Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Alexander Malfoy

11. Nedorozumenia

Alexander Malfoy
Vložené: Jimmi - 03.05. 2010 Téma: Alexander Malfoy
Tesska nám napísal:

This story is based on characters and situations created and owned by JK Rowling, various publishers including but not limited to Bloomsbury Books, Scholastic Books and Raincoast Books, and Warner Bros., Inc. No money is being made and no copyright or trademark infringement is intended.

Alexander Malfoy

Napísala : grednforge117

Preložila: Tesska

Ako syn Draca Malfoya pomáha „zbaliť“ mu tú najneočakávanejšiu osobu.

Poviedku v originálnom znení nájdete na adrese:

http://www.fanfiction.net/s/3731515/11/Alexander_Malfoy

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

11. kapitola

Nedorozumenia

Venovanie: Jimmi (za neoceniteľnú pomoc), Wanilke, Ele, JSark, Tonks, Soraki a ostatným...

 „Ja jednoducho nechápem, ako to je možné. Hrajú všetci Weasleyovci, Potter hrá, dokonca aj Weasleyčatá hrajú. Ako to, že nepoznáš pravidlá metlobalu?“ opýtal sa Draco neveriaco.

Draco vzal Hermionu na ich druhé rande na Blaisov metlobalový zápas a potom plánoval ísť na večeru. Zápas sa konal medzi Magochester United (Puddlemere United/ Puddlemerští spojenci), tímom Blaisa a Olivera Wooda a Kudleyovskými kanónmi (Chudley Cannons/Kudlejští kanonýři), obľúbeným tímom Rona. Keď hra začala, Draco si čoskoro uvedomil, že Hermiona nemá tušenie, čo sa deje. Zmiatlo ho to, pretože jej priatelia boli všetci metlobalovými hráčmi.

 „Nikdy som sa o hru nezaujímala naozaj, lebo je taká mätúca,“ vysvetlila Hermiona.

„Tak čo si robila počas zápasov Chrabromilu? Pretože si na ne vždy chodila,“ pokračoval Draco.

„Čítavala som si. Často som sa pozerala nahor, aby som sa uistila, či niekto nespadol z metly. Alebo keď jeden z tímov skóroval. Ale nepoznám presne všetky pravidlá,“ opravila sa.

„Nemôžem uveriť tomu, že nemáš rada metlobal,“ dodal Draco, krútiac nad ňou hlavou. „Je to najlepšia hra na celom svete. Dobre, Grangerová, dnes je tvoja šanca naučiť sa všetko, čo sa dá o metlobale dozvedieť. Máš po svojom boku rodeného experta, aby ti všetko vysvetlil.“

Hermiona si miesto odpovede hlasno odfrkla a začervenala sa, keď si uvedomila, aké to bolo nepríťažlivé.

„Rozkošné,“ odpovedal Draco s úsmevom. „A teraz, videla si to? Tento pohyb, čo Kilmer práve spravil, sa volá Wronského finta, správne? Je to jeden zo základných manévrov stíhača.“

„Ktorý z nich je stíhač?“ opýtala sa Hermiona, aj keď už odpoveď poznala. Nebola úplne hlúpa, pokiaľ išlo o metlobal, keďže vyrastala s Ronom a Harrym. Avšak nesmierne sa bavila, keď videla, ako Dracovi vyliezli oči z jamiek, keď predstierala, že nevie absolútne nič.  

„To je môj post! A tiež post prekliateho Pottera! Ak si nespomínaš, že som hral ako stíhač na Rokforte, mohla by si aspoň vedieť, na akom poste hral tvoj drahocenný Potter!“ vykríkol Draco podráždene. 

 „Och, správne,“ povedala Hermiona s predstieraným pochopením. „Takže to bol potom tamten?“ spýtala sa, keď ukázala na jedného z hráčov, ktorý skóroval voči Kanónom.

„To sa len Zabini predvádza. Na tom nie je nič technické,“ odvetil s úškrnom, čo vyvolalo Hermionin smiech.

Draco ďalej Hermione vysvetľoval pohyby hráčov, upozorňoval na komplikovanú hru a vzrušene pri tom používal technické popisy.  Keď stratila záujem a všimla si, že je tak zabraný do vysvetľovania hry a nepostrehol, že mu nevenuje pozornosť, vytiahla knihu a začala čítať. Keď sa Draco konečne otočil, aby sa na ňu pozrel, vydesilo ho, že číta namiesto toho, aby sledovala zápas.

 „Grangerová!“ vykríkol a vytrhol jej knihu z rúk. „Nemôžeš čítať na metlobalovom zápase. „Si došľaka duševne chorá?“

„Malfoy! Vráť mi tú knihu späť,“ zakričala a natiahla sa pre svoju knihu.

Draco si knihu strčil do vrecka a otočil sa k Hermione tak, aby na ňu nebola schopná dočiahnuť. „Teraz sleduj zápas. Prekvapuje ma, že je to tak tesné vzhľadom na to, že Kanóny sú jednoducho hrozné.“

Hermiona odovzdane obrátila pozornosť späť k hre, teraz stratená, lebo ju nesledovala. Po chvíli, keď sa stále o hru nezaujímala, otočila sa k Dracovi. S nepatrným úsmevom na tvári ho objala rukami okolo krku a nežne ho pobozkala na líce. Zareagoval uškrnutím a povytiahol nad ňou obočie.

 „Pekný pokus, ale nie,“ odvetil a posunul sa tak, aby bola kniha stále mimo jej dosahu.

„Fajn,“ odula sa, prekrížila si ruky na hrudi a pozorovala hru s mrzutým výrazom.

Draco si zťažka povzdychol, vzdal sa a knihu jej vrátil. Tvár sa jej rozžiarila a venovala mu ďalší bozk na líce, po ktorom pokračovala v čítaní. Pretočil očami, otočil sa späť k hre sklamaný, že ju pre ňu nedokázal nadchnúť.

Hermiona pozrela na Draca, ktorý zjavne o hru stratil tiež záujem. Pozrela na knihu, kde sa práve dostala k časti, keď sa záhada rozuzľovala. Zavrela ju a vložila späť do tašky. Preplietla si s ním ruku a oprela sa o neho.  

 „Tak, čo bol toto za manéver?“ spýtala sa s nepatrným úsmevom.

Draco na ňu pozrel a znova povytiahol obočie. „To bol obranný manéver, aby zobral prehadzovačku súperovým triafačom,“ vysvetlil a opätoval jej úsmev.

Prikývla, lebo začínala rozumieť. „A to bola Wronského finta?“ opýtala sa, keď jeden zo stíhačov predviedol zložitý pohyb.

„Hej,“ odpovedal, šokovaný, že si zapamätala ten úkon. Pozrel na ňu s rovnako prekvapeným výrazom a začal sa smiať. „To si len tak strelila, že?“ doberal si ju.

Hermiona sa na oplátku zasmiala a pokrčila ramenami.

„Takže toto je tvoja predstava druhého romantického rande, Draco?“ spýtala sa po chvíli.

„Nie,“ odvetil. „To, čo bude nasledovať potom, je tá romantická časť.“

„Čo príde po tom?“ spýtala sa ho, keď sa na neho pozrela.

„Časť, kde ti ukážem zopár mojich pohybov na metle,“ odvetil s diabolským úškrnom.

Hermiona sa silne začervenala a plesla ho cez rameno. Zamyslene si zahryzla do pery, zvedavá, čo za „manéver“ by asi tak mohol mať, okrem toho jedného, čo už videla.

Vrátila sa späť k zápasu, pretože sa rozhodla, že metlobal bol celkom vzrušujúci, keď mala sexy partnera, ktorý jej vysvetľoval pravidlá.

*******

 „Takže si Hermione povedal, že musíš ísť na dva týždne do Talianska?“ opýtal sa Blaise Draca v jeho kancelárii.

„Hej,“ odvetil Draco. „Bola sklamaná, ale vynahradil som jej to,“ pokračoval s úškrnom. „Niekoľkokrát.“

Blaise mu úškrn opätoval a potriasol hlavou nad priateľovou šťastenou. „Stále nemôžem uveriť, že randí s tebou zo všetkých ľudí,“ sťažoval si. „Keby existoval nejaký slizolinčan, ktorý mal šancu s ňou chodiť, myslel som si, že to budem ja.“

Draco prižmúril nad Blaisom oči. „Premárnil si svoju šancu, kamoš. Už je nedostupná,“ varoval ho v jeho vlastnom záujme.

„Už sme na ňu naviazaní, všakže? To bolo rýchle, mali ste iba zopár schôdzok,“ podotkol Blaise.

„Nie som na ňu naviazaný,“ oponoval mu Draco obranne. „Ale je to Grangerová, tú buď miluješ alebo nenávidíš.“

„Takže ty ju miluješ?“ opýtal sa Blaise ľstivo, keď mu došiel skrytý význam Dracovej poznámky.

Zaskočený Draco zaprskal. „Čože?! Nie, ja som myslel... hm... nie.“ Rýchlo sa pozrel inam, čím mu ušiel Blaisov prekvapený výraz. Ešte nikdy nevidel blondiaka tak vyvedeného z miery. Sakra, je v tom až po uši, pomyslel si s úsmevom.

 „Ako povieš. Nemusíš si trhať vlasy, kamoš. Môžem byť záludný a podlý chlapík, ale nikdy nekradnem. Prinajmenšom nie priateľky,“ tvrdil.

Draco sa uškrnul, ale jednako sa upokojil. Neuvedomil si, ako zosilneli jeho city k Hermione a začínali ho desiť.  Možno tie dva týždne, keď od nej budem odlúčený, pre mňa budú prospešné, pomyslel si. Dopraje mi to nejaký čas na premýšľanie.

„Späť k obchodom,“ povedal Blaise a vytrhol Draca z myšlienok. „Musíme dosiahnuť to zlúčenie s Castigliončanmi. Dokážeš si predstaviť, akými obrovskými by sme sa mohli stať?“

 „Samozrejme, že si to dokážem predstaviť. Prečo myslíš, že som sa o to usiloval?“ odpovedal Draco. „Boli by sme schopní expandovať do Talianska, rovnako ako naše pobočky vo Francúzsku a Írsku.“

„Potom Španielsko a USA a boli by sme medzinárodní magnáti,“ dodal Blaise so zasneným výrazom.

„Nezakríkni to,“ varoval ho Draco a ukončil Blaisovo snenie s otvorenými očami. „Stále sme tú fúziu neukončili a stále máme rokovať s neslávne známou Máriou Castiglioni. Ako sa tá mrcha stala prezidentkou spoločnosti, je nad moje chápanie.“

„Pravdepodobne pretiahla šéfa,“ odpovedal Blaise a uškrnul sa.

Draco znechutene zvraštil tvár. „To je poburujúce, keďže jej šéfom je jej otec,“ objasnil.

„Videl si ju?“ pokračoval Blaise s odfrknutím. „Vyzerá, že by pretiahla čokoľvek, čo má nohy.

„Asi vyzerá,“ zamrmlal Draco a striasol sa pri spomienke na svoje posledné stretnutie s ňou.

„Lepšie byť opatrný,“ varoval ho priateľ Blaise. „Tiež dokáže zviesť čokoľvek, čo má nohy.“

„Budem v poriadku,“ povedal Draco, vstal a zamieril smerom k dverám. „Musím len prežiť stretnutie s tou pobehlicou a všetko bude fajn.“

 „Ja neviem, kámo,“ trval Blaise na svojom. „Z toho, čo som počul, je vysadená na tých, ktorí odolávajú jej príťažlivosti. Vieš, že je to tvoja slabina.“ 

„Keď vravíš,“ povedal Draco odmietavo, keď dorazili ku krbu. „Rád by som si myslel, že už som v tomto čase dospelejší, aby to na mňa zabralo.“

„Môžeš si myslieť, čo chceš, Draco,“ odpovedal Blaise s pokrčením ramien. „Kam ideš?“

 „Vyzdvihnúť Alexa,“ odpovedal Draco krátko, podráždený pripomienkou svojho priateľa.

„Počas tvojej cesty ostane s tvojimi rodičmi?“ opýtal sa Blaise.

Draco prikývol, škľabiac sa pri pomyslení na to. „I keď chcel ostať s Grangerovou,“ dodal s úsmevom, než sa odletaxoval do Alexovej školy.

„Človeče, ten chalan naozaj vie, čo robí,“ zamrmlal Blaise, keď sa uškrnul nad nástrahami mladého Malfoya.

*******

 „Nemôžem uveriť, že sú to už tri roky,“ rozplývala sa Parvati Patilová, keď pohliadla Ronovi do očí. „A my sa budeme brať už o pár mesiacov. Je to ako rozprávka.“

„Áno, keď ignoruješ celú tú časť - vojny, keď sme bojovali za naše právo žiť -,“ dodal Ron a zavŕtal sa pohľadom do svojej snúbenice.

 „Ron, je to naše výročie,“ pokarhala ho. „Mohol by si sa snažiť byť viac romantický?“

Užívali si večeru v Amore Mio pri oslave tretieho výročia od ich prvého rande, predstava, ktorú Ron stále považoval za trochu smiešnu. Avšak, súhlasil s Parvatinmi rozmarmi a dokonca jej kúpil krásny diamantový náramok, ktorý sa hodil k jej zásnubnému prsteňu.

 „Prepáč mi, Parv,“ povedal, so širokým úsmevom. Ona pretočila očami nad jeho nezrelosťou, ale napriek tomu sa pousmiala.

„Takže si si istá, že je v poriadku, ak bude svadba v zime?“ spýtal sa jej asi po stý raz, lebo vedel, že vždy snívala o svadbe v jari.

„Naposledy, áno!“ vykríkla a uchopila ho za ruku. „Páči sa mi ten nápad so svadbou v zime a bude to nádhera. A ty si si istý, že je v poriadku, ak budeme mať Indickú svadbu?“

Ron nad ňou so smiechom pretočil očami. „Parv, každý vie, že svadba je nevestin deň. Všetci urobíme, čo budeš chcieť.“

 „Je to tiež tvoj deň, Ron. Ako vieš, tiež sa budeš ženiť,“ oponovala mu.

„Áno, ale ja nemám tento deň vysnívaný od čias, kedy som bol malým dievčatkom,“ povedal a zmĺkol, keď si uvedomil, čo práve vyslovil. U Parvati to vyvolalo smiech.  „Okrem toho, viac sa sústreďujem na svadobnú cestu,“ dodal s úškrnom.

„Áno, správne,“ odpovedala Parvati a ľahko ho plesla po ramene. „Ty mi jednoducho nedovolíš robiť žiadnu prácu.“

„No, nejaká sa tam nájde,“ pripustil Ron, čím si vyslúžil ďalšie plesnutie od jeho čoskoro - budúcej manželky.

 „Hej, kedy sa vrátil Draco zo služobnej cesty?“ spýtala sa náhle a ukázala na niekoho za Ronom.

Otočil sa a zbadal Draca vstupovať do reštaurácie. Zaujal miesto v útulnom boxe vzadu. Otočil sa späť tvárou k Parvati a pokrčil ramenami. „Neviem, myslím, že nedávno. Myslel som si, že sa nemal vrátiť do zajtra večer.“

„Stavím sa, že majú mať s Hermionou večeru,“ pokračovala s úsmevom. „Och, oni sú takí atraktívni pár... a s Alexom? Je rozkošný. Mali by sme ich ísť pozdraviť,“ navrhla.

 „Áno, to je romantické,“ opáčil Ron sarkasticky. „Počkáme len na dezert a zastavíme sa pri nich, keď pôjdeme von.“

„Dobre,“ súhlasila, ale naďalej pozorovala blondiaka, ktorý čakal, kým dorazí jeho rande.

Pozrela sa k vchodu, lebo hľadala Hermionu, keď si všimla ženu vo vchode do reštaurácie. V jej obtiahnutých (mini) šatách s prekypujúcim výstrihom pritiahla pozornosť množstva mužských stravníkov.

 „Dobrý Bože!“ vykríkla Parvati a zvraštila nos. „Vari jej nikto nepovedal, že je v nóbl reštaurácii? Aká pobehlica!“

Ron sa otočil, aby sa pozrel. Oči mu vystúpili z hlavy, keď zízal s otvorenými ústami na jej hruď, podobne ako zvyšok mužov v reštaurácii. Prekvapene sa díval, keď sa pripojila k Dracovi v útulnom boxe vzadu.

„Počkaj! Kedy sa Hermiona rozišla s Dracom?“ spýtala sa Parvati a pozrela sa na Rona.

 „Nemyslím, že sa rozišli,“ odpovedal a prižmúril očami nad blondiakom a jeho partnerkou.

„No, museli sa,“ pokračovala, „pokiaľ ju... Nemyslíš si, že ju podvádza, že nie?“

„V jeho záujme by bol lepší ten rozchod,“ zavrčal Ron, keď zaťal päste a zamieril smerom k Dracovmu stolu.

„Ronald!“ vykríkla Parvati a ťahala ho za rameno, kým si opäť nesadol. „Nevieš, o čo ide, takže teraz nemôžeš len tak spôsobiť scénu. Počkajme a pohovoríme si s Hermionou. Pravdepodobne sa rozišli a musí byť zničená.“

 „To dúfam,“ zamrmlal. „Nie, počkaj. To nie je to, čo som myslel.“

„Viem, čo si mal na mysli,“ prerušila ho. „Pôjdeme a porozprávame sa s ňou dnes večer, dobre?“

„Ale keď sa nerozišli, povieme jej o tom, že ju podvádza a potom mu môžeme nakopať zadok spoločne,“ dodal.

 „Myslela som si, že ste teraz priateľmi. Prečo si si taký istý, že ju podvádza?“ spýtala sa a pozrela sa na tých dvoch. Dracova partnerka sa na neho lepila v ich obmedzenom priestore, žmurkala hustými mihalnicami, kým sa o neho obtierala zjavne falošnými prsiami. Parvati zvraštila znechutene nos a otočila sa od toho rušivého predvádzania sa.

„Nie som si istý,“ pripustil roztrasene, keď sa pozrel na párik. „Ale keď podvádza, zabijem ho. Syn alebo nie.“

Položil vrecko galeónov na stôl, aby zaplatil za ich jedlo. Ron viedol Parvati z reštaurácie, no ešte raz sa obzrel na Draca a jeho strašnú partnerku.

*******

Hermiona ležala na pohovke, obklopená mohutnými vankúšmi. Relaxovala po namáhavej smene v nemocnici. Zdvihla knihu, posadila sa a začala čítať, aby sa pomaly nechala unášať spánkom.

Keď zaspávala, rozmýšľala o svojom vzťahu s Malfoyom. Chodili spolu zopár týždňov, z toho bol posledné dva v Taliansku. Jej oddanosť k nemu rástla a k Alexovi tiež. Zbožňovala tráviť čas s chlapcom už hneď v druhý deň, keď išli do Šikmej uličky kupovať Vianočné darčeky.

Jej myseľ zablúdila k zajtrajšku, kedy sa mal Draco konečne vrátiť domov. Zaujímalo by ma, či som mu chýbala rovnako, ako on chýbal mne, pomyslela si s úsmevom v očakávaní ich opätovného stretnutia. Schúlila sa na vankúši, cítila ako zaspáva a snívala o tom, ako ho privíta doma, keď ju vyrušil niekto volaním z letaxovej siete.

„Miona? Si tam?“ ozval sa Ronov hlas. Odpovedala unavene a zrušila ochrany, aby ho vpustila dnu.

„Ron, čo tu robíš?“ spýtala sa a sadla si. Všimla si, že Parvati bola s ním a obaja sú vyobliekaní.

 „Ach, dnes máte výročie, nie?“ vykríkla, rozbehla sa k nim a objala ich. „Kam idete, ľudkovia?“

„Šli sme do Amore Mio,“ vydýchla Parvati, keď na okamih zabudla, prečo prišli. „A pozri na náramok, ktorý mi Ron daroval,“ pokračovala a natiahla ruku, aby mohla obdivovať jej šperk.

„Och, Bože môj!“ zvolala Hermiona a doširoka roztvorila oči. Pozrela na Rona s prekvapeným pohľadom a zasmiala sa jeho rozpačitému výrazu.

„Tak, prečo ste ľudkovia tu?“ zopakovala. „Nie je to veľmi romantické zakončenie vášho večera.“

Parvati i Ron sa pozreli na seba a navzájom nútili toho druhého, aby začal hovoriť.

„No, chceli sme sa ubezpečiť, že si v poriadku,“ začal Ron, posadil sa na pohovku a viedol Hermionu so sebou.

„Prečo by som nemala byť v poriadku?“ spýtala sa so smiechom. „Chcem povedať, že som dnes po dlhých hodinách u Sv. Munga vyčerpaná, ale je mi fajn. Mám sa naozaj veľmi dobre. Draco príde zajtra domov a pôjdeme s Alexom von,“ povedala s frivolným úsmevom.

Parvati si frustrovane povzdychla, pretože dúfala, že Draco svoju priateľku nepodvádza. Ron prižmúril oči, keď naštvane zaťal zuby.

 „Ja ho zabijem,“ zavrčal znovu, vstal a zamieril smerom ku krbu.

„Koho zabiješ?“ spýtala sa Hermiona, zastavila ho a zvedavo si ho premerala. Pozrela z Rona na Parvati, no obaja sa od nej odvrátili. „Čo sa to deje, priatelia?“

Po chvíli si Ron povzdychol a vysvetlil: „Videli sme dnes večer Draca v Amore Mio. Bol s nejakou mladou štetkou, ktorá nie je ani zďaleka taká krásna ako ty.“

Hermiona zavrtela neveriacky hlavou. „Nie, Draco je stále v Taliansku. Príde späť až zajtra. Museli ste vidieť niekoho iného,“ vysvetľovala rozumne.

 „Ťažko si ho pomýliť,“ povedala Parvati ticho, pretože to nechcela robiť Hermione ešte ťažšie. „A tiež i jeho rande. Ale zlým spôsobom. Vyzerala absolútne príšerne.“

Hermiona pozrela z Rona na Parvati. Konečne uverila, že hovoria pravdu. Nemôžem tomu uveriť, pomyslela si a zadržiavala slzy. Čakám tu naňho doma a on sa vybral na rande s nejakou pobehlicou.

„Pozri, Miona, kašli naňho, jasné?“ povedal Ron tvrdo a vzal ju do náručia. „Si pre toho bastarda príliš dobrá.“

 „Áno, Hermiona,“ dodala Parvati. „Každý chlap, ktorý vôbec pomyslí na to, že ťa podvedie, nestojí za ďalšiu sekundu tvojho času.“

Hermiona prikývla v obavách, že ak by sa pokúsila prehovoriť, začala by plakať. Zrazu chcela byť sama, avšak jej priatelia sa ju snažili utešovať.

„Kamaráti, skutočne oceňujem, že ste mi to povedali. Ale práve teraz potrebujem byť sama, dobre?“ opýtala sa.

Ron sa zamračil, keď uvidel v jej očiach slzy. „Zabijem ho,“ zopakoval, lebo nenávidel, že dohnal najlepšiu priateľku k slzám.  

 „Nie, Ron,“ prosila Hermiona. „Nechaj ho na pokoji. Vybavím si to s ním.“

 Zazrel na ňu a keď neochotne súhlasil, uvedomila si, že to myslel vážne. „Chceš ešte niečo?“ spýtal sa vľúdne.

„Nie, chcem byť iba sama,“ odpovedala a zahryzla si do pery.

Sklonil sa a pobozkal ju na čelo. Prišla i Parvati, dala jej bozk a pár vykročil smerom ku kozubu.

„Zavolaj nám, ak budeš niečo potrebovať,“ dodala Parvati, keď sa odletaxovali domov.

Vo chvíli, keď jej priatelia odišli, si Hermiona sadla na pohovku. Objala jeden zo svojích nadrozmerných vankúšov a začala plakať. Uvažovala, aká hlúpa musela byť, keď verila, že sa Dracovi Malfoyovi skutočne páčila. Nemôžem uveriť, že som sa doňho buchla, plakala, zlostne búšiac do vankúša.

Pozrela naprieč miestnosťou, kde uzrela zarámovaný obraz ich dvoch z metlobalového zápasu. Urobili ho po zápase, v strede ihriska. Hermiona sa smiala, kým držala Ohnivú strelu a Draco ju objímal s intenzívnym pohľadom.

Och, Bože môj, napadlo ju odrazu. Myslím, že ho milujem.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

AK. Automatické poďakovanie za preklad (Hodnotenie: 1)
Od: margareta - 23.03. 2023
|
Omlouvám se, že nemám víc času, o to víc si vážím vašeho, který jste tomu věnovali.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 11. Nedorozumenia Od: JSark - 09.12. 2010
A jé, to bola tá mrcha prezidentska spoločnosti. A budú problémy. Díky moc, krásny preklad.

Re: 11. Nedorozumenia Od: Zuzana - 21.11. 2010
Ach jaj, samozrejme, že sa niečo muselo stať. Mrzí ma to ale o čom by bol príbeh, keby sa niečo neudialo? Draco mohol oznámiť, že sa vrátil a musel ísť s tou ženskou a určite by to aj urobil, keby Ron a Parvatti neboli tak akční. Idem rýchlo na ďalšiu kapitolu a som v pokušení za túto nepoďakovať :D ale aj tak ďakujem.

Re: Nedorozumenia Od: bbarka - 27.06. 2010
ahoj:)viem ze moj komentar je tak trochu dost pozadu, ale len teraz som tuto poviedku docitala...a je fakt strasne dobra...aj preklad je super...mam z toho celeho proste dobry pocit...ale koniec tejto poslednej kapitoly...ach jaaaaj! ale hadam sa to urovna:) a diiiik za preklad:D

Re: Nedorozumenia Od: kometa - 16.06. 2010
Po 100 letech jsem dohnala nepřečtené kapitoly a paráda - děkuju moc! Jsem zvědavá, co Hermiona Dracovi provede, až se vrátí ;-) Ale Ron a Parvati jsou taky dobráci, nejsou si jistí o co jde a už běží žalovat, no bude asi veselo :-D

Re: Nedorozumenia Od: Goddy - 11.05. 2010
Ou-em-dží! Asi som si právě crvnkla do trikota! Skvělá kapitola, skvělý překlad, i když mi přijde přehnané takhle reagovat na něco co vůbec nemusí být tak jak to vypadá...

Re: Nedorozumenia Od: Sharlaid - 06.05. 2010
Další kapitola, jupí!!! Rozhodně Dracovi nezávidímk příchod domů :-D Z Hermoiny bude važdící bestie :-D Moc se těším na pokračování

Re: Nedorozumenia Od: pavlina - 06.05. 2010
Těším se na další kapitolku až si to všechno vysvětli, jestli teda Hermiona Draka neprokleje dřív než jí to stačí vysvětlit. No těším se mooooc. A děkuji za překlad

Re: Nedorozumenia Od: Ela - 06.05. 2010
Moc pěkný začátek, ale nějak se nám to pokazila, tak snad je to nedorozumění a všechno se to vysvětlí. Děkuju moc za překlad!

Re: Nedorozumenia Od: Cathrin - 04.05. 2010
Skvělá to povídka :) .. Těším se na pokračování *.*

Re: Nedorozumenia Od: Cathrin - 04.05. 2010
Skvělá to povídka :) .. Těším se na pokračování *.*

Re: Nedorozumenia Od: Lostt - 04.05. 2010
Chapem, ze bezproblemove poviedky by boli o nicom, ale ked... Ja tak nemam rada komplikacie :D:D Kazdopadne moc vdaka za kapitolu ;)

Re: Nedorozumenia Od: anonym - 03.05. 2010
skvelé

Re: Nedorozumenia Od: izabelle - 03.05. 2010
Hermiona by mohla Draca zmlatit, jen tak pro prevenci. To se prece nedela rikat neco a delat ono ... :D Ale verim ze to Alex zachrani :D Diky moc :)

Re: Nedorozumenia Od: zuzka - 03.05. 2010
ajajajajaj :-( doufám, že draco se nenechá tou husou oblbnout a h´hermiona si to nechá vysvětlit. přinejhorším, alex určo zase vymyslí ňjáký geniální plán :-D děkuji ti za překlad! :)

Re: Nedorozumenia Od: wanilka - 03.05. 2010
Páni, další kapitola Tohle tempo přidávání se mi vážně zamlouvá...;) Co se kvality překladu týče, tu mi nepřísluší komentovat, ale vážně se to moc pěkně čte! No, na děj už bych si trochu stěžovat mohla, ale něco mi říká, že vzhledem k tomu, že jim tak nějak nezávisle na sobě došlo, že to nejspíš bude láska, viděla bych tohle jen jako malou komplikaci. Ron s Parvati by vážně zasloužili, hned zatepla běžet za Hermionou - takhle nějak vznikaj drby:) Ale na druhou stranu, kdyby se to všechno vysvětlilo v klidu a pokoji bez jejich intervence, autorka by přišla o zápletku a čtenáři o adrenalin:) Díky moc za další kapitolu, dneska jsem v krvi a potu tváře vybojovala zápočet z biochemie, takže se k mojí endorfiny přesycené náladě dokonale hodí!
Re: Nedorozumenia Od: Tesska - 03.05. 2010
Blahoželám k zápočtu i endorfínom :D
Re: Nedorozumenia Od: wanilka - 03.05. 2010
Díky!

Re: Nedorozumenia Od: jerry - 03.05. 2010
no tak nazov kapitoly dufam vsetko vysvetluje a nejako sa to snad vyriesi. Vdaka za preklad. Ja sa tesim ze ste baby ochotne prekladat poviedky pre nas co moc po anglicky nevieme ;-). Je to super velka vdaka. A este som sa chcela spytat ako pokracujes v pisani (SS a strazkyna prekliateho opalu) tam sa tiez tesim na dalsiu kapitolku :-). Drzim palce v pisani aj preklade. Je to parada, dobre sa to cita ;-)
Re: Nedorozumenia Od: Tesska - 03.05. 2010
Jerry, Ss a Spo by malo byť do konca týždňa, uvidíme... Zaúčam sa v novej práci, takže času je pomenej...

Re: Nedorozumenia Od: HOPE - 03.05. 2010
ajééje, poběhlice jedna pitomá, takhle to zamotala, tss krásný překlad

Re: Nedorozumenia Od: Monie - 03.05. 2010
Pěkná kapitolka, taková oddychová, ale chyběl mi tam Alex, to je můj oblíbenec :o) děkuji za překlad

Re: Nedorozumenia Od: jane-anne - 03.05. 2010
Oh .. Doufám že je to jen nějaké nedorozumění (když se tak jmenuje kapitolka) .. JiNAk opět skvělá kapitolka .. Začátek byl vážně skvělý .. =D Sem zvědavá jak tobude s nimi dále .. :)

Re: Nedorozumenia Od: soraki - 03.05. 2010
Děkuji za překlad. K ději, hmmm, Draco si to zavařil, moc mu to setkání s Hermionou nezávidím :-D ale jak už bylo řečeno, Alex to vyřeší :-D

Re: Nedorozumenia Od: teriisek - 03.05. 2010
Možná je to nedorozumění, ale proč se potom vrátil dřív a neřekl jí to, hm? Nepřipadá mi to tak čisté... Ale on to Alex zachrání;) Díky za kapitolu!

Re: Nedorozumenia Od: zuzule - 03.05. 2010
Jen nedorozumnění, Hermi, příští kapču bude vysvětlení a usmiřování :p Pěkný překlad.

Re: Nedorozumenia Od: Jimmi - 03.05. 2010
Ako ma vytáča, keď viem, koľko si si s tým dala práce (a toto sú dlhé kapitoly) a ľudia to čítajú a nenapíšu ani obyčajné ďakujem. Možno nevedia, čo napísať k deju - dosť šok ku konci, ale keby čítali medzi riadkami, šok by to nebol. Určite nemôžu mať výhrady k prekladu, svoj názor som ti napísala. TAKŽE: Tesska, ďakujem, že prekladáš túto poviedku a že si odviedla pri tejto kapitole kus práce. Ďakujem za venovanie a za to, že ťa neodradilo moje rýpanie. Žiaden preklad sa nedá nazvať dokonalým, stopro nám niečo ušlo, stopro sa niečo dalo spraviť lepšie, ale podstatná je snaha a na tejto kapitole to fakt vidno.
Re: Nedorozumenia Od: Tesska - 03.05. 2010
Ďakujem :) Ono, snaha je tu vždy, len nie vždy to vyjde podľa mojich predstáv...