Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Preklady jednorazoviek od Effy

Úvod k poviedkam

Preklady jednorazoviek od Effy
Vložené: Jimmi - 25.07. 2010 Téma: Preklady jednorazoviek od Effy
Jimmi nám napísal:

JEDNORAZOVKY OD EFFY

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Dovoľte, aby som vám predstavila novú prekladateľku na tomto webe. Je to Effy a zatiaľ nám preloží niekoľko jednorazoviek. Ak ju to bude baviť a vy budete spokojní, určite toho bude viac.

Takže držím palce a prajem obrovské množstvo komentárov

Jimmi


Pár slov o Effy:

Prekladám, pretože ma to nesmierne baví, chcem to ísť študovať a po skončení VŠ sa tomu chcem venovať profesionálne. Do angličtiny som sa zaľúbila pred piatimi rokmi a robím všetko pre to, aby som sa v nej maximálne zdokonalila. Dramione svet mi predstavili dve moje skvelé kamarátky, ktoré hltajú jednu poviedku za druhou. Dúfam, že sa vám moje preklady budú páčiť.

Effy


Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Úvod k poviedkam Od: denice - 26.07. 2010
Těším se na tvoje překlady, držím palce, aby tě bavilo tak překládat, jako mě číst.

Re: Úvod k poviedkam Od: Zuzana - 25.07. 2010
Teším sa na každú novú poviedku, ktorá sa tu objaví a komentovať určite budem. Mňa totiž strašne baví podeliť sa o svoje pocity po prečítaní a doma sa o tom nemám s kým :)

Re: Úvod k poviedkam Od: bbarka - 25.07. 2010
budem ti strasne moc drzat palce...a naozaj ti prajem co najviac kometarov, mozes si byt ista, ze odomna tu vzdy nejaky najdes :D a ja, svina nenazrata, dufam, ze ta to ozaj bude bavit a bude tu od teba veeela vela prekladov...drz sa! :D a ten banner je vazne super :)
Re: Úvod k poviedkam Od: Effy - 25.07. 2010
vďaka, ak všetko vyjde, hneď zajtra si môžeš prečítať krátku poviedku "Her One Desire-Jej jediná túžba" od autorky Marmalade Fever :))

Re: Úvod k poviedkam Od: muuufi - 25.07. 2010
Držím ti palce Eff ;)
Re: Úvod k poviedkam Od: Effy - 25.07. 2010
dík, Muf ;)

Re: Úvod k poviedkam Od: kometa - 25.07. 2010
Effy, těším se a chválím banner - moc se mi líbí :-) Přeju ti, ať ti jde překládání zlehka a ať máš vždycky spoustu komentářů!
Re: Úvod k poviedkam Od: Jimmi - 25.07. 2010
Ten banner robila sama! To som tam zabudla napísať. A hlavne nech má šťastnú ruku na výber poviedok. A mňa teší, že aspoň niečo zajtra bude. :D
Re: Úvod k poviedkam Od: kometa - 25.07. 2010
Jojo, zaregistrovala jsem to ve vaší diskuzi v ShoutBoardu, proto chválím ;-) A šťastnou ruku při výběru povídek přeju taky, to je pravda :-)
Re: Úvod k poviedkam Od: Effy - 25.07. 2010
jéj, ďakujem veľmi pekne :) potešilo, keďže to je môj prvý banner :) ja zase dúfam, že sa preklady budú páčiť..

Prehľad článkov k tejto téme: