Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Chalani v knihách sú jednoducho lepší

Chalani v knihách sú jednoducho lepší

Chalani v knihách sú jednoducho lepší
Vložené: Jimmi - 21.05. 2010 Téma: Chalani v knihách sú jednoducho lepší
Jimmi nám napísal:

Boys in books are just better

Napísala: Cuteblndegoddess

 Preložila: Jimmi

Beta-read: Natalie

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Poviedku v originálnom znení nájdete na adrese:

http://www.fanfiction.net/s/4979563/1/Boys_in_books_are_just_better

Dramione

Rating: PG-13

 

Žáner: Romantika

Stav: Vyžiadaný súhlas k prekladu

Zhrnutie: Hermiona je závislá na Twilighte. Draco si myslí, že knihy sú hlúpe, ale tajne je na nich tiež závislý. Draco je trochu OOC.  Žiadne miešanie s Twillight. Čisté a rozkošné Dramione.


Poznámka: Dôvodom prekladu tejto poviedky bola snaha zistiť, ako sa mi táto autorka prekladá a v skutočnosti som mala najprv banner až potom preklad. Nechcela som sa od nej pustiť do niečoho väčšieho. A pri tejto poviedke mi neustále chodila po rozume pesnička od Teamu Správni chlapi vymreli http://www.youtube.com/watch?v=cB9ea5_Tlhk  Ďakujem Natalie za úpravu správnych pojmov a dojmov z Ságy (ja som ju nečítala, videla som len prvý film).

 Preklad bol dosť v pohode, ale už som si vybrala niečo iné (keď nevie zareagovať ani na mail, tak čo už s ňou). Zvažovala som, či to zverejniť (ale zase vyhrala snaha pochváliť sa trbietavým Dracom :D), ale berte to ako úlet a snahu o odreagovanie. Máte sa baviť, nie premýšľať. Na to sú iné poviedky.

Ďakujem za prečítanie.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

Chalani v knihách sú jednoducho lepší

Hermiona sedela v spoločnej spoločenskej miestnosti a čítala knihu. Bola už za polovicou. A uchvátená postavami. Ani nepočula, keď sa Draco vrátil z metlobalového tréningu. Vrhol na ňu pohľad, čakal, že mu ho opätuje nejakou duchaplnou odpoveďou. Ale bol sklamaný. Zízala na stránky tej knihy tak uprene, až sa čudoval, že jej oči nevypálili do tých stránok diery.

Hermiona si vzdychla.

"Dobrý bože, Grangerová..." posmieval sa. Vzhliadla od knihy.

"Čo chceš, Malfoy?" spýtala sa ho.

"Je sobota. A ty plytváš svojím časom na čítanie nejakej... muklovskej knihy?" povedal, keď skontroloval obal, pretože si ju položila do lona chrbtom nahor.

"Čo ťa je do toho?" spýtala sa.

"Nič," odvetil. "Len nie som zvyknutý, že sem vojdem a nebránim sa pred tvojím náporom drzých poznámok a urážok."

"Hm..." odvetila a vrátila sa späť ku stránkam knihy. Občas sa usmiala.

"Čo to čítaš?" zaujímal sa. Posadil sa na gauč vedľa nej.

"Knihu."

"To viem," vyprskol Draco. "Aký má názov?"

"Je to muklovská kniha. Nepoznal by si ju."

"Ako vieš, že nečítam muklovské knihy?"

Hermiona sa zasmiala.

"Prosím ťa, Malfoy..." posmievala sa.

"Ty ma nepoznáš," odpovedal.

"Fajn. Volá sa Súmrak. Šťastný?" riekla.

"O čom je?"

"Chystáš sa ma otravovať celý deň?" zaujímala sa.

"Nie, mám nejaký život."

"Potom si ho choď žiť."

"Len chcem vedieť, o čom tá kniha je. Je to také ťažké?"

"Je o upíroch."

"Takže je to desivá kniha?"

"Nie."

"Potom čo je zač?"

"Romantika."

"Upírska romantika?"

"Áno."

"Prečo by si chcela čítať o upírskej romantike? Nezdá sa ti trochu príšerné, keď zabije dievča potom, čo ho pobozká?" zasmial sa. Hermiona zvraštila tvár.

"Nie. V tejto knihe ľuďom neubližujú. Alebo aspoň táto rodina upírov nie."

Draco sa zasmial.

"Očividne fikcia."

"Samozrejme, že je to fikcia. Takíto chalani neexistujú."

Dracova tvár zbledla.

"Čo tým myslíš? Upírí chalani?"

"Nie, takíto chalani... romantickí, ochraniteľskí, cítiaci k tebe silnú vášeň. Hriešne krásni a dokonalí. A trblietajúci sa. Čeľ tomu. Chalani v knihách sú jednoducho lepší."

Draco tam chvíľu sedel.

"Trblietajúci?"

"Áno."

"Tak si to ujasnime. Upíri v tejto knihe nezabíjajú ľudí; sú do nich pobláznení a potom sa trblietajú, správne?"

"Správne."

"A to ťa tak veľmi priťahuje?" spýtal sa úprimne.

"Čiastočne."

"Prečo sa trblietajú?"

"Pozri, nemám čas vysvetľovať ti celú knihu. Môžeš si ju prečítať, keď skončím, ak chceš."

"Áno, ako keby som sa ja chystal čítať muklovskú knihu," zamrmlal, keď zamieril po schodoch do svojej izby.

Hermiona dočítala prvú knihu série a prešla k druhej. Neskôr tú noc si čítala na poschodí vo svojej izbe, keď si musela ísť niečo zahryznúť. Zamierila dole do spoločenskej miestnosti a našla Draca Malfoya čítať jej knihu.

"Užívaš si ju?" spýtala sa chladne.

Zatreskol knihu.

"Nečítal som ju," zaklamal. "Len som si pozeral tú sprostú obálku."

"Správne."

"Takže kedy to zistí?"

"Zistí čo?"

"Že je Edward upír?"

"Myslela som, že to nečítaš."

"Nečítam. Len listujem."

"Správne."

"Takže?"

"Čo takže?" spýtala sa.

"Kedy to zistí?"

"Takže si ju čítal."

Zatváril sa vinne.

"Nemôžeš mi to len povedať bez toho, aby si ma neponižovala?"

"Nie."

"Fajn. Čítal som ju."

"A nie chvíľku," uškrnula sa.

"Nechápem, čo sa ti páči na povahe Edwarda," povedal jej. "Pre mňa vyzerá ako kretén."

"To je preto, že si ju len začal čítať."

"Prečo by sa Belle vôbec páčil? Podľa všetkého si myslí, že je pod jeho úroveň."

"Ak to chceš zistiť, musíš si tú knihu prečítať."

"Nemám v úmysle prečítať si ju."

"Potom sa to nikdy nedozvieš," usmiala sa a zamierila nahor. "Dobrú noc, Malfoy."

Niečo zamrmlal a znova otvoril knihu.

Na druhý deň si Hermiona prispala. Mala neuveriteľný sen o Edwardovi Cullenovi a nechcela sa prebudiť. Keď konečne vstala z postele a zišla dole, prekvapilo ju, keď zbadala Draca rozvaleného v kresle, jej kniha v jeho lone.

"Prebuď sa, Malfoy," povedala hrubo. "Ak si už prestal slintať nad mojou knihou, mohla by som ju dostať späť?"

Prudko sa prebudil.

"Nie. Ja ju potrebujem."

"Prepáč?" spýtala sa.

"Posledná kapitola... tá s večierkom k narodeninám. Prečo to tam končí? Čo sa stane?" povedal.

Hermiona sa zasmiala.

"To bola prvá kapitola ďalšej knihy," odpovedala.

"Je ich viac?"

"Áno. Ešte tri ďalšie."

"Daj mi tú ďalšiu."

"Nie. Stále ju čítam."

"Chcem vedieť, čo sa stane."

"Budeš musieť počkať, až kým ju nedočítam. Myslela som, že ty nečítaš muklovské knihy," uškrnula sa.

"Zavri zobák," odvetil, líca začervenané.

"Tak?"

"Tak čo," odpovedal.

"Čo si o nej myslíš?"

"Je dosť nerealistická," povedal jej.

"Prečo?"

"Takto sa nikto nechová. Tak milujúco. Tak oddane. Sú to nezmysly."

"Kvôli tomu je to fikcia. Ale ak sú to nezmysly, nebudeš chcieť čítať tú druhú."

Trochu pootvoril ústa. Chcel si ju prečítať. A hrozne.

"Prepáč," odvetil. "Naozaj si ju chcem prečítať."

"Dočítam ju dnes pozdejšie."

"Takže ty by si chcela niekoho ako je Edward?"

Doširoka sa usmiala.

"Žartuješ? Kto by nechcel?"

Zvraštil nos.

"Ja by som nechcel."

"Mala by som dúfať, že nie. Inak by tento rozhovor zašiel veľmi odlišným smerom."

Obaja sa zasmiali. Prekvapilo ho, že sa s ňou dokázal tak kliďánko rozprávať.

"Fajn, vraciam sa späť do mojej alternatívnej reality. Neskôr Malfoy," povedala, keď sa načiahla po koláčik na pulte a zamierila nazad do svojej izby.

Do obeda dokončila druhú knihu. Bola to jedna z kníh, ktorú odložíte len ťažko. Príliš ľahko preletovala sem a tam z toho druhého sveta. Dokázala si predstaviť samu seba ako Bellu bežiacu k Edwardovi na veži s hodinami. Priala si, aby mala najlepšiu priateľku ako Alicu. A na konci druhej knihy si priala, aby bola upírom. Vzala tú ťažkú knihu a zamierila do spoločenskej miestnosti, aby našla Draca. Nebol tam, tak nechala knihu vonku pred jeho spálňou a šla do Veľkej siene niečo zjesť. Harry s Ronom tam neboli, bola tam len Ginny.

"Čau, Ginny," šťastne prevravela Hermiona.

"Čo ťa dostalo do takej dobrej nálady?" spýtala sa Ginny.

"Ach, tá kniha, čo čítam. Mala by som ti ich požičať, keď skončím."

"Nie som horlivý čitateľ."

"Po týchto budeš," doberala si ju.

Oboznámila Ginny s tými knihami, zápletkou a hlavne Edwardom Cullenom.

"Znie ako sen," vzdychla Ginny. "Možno sa na ne pozriem."

"Budeš sa musieť postaviť do rady za Malfoya," zasmiala sa Hermiona.

"Čože?"

"Dlhý príbeh," uškrnula sa.

Kým sa vrátila do spoločenskej miestnosti, kniha bola preč spred Malfoyových dverí. Práve sa dostala k dverám svojej spálne, dychtivá začať s treťou, keď začula dvere otvoriť sa a kroky, ktoré sa k nej rýchlo približovali.

"Ako mohol?" spýtal sa Draco.

"Prepáč?" odpovedala Hermiona.

"Ako ju mohol opustiť? Viem, že ju stále miluje."

Hermiona s problémami skryla svoj úsmev.

"Nuž... myslím, že by si mal čítať ďalej."

"Vráti sa?"

"Prečítaj si."

"Fuj..." povedal Draco, keď sa vrátil do svojej izby a zatreskol za sebou dvere.

Hermiona si ľahla na posteľ, aby si prečítala tretiu knihu série. V polovici tejto knihy si uvedomila, že sa zamilovala do dvoch postáv. Do Edwarda a Jacoba. Predstavovala si, aké musí byť ťažké vybrať si medzi nimi dvoma. Samozrejme, Edward vždy vyhrá. Ale Jacob prichádza tesne, tesne druhý. Než sa dostala ku koncu, trochu sa červenala. Z bozku medzi Bellou a Jacobom sa jej rozbúšilo srdce. Šla si po pohár vody. Draco sedel na schodoch pred jej dverami. V rukách zovieral knihu.

"Už si dočítal?" spýtala sa.

"Áno."

"A ako sa ti páčila?"

"Neviem."

Zasmiala sa.

"S neprítomným Edwardom sa to trochu ťažšie číta," povedala zasnene.

"To nie je tým!" vykríkol, začervenaný.

"Potom prečo?"

"Bola tak zničená jeho odchodom, že nedokázala vidieť to, čo mala rovno pod nosom. Ten indiánsky chalan je do nej totálne zamilovaný."

"Áno, ale skutočná láska sa nedá ľahko zlomiť. Nemôže jednoducho použiť náhradu."

"Už si skončila s ďalšou?" spýtal sa.

"Nie, za chvíľu."

"Môžem si tú ďalšiu prečítať? Samozrejme, keď skončíš."

"Zvážim to."

"Kedy si myslíš, že to bude?"

"Dnes večer. Ale asi neskoro. Zajtra máme vyučovanie, takže bude asi príliš neskoro, aby si začal."

"Prečo?"

"Keď začneš, nebudeš schopný odložiť ju," uškrnula sa.

Podal jej knihu a šiel do svojej izby.

Verná svojím slovám Hermiona tej noci dokončila tretiu knihu a nechala ju pred jeho dverami. S ďalšou nezačne až do víkendu. Mala rada, keď prečítala knihy na jedno sedenie.

Ráno sa pripravila na vyučovanie a všimla si, že kniha je preč. Zasmiala sa. Ďalší tvoriaci sa twilightmaniak. Ten deň videla Draca až po večeri. Prekvapujúco bol v spoločenskej miestnosti a čakal na ňu.

"Dnes si nebol na vyučovaní," povedala, keď si všimla, že vôbec nevyzeral chorý.

"Ach, nuž, veľa som nenaspal."


"Čítal si?" spýtala sa.

Prikývol.

"Vybrala by si si Edwarda pred Jacobom?" spýtal sa.

Prikývla.

"Ale to nedáva zmysel. Jacob by sa k nej väčšmi hodil."

"Sú priateľmi. Občas veci jednoducho takto nefungujú." Hermiona si pomyslela na Rona. "Edward je jej opak. A trochu nebezpečný. To priťahuje," povedala červenajúc sa.

"Ale je vlkodlak. To je tiež nebezpečné."

Hermiona sa zachichotala a potom sa začervenala.

Draco sledoval jej výraz so zmesou zmätku a odporu.

"Dúfam, že nebudeš príliš sklamaný, ale ďalšiu začnem čítať až cez víkend, takže si budeš musieť počkať."

Zamračil sa.

"Aúúú.... malá slečna Malfoyová potrebuje svoju upíriu rýchlovku?" doberala si ho.

"Zavri zobák, Grangerová."

Dracovi týždeň ubehol pomaly. Nemohol sa dočkať, kým zistí, čo sa stalo v ďalšej knihe. A musieť znášať Hermionine posmešky kvôli jeho netrpezlivosti ho privádzalo do šialenstva. Keď sa blížil piatkový večer, hučal do Hermiony, aby začala čítať len čo skončí vyučovanie.

"Malfoy... nechaj ma na pokoji. Prosím," žobronila.

Rozhodol sa nechať ju čítať; napokon čítala rýchlo. Ale povedala mu, že táto kniha je oveľa dlhšia. Možno jej bude trvať až do soboty večera, kým skončí. Keď konečne skončila, skoro jej vytrhol tú knihu z rúk a zdrhol do svojej izby. Deň prešiel a Hermiona zazrela Malfoya len krátko v priechode. Prevalil sa nedeľný večer a Draco konečne dokončil poslednú knihu. Vyšiel zo svojej izby a našiel Hermionu sedieť pred ohniskom a čítať tretiu knihu.

"Prečo túto čítaš znova?" spýtal sa jej.

"Je to moja obľúbená. Ako sa ti to páčilo?"

Pokrčil plecami.

"No tak... prečítal si ju dosť rýchlo."

"Myslím, že to musí byť nejaká ženská vec," povzdychol si.

"Čože?" spýtal sa prekvapene.

"To, ako sa plazila za Edwardom, bolo smiešne. Žiadne dievča v skutočnosti nie je niekomu tak totálne oddané."

"Ty neveríš v skutočnú lásku?" spýtala sa.

"Nie," povedal vecne.

"Prečo nie?"

"Ak toto je to, čo dievčatá chcú... citlivého, inteligentného, nádherne trblietajúceho sa upíra, potom každý chalan tu, v skutočnom svete, je v prdeli."

"Ach, neodpisuj sa, Malfoy. Som si istá, že máš nejaké náhradné vlastnosti, ktoré ešte nikto neobjavil."

Nafučal sa.

"Alebo nie. Pokiaľ ide o mňa, ja o nijakých neviem," uškrnula sa.

"Nie, mám. Ale ako môžem súperiť s fantáziami Edwarda?"

"Nerob si starosti, Malfoy. Som si istá, že dievčatá, s ktorými ty chodíš, nečítajú, takže žiadna konkurencia sa nekoná," odpovedala, keď kráčala nahor do svojej izby. "Dobrú noc."

Sedel tam a hľadel do ohňa.

"Skutočná láska," hneval sa. "Totálne dielo fikcie."

Nasledujúcich pár týždňov Draco nedokázal dostať tú hlúpu muklovskú knihu zo svojej hlavy. Privádzala ho do šialenstva. A na nešťastie jeho spolubývajúca mala pravdu. Ani jedno z dievčat, ktoré s ním flirtovali, nečítalo knihy a on ani s jednou z nich nepocítil tú ´iskru´. Nakoniec sa rozhodol pre odlišný prístup. Keď šiel do knižnice, aby si našiel, čo potreboval, knihovníčka sa na neho čudne pozrela. Kúzlo, na ktoré sa pýtal, nebolo práve obvyklé. Nakoniec mu našla správnu knihu a poslala Draca svojou cestou. Prečítal si o tom kúzle a do druhého dňa sa v ňom zdokonalil. Vedel, že tento víkend bude väčšina študentov v Rokville. Takže bol dokonalý čas uviesť veci do pohybu. Napísal Hermione krátky odkaz a nechal ho na mieste, kde ho mohla ľahko nájsť. Potom zamieril do lesa, ale zastal tesne pred zakázanou časťou. Použil dve nové kúzla, ktoré sa naučil a čakal. Prišla, na čas samozrejme, a hľadala ho.

"Malfoy?" zavolala.

"Tuto, Grangerová," odpovedal. Nasledovala zvuk jeho hlasu a vošla do malého kruhu stromov. Uprostred kruhu bola lúka plná lúčnych kvetín. Náhle zastavila, zmätený výraz v tvári. Do stredu toho kruhu svietilo slnko. A v tom slnečnom lúči bol Draco Malfoy s holou hruďou. Trblietal sa v ňom.

"Malfoy?" spýtala sa, prikročila bližšie k tomu halucinogénnemu obrazu, ktorý videla. To nemohlo byť skutočné.

"Nuž?" spýtal sa, keď prikročil bližšie. "Čo myslíš?"

"Ja... hm, o tomto? Musím asi čítať priveľa Súmraku. Mám ten najživší sen," riekla, trochu koktala.

Zasmial sa.

"Ty sa dokonca smeješ tak, ako si predstavujem, že sa smeje Edward."

"Ty nesnívaš," povedal, keď ju chytil za ruku. "Uvedomil som si, že ak chcem šancu s nádhernou inteligentnou ženou, tak by som asi mohol urobiť niečo neobyčajné."

Slnko sa odrážalo na jeho pokožke. Presne takto si to predstavovala. Len namiesto bronzových vlasov a topásových očí sa stretla s blond vlasmi a jasne šedými očami. Jeho hladká hruď vysielala malé dúhy po celej lúke.

"Ako si toto urobil?" spýtala sa.

"Vyhľadala som nejaké kúzla."

Urobila k nemu ďalší krok. Túžila dotknúť sa toho hladkého diamantového povrchu. Vystrčila ruku a skĺzla ukazovákom po šírke jeho hrude. Zachvel sa.

"Prečo?" uvažovala. A s tým sa Draco predklonil a opatrne ju pobozkal. Tak nežne a pozorne ako len bol schopný.

"Pretože lev sa už do jahniatka zamiloval," odpovedal. Hermionin šokovaný výraz sa zmenil na široký úsmev. Napokon, aj ona bola Bella... a práve našla svojho Edwarda.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre


Skvělá a zábavná oddechovka. :-D Když může být divadlo na divadle a film ve filmu, pročpak ne fikce ve fikci? (Draco a cokoliv mudlovského) Určitě kromě trblietania sa zvládl postavit perníkovou chaloupku v životní velikosti a osvobodit Budulínka, než Hermiona dorazila... ale to nám autorka utajila. Díky za překlad tohoto bonbonku.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Tak jsem přelítla pár prvních vět, pak začala číst pořádně a znovu se bavila - Draco závislý na Stmívání. Pořád je to dobrá sranda. A že si z celého příběhu vybral přesně to pravé, čím okouzlit Hermionu! Díky.

jééé to je sladký! W.

lahucka,prijemna jednohubka  zgustla som si, dakujem

Toto spojenie ma jednoznačne dostáva do kolien... neviem, či sa mám smiať alebo áchať.... potleeeeeeeeeeeeeesk.

Toto spojenie ma jednoznačne dostáva do kolien... neviem, či sa mám smiať alebo áchať.... potleeeeeeeeeeeeeesk.

To je skvělé. Už jsem to četla několikrát a pořád mě to baví. Je to vtipné.

Re: Chalani v knihách sú jednoducho lepší Od: salviq-25 - 25.03. 2012
xDD Draco...od pása hore rozopnutý, trbliece sa a stojí na lúke...xD 

Měla jsem asi 5 minut otevřené pole s komentářem, nic jsem nenapsala, koukala jsem do blba a křenila se D Vůbec mi nejde úsměv smazat z tváře - až takový vliv na mě má tahle představa Draca D  
Jo, toto bol jeden z mojich úletov, skalní  krútili hlavou nad výberom, ale ja som sa bavila. Som rada, že u teba to splnilo rovnaký účel. Ďakujem PS: Ale oni tí chalani v knihách sú fakt lepší

Re: Chalani v knihách sú jednoducho lepší Od: Plaminek07 - 16.07. 2011
Tak u téhle povídky jsem se pobavila....už jen představa Draca čtoucího knihy psané " mudly " je krásný šok.

Ach, skvělá kombinace pro mě twilight potter závisláka pecka!

"Ak toto je to, čo dievčatá chcú... citlivého, inteligentného, nádherne trblietajúceho sa upíra, potom každý chalan tu, v skutočnom svete, je v prdeli." Frustrovaný Draco, ktorý je ochotný naučiť sa trblietajúce kúzlo bol očarujúci. Sladučký, ale zábavne milý. Uškŕňam sa a zlepšilo mi to večer
Díky, presne splnila svoj účel.

Tak teď už chápu blejskavýho Draca z banneru :-D Krásná, sladká a milá oddechovka :-) My se doma přetahujeme o knížky úplně stejně :-D Díky moc!

dobře vybraná povídka a skvělý překlad!co víc si přát. :-) líbilo se mi to!

Tak to bylo velmi pěkné :) .. Taková oddechová četba, navíc velmi originální *.* Děkuji za překlad :))

Tak to bylo velmi pěkné :) .. Taková oddechová četba, navíc velmi originální *.* Děkuji za překlad :))

A já proč se Draco na tom banneru třpytí. :D A on si našel takový šikovný kouzlo. :) Do originálu bych se nejspíš nepustila, takže díky za překlad. Docela mě to pobavilo. "Ak toto je to, čo dievčatá chcú... citlivého, inteligentného, nádherne trblietajúceho sa upíra, potom každý chalan tu, v skutočnom svete, je v prdeli." "Ach, neodpisuj sa, Malfoy. Som si istá, že máš nejaké náhradné vlastnosti, ktoré ešte nikto neobjavil."

No, já sem to nečetla a asi sem o nic nepřišla. :D Třpytící se hruď?Zvláštní. :D Ale překlad je úžasnej. :)

*runs away screaming * Oki, překousla jsem Hermionu, která Stmívání propadla (ačkoliv nemohu nadšení sdílet), ale chudinka Draco... No, příběh na hranici crossoveru, což není můj styl, překlad fajn, ale prostě... sorry, nadsázka, nenadsázka, humor či parodie - tohle fakt není nic, co bych zatoužila číst znovu. (Stejně jako samotnou ságu - za nejlepší adaptaci považuji tu Nerimonovu) xD

Pěkná od-dechovka, Dracoušek na konci byl roztomilý. Díky moc za překlad.

už len to, že hermiona grangerová, triezvo uvažujúca realistka, číta twilight a je doňho očividne zamilovaná, mi príde pritiahnuté za vlasy, ale vzala som to ako miernu paródiu :D draco čítajúci muklovské knihy ma dostal. to si neviem predstaviť :D nuž a trblietajúci draco - to nie je práve môj vysnený ideál (zacitujem: "Real men don´t sparkle!"). inak to bolo zlaté, niečo na takýto šialený piatkový večer. :)

Ďakujem Jimmi za skvelú jednorázovku...neuveriteľne som sa pri nej bavila! :D Predstava Draca Malfoya, ktorý hltá jedným dúškom Twilight je jednoducho na zjedenie :D :*

Noo...ehm....toto bol snad najviac OOC pribeh, ktory som kedy citala. Twilight som citala len prvu cast (daavno, ked o tom v nasich statoch ani rec nebola, dostala som to do daru z NY zadarmo na recepcii hotelu :P), absolutne ma to nebavilo, jedna horsia postava ako druha. Bella hlupa pomaly nesvojpravna osoba hopsajuca za upirom, Edward dokonaly bohan, ktoreho by ste v realnom zivote tazko stretli...no proste uplna kravina. K pribehu : Neim, co na to povedat...rozhodne mi to aspon povedalo, ako skoncil Twilight :) Uz som spominala, postavy riadne OOC, nedokazem sa s nimi stotoznit, prislo mi to skoro ako parodia. Co nie je vzdy zle. Koniec ma dostal, az som si olakovala miesto nehtu celu prst. Nabuduce pridaj varovanie, ze moze poviedka vyvolat pocity, pri ktorych su veci ako malovanie sa a lakovanie nebezpecne :P No rozhodne zaujimavy vyber poviedky, netusila som, ze sa ti takyto styl paci :) Och a samozrejme vynikajuci preklad - dakujem zan :)

to bylo úžasný, Twilight ságu jsem četla. byla jsem do ní blázen, ale moc fiktivní, ale pak jsem našla tuhle úžasnou stránku, který příběhy jsou jako oživlí krásný překlad, děkuju moc

Hm, chtěla bych vidět Draca, jak by si to dobrovolně přečetl...no, chtěla bych vidět jakýhokoliv kluka, který by to četl...všichni, co znám, nad tím zatím ohrnují nos. A ne že bych se divila, čtení pro kluky to fakt není :-D A u Hermiony... nesedí mi to. Já sama to sice četla a milovala to, ale to se jaksi vytratilo s nástupem filmů a následovným otravným šílenstvím kolem toho všeho... ale příběh je to celkem roztomilý. :) díky za něj
Náhodou brácha to četl a dopadl podobně jako Draco, cituji "rychle dones další knihu nemám co číst". Ale myslí , že jeho spíše zajímal ten příběh než romantika, ostatně mě taky. Takový chlap jako Edvard opravdu neexistuje.

Re: Chalani v knihách sú jednoducho lepší Od: jane-anne - 21.05. 2010
=D Tak to byla zajímavá jednorázovka .. :) Myslím, že se povedla .. Skvělý překlad .. :)

podľa mňa je to celkom zlaté

Bylo to slaďoučké, opravdu sladké :-D líbilo se mi to, na páteční odpoledne dokonalé ;-) díky za překlad

Tahle povídka mě skvěle pobavila, vzpomínala jsem, jak se mi Twilight dostala loni do ruky, říkala jsem si, co tohle má znamenat, kdo bude číst romanci upír-děvče-vlkodlak, pak jsem si ji vzala na víkend a přesně jako ti dva, četla jsem, dokud bylo co. Dracovy komentáře ke knize jsou neskutečně vtipné. Hermioniny k Dracovi taky: "Ach, neodpisuj sa, Malfoy. Som si istá, že máš nejaké náhradné vlastnosti, ktoré ešte nikto neobjavil." "Nerob si starosti, Malfoy. Som si istá, že dievčatá, s ktorými ty chodíš, nečítajú, takže žiadna konkurencia sa nekoná," A Dracova závěrečná akce opravdu korunovala dílo! Díky!
Ja som uvažovala, že sa do čítania pustím, ale nemám jednoducho kedy. To by som si musela dať pauzu v prekladaní, aj keď len na pár dní... ale už mám ďalšiu poviedku, takže to nehrozí. Ďakujem moc.
Další povídku? Ááááách! Nějaký kontrast k Broken? Těším se!

okki ;) tak toto je úýasne ;) naozaj...bohovske ;))
To sa ti fakt tak páčilo? To som rada. Díky moc.
Jasne, že páčilo ;) Harry POtter a Twilight sága je best! A toto ? Úžas!!! ;))

Bolo to milé.... také celkom fajn...čítala som celu tu sagu ale nebola som uplne unesená no páčila sa mi. Príbeh bol o trocha lepší ako štylizácia a celkove písanie autorky tej sagy, dobre ale koniec koncov nebudem tu písat o tom. takže k poviedke, milé čitanie, taká oddychovka, neviem si predstaviť,že by boli až tak mimo z tej knižky ,ale tak ked som pozorovala okolie ,tak polka mojho okoloia bola mimo a tiež som im uplne nerozumela.... inač vdaka za preklad.... trocha som sa odreagovala od dnešneho chodenia po doktoroch....:D
Dúfam, že to dobre dopadlo... presne - malo to byť len odreagovanie pred ďalším Broken. Nič viac. Díky moc.
no to sa ešte uvidí či to dobre dopadlo....asi až v pondelok ked tam idem znova..... ale tak verím,že ano..... Takže dalšií Broken bude tažšieho kalibru ,takže sme potrebovali odreagovanie? teeda... tak to sa teším...

:-D Nejen Draco je OOC a není to jen trošku. Hermiona by se podle mě nezamilovala do pouhé fikce, je to rozumně a logicky uvažující holka. Doufám... A Draco, který naprosto propadne kouzlu příběhu o obyčejné mudlovské(!) holce, tomu taky moc nevěřím, tím spíš, když mi v první části povídky mluví z duše:"Nechápem, čo sa ti páči na povahe Edwarda," povedal jej. "Pre mňa vyzerá ako kretén." (ano, jsem na Jacobově straně ) Nevím, jak měla tahle povídka vyznít, ale já se u ní královsky bavila. Stále ještě se šklebím jak kočka Šklíba, za což ti Jimmi děkuju P.S. Sérii Stmívání jsem četla, je to jednoduché a poměrně povrchní čtení, které si naštěstí na nic nehraje. Snad jediné, co mě extrémně iritovalo, byl přerod Belly v MS.
Presne takto vyznieť mala, len som to zabudla na začiatku uviesť (pri plánovaní som bola rada, že vidím). Aj ja sa škerím, keď si spomeniem na prekladanie a "iskričkovanie" Draca. Díky.

Tak ta Dracova akce v závěru mě poslala do kolen... *;-D Bodejť by se knihovnice nedívala divně...!
Ja mám dojem, že som pri tom pila kávu a skoro skončila na monitore. Spomínam si, že som si pomyslela, že väčšiu kravinu som snáď ani nečítala. Ale potom som to prestala brať vážne a po vyhľadaní obrázkov (keď som konečne pochopila, čo tým trblietaním myslela), to už bolo v pohode. Díky. 007

Re: Chalani v knihách sú jednoducho lepší Od: 32jennifer2 - 21.05. 2010
Sladučké... hezky sladučké :D Zasmiala som sa... Draco bol v komentovaní ságy super :D Presne takto to komentoval môj brat :D
ďakujem za komentár :D

Byla to taková pohádka, ale bavila jsem se.
Díky. Tým pádom cieľ splnený :D.

Ach ne... nic proti, ale tohle je totalne mimo :D Aby me fanynky Twilight neukamenovali, ja to taky cetla (vsechny ctyri dokonce!) a ja z toho nikdy nebyla tak hotova ... a verim ze Hermiona Grangerova by urcite taky nebyla, natoz Draco Malfoy! :D Preklad samozrejme musim obdivovat, protoze ja bych nic takovyho nesvedla, tohle je spis pro autorku - kdyz je tak 'udelana' do Twilight, necht si s radosti pise fanfikce k nemu, ted mi akorat zkazila chut na kornflejky... :D asi si prectu nejakou temnou kapitolu z relikvii :)
To si sa mala pobaviť, ja som to vzala s nadsázkou a bavila sa pri tom. Mám taký dojem, že aj niečo píše ale nie to moja šálka kávy, takže smola. Keďže po tomto by mala ísť kapitola z Broken, trochu odľahčenia bolo treba. Ver mi. Díky.
At sem se snazila, jak sem se snazila, neslo to brat s nadhledem :D Asi to je tim, ze uz te manie kolem toho je na me uz moc :) K Broken sem se bohuzel jeste nedopracovala, ale zacnu, snad co nejdriv :)
Náhodou, ságu som čítala.. A nie je taká zlá. Samozrejme, na Harryho sa nechytá, ale je to zas niečo nové.. Mňa toto spojenie zaujalo a vcelku i pobavilo.. Dokonca by som prijala možno i nejakú kratšiu kapitolovečku na túto tému. A vyššie bolo spomínané, že Draco je OOC. A Hermiona ? U nej som až taký výkyv nepostrehla, práve naopak, veď i ona je len dievča.. A ktoré dievča netúži po chápavom, obetavom a milujúcom chalanovi ?? Jimmi, preklad super. Pobavilo =)

Prehľad článkov k tejto téme: