Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Ich miestnosť

Kapitola 9. Stalo sa na metlobalovom ihrisku

Ich miestnosť
Vložené: Jimmi - 17.03. 2008 Téma: Ich miestnosť
Jimmi nám napísal:
**Disclaimer: I own nothing; everything belongs to the wonderful J. K. Rowling. **
*** Autor of English text : Aleximoon ***

Chapter 9. It Happened on the Quiddich Pitch

Beta.read: EGGY

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Kapitola 9. Stalo sa na metlobalovom ihrisku

„Nemôžem uveriť, že si sa vrátila pomôcť Malfoyovi! Hagrid má pravdu, zbláznila si sa!“

Hermiona sa ponad ich domácu úlohu z Elixírov, ktorá sa rozprestierala na stole v chrabromilskej spoločenskej miestnosti, smutne pozrela na Rona.

„Neviem, prečo som ti to povedala, Ron. Vždy prehnane reaguješ. Malfoy nie je naozaj taký zlý,“ odvrátila od neho zrak, pretože pohľad, ktorým sa na ňu pozrel, jasne hovoril, že jej musela vyrásť druhá hlava.

„Nie je tak zlý? Malfoy nie je... tak zlý?“ náhle sa prehol ponad pergameny a pritlačil svoje ruky na jej čelo. „Nuž necítim, že by si mala teplotu, ale stále si myslím, že by si mala ísť pozrieť madam Pomfreyovú.“

„Ron!“ Hermiona odstrčila ruku preč a zamračila sa naňho. „Nič sa so mnou nedeje, jediné, čo som povedala je, že nie je tak zlý. Si absolútne smiešny. Harry, povedz mu prosím, že je smiešny.“

Harry zdvihol oči od svojho textu na elixíry s neurčitým výrazom, z ktorého bolo zrejmé, že dúfal, že bude z tohto boja vynechaný. „Hermiona, v tejto veci musím súhlasiť s Ronom. Koniec koncov je to Malfoy. Hovoriť, že Malfoy nie je tak zlý, je to isté ako povedať, že tryskochvosté škroty (třaskavý skvorejš) sú milé a prítulné.

„Neverím vlastným ušiam. Všetko, čo som povedala je, že Malfoy nie je taký zlý a vy si myslíte, že by ma mali zavrieť u Svätého Munga!“ Hermiona cítila, že v nej začína narastať hnev a tupá bolesť sa ozvala v jej hlave; vedela, že bude mať hroznú migrénu, ak toto prerastie do plnohodnotného sporu.

„To by nemusel byť zlý nápad, Hermiona. Zjavne s tebou niečo robí. Myslel by som si, že budeš na neho dosť bystrá, ale predpokladám, že tvoj mozog nestojí za veľa, keď si stratila zdravý úsudok,“ povedal jej Ron a pozrel na Harryho, aby ho podporil, ale Harry iba zatriasol hlavou, aby naznačil Ronovi, že prekročil hranicu.

Hermiona sa na Rona hrozivo pozrela a rýchlo začala zberať svoje knihy.

„Hermiona,“ Ron sa pokúšal získať jej pozornosť. „Hermiona, nemyslel som to tak. Naozaj. Hermiona nechoď preč, máme ešte Kúzla, na ktorých musíme pracovať.“ Ron sa pokúšal schmatnúť jej ruky, ale Hermiona ustúpila z jeho dosahu.

„Oh, urob si to sám Ron Weasley, alebo ešte lepšie, nájdi si niekoho so zdravým rozumom, kto ti pomôže!“ A potom sa otočila, aby vybehla hore do dievčenskej spálne.

„Vieš Ron, mohol by som sa mýliť, ale keď si robíš starosti o priateľa, zistil som, že je lepšie neurážať ho,“ povedal mu Harry mierne, keď otvoril svoju knihu kúziel.

„Nemôžem si pomôcť, keď totálne zošalela kvôli Malfoyovi!“ zamrmlal Ron dosť kajúcne.

------------------------------------------------------------

Hermiona hodila tašku na podlahu, vrhla na do postele a zatiahla okolo nej závesy.

Ako sa opovažuje? Je úplne smiešny; oni obaja sú smiešni. Malfoy nie je taký zlý, ja som nepovedala, že je to skvelý chlapík, ale že nie je tá najhoršia zberba na svete. V duchu zareptala Hermiona.

Od výletu v Rokville sa Hermiona prestala vyhýbať knižnici, keď vedela, že tam bude. Aj keď nie doslova spolu dobre vychádzali, ale ich vzájomné urážky sa zdali menej ostré, trochu bližšie k priateľskému podpichovaniu.

Hermiona sa zvalila a pozerala s úžasom hore na závesy, čo zakrývali jej posteľ. Nie že by sa jej páčili. Práve si uvedomila, že nenávidí Malfoya menej, než ako bola zvyknutá. Bolo to niečo s jeho očami; spôsob akým sa blýskali a temneli, spôsobovalo to, že sa cítila trochu zvláštne. Ten deň v Rokville bol tiež zvláštny. V uličke bola tak vystrašená, keď sa ku nim Goyle približoval. Ale časť jej mysle odmietla premýšľať o nebezpečenstve a znepokojovala sa len pocitom, ktorý vyvolávala Malfoyova ruka okolo nej. Cítila sa zvláštne bezpečne, akoby ju Malfoy ochránil pred všetkým, keby musel. To je naozaj nedávalo žiaden zmyslel. Nemohla povedať Ronovi a Harrymi o Luciusovi Malfoyovi a Goylovom otcovi. Určite by sa ešte viac rozhnevali kvôli tomu, že išla nazad pomôcť Malfoyovi. Vtedy im povedala, že sa len chce vrátiť spať do Sladkých labiek, aby dostala ešte viac čokoládových žabiek. Keď ho našla ako sedí v temnote ako stratené dieťa, chcela ho iba utešiť. Ešte nikdy si Hermiona nepomyslela, že by chcela utešiť Malfoya alebo že by si zasluhoval pokoj. Niekedy v knižnici takmer cítila, že sú priatelia, ale potom sa Malfoy úplne zmenil a vrátil sa späť na odporného jedinca, ktorým obvykle bol. Hermiona tomu nerozumela; niekedy vyzeral tak opustený. Hermiona si hlboko vzdychla vytiahla si prikrývku až po bradu a rozhodla sa nakoniec, že nemá rada Malfoya, pretože to nebolo možné.

---------------------------------------------------------

„Hej, Grangerová, už si pracovala s niečím z tejto debničky?“

Hermiona sa pozrela tam, kde stál Malfoy predklonený ponad debničku v rohu miestnosti. „Nie, prečo?“

„Je to blbosť, všetko toto, celé knihy ničoho iného len blbostí.“ Malfoy podržal starú knihu v jeho rukách.

Hermiona rýchlo prešla cez miestnosť a kľakla si vedľa neho. „To všetko nemôže byť nezmyselné, O'Leary bol vo všetkom doteraz taký puntičkársky.“ Začala vyťahovať knihy a rýchlo ich prelistovala. Malfoy mal pravdu; tie zväzky neobsahovali nič iné ako čísla.

„Dobre, očividne tomu starému bláznovi časom preskočilo.“ Malfoy vyzeral veľmi mrzutý z toho, že debnička neobsahovala nič užitočné.

„Ale to nedáva žiaden zmysel, Malfoy, prečo by popísal celé stohy kníh iba číslami?“ Zvyšok jeho výskumu je tak usporiadaný. Hermiona držala knihu v lone a pokúšala sa prísť na to, čo to znamená.

„Tak Grangerová, v sobotu hrá Slizolin s Chrabromilom. Máme v úmysle rozdrviť tvojich malých priateľov,“ zlomyseľný úsmev zasvietil v Malfoyových očiach.

„Samozrejme, že áno,“ odpovedala Hermiona bez toho, aby sa pozrela hore. Malfoy sa strhol, ale potom si uvedomil, že ho vôbec nepočúva.

„A Harry Potter je úplný idiot, ktorý nestojí ako stíhač za nič,“ uškeril sa Malfoy na Hermionu.

„Hmmm...“ súhlasila Hermiona, jej čelo sa zvraštilo v sústredení, keď rýchlo listovala stránkami knihy.

„A ty si myslíš, že som hrozne pekný a najočarujúcejší chlapík na celej škole,“ dodal Malfoy horlivo.

„Čo?“ zrazu sa spýtala Hermiona a otočila sa k nemu.

„Oh, iba som bol zvedavý, či ideš v sobotu na metlobalový zápas,“ povedal Malfoy rýchlo.

„Samozrejme, že idem, musím podporiť svoju fakultu, nezmieňujúc sa o Ronovi a Harrym,“ povedala mu Hermiona.

„Pravdaže, pretože báječný Harry Potter nemá dosť prívržencov. Prečo nezaložíš fan klub pre tvojho malého priateľa? Alebo počkaj, je to Wízly, komu patrí tvoje srdce? Nikdy si neviem spomenúť.“ Malfoy sa na zlovestne pozrel.

Hermiona sa na neho prekvapene pozrela, až doteraz bolo toto stretnutie relatívne nudné, bola takmer ochotná povedať, že to bolo zábavné.

„S čím máš problém, Malfoy?“ spýtala sa.

„S ničím, humusáčka, už som chorý z toho, ako musím stále počúvať o Potterovi a Weasleym.“ Malfoy popadol svoju tašku vedľa stola, rozčúlený vybehol z izby a zanechal zmätenú Hermionu za sebou.

-----------------------------------------------

„Hermiona,“ zašepkal Ron na ňu. Hermiona sa pozrela priamo na Snapa, ktorý niečo písal na tabuľu.

„No tak, Hermiona. Povedal som, že ľutujem,“ naliehal na ňu Ron, ale ona sa stále odmietala na neho pozrieť.

„Prosím Hermiona...“ požiadal znovu a tentoraz Hermiona riskla jeden pohľad kútikom oka na neho. Okamžite vedela, že to bola chyba. Ron hľadel na ňu jeho veľkými modrými očami s výrazom smutného šteniatka. Zažmurkal na ňu a slabo sa usmial.

„V poriadku, v poriadku, ospravedlnenie sa prijíma, teraz sa prestaň na mňa tak pozerať, Ron,“ vrátila mu úsmev.

Harry vedľa nej sa viditeľne uvoľnil; vedela, že nenávidí, keď sa ona a Ron vzájomne nerozprávajú. Hermiona sa vrátila pozorovať Snapa a začala si zapisovať prísady, ktoré budú potrebovať pre elixír. Dnes očakávali, že budú robiť na miešaných elixíroch. Tie sa vôbec nedali tak jednoducho kontrolovať ako bežné miešacie kúzla... čo bolo pravdepodobne dôvodom, prečo ich to Snape nútil robiť.

„Tak ako veľa muších očiek potrebujeme?“ spýtal sa Harry, keď začal odpočítavať z malej hromady.

Hermionine oči prebehli cez zoznam.

„Potrebujeme päť muších očiek.“

„Vybral som ich priveľa,“ povedal Ron zamyslene nad jeho vlastnou kôpkou. Pozrel bokom na Harryho, ktorý zdvihol oči od jeho kôpky a potom ich šľahol naprieč miestnosťou, tak aby udreli Crabba dozadu hlavy. Crabbe sa otočil, ale Harry a Ron sa už obaja venovali krájaniu zlatoočky. Harry a Ron sa začali potichu smiať, keď sa začal obzerať dookola so zmäteným výrazom v jeho tvári.

„Videl som to, pán Weasley, desať bodov z Chrabromilu. Oh a vyzerá to, že máte svoj elixír pripravený na testovanie.“ Profesor Snape zastal zamračene nad nimi. „Nuž Weasley, vypite váš elixír.“

Ron sa pochybovačne pozrel na bubľajúci kotol a potom nalial do plna malú fľaštičku a prehltol to na jeden hlt. Niečo zrazu puklo a Ronove uši sa náhle zväčšili asi štyri krát než ich normálna veľkosť. Všetci Slizolinčania vybuchli do krutého smiechu. Ronova tvár sa zmenila na žiarivý odtieň červenej. Snape prešiel s prednej časti triedy, aby im na tabuľu napísal domácu úlohu.

„Pekný výzor Weasley,“ povedal Malfoy na neho zo svojho rohu. „Vieš, že tvoje uši mi pripomínajú zuby jednej humusáčky?“

Hermiona sa začervenala hnevom a popadla Rona za hábit, práve keď sa nadychoval smerom k Malfoyovi.

„Nestojí to za to Ron, vieš, že ti dá Snape trest, ak napadneš Malfoya,“ Hermiona potichu chlácholila Rona.

„Má pravdu, Ron. Neprekvapilo by ma, keby Snape našiel nejaký spôsob ako ti zabrániť zajtra hrať.“ Prikývol Harry, podišiel k Ronovmu boku a vzal ho upokojujúco za ruku. „Nechaj to tak kvôli hre, ok?“

Ron sa otočil, pozrel sa na nich a potom prikývol. „Áno, ukážeme mu.“

-------------------------------------------------------

Hermiona si sadla na sedadlo medzi Ginny a Nevilla, Seamus a Dean sedeli v rade pred nimi. Pritiahla si plášť bližšie k telu, pretože studený vánok prefukoval okolo nich. Ako sa Hermiona pozerala na tmavú šeď, ktorá sa nízko rozprestierala nad lesom, uvedomila si, že čoskoro začne zima. Pozrela sa na oblaky o kúsok ďalej a pomyslela si, že vyzerali ako určitý pár očí, s ktorými sa už dôverne spoznala.

„Oh! Pozri Hermiona, už začali!“ zakričala Ginny nahlas a chňapla Hermionu za ruku.

Dva tímy sa náhle vzniesli do vzduchu a s hvizdom madam Hoochovej sa vypustili lopty. Hra mala veľmi rýchle tempo. Harry vyletel nad hráčov, aby uvidel zlatú strelu, kým Malfoy skákal tu a tam pod ním. Harry zrazu prudko klesol a Ginny stisla Hermioninu ruku ešte silnejšie a vydala ďalší výkrik vzrušenia. Harry sa zdvihol z jeho strmhlavého letu naprázdno. Ron blokoval strelu po strele, ktoré zasadzovali Slizolinčanmi a Hermiona a Ginny boli skoro bez seba z nadšenia z toho, ako dobre si vedie v prvej hre Chrabromilu v tejto sezóne.

Ginny pevne uchopila Hermioninu ruku, keď dorážačka skoro treskla do jedného z dvojčiat. Odrazil ju a poslal ju roztočenú preč. Hermiona sledovala loptu ako zrazu zbadala cieľ a namierila si to priamo k Malfoyovi. Hermiona s rozšírenými očami sledovala ako lopta letí priamo smerom k jeho hlave, ale Malfoy ju ešte stále nevidel. Obaja, on i Harry, spozorovali zlatý záblesk blízko pri zemi pri slizolinskej bránkovej tyči. Malfoy a Harry sa pustili nadol za ňou v tom istom čase. Zaprúc sa na nohách, dvaja stíhači zamierili nadol a hrozná dorážačka naháňala nič netušiaceho Malfoya. Hermiona stisla Ginninu ruku silno a stisla svoje pery. Nesledovala viac Harryho, všetka jej pozornosť bola zameraná na Malfoya. Obaja boli tak blízko pri sebe, najprv desať stôp, potom päť. Dorážačka sa pripravila na zásah do Malfoyovej zadnej časti hlavy, keď si ju zrazu všimol a stočil sa na stranu. Hermiona vydala malý výkrik a potom Harry chytil zlatú strelu. Hra skončila; Chrabromil nahral 180 bodov, kým Slizolin mal nula bodov. Hermiona sledovala ako dorážačky museli zacúvať späť do debny a Malfoy klesal pomaly k zemi, kde zostúpil z svojej metly. Hermiona si uvedomila, že stále stíska Ginninu ruku. Mladšie dievča sa pozerala na Hermionu v šoku. Pravdepodobne si všimla, že Hermiona nebola vyľakaná kvôli Harrymu. Hermiona sa zahanbila a pobrala sa rýchlo preč.

„Poď Ginny, poďme im zablahoželať,“ Hermiona nečakala na odpoveď a rozbehla sa dole po schodoch.

„Hermiona,“ zavolala Ginny, ale Hermiona len zvýšila svoje tempo.

Vyzeralo to, že celá chrabromilská fakulta čakala na tím, kým vyšiel z ich šatne. Boli okamžite potľapkávaní množstvom rúk a odnesení nazad do školy v hlučnom sprievode. Hermiona a Ginny sa pridali ku skupine a smerovali smerom do hradu. Ale Hermiona sa oslavujúco necítila. Bola rada, že vyhrali... že Harry vyhral. Ale bol tam neodbytný pocit v jej žalúdku, že sa cítila zle kvôli Malfoyovi, tentoraz bol tak blízky.

Každý už bol z tribúny preč a smeroval smerom ku škole. Hermiona sa zastavila pred veľkými dverami a pozrela sa späť smerom k ihrisku. S istotou mohla vidieť jednu osamelú postavu stojacu v hlbokom šere. Hermiona pozrela s odstupom na dav a sledovala ako zvyšok Chrabromilčanov vybehol hore po schodoch, každý jeden sa smial a šťastne rozprával. Hermiona počkala až kým takmer všetci študenti prešli cez dvere, predtým než sa zvrtla a kráčala späť dole k ihrisku. Malfoy stál obďaleč jednej strany metlobalového ihriska. Ako zapadalo slnko tak sa pomaly stmievalo, takže ho Hermiona mohla sotva vidieť. Bol otočený chrbtom k nej a pozeral sa smerom k temnote nad zakázaným lesom.

„Malfoy?“ zľahka zavolala a podišla, aby sa postavila vedľa neho.

Neobrátil sa, aby sa na ňu pozrel. „Čo chceš Grangerová?“ spýtal sa kruto.

„Ja... ja len...“ Ale Hermionin hlas stíchol, naozaj nevedela, prečo sem prišla.

„Nechaj ma hádať,“ Malfoy sa otočil smerom k nej, „tebe v tvojej hlave akosi napadlo, že sme priatelia a pocítila si potrebu prísť sem, aby si ma utešila po tej drvivej porážke? Je to tak Grangerová?“ jeho oči prebleskovali nahnevane a urobil hrozivý krok smerom ku nej.

Hermiona si zrazu želala, aby bola vo vnútri, kde bolo bezpečne a príjemne, a nie vonku s Malfoyom, ktorého oči boli chladnejšie ako vánok, čo prefukoval okolo nej.

„Máš pravdu, neviem, čo som si myslela,“ Hermiona sa otočila preč, ale Malfoy ju schmatol za ruku.

„Mal...“ začala Hermiona, ale bola prerušená, keď Malfoy pritlačil svoje pery na jej. Hermiona stuhla. Malfoy si ju len pritiahol bližšie, bozkávajúc ju silnejšie, tak silno až ju to zraňovalo. Hermiona nepatrne zavzlykala bolesťou a potom Malfoy zrazu začal byť mierny. Ovinul ruku okolo jej chrta a pobozkal ju hlboko, jeho ústa boli prekvapivo teplé. Hermiona bola príliš šokovaná, aby ho odstrčila. Malý poplach v zadnej časti hlavy vybuchol, skríklo to na ňu, že to je Malfoy, jej nepriateľ, ale Hermiona sa zrazu rozhodla, že ju to nezaujíma. Zdvihla svoje ruky a ovinula sa okolo jeho krku a pobozkala ho späť. Malfoy bol zo začiatku prekvapený až tak, že ju skoro pustil. Avšak rýchlo sa spamätal z prekvapenia a prehĺbil svoj bozk. Malfoy ju pritiahol ešte bližšie a Hermiona pocítila, akoby sa s ňou točil svet. To zvláštne chvenie sa znova objavilo v jej žalúdku. Hermiona cítila, akoby ju opustila všetka sila a bola rada, že Malfoyove silné ruky sú nablízku nej a držia ju. Prerušil bozk, ale neodišiel. Jeho ruky ju zvierali tesnejšie, ako keby sa bál ju pustiť. Zaboril svoju tvár do mäkkých kučier, ktoré chránili krivku jej krku. Hermiona sa cítila tak teplo a ochraňovaná. Ak by táto chvíľa trvala večne, tak by jej to nevadilo. Zatvorila oči, usmievala sa a potom Malfoy prehovoril slabým chrapľavým hlasom.

„Čo mi to robíš, humusáčka?“

Hermiona stuhla, svet okolo nej sa zrazu zrútil. To bol Malfoy. Zacítila ako hnev narastá hlboko v nej zároveň so šokom z bolesti. Hermiona odstrčila Malfoya preč od nej tak tvrdo, ako len mohla. Zapotácal sa, prekvapený.

„Grangerová,“ pokúsil sa chytiť jej ruku, ale Hermiona vytiahla svoj prútik a namierila ho na neho.

„Preč odo mňa Malfoy,“ zasyčala, ruka sa jej mierna chvela. Malfoy vykročil smerom k nej. Nemohla uveriť, že bola tak hlúpa, ako mohla nechať ho robiť to čo robil? Ako sa jej to mohlo páčiť? Zacítila slzy, otočila sa a rozbehla sa smerom hradu.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 24.06. 2023
|
Alespoň takto děkuji všem, kteří se na tomto překladu podíleli a umožnili mi tak příjemně strávit čas. Tímto dávám najevo, že povídku čtu a těším se na pokračování.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: Hanisko - 14.08. 2023
| |
Aspoň takto ďakujem všetkým, čo sa na tomto preklade podieľali a umožnili mi tak príjemne stráviť čas. Týmto dávam najavo, že poviedku čítam a teším sa na pokračovanie.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: Kapitola 9. Stalo sa na metlobalovom ihrisku Od: kukuriciarka - 20.02. 2011
aaach jaj, on sa nikdy nepoučí, že? ale zase, mne to v prvej chvíli prišlo dôverné, jej zjavne nie... škoda. som zvedavá, ako to len bude napravovať?

Draco bojuje sám se sebou, je v nezáviděníhodné pozici. Hermiona se o něj bojí a Ginny si všimla, to bude mela§

Ou......tak to bolo...supeeer.....úžasné, skoro som nedýchala pri tom..úplne som zostala ako zamrznutá a ten koniec..trochu to pokazil dráček...

Prehľad článkov k tejto téme:

Aleximoon: ( Jimmi )24.04. 2008Kapitola 31. Nádherné slová
Aleximoon: ( Jimmi )22.04. 2008Kapitola 30. He Mele No Lilo
Aleximoon: ( Jimmi )19.04. 2008Kapitola 29. Na pohárik s Luciusom
Aleximoon: ( Jimmi )15.04. 2008Kapitola 28. Nevyhnutné spojenectvo
Aleximoon: ( Jimmi )15.04. 2008Kapitola 27. Omyl
Aleximoon: ( Jimmi )13.04. 2008Kapitola 26. Hermiona sa učí kliatbu
Aleximoon: ( Jimmi )13.04. 2008Kapitola 25. V dobrom aj zlom
Aleximoon: ( Jimmi )11.04. 2008Kapitola 24. Zhoda náhod
Aleximoon: ( Jimmi )09.04. 2008Kapitola 23. Pozorovateľ v lese
Aleximoon: ( Jimmi )05.04. 2008Kapitola 22. Problémy na Elixíroch
Aleximoon: ( Jimmi )05.04. 2008Kapitola 21. Ďalší útržok sna?
Aleximoon: ( Jimmi )31.03. 2008Kapitola 20. Novinky od Pansy
Aleximoon: ( Jimmi )31.03. 2008Kapitola 19. Naspäť v nemocničnom krídle.
Aleximoon: ( Jimmi )29.03. 2008Kapitola 18. Rytieri Spravodlivosti
Aleximoon: ( Jimmi )26.03. 2008Kapitola 17. Riaditeľova návšteva
Aleximoon: ( Jimmi )25.03. 2008Kapitola 16. Len hra
Aleximoon: ( Jimmi )23.03. 2008Kapitola 15. Pasca a čaj u Hagrida
Aleximoon: ( Jimmi )19.03. 2008Kapitola 14. Vianočný bál
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 13. Nákupy s Ginny
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 12. Rozhovor o bále
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 11. Diablo
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 10. Následky.
Aleximoon: ( Jimmi )17.03. 2008Kapitola 9. Stalo sa na metlobalovom ihrisku
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 8. Listy od otca
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 7. Priznanie neviny
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 6. Ich malá miestnosť
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 5. Na slovíčko s Hagridom.
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 4. Medzi závesmi.
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 3. Ohrada
Aleximoon: ( Jimmi )13.03. 2008Kapitola 2. Knižnica
Aleximoon: ( Jimmi )12.03. 2008Kapitola 1: Zasadací poriadok
. Úvod k poviedkam: ( Jimmi )18.03. 2008Úvod