Preklady fanfiction Harryho Pottera

Len pre našu zábavu a poučenie.

Delicate

8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ!

Delicate
Vložené: Jimmi - 07.04. 2010 Téma: Delicate
Do_Mush nám napísal:

Delicate

Překlad: Do_MuSh

Beta-reader: Ela

Autor: padfoot4ever

Banner: autorčin

Originál: http://www.harrypotterfanfiction.com/viewstory.php?chapterid=307884

Stav: souhlas s překladem

Prohlášení:

Postavy obsažené v tomto příběhu jsou majetkem JKR, autorky ságy Harryho Pottera. Duševní vlastnictví překladu různých jmen, názvů a míst patří panu Medkovi, který tuto ságu přeložil do češtiny. Autorská práva konkrétně k této povídce vlastní padfoot4ever, která napsala tuto fanfiction. Povolení k českému překladu patří  Do_MuSh. Tento překlad je tvořen pouze pro duševní obohacení, nikoliv pro obohacení finanční. Nicméně, kopírování a případné porušování autorských práv je ilegální.

Slovo autora: Rose „Zrzka“ Weasleyová je těhotná. „Nejsem dostatečně stará na to, abych se stala matkou! Sotva vím, jak si zavázat tkaničky od bot, proboha!“ Snaží se vyrovnat s novinkami. „Už nikdy neopustím tuto koupelnu.“ Nevezme to ale moc dobře. „Můžu žít na zubní pastě a šampónu.“ V podstatě, ztratila rozum. Toto je její příběh.

Pozor, nie je možné otvoriť v novom okne, musíte sa vrátiť späť.

8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ!

Po zbytek týdne si z nějakého neznámého důvodu obrázek z ultrazvuku nosím u sebe. Udělala jsem kopii a poslala ji tetě Ginny, ale pochybuji, že ji budou chtít vidět i máma s tátou. Nakonec, tohle je důvod jejich hádek, ne? Fotku mám bezpečně zastrčenou v kapse uniformy a pokaždé, když si odskočím na toaletu nebo mám chvilku pro sebe, si ji prohlížím. Ještě si nejsem jistá, komu to je podobné… myslím, že to silně připomíná kokos. A řekněme si to na rovinu, v naší rodině je kokosů plno.

Páni, udělala jsem vtip!

Je škoda, že své úžasné vtipy neříkám nahlas, ale nechávám si je pro sebe. Myslím, že se svět nikdy nedozví o mém skvělém smyslu pro humor a vždycky mě budou vidět jako tu rozzlobenou těhotnou zrzku.

Ve středu večer není žádný trénink famfrpálu, protože ho zamluvil Al pro svůj zmijozelský tým. Jsem za to vděčná, protože mám hromadu úkolů, které musím udělat. Takže po večeři zamířím do knihovny jako šprt, kterým jsem.

Knihovna je, až na divného sedmáka z Mrzimoru, Johna Lawsona, který tu vždycky je, prázdná. Říkáme mu "Knihovník" a já a Dom jsme o něm v prvním ročníku dokonce udělaly komiks. Byl superhrdina a nosil dres s iniciálou "K" vepředu. Měl speciální moc číst knihy extra rychle, s pomocí svých věrných parťáků, Knihandou a Literákem. Vím, že uděláním toho komiksu jsme byly vlastně většími šílenci.

Na Knihovníka slušně pokývnu, když kolem něj procházím a když mi pokývne nazpět, jeho pohled se upře zpět na jeho knihy – jako by se bál, že se mu je chystám ukrást. V knihovně jsem sotva deset minut, když hlučně přiběhne Dom, čímž si vyslouží smrtící pohled od knihovnice a hodně vystrašený pohled od Knihovníka. Na to, že je superhrdina, je docela padavka.

"Rose! Nikdy neuhodneš, kdo se bude brát!" funí Dom, určitě do knihovny celou cestu běžela.

Jestli řekne, že ona a Scorpius, rozpláču se.

"Kdo?"

Hodí přede mě na stůl dopis.

"Ted a Victorie!"

Co? Dobře, teď si opravdu přeji, aby to byla ona a Scorpius. Tady prostě není žádná šance, aby se Teddy zasnoubil. Předpokládalo se, že se s ní kvůli mně rozejde! Tohle nebylo v plánu! Pravda, své city ke mně ještě tak docela neobjevil, ale to je jen záležitost času… ŽENATÝ? Je normální? Proč to neřekl mně? Proč jsem to musela slyšet od Dom? Teddy a já si říkáme všechno!

Asi omdlím.

Dom vypadá tak nadšeně, že se její starší sestra bude vdávat. Snažím se vypadat co nejvíc šťastně, ale zachytím svůj odraz v zrcadle na chodbě a nucený úsměv na mé tváři vypadá, jako bych měla zácpu.

"To je skvělé," říkám potichu a snažím se znít, jako bych byla potichu kvůli tomu, že jsme v knihovně.

"Já vím!" řekne nahlas a způsobí šokovaný pohled Knihovníka. "Jak by ne? Budu družička!" strčí mi znovu dopis a nutí mě ho přečíst.

Dominique,

Jak jde život v Bradavicích? Ty a Lou mi chybíte už od doby, co jste odjeli, ale nikdy neuhádneš, co se stalo… Teddy mě požádal o ruku! Minulý večer mě vzal do pěkné restaurace na Příčné ulici – šampaňské, ústřice a tak – a potom si klekl na koleno a to všechno! Měla bys vidět prsten, Dom, je nádherný!

A samozřejmě tebe chci jako družičku. Ještě jsme se nedohodli na datu, ale přemýšlíme o létu příštího roku. Chtěli bychom se vzít někde ve Francii, možná ve venkovském domě babičky a dědečka. Babička a děda Weasleyovi jsou kvůli nám šťastní, protože Teddy bude konečně oficiálním členem rodiny. Strýce Harryho chce Teddy jako svědka, už se zeptal!

Jinak, myslela jsem, že bych ti měla napsat předtím, než k tomu máma s tátou vůbec dostanou šanci. Jsem si jistá, že jejich dopis můžeš očekávat každým dnem!

Opatruj se,

Victorie

"Není to romantické?" zavzdychá.

"Ehm, jo," řeknu, můj hlas se třepe. Pro Merlina, chystám se brečet právě tady v knihovně. Myslím, že je pravý čas, aby sem vpadl Knihovník a zachránil mě. Podívám se na zmíněného Knihovníka – pokukuje po nás přes okraj své knihy, aby zjistil o co jde, a když si všimne, že se dívám, zmizí znova za knihou.

"Jdu jí odepsat," řekne Dom. "Uvidíme se později!"

Vyřítí se z knihovny, nevědomá si zpustošení, které právě nechala za sebou. Zavřu své učebnice, dám je do brašny a vyhrabu kousek pergamenu a pero a rozzuřeně začnu psát.

Tede,

Dom mi řekla, že se budeš ženit. Můj dopis se musel ztratit v poště. A nebo jsem se spletla, když jsem si myslela, že jsme přátelé, kteří si říkají všechno před tím, než to řeknou někomu dalšímu. Já ti řekla největší novinu v mém životě jako prvnímu. Očividně si stejné zacházení jako ty nezasloužím, ale nejsem si jistá proč. Nejsi lepší než já, Tede. Možná si myslíš, že jsi, protože já jsem nějaké zbouchnuté děcko, ale nejsi. Přinejmenším, já vím, kdo jsou moji přátelé.

Přeji hezkou svatbu a doufám, že jsi šťastný.

Rose

Ano, je to nedospělé. Ano, za to, že jsem to poslala, mě bude nenávidět. Ale mně je to už jedno. Jsem právě teď tak rozzuřená, že nejsem zcela při smyslech. Přichvátám do sovince, popadnu prvního nic netušícího ptáka, dopis mu přivážu k noze a vyhodím ho z okna. Sesunu se po stěně sovince, stočím se do klubíčka a začnu neovladatelně plakat. Každá malá emoce, kterou jsem posledních několik týdnů držela v sobě, právě vyplynula na povrch vodopádem slz. Tohle zasnoubení mě naprosto odrovnalo.

Ale ani se nemůžu na podlaze sovince stočit do klubíčka a vyplakávat si oči v klidu. Dveře se se skřípáním otevřou a – ach drahý Ježíši, ze všech sovinců ve všech školách na celém světě, on musí vejít zrovna do tohohle…

"Proč jsi na zemi, Weasleyová?" zeptá se Malfoy.

"Jdi pryč," zavzlykám.

"Ježiši, ty brečíš?" řekne se známkou pobavení ve svém hlase.

"Jdi pryč!" zakřičím.

Nejde. Po stěně se sklouzne vedle mě a pár minut tu sedí v tichu. Přála bych si, aby odešel. Nenávidím brečet před lidmi. Vypadáte pak jako slaboši.

"Takže, chystáš se mi říct, co se děje?" zeptá se po chvíli.

"Proč bych to měla říct tobě?" zamumlám neomaleně.

"Protože, když se na to podíváš pořádně, jsem jediný, kdo se stará o to, že sedíš na zemi ve smradlavém sovinci a vyplakáváš si tady oči," řekne jednoduše.

"Já si nevyplakávám oči," řeknu rozhořčeně.

"Jasně," řekne sarkasticky. "Když to říkáš."

"Prostě sklapni," odseknu. "A nestrkej do všeho svůj nos. Nejsi tak úžasný, jak si myslíš."

"Máme náladu, že?" řekne, lehce se zasměje. Nevypadá uraženě tím, že jsem mu právě odsekla. To mě rozčiluje.

"Proč jsi tady?" zeptám se netrpělivě.

"Hledal jsem Dom, když to musíš vědět. Říkala, že sem zajde, aby poslala sestře dopis."

"Aha," řeknu.

Abych se přiznala, jsem trochu zklamaná tím, co slyším. Nevím proč, ale do hlavy jsem si nasadila, že sem přišel schválně, aby mě viděl…

Ne, že bych se starala, nebo tak něco. Jen by bylo pěkné, kdyby se někdo staral. I když by to byl Malfoy.

"Byla bys raději, kdyby ne?"

"Kdyby ne, co?"

"Kdybych nehledal Dom."

Vyprsknu falešným smíchem.

"Hledej si koho chceš, mně to může být jedno!"

"Co máš za problém, Weasleyová?" vypálí. "Proč jsi tak zatraceně komplikovaná?"

"Nevím, co tím myslíš," řeknu.

"Opravdu? Dobře, vyspíme se spolu a ty mi potom řekneš, abych to nikomu neříkal, a potom mě dva měsíce ignoruješ! Potom se na Nový rok muchlujeme a ty mě znovu odstrčíš pryč -"

"Hmm, ono nám to ještě nedošlo?!" zvolám.

"Tohle mi neříkej," řekne. "Vím, že mě máš ráda."

"Chodíš s Dom!" křičím. "Proč chceš, abych tě měla ráda?"

"Protože tě mám rád!"

"Tak proč potom, sakra, chodíš s Dom?" ječím.

"Nevím!"

Když nepočítám soví houkání, tak se kolem nás rozhostilo ticho. Proč se s Malfoyem vždycky naleznu v nepříjemné situaci? Přála bych si, aby se na mě nedíval. Nemám potuchy, co mu říct.

"Podívej, rozumím, pokud nechceš ranit Dom, ale… já s ní nejsem šťastný," přizná se. "Já… nemůžu tě zkrátka dostat z hlavy, dovádí mě to k šílenství! Dokonce tě ani nemůžu vystát… jsi ta nejvíc rozčilující holka v Bradavicích!"

"No, ani já nemůžu vystát tebe," odpovím dětinsky.

"Proč jen nemůžeme -"

"Neříkej to," řeknu. "Prostě to nech být, Malfoyi. Nemáš mě rád. Dokonce mě ani neznáš. Je něco co… kdyby to prasklo, neměl bys mě rád. Myslím to vážně."

"Zkus to," řekne.

Odmlčím se.

Je to tu. Chystám se mu o všem říct. Až to zjistí, může si dělat, co se mu zachce, mně je to jedno. Jen mu to musím říct. Jak to, sakra, udělám? Myslím, že bych to mohla udělat nějak zábavně, jako třeba vykřiknout: "Budeš táta!", abych tu situaci odlehčila, ale nejsem si jistá, jak by to vzal. Hádám, že bych ho na to mohla připravit. Možná se ho zeptat, jestli má rád děti? Nebo mu ukázat obrázek z ultrazvuku a říct: "Nepřipomíná ti někoho?"

Dobře, nadechni se Rose. Zvládneš to. Řekla jsi to svým rodičům! Říct to Scorpiusovi musí být hračka! Panebože, přála bych si, aby se na mě tak nedíval.

"Dobře," řeknu pevně. "Věci se mají tak, že -"

"Čau lidi!"

Páni, Dom, díky za vybrání si té NEJHORŠÍ CHVÍLE V HISTORII pro vstup do sovince! Ani Malfoy nedokázal na svém obličeji skrýt zklamání z jejího příchodu.

"Co děláte na zemi?" zeptá se.

"Nic," řeknu. "Právě jsem byla na odchodu."

Ve čtvrtek a v pátek se snažím vyhnout Malfoyovi a v pátek večer se už ohledně všeho cítím lépe. Ano, stále jsem rozrušená tím, že mi Teddy nenapsal o jeho rozhodnutí vzít si Victorii, ale ani mi ještě neodepsal na můj velice rozzuřený dopis. Ale snažím se na to nemyslet. Zjišťuji, že čím méně o těch věcech přemýšlím, tím míň vystrašená a rozrušená jsem. Tak například, zítra je zápas proti Zmijozelu. Přemýšlím o tom jen, když na mě James křikne, abych se dnešní noc dobře vyspala a byla v perfektní formě na zítřejší zápas. To se mi potom chce na chodbě zvracet.

V pátek odpoledne jdu s Chastity na Přeměňování. Jsem si dost jistá, že Dom je právě teď někde s Malfoyem. Chodby šumí povídajícími si studenty o Famfrpálovém zápase a o jejich plánech na víkend. Vypadají mnohem přeplněněji než obvykle. Pokouším se protlačit mačkanicí, abych přišla na Přeměňování včas. Profesorka Changová nesnáší, když přijdeme pozdě.

"Hej, Rose!"

Skvělé, Laura Phelpsová. Co, sakra, může chtít?

"Tohle ti vypadlo," drží malý kousek papíru s opravdu znervózňujícím výrazem ve tváři. Vezmu si to od ní a očekávám nějakou nedospělou fotku mě, jak padám z koštěte… ale tohle to není.

Je to můj ultrazvuk.

"To – to není moje," zalžu rychle.

"Viděla jsem to vypadnout z tvé kapsy," řekne samolibě. "Je roztomilé. Vypadá jako ty."

Rychle se rozhlédnu, abych se ujistila, že nás nikdo neposlouchá.

"Nesmíš to nikomu říct," prosím tiše a cítím, že je to moje jediná možnost. "Opravdu, nedělám si srandu, Lauro."

"Samozřejmě, že to nikomu neřeknu," řekne, ale opravdu falešně a zlomyslně se culí. "Řekni mi, kdo je otec?"

Naštvaně od ní odběhnu na Přeměňování. Nikomu to neřekne. Když tomu upřímně věřím, tak proč, sakra, tak panikařím? Ne, neřekne to. A i kdyby jo, kdo by jí uvěřil? Lidé mě vidí jako nebelvírskou prefektku s dobrou pověstí. Učitelé mi vždycky říkají, že jsem jako máma. (Naproti tomu, máma vždycky říká svou "Jsi jako tvůj otec" frázi, když udělám něco hloupého. To je docela často.) A ta skvělá, chytrá, poslušná, vždy našprtaná, kudrnatá Hermiona Grangerová Weasleyová by se nikdy nenacházela v této situaci. Nikdy nic nezkazila, tak jak mohla zkazit svou dceru?

Changová mi vynadá za můj pozdní příchod, takže se spěchám posadit vedle Dom. Naštěstí se mě v hodinách se Zmijozelem nerozhodla vyměnit za jejího drahocenného přítele – zatím. Sotva se dokážu soustředit na věci, které bychom měli dělat. Laura Phelpsová přijde do hodiny pozdě, ale vymyslí si výmluvu, že jí nebylo moc dobře, takže na ni Changová neječí. Život není spravedlivý. Al a Malfoy sedí přes uličku od nás, takže se pokouším do zazvonění své oči udržet na tabuli. Dom se rychle rozloučí a potom odběhne za Malfoyem. Díky ti. Jsi ta nejlepší. I když, asi do toho nemám co remcat, že? Myslím tím, podvedla jsem ji s jejím přítelem. Kdo ví? Jediné co vím je, že jsem ta nejhorší sestřenice na světě.

"Jdeš na večeři, Zrzko?" zeptá se Al, taky opuštěný svým nejlepším přítelem.

"Musíš mi tak opravdu říkat?" řeknu rozhořčeně a vycházím s ním ze třídy.

"Když ti James říká Zrzko, tak nenamítáš!"

"Namítám. Ale je starší než já a Zrzko mi říká od té doby, co se naučil mluvit. Ty ho jen napodobuješ," objasním.

"Pravda. Ale pokud ti to vadí, tím líp pro mě," pokrčí rameny.

Praštím ho do ruky.

"Hej, na tak malou osobu máš sílu," řekne a mne si ruku.

"Nejsem tak malá!" protestuji, protože nejsem. "Ty jsi jen hodně vysoký."

Když se dostaneme dolů, James už je tady. Dom sedí u zmijozelského stolu spolu s Malfoyem, takže Al udělá dávivý obličej a sedne si k nebelvírskému stolu.

"Ne! Žádní zmijozelští špióni!" zaprotestuje James, jakmile spatří Ala.

"Jako bych chtěl špehovat tebe," řekne Al chladně. "Nepotřebuju triky Nebelvírského týmu, děkuji pěkně."

A tak začala sourozenecká a kolejní rivalita. Pro Ala a Jamese musí být divný být kapitány dvou asi nejvíce konfliktních kolejí v Bradavicích. Je mi záhadou, jak zvládají zůstat přátelští jeden k druhému, i když v zápasech Zmijozelu vždycky nakopeme prdel. Hugo a já se docela často navzájem nemusíme a to jsme ve stejné koleji!

"Ahoj, Albie."

Jenny Wintersová přichází od havraspárského stolu, aby si sedla u nebelvírského s Alem, kterého očividně nazývá "Albie". Ale Al nevypadá, že by namítal. Láska dělá s lidmi divné věci. Ale stále si myslím, že "Scorpy" je horší. Al ovine ruce okolo jejího pasu a tak tam jen sedí, roztomilí a nechutní. Podívám se ke zmijozelskému stolu, kde Dom a Malfoy dělají to samé. Budu zvracet.

S příchodem Laury Phelpsové na večeři začínám být velice nervózní. Na tváři má stále ten nesnesitelný úšklebek, díky kterému ji chci plesknout, ale vím, že nemůžu. Má nade mnou veškerou moc a dokonce to i ví.

"Lauro!" zavolá James. "Jak se máš toto krásné lednové ráno?"

Prohrábne si své ebenové vlasy tak, jak to dělá pokaždé, když chce zapůsobit na nějakou holku a dívá se na Lauru těma svýma velkýma hnědýma očima, které jsou tak moc podobné očím tety Ginny, až je to strašidelné. Když se dívám na Jamese, který nemravně flirtuje s Laurou Phelpsovou, všimnu si skupinky třeťaček, které sedí u stolu a pozorují Lauru s pohledy, které by mohly zabíjet. Možná by ji mohl fanklub mého bratrance zabít, pak se nebudu muset obtěžovat.

Krátce po snězení večeře vstanu a odcházím, aniž bych na sebe upozorňovala loučením se. Ale Laura, ačkoliv je zaujatá mým idiotským bratrancem, můj odchod zaregistruje.

"Už odcházíš?" řekne sladce.

"Ehm, jo," zamumlám. "Mám hodně úkolů."

"Och, no moc se nestresuj. Měla bys to brát klidně… ve tvém stavu."

Ten úšklebek jí z její pěkný tvářičky hodlám smazat! Jamesi, jak můžeš mít rád takovou malou nesnesitelnou mrchu? Stejně má smůlu, protože si nikdo jejího posměšného komentáře nevšiml. Jak se dělá Paměťové kouzlo? Hodlám si to vyhledat a potom uzamknout každou její vzpomínku v její už tak prázdné hlavě.

Když přijdu do své ložnice, na okno mi klepe sova s dopisem přivázaným na nožce. Přiběhnu k oknu a dopis odvážu z nohy opravdu nabručené sovy – myslím, že mi ještě neodpustila, jak jsem ji vyhodila z okna sovince.

Rosie,

Věděl jsem, že se takhle zachováš. Victorie byla zkrátka nadšená, tak řekla, že musí napsat Dom. Chystal jsem se ti to říct jako první, ale byl jsem hodně zaneprázdněný – myslel jsem si, že tomu porozumíš. Ty víš, že o tobě nepřemýšlím, jako o nějakém "zbouchnutém děcku", jak jsi to nazvala ty. Jsi jeden z mých nejbližších přátel. Přestaň se ohledně toho chovat tak dětinsky. Já se tak nechoval, když si mi řekla o svém těhotenství. A věř mi, bylo tu mnoho věcí, které jsem chtěl říct, ale neřekl, protože jsi je nepotřebovala slyšet, tak jako jsem já nepotřeboval slyšet tvé kousavé komentáře ve tvém posledním dopise. Jsem zasnoubený, tohle má být jedno z nejšťastnějších období v mém životě. Neznič to, kvůli mně.

Doufám, že na sebe dáváš pozor, protože očividně nepotřebuješ ani nechceš, abych se staral já.

Ted

Dopis roztrhám na kousíčky a hůlkou je spálím na popel. To si o tom stupidním dopisu myslím. Pokud se o mě nechce "starat", tak ať se jde vycpat! Mám plno lidí, kterým se můžu svěřit, nepotřebuju ho. Myslí si, že je mnohem lepší než já a jestli si myslí, že jsem dětinská, pak je to jeho smůla. A moc zaneprázdněný? Co to, sakra, je? Nikdy nejsme zaneprázdnění pro toho druhého! Je zaneprázdněný na to, aby mi řekl, že je zasnoubený?

Už neodepíšu zpět. Jako by se zajímal, kdyby ano. Vlezu si do postele, opravdu se nestarám kolik je hodin a namíchnutě civím na své čtyři plakáty na vrchu postele. Je tam opravdu stará fotka mámy, táty a strejdy Harryho z jejich prvního nebo druhého ročníku. Vypadají tak šťastně, kření se a mávají a nestarají se o svět kolem nich. Není zvláštní, že i když byl Voldemort ještě naživu, život byl pro mámu s tátou šťastnější, než je teď?

Ráno, kdy je zápas Nebelvíru proti Zmijozelu, se probudím se známým pocitem strachu a úzkosti v žaludku. Je brzy – nemůžu vidět na svůj budík, ale venku je ještě tma, hádám, že je brzo ráno. Ani se nepokouším usnout znovu, protože vím, že je to mrhání mým časem a energií – stejně, usnula jsem kolem sedmé hodiny večerní. Místo toho vstanu a pár hodin se potuluji po společenské místnosti, pokouším se soustředit na nadcházející zápas.

Jsem připravená hrát Famfrpál, ačkoli jsem těhotná. To nemůže být dobré, nebo ano? Myslím tím, vím, že Ginny řekla, že létání je v pořádku, ale já si stále nemyslím, že létání je dobré pro dívku v mém stavu. Ale teď už nemůžu couvnout – James by mě zabil (tudíž by zabil i dítě), kdybych se neukázala, Zmijozel by vyhrál a Malfoy a Al by se naparovali po celých Bradavicích, jako by jim to tady patřilo – nemůžu dovolit, aby se to stalo. Žádné moje dítě na svět takové utrpení nepřinese.

Takže v osm hodin opouštím společenskou místnost a mířím na snídani. Nejsem moc hladová, ale vím, že něco sníst musím, abych byla ve formě. Pár minut okusuji toast, ale potom od toho nápadu upustím. Začínám se cítit malátně (jako obvykle). Ale tentokrát to je z nervů. James vypadá stejně nervózně jako já, ale stále zvládá sežrat svou snídani – je jen o hodně tišší než normálně.

Po snídani zamíříme do nebelvírských šaten. Na cestě ze dveří na nás Zmijozel pokřikuje, ale my se snažíme si toho nevšímat. James na ně vztyčí prostředníček, čímž provokuje mnohem víc, než oni nás urážkami.

"Rose!"

Otočím se a uvidím Lauru Phlepsovou, jak běží ke mně. Co, sakra, chce?

"Dobře se v dnešním zápase dívej," řekne a mrkne na Jamese, který stojí za mnou.

"Eh, díky," zamumlám.

"Mělo by to být… poučné."

"O čem to mluvíš?" šeptám zuřivě.

Ukáže fotku z mého ultrazvuku.

"Udělala jsem si kopii," zašklebí se. "Všem to hodlám říct."

"Proč?" vykřiknu, mé srdce v panice běží jako o život.

"Protože jsi mrcha," řekne jednoduše. "A já tě nenávidím. A myslím si, že studenti Bradavic by měli vědět, že jejich prefektka je doopravdy jen… zkažená malá děvka."

Mrkne na mě a šťastně odhopsá z Velké sině. Panikařím mnohem víc, než když jsem zjistila, že jsem těhotná. Panebože, chystá se to říct každému. Laura Phelpsová je manipulativní mrcha a s potěšením rozšíří tu skvělou novinku, že Rose Weasleyová, nebelvírská prefektka, je těhotná. Myslím, že bych měla utéct z Bradavic a už se nikdy nevrátit.

"Zrzko! Pospěš si!" zavolá na mě James před Velkou síní.

Dobře, tenhle zápas odehraji a potom uteču z Bradavic. Budou si mě pamatovat jako nebelvírskou brankářku, která se po výhře zápasu proti Zmijozelu vytratila z povrchu zemského. Ukradnu Jamesův neviditelný plášť a budu pod ním žít už navždy. A ne, nejsem příliš drastická, ani v nejmenším!

James má svou obvyklou podpůrnou řeč, ale já ho při oblékání famfrpálového hábitu vůbec neposlouchám. Zajímá mě, kde je Laura právě teď – kolika lidem už to řekla? Vsadím svou levou nohu na to, že to už řekla Chastity Finchové, kterou mám docela ráda – teď už mě nebude chtít znát. Dom sedí naproti mně, svou odrážečskou pálku má v ruce a povzbudile se na mě usmívá. Až to zjistí, bude mě rozhodně nenávidět.

"Je čas," řekne James a zvedá své koště. Všichni uděláme to samé a následujeme ho z šaten na Famfrpálové hřiště.

Opravdové létání je ten nejkrásnější pocit na světě, ale zrovna teď, když letím na hřiště, se na euforický pocit, který přichází pouze z letícího koštěte, nemůžu soustředit. Moje oči kvůli Lauře Phelpsové prohledávají celou tlačenici – ale samozřejmě, vzhledem k tomu, že je tu skoro každý bradavický student, ji nemůžu vidět. Zaujmu své místo u branek. Camrál je vyhozen, hlas komentátora zaplní hřiště… hra začíná.

"Vítejte na předpokládaném nejlepším zápase sezóny – Zmijozel versus Nebelvír! Zmijozelský tým vypadá tento rok skvěle! Vedený Albusem Potterem, střelcem, Zmijozel má skvělou šanci na výhru díky Scorpiusovi Malfoyovi, který je chytačem, Lorcan a Lysander Scamanderovi jako odrážeci, Henrietta Flintová jako brankářka a Jason Bates a Kyle Montague jako střelci! Kapitánem Nebelvíru není nikdo jiný, než vlastní bratr Albuse Pottera, James Potter, který tento rok také postavil silný tým! Potter hraje na pozici chytače, Rose Weasleyová je brankářka, Dominique a Fred Weasleyovi jako odrážeči a Simon Longbottom, Seán Finnegan a Fiona Jordanová jako střelci! "

"Oba Potteři dnes létají obzvlášť dobře. Nebelvír má Camrál- Longbottom nahrává Finneganovi, ten zpátky Longbottomovi...střílí... ale Camrál je chycený Henriettou Flintovou! Potter... ehm, myslím tím zmijozelský Potter má Camrál, nahrává Batesovi... nahrává Montagueovi a...au! Je zasažený Potloukem od Dominique Weasleyové! Nebelvír má Camrál! Jordanová se vyhne Potlouku od jednoho ze Scamanderů...nejsem si jistý od kterého...nahraje Camrál Longbottomovi, který jej pouští! Chytí ho Fiona Jordanová, střílí a... 10 BODŮ PRO NEBELVÍR!"

"Skóre je 10-0 pro Nebelvír! Malfoy a Potter...jako nebelvírský Potter...krouží nad hřištěm, ale po Zlatonce ani stopy! Zmijozel…drží Camrál...Bates nahrává Monagueovi...ten nahrává Potterovi...jako zmijozelskému Potterovi...střílí...10 BODŮ PRO ZMIJOZEL! A jaké body! Rose Weasleyová vypadá, jako by byla na jiné planetě! Skóre je vyrovnané, 10-10!" Ala s Camrálem v rukou jsem si všimla až příliš pozdě.

"VZBUĎ SE, ZRZKO!" zakřičí na mě James. Scorpius se na mě dívá s výrazem, co to s tebou, sakra, je?

Hlas komentátora se najednou změnil. Tak jako na všech jiných zápasech, i tentokrát komentoval šesťák Gregory McPhiliphs z Mrzimoru, ale stadion se nyní zaplní dívčím hlasem.

"Promiňte lidičky, Gregory si musel odskočit," řekne hlas sladce... je to povědomý hlas.

Podívám se na komentátorský stupínek – Gregory tam je, hůlkou si poklepává na krk a pohybuje pusou, ale žádná slova nevycházejí. Vypadá strašně zmateně tím, že mu někdo právě sebral práci.

"Albus Potter nahrává Camrál… někomu… a oni to nahrají… jednomu z těch lidí v zeleném… který je zasažen jedním z těch černých balónů… vypadá to opravdu bolestivě…jeden z červených kluků má Camrál… nebo to je možná holka… nevím… och, teď to má zas zelený kluk! Nahrávají si to… nahrají to znovu… zelení lidi to pořád mají… chystají se střílet… jděte klidně na Rose, pánové, je TĚHOTNÁ! Uups, já to řekla nahlas? Promiň, Rosie."

A já najednou rozpoznám, čí hlas se rozléhá po stadionu… Laury Phelpsové. Celý stadion ztichne. Hra se ve vzduchu zastaví. Lidé se stále snaží zpracovat to, co právě bylo řečeno a já cítím, že na mě jdou mdloby. Abych nespadla z koštěte, tak sletím na zem, seskočím z koštěte a utíkám do nebelvírských šaten a do koupelny, kde zamířím do kabinky, abych se vybrečela. Jsem si jistá, že lidé venku se stále snaží pochopit, o co tady, sakra, jde.

Lauřin hlas už více není slyšet a Gregory se vrací ke komentování.

"Za tohle se omlouvám," řekne, očividně se cítí nepříjemně. "Zmijozel má Camrál. Albus Potter ho upustí, přistane na zemi a utíká z hřiště, těsně následován Jamesem Potterem! Fred a Dominique Weasleyovi jdou také a… zmijozelský chytač Malfoy také opouští hru!"

Slyším je, když vtrhnou do šaten. Nejprve Al a James, kteří pokřikují jeden na druhého, oba ještě bez dechu, kvůli zápasu.

"Samozřejmě, že to není pravda!" funí Al. "To si jen ta mrcha Phelpsová vymýšlí!"

"Zrzko!" zavolá James. "Zrzko, jsi tady?"

Neříkám nic, ale můj nekontrolovatelný pláč mě prozradí. Al klidně zaklepe na dveře.

"Rose," řekne, ví, že teď je pravý čas, aby mi říkal mým pravým jménem. "Vylez ven. Nikdo jí nevěří."

"Jasně," řekne James rozhořčeně. "Je to jen kravská mrcha!"

Je milé, že mi James dává přednost před holkou, která se mu líbí. Ale stejně nevylézám… nikdy nevylezu.

Slyším, jak se dveře rozletí znova.

"Kde je?" slyším vykřiknout Dom.

"Chceš, abych tu krávu Phelpsovou proklel?" zeptá se mě Fred.

"Rose!" zavolá Dom.

Nemůžu se jí podívat do očí. Nikomu z nich. Přeji si, aby jen odešli pryč a já bych se s tím mohla vyrovnat sama. Ale nevypadá to, že by se některý z nich chystal odejít. Jako by čekali, že jim potvrdím, že Laura lže. Celým svým srdcem si přeji, abych mohla jen tak vyjít z kabinky s velkým úsměvem na tváři, říct Fredovi ano, měl bys jít proklít tu krávu Phelpsovou. Ale už to dál dělat nemůžu. Už nemůžu lhát své rodině, se kterou trávím každý den svého života. Posledních pár týdnů bylo opravdu těžkých a nyní je čas, abych jim řekla pravdu.

Pomalu otevřu dveře a jakmile se ukážu, jejich šepot utichne. Zachytím svůj odraz v zrcadle naproti na chodbě. Moje vlasy vypadají z létání děsivě, můj obličej je červený a flekatý a moje oči jsou vodnaté a napuchlé. Vypadám naprosto hrozivě. Oni se na mě netrpělivě dívají.

"Rose, nikdo jí nevěří," řekne Dom jemně. "My víme, že nejsi těhotná. Myslím tím, vždyť je to směšné!"

Ostatní pokývnou v souhlasu. Tohle je ještě těžší, než o tom říct rodičům. Dveře se znovu otevřou a dovnitř vběhne udýchaný Malfoy. Podívá se na všechny, ale nakonec jeho pohled zůstane u mě, tak, jako pohledy ostatních.

"O co jde?" zeptá se Malfoy.

"Nic to není," řekne Dom. "No tak, Rose. Vrať se a dokonči hru."

"Nemůžu," popotáhnu.

"Samozřejmě, že můžeš," řekne mi. "Jak jsem řekla, Lauře nikdo nevěří!"

"No, tak to by měli!" vykřiknu.

V šatnách se rozhostí ohromené ticho. Všichni vypadají hrozně zmateně, až na Malfoye, který má na tváři výraz naprostého šoku.

"O čem to mluvíš, Rose?" zeptá se Fred klidně.

"Ona nelže," řeknu tiše.

Za obsah komentárov je zodpovedný užívateľ, nie prevádzkovateľ týchto stránok.
 0 komentárov
Ďakujem
Pre automatický komentár sa musíte prihlásiť.

Archivované komentáre (pôvodne v archíve)


Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Radka - 29.08. 2013
na to nemám vůbec slova.Skvělá kapitola.

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: NessC - 11.07. 2013
Jen jediné slovo - ÚŽASNÉ!

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Rapidez - 23.04. 2010
Uh, tak se nějak začínám ztrácet v postavácha stojí dost sil si všechny správně zažadit do kolejí a rodin - Al, Rose, James, Dominique, Victorie... Laura Phelpsováááá?! Áááááá!!! Ale zato "oba Potteři, - tedy ten zmijozelský - ten nebelvírský" to bylo k popukání. :D

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: denice - 09.04. 2010
Tak to byl tedy pěkný výbuch! Lauřin největší moment, ale zklamala mě - mohla ještě pár kapitol vydírat, takhle má Rosie to nejhorší snad už za sebou - nebo se pletu?

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: teriisek - 08.04. 2010
A sakra... no, přijdu si jako cvok, ale normálně mám slzy v očích... naprosto chápu, že byla naštvaná, jak se Teddy zachoval, navíc ještě kráva Laura... šílenost, je mi Rose strašně líto. Doufám, že to zvládne - ona i její příbuzní... a že se to Scorpius konečně dozví, i když snad ne přímo před všemi v těch šatnách! Díky za překlad, moc!

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: zuzule - 08.04. 2010
Chudák holka, ta ještě zkusí. Ale smysl pro humor má úžasnej. :D

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: HOPE - 08.04. 2010
no páni, chudák Rose a ta Laura je sviňa, proč ji neproklela? ale úžasná kapitolka, prostě perfektní překlad, díky moc

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Wierka - 08.04. 2010
týýjo... rychle další prosíím ^_^

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: jane-anne - 08.04. 2010
A jéé .. Už je to tady co ?? Njn jedno to přijít muselo .. akorát to mohlo přijít nějakým trošku lepším zbůsobem než to vyhlásit před celou školou co ? .. NOJOno .. Super kapča :)

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Eiblin - 08.04. 2010
ČOŽE??? Tá Laura je pekná MRCHA! Je to pekne dramatické. Som zvedavá, ako to dopadne, ako sa zachová Scorpius. Horím netrpezlivosťou na ďalšie pokračko. Ďakujem za preklad, je to skvelé. Jedna z najlepších fanfiction vôbec, ktoré som kedy čítala:-D Veľa chuti k prekladaniu a ešte raz dík:-D

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Elza - 08.04. 2010
A je to venku... Krásný překlad, Zrzka nemá chybu! - Jen škoda, že ji se Scorpiusem v sovinci přerušila Dom. No nic, není každý den svátek. *;-)

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: 32jennifer2 - 08.04. 2010
Tak toto je zlé... a je to vonku... a dačo mi hovorí, že teraz sa to dozvie aj Scorp... len dúfam, že ho Potterovie hoši nezabijú :D Ach, Rosie... ľutujem chúďa dievča...

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: wanilka - 07.04. 2010
Tak tohle bylo zlý! Chudinka Rose, jako by toho už tak na ní nebylo dost! Ale na druhou stranu, alespoň svojí rodině by to jednou říct musela... Parádní překlad!

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Lucka - 07.04. 2010
Pánečku, Do_Mush, keď som o kapitolu škemrala vo fóre, nemala som ani len PREDSTAVU, že to bude až takáto bomba !!! Nemám slov, totálne som z toho - teraz musím použiť toto slovo - pojašená !! =D Inak, vôbec sa Rose nečudujem, že je buchlá do Tedyho, po prezretí toho obrázku som jasná - láska na prvý pohľad =D Som maximálne dobre naladená, ďakujem, ďakujem, ďakujem.. =) Na ďalší priebeh deja som zase maximálne zvedavá =D Niekto vyššie spomenul, že to bude ešte rachot, nesúhlasím, to bude minimálne riadne hromobitie =D A nechcem ešte pekný koniec, v štýle, ako sa jej "Scorpy" ( veľmi ma tá prezývka baví =D ) okamžite hodí okolo krku, Dom sa od šťastia rozplače a v momente zabudne, že vôbec niekedy chodila s nejakým Malfoyom, Al s Jamiem s úsmevom privítajú Scorpiusa do rodiny a Fred ich všetkých radostne cvakne foťákom, aby mali na túto chvíľu pamiatku.. NIE ! Chcem boj, lietajúce končatiny a intrigy, vééla intríg =D A verím, že aspoň niečoho z tohto sa dočkám.. =D Božínku, ja chcem, nie ja potrebujem ďalšiu kapitolu, Do_Mush, priprav sa, za chvíľu začnem prosiť o ďalší prídel mojej novej drogy.. Vlastne, škemrám a prosím už teraz! =D P.S. : už som spomínala, aký je Teddy na tej fotky božský a slaďounký ? Mňam ;D
Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Ela - 07.04. 2010
Tvůj komentář Do_MuSh určitě popožene v překládání. Úplně jsem si představila, jak je Fred všechny fotí na památku. :D Zatím jsem četla, až když mi kapitolu Do_MuSh poslala k betování, ale po tomhle jsem nemohla odolat a vrhla se na originál. Opravdu se máte na co těšit. Budou se rozdávat i rány...už mlčím. :)
Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: maginy - 07.04. 2010
mlccc prosiiim uf mam abstaky jak kone ! :D uz len chodim stale sem kukat a zlúšnám že či tu nič nového neni :D sa neviem odtrhnut od tadxeto
Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: maginy - 07.04. 2010Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Jimmi - 08.04. 2010
Ja mám prečítaných pár kapitol dopredu, takže Lucke sa asi sníčky splnia. Veď inak by to nemalo toľko kapitol, nie? Ale preklad je neporovnateľný s prekladom, takže si počkám, určite sa to oplatí. Do_Mush prekladá raketovou rýchlosťou (s tejto dĺžky som nemohla), lenže ona je teraz na škole a mám taký dojem, že hovorila niečo o jednej kapitole za týždeň. Čo je pri tejto kvalite a tom, čo má na krku, úctyhodný výkon. (A samozrejme pochvala aj bete :D) Inak, čím dlhšie čakáte, tým je radosť väčšia... A Teddy na tej fotke je fakt božský... mňam :D
Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Jimmi - 08.04. 2010
... z tejto ...
Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Do_MuSh - 10.04. 2010
Páni, děkuju moc všem! Tolik komentářů si snad ani nezasloužím :D Právě jsem ve čtvrtině další kapitoly, když se budu hodně moc snažit, zítra bych to mohla poslat Ele na kontrolu :) Lucka: Nebo, dočkáš se ještě hooodně zvratů :) Kdyby to bylo tak jednoduché, bylo by to nuda :D

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: anonym - 07.04. 2010
ten koniec je dramatický

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Jimmi - 07.04. 2010
Dodatočne ešte raz: excelentný preklad, tá dĺžka brala dych. Som nadšená, díky moc.
Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Neprihlásený - 08.04. 2010
Dekuju moc, po vsech tech komentarich uz asi vic cervena byt nemuzu :D

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: 3lucky - 07.04. 2010
Tak to je mazec !!!!! Už aby byla další kapitolka... povídka je super a překlad taky, dík moc...

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Jin - 07.04. 2010
och no a je to vonku...som zvedavá aké budu reakcie...vdaka za preklad....

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Maenea - 07.04. 2010
Jaj, po celodenním náporu informací jsem čekala pořádnou nálož ironie a sarkazmu od mé nové oblíbenkyně Rose, tohle mě dost překvapilo. Ale nakonec mile, což mě překvapilo snad ještě víc :-) Díky za překlad:-)

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: JSark - 07.04. 2010
Už som sa bála, že to zase nepovie, v sovinci s Malfoyom to bolo o chlp. Hurá. Teším sa na pokračovanie, som zvedavá, ako zareagujú. Zmijozelský Potter vs. nebelvírský Potter, no chudák komentátor. To musí byť mätúce. :)

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Carma - 07.04. 2010
fuha. tak toto bola fakt blba kapitola. ten nazov ju uplne vystihuje. rozhodne by som nechcela byt na rosenom mieste. najprv sa dozvediet o zasnubeni, potom scorpiusovi skoro povedat, ze je otcom, navyse ked este vypadla ta fotka z ultrazvuku... a samozrejme na koniec najlepsie-vsetci vedia o tehotenstve. tak toto by ma polozilo. som zvedava, ako sa to vyriesi a co bude dalej. vdaka za preklad a dufam, ze nova kapitola bude coskoro. :)

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Rayetta - 07.04. 2010
Zdravím, kapitolka moc pěkná. Jsem zvědavá, jak bude Scorpy reagovat na to, že bude mít svého malého Malfoye..:) Díky moc za překlad! (Ráda bych vám nějak pomohla, určitě s tím máte práce jako na kostele, ale angličitna mi vůbec nejde, takže budu radši jen komentářema podporovat nadějné překladatele)..:)

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: zuzka - 07.04. 2010
Dom přišla opravdu v perfektní čas, mohlo to být všechno lepší. no nic. tak a je to venku. ta holka je taková mrcha :-/ tohle by mělo být trestný, já si tak strašně moc chci přečíst jejich reakce... :-) snad se rose s teddym umoudří.

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: soraki - 07.04. 2010
Nejdříve - Teddy je mňamky :-D A chudinka Rose, soucítím s ní :-( Dojde to Scorpiusovi? Věřím, že ano - jů, to bude ještě rachot... Každopádně Laura je mrcha, tohle se nedělá...

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Hanna - 07.04. 2010
vaaaau, neskutocne sa tesim na Malfoyovu reakciu. mohol by yt najskor zarazeny, potom mozno trosku nahnevany, potom sa bude obvinovat, potom sa rozide s Dom, ta si trosku poplace, potom sa narodi male, Malfoy s Rose budu super rodicmi, medzitym sa niekedy zasobasia a budu zit stastne, az kym nezomru. Ale takto to asi nema byt, vsak? Dakujem, neskutocne sa tesim na kazdu nasledujucu kapitolu.
Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: Neprihlásený - 08.04. 2010
Kdyby to jen bylo tak jednoduchy ... ale jinak, dekuju moc

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: maginy - 07.04. 2010
och uf skvele uplne fenomenalne ja nveim mne to uplne vyrazilo dych !! bomba uzs atesim na dlasiu kapitolu kks uf bude bitkááááá a&spon dufam :D vyborne velka chvala ! :)

Re: 8.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ! Od: DDGraham - 07.04. 2010
Hustyyyy

Prehľad článkov k tejto téme:

padfoot4ever: ( Dominika.Del )29.08. 201335. kapitola (Záver)
padfoot4ever: ( Dominika.Del )09.08. 201334. Krev, pot a slzy
padfoot4ever: ( Dominika.Del )11.07. 201333. Chvíle neklidu
padfoot4ever: ( Dominika.Del )05.07. 201332. Další éra u konce
padfoot4ever: ( Melanie )28.06. 201331. Vítězství a porážka
padfoot4ever: ( Melanie )04.05. 201330 kapitola Zoufalé časy
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.07. 201229. kapitola
padfoot4ever: ( Do_Mush )13.05. 201228. KAPITOLA – ŽÁDNÝ PAN MILÁNEK
padfoot4ever: ( Do_Mush )09.02. 201227. KAPITOLA – MEZERA V PLÁNU
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.12. 201126. TROCHU JINAK NEŽ OSTATNÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )02.11. 201125. KAPITOLA - DOKONALÝ? TO ASI NE
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.09. 201124. KAPITOLA - NAPROSTÝ IDIOT
padfoot4ever: ( Do_Mush )16.08. 201123. KAPITOLA - PAMÁTNÝ DEN
padfoot4ever: ( Do_Mush )10.07. 201122. KAPITOLA - VŠECHNO NEJLEPŠÍ, ROSIE
padfoot4ever: ( Do_Mush )28.05. 201121. KAPITOLA PŘÍPRAVY
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.04. 201120. KAPITOLA NEMOCNIČNÍ KŘÍDLO
padfoot4ever: ( Do_Mush )04.03. 201119. I APRÍLOVÝ ŽERT MŮŽE DOPADNOUT VELMI, VELMI ŠPATNĚ
padfoot4ever: ( Do_Mush )23.01. 201118. KAPITOLA - DLOUHÁ NOC
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.09. 201017. KAPITOLA KLUCI NEBREČÍ
padfoot4ever: ( Do_Mush )22.08. 201016. KAPITOLA TAJEMSTVÍ A CIGARETY
padfoot4ever: ( Do_Mush )18.08. 201015. DCERA SVÉHO OTCE
padfoot4ever: ( Do_Mush )05.08. 201014. KAPITOLA ZEPTEJ SE SVÉ MATKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )21.07. 201013. KAPITOLA AMORŮV HNĚV
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.07. 201012.KAPITOLA ZNOVU SE NAUČIT ŽÍT
padfoot4ever: ( Do_Mush )24.05. 201011. HORŠÍ UŽ TO NEBUDE... VIĎTE?
padfoot4ever: ( Do_Mush )25.04. 201010. ČOKOLÁDA, PŘÍSTĚNKY A VZPOMÍNKY
padfoot4ever: ( Do_Mush )20.04. 20109. KAPITOLA RODIČOVSKÁ HÁDKA
padfoot4ever: ( Do_Mush )07.04. 20108.KAPITOLA DEJTE MI POKOJ!
padfoot4ever: ( Do_Mush )01.04. 20107.KAPITOLA DOPISY OD MÉ KMOTRY
padfoot4ever: ( Do_Mush )29.03. 20106. CESTA DOMŮ
padfoot4ever: ( Jimmi )22.03. 20105. NEŠŤASTNÉ VÁNOCE A CHAOTICKÝ NOVÝ ROK
padfoot4ever: ( Do_MuSh )15.03. 20104. JÁ NEJSEM TY
padfoot4ever: ( Do_MuSh )13.03. 20103. VÁNOČNÍ KOMPLIKACE
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20102. Zrzka
padfoot4ever: ( Do_MuSh )10.03. 20101. Prológ Test
. Úvod k poviedkam: ( Do_MuSh )10.03. 2010Úvod k poviedke