že ma uvidíš."

"Na tom nezáleží. Nechápem, prečo trváš na tom, aby sme v tejto šaráde pokračovali! Jeden druhým pohŕdame, takže to proste tak nechajme a predstierajme, že sa nič z tohto nikdy nestalo."

"Ty chceš zabudnúť? Na všetko?"

"Áno!" vykríkla pravdivo. Keby mohla túto spomienku vytrhnúť z vlastnej mysle, urobila by to. Nechcela si pamätať to, ako bol Draco taký... nedrakovský. Existovali okamihy, kedy zazrela záblesk niečoho za tou nenávistnou fasádou, za ktorou sa stále ukrýval.

"Nuž, ja nie." Hlas mal pevný.

Otočila sa, aby sa na neho pochybovačne pozrela. "Prečo nie?"

S povzdychol sa rozvalil v kresle, ktoré ona opustila. "Pozri, Grangerová, budem k tebe úprimný."

Tak to by mala byť zmena, pomyslela si, ale zahryzla si do jazyka skôr, ako tie slová prehovorila. Zazeral na ňu, ako keby ich povedala nahlas.

"Mne... mne sa páči tancovať s tebou." Tváril sa, ako keby z neho tie slová ťahali násilím. Zízala na neho. Vedela, že takéto priznanie ho pravdepodobne stálo zopár akrov z pozemku, ktorý mal rezervovaný v pekle. "Teším sa naň skoro tak veľmi ako na metlobal. Väčšmi, ak hráme s Chrabromilom. Viem, že ty to nenávidíš, že nenávidíš mňa a každý okamih, ktorý so mnou stráviš je totálnym mučením, takže s tebou uzavriem obchod."

Prižmúrila oči, uvažujúc, že nikdy nie je dobrým nápadom uzavrieť obchod s diablom, ale zase zostala ticho a nechala ho hovoriť.

"Prestanem ťa vonku trápiť. Žiadne ďalšie žarty, žiadne ďalšie sabotáže, žiadne ďalšie triky a pasce."

"Žiadne ďalšie urážky?" spýtala sa sucho.

"Tak ďaleko zájsť nemôžem, inak by si ostatní slizolinčania mysleli, že som scvokol a poslali by môjmu otcovi sovu. Odoslali by ma do Svätého Munga."

"V poriadku. Urážky - áno, diabolské zákroky - nie. Čo očakávaš odo mňa?"

"Len ma prestaň ignorovať. Som radšej, keď ma nenávidíš, než keď predstieraš, že neexistujem."

Jej pery sa skrútili.

" Bože chráň, aby niekto ignoroval nejakého Malfoya."

"Celkom správne."

"Niečo iné?"

Jeho strieborné oči po nej prešli a ona si bola istá, že bude komentovať to, ako ho úmyselne mučí svojím oblečením.

"Nie."

"Potom máme prímerie."

"Prímerie."

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Aeidaill - 12.04. 2023
| |
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Libbi - 23.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Reader14 - 25.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: jerry - 28.02. 2024
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 8. kapitola Od: Samarka - 17.11. 2011
Juchů příměří...

Re: 8. kapitola Od: JSark - 22.09. 2010
Akosi neviem, čo napísať. Tak len poďakujem za skvelý preklad.

Re: 8. kapitola Od: Zuzana - 14.09. 2010
zmluva s diablom, a tanec môže pokračovať. Vééééľmi dobrá poviedka. Tak perfektne sa číta asi vďaka nádhernému prekladu ďakujem zaň.

Re: 8. kapitola Od: cyrus - 08.09. 2010
Sorry dievcata, chybicka sa vam tam vloudila: Skoro si vychodil do vzduchu učebňu, hádam vyhodil nie? ak vas na to uz niekto upozornil, povazujte to za irelevantne...   Inak dobrá práca... palec hore, idem rovno na dalsiu...
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 08.09. 2010
Díky, nie, minimálne som si nevšimla.

Re: 8. kapitola Od: pavlina - 02.09. 2010
No krátká kapitolka, ale hezká. Už začíná Draco být takový milý, počítám, že časem to bude ještě lepší. Když už uzavřeli příměří. A tancovat budou taky dál tak to je fajn. Děkuji za překlad a těším se na pokračování
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Aj ja ďakujem za komentár a snáď ťa pokračovanie poteší.

Re: 8. kapitola Od: jerry - 02.09. 2010
hmm, primerie?! no myslim ze bolo na case. som zvedava ako sa to primerie odrazi v ich skutocnom spravani. vdaka za kapitolky, tesim sa na dalsie :-)
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Prímerie? Nevedia, čo si navarili. Díky

Re: 8. kapitola Od: soraki - 02.09. 2010
Skvělá povídka! Budu PC do servisu posílat častěji - protože ten luxus vychutnat si více kalpitol najednou je k nezaplacení. Děkuji, Jimmi, za překlad, musíš se u toho bavit. Těším se nadalší
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Správne romantická poviedka. Počkaj na záver, a pamätaj na zapaľovacie kúzla, ktoré Draco trénoval na začiatku. Taká drobnosť, ale došlo mi to až pri preklade. Díky a dúfam, že sa starosti s PC stratia. Mne to hovor.

Re: 8. kapitola Od: Lostt - 01.09. 2010
To som sa sem iba zasla pozriet, nedufajuc, ci tu nebude nejaka nova cast. A ono hned dve! Vazne, skoro ma prehodilo, ale o to viac pri citani tychto kapitol. Skvele :D Hermionu by som tak vazne chcela vidiet (ok, skor by som asi chcela vidiet Draca) :D No najviac sa tesim na dalsiu kapitolu. Super, dakujem ;)
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Niet za čo, ja ďakujem za prečítanie.

Re: 8. kapitola Od: Jacomo - 01.09. 2010
Tak dneska u mě vedou tyhle věty: 1) ...Nemôže byť tá sukňa ešte kratšia? - Neviem. Pozrime sa. 2) Predstieraš, že ma máš rád, predstieraš, že ma nenávidíš alebo je tvoj život takou fraškou, že všetko, čo robíš, je falošné? 3) Vedela, že takéto priznanie ho pravdepodobne stálo zopár akrov z pozemku, ktorý mal rezervovaný v pekle. A vůbec, to bych tady mohla kopírovat celou kapitolu - prostě je do skvělý! Díky za další porci romantiky.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
No, ešte pár takýchto komentár a spolu s Rapidez ma fakt ukecáte na preklad Fénixa. Ach jo, moc moc by som to chcela, ale ešte stále váham. Díky moc.

Re: 8. kapitola Od: denice - 01.09. 2010
Přestat ho ignorovat? Jsem zvědavá, jak si to ti dva představují. Předpokládám, že každý si pod tím vybavuje něco jiného.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Nikto si predsa Malfoya nemôže dovoliť ignorovať, no nie? Díky

Re: 8. kapitola Od: anonym - 01.09. 2010
som zvedavá, koľko vydrží toto prímerie.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Určite sa to bude dať zrátať na prstoch jednej ruky.  

Re: 8. kapitola Od: Tesska - 01.09. 2010
Ta ty si sa mi ale rozbehla. Dve na deň? Nerozmaznávaš ich? :D Mimochodom, chýba nám to písmeno v slove - vráti - má byť vrátil - sorry, mne blbla klávesnica :( občas mi zvykne štrajkovať
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
To sú také krátke kapitoly... a krásne to skončilo. Díky moc.  A keby to bolo na mne, vyhádžem to hneď.

Re: 8. kapitola Od: 32jennifer2 - 01.09. 2010
boze, je to chlap... :D kopu podmienok, ale k sexi oblečeniu sa nevyjadri,to moze byt :D :D no na toto ich primerie som zvedava... ako dlho vydrzi :D :D a to tango... na to sa tesim :D
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Myslím, že sa obaja boja, čo by vyviedli. Tak uvidíme. Díky za komentár.

Re: 8. kapitola Od: bbarka - 01.09. 2010
Myslím, že to bol dosť dobrý obchod...aj keď Draco asi inak nemohol Toto ešte bude zaujímavé!
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
To dúfam, že to zaujímavé bude. Ešte sa zapotia. A nielen od tanca.

Re: 8. kapitola Od: doda357 - 01.09. 2010
Tomuselo Draca asi stáť veľa sebazaprenia, aby priznal Hermione, že sa mu páči s ňou tancovať. To prímerie znie zaujímavo. Malá chybička krásy:  "Ty by si bola rada, keby som odtiaľto odišiel a nikdy sa nevráti späť, však?" spýtal sa. Inak super kapitola, teším sa na ďalšiu, ďakujem.
Re: 8. kapitola Od: Tesska - 01.09. 2010
ajaj, chýba nám písmeno - ci pana - L
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Opravené skoro okamžite, len som nemala čas na odpovedanie. Ďakujem moc za komentár aj dobrý postreh.

Re: 8. kapitola Od: Nade - 01.09. 2010
Zdá se, že přiléhavé a dráždivé oblečky Dracovi nevadí tak, jak si Miona myslela. No to je jisté! Naivní holka neví, že každý normální chlap se aspoň rád podívá, když už si nemůže sáhnout. O to pikantnější je, že Draco si pod záminkou tance vlastně sáhnout může. Samozřejmě v mezích. Skvělé, těším se, co bude dál.
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Vidíš, to ma nenapadlo. Chlapec sa chce aspoň pozrieť. Ale sa musel prekonať, keď priznal, že sa mu to vlastne páči. Díky.

Re: 8. kapitola Od: teriisek - 01.09. 2010
To vypadá slibně.. od příměří už je jen krůček k něčemu zajímavějšímu..:P Díky za kapitolu, těším se na pokračování!
Re: 8. kapitola Od: Jimmi - 02.09. 2010
Ďakujem za komentár. Neuveríš ako sa teším ja.

Prehľad článkov k tejto téme:

Cheryl Dyson: ( Jimmi )15.09. 201018. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )14.09. 201017. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.09. 201016. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )08.09. 201015. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )07.09. 201014. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )05.09. 201013. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )04.09. 201012.kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201011. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )03.09. 201010. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )02.09. 20109. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20108. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )01.09. 20107. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )31.08. 20106. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )30.08. 20105. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )21.08. 20104. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )19.08. 20103. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )13.08. 20102. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )11.08. 20101. kapitola
Cheryl Dyson: ( Jimmi )10.08. 2010Úvod k poviedke